Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Strużycki Marian (1930- )
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Nowacki Robert
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Handel
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Usługi
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Zarządzanie marketingiem a działalność reklamowa przedsiębiorstwa 2. Procesy decyzyjne w zakresie doboru mediów 3. Zarządzanie działalnością reklamową w polskich przedsiębiorstwach - założenia i praktyka 4. Wpływ działalności reklamowej przedsiębiorstw na kształtowanie preferencji i zachowań konsumentów na rynku 5. Stan i perspektywy rozwoju rynku reklamowego w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-52533 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej