Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(23)
Forma i typ
Książki
(20)
Czasopisma
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(30)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(19)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(3)
Bartczak Irena
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Eggers Dave (1970- )
(1)
Eicher James (1954- )
(1)
Fedyszak Marek
(1)
Frenkel Sheera
(1)
Frier Sarah
(1)
Gil Piotr
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goldmann Martin
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Kang Cecilia
(1)
Król Mieczysław (matematyka)
(1)
Kwiatek Janusz (transport)
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Malinowska-Parzydło Joanna
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Sarama Maria
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stalmaszczyk Piotr
(1)
Szewc-Rogalska Alina
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Teczke Janusz
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Warner Tony
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Woźniak Marian (ekonomia)
(1)
Wróbel Piotr (zarządzanie)
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(17)
Komunikacja społeczna
(10)
Public relations
(6)
Socjotechnika
(5)
Klastry (ekonomia)
(4)
Wzrost gospodarczy
(4)
Ekonomia
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Innowacje
(3)
Internet
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konkurencja
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing
(3)
Nauka
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Rynek pracy
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Banki
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Emerytura
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Informatyka
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja miejska
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Migracje
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Outsourcing
(2)
Pieniądz
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Regiony (administracja)
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Siła robocza
(2)
Sponsoring
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Transfer technologii
(2)
Współpraca transgraniczna
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Adresy domenowe
(1)
Agrobiznes
(1)
Agroturystyka
(1)
Allianz
(1)
Alokacja
(1)
Analiza hierarchiczna procesów
(1)
Autobusy
(1)
Autobusy miejskie
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biomasa
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Controlling
(1)
Cyberkultura
(1)
Decyzje
(1)
Deklaracja bolońska (1999)
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Domy kultury
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekorozwój
(1)
Eksperyment
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Energetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Euroregiony
(1)
Facebook
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fake news
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gaz ziemny
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Grupy nacisku
(1)
Identyfikacja biometryczna
(1)
Influencerzy
(1)
Informacja
(1)
Informatyzacja
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Insourcing
(1)
Instagram
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Intranet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość informacji
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał
(1)
Temat: czas
2001-0
(5)
2001-
(4)
1989-
(3)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Białoruś
(1)
Bieszczady
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dębica (woj. podkarpackie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Tanzania
(1)
Tomaszów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Gry i zabawy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja okolicznościowa
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [365]-389.
1. ISTOTA KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ: 1.1. Zmiany w sposobach komunikacji w wyniku rewolucji internetowej, 1.2. Podstawowa terminologia wykorzystana w monografii, 1.3. Przegląd badań dotyczących komunikacji elektronicznej i związanych z nią zagrożeń, 1.4. Prezentacja wybranych środków komunikacji elektronicznej ; 2. UWARUNKOWANIA PROCESU KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W ORGANIZACJACH: 2.1. Ewolucja teorii związanych z komunikacją elektroniczną, 2.2. Teorie deficytu, 2.3. Teorie alternatywne wobec teorii deficytu, 2.4. Teorie deficytu a teorie alternatywne, 2.5. Identyfikacja uwarunkowań przebiegu procesu komunikacji elektronicznej, 2.6. Wpływ i rola uwarunkowań na przebieg procesu komunikacji elektronicznej ; 3. ZASTOSOWANIE KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W ORGANIZACJACH: ŚRODKI, POLITYKI, SKUTKI: 3.1. Środki komunikacji elektronicznej stosowane w organizacjach, 3.2. Polityki wykorzystania środków komunikacji elektronicznej przyjmowane przez organizacje, 3.3. Skutki stosowania środków komunikacji elektronicznej dla organizacji ; 4. PRZECIĄŻENIA INFORMACYJNE W MIEJSCU PRACY: 4.1. Istota i charakterystyka zagrożenia, 4.2. Przyczyny powstawania zagrożenia i wynikających z niego skutków, 4.3. Skutki występowania zagrożenia, 4.4. Zapobieganie i minimalizowanie zagrożeń oraz ich skutków ; 5. WYKORZYSTYWANIE ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W PROCESACH INFORMACYJNYCH PROWADZĄCE DO OGRANICZANIA SPRAWNOŚCI TYCH PROCESÓW: 5.1. Istota i charakterystyka zagrożenia, 5.2. Przyczyny powstawania zagrożenia i wynikających z niego skutków, 5.3. Skutki występowania zagrożenia, 5.4. Zapobieganie i minimalizowanie zagrożeń oraz ich skutków ; 6. TRUDNOŚCI W RÓWNOWAŻENIU ŻYCIA ZAWODOWEGO I ŻYCIA OSOBISTEGO W WYNIKU NADUŻYWANIA ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ PRZEZ PRACODAWCÓW I PRACOWNIKÓW: 6.1. Koncepcja równowagi między życiem zawodowym a życiem osobistym, 6.2. Nadużywanie przez pracodawców dostępności pracowników poza czasem pracy, 6.3. Nadużywanie przez pracowników internetu w czasie pracy do celów prywatnych ; 7. ANALIZA ZAGROŻEŃ W BADANYCH ORGANIZACJACH. STUDIA PRZYPADKÓW: 7.1. Problem badawczy, cele badań empirycznych, 7.2. Metodyka badania empirycznego, 7.3. Studium przypadku: firma informatyczna A, 7.4. Studium przypadku: firma doradcza B, 7.5. Studium przypadku: firma farmaceutyczna C, 7.6. Studium przypadku: spółka zarządzająca holdingiem D, 7.7. Studium przypadku: firma informatyczna E, 7.8. Zagrożenia w badanych organizacjach - podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102401 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Współwyd. : Public relations czyli Promocja repu- tacji : praktyka działania / Alma Kadragic, Piotr Czarnowski. - Książki oprawne w kier. przeciwstawnym
Bibliogr. s. 220-224
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77224 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96503 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętności w komunikowaniu się / Tony Warner ; tł. Natasza Skałecka. - Wrocław : Astrum, 1999. - 329, [2] s. : rys., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Na okł. podtyt.: na przykładzie firmy
Bibliogr. s. [331]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82762 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 65-Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The circle" 2013.
Gdy Mae Holland zostaje zatrudniona w Kręgu, najpotężniejszej na świecie firmie internetowej, czuje, że otrzymała życiową szansę. Kobieta jest zafascynowana nowoczesnością i rozmachem, z jakim działa firma, otwartymi przestrzeniami biurowymi, przytulnymi sypialniami dla pracowników spędzających noce w pracy, licznymi atrakcjami, całonocnymi imprezami, zajęciami sportowymi, nawet akwarium z egzotycznymi rybami. Mae zdaje się nie dostrzegać zagrożenia nawet wtedy, gdy życie poza firmowym campusem staje się coraz bardziej odległe, a jej rola w Kręgu ewoluuje w niepokojący sposób. To, co zaczyna się jako urzekająca historia o ambicjach i idealizmie młodej kobiety, szybko staje się przyprawiającą o dreszcze powieścią, poruszającą kwestie pamięci, historii, prywatności, demokracji oraz granic ludzkiej wiedzy. [Wydawnictwo Sonia Draga, 2015]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-lit.amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77326/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : istota, uwarunkowania, efekty / Teresa Taranko. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 270 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [251]-260. Indeks.
Dla pracowników naukowych, studentów, właścicieli oraz pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów.
CZ. I. ISTOTA I NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 1. Istota komunikacji marketingowej: Definicja komunikacji marketingowej ; Elementy procesu komunikacji marketingowej ; 2. Funkcje komunikacji marketingowej: radycyjne funkcje komunikacji marketingowej ; Nowoczesne funkcje komunikacji marketingowej ; 3. Mechanizm i modele oddziaływania komunikacji marketingowej: Mechanizm oddziaływania komunikacji marketingowej ; Rodzaj decyzji zakupowej a mechanizm komunikacji marketingowej ; Modele komunikowania się pomiędzy uczestnikami procesu komunikacji marketingowej ; 4. Rodzaje komunikacji marketingowej: Alternatywne rodzaje komunikacji marketingowej ; Zintegrowana komunikacja marketingowa ; 5. Narzędzia komunikacji marketingowej: Rodzaje narzędzi komunikacji marketingowej ; Reklama ; Sprzedaż osobista ; Promocja sprzedaży ; Public relations ; Sponsorowanie (sponsoring) ; Lokowanie produktu (product placement) ; Komunikacja nieformalna w systemie komunikacji marketingowej ; 6. Specyfika komunikacji marketingowej różnych kategorii dóbr: Podstawy zróżnicowania komunikacji marketingowej dotyczącej różnych kategorii dóbr ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr zaopatrzeniowych ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych częstego nabywania ; Specyfika komunikacji marketingowej w usługach ; CZ. II. UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 7. Uwarunkowania po stronie nadawcy komunikacji marketingowej: Czynniki wpływające na decyzje przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji marketingowej ; Cele rynkowe przedsiębiorstwa a cele komunikacji marketingowej ; Rodzaj produktu i charakter marki a komunikacja marketingowa ; Komunikacja marketingowa w różnych fazach cyklu życia produktu ; Fazy rozwojowe rynku a komunikacja marketingowa ; Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa i posiadane zasoby a komunikacja marketingowa ; 8. Uwarunkowania po stronie adresatów komunikacji marketingowej: Czynniki różnicujące adresatów komunikacji marketingowej ; Cechy demograficzne adresatów a komunikacja marketingowa ; Styl życia konsumentów a komunikacja marketingowa ; Proces uczenia się konsumentów a komunikacja marketingowa ; Motywacje konsumentów a komunikacja marketingowa ; Postawy konsumentów a komunikacja marketingowa ; Postawy odbiorców wobec źródeł informacji ; 9. Kulturowe uwarunkowania komunikacji marketingowej: Kultura w kształtowaniu zachowań nabywców ; Wpływ kultury materialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową ; Wpływ kultury niematerialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową ; Związki między kulturą a treścią i formą komunikacji marketingowej ; 10. Prawne uwarunkowania komunikacji marketingowej: Źródła regulacji prawnych w zakresie komunikacji marketingowej ; Prawne uregulowania dotyczące treści i form reklamy ; Uregulowania prawne dotyczące reklamy produktów sensytywnych ; Uwarunkowania prawne realizacji reklamy w środkach przekazu ; Uwarunkowania prawne realizacji promocji sprzedaży ; Uwarunkowania prawne działań sponsoringowych ; Uwarunkowania prawne lokowania produktów ; 11. Techniczne uwarunkowania komunikacji marketingowej: Media jako techniczne środki komunikacji marketingowej ; Nowe media - pojęcie i specyfika ; Interaktywne i mobilne kanały komunikacji marketingowej ; CZĘŚĆ III. EFEKTY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 12. Czynniki determinujące efekty komunikacji marketingowej: Wieloczynnikowe uwarunkowania efektów komunikacji marketingowej ; Ukierunkowanie komunikacji marketingowej ; Projektowanie celów komunikacji marketingowej ; Wybór treści, formy i źródła komunikatu ; Zrozumienie mechanizmu odbioru komunikatów marketingowych przez ich adresatów ; Projektowanie liczby i częstotliwości kontaktów z komunikatem ; 13. Modele efektów komunikacji marketingowej: Typy modeli objaśniających efekty komunikacji marketingowej ; Model pomiaru i oceny efektów komunikacji marketingowej ; 14. Pomiar i ocena efektów komunikacji marketingowej: Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie poznawczej ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie afektywnej (emocjonalnej) ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie behawioralnej ; Pomiar i ocena kapitału marki jako efektu komunikacji marketingowej ; Ocena niekwantyfikowalnych efektów komunikacji marketingowej ; Ocena wizerunku marki jako efekt komunikacji marketingowej ; Ocena jakości relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem jako efekt komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111293 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W roku 2022 mija 50 lat od uruchomienia dębickiej komunikacji miejskiej. Wraz z rozwojem przemysłowym miasta w latach sześćdziesiątych pojawiało się coraz większe zapotrzebowanie na transport pasażerski, pozwalający dotrzeć mieszkańcom do głównych zakladów pracy, w których znajdowali zatrudnienie. [fragment tekstu]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-12210 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-12211 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-656 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-6295 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-6296 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Reg.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zespół wygrany czy przegrany? : w co grają ludzie w firmach / Joanna Malinowska-Parzydło. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 248 stron w tym 1 złożona : ilustracje ; 23 cm.
(Onepress Exclusive)
Ciemna czy jasna strona zarządzania? Zmień reguły gry! Marzysz o przełożonym, który zbuduje u Ciebie autorytet i zapyta ludzkim głosem o życie w pracy, a nie tylko o błędy i kejpiaje? Chcesz być wiarygodnym liderem, za którym zespół pójdzie w ogień? Jesteś zmęczony korpopląsami, manipulacjami, brakiem sensu w pracy, nieautentycznością szefa lub członków zespołu? Nie jesteś sam. Zbyt wiele osób myśli o pracy jak o umieraniu od poniedziałku do piątku w folwarku, Mordorze i na polu walki. Jako szeregowy lider lub pracownik możesz nie mieć wpływu na zarząd, firmę lub tzw. global. Masz za to wpływ na relacje w Twoim zespole, możesz mądrze zakwestionować złe, nieskuteczne zasady i dążyć do zmiany reguł gry. Zapraszam w podróż po specyficznej mapie zespołowych krain i gier międzyludzkich. Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach wraz ze stanowiącym jego część Atlasem gier (nie tylko) korporacyjnych to książka napisana przez życie, ludzi i firmy. Chciałabym napisać, że wszelkie podobieństwo do osób i sytuacji jest przypadkowe - ale minęłabym się z prawdą. W firmach znajdziemy niejednego Władcę marionetek, Sprzedawcę małp, Biegającego z taczką, znienawidzonego Korpokaprala lub inne opisane w grach mało chwalebne postaci - podczas gdy marzy nam się zespół 4.0 na wzór Tolkienowskiej Drużyny Pierścienia lub plemienia Na'vi z filmu Avatar. Tak - ludzie, zgodnie ze swoją naturą, grają. W firmowe piekło lub niebo, umieranie lub rozwój. A Ty, jako lider lub członek zespołu, masz wpływ na zasady gry i wybór scenariusza - na to, czy będzie on prowadził ku Jasnej Stronie Zarządzania. Wybierz przyjazną dla siebie krainę w Atlasie gier (nie tylko) korporacyjnych, która gwarantuje pracę w poczuciu sensu i atmosferze zaufania. Ja wybrałam Younicorn! [https://helion.pl/ksiazki/zespol-wygrany-czy-przegrany-w-co-graja-ludzie-w-firmach-joanna-malinowska-parzydlo,atgiko.htm#format/d, dostęp 9.10.2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram bez filtra / Sarah Frier ; przekład: Jarosław Irzykowski. - Łódź : Feeria Wydawnictwo, 2020. - 431, [1] strona : fotografia ; 21 cm.
Tytuł oryginału: "No filter : the inside story of Instagram" 2020.
Sarah Frier, czy pamiętasz jeszcze czasy sprzed powstania Instagrama i publikowania zdjęć w obrębie tego serwisu społecznościowego? Miało to miejsce stosunkowo niedawno, bo przed 2010 rokiem. Jak to się stało, że powstał Instagram? Jak jego twórcy walczyli o swoje miejsce w social mediach? O tym wszystkim przeczytasz w książce Instagram bez filtra, napisanej przez Sarah Frier. Krótka historia Instagrama W 2010 roku Kevin Systrom wraz z Mikiem Kriegerem uruchomili wspólnymi siłami fotograficzny serwis społecznościowy, który połączony był z prostą w obsłudze aplikacją mobilną. Nie minęło dużo czasu, a Instagram cieszył się już ogromną popularnością, wspieraną przez celebrytów entuzjastycznie podchodzących do perspektywy dzielenia się z fanami swoim życiem w ramach tej platformy. Być może orientujesz się, że już po dwóch latach od uruchomienia Instagrama został on przejęty przez giganta sfery social mediów, Facebook, za – bagatela – miliard dolarów. Wówczas w firmie zatrudnionych było zaledwie 13 osób. Tajemnice funkcjonowania Instagrama Jak to się stało, że idealistyczne podejście twórców Instagrama zaowocowało stworzeniem takiego popularnego serwisu? W jaki sposób z obecności na Instagramie korzystają celebryci i tzw. influencerzy? Sarah Frier w swojej książce Instagram bez filtra odsłania po kolei tajemnice funkcjonowania tego serwisu. Dowiedz się, jak wygląda uruchomienie startupu w słynnej Dolinie Krzemowej i poznaj zasady funkcjonowania usług, turystyki i handlu w ramach Instagrama. To książka, która pomoże Ci zrozumieć fenomen tego serwisu. [www.empik.com, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111803 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business" 2014.
Dla liderów, menedżerów i konsultantów.
Książka Erin Meyer - współautorki bestsellera Gdy regułą jest brak reguł - o tym, jak radzić sobie z trudnościami komunikacyjnymi w świecie biznesu. Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami „kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić. Międzynarodowy bestseller, który pomaga pokonać niewidzialne granice w biznesie. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "An ugly truth : inside Facebook's battle for domination" 2021.
Indeks.
Nagradzane reporterki „New York Timesa” w pasjonującym, demaskatorskim stylu przedstawiają wyjątkową, technologiczną historię naszych czasów - dzieje Facebooka. Facebook, swego czasu jeden z największych fenomenów branży technologicznej, od kilku lat jest nękany kontrowersjami i kryzysami. Wyciek danych użytkowników, fake newsy i polaryzująca mowa nienawiści. Dlaczego tak się stało? Decyzje kierownictwa doprowadzały do kryzysów, od których potem próbowano odwracać uwagę. Programiści dostawali polecenia tworzenia narzędzi, które w rezultacie wzmacniały konfliktową retorykę, teorie spiskowe i bańki informacyjne przepuszczające tylko jednostronne opinie. Facebook stał się najbardziej żarłoczną na świecie machiną do eksploracji danych, odnotowywał rekordowe zyski i wzmacniał swą dominującą pozycję za pomocą agresywnego lobbingu. Korzystając z unikatowej wiedzy, m.in. byłych pracowników Facebooka, autorki zabierają nas do świata skomplikowanych rozgrywek, sojuszy i rywalizacji w firmie. Ich dziennikarskie śledztwo doprowadziło do szokujących wniosków: błędne poczynania nie były anomalią, lecz nieuchronnością. Dla Marka Zuckerberga i Sheryl Sandberg w niezwykle burzliwych minionych pięciu latach nieograniczony rozwój pozostawał priorytetem. Obydwoje są ikonami naszych czasów: „cudowny chłopiec” Doliny Krzemowej, który stał się miliarderem, i błyskotliwa bizneswoman, inspiracja dla milionów kobiet. Jednak zamknięci w swoich hermetycznych kręgach, zaślepieni przez własne ambicje i arogancję, nie zrobili nic, kiedy ich technologia była przejmowana przez podżegaczy, przestępców i skorumpowane reżimy polityczne na całym świecie. W książce "Brzydka prawda" zostają pociągnięci do odpowiedzialności. [Dom Wydawniczy Rebis, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 2)
Materiały z konf., 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
KOMERCJALIZACJA BADAŃ NAUKOWYCH: 1. Źródła finansowania projektów badawczo-rozwojowych / Beata Domańska-Szaruga; 2. Instrumenty prawne umożliwiające komercjalizację badań naukowych / Magdalena Frańczuk; 3. Innowacyjna współpraca sfery naukowo-badawczej z sektorem przemysłu w zakresie komercjalizacji wyników badawczych na przykładzie Politechniki Śląskiej i PWiK Rybnik Sp. z o.o. / Janusz Karwot; 4. Współpraca nauki i biznesu w kontekście komercjalizacji wyników badań naukowych - wymiar krajowy i międzynarodowy / Marek Makowiec, Tomasz Kusio; 5. Rola parków technologicznych i inkubatorów przedsiębiorczości jako koordynatorów współpracy pomiędzy sektorem MŚP a ośrodkami naukowo-badawczymi / Tomasz Ochwat; 6. Przedsiębiorczość akademicka źródłem innowacji dla regionu / Łukasz Ozimek; 7. Rola uczelni i klastrów wiedzy w promowaniu komercjalizacji rezultatów prac badawczych, wiedzy i technologii / Ewa Stawiarska; 8. Współpraca sfery nauki i biznesu źródłem innowacji przedsiębiorstw / Maciej Tokarski; 9. Inkubator technologiczny - Model wspierania przedsiębiorczości technologicznej na przykładzie "Inqbatora" (Inkubatora Technologicznego Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego Fundacji UAM) / Anna Tórz. WYBRANE KONCEPCJE I INSTRUMENTY ZARZĄDZANIA: 1. Ewolucja sieci www - semantyczna reprezentacja danych / Marcin Białek; 2. Polski model Metody Hoshin Kanri w świetle badań własnych / Marek Ćwiklicki, Hubert Obora; 3. Rosnące znaczenie Incentive Travel jako narzędzia motywowania w Polsce / Agnieszka Dybizbańska; 4. Rola koncepcji ekonomicznej wartości dodanej w procesie wyceny przedsiębiorstwa / Jagoda Gola; 5. Idea social lending na rynku polskim - zagrożenia oraz perspektywy rozwoju / Robert Jeżewski; 6. Outsourcing jako kluczowy element gospodarki opartej na wiedzy / Łukasz Kołodziejczyk, Mariusz Wasiak; 7. Kryteria oceny efektywności przedsiębiorstw / Katarzyna Krawczyk; 8. Wykorzystanie Balanced Scorecard w controllingu na przykładzie przedsiębiorstw amerykańskich i niemieckich / Anna Kujawa; 9. Granice odpowiedzialności prawnej e-przedsiębiorców w świetle najnowszej praktyki orzeczniczej Stanów Zjednoczonych / Joanna Kulesza; 10. Model regulacyjny Corporate Governance w spółkach Skarbu Państwa - praktyczne implikacje dla zarządzania / Igor Postuła, Tomasz Wołowiec; 11. Analiza zależności między stopami zwrotu z indeksów rynku akcji a tempem wzrostu PKB w Stanach Zjednoczonych / Tomasz Schabek; 12. Implementacja Balanced Scorecard w zarządzaniu na przykładzie przedsiębiorstwa sektora chemicznego / Małgorzata Siemionek; 13. Zasady wyboru metody rozliczania połączenia w Polsce / Joanna Toborek-Mazur; 14. Wykorzystanie modeli procesów biznesowych w działalności operacyjnej przedsiębiorstwa / Paweł Wieszała, Przemysław Jarocki; 15. Komunikacyjne wyzwania w dobie internacjonalizacji współpracy / Renata Winkler. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM LUDZKIM I WIEDZĄ: 1. Aktywność uczniów szkół średnich w olimpiadach ekonomicznych jako motywator przedsiębiorczości / Krzysztof Aszkowski, Jerzy Kaźmierczyk, Damian Nowak; 2. Stres zawodowy a relacje interpersonalne we współczesnym przedsiębiorstwie / Agnieszka Izabela Baruk; 3. Rola edukacji menedżerskiej pracowników samorządowych w rozwoju regionalnym / Bernard Bińczycki; 4. Gospodarka oparta na wiedzy w polskich województwach. Wieloaspektowa analiza porównawcza województwa pomorskiego / Wojciech Bizon; 5. Badania rynku pracy w kontekście potrzeb informacyjnych pracodawców - perspektywa systemowa / Maciej Frączek, Stanisław Mazur; 6. Asymetria w oczekiwaniach pracodawców i pracobiorców na rynku pracy - studium analityczne / Janusz Fudaliński; 7. Szanse rozwoju kapitału ludzkiego w Małopolsce i jego znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej / Maciej Jagódka; 8. Wartości we współczesnych przedsiębiorstwach / Monika Olszewska; 9. Uwarunkowania psychologiczne w procesie szkoleniowym pracowników / Alicja Szczygieł; 10. Rola kompetencji kadry menedżerskiej w kreowaniu efektywności organizacyjnej / Małgorzata Tyrańska; 11. Przykłady inicjatyw z zakresu zarzadzania talentami we współczesnych organizacjach / Marta Uznańska; 12. Wykorzystywanie wiedzy w praktyce działalności gospodarczej jako źródło rozwoju gospodarki narodowej / Sebastian Weber; 13. Wybrane instrumenty wspomagające rozwój wiedzy w przedsiębiorstwie / Kamil Wiśniewski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96092 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
M.in. artykuł dotyczący agrobiznesu na terenie woj. podkarpackiego (s. 155-163). Także w innych artykułach informacje dotyczące m.in.: woj. podkarpackiego (s. 222-228, 295) i Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie (s. 266-274).
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Siedem artykułów w języku angielskim.
Spis treści także w języku angielskim.
Streszczenie w języku angielskim i polskim przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Józefa Famielec, Stanisław Famielec - Znaczenie informacji w ekonomii. Kilka kontrowersji ; Gabriel Nowacki - Komunikacja strategiczna w erze społeczeństwa informacyjnego ; Elżbieta Skrzypek - Pomiar zasobów niematerialnych w organizacji z wykorzystaniem BSC ; Katarzyna Garwol - Stopień umiejętności korzystania z technologii cyfrowych a wykluczenie społeczne na przykładzie osób niepełnosprawnych, starszych i ubogich ; Tomasz Zalega - Dimensions of the influence of the virtualisation of consumption on the decision-making of young Polish consumers ; Małgorzata Adamska-Chudzińska, Magdalena Huculak - Wzajemne dopasowanie pracownik-organizacja jako czynnik wykorzystania kapitału ludzkiego dla zintegrowanego rozwoju ; Piotr Adamczewski - Digital transformation of business entities in competitive environment ; Irina Kolesnikova - Research of the efficiency of the use of innovative resources organizations in Belarus ; Lidia Kaliszczak, Jadwiga Pawłowska-Mielech - Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne jako determinanta rozwoju MSP ; Barbara Fura - Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw - analiza zróżnicowania wybranych determinant ; Roman Chorób - Confidence as a determinant of establishing and developing innovative integration connections in agribusiness ; Grzegorz Grela - Uwarunkowania podejmowania decyzji o insourcingu w organizacji ; Teresa Mendyk-Krajewska - Kontrola tożsamości użytkowników e-usług wobec rozwoju informatyzacji sektora publicznego ; Ewa Prałat - Public e-procurement tools in European Union ; Jolanta Sala, Halina Tańska - Kreowanie i przygotowywanie systemów informatycznych w przedsiębiorstwach MMSP jako główne czynniki rozwoju polskiego społeczeństwa informacyjnego ; Flavia Alex Bonga - Trends and challenges of m-commerce using mobile money in Tanzania ; Dorota Jankowska, Agnieszka Majka - Interakcje pomiędzy poziomem życia a innowacyjnością w aspekcie regionalnym ; Anatoliy Tkach - Lifelong learning as integrational resource of knowledge economy ; Sylwia Sagan - Ułatwienia organizacyjne dzielenia się wiedzą w przedsiębiorstwach województwa lubelskiego ; Grzegorz Krzos, Janusz Kolbusz - Geneza i rozwój działalności badawczo-rozwojowej w sektorze e-usług - wyniki badań ; Adam Czerwiński - Ocena wiarygodności internetowych serwisów wybranych polskich wyższych uczelni niepublicznych ; Daniel Rodzeń - Wykorzystanie modelu PESO do pomiaru poziomu ekspozycji i zaangażowania w prowadzonych w mediach społecznościowych działaniach promocyjnych pośredników w obrocie nieruchomościami ; Krzysztof Hauke - Wspieranie działań innowacyjnych przez technologię ICT w domach kultury ; Józefa Famielec, Krzysztof Wąsowicz, Renata Żaba-Nieroda, Stanisław Famielec - Informacyjne uwarunkowania gospodarki odpadami komunalnymi w gminie. Studium przypadku ; Mieczysław Jan Król, Joanna Trybuła - Internet w życiu młodzieży licealnej - statystyczna analiza na podstawie badania ankietowego ; Marcin Krzesaj - Pomiar wybranych kryteriów jakości informacji na stronach WWW - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.58 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej