Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(25)
Forma i typ
Książki
(24)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(9)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Ali Moi
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Strzelecka Magdalena
(2)
Witek Lucyna
(2)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Cummins Julian
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Hahn Emilia
(1)
Hales Colin F
(1)
Hingston Peter
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Laffont Robert (1916- )
(1)
Mullin Roddy
(1)
Nickels William G
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Przydatek Elżbieta
(1)
Przydatek Jan
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Seweryn Renata (ekonomia)
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Wróbel Grzegorz
(1)
Zając Michał (1964- )
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Promocja handlowa
(25)
Marketing
(11)
Reklama
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Public relations
(5)
Merchandising
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Turystyka
(3)
Ceny
(2)
Książka
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Rynek
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Agroturystyka
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Banki
(1)
Barwy
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Controlling
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Drukarze
(1)
Dług publiczny
(1)
ECDL
(1)
Edytorstwo
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franchising
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Laffont, Robert
(1)
Manekiny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Miasta
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nieruchomości
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Obligacje
(1)
Ocena pracowników
(1)
Opakowania
(1)
Oświetlenie
(1)
Pamiętniki francuskie
(1)
Podatek od środków transportowych
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemysł
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Ryzyko
(1)
Sklep
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spółki
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Targi i wystawy
(1)
Telefonia internetowa
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Towary
(1)
Transfer technologii
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Wystawiennictwo
(1)
Wystawy sklepowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradniki
(2)
Encyklopedie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
CZĘŚĆ I: KONTEKST 1. Zacznijmy od klienta 2. Cele biznesowe i marketingowe 3. Co można osiągnąć dzięki promocji sprzedaży? 4. Jak wykorzystać promocję? 5. Jak być kreatywnym? 6. Jak wykorzystać ofertę usługodawców? 7. Jak wdrożyć promocję? 8. Samoregulacje i prawo 9. Kontrola marketingowa i badania CZĘŚĆ II: TECHNIKI PROMOCJI SPRZEDAŻY 10. Gotowe oferty 11. Promocje łączone 12. Promocje cenowe 13. Promocje z upominkami 14. Promocje z możliwością wygranej 15. Międzynarodowa promocja sprzedaży 16. Pytania do samodzielnego przestudiowania i informacje zwrotne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
I. Marketing w procesie podejmowania decyzji : 1. Orientacja marketingowa przedsiębiorstwa; 2. Marketing mix w strategii marketingowej firmy; 3. Produkt a usługa; 4. Zastosowanie cyklu życia produktu w promocji [i inne] II. Promocja jako element mieszanki marketingowej : 1. Specyfika i zadania promocji; 2. Starategia i etapy promocji; 3. Miejsce promocji w marketingu mix III. Charakterystyka wybranych elmentów promocji : 1. Reklama; 2. Programowanie celów reklamy; 3. Zasady konstruowania przekazu reklamowego; 4. Dobór środków przekazu reklamy; 5. Reklama telewizyjna; 6. Reklama w internecie; 7. Reklama radiowa; 8. Prasa codzienna; 9. Treść przekazu reklamowego; 10. Reklama zewnętrzna; 11. Marka i znak firmowy; 12. Slogan reklamowy; 13. Marketing bezpośredni; 14. Telemarketing; 15. Direct mail i tele mail; 16. Database marketing- bazy danych teleadresowych; 17. Targi jako element skuteczniejszej prezentacji oferty; 18. Public relations-definicja i cele [i inne]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Bibliogr. s. 278-282. Indeks.
I. Istota i znaczenie merchandisingu; II. Zachowania konsumentów w miejscu sprzedaży; III. Zagospodarowanie przestrzeni sprzedażowej; IV. Sterowanie ruchem nabywców; V. Atmosfera sklepu; VI. Ekspozycja produktów na pólce; VII. Promocja w miejscu sprzedaży; VIII. Tworzenie witryn sklepowych; IX. Psychologia w merchandisingu; X. Efektywność i kontrola w merchandisingu; XI. Merchandising w małym sklepie; XII. Najczęściej popełniane błędy i szybkie działania zaradcza; XIII. Kierunki i perspektywy rozwoju merchandisingu; XIV. Merchandising wybranych produktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-91855
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [290]-300.
1. Promocja w działalności marketingowej organizacji; 2. Media na usługach promocji; 3. Reklamowe formy promocyjnego oddziaływania na rynek; 4. Promocyjne narzędzia public relations; 5. Podnoszenie wartości ofert za pośrednictwem promocji sprzedaży; 6. Techniki sprzedaży i komunikacji w marketingu bezpośrednim; 7. Promocja osobista w procesach sprzedaży; 8. Wybrane aspekty integrowania narzędzi oraz działań promocyjnych; 9. Zarządzanie zintegrowaną działalnością promocyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91815 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1. Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej 2. Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa 3. Nadawca przekazu - zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa 4. Formy przekazu w komunikacji marketingowej : a) Formy komuniakcji interpersonalnej ; b) Formy komunikacji masowej (Reklama, Public relations) ; c) Formy komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym (Witryny www, Banery reklamowe, Poczta elektroniczna) 5. Odbiorca przekazu - percepcja promocji i postawy wobec reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Promocja produktu turystycznego : turystyka miejska / Adam Pawlicz. - Warszawa : Difin, 2008. - 142 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 134-138.
1. Teoretyczne aspekty promocji obszarowego produktu turystycznego 2. Instytucjonalne aspekty promocji produktu turystycznego w aglomeracjach miejskich 3. Instrumenty i determinanty promocji miejskiego produktu turystycznego 4. Koncepcja modelu systemu promocji produktu turystycznego aglomeracji miejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91385 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-191.
1. Nowoczesne formy promocji w procesie komunikacji marketingowej - Model komunikacji marketingowej - zmiany na rynku mediów oraz szum informacyjny - Postawy społeczne a "tradycyjne" sposoby komunikacji - Ambient media - niestandardowe formy przekazu 2. W kinie, prasie, radiu i telewizji - Product placement - Przekaz podprogowy - Reklama porównawcza - Reklama kontrowersyjna - Ambush marketing 3. W punktach sprzedaży - Marketing zapachowy - Audiomarketing - Visual merchandising - Niestandardowa reklama wewnętrzna 4. Przed monitorem komputera - Advergaming - Marketing wirusowy - Desktop marketing - Podcasting 5. Na otwartej przestrzeni - Wydarzenia marketingowe - Field marketing - Niekonwencjonalna reklama zewnętrzna 6. W podróży - Reklama tranzytowa - Reklama w pojazdach i na biletach 7. W bezpośredniej rozmowie lub przez telefon - Przekaz ustny - Marketing mobilny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91428 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Indeks
Na okł. i s. tyt. inf.: Opracuj strategię marketingową ; Wykorzystaj do reklamy różne media ; Zadbaj o swoich klientów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 65-Czyt (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [269]-271.
I. ROLA PROMOCJI W MARKETINGOWYM ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM: 1. Funkcje promocji w działalności rynkowej przedsiębiorstwa ; 2. Narzędzia promocji ; 3. Reklama i jej cele ; 4. Rodzaje reklamy ; 5. Znaczenie marki w działalności promocyjnej ; 6. Komunikacja zintegrowana. II. ODDZIAŁYWANIE REKLAMY: 1. Nośniki i środki reklamy ; 2. Planowanie mediów ; 3. Przekaz reklamowy ; 4. Perswazja w reklamie ; 5. Etyka w reklamie ; 6. Ograniczenia prawne reklamy. III. WIZUALNE ASPEKTY REKLAMY: 1. Tożsamość przedsiębiorstwa ; 2. Liternictwo ; 3. Projektowanie graficzne ; 4. Wystawiennictwo ; 5. Promocja w miejscu sprzedaży. IV. ZARZĄDZANIE REKLAMĄ: 1. Struktura przemysłu reklamowego ; 2. Agencja reklamowa ; 3. Zarządzanie kampanią reklamową ; 4. Skuteczność i efektywność reklamy ; 5. Budżet reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Indeks
Na okł. i s. tyt. inf.: Opracuj strategię marketingową ; Wykorzystaj do reklamy różne media ; Zadbaj o swoich klientów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86871 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89273 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Wykaz użytecznych stron internetowych
1. Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania; 2. Wizerunek oraz system identyfikacji firmy; 3. Reklama; 4. Public relations; 5. Promocja sprzedaży; 6. Merchandising i opakowanie produktu; 7. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą; 8. Marketing bezpośredni; 9. Sponsoring; 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych; 11. Komunikacja marketingowa w internecie; 12. Gadżety promocyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-89458 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 220)
Bibliogr. s. [248]-273.
Streszcz. ang.
Kategoria wartości dla klienta turysty i jej rynkowe konsekwencje ; Obszar recepcji turystycznej jako źródło wartości dla klienta i podmiot ją kreujący ; Zarządzanie obszarem recepcji przez wartość dla klienta turysty ; Model procesu kreowania wartości dla klienta przez obszar recepcji turystycznej (na przykładzie Krakowa).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102877 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84541 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Merchandising : magnetyzm przestrzeni handlowej / Jay Diamond, Ellen Diamond ; [tł. Emilia Hahn, Magdalena Strzelecka]. - Gliwice : Wydaw. Helion, cop. 2007. - 519 s. : il., fot., rys. ; 25 cm + Wkładka : [16] s. tabl. kolor. ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Indeks.
1. Teoria nowoczesnego visual merchandisingu ; 2. Planowanie i tworzenie ekspozycji produktów ; 3. Urządzenie sklepu: fasada, wnętrze i wyposażenie ; 4. Manekiny i inne formy przestrzenne ; 5. Materiały, rekwizyty i narzędzia ; 6. Zasady projektowania ; 7. Kolor - podstawowe pojęcia i zastosowania ; 8. Oświetlenie - udramatyzowanie powierzchni sprzedażowej i ekspozycyjnej ; 9. Motywy przewodnie oraz wystrój wnętrz i okien wystawowych ; 10. Sposoby ożywienia małego sklepu socjalistycznego ; 11. Reklama wizualna - narzedzie, które mówi ; 12. Grafika w punkcie sprzedaży detalicznej ; 13. Materiały POP ; 14. Wykonanie ekspozycji ; 15. Opracowanie całościowej koncepcji - od pomysłu do wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91955 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86158 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr., A-Udost. (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81379 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej