Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Grębosz Jerzy
(3)
Althoff Cory
(1)
Beri Jonathan
(1)
Buck Donovan
(1)
Drałus Grzegorz
(1)
Duque Julian David
(1)
Fisher Andrew (informatyka)
(1)
Gardner Lyza Danger
(1)
Gerber Anna
(1)
Gorecki Sara
(1)
Hinton Susan
(1)
Hughes Bryan
(1)
Perch Kassandra
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Resseguie David
(1)
Rose Emily
(1)
Szczepański Antoni (elektronika)
(1)
Szymczykowski Pawel
(1)
Vélez Raquel
(1)
Waldron Rick
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Programowanie obiektowe
(6)
C++ (język programowania)
(3)
Programowanie (informatyka)
(2)
Bash
(1)
JavaScript
(1)
Języki programowania
(1)
PASCAL (język programowania)
(1)
Python (język programowania)
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Inżynieria i technika
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Łatwy Podręcznik)
Indeks.
1. Dziedziczenie 2. Funkcje wirtualne 3. Operacje Wejścia/ Wyjścia 4. Projektowanie programów obiektowo orientowanych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Łatwy Podręcznik)
Indeks.
1. Startujemy! ; 2. Instrukcje sterujące ; 3. Typy ; 4. Operatory ; 5. Funkcje ; 6. Preprocesor ; 7. Tablice ; 8. Wskaźniki ; 9. Przeładowanie nazwy funkcji ; 10. Klasy ; 11. Biblioteczna klasa std::strind do operacji z tekstami ; 12. Deklaracje przyjaźni.
Jeśli szukasz nowoczesnego języka programowania, to jest to właśnie język C++. Jeżeli chcesz nauczyć się tego języka w łatwy, pogodny sposób - to jest to właśnie książka dla Ciebie. Książka powstała na podstawie doświadczeń autora w pracy programisty we francuskich i niemieckich instytucjach fizyki jądrowej i nosi znamiona książek pisanych na Zachodzie. Dodatkową zaletą książki jest to, że porusza zagadnienie najczęściej pomijane przez innych autorów: jak stosować technikę obiektowo orientowaną przy projektowaniu własnego programu. [Edition 2000]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Łatwy Podręcznik)
Indeks.
20. Struktury, Unie, Pola bitowe ; 21. Klasa zagnieżdżona lub lokalna ; 22. Konstruktory i Destruktory ; 23. Tablice obiektów ; 24. Wskaźnik do składania klasy ; 25. Konwersje definiowane przez użytkownika ; 26. Przeładowanie operatorów ; 27. Dziedziczenie klas ; 28. Wirtualne funkcje składowe ; 29. Operacja Wejścia/Wyjścia ; 30. Projektowanie programów orientowanych obiektowo.
Jeśli szukasz nowoczesnego języka programowania, to jest to właśnie język C++. Jeżeli chcesz nauczyć się tego języka w łatwy, pogodny sposób - to jest to właśnie książka dla Ciebie. Książka powstała na podstawie doświadczeń autora w pracy programisty we francuskich i niemieckich instytucjach fizyki jądrowej i nosi znamiona książek pisanych na Zachodzie. Dodatkową zaletą książki jest to, że porusza zagadnienie najczęściej pomijane przez innych autorów: jak stosować technikę obiektowo orientowaną przy projektowaniu własnego programu. [Edition 2000]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Materiały Pomocnicze / [Politechnika Rzeszowska])
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 181.
1. Wprowadzenie do programowania ; 2. Algorytmy i schematy blokowe ; 3. Podstawowe elementy języka Pascal ; 4. Instrukcje ; 5. Procedury i funkcje ; 6. Operacje na plikach ; 7. Wskaźniki ; 8. Struktury dynamiczne ; 9. Klasy ; 10. programowanie obiektowe - aplikacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99489 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The self-taught programmer : the definitive guide to programming professionally" 2017.
Indeks.
Jeśli chcesz być profesjonalistą i postanowiłeś nauczyć się wszystkiego, co jest do tego potrzebne, to wziąłeś do ręki właściwą książkę. Zawiera ona znacznie więcej informacji niż proste wprowadzenie do konkretnego języka programowania. Opisano tu najpotrzebniejsze technologie, elementy kodu i zasady ich stosowania, sporo miejsca poświęcono obiektowości. Zapoznasz się również z najważniejszymi narzędziami programistycznymi i nauczysz się dobrych praktyk programistycznych. To wszystko czyni z tej książki świetną mapę umiejętności, dzięki którym szybko i sprawnie staniesz się prawdziwym profesjonalistą! [Helion, 2018]
Cz. I. WPROWADZENIE DO PROGRAMOWANIA: 1. Wprowadzenie , 2. Zaczynamy, 3. Wprowadzenie do programowania, 4. Funkcje, 5. Kontenery, 6. Operacje na łańcuchach znaków, 7. Pętle, 8. Moduły, 9. Pliki, 10. Łączenie wszystkiego w całość, 11. Praktyka ; Cz. II. WPROWADZENIE DO PROGRAMOWANIA OBIEKTOWEGO: 12. Paradygmaty programowania, 13. Cztery filary programowania obiektowego, 14. Więcej o programowaniu obiektowym, 15. Łączenie wszystkiego w całość ; Cz. III. WPROWADZENIE DO NARZĘDZI PROGRAMISTYCZNYCH: 16. Bash, 17. Wyrażenia regularne, 18. Menedżery pakietów, 19. Kontrola wersji, 20. Łączenie wszystkiego w całość ; Cz. IV. WPROWADZENIE DO INFORMATYKI: 21. Struktury danych, 22. Algorytmy ; Cz. V. ZDOBYWANIE PRACY: 23. Najlepsze praktyki programistyczne, 24. Pierwsza praca w charakterze programisty, 25. Praca w zespole, 26. Dalsza lektura, 27. Dalsze kroki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Make : JavaScript robotics : building NodeBots with Johnny-Five, Raspberry Pi, Arduino, and BeagleBone" 2015.
Indeks.
Dzięki tej książce nauczysz się budować roboty o rozmaitych funkcjach i zastosowaniach. Do pisania tej książki Rick Waldron zaprosił zespół inżynierów, nauczycieli, popularyzatorów JS. Z ich pomocą dowiesz się, w jaki sposób zbudować poszczególne elementy robota, jakie części zastosować i jak napisać potrzebny kod. Podpowiedzą Ci, jak przygotować sobie warsztat pracy oraz skąd zdobyć materiały. Autorzy podali mnóstwo wskazówek pomocnych przy planowaniu, budowie i testowaniu już wykonanych projektów. Poszczególne zadania zostały tak dobrane, aby po ich wykonaniu można było zabrać się do trudniejszych projektów o wyższym stopniu złożoności. Zbuduj i oprogramuj: roboty kroczące, piszące, pływające, a nawet tańczące, robota sterowanego głosem oraz do sterowania oświetleniem, robota ze sztuczną inteligencją, robota delta. [Helion, 2016]
1. Budowanie robotów ze zwykłych materiałów ; 2. Robot piszący TypeBot ; 3. Pierwsze kroki z robotami NodeBoat ; 4. Mobilna platforma piDuino5 ; 5. Sterowanie heksapodem za pomocą platformy Johnny-Five ; 6. Budowanie robota NodeBot sterowanego głosem ; 7. Pokojowy zegar słoneczny ; 8. Światełka-straszydełka ; 9. Lampa CheerfulJ5 ; 10. Interaktywny panel LED RGB z płytką BeagleBone Black ; 11. Osobiste bezpieczeństwo, JavaScript i Ty ; 12. Sztuczna inteligencja: robot BatBot ; 13. Roboty delta i kinematyka ; 14. Interaktywne buty ; Dodatek: Instalacja biblioteki Node.js, Instalacja platformy Johnny-Five, Konfigurowanie sprzętu, Programowanie w systemie Android.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej