Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Krupa Jan (1955- )
(1)
Król Mieczysław (matematyka)
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Witek Lucyna
(1)
Woźniak Marian (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Rolnictwo ekologiczne
(3)
Agroturystyka
(2)
Biomasa
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Odnawialne źródła energii
(2)
Produkt regionalny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Żywność ekologiczna
(2)
Allianz
(1)
Analiza hierarchiczna procesów
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Banki
(1)
Bóbr europejski
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Geologia inżynierska
(1)
Gospodarka wodna
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Koncesja
(1)
Labortest
(1)
Marketing
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Metoda DEA
(1)
Migracje
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauka
(1)
Oczyszczalnia ścieków biologiczna
(1)
Osuwisko
(1)
Outsourcing
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Polityka rolna
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo budowlane
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ryzyko kursowe
(1)
Samorząd gminny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo
(1)
Tauron Polska Energia
(1)
Transfer technologii
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Turystyka kulturowa
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Tworzywa sztuczne
(1)
Wiatraki
(1)
Wodociąg
(1)
Wspólna Polityka Bezpieczeństwa i Obrony UE
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Węgiel kamienny
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Znak towarowy
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środowiskowa ocena cyklu życia
(1)
Świadomość ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(2)
1801-
(1)
1901-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Bieszczady
(1)
Droga św. Jakuba
(1)
Jarosław (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Pogórze Dynowskie
(1)
San (dolina)
(1)
San (dorzecze)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tomaszów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Audycje radiowe
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [293]-320.
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. Ekologiczne zachowania nabywców i ich konsekwencje dla marketingu: 1. Geneza i rozwój marketingu ekologicznego ; 2. Rozwój teorii zachowań nabywców ; 3. Pojęcie i zakres zachowań nabywców ; 4. Zmiany w zachowaniach nabywców ; 5. Ewolucja ekologicznych zachowań nabywców ; 6. Badania nad ekologicznymi zachowaniami nabywców ; 7. W kierunku marketingu zrównoważonego ; R. II. Koncepcja produktu ekologicznego: 1. Istota i zakres pojęcia "produkt ekologiczny" ; 2. Produkt ekologiczny w ujęciu marketingowym ; 3. Oznaczenia ekologiczne produktów i ich funkcje dla nabywcy ; 4. Główne rodzaje produktów ekologicznych ; 5. Rozwój rynku produktów ekologicznych ; R. III. Determinanty zachowań nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Klasyfikacja czynników wpływających na zachowania nabywców wobec produktów ekologicznych ; 2. Wartości a zachowanie nabywcy wobec produktów ekologicznych ; 3. Indywidualna świadomość ekologiczna nabywcy ; 4. Czynniki demograficzne ; 5. Czynniki o charakterze psychologicznym ; 6. Czynniki społeczno-kulturowe ; 7. Czynniki marketingowe i ekonomiczne ; R. IV. Relacje między postawą a zachowaniem nabywców: 1. Istota i wymiary postaw ; 2. Postawy w modelach zachowań nabywców ; 3. Zgodność postaw i zachowań nabywców ; 4. Pomiar postaw nabywców ; R.V. Rozbieżność między postawami a zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Istota rozbieżności między postawami a zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych ; 2. Źródła rozbieżności między postawami wobec produktów ekologicznych a zachowaniami zakupowymi: Asymetria informacji ; Niski poziom wiedzy ; Konflikt wartości ; Brak akceptacji wyższych cen ; Brak zaufania ; Niski poziom działań marketingowych ; 3. Rozwój teorii wyjaśniających rozbieżność między postawami a zachowaniami ekologicznymi ; 4. Modele wyjaśniające rozbieżność między postawami a zakupem produktów ekologicznych ; 5. Teoria uzasadnionego działania M. Fishbeina i I. Ajzena oraz teoria planowanego zachowania I. Ajzena ; R.VI. Metodyka badań własnych nad zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Problem badawczy, cele i hipotezy badawcze ; 2. Uzasadnienie zastosowania teorii planowanego zachowania ; 3. Zmienne w modelu TPB ; 4. Zastosowane metody badawcze ; 5. Pomiar i operacjonalizacja zmiennych ; 6. Opis badanych obiektów ; R. VII. Analiza i interpretacja wyników badań własnych: 1. Postawy wobec zakupu produktów ekologicznych ; 2. Częstość i motywy zakupu produktów ekologicznych ; 3. Czynniki różnicujące postawy i zachowania wobec produktów ekologicznych ; 4. Czynniki warunkujące i ograniczające zakup produktów ekologicznych ; 5. Atrybuty prośrodowiskowe produktu i ich rola w procesie zakupu ; 6. Możliwości rozwoju zachowań nabywczych wobec produktów ekologicznych - weryfikacja założeń modelu ; 7. Typologia nabywców na rynku produktów ekologicznych ; 8. Dyskusja wyników badania ; R. 8. Wnioski, rekomendacje, ograniczenia i kierunki przyszłych badań: Wnioski o charakterze teoretycznym ; 2. Wnioski o charakterze praktycznym i rekomendacje dla marketingu ; 3. Ograniczenia i kierunki dalszych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Streszcz. ang. przy ref.
CZĘŚĆ 1. PROBLEMATYKA OCHRONY ŚRODOWISKA W ASPEKCIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU: Wybrane zagadnienia Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Rakowie w zlewni San ; Stan infrastruktury wodociągowej w wybranych miastach Doliny Sanu ; Sekwencyjne reaktory porcjowe w oczyszczaniu ścieków ; Zjawiska osuwiskowe na obszarze Pogórza Dynowskiego ľ metodyka badań laboratoryjnych niezbędnych do sporządzania dokumentacji obszarów osuwiskowych ; Geotechnika i geologia inżynierska w świetle uwarunkowań norm UE Eurokos 7 ; Wybrane możliwości wykorzystania odnawialnych źródeł energii w województwie podkarpackim. CZĘŚĆ 2. WALORY PRZYRODNICZE I KULTUROWE W KRAJOBRAZIE POGÓRZA DYNOWSKIEGO: Droga św. Jakuba Via Regia na Pogórzu Dynowskim w sieci europejskich szlaków kulturowych ; Kamienie młyńskie i wiatraki ľ znikające symbole Pogórza Dynowskiego ; Rolnictwo ekologiczne czynnikiem zwiększenia ofert turystycznej w województwie podkarpackim ; Lokalne i tradycyjne produkty żywnościowe szansą zwiększenia atrakcyjności terenów wiejskich ; Dolina Sanu jako środowisko występowania bobra europejskiego (castor fiber) ľ bóbr i człowiek ľnie zawsze łatwe współistnienie. CZĘŚĆ 3. DZIAŁANIA MARKETINGOWE I INNOWACYJNE W KREOWANIU PRODUKTU TURYSTYCZNEGO: Uwarunkowania kreacji lokalnych produktów turystycznych na Pogórzu Dynowskim ; Innowacyjność elementem konkurencyjności w turystyce na Pogórzu Dynowskim ; Dostępność turystyczna obiektów sakralnych na Pogórzu Dynowski ; Współczesne trendy w rozwoju usług na przykładzie obiektów noclegowych Podkarpacia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-8702 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-8703 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 1)
Materiały z konf. "Nauka i gospodarka", 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W GOSPODARCE: 1. Ocena innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim / Małgorzata Dolińska; 2. Audyt technologiczny jako narzędzie budowy przewagi innowacyjnej przedsiębiorstwa - studium przypadku Labortest Sp. z o.o. / Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys; 3. Działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw przemysłowych / Paweł Mielcarek; 4. Pozyskiwanie innowacji w przedsiębiorstwie / Barbara Sieniewska, Karolina Zioło; 5. Innowacje procesowe w branży tworzyw sztucznych / Jolanta Stanienda; 6. Stymulowanie innowacji w projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków dotacji unijnych / Teresa Szot-Gabryś; 7. Regionalny system innowacji - implikacje jego sprawnego funkcjonowania dla rozwoju i wzmacniania konkurencyjności gospodarki / Elżbieta Sztorc; 8. Stymulowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przez centra transferu technologii / Sylwia Wiśniewska. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 1. Ekonomiczne przesłanki połączeń przedsiębiorstw / Ewa Jastrzębska; 2. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą / Mirosława Krzyścin; 3. Determinanty zdolności absorpcyjnej organizacji / Regina Lenart; 4. Implementacja założeń strategicznych w zarządzaniu placówką oświatową / Damian Ostrowski; 5. Rola rekomendacji w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw budowlanych w Polsce / Janusz Signetzki; Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie strzegomskich firm kamieniarskich / Monika Wilk-Lechniak; Czynniki wyboru strategii w polskich przedsiębiorstwach. ZARZĄDZANIE W ORGANIZACJACH W WARUNKACH KRYZYSU: 1. Zarządzanie ryzykiem na rynku węgla w Polsce - wybrane problemy / Krzysztof Ciszek; 2. Fuzje i przejęcia - szansa czy zagrożenie w dobie kryzysu / Karolina Kolasa-Koziarz; 3. Zarządzanie ryzykiem walutowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych / Ireneusz Miciuła; 4. Motywowanie pracowników branży energetycznej w czasie kryzysu / Magdalena Paleczny; 5. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie / Jolanta Walas-Trębacz. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO: 1. Jakość produktu radiowego / Jan Beliczyński; 2. Współpraca z dostawcą jako jeden z kluczowych czynników konkurencyjności / Andrzej Fiodorow; 3. Komercjalizacja badań reputacji sprzedawców internetowych / Dariusz Grabara; 4. Wpływ wybranych czynników na poprawę jakości produktów i wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwem / Anna Gręda; 5. Współpraca producenta i detalisty jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej - ocena wybranych narzędzi producentów / Magdalena Kendik; 6. Zintegrowana ocena ekologiczna i rynkowa produktów na przykładzie zestawu mebli kuchennych / Tomasz Nitkiewicz; 7. Rozwój rynku żywności ekologicznej w Europie / Izabela Prządo; 8. Rola promocji gminy w jej funkcjonowaniu w subregionie / Wioletta Wereda, Adam Czarnota; 9. Marka Tauron Polska Energia elementem przewagi konkurencyjnej. ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO: 1. Społeczne uwarunkowania i rezultaty doskonalenia działalności na przykładzie przedsiębiorstwa o wysokiej efektywności ekonomicznej / Małgorzata Adamska-Chudzińska; 2. Deficyt budżetu państwa w warunkach polskich / Dariusz Baranowski; 3. Finansowanie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Polsce / Katarzyna Cięciak; 4. Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju regionalnego / Krzysztof Kocurek; 5. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) / Anna Matuszewska; 6. Problematyka implementacji dyrektyw unijnych - prawo konsumenckie na gruncie przepisów wspólnotowych i krajowych / Sylwia Mauch; 7. Zamówienia publiczne w dziedzinie obrony w Unii Europejskiej / Katarzyna Podejko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96093 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konf. odbyła się 19 kwietnia 2007 r.
Dot. m.in. Podkarpackiego i Bieszczad.
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Polityka pieniężna a wzrost gospodarczy / Małgorzata Cywińska ; Wpływ inwestycji w technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) na wzrost gospodarczy w Polsce / Michał Krystyańczuk ; Analiza uzyskania przewagi konkurencyjnej poprzez wprowadzenie systemu CHEX na podstawie firmy Allianz / Sandra Grabowska ; Potential Competitiveness of Ukrainian Economy Under Conditions of Globalization / Tetyana Gaydukova ; Competitiveness of Ukraine's Regions in The Process of Reintegration / Tetyana Nesvat ; Mapa ryzyko-dochód wybranych podkarpackich spółek / Barbara Fura, Marek Fura ; Tendencje i uwarunkowania polskiej migracji / Agata Pasieczna, Anna Saczek ; Marketingovi komunikacii v umovah globalizacii / Anžela Švec' ; Džerela ta stijkist' konkurentospromožnosti / Dumal's'ka Uliâ Tarasivna ; Naukovij potencial Ukraini: osnovni tendencii ta problemi / Miroslava Tepla ; Nowe trendy w bankowości determinantą wzrostu gospodarczego / Małgorzata Cyrek, Agnieszka Cyrek ; Koncesja jako forma reglamentacji działalności gospodarczej / Agata Ludera, Anna Olszak ; Outsourcing jako czynnik poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw / Witold Czudec ; Osoblivosti deržavnoi pidtrimki malogo pidpriemnictva u krainah evropejs'kogo souzu / Ol'ga Červona ; Rol' deržavi u reguluvanni agrarnogo sektora ekonomiki Ukraini / Svitlana Urba ; Osoblivosti transformacijnih kriz ta antikrizove upravlinnâ / Maksim Stolârčuk ; Perspektywy rozwoju rolnictwa ekologicznego w Polsce - w tym odniesienie do regionu Podkarpacia / Kamila Kowalik, Monika Musiał ; Częstość oraz preferowane miejsca zakupu małopolskich produktów tradycyjnych / Karol Król ; Gosudarstvennoe regulirovanie turističeskoj sfery v rusle social'no-ekonomičeskih preobrazovanij v Ukraine / Urij Gubik ; Pitannâ pol's'ko-ukrains'kogo turističnogo agrobiznesu / Mihasuk Ivan Romanovič ; Bieszczadzki Transgraniczny Klaster Agroturystyczny narzędziem stymulowania wzrostu gospodarczego Bieszczadów / Paweł Germański ; Zaplecze agroturystyczne jako element rozwoju powiatu tomaszowskiego / Urszula Bukała ; Turystyka - szansa czy zagrożenie dla obszarów leśnych / Agnieszka Witos ; Bezpieczeństwo w ruchu drogowym w regionie podkarpackim - ujęcie taksonomiczne / Marcin Michalewicz, Magdalena Mazur ; Wykorzystanie liniowego modelu dyskryminacyjnego do prognozowania liczby klientów regularnie opłacających abonament za usługi internetowe / Izabela Sylwia Dziedzic ; Straty a konfiguracja systemu gospodarki zasobami z wieloczęściowym niejednorodnym układem transportowym / Mirosław Liana ; Ekonomiczno-przyrodnicze aspekty energetycznego wykorzystania biomasy w Nowej Dębie / Damian Wolan ; Wybór firm notowanych na giełdzie papierów wartościowych za pomocą metody AHP / Adrian Stasica.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96102 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej