Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Ozawa Takahiro
(2)
Seo Asako
(2)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(2)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Praski Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(3)
Producenci gier komputerowych
(3)
Branża gamingowa
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Osoby zaginione
(1)
Relacja romantyczna
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Współzawodnictwo pracy
(1)
Łowcy nagród
(1)
Temat: miejsce
Tokio (Japonia)
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Manga
(2)
Powieść
(1)
Thriller
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Numeracja stron od prawej do lewej.
Akihabara, Tokio. Niewielka wytwórnia gier wideo - Studio G3, walczy o byt na okrutnym rynku. Jej dyrektor, idealistyczny, nieodpowiedzialny, wiecznie nieogolony Tenkawa Taiyō zrobi absolutnie wszystko, by stworzyć grę, która podbije serca ludzi. Ōtemachi, Tokio. Odnosząca sukcesy w świecie biznesu karierowiczka Tsukiyama Hoshino przeżywa kryzys ambicji, gdy zostaje nagle przeniesiona do podupadającej wytwórni gier z zadaniem wydźwignięcia jej z problemów finansowych. W to i tak niefortunne połączenie dwóch zupełnie różnych światów - żyjącego ideałami Taiyō i twardo stąpającej po ziemi Tsukiyamy, wdziera się firma będąca prawdziwą potęgą na rynku gamingowym, a wraz z nią - tajemniczy Sensui Izuru. Tak zaczyna się gra, w której stawką jest istnienie Studia G3! [www.lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-IV D/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tokyo Toy Box. T. 2 / Ume - Takahiro Ozawa, Asako Seo ; [tłumaczenie Paulina Ślusarczyk]. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Studio JG, 2012. - [2], 227, [4] strony : ilustracje ; 19 cm.
Numeracja stron od prawej do lewej.
Na książce także pseudonim zbiorowy autorów: Ume.
Akihabara, Tokio. Niewielka wytwórnia gier komputerowych Studio G3. Prace nad wydaniem zagranicznym gry "Samurai - Kitchen" idą pełną parą. Jednak tuż przed ukończeniem odkryty zostaje poważny bug, a wydawca stawia nieoczekiwany warunek. Dlaczego nigdy nic nie idzie gładko...?! Czy Tsukiyama wróci do Otemachi, by dalej gonić za karierą? Czy Taiyo uda się odzyskać wiarę w siebie? Uczucie łączące Taiyo i Tsukiyamę, pojedynek z odwiecznym wrogiem, Sensuiem to wszystko już w drugim tomie opowieści o pełnym akcji świecie gier! [Wydawnictwo Studio JG, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-IV/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The never game" 2019.
Stanowi cz. 1 cyklu "Colter Shaw". Cz. 2 pt.: Do jutra, cz. 3 pt.: Ostatni dowód, cz. 4 pt.: Polowanie na czas.
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. [Prószyński i S-ka - Prószyński Media, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 16 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-lit.amer. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.1-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.amer. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.7-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.amer. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej