Form of Work
Książki
(49)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(37)
only on-site
(20)
unknown
(7)
unavailable
(4)
Branch
Wypożyczalnia Główna (Dąbrowskiego 33a)
(10)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(20)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(4)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(3)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(4)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(7)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Author
Ambrosewicz-Jacobs Jolanta (1957- )
(2)
Brudnik Edyta
(2)
Erkert Andrea (1967- )
(2)
Gajewski Bogdan
(2)
Horosiewicz Beata
(2)
Mazlish Elaine
(2)
Adler Feliks (1851-1933)
(1)
Andrzejewska Jadwiga (1923-2010)
(1)
Artero Roberto
(1)
Boguszewska Anna
(1)
Bzowska Lucyna
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Caban Remigiusz (1957- )
(1)
Cebula Urszula
(1)
Chrąściel Katarzyna
(1)
Clariana Anna
(1)
Curro Salvatore
(1)
Czerwiński Paweł (pedagog)
(1)
Czyrek Katarzyna
(1)
Denisiuk Ludwik
(1)
Dimonte Roberto
(1)
Eigner Wilhelm
(1)
Eisler Jerzy (1952- )
(1)
Faber Adele
(1)
Faber Adele (1928- )
(1)
Fiszer-Szczepańska Małgorzata
(1)
Frołowicz Elżbieta (1962- )
(1)
Gajos Katarzyna
(1)
Garms Harry
(1)
Gispert Carlos
(1)
Gorajczyk Dariusz
(1)
Grochowski Ludwik
(1)
Haffner Debra
(1)
Hońdo Leszek
(1)
Hońdo Leszek (1960- )
(1)
Jaczyńska Agnieszka
(1)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(1)
Janus-Sitarz Anna
(1)
Kalinowski Adam (metodyka nauczania)
(1)
Kiełczykowska Aleksandra
(1)
Klimowicz Anna. To nie na darmo
(1)
Knothe Maria
(1)
Koszyńska Monika. Czarny czwartek
(1)
Kowalski Paweł (muzealnictwo)
(1)
Kozdroń Agnieszka
(1)
Kołakowski Artur
(1)
Kołyszko Wojciech (1956- )
(1)
Krakowiak Kazimiera
(1)
Krzanowski Wiktor (1859-1924)
(1)
Kubeczko Józef
(1)
Kubicka Lucyna
(1)
Lanota Anna (1915- )
(1)
Libionka Dariusz (1963- )
(1)
Maciaszkowa Janina
(1)
Majda Aleksander Józef
(1)
Mastej Bogusław (1930- )
(1)
Mazek Dorota
(1)
Mańdziuk Jan
(1)
Merżan Irena
(1)
Millán Julia
(1)
Młynarczyk Wiesława. Czarny czwartek
(1)
Nieto Montserrat
(1)
Niewola Dorota
(1)
Nyberg Lisa
(1)
Ossowski Artur
(1)
Pallan Stanisław
(1)
Pamrów Barbara. Czarny czwartek
(1)
Pazur Barbara
(1)
Piotrów Jarosław
(1)
Pisula Agnieszka
(1)
Puławski Adam
(1)
Rulka Janusz (1936- )
(1)
Ruszała Mirosław
(1)
Siciński Jacek (1950- )
(1)
Siciński Jan T
(1)
Strzyżewski Stanisław (1922- )
(1)
Szukiewicz Wojciech (1867-1944)
(1)
Tarnowska Barbara
(1)
Templeton Rosalyn Anstine
(1)
Tokarski Mariusz
(1)
Tomaszewska Jovanka (1971- )
(1)
Tomkowska Joanna
(1)
Vidal José A
(1)
Weiner Agnieszka
(1)
Wieteska Elżbieta
(1)
Wycisk Jowita (1971- )
(1)
Zagnińska Maria
(1)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(1)
Zielecki Alojzy (1933- )
(1)
Ziółkowska Beata (1967- )
(1)
Zonn-Pasternak Katarzyna (1952- )
(1)
Łukasik Joanna Małgorzata
(1)
Święcicka Joanna
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(3)
1920 - 1929
(1)
1900 - 1909
(1)
1880 - 1889
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(43)
Language
Polish
(41)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Subject
Historia
(7)
Młodzież
(4)
Wychowanie seksualne
(4)
Uczniowie
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Dziecko
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Holocaust
(2)
Język polski
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Muzyka
(2)
Rytmika
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Biblia
(1)
Botanika
(1)
Choroba von Willebranda
(1)
Cyganie
(1)
Duszpasterstwo młodzieży
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Edukacja teatralna
(1)
Egzekucja polskich oficerów w Katyniu
(1)
Etyka
(1)
Gordon, Edwin Elias
(1)
Grudzień 1970 r. w Polsce
(1)
Gry i zabawy
(1)
Hemofilia
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Holokaust
(1)
Improwizacja muzyczna
(1)
Język rosyjski
(1)
Kolonie letnie
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kształcenie słuchu muzycznego
(1)
Lektura szkolna
(1)
Literatura
(1)
Matematyka
(1)
Miłość
(1)
Multimedia
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Osobowość
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Propaganda
(1)
Przysposobienie biblioteczne
(1)
Przysposobienie do życia w rodzinie
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rodzina
(1)
Samookaleczenie
(1)
Samopoznanie
(1)
Skazy krwotoczne
(1)
Socjalizacja
(1)
Sprawa katyńska
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Taniec ludowy polski
(1)
Terapia behawioralna
(1)
Terapia zabawą
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie religijne
(1)
Zaburzenia odżywiania
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Zoologia
(1)
Żeromski, Stefan
(1)
Żydzi
(1)
Subject: time
1939-
(1)
Subject: place
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Limanowa (woj. małopolskie ; okręg)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Genre/Form
Poradniki dla nauczycieli
(49)
Poradniki dla rodziców
(8)
Scenariusze zajęć
(5)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Literatura
(1)
Literatura polska
(1)
Melodia z tekstem podłożonym i funkcjami harmonicznymi
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Opracowanie
(1)
Pieśń ludowa polska
(1)
Programy autorskie (pedagog.)
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Śpiewniki
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
50 results Filter
Authority data
Poradniki dla nauczycieli (hasło przedmiotowe)
No cover
Book
In basket
Ćwiczenia ortograficzne ; Ćwiczenia gramatyczne ; Ćwiczenia stylistyczne ; Ćwiczenia w układaniu pism najczęściej używanych w sprawach potocznych, gospodarskich i przemysłowych dla 4, 5, 6, r. n.: listy, świadectwa, poświadczenia, kwity, rachunki, podania i prośby, rozmaitości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. AD-27087 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
No availability information: sygn. F.15-58
Book
In basket
(Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci)
BN-P.2/2014
POZNAJ SWOJE UCZUCIA Wszystkie dzieci odczuwają emocje. Będą szczęśliwe, jeśli potrafią je zaakceptować i rozpoznać ich ukryty sens. Dzięki tej mądrej książeczce, obfitującej w zabawne i pouczające ćwiczenia rysunkowe, mali czytelnicy nauczą się, że uczucia są dobre i pożyteczne. Czasem motywują do działania, a czasem przestrzegają przed niebezpieczeństwem. Dzieci dowiedzą się, że wszystkie emocje trzeba szanować i nie można się ich bać. Wspólne rysowanie z dziećmi to świetna, pouczająca zabawa także dla dorosłych! Dzięki niej lepiej poznają swoje dziecko, jego ukryte niepokoje i radość z przeżywania świata. MNÓSTWO ĆWICZEŃ I GOTOWE SCENARIUSZE ZAJĘĆ Książka jest tak skonstruowana, że każdy jej rozdział to gotowy scenariusz zajęć. Stanowi znakomitą pomoc edukacyjną dla nauczycieli w przedszkolach i w młodszych klasach szkolnych. Pomysłowe scenariusze pomogą rozwinąć wyobraźnię, kreatywność, samodzielność myślenia dziecka, jak również podbudują jego wiarę w siebie. [Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2009].
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Wyp-159.9 (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. F.4dz-1 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.9dz-159.9 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.13dz-1 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-37.018.1 (1 egz.)
Book
In basket
Dlaczego ; Pamięć Holokaustu i edukacja dla Europy ; W świetle późniejszej historii ; Uczmy wszystkiego od początku ; Uczyć wszędzie, a szczególnie w Polsce! ; Długi cień Bełżca ; W duchu pojednania ; Spróbujmy zrozumieć! ; Przeciw milczeniu i obojętności ; To oczywiste ; Ludowy stereotyp Żyda a Zagłada ; Córka generała Franco ; Co trzeci spośród nas ; A słońce świeciło i nie wstydziło się ; Dlaczego warto uczyć o zagładzie Romów? ; O godne miejsce wśród ofiar. Holokaust i eksterminacja Romów w okresie II wojny światowej ; Historia i pamięć Zagłady - sladami Centralnej Żydowskiej Komisji Historycznej ; Postawy młodzieży polskiej wobec Holokaustu. Badania z lat 1997-2000 ; Problematyka Holokaustu w Internecie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-104774 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 81-83.
I. Analiza transakcyjna w zbiorze naukowym pedagogiki i psychologii ; II. Znaczenie relacji międzyosobowych w wychowaniu kolonijnym ; III. Być wychowawcą kolonijnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-96359 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-100583 (1 egz.)
Book
In basket
1. Czym są hemofilia i choroba von Willebranda?; 2. Przebieg krwawień; 3. Leczenie; 4. Dzieci w szkole; 5. Specjalne potrzeby i zalecenia; 6. Jak rozpoznać krwawienie dostawowemlub domięśniowe?; 7. Co robić w przypadku krwawienia?; 8. Kiedy dziecko się skaleczy; 9. Pomoc w razie wypadku; 10. Wycieczki szkolne; 11. Szkolny dentysta i szkolna pielęgniarka; 12. Szczepienia i zastrzyki domięśniowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-616 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-42699 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. AD-27555 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-37.016 (1 egz.)
Book
In basket
Na okł.: Niezbędnik dla rodziców, nauczycieli i terapeutów.
Książka została wyd. w 2015 r.
Bibliogr. s. [356]-359.
1. Wprowadzenie do psychologii behawioralnej; 2. Skrzynka z narzędziami, czyli techniki behawioralne; 3. Przykłady interwencji opartych na terapii behawioralnej; 4. Techniki behawioralne - materiały do pracy.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.8-159.9 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.10-159.9 (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zatwierdz. przez Ministerstwo Oświaty do działów nauczycielskich bibliotek szkolnych.
UWAGI OGÓLNE: 1. Elementy programu wychowania seksualnego ; 2. Zadania oświatowe i wychowawcze szkoły w zakresie życia seksualnego ; 3. Dostosowanie programu wychowania seksualnego do poziomu rozwoju uczniów ; 4. Psychologiczne tło rozwoju seksualnego a omawianie zagadnień seksualnych ; 5. Kiedy nalezy rozpocząć omawianie zagadnień seksualnych ; 6. Wstydliwość, pruderia, wulgarność - trzy postawy młodzieży w dziedzinie płci ; 7. Wstrzemięźliwość płciowa jako norma postępowania ; 8. Argumenty biologiczne i fizjologiczne na rzecz wstrzemięźliwości płciowej w wieku młodzieńczym ; 9. Argumenty społeczne i moralne na rzecz wstrzemięźliwości płciowej w wieku młodzieńczym ; 10. Argumenty psychologiczne na rzecz wstrzemięźliwości płciowej w wieku młodzieńczym ; 11. Wstrzemięźliwość jako metoda ochrony przed chorobami wenerycznymi ; 12. Alkohol i taniec a wstrzemięźliwość płciowa ; 13. Dyskusja z uczniami na temat swobody seksualnej ; 14. Zagadnienia małżeństwa i rodziny ; 15. Problem małżeństw rozbitych i związków rodzinnych niemałżeńskich ; 16. Planowanie rodziny. Świadome macierzyństwo i ojcostwo ; 17. Zapobieganie ciąży. Środki antykoncepcyjne ; 18. Zjawiska fizjologiczne wieku pokwitania: menstruacja, polucje nocne ; 19. Zaburzenia emocjonalne okresu pokwitania. Onanizm ; 20. Zapobieganie niebezpieczeństwu zagrażającemu dzieciom ze strony osób seksualnie zboczonych ; 21. Kto powinien prowadzić lekcje poświęcone omawianiu zagadnień seksualnych ; 22. W ramach jakich godzin lekcyjnych mają być omawiane zagadnienia seksualne ; 23. Metodyka prowadzenia lekcji ; 24. Problem koedukacji ; 25. Omawianie zagadnień seksualnych dzieci w środowisku miejskim i wiejskim ; 26. Współpraca szkoły z rodzicami w dziedzinie wychowania seksualnego ; 27. Jak wprowadzono omawianie zagadnień seksualnych do szkół w Wielkiej Brytanii. "Eksperyment walijski" ; 28. Pomoce naukowe w nauczaniu seksuologii w szkole ; PROGRAM WYCHOWANIA SEKSUALNEGO MŁODZIEŻY PO UKOŃCZONYM OKRESIE DOJRZEWANIA PŁCIOWEGO (WIEK 17-20 LAT): 1. Zakres tematyczny ; 2. Wskazówki metodyczne ; 3. Wykaz materiałów lekcyjnych ; 4. Materiały lekcyjne ; 5. Lekcja przykładowa dla młodzieży starszej (wiek 17-20 lat) na temat: Wychowanie seksualne w domu ; ZAGADNIENIA PŁCI W WIEKU POKWITANIA (14-16 LAT): 1. Zakres tematyczny ; 2. Wskazówki metodyczne ; 3. Lekcja przykładowa dla młodzieży w wieku 14-16 lat (A). (Płeć w życiu młodzieży. Aspekty moralne życia płciowego. Znaczenie wstrzemięźliwości w okresie młodzieńczym) ; 4. Lekcja przykładowa dla młodzieży w wieku 14-16 lat (B). (Środki antykoncepcyjne. Sterylizacja. Niepłodność. Poronienia. Choroby weneryczne) ; ZAGADNIENIA PŁCI W WIEKU POPRZEDZAJĄCYM POKWITANIE (11-13 LAT): 1. Zakres tematyczny ; 2. Wskazówki metodyczne ; 3. Lekcja przykładowa dla dzieci w wieku 11-13 lat (A). (Treść lekcji: Menstruacja) ; 4. Lekcja przykładowa dla dzieci w wieku 11-13 lat (B). (Różnica płci. Budowa i funkcje narządów płciowych. Pokwitanie. Menstruacja. Polucje nocne. Onanizm. Zapłodnienie. Rozwój płodu i ciąża. Poród. Co decyduje o płci dziecka. Bliźnięta) ; 5. Lekcja uzupełniająca. (O niebezpieczeństwie zagrażającym dzieciom ze strony osób seksualnie zboczonych) ; ZAGADNIENIA PŁCI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM (4-6 LAT) I W OKRESIE NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO (7-10 LAT): 1. Zakres tematyczny i wskazówki metodyczne dotyczące omawiania spraw płci z dziećmi w wieku przedszkolnym ; 2. Zakres tematyczny i wskazówki metodyczne dotyczące omawiania spraw płci z dziećmi w okresie nauczania początkowego ; 3. Przykładowa rozmowa przepowadzona przez matkę (wychowawczynię) z dzieckiem 5-6-letnim na temat płci ; 4. Lekcja przykładowa dla dzieci w wieku 7-8 lat (A) ; 5. Lekcja przykładowa dla dzieci w wieku 9-10 lat (B) ; POSTĘPOWANIE SZKOŁY W WYPADKACH STWIERDZENIA WŚRÓD UCZNIÓW PRAKTYK SEKSUALNYCH I ZWIĄZANYCH Z TYM KONFLIKTÓW: 1. Uwagi ogólne na temat praktyk seksualnych, zdarzających się w szkole wśród młodszych uczniów ; 2. Uwagi ogólne na temat praktyk seksualnych, zdarzających się w szkole wśród starszych uczniów. Ujawnienie współżycia seksualnego między uczniem i uczennicą ; 3. "Epodemie" onanizmu ; 4. Czynności o charakterze seksualnym i rozmaite poufałości w tej dziedzinie wśród młodszych uczniów ; 5. "Brzydkie zachowanie się" ; 6. "Brzydkie słowa" ; 7. Wypadki kontaktów seksualnych pomiędzy dorosłymi i dziećmi ; 8. Ciąża uczennicy ; 9. Stwierdzenie choroby wenerycznej u ucznia lub uczennicy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-8403 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. F.4-37 (1 egz.)
Book
In basket
1. Cel i sens nauczania przedmiotów ogólnomuzycznych w reformowanej szkole muzycznej I stopnia ; 2. Koncepcja nauczania przedmiotu rytmika z kształceniem słuchu: Założenia metodyczne i cele kształcenia, Odpowiedzialność za prawidłowy rozwój najmłodszych uczniów ; 3. Korelacja międzyprzedmiotowa w szkole muzycznej I stopnia: Formy współpracy nauczycieli przedmiotów ogólnomuzycznych z nauczycielami instrumentu, Korelacja międzyprzedmiotowa - przykłady praktyczne ; 4. Wybrane zagadnienia z metodyki nauczania rytmiki z kształceniem słuchu: Słuchanie muzyki i postrzeganie jej elementów, Postrzeganie i wyrażanie rytmu i metrum, Postrzeganie i wyrażanie struktur melodycznych i harmonicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Wyp.Muz.Księg 2822 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. adnot. podręczników dla szkolnictwa polonijnego
Bibliogr. literatury dla nauczycieli
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-56530 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; 4)
1. Rodzaje edukacji czytelniczej i medialnej 2. Organizacja edukacji czytelniczej i medialnej 3. Cele edukacji czytelniczej i medialnej 4. Formy realizacji edukacji czytelniczej i medialnej (samokształceniowej) 5. Praca nauczycieli przedmiotów (bloków przedmiotowych) nad rozwojem kultury czytelniczej i medialnej uczniów 6. Bibliotekarze szkolni i pracownicy innych bibliotek a edukacja czytelnicza i medialna 7. Infrastruktura medialna w szkole 8. Program ramowy edukacji samokształceniowej (czytelniczej i medialnej)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-37.016 (1 egz.)
Copies are only available in the library: sygn. A-86850, A-Instr, A-Instr./pow.rzesz (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 241-[242].
Zatwierdz. przez Min. Oświaty dla bibliotek zakładów kształcenia nauczycieli oraz bibliotek nauczycielskich.
ISTOTA I ZNACZENIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO: Cele wychowania fizycznego ; Organizacja wychowania fizycznego i sportu w Polsce Ludowej ; Rola nauczyciela w szkole i w środowisku ; Zasady wychowania fizycznego ; Czynniki, środki i warunki wychowania fizycznego ; Wartość zdrowotna, sprawnościowo-użyteczna i wychowawcza ćwiczeń ruchowych ; Różne zasady podziału ćwiczeń ruchowych ; Rozwój fizyczny dziecka ; Troska o prawidłową postawę dziecka ; Hartowanie ; Znaczenie i istota zaprawy (treningu) ; DYDAKTYKA ĆWICZEŃ RUCHOWYCH: Znaczenie niektórych wyrazów w metodyce i dydaktyce wychowania fizycznego ; Lekcja wychowania fizycznego ; Tok lekcyjny ; Osnowa lekcyjna ; Prowadzenie lekcji ; Omówienie lekcji ; Przykłady osnów lekcyjnych ; ZAJĘCIA POZALEKCYJNE: Kółko sportowe i szkolne koło sportowe ; Odznaka Sprawności Fizycznej ; Imprezy sportowe ; PLANOWANIE PRACY: Wymiar czasu na wychowanie fizyczne w różnych wariantach programowych ; Odpowiedzialność za stan wychowania fizycznego w szkole ; Planowanie i dokumentacja pracy ; WARUNKI MATERIALNE: Baza materialna ; Budowa boiska ; Urządzenie ślizgawki ; Urządzenia i sprzęt do wychowania fizycznego w szkole oraz ich konsekwencje ; Najważniejsze ustawy i zarządzenia z zakresu wychowania fizycznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-9187 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [274]- 278.
GŁÓWNE ZAŁOŻENIA I PROBLEMY PUBLIKACJI: Zarys problematyki badawczej ; Ustalenie terminologii ; ORGANIZACJA BADAŃ NAD UKŁADEM I STRUKTURĄ HISTORII NAUCZANEJ W SZKOLE ORAZ MYŚLENIEM HISTORYCZNYM UCZNIÓW: Badania wstępne ; Ustalenie metodą grafów systemu materiału historycznego w szkole ponadpodstawowej i średniej ; Metody i narzędzia zastosowane w badaniach procesu myślenia historycznego uczniów ; Organizacja i przebieg badań ; UCZENIE SIĘ HISTORII: Główne kierunki psychologii uczenia się ; Uczenie się jako proces ; Warunki uczenia się ; Uczenie się jako działanie ukierunkowane ; Uczenie się jako rozwiązywanie problemów ; Uczenie się jako odbiór i przetwarzanie informacji ; STRUKTURA WIADOMOŚCI A MYŚLENIE: Układ i struktura wiadomości ; Badania nad układem i strukturą wiadomości historycznych jako przedmiot nauczania szkolnego ; Struktura historii nauczonej w szkole wyrażona grfem ; Struktura uczenia się historii ; PROCESY MYŚLENIA W UCZENIU SIĘ HISTORII: Proces myślenia ; Rodzaje myślenia, myślenie historyczne ; Myślenie rozwijane na historycznym materiale spostrzeżeniowym ; Myślenie rozwijane na historycznym materiale wyobrażeniowym ; Myślenie rozwijane na historycznym materiale pojęciowym ; KIEROWANIE PROCESEM MYŚLENIA: Tworzenie racjonalnych warunków uczenia się historii ; Samodzielne kierowanie myśleniem historycznym w uczeniu się ; Teza główna w świetle badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-100234 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again