Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(33)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(13)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(22)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Ehrlich Andrzej
(4)
Romanowska Maria (1947- )
(4)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(3)
Wankel Charles
(3)
Dixit Avinash K
(2)
Foster Richard N
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Kaplan Sarah (1964- )
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Niemczyk Jerzy
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Rusiński Michał
(2)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (?-2004)
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bąk Mieczysław
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Elkin Paul M
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Haus Ber (1920- )
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jakubczyc Janina
(1)
Jakubczyc Janina Anna
(1)
Kosiec Krzysztof
(1)
Krishnan M. S
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Krupski Rafał (?-2014)
(1)
Kulawczuk Przemysław (1961- )
(1)
Mach Maria
(1)
Mach Maria (tłumacz)
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Nycz Małgorzata (informatyka)
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Pałka Jarosław (1973- )
(1)
Popławska Wanda
(1)
Prahalad C. K
(1)
Raczyński Mirosław
(1)
Speh Thomas W
(1)
Sulmicki Paweł
(1)
Szeworski Adam (1918- )
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Welch Jack (1935- )
(1)
Welch Suzy (1959- )
(1)
Woźniak Leszek (1955- )
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Wąsowska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(9)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Planowanie strategiczne
(32)
Przedsiębiorstwo
(16)
Zarządzanie
(15)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Innowacje
(5)
Decyzje
(4)
Kadry
(4)
Kontrola
(4)
Motywacja pracy
(4)
Organizacja
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Konflikt
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Gospodarstwo rolne
(2)
Planowanie gospodarcze
(2)
Produkcja
(2)
Rynek
(2)
Teoria gier
(2)
Współdziałanie
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Analiza strategiczna
(1)
BRW
(1)
Bank centralny
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Cyganie
(1)
Demografia
(1)
Dolina Lotnicza
(1)
Dług publiczny
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Energetyka
(1)
Energetyka odnawialna
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Górnictwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kary i opłaty ekologiczne
(1)
Katastrofy
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Kraje BRIICS
(1)
Kredyt
(1)
Kształcenie
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Metoda Delphi
(1)
Mięso
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Offshoring
(1)
Ogrzewanie centralne
(1)
Operacje wojenne
(1)
PRL
(1)
Planowanie
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka spójności UE
(1)
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca
(1)
Prawo autorskie
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przywództwo
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek finansowy
(1)
Równania różnicowe
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Spożycie
(1)
Spółdzielczość
(1)
Sukces
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Transport kolejowy
(1)
Turystyka
(1)
Układ Warszawski
(1)
Wiedza
(1)
Wojsko Polskie (1944- )
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Ćwiczenia wojskowe
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Europa Zachodnia
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(6)
Podręcznik akademicki
(2)
Poradniki
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [219]-230.
Rozdz. 1. TRADYCYJNE I NOWOCZESNE UJĘCIA STRATEGII ORGANIZACJI - 1.1. Filozofie i szkoły strategii; 1.2. Strategia jako system UC: Uwagi wstępne, Model strategii organizacji K. Obłoja, Strategiczna karta wyników (SKW), Dwuwymiarowy model strategii H.W. Boyda, O.C. Walkera i J.C. Larreche'a, Dwuwymiarowy model E.G. Olsona, Ujęcie B. de Wita i R. Meyera, Propozycje własne (R. Krupskiego), Inne propozycje, Model biznesu; 1.3. Strategia jako system ST. Rozdz. 2. STRATEGIE OGÓLNE I STRATEGIE DOMEN ORGANIZACJI - 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Strategie behawioralne; 2.3. Strategie na poziomie korporacji (strategie rozwoju); 2.4. Strategie biznesów (domen). Rozdz. 3. STRATEGIE FUNKCJONALNE - 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Strategie działalności podstawowej; 3.3. Strategie marketingowe; 3.4. Strategie finansowe; 3.5. Strategie personalne; 3.6. Strategie logistyczne. Rozdz. 4. STRATEGIE ELASTYCZNE - 4.1. Elementy teorii strategii organizacji działającej w warunkach niepewności; 4.2. Strategie o strukturze scenariuszy (system ST); 4.3. Teleologiczny kontekst elastyczności strategii: Rozwój organizacji opartych na celach strategicznych versus oparty na wykorzystywaniu okazji. Zagadnienia wstępne, Koncepcja J.C. Collinsa i J.I. Porrasa, Proste zasady, Semikoherentne cele strategiczne w modelu organizacji działającej na krawędzi chaosu, Własne ujęcia; 4.4. Strategie w języku zasobów: Podstawowe problemy identyfikacji strategii w języku zasobów w kontekście elastycznej strategii organizacji, Rodzaje zasobów stanowiących o differentia specifica organizacji. Badania empiryczne, Strategie kształtowania wiedzy, Strategia zasobów relacyjnych, Strategia kształtowania lojalności pracowniczej, Strategia kształtowania kultury organizacyjnej; 4.5. W kierunku nowego paradygmatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 CZYM JEST STRATEGIA FIRMY?: Na targowisku koncepcji i pojęć ; Zmienna natura strategii ; R. 2 EMOCJE, IDEE I DECYZJE: Marzenia i pasje ; Na początku jest hipoteza ; Kluczowe wybory, czyli gazy, ciecze i stany stałe ; Inercja i wykluczenie ; R. 3 DYSCYPLINA WDRAŻANIA STRATEGII: Kto jest decydentem? ; Nadawanie sensu zmianom w otoczeniu - zasada zawiasa ; Definiowanie granic firmy - zasada terytorium: Granice geograficzne, Granice rynku, Granice produktów i usług, Granice technologii dystrybucji ; Cele i priorytety - zasada minimum: Logika celów strategicznych, Priorytety, priorytety, priorytety ; Model biznesowy firmy - zasada koperty, Zasoby strategiczne: Kluczowe kompetencje, Łańcuch wartości: Model Operatora, Model Integratora, Model Dyrygenta ; R. 4 EFEKT PASJI I DYSCYPLINY - PRZEWAGA KONKURENCYJNA: Teorie przewagi konkurencyjnej: Zasobowa teoria przewagi konkurencyjnej, Przewaga konkurencyjna a efektywność firmy, Problem zależności przewagi od zasobów i kompetencji firmy ; Praktyka przewagi konkurencyjnej: Przewaga naturalna, Przewaga relacji ceny i zróżnicowania, Przewaga systemu obsługi i oferowania rozwiązań, Budowanie barier wejścia ; Co powinno się znaleźć w strategii firmy: Orientacja firmy ; Źródła przewagi konkurencyjnej ; Słowa są ważne ; R. 5 NIEZMIENNE CECHY STRATEGII: Trudna prostota ; Wewnętrzna spójność ; Zewnętrzna spójność ; Stałe wyzwanie ; R. 6 FIRMA W DRYFIE - INERCJA, GRY ORGANIZACYJNE I NIEPEWNI LIDERZY: Inercja, czyli dlaczego firmy nie zawracają w miejscu ; Gry o władzę i zasoby ; Niepewni liderzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104436 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie i strategie biznesowe / Paul M. Elkin ; [przeł. Joanna Borowska]. - Wyd. 2. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013. - 213 s. : il., rys., wykr. ; 21 cm.
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Indeks.
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: - jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe, - co to jest analiza strategiczna, - jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku, - jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności. Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek. Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu. [Wolters Kluwer Polska, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Maria Romanowska. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2009. - 268 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [265]-268.
1. Planowanie strategiczne; 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa; 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu; 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej; 5. Strategia integracji pionowej; 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw; 7. Strategie konkurecji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Maria Romanowska. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 268 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [265]-268.
1. Planowanie strategiczne; 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa; 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu; 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej; 5. Strategia integracji pionowej; 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw; 7. Strategie konkurecji; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93436 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Logika strategii korporacji ; Dywersyfikacja zakresu działalności ; Strategia integracji pionowej ; Sposób wzrostu: przejęcia, alianse i wzrost organiczny ; Zarządzanie portfelem jednostek biznesu ; Architektura korporacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103076 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90473 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [219]-230.
Rozdz. 1. TRADYCYJNE I NOWOCZESNE UJĘCIA STRATEGII ORGANIZACJI - 1.1. Filozofie i szkoły strategii; 1.2. Strategia jako system UC: Uwagi wstępne, Model strategii organizacji K. Obłoja, Strategiczna karta wyników (SKW), Dwuwymiarowy model strategii H.W. Boyda, O.C. Walkera i J.C. Larreche'a, Dwuwymiarowy model E.G. Olsona, Ujęcie B. de Wita i R. Meyera, Propozycje własne (R. Krupskiego), Inne propozycje, Model biznesu; 1.3. Strategia jako system ST. Rozdz. 2. STRATEGIE OGÓLNE I STRATEGIE DOMEN ORGANIZACJI - 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Strategie behawioralne; 2.3. Strategie na poziomie korporacji (strategie rozwoju); 2.4. Strategie biznesów (domen). Rozdz. 3. STRATEGIE FUNKCJONALNE - 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Strategie działalności podstawowej; 3.3. Strategie marketingowe; 3.4. Strategie finansowe; 3.5. Strategie personalne; 3.6. Strategie logistyczne. Rozdz. 4. STRATEGIE ELASTYCZNE - 4.1. Elementy teorii strategii organizacji działającej w warunkach niepewności; 4.2. Strategie o strukturze scenariuszy (system ST); 4.3. Teleologiczny kontekst elastyczności strategii: Rozwój organizacji opartych na celach strategicznych versus oparty na wykorzystywaniu okazji. Zagadnienia wstępne, Koncepcja J.C. Collinsa i J.I. Porrasa, Proste zasady, Semikoherentne cele strategiczne w modelu organizacji działającej na krawędzi chaosu, Własne ujęcia; 4.4. Strategie w języku zasobów: Podstawowe problemy identyfikacji strategii w języku zasobów w kontekście elastycznej strategii organizacji, Rodzaje zasobów stanowiących o differentia specifica organizacji. Badania empiryczne, Strategie kształtowania wiedzy, Strategia zasobów relacyjnych, Strategia kształtowania lojalności pracowniczej, Strategia kształtowania kultury organizacyjnej; 4.5. W kierunku nowego paradygmatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Indeksy.
1. Transformacja biznesu ; 2. Procesy biznesowe - gleba dla innowacji ; 3. Analiza danych w poszukiwaniu innowacji ; 4. Technologia informatyczna ma znaczenie - architektura techniczna w służbie innowacji ; 5. Spuścizna organizacyjna - przeszkody w tworzeniu wartości ; 6. Skuteczność i elastyczność - łagodzenie napięć ; 7. Dynamiczne dobieranie talentów ; 8. Plan działania dla menedżerów: koncentracja na istocie innowacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99055 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [241]-243.
1. Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; 2. Analiza makrootoczenia; 3. Analiza otoczenia konkurencyjnego; 4. Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; 5. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93428 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [241]-243.
1. Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; 2. Analiza makrootoczenia; 3. Analiza otoczenia konkurencyjnego; 4. Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; 5. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73910 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79802 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Business strategy" 2015.
Wstęp ; 1. Wprowadzenie do strategii: Aleksander Wielki ; 2. Zasady skutecznej strategii ; 3. Pięć pytań dotyczących strategicznego planowania ; 4. Kluczowi gracze w tworzeniu strategii ; 5. Wartości, wizja i cel ; 6. Określ misję firmy ; 7. Powrót z przyszłości ; 8. Strategiczne obszary, nad którymi należy się zastanowić ; 9. Siła napędowa kluczem do realizacji strategii ; 10. Cztery kluczowe koncepcje planowania strategicznego ; 11. Skoncentruj się na tym, co robisz dobrze ; 12. Obszary przyległe ; 13. Strategia uwalniania ; 14. Myślenie od zera ; 15. Przejmij inicjatywę ; 16. Zwycięstwo elastyczności ; 17. Stwórz nowe rynki ; 18. Wybierz konkurencję ; 19. Zaangażuj całą firmę ; 20. Znaczenie struktury organizacyjnej ; 21. Pięć etapów formułowania i wdrażania strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-50054 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju firmy / Zdzisław Pierścionek ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości. - Wyd. 1 dodruk. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1998. - 341, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 337-[342].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Planowanie i zarządzanie gospodarcze / Paweł Sulmicki. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Państwowe Wydaw. Ekonomiczne, 1978. - 406, [2] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Streszcz. w ang., ros.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-52653 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks. - Wybrana literatura s. 333-335.
Dlaczego firmy nastawione na stopniowe ulepszanie swojej działalności nie mają szansy przetrwać - i jak je skutecznie przekształcać Specjaliści od innowacji w McKinsey & Company kwestionują mit, że silne, nastawione na przetrwanie firmy, corocznie będą mieć świetne wyniki. Przedstawiają strategie nieciągłości i twórczej destrukcji, które firmy muszą stosować, aby na trwałe utrzymać konkurencyjność. (...) Korporacje - jak twierdzą autorzy - muszą być tak dynamiczne i wrażliwe jak rynek, jeśli chcą utrzymać wysokie zyski i długofalowo się rozwijać. [Galaktyka, 2008]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [333]-335. Indeks.
1. Przetrwanie i działanie w epoce nieciągłości ; 2. Na czym polega twórcza destrukcja: Upadek East River Savings Bank ; 3. Blokada kulturowa ; 4. Działania operacyjne a działania kreatywne: przypadek firmy Storage Technology ; 5. Wichry destrukcji ; 6. Równoważenie destrukcji i kreacji ; 7. Zaprojektowany, by móc się zmieniać ; 8. Kierowanie twórczą destrukcją ; 9. Dziesięciokrotny wzrost możliwości twórczych ; 10. Kontrola, swoboda i ryzyko ; 11. Tempo i zakres zmian ; 12. Wszechobecność twórczej destrukcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92057 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej