Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Autor
Batko Andrzej
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Gladwell Malcolm (1963- )
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Śmietana Rafał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
Temat
Perswazja
(6)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Administracja
(1)
Decyzje
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Film reklamowy
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Reklama
(1)
Socjotechnika
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Studenci
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Wybór zawodu
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia i Zarządzanie)
Indeks.
1. Potęga perswazji; 2. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji; 3. Prawo Dysonansu; 4. Prawo Zobowiązania; 5. Prawo Dobrego Kontaktu; 6. Prawo Aprobaty Społecznej; 7. Prawo Niedoboru; 8. Prawo Doboru Słów; 9. Prawo Kontrastu; 10. Prawo Oczekiwań; 11. Prawo Zaangażowania; 12. Prawo Poczucia Wartości; 13. Prawo Skojarzeń; 14. Prawo Równowagi; 15. Lista Kontrolna opracowana przed przeprowadzeniem procesu perswazji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
CD
W koszyku
Na płycie: fragmenty warsztatu prowadzonego przez A. Batko (m. in. fragm. relaksującej indukcji hipno- tycznej)
1. Magia słowa 2. Jak naprawdę działają słowa? 3. W jaki sposób łączniki wpływają na doświadczenie? 4. Tajemnicza moc implikacji 5. Odkryj potęgę presupozycji 6. Metafory 7. Metaprogramy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Reklama jako sztuka powtórzeń / Anna Ryłko-Kurpiewska. - Gdynia : Wydawnictwo Novae Res, cop. 2016. - 468, [2] s. : il. (w tym kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 417-461.
I. POWTARZANIE W JĘZYKU I MYŚLENIU POTOCZNYM: 1. Powtarzanie tych samych działań przez jedną osobę ; 2. Powtarzanie treści cudzych i naśladowanie czyichś działań ; 3. Powtarzanie jako przekazywanie wiadomości celem powtórzenia jej przez kogoś ; 4. Powtarzanie, a powtarzalność. "Coś się powtarza, następuje jedno po drugim" ; II. POWTÓRZENIE, RÓŻNICA, SERIA. FILOZOFICZNO-MUZYCZNE KORZENIE POWTÓRZENIA I ICH ZNACZENIE W REFLEKSJI NAD REKLAMĄ: 1. Gjentagelsen, repetition, iterability - czyli o filozoficznej genealogii powtórzenia: Od intertekstualności ku odwróconej mimesis ; 2. Muzyczny rodowód powtórzenia. Seryjność w reklamie przez pryzmat refleksji Umberto Eco: Powtórzenie w świecie opowieści. O baśni jako tworzywie reklamowych fabuł ; Dlaczego bajka? ; Struktura bajki magicznej i anatomia reklamy ; Dopowiadanie według wzoru, czyli jak odbiorca tworzy opowieści ; 3. Powtórzenie w reklamie. W stronę klasyfikacji ; III. RAMA WYOBRAŻENIOWA, SCHEMAT, SCENARIUSZ. JĘZYKOWE OBLICZA POWTÓRZEŃ W REKLAMIE: 1. Teoria ram na gruncie semantyki kognitywnej i komunikatywizmu ; 2. Ramowanie w teorii reklamy i jego podłoże ; 3. Ramy i reklama komercyjna: Dostosowanie do rytmu życia i sposobu postrzegania odbiorców. Ramowanie w reklamach żywności ; Przeziębienie to "nie choroba" Ramowanie w reklamach leków przeciwbólowych i preparatów przeciw grypie; Specyfika ram i ich funkcje w reklamach kierowanych do dzieci ; IV. POWTÓRZENIE PRZEZ PRYZMAT MUZYKI I ARCHITEKTURY. O WRAŻENIU SYMETRII OBECNYM W NAZWACH I LOGOTYPACH: 1. Znaczenie i typy symetrii: Specyfika rytmu i j ego postrzeganie ; Symetria zwierciadlana i jej przejawy odnoszone do budowy ludzkiego ciała ; Powtórzenie, antropocentryzm i "złote proporcje" ; V. REKLAMOWE POWTÓRZENIA W ŚWIETLE BADAŃ PSYCHOLOGII: 1. Uczenie się a kolejność prezentowania przekazów ; 2. Powtórzenie a uczenie się ; 3. Powtórzenie i pamięć ; 4. Pamięć autobiograficzna i pojęcie wspomnienia ; VI. POWTÓRZENIE W ŚWIECIE EKONOMII I MARKETINGU: 1. "Powtórzenie mechaniczne" i częstotliwość emisji reklamy ; 2. Reklama krocząca, czyli powtarzanie za odbiorcą. Nowe oblicza "powtórzeń mechanicznych" ; 3. Powtórzenie w świecie wirusów i plotek ; 4. Między ekonomią a teorią komunikacji, czyli kto po kim lub z kim powtarza i dlaczego to robi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
CZĘŚĆ PIERWSZA MANIACY, PIONIERZY I INNI GENIUSZE MNIEJSZEGO FORMATU: Siła perswazji. Ron Popeil i podbój amerykańskiej kuchni, Zagadka keczupu. Dlaczego na rynku możemy kupić tak wiele gatunków musztardy, lecz tylko jeden rodzaj keczupu?, Jak inwestować, żeby nie popłynąć. Nassim Taleb zmienia nieuchronność katastrofy w strategię inwestycyjną, Prawdziwe oblicze. Farba do włosów i nieznana historia powojennej Ameryki, Błąd Johna Rocka. Czego twórca pigułki antykoncepcyjnej nie wiedział o kobietach?, Co widział pies?. Cesar Millan - mistrz mowy ciała ; CZĘŚĆ DRUGA TEORIE, PROGNOZY I DIAGNOZY: Tajemnice poliszynela. Enron, wywiad i zagrożenia spowodowane nadmiarem informacji, Milion za Murraya. Dlaczego problemy takie jak bezdomność tatwiej rozwiązać, niż je opanować?, Zdjęcie prawdę ci powie. Tam, gdzie wzrok nie sięga - mammografia i rozpoznanie z powietrza, Dobry zwyczaj - nie pożyczaj. Czy oskarżenie o plagiat musi zrujnować nam życie?, Łączenie kropek. Paradoksy reformy wywiadu, Sekrety niepowodzeń. Dlaczego niektórzy ludzie nie wytrzymują napięcia, a innych ogarnia panika?, Eksplozja. Kto ponosi winę za katastrofę Challengera? Nikt, i lepiej żebyśmy się z tym pogodzili ; CZĘŚĆ TRZECIA OSOBOWOŚĆ, CHARAKTER I INTELIGENCJA: Niektórzy dojrzewają później. Dlaczego każdy geniusz musi być cudownym dzieckiem?, A może ten się nada?. Skąd wiemy, kogo przyjąć do pracy?, Niebezpieczne umysły. Profilowanie przestępców dla opornych Mit talentu. Czy przypadkiem nie przeceniamy bystrych ludzi?, Koledzy bez szkolnej ławy. Czego naprawdę dowiadujemy się z rozmów kwalifikacyjnych?, Sztuka uogólnień. Co pitbulle mówią nam o przestępczości?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [183]-202.
I. Pomiędzy wpływem, manipulacją a poznaniem ; II. Medialne ośrodki perswazji ; III. Elementarne figury perswazji na przykładzie filmu reklamowego ; IV. Uwiedź mnie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92362 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. [301]-316.
Tekst częśc. ang., czes.
Streszcz. ang., pol. przy rozdz.
I. KOMUNIKACJA - WYBRANE ZAGADNIENIA TEORETYCZNE: Attemmts to apply contemporary Communication Theories in pedagogy and psychology ; Dilemmas of education. II. KOMPETENCJE KOMUNIAKCYJNE NAUCZYCIELI - RÓŻNE PERSPEKTYWY: Kompetencje komunikacyjne nauczycieli prowadzących kształcenie w formie e-learningu ; Kompetencje psychologiczne nauczyciela jako niezbędna umiejętność w pełnieniu funkcji łącznika pomiędzy szkołą a środowiskiem społecznym ; Kompetencje językowe nauczyciela-wychowawcy warunkiem właściwej współpracy z rodzicami, uczniami oraz ich środowiskiem lokalnym ; Kompetencje komunikacyjne andragogów Republiki Czeskiej ; Kształtowanie umiejętności społecznych w relacji komunikacyjnej dziecko-dorosły (uczeń-nauczyciel) w kontekście teorii uczenia się ; Perswazja i manipulacja jako metody wywierania wpływu. III. KOMUNIKACJA - PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ: Nie wiem, o czym mówisz, proszę, powiedz to jeszcze raz - dziecko w młodszym wieku szkolnym a proces edukacji ; Opowieść jako sposób nawiązania przerwanej komunikacji ; Stany emocjonalne a komunikacja (w edukacji) ; Asertywność a posłuszeństwo wobec presji autorytetów ; Aspekty koučovaci metody Inner Game v komunikaci ; Styl wyjaśniania negatywnych i pozytywnych wydarzeń u dzieci rodziców emigrujących zarobkowo. IV. KOMUNIKACJA - MIĘDZY TEORIĄ A PRAKTYKĄ: Moralny czy kompetentny? Wizerunek dyrektorki/dyrektora szkoły w oczach podwładnych, przełożonych i partnerów ; Kierowanie jako element złożonego procesu zarządzania ; Kompetencje negocjacyjne studentów kierunku zarządzanie i marketing ; A trainer - sportsman's relation: a self-determination theory perspective ; Výkon státni správy ve vysokém školstvi ; Działalność szkoły na rzecz informowania ucznia o zawodach i możliwości dalszego kształcenia ; Życie towarzyskie on-line - próba charakterystyki grupy społecznej czatująych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96549 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej