Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(40)
Forma i typ
Książki
(37)
Poradniki i przewodniki
(14)
Audiobooki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(39)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(22)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(15)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(5)
Goldstein Noah J
(3)
Martin Steve J
(3)
Batko Andrzej
(2)
Borg James
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Drozdowski Krzysztof Jan
(2)
Lipa Michał
(2)
Mikołajewska Agnieszka
(2)
Stelmach Jerzy (1954- )
(2)
Tokarz Marek
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Barder Gemma
(1)
Barder Gemma. Jane Austen dla młodych dam
(1)
Basu Rintu
(1)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Brent Mike
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Czajkowski Adam
(1)
Davis Andrew (ilustrator)
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Dickman Robert
(1)
Dutton Kevin (1967- )
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Frank Jerome D. (1909-2005)
(1)
Frank Julia B
(1)
Gaj Jacek (1938- )
(1)
Gladwell Malcolm (1963- )
(1)
Greene Robert
(1)
Greene Robert (1959- )
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Helena
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Horn Sam
(1)
Knap Jacek
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lakhani Dave (1965- )
(1)
Machnik Marcin
(1)
Madejski Radosław
(1)
Maxwell Richard
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Paszkiewicz Ireneusz
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pratkanis Anthony R. (1957- )
(1)
Radzicki Józef
(1)
Reszka Paweł (1969- )
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Skarżyńska Krystyna (psycholog)
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Soames Nicole
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof (1965- )
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Szuster Marcin
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Vaknin Shlomo
(1)
Walewicz-Kuc Anna
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Załuski Grzegorz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śmietana Rafał
(1)
Żurek Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(36)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Perswazja
(39)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Manipulacja (psychologia)
(9)
Socjotechnika
(6)
Manipulacja (psychol.)
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
Negocjacje
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Decyzje
(2)
Logika
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Samowychowanie
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Sukces
(2)
Władza
(2)
Administracja
(1)
Austen, Jane (1775-1817)
(1)
Banki
(1)
Doradcy klienta
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Film reklamowy
(1)
Hipnoza
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Kontrola
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Poradnictwo finansowe
(1)
Propaganda
(1)
Prowincja
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychoterapia
(1)
Reklama
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Studenci
(1)
Szlachta
(1)
Telewizja
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Wybór zawodu
(1)
Zachowanie
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: dzieło
Perswazje
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Poradniki
(6)
Opracowanie
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Książki mówione
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(12)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia i Zarządzanie)
Indeks.
1. Potęga perswazji; 2. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji; 3. Prawo Dysonansu; 4. Prawo Zobowiązania; 5. Prawo Dobrego Kontaktu; 6. Prawo Aprobaty Społecznej; 7. Prawo Niedoboru; 8. Prawo Doboru Słów; 9. Prawo Kontrastu; 10. Prawo Oczekiwań; 11. Prawo Zaangażowania; 12. Prawo Poczucia Wartości; 13. Prawo Skojarzeń; 14. Prawo Równowagi; 15. Lista Kontrolna opracowana przed przeprowadzeniem procesu perswazji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Siła perswazji: Empatia i szczerość czynią cuda ; 2. Dobry słuchacz: Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe ; 3. Proszę o uwagę: Utrzymanie uwagi innych osób ; 4. Język ciała: Jak odczytywać niewerbalne sygnały od innych i samemu wysyłać właściwe ; 5. Magia pamięci: Znaczenie dobrej pamięci i sposoby jej usprawniania ; 6. Siła psycholingwistyki: Sukces zależy od wypowiedzenia odpowiednich słów w odpowiednim czasie ; 7. Skuteczna komunikacja przez telefon: Jak efektywnie korzystać z telefonu i dobrze oceniać sytuację ; 8. Negocjacje przynoszące obopólne korzyści: Zasady psychologiczne leżące u podstaw sztuki negocjacji ; 9. Ludzie trudni i ich zachowanie: O kim mowa? ; 10. Spektrum osobowości: W jaki sposób umiejętnie identyfikować typy osobowości i radzić sobie z nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1. Siła perswazji: Empatia i szczerość czynią cuda ; 2. Dobry słuchacz: Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe ; 3. Proszę o uwagę: Utrzymanie uwagi innych osób ; 4. Język ciała: Jak odczytywać niewerbalne sygnały od innych i samemu wysyłać właściwe ; 5. Magia pamięci: Znaczenie dobrej pamięci i sposoby jej usprawniania ; 6. Siła psycholingwistyki: Sukces zależy od wypowiedzenia odpowiednich słów w odpowiednim czasie ; 7. Skuteczna komunikacja przez telefon: Jak efektywnie korzystać z telefonu i dobrze oceniać sytuację ; 8. Negocjacje przynoszące obopólne korzyści: Zasady psychologiczne leżące u podstaw sztuki negocjacji ; 9. Ludzie trudni i ich zachowanie: O kim mowa? ; 10. Spektrum osobowości: W jaki sposób umiejętnie identyfikować typy osobowości i radzić sobie z nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95303 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzając kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, że komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z „magnetyzmem średniej” i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6. Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencję… konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy od wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. Kto jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu? 31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy się nauczyć od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić, że świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem? 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększać jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy się dowiedzieć o perswazji, oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty, by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić, że ludzie uwierzą we wszystko, co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95340 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Na płycie: fragmenty warsztatu prowadzonego przez A. Batko (m. in. fragm. relaksującej indukcji hipno- tycznej)
1. Magia słowa 2. Jak naprawdę działają słowa? 3. W jaki sposób łączniki wpływają na doświadczenie? 4. Tajemnicza moc implikacji 5. Odkryj potęgę presupozycji 6. Metafory 7. Metaprogramy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
Tytuł oryginału: "Flipnosis : the art of split-second persuasion" 2010.
Czy ktoś mógłby nas nakłonić do zrobienia czegoś, na co nie mamy ochoty? Czy potrafimy wywierać wpływ na innych? Takie kwestie nurtują całe nowoczesne społeczeństwo i leżą u podstaw polityki, biznesu, reklamy, a nawet dziennikarstwa. Kevin Dutton w swej znakomitej książce odsłania arkana tajemnej sztuki wpływania na ludzi, którą nazywa flipnozą. Flipnoza jest szczególną odmianą perswazji. Jej okres wylęgania trwa zaledwie kilka sekund, a niezwykła moc pozwala w mgnieniu oka zawładnąć najbardziej przenikliwym umysłem. To psychologiczna tajna broń, która umożliwia przypieczętowanie każdej umowy, ale w niepowołanych rękach jest śmiertelnie niebezpieczna. Flipnoza to mistrzostwo w panowaniu nad umysłami. Bazując na przełomowych odkryciach naukowych i spotkaniach z największymi mistrzami perswazji – od polityków, speców od reklamy i handlowców po mroczne ale fascynujące postacie oszustów, seryjnych morderców i psychopatów – Dutton po raz pierwszy ujawnia psychologiczne DNA oddziaływania na ludzi, a z jego oryginalnej i odkrywczej książki każdy może się nauczyć, jak zwiększyć swoją siłę przekonywania. [Muza, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Indeksy.
Psychologia codziennej perswazji ; Perswazja wstępna: przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie ; Wiarygodność nadawcy komunikatu: prawdziwa i sfabrykowana ; Komunikat i sposób jego przekazania ; Odwoływanie się do emocji: porusz serce, przekonaj rozum ; Kiedy informacja zawodzi: propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa ; Przeciwdziałanie technikom propagandowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102853 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Rozwoju Osobistego)
Na okł.: Sugestywna prezentacja, olśniewające przemówienia, umiejętność przekonywania.
Bibliogr. s. [281]-284.
Rozdz. 1. CZY MOŻNA POLUBIĆ WYSTĄPIENIA PUBLICZNE: 1.1. Przyczyny i przeszkody, czyli dlaczego nie lubimy występować publicznie, 1.2. Mówca a sfera emocji, 1.3. Merytoryczne przygotowanie do wystąpienia, 1.4. W jaki sposób możemy jako mówcy oddziaływać na słuchaczy, 1.5. Rodzaje wystąpień na forum, 1.6. Początek przemowy i wystąpienia ad hoc, 1.7. Polubić wystąpienia publiczne. Sprawdź się - kwestionariusz autodiagnozy ; Rozdz. 2. MAGICZNE SŁOWA: WIZERUNEK I CHARYZMA: 2.1. Public relations oraz media relations. Zasady kształtowania relacji z przedstawicielami środków masowego przekazu, 2.2. Personality public relations, czyli kreowanie wizerunku osobistego, 2.3. Instrumenty kształtowania profesjonalnego wizerunku osobistego, 2.4. Siła pierwszego wrażenia w relacjach zawodowych a wystąpienia publiczne, 2.5. Wizerunek medialny i charyzma - pojęcia, które zrobiły karierę, 2.6. Cechy wyróżniające osobowości charyzmatyczne ; Rozdz. 3. ASPEKT ZEWNĘTRZNY, CZYLI JAK CIĘ WIDZĄ, TAK CIĘ PISZĄ: 3.1. Dress code i etykieta ubioru służbowego, 3.2. Ubiór potwierdzający profesjonalizm i kompetencje mówcy, 3.3. Odstępstwa od reguły, czyli stroje nieformalne. Inne elementy wyglądu mówcy, 3.4. Kolory w ubiorze profesjonalnego mówcy. Zasady magicznej dziewiątki, 3.5. Elementy wyglądu mówcy występującego w telewizji. Trzy prawdy o kamerze ; Rozdz. 4. SUKCES TKWI W DOBRYM SCENARIUSZU: 4.1. Cechy i struktura dobrego wystąpienia, 4.2. Zachowania, które charakteryzują profesjonalnego mówcę. Jak rozpoczynać wystąpienia publiczne, 4.3. Treść i forma wystąpienia. Metoda czterech kroków, 4.4. Przygotowanie elementów merytorycznych, 4.5. Kończenie wystąpienia na forum, 4.6. Wystąpienia, którym towarzyszą elementy wizualne ; Rozdz. 5. WSZYSTKO, CO MOŻNA POWIEDZIEĆ BEZ SŁÓW: Body language, czyli zachowania awerbalne i ich interpretacja, 5.2. Błędy najczęściej popełniane przez mówców. Mowa ciała jako element kulturowy, 5.3. Jak zachowywać kontakt wzrokowy ze słuchaczami, 5.4. Mimika profesjonalnego mówcy. Czy podczas wystąpienia wypada się uśmiechać, 5.5. Postawa a odbiór słuchaczy, 5.6. Siła gestykulacji, czyli o zachowaniach wspomagających przekaz perswazyjny, 5.7. Współcześni mówcy a pulpit, podium i katedra. Czy podczas wystąpienia należy trzymać coś w dłoniach, 5.8. Statycznie oraz dynamicznie, czyli o ruchu po dostępnej powierzchni, 5.9. Zachowania awerbalne mówcy wspomagającego się mediami prezentacyjnymi, 5.10. Mowa ciała przed kamerą ; Rozdz. 6. GŁOS NA FORUM I PRZED MIKROFONEM: 6.1. Głos jako instrument, 6.2. O melodyce wypowiedzi, czyli monotonia a żywiołowość, 6.3. Tempo mówienia. Wolniej czy szybciej, 6.4. Staranna wymowa a treść przekazu, 6.5. Siła głosu. Kiedy mówić donośniej, a kiedy ciszej, 6.6. Aksamitna, radiowa czy zdradzająca emocje, czyli barwa głosu a odbiór słuchaczy, 6.7. Budowanie dramaturgii wypowiedzi. Akcenty oraz pauzy, 6.8. Technika operowania głosem przed mikrofonem, 6.9. Jak ustrzec się chrypki i suchości w gardle, czyli o higienie głosu ; Rozdz. 7. JAK NAWIĄZAĆ ORAZ PODTRZYMAĆ KONTAKT ZE SŁUCHACZAMI: 7.1. Zdania, które warto wypowiedzieć na początku wystąpienia, 7.2. Jak mówić w jasny i prosty, lecz jednocześnie obrazowy sposób, 7.3. Przekaz a odbiorcy, czyli postulat dostosowania, 7.4. Odwołania do słuchaczy, 7.5. Trzy zasady stylu wypowiedzi profesjonalnego mówcy, 7.6. Wystąpienia a słowo pisane, czyli hasła, tytuły i podtytuły, 7.7. O sztuce argumentacji, 7.8. Słowa wzmacniające przekaz perswazyjny, 7.9. Kiedy przytrafi się gafa, przejęzyczenie lub przeinaczenie, 7.10. Wystąpienie a emocje. Specyfika słowa w relacjach z mediami, 7.11. Jak bez przygotowania wygłosić dobre przemówienie, 7.12. To, co należy powiedzieć na zakończenie ; Rozdz. 8. OBRAZ JAKO WZMOCNIENIE PRZEKAZU: 8.1. Dokonywanie wyboru najlepszej techniki prezentacyjnej, 8.2. Metody improwizacyjne. Wykorzystanie kart moderacyjnych podczas wystąpienia, 8.3. Bardziej wymagające techniki prezentacyjne, które wspomagają mówcę, 8.4. Niebezpieczeństwa związane ze stosowaniem różnych mediów, 8.5. Przygotowanie profesjonalnych materiałów wizualnych, 8.6. Zasady graficzne a kompozycja plansz prezentacyjnych, 8.7. Kolory w materiałach wspomagających wystąpienie, 8.8. O najlepszych krojach i formach czcionek, 8.9. Ilustracje, symbole graficzne, diagramy, 8.10. Uwagi na temat przygotowania elementów wspomagających przekaz ; Rozdz. 9. KIEDY PRZYDARZY SIĘ SYTUACJA TRUDNA LUB KRYZYSOWA: 9.1. Dociekliwi, Wszystkowiedzący, Krytyczni i inni, czyli typy słuchaczy, 9.2. Kłopotliwe sytuacje, jakie mogą przytrafić się mówcy, 9.3. Trudni odbiorcy a metoda pochwały, 9.4. Technika odroczenia, 9.5. Kiedy wypada ganić - reakcje mówcy w wyjątkowych sytuacjach, 9.6. Zestawienie trzech metod postępowania z trudnymi słuchaczami, 9.7. Sposoby odpowiadania na niełatwe pytania, 9.8. Mówca w relacjach z mediami. Niebezpieczeństwo manipulacji, 9.9. Kryzysy wizerunkowe a otoczenie, 9.10. O wadze zachowania się zgodnie z zasadami etykiety ; Rozdz. 10. MÓWCA, KTÓRY WSPÓŁDZIAŁA Z ODBIORCAMI: 10.1. Zachowania mówcy, potwierdzające dobry kontakt ze słuchaczami, 10.2. Oczekiwania, uwaga i współuczestnictwo, czyli o tym, co zbliża do odbiorców, 10.3. Symptomy interakcji - po czym poznać, że wystąpienie zakończy się sukcesem, 10.4. Aranżacja przestrzeni sali prezentacyjnej. Układ miejsc a charakter wystąpienia, 10.5. Dodatkowe materiały informacyjne, towarzyszące wystąpieniu, 10.6. Mówca prezentujący materiały wizualne. Działania służące aktywizacji słuchaczy, 10.7. Wydarzenia, podczas których zaplanowane są przemowy ; TEST: Sprawdź swoją wiedzę o wystąpieniach publicznych ; Dziesięć zasad wystąpień perswazyjnych ; Wskazówki dla początkującego mówcy ; Wystąpienia publiczne w aforyzmach i cytatach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The small big : small changes that spark big influence" 2014.
Indeks.
Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś - szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z próbami wywarcia na nas wpływu przez innych. Co zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel? Jak skutecznie przekonywać? Jaka mała, z pozoru nieistotna, zmiana ułatwi nam uzyskanie lepszego efektu? W swojej najnowszej książce Robert B. Cialdini i współautorzy pokazują nam, jak to zrobić, i wyjaśniają, jakie mechanizmy powinniśmy wdrożyć do naszej codziennej komunikacji. Czerpiąc z szeroko zakrojonych badań dotyczących perswazji, prowadzonych w zakresie neurobiologii, psychologii poznawczej, psychologii społecznej i ekonomii behawioralnej, przedstawiają aktualną wiedzę i praktyczne zalecenia. Co najważniejsze, autorzy proponują wiele małych zmian (ponad 50 przykładów), które przyczyniają się do spektakularnych wyników, odwołując się do głęboko zakorzenionych ludzkich motywacji. Udowadniają, że małe zmiany przynoszą WIELKIE efekty. Poznaj siłę małych zmian: osiągnij zamierzone cele; obroń się przed perswazją; zbuduj pozytywne i silne relacje; skuteczniej wywieraj wpływ na innych. [Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
(Onepress Classic)
Tytuł oryginału: "Influence (Principles of ethical influence)" 2003.
Książka ukazała się w komplecie z wersją dźwiękową na 2 dyskach CD.
Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji. Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today’s Business Agenda". Psychologia na Twoich usługach. Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów? Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste? Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje? Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna? Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym? Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś? Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę? [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [167]-169. Indeksy.
1. Wprowadzenie: znaczenie wywierania wpływu; 2. Zrozumienie środowiska wywierania wpływu: ogólny obraz; 3. Postawy i umiejętności związane z wywieraniem wpływu: co wnosisz do grupy?; 4. Styl wywierania wpływu: twardziel, najlepszy kumpel, słoń w składzie porcelany czy idealista?; 5. Świadomość innych: "Postawić się w ich sytuacji"; 6. Metody i techniki: jak korzystać z dostępnych narzędzi; 7. Wybór i wprowadzenie w życie własnej strategii wywierania wpływu: zastosowanie praktyczne; 8. Podsumowanie: wskazówki, techniki i przesądy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako sztuka powtórzeń / Anna Ryłko-Kurpiewska. - Gdynia : Wydawnictwo Novae Res, cop. 2016. - 468, [2] s. : il. (w tym kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 417-461.
I. POWTARZANIE W JĘZYKU I MYŚLENIU POTOCZNYM: 1. Powtarzanie tych samych działań przez jedną osobę ; 2. Powtarzanie treści cudzych i naśladowanie czyichś działań ; 3. Powtarzanie jako przekazywanie wiadomości celem powtórzenia jej przez kogoś ; 4. Powtarzanie, a powtarzalność. "Coś się powtarza, następuje jedno po drugim" ; II. POWTÓRZENIE, RÓŻNICA, SERIA. FILOZOFICZNO-MUZYCZNE KORZENIE POWTÓRZENIA I ICH ZNACZENIE W REFLEKSJI NAD REKLAMĄ: 1. Gjentagelsen, repetition, iterability - czyli o filozoficznej genealogii powtórzenia: Od intertekstualności ku odwróconej mimesis ; 2. Muzyczny rodowód powtórzenia. Seryjność w reklamie przez pryzmat refleksji Umberto Eco: Powtórzenie w świecie opowieści. O baśni jako tworzywie reklamowych fabuł ; Dlaczego bajka? ; Struktura bajki magicznej i anatomia reklamy ; Dopowiadanie według wzoru, czyli jak odbiorca tworzy opowieści ; 3. Powtórzenie w reklamie. W stronę klasyfikacji ; III. RAMA WYOBRAŻENIOWA, SCHEMAT, SCENARIUSZ. JĘZYKOWE OBLICZA POWTÓRZEŃ W REKLAMIE: 1. Teoria ram na gruncie semantyki kognitywnej i komunikatywizmu ; 2. Ramowanie w teorii reklamy i jego podłoże ; 3. Ramy i reklama komercyjna: Dostosowanie do rytmu życia i sposobu postrzegania odbiorców. Ramowanie w reklamach żywności ; Przeziębienie to "nie choroba" Ramowanie w reklamach leków przeciwbólowych i preparatów przeciw grypie; Specyfika ram i ich funkcje w reklamach kierowanych do dzieci ; IV. POWTÓRZENIE PRZEZ PRYZMAT MUZYKI I ARCHITEKTURY. O WRAŻENIU SYMETRII OBECNYM W NAZWACH I LOGOTYPACH: 1. Znaczenie i typy symetrii: Specyfika rytmu i j ego postrzeganie ; Symetria zwierciadlana i jej przejawy odnoszone do budowy ludzkiego ciała ; Powtórzenie, antropocentryzm i "złote proporcje" ; V. REKLAMOWE POWTÓRZENIA W ŚWIETLE BADAŃ PSYCHOLOGII: 1. Uczenie się a kolejność prezentowania przekazów ; 2. Powtórzenie a uczenie się ; 3. Powtórzenie i pamięć ; 4. Pamięć autobiograficzna i pojęcie wspomnienia ; VI. POWTÓRZENIE W ŚWIECIE EKONOMII I MARKETINGU: 1. "Powtórzenie mechaniczne" i częstotliwość emisji reklamy ; 2. Reklama krocząca, czyli powtarzanie za odbiorcą. Nowe oblicza "powtórzeń mechanicznych" ; 3. Powtórzenie w świecie wirusów i plotek ; 4. Między ekonomią a teorią komunikacji, czyli kto po kim lub z kim powtarza i dlaczego to robi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104612 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
CZĘŚĆ PIERWSZA MANIACY, PIONIERZY I INNI GENIUSZE MNIEJSZEGO FORMATU: Siła perswazji. Ron Popeil i podbój amerykańskiej kuchni, Zagadka keczupu. Dlaczego na rynku możemy kupić tak wiele gatunków musztardy, lecz tylko jeden rodzaj keczupu?, Jak inwestować, żeby nie popłynąć. Nassim Taleb zmienia nieuchronność katastrofy w strategię inwestycyjną, Prawdziwe oblicze. Farba do włosów i nieznana historia powojennej Ameryki, Błąd Johna Rocka. Czego twórca pigułki antykoncepcyjnej nie wiedział o kobietach?, Co widział pies?. Cesar Millan - mistrz mowy ciała ; CZĘŚĆ DRUGA TEORIE, PROGNOZY I DIAGNOZY: Tajemnice poliszynela. Enron, wywiad i zagrożenia spowodowane nadmiarem informacji, Milion za Murraya. Dlaczego problemy takie jak bezdomność tatwiej rozwiązać, niż je opanować?, Zdjęcie prawdę ci powie. Tam, gdzie wzrok nie sięga - mammografia i rozpoznanie z powietrza, Dobry zwyczaj - nie pożyczaj. Czy oskarżenie o plagiat musi zrujnować nam życie?, Łączenie kropek. Paradoksy reformy wywiadu, Sekrety niepowodzeń. Dlaczego niektórzy ludzie nie wytrzymują napięcia, a innych ogarnia panika?, Eksplozja. Kto ponosi winę za katastrofę Challengera? Nikt, i lepiej żebyśmy się z tym pogodzili ; CZĘŚĆ TRZECIA OSOBOWOŚĆ, CHARAKTER I INTELIGENCJA: Niektórzy dojrzewają później. Dlaczego każdy geniusz musi być cudownym dzieckiem?, A może ten się nada?. Skąd wiemy, kogo przyjąć do pracy?, Niebezpieczne umysły. Profilowanie przestępców dla opornych Mit talentu. Czy przypadkiem nie przeceniamy bystrych ludzi?, Koledzy bez szkolnej ławy. Czego naprawdę dowiadujemy się z rozmów kwalifikacyjnych?, Sztuka uogólnień. Co pitbulle mówią nam o przestępczości?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-316 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Audiobook : prosta droga do wiedzy)
Czas trwania: 6 godz. 12 min 10 s.
Tyt. oryg.: "Tyt. oryg.: "Yes! 50 scientifically proven ways to be persuasive" 2007.
Czyta Jacek Knap.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. [Wydawnictwo MT Biznes, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/417/316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
(Książki Klasy Business)
Tytuł oryginału: "Covert persuasion : psychological tactis and tricks to win the game" 2006.
Na okładce: Wydanie 2.
Bibliografia na stronach [257]-261. Indeks.
1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie ; 2. Od "nie" do "tak" ; 3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań ; 4. Ukryta perswazja: taktyki ; 5. Słowa ukrytej perswazji ; 6. Nastawienie na wynik ; 7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii ; 8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji ; 9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji ; 10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji ; 11. Wszystko razem ; Dodatek. Arkusze robocze ukrytej perswazji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Sztuka manipulacji / Jerzy Stelmach ; z rysunkami Jacka Gaja. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2018. - 115, [5] stron : ilustracje ; 22 cm.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
1. Przemieszczenie odpowiedzialności ; 2. Przypisywanie winy ; 3. Bierna agresja ; 4. Szantaż emocjonalny ; 5. Posługiwanie się nowomową ; 6. Fabrykowanie konsekwencji ; 7. Fałszywa afirmacja ; 8. Wciskanie kitu ; 9. Wzbudzanie u manipulowanego poczucia doznanej krzywdy ; 10. Występowanie w roli ofiary ; 11. Żądanie uznania manipulacji za dopuszczalny rodzaj strategii perswazyjnej ; 12. Dezinformacja ; 13. Narzucanie własnej narracji ; 14. Ekspansja perswazyjna ; 15. Nieoczekiwana zamiana miejsc ; 16. Pomniejszanie znaczenia dyskutowanych problemów ; 17. Wyolbrzymianie znaczenia dyskutowanych problemów ; 18. Zastraszanie ; 19. Argumentacja z "dobrej zmiany" ; 20. Wprowadzanie nieuprawnionych podziałów i klasyfikacji ; 21. Nadmierne uogólnianie ; 22. Czynienie pozornych ustępstw ; 23. Skubanie ; 24. Ukrywanie rzeczywistego celu dyskursu perswazyjnego ; 25. Zgłaszanie niewspółmiernych żądań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-16 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Sztuka manipulacji / Jerzy Stelmach. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, copyright 2019. - 1 płyta audio CD : digital, stereo ; 12 cm.
Czyta Autor.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Manipulujemy innymi z różnych powodów. Chociażby dlatego, że niektórzy nie potrafią postępować inaczej, będąc z natury ludźmi złymi, noszącymi w sobie jakąś "pierwotną urazę". W swoim działaniu kierują się przede wszystkim emocjami negatywnymi, w szczególności zawiścią, strachem oraz poczuciem niższości. Dlatego chcą w każdej sytuacji kontrolować innych, a taka totalna kontrola staje się możliwa między innymi przez manipulację. Wystarczy przyjrzeć się zachowaniu wszelkiej maści wodzów lub naczelników autorytarnych bądź totalitarnych struktur, plemion, państw lub partii politycznych. Im większy jest ich strach i wyobcowanie, tym intensywniejsza staje się manipulacja, dokonywana głównie za pomocą propagandy, która obejmuje stopniowo coraz więcej obszarów życia członków określonych wspólnot lub zbiorowości. [www.audiobook.pl, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1378/316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2534 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej