Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Dostępność
dostępne
(28)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(9)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(16)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Autor
Śliwerski Bogusław (1954- )
(6)
Dykcik Władysław Kazimierz
(4)
Sowa Józef (1939- )
(3)
Lipkowski Otton (1907-1982)
(2)
Speck Otto (1926- )
(2)
Zeidler Włodzisław
(2)
Badora Sylwia
(1)
Brągiel Józefa
(1)
Chrzanowska Iwona
(1)
Dubois Elżbieta
(1)
Dykcik Władysław (1942-2013)
(1)
Geppertowa Lidia
(1)
Sowa Józef
(1)
Stankowski Adam
(1)
Szczepanik Renata
(1)
Sękowska Zofia (1924-1997)
(1)
Troszczyńska-Nakonieczna Wiesława
(1)
Wojciechowski Franciszek (1948- )
(1)
Wołoszynowa Lidia (1911-2000)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(2)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Pedagogika specjalna
(28)
Pedagogika
(6)
Pedagogika społeczna
(6)
Wychowanie
(6)
Pedagogika opiekuńcza
(4)
Pedagogika resocjalizacyjna
(4)
Edukacja zdrowotna
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Oświata dorosłych
(3)
Pedagogika kultury
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Pedagogika pracy
(3)
Pedagogika rodziny
(3)
Pedagogika wczesnoszkolna
(3)
Rehabilitacja (med.)
(3)
Twórczość
(3)
Kształcenie
(2)
Nauczanie
(2)
Oligofrenopedagogika
(2)
Oświata
(2)
Psychologia kliniczna
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Surdopedagogika
(2)
Choroby psychiczne
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Głusi
(1)
Logopedia
(1)
Lęk
(1)
Nerwice wojenne
(1)
Opieka społeczna
(1)
Stres
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(19)
Podręcznik akademicki
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86898 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77726 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika specjalna w zarysie / Józef Sowa. - Rzeszów : Wydaw. Oświatowe Fosze, 1997. - 375 s. : fot., rys. ; 24 cm.
Dot. m.in. prof. Aleksandra Hulka i jego związków z Będziemyślem (s.7-10)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika specjalna w zarysie / Józef Sowa. - Rzeszów : Fosze, 1997. - 375 s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
Dot. m.in. prof. Aleksandra Hulka i jego związków z Będziemyślem (s. 7-10).
Bibliogr.
Cz. I. WPROWADZENIE DO PEDAGOGIKI SPECJALNEJ : 1. Wybrane zagadnienia z podstaw pedagogiki specjalnej 2. Pedagogika specjalna i jej składniki formalne 3. Kształcenie specjalne 4. Diagnoza i poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne 5. Pedagogika specjalna szczegółowa Cz. II. PODSTAWOWE TEZY WYKŁADÓW I KONWERSATORIÓW : 6. Wprowadzenie do przedmiotu pedagogika specjalna 7. Tezy do samodzielnego studiowania wybranej problematyki pedagogiki specjalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.013.82 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Pedagogika specjalna w zarysie / Józef Sowa. - Rzeszów : Fosze, 1999. - 375 s. : fot., tab. ; 24 cm.
Dot. m.in. prof. Aleksandra Hulka i jego związków z Będziemyślem (s.7-10)
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-37.013.82 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79882 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-47091 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-64290 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Wprowadzenie w przedmiot pedagogiki specjalnej jako nauki ; 2. Tendencje rozwojowe pedagogiki specjalnej w zakresie opieki, edukacji i rehabilitacji ; 3. Szczegółowe dziedziny pedagogiki specjalnej ; 4. Wspólne problemy specjalnej opieki, edukacji i społecznego wsparcia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. f.6-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Wprowadzenie w przedmiot pedagogiki specjalnej jako nauki : a) podstawowe pojęcia; b) pedagogika specjalna jako teoria i praktyka; c) historyczno-kulturowe i społeczne uwarunkowania opieki, edukacji, rehabilitacji oraz wartościowania życia osób niepełnosprawnych; d) współczesne cele rozwoju pedagogiki specjalnej i strategie reform w edukacji; e) stare i nowe orientacje programowo-badawcze pedagogiki specjalnej wynikające z jej społecznego zaangażowania 2. Tendencje rozwojowe pedagogiki specjalnej w zakresie opieki, edukacji i rehabilitacji : a) zakres i przedmiot zainteresowań pedagogiki specjalnej; b) formy postępowania terapeutyczno- wychowawczego; c) pedagogika specjalna w Polsce u progu XXI wieku 3. Szczegółowe dziedziny pedagogiki specjalnej 4. Wspólne problemy specjalnej opieki, edukacji i społecznego wsparcia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.013.82 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Wprowadzenie w przedmiot pedagogiki specjalnej jako nauki : a) podstawowe pojęcia; b) pedagogika specjalna jako teoria i praktyka; c) historyczno-kulturowe i społeczne uwarunkowania opieki, edukacji, rehabilitacji oraz wartościowania życia osób niepełnosprawnych; d) współczesne cele rozwoju pedagogiki specjalnej i strategie reform w edukacji; e) stare i nowe orientacje programowo-badawcze pedagogiki specjalnej wynikające z jej społecznego zaangażowania 2. Tendencje rozwojowe pedagogiki specjalnej w zakresie opieki, edukacji i rehabilitacji : a) zakres i przedmiot zainteresowań pedagogiki specjalnej; b) formy postępowania terapeutyczno- wychowawczego; c) pedagogika specjalna w Polsce u progu XXI wieku 3. Szczegółowe dziedziny pedagogiki specjalnej 4. Wspólne problemy specjalnej opieki, edukacji i społecznego wsparcia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.013.82 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.013.82 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.013.82 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pedagogika specjalna : wybrane problemy / Józef Sowa. - Wyd. 3 zm. i rozsz.. - Rzeszów : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej, 1990. - 217 s. : rys ; 24 cm.
Bibliogr. s. [187]-196.
Wybrane zagadnienia z podstaw pedagogiki specjalnej ; Pedagogika specjalna i jej składniki formalne ; Szkolnictwo specjalne ; Diagnoza i poradnictwo: Selekcja w procesie rewalidacji dzieci upośledzonych umysłowo, Poradnictwo wychowawczo-zawodowe, Współpraca szkoły specjalnej z rodzicami, Rola organizacji społecznych w rewalidacji dzieci niepełnosprawnych ; Pedagogika specjalna szczegółowa: Oligofrenopedagogika, Tyflopedagogika, Surdopedagogika, Pedagogika terapeutyczna, Pedagogika resocjalizacyjna, Inne utrudnienia rozwojowe ; Wprowadzenie do przedmiotu pedagogika specjalna ; Tezy do samodzielnego studiowania wybranej problematyki pedagogiki specjalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100905 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PNiP)
Bibliogr. s. [651]-696. Indeksy.
CZ. I. WOKÓŁ ZNANYCH KATEGORII I ROZWAŻAŃ W PEDAGOGICE SPECJALNEJ: R. 1. Interdyscyplinarny charakter pedagogiki specjalnej: Pedagogika specjalna a medycyna - wybrane problemy ; Pedagogika specjalna a psychologia - wybrane problemy ; Pedagogika specjalna a prawo - wybrane problemy ; Pedagogika specjalna a socjologia - wybrane problemy ; Terminologiczne ustalenia, terminologiczne kontrowersje - wokół pojęcia "niepełnosprawność" ; R. 2. O podmiocie pedagogiki specjalnej - klasyczne ujęcia głównych rodzajów niepełnosprawności: Niepełnosprawność wzroku ;Uszkodzenia słuchu ; Niepełnosprawność intelektualna ; Choroby przewlekłe i niepełnosprawność narządu ruchu ; Niedostosowanie społeczne, zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży ; CZ. II. WSPÓŁCZESNE ZAGADNIENIA PEDAGOGIKI SPECJALNEJ: R. 3. Paradygmatyczne zmiany we współczesnej pedagogice specjalnej ; R. 4. Specjalne potrzeby edukacyjne - między pedagogiką a pedagogiką specjalną Wczesne wspomaganie rozwoju a niepełnosprawność ; ASD - autustyczne spektrum zaburzeń jako egzemplifikacja całościowych zaburzeń rozwojowych ; Uczeń zdolny - uczeń ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi ; Osoba z niepełnosprawnością w różnych formach edukacji - między segregacją a włączaniem ; R. 5. Dorosłość i starość z niepełnosprawnością - zagadnienia andragogiki i gerontologii specjalnej ; R. 6. Osoba z niepełnosprawnością w erze cyfrowej: Nowe technologie a aktywność społeczna osób z niepełnosprawnością ; Komunikacja zapośredniczona - możliwości i zagrożenia ; Zagrożenia związane z korzystaniem z nowych technologii komunikacyjnych a niepełnosprawność - agresja elektroniczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104325 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89076 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 231-[239].
1. Wprowadzenie do pedagogiki specjalnej ; 2. Pedagogika specjalna szczegółowa: podstawy oligofrenopedagogiki ; 3. Pedagogika specjalna szczegółowa: podstawy tyflopedagogiki ; 4. Pedagogika specjalna szczególowa: podstawy surdopedagogiki ; 5. Pedagogika specjalna szczegółowa: wprowadzenie do pedagogiki terapeutycznej ; 6. Współczesne tendencje w pedagogice specjalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92489 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy)
Bibliogr. s. [271]-284.
I. NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ. PROBLEMY TERMINOLOGICZNE, LEGISLACYJNE, KLASYFIKACYJNE I DEMOGRAFICZNO-EPIDEMIOLOGICZNE W WYMIARZE KRAJOWYM I EUROPEJSKIM: Niepelnosprawność w wymiarze krajowym i europejskim. Kontekst społeczno-kulturowy: Kontekst społeczno-kulturowy, Definicje niepełnosprawności, Ewolucja pojmowania niepełnosprawności, Podmiotowość osób niepełnosprawnych, Klasyfikacje i typologie niepełnosprawności ; Ochrona praw osób z niepełnosprawnościami w Polsce w świetle standardów międzynarodowych ; Niepełnosprawność - orzekanie niepełnosprawności. Krajowe rozwiązania legislacyjne: Dane demograficzne i epidemiologiczne, System orzecznictwa dotyczący niepełnosprawności, Przyczyny niepelnosprawności, Starzenie się społeczeństw, Zadania kontrolne. II. KOMPLEKSOWA REHABILITACJA I JEJ RODZAJE: Rehabilitacja osób niepełnosprawnych. Podstawy prawne: Definicje rehabilitacji, Rodzaje rehabilitacji ; Rehabilitacja lecznicza (medyczna): Historia rehabilitacji, Początki i rozwój rehabilitacji w Polsce, Medycyna a rehabilitacja, Polska koncepcja rehabilitacji, Rehabilitacja medyczna, Cechy specjalności, Rola i zadania zespołu rehabilitacyjnego, Rola fizjoterapii w rehabilitacji leczniczej (medycznej), Wybrane metody fizjoterapeutyczne (współczesnej fizjoterapii), Wybrane metody redukcjjiposturalnej ; Wybrane metody terapii manualnej i terapii przeciwbólowej, Rehabilitacja medyczna w różnych działach medycyny ; Leczenie uzdrowiskowe: Wprowadzenie w zagadnienia lecznictwa uzdrowiskowego, Organizacja lecznictwa uzdrowiskowego w Polsce ; Rehabilitacja psychologiczna. Wsparcie psychologiczne: Człowiek a choroba, Rehabilitacja psychiczna jako integralny element kompleksowego postępowania usprawniającego, Psychologiczne problemy osób niepełnosprawnych ruchowo, Oddziaływania psychologiczne w procesie rehabilitacji osób niepełnosprawnych. Rola informacji jako formy terapii ; Rehabilitacja zawodowa: Kształcenie zawodowe osób niepełnosprawnych, Instrumenty wsparcia osób niepełnosprawnych na rynku pracy ; Rehabilitacja społeczna. Warsztaty terapi zajęciowej: Polityka rehabilitacji zawodowej i społecznej. Działalność Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepłnosprawnych (PERON), Pozostałe instrumenty polityki państwa, Rehabilitacja społeczna, Instytucje i ich rola w rehabilitacji społecznej, Współpraca administracji rządowej i samorządowej z organizacjami pozarządowymi, Działalność administracji pozarządowych w zakresie rehabilitacji, Warsztaty terapii zajęciowej ; Rehabilitacja geriatryczna: Wiek trzeci. Rehabilitacja adaptacyjna - geriatria, Rehabilitacja geriatryczna, Rehabilitacja lecznicza w rehabilitacji geriatrycznej, Zaopatrzenie ortopedyczne i sprzęt pomocniczy, Inne rodzaje rehabilitacji w geriatrii. III. WIEK ROZWOJOWY A REHABILITACJA: Wiek rozwojowy w kontekście rehabilitacji: Niepełnosprawność dzieci i młodzieży w wieku rozwojowym, Metody kontroli rozwoju dziecka ; Psychologiczna i społeczna sytuacja dzieci niepełnosprawnych, Społeczne funkcjonowanie rodziny, Psychologiczna i społeczna sytuacja dzieci niepełnosprawnych ; Rola pedagoga w procesie kompleksowego usprawniania (rehabilitacji): Koncepcja neurorozwojowej metody NDT Bobathów, Neurokinezjologiczna metoda według Vojty, Wybrane metody neurorehabilitacji dzieci przydatne w pracy pedagoga, Rehabilitacja schorzeń wieku rozwojowego, Rehabilitacja uszkodzeń urazowych. Wybrane metody reedukacji posturalnej ; System nauczania kierowanego w rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego: Dlaczego system nauczania kierowanego?, Podstawowe cele i założenia systemu nauczania kierowanego, Zasady nauczania kierowanego, Potrzeby w zakresie rozwoju osobowości. Czynniki kształtujące osobowość, Założenia i uzasadnienie neurofizjologiczne i neuropsychologiczne, Rehabilitacja czy nauka funkcji? IV. PROBLEMY INTEGRACJI SPOŁECZNEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: Organizacja Narodów Zjednoczonych i Unia Europejska wobec integracji społecznej osób niepełnosprawnych. Plan działań Rady Europy: Organizacja Narodów Zjednoczonych w kwestii integracji społecznej osób niepełnosprawnych, Niektóre artykuły Konwencji w świetle prawa polskiego, Unia Europejska wobec integracji społecznej osób niepełnosprawnych. Plan działań Rady Europy ; Polska wobec integracji społecznej. Podstawy wsparcia osób niepełnosprawnych: Istota i koncepcja integracji społecznej, Proces integracji społecznej, Wybrane wspekty integracji społecznej osób dotkniętych niepełnosprawnością, Podstawy wsparcia osób niepełnosprawnych ; Wybrane wspekty integracji społecznej. Savoir-vivre wobec osób niepełnosprawnych: Wybrane aspekty integracji społecznej ; Savoir-vivre wobec osób niepelnosprawnych ; Niepełnosprawność w spoleczności akademickiej: Dostępność polskich uczelni dla osób niepełnosprawnych, Pokonywanie barier, Uczelnie przyjazne studentom niepełnosprawnym, Jakie powinny być atuty uczelni?, Pełnomocnik ds. studentów niepełnosprawnych, Działania na rzecz studentów niepełnosprawnych - współpraca z PERON.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96432 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. błędna nazwa wydawcy: Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne.
Bibliogr. s. [469]-499 oraz przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. ze słowac.
1. Pedagogika filozoficzna: relacje między pedagogiką, filozofią i humanistyką a edukacją, kulturą i życiem społecznym / Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski; 2. Pedagogika religii / Bogusław Milerski; 3. Pedagogika kultury / Bogusław Milerski; 4. Pedagogika socjologiczna / Mirosław J. Szymański; 5. Pedagogika kultury popularnej / Zbyszko Melosik; 6. Pedagogika prenatalna / Dorota Kornas-Biela; 7. Pedagogika rodziny / Jerzy Kułaczkowski; 8. Pedagogika rodzaju (gender) / Agnieszka Gromkowska-Melosik; 9. Teorie wychowania / Bogusław Śliwerski; 10. Orientacje dydaktyczne / Stefan Mieszalski; 11. Pedagogika twórczości, czyli edukacja ku twórczości / Wiesława Limont; 12. Pedagogika wczesnoszkolna / Ewa Zalewska; 13. Pedagogika inkluzyjna / Viktor Lechta; 14. Pedagogika sportu / Piotr Błajet; 15. Pedagogika zarządzania / Lechosław Gawrecki; 16. Quasi-rynek. Ekonomiczne uzasadnienie konkurowania w edukacji / Piotr Bielecki; 17. Pedagogika alternatywna / Bogusław Śliwerski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37(07) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydaw. Psychologiczne)
Bibliogr. s.499-523. - Indeksy
1. Ortopedagogika - system w okresie przemian; 2. Naukowe podejście do złożonej rzeczywistości; 3. Podstawy antropologiczne; 4. Paradygmat upośledzenia i jego konsekwencje; 5. Paradygmat systemowo - ekologiczny; 6. Integracja jako niejednoznaczna zasada; 7. Zakres działania ortopedagogicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-37.013.82 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Nazwy aut. wstępu pod tekstem, nazwy aut. na s. 587.
Bibliogr. s. 589-595, bibliogr. przy pracach.
I. FORMY OPIEKI I POMOCY RODZINIE: 1. Instytucje uzupełniające funkcje rodziny: Żłobek ; Przedszkole ; Szkoła jako środowisko opiekuńczo-wychowawcze ; Internat i bursa ; Animacja kulturalna i społeczno-wychowawcza ; Centrum informacji zawodowej. 2. Instytucje wsparcia: Powiatowe centrum pomocy rodzinie ; Ośrodek pomocy społecznej ; Poradnie rodzinne ; Poradnie psychologiczno-pedagogiczne. 3. Instytucje interwencji kryzysowej: Ośrodek interwencji kryzysowej ; Dom dla matki i dziecka ; System wsparcia osób bezdomnych. II. FORMY OPIEKI NAD DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ: 1. Placówki wsparcia dziennego: Świetlica środowiskowa ; Świetlica socjoterapeutyczna ; Ognisko wychowawcze ; Warsztaty terapii zajęciowej ; 2. Rodzinne formy opieki: Rodzina adopcyjna ; Rodzina zastępcza ; 3. Placówki opiekuńczo-wychowawcze typu interwencyjnego: Pogotowie opiekuńcze ; Policyjna izba dziecka ; 4. Placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego: Rodzinny dom dziecka ; Wioska dziecięca ; 5. Placówki opiekuńczo-wychowawcze typu socjalizacyjnego: Dom dziecka ; Placówka wielofunkcyjna ; Ochotnicze hufce pracy ; 4. Formy opieki nad dzieckiem niepełnosprawnym i chorym: Ośrodki szkolno-wychowawcze ; Ośrodek rehabilitacyjno-wychowawczy dla dzieci uzależnionych ; Szkoła przyszpitalna ; 7. Placówki opiekuńczo-wychowawcze typu resocjalizacyjnego: Młodzieżowy ośrodek wychowawczy ; Schronisko dla nieletnich ; Zakład poprawczy ; Rodzinny kurator sądowy ; Ośrodek rehabilitacyjno-readaptacyjny dla uzależnionych. III. FORMY OPIEKI NAD LUDŹMI STARYMI I NIEPEŁNOSPRAWNYMI: 1. Formy kreacyjne: Uniwersytet trzeciego wieku ; Biblioteka terapeutyczna ; 2. Formy wsparcia i opieki: Ośrodki wsparcia dziennego ; Dom pomocy społecznej ; Hospicjum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97008 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej