Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Binet Alfred (1857-1911)
(1)
Filipczuk Halina (1924-2003)
(1)
Górecka Alicja Krystyna
(1)
Kołakowska Anna
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria (1920-1995)
(1)
Rowid Henryk
(1)
Szymanowska Maria
(1)
Rok wydania
1970 - 1979
(3)
1930 - 1939
(1)
1920 - 1929
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Dziecko
(5)
Pamięć
(4)
Psychologia dziecka
(3)
Myślenie
(2)
Osobowość
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Uczenie się
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wyobraźnia
(2)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Kłamstwo
(1)
Lenistwo
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Uwaga (psychol.)
(1)
Wola
(1)
Wrażenia
(1)
Wychowanie
(1)
Wyobrażenia
(1)
Zainteresowania
(1)
Zdolności
(1)
Zmysły
(1)
Świadomość
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-47515 (1 egz.)
Książka
W koszyku
- Czy znamy swoje dziecko. - Co należy wiedzieć o dziecku. - Jak poznajemy dziecko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-41110 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wiedzy Pedagogicznej)
Bibliogr.
1. Średni wiek szkolny jako odrębny okres rozwojowy 2. Biologiczne podstawy rozwoju psychicznego w
średnim wieku szkolnym 3. Rozwój spostrzeżeń i orientacji przestrzenno-
czasowej 4. Prawidłowości rozwoju pamięci uczniów 5. Rozwój mowy i kultury języka 6. Charakterystyka procesów myślenia w średnim wieku
szkolnym 7. Życie uczuciowe dorastającej młodzieży 8. Prawidłowość rozwoju społecznego w średnim
wieku szkolnym a środowisko wychowawcze 9. Kształtowanie się osobowości w średnim wieku
szkolnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-37644 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bibljoteka Dzieł Pedagogicznych ; r. 3, nr 15)
I. Jaki jest cel tej książki II. Dziecko w szkole III. Ciało dziecka IV. Wzrok i słuch V. Inteligencja: jej mierzenie i kształcenie VI. Pamięć VII. Pomyłka pedagogiczna VIII. Zdolności IX. lenistwo i wychowanie duchowe X. Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-33056 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeksy
1. Główne kierunki i działy psychologii współczesnej 2. Pojęcie, zadania i zarys rozwoju psychologii
pedagogicznej 3. Metody badania stosowane w psychologii
pedagogicznej 4. System nerwowy jako organ życia psychicznego 5. O zmysłach i wrażeniach 6. Jak dziecko postrzega i jak sobie wyobraża świat
rzeczy i zjawisk 7. Prąd świadomości. Odnowa i kojarzenie wyobrażeń 8. Uwaga 9. Pamięć i uczenie się 10. O typach wyobrażeniowych i pamięciowych 11. Zagadnienie zmęczenia w szkole 12. Świadczenie dzieci i młodzieży 13. O kłamstwie 14. O fantazji i zabawach dzieci 15. Myślenie i rozumowanie dziecka 16. O inteligencji dziecka i metodach jej badania 17. O uczuciach i wzruszeniach 18. Wola i zdolność do dzialania 19. O zainteresowaniach dzieci i młodzieży 20. Indywidualność. Osobowość 21. Psychologia klasy jako grupy społecznej 22. Psychologia nauczyciela-wychowawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-34498 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej