Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(10)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
wypożyczone
(6)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Autor
Kozłowski Waldemar
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Nickels William G
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Żurakowski Filip
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Dyrektorzy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Ocena pracowników
(9)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie
(4)
Motywacja pracy
(3)
Banki
(2)
Bezrobocie
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Akcje (ekonomia)
(1)
Aleksytymia
(1)
Biznesmeni
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Franchising
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Inflacja
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Języki
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kobieta
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Liderzy lokalni
(1)
Marketing
(1)
Młodzież wiejska
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Negocjacje
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Obligacje
(1)
Obrady
(1)
Oceny pracowników
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Poszukiwanie pracy
(1)
Prawo handlowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
Retoryka
(1)
Rolnicy
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko
(1)
Samokształcenie
(1)
Siła robocza
(1)
Skandia AFS
(1)
Spółdzielczość
(1)
Spółki
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Weryfikacja kadr
(1)
Wiedza
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wykształcenie
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliografia na stronach 251-255. Indeks.
1. MIEJSCE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH W POLITYCE PERSONALNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA: 1.1. Najważniejsze cele oceny, 1.2. Formy oceny, 1.3. Kontrowersje wokół systemów ocen, 1.4. Wymagania stawiane systemom ocen, 1.5. Oczekiwania pracowników wobec systemu ocen okresowych, Studium przypadku I ; 2. UWARUNKOWANIA SYSTEMU OCEN: 2.1. Rodzaj działalności i wielkość organizacji, 2.2. Cele strategiczne firmy, 2.3. Metoda zarządzania, 2.4. Styl kierowania, 2.5. Poziom kierowania, 2.6. Poziom wymagań, 2.7. Autorytet oceniających, 2.8. Wiek pracowników, Studium przypadku II ; 3. WPROWADZANIE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH: 3.1. Planowanie działania, 3.2. Szkolenie osób oceniających, 3.3. Przygotowanie osób ocenianych, Studium przypadku III ; 4. PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z TWORZENIEM SYSTEMÓW OCEN: 4.1. Wybór osób oceniających, 4.2. 360-stopniowa ocena pracownika, 4.3. Przygotowanie 360-stopniowej oceny pracowników, 4.4. Podział osób ocenianych, 4.5. Ustalanie częstotliwości oceny, Studium przypadku IV ; 5. METODY OCENY PRACOWNIKÓW: 5.1. Metody relatywne, 5.2. Metody absolutne ; 6. USTALANIE KRYTERIÓW OCENY: 6.1. Kryteria dotyczące efektywności, 6.2. Kryteria dotyczące kwalifikacji, 6.3. Kryteria dotyczące zachowań (behawioralne), 6.4. Kryteria osobowościowe, 6.5. Zasady opracowywania kryteriów oceny, Studium przypadku VI ; 7. ZASADY PROWADZENIA ROZMÓW Z OCENIANYMI PRACOWNIKAMI: 7.1. Istota rozmowy oceniającej, 7.2. Jak prowadzić rozmowę?, 7.3. Najczęstsze przyczyny złej pracy, 7.4. Dialog przełożony - podwładny a przyszłe zadania pracownika, Studium przypadku VII ; 8. BŁĘDY W PROCESIE OCENIANIA: 8.1. Błędy "techniczne", 8.2. Błędy w sztuce oceniania, 8.3. Jak unikać błędów oceny?, Studium przypadku VIII ; 9. OCENA PRZEŁOŻONYCH PRZEZ PODWŁADNYCH: 9.1. "Odwrócenie ról" jako niezbędne uzupełnienie systemu ocen, 9.2. Doświadczenia niektórych przedsiębiorstw, 9.3. Zasady wprowadzania oceny przełożonych przez podwładnych, Studium przypadku IXa, Studium przypadku IXb ; 10. SYSTEM OCEN OKRESOWYCH A POZOSTAŁE ASPEKTY POLITYKI PERSONALNEJ FIRMY: 10.1. System ocen okresowych a polityka płacowa przedsiębiorstwa, 10.2. System ocen okresowych a polityka szkoleniowa firmy, 10.3. System ocen okresowych a kształtowanie ścieżek kariery zawodowej pracowników, 10.4. System ocen okresowych a zwalnianie pracowników, Studium przypadku X ; Aneks: Przykładowe formularze oceny pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-81338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie nowoczesnych systemów ocen pracowników / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wydanie 5. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 255 stron : rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [247]-252. Indeks.
1. MIEJSCE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH W POLITYCE PERSONALNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA: 1.1. Najważniejsze cele oceny, 1.2. Formy oceny, 1.3. Kontrowersje wokół systemów ocen, 1.4. Wymagania stawiane systemom ocen, 1.5. Oczekiwania pracowników wobec systemu ocen okresowych, Studium przypadku I ; 2. UWARUNKOWANIA SYSTEMU OCEN: 2.1. Rodzaj działalności i wielkość organizacji, 2.2. Cele strategiczne firmy, 2.3. Metoda zarządzania, 2.4. Styl kierowania, 2.5. Poziom kierowania, 2.6. Poziom wymagań, 2.7. Autorytet oceniających, 2.8. Wiek pracowników, Studium przypadku II ; 3. WPROWADZANIE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH: 3.1. Planowanie działania, 3.2. Szkolenie osób oceniających, 3.3. Przygotowanie osób ocenianych, Studium przypadku III ; 4. PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z TWORZENIEM SYSTEMÓW OCEN: 4.1. Wybór osób oceniających, 4.2. 360-stopniowa ocena pracownika, 4.3. Przygotowanie 360-stopniowej oceny pracowników, 4.4. Podział osób ocenianych, 4.5. Ustalanie częstotliwości oceny, Studium przypadku IV ; 5. METODY OCENY PRACOWNIKÓW: 5.1. Metody relatywne, 5.2. Metody absolutne ; 6. USTALANIE KRYTERIÓW OCENY: 6.1. Kryteria dotyczące efektywności, 6.2. Kryteria dotyczące kwalifikacji, 6.3. Kryteria dotyczące zachowań (behawioralne), 6.4. Kryteria osobowościowe, 6.5. Zasady opracowywania kryteriów oceny, Studium przypadku VI ; 7. ZASADY PROWADZENIA ROZMÓW Z OCENIANYMI PRACOWNIKAMI: 7.1. Istota rozmowy oceniającej, 7.2. Jak prowadzić rozmowę?, 7.3. Najczęstsze przyczyny złej pracy, 7.4. Dialog przełożony - podwładny a przyszłe zadania pracownika, Studium przypadku VII ; 8. BŁĘDY W PROCESIE OCENIANIA: 8.1. Błędy "techniczne", 8.2. Błędy w sztuce oceniania, 8.3. Jak unikać błędów oceny?, Studium przypadku VIII ; 9. OCENA PRZEŁOŻONYCH PRZEZ PODWŁADNYCH: 9.1. "Odwrócenie ról" jako niezbędne uzupełnienie systemu ocen, 9.2. Doświadczenia niektórych przedsiębiorstw, 9.3. Zasady wprowadzania oceny przełożonych przez podwładnych, Studium przypadku IXa, Studium przypadku IXb ; 10. SYSTEM OCEN OKRESOWYCH A POZOSTAŁE ASPEKTY POLITYKI PERSONALNEJ FIRMY: 10.1. System ocen okresowych a polityka płacowa przedsiębiorstwa, 10.2. System ocen okresowych a polityka szkoleniowa firmy, 10.3. System ocen okresowych a kształtowanie ścieżek kariery zawodowej pracowników, 10.4. System ocen okresowych a zwalnianie pracowników, Studium przypadku X ; Aneks: Przykładowe formularze oceny pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-331.108 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 143-144.
1. Kluczowe mechanizmy i uwarunkowania wdrażania i funkcjonowania systemu okresowych ocen pracowniczych, 2. Funkcje kontrolne i rozwojowe SOOP i ich znaczenie dla firmy, 3. Elementy bazowe dla rozpoczęcia projektowania systemu ocen okresowych, 4. Projektowanie procesu i narzędzi oceny, 5. Wybór kryteriów ocen okresowych, 6. Formularz i regulamin ocen okresowych, 7. Wdrażanie SOOP w firmie, 8. Kluczowe działania wspierające wdrożenie SOOP w firmie, 9. Oceniający i oceniany w procesie oceny okresowej, 10. Wykorzystanie wyników rozmowy oceniającej ; Załączniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Funkcjonowanie Przedsiębiorstwa)
Bibliogr.
I. Menedżer : 1. Organizacja pracy własnej; 2. Samodoskonalenie menedżera II. Zarządzanie w trzecim tysiącleciu : 3. Istota i funkcje zarządzania; 4. Wybrane koncepcje i systemy zarządzania; 5. Wybrane techniki zarządzania 6. Nowoczesne zarządzanie; 7. Kultura organizacyjna w firmie III. Planowanie i organizowanie : 8. Strategia zarządzania; 9. Planowanie; 10. Struktury organizacyjne; 11. Organizowanie pracy w przedsiębiorstwie IV. Zarządzanie ludźmi w przedsiębiorstwie : 12. Rola polityki personalnej w przedsiębiorstwie; 13. Planowanie zatrudnienia; 14. Dobór pracowników; 15. Ocenianie i wynagradzanie pracowników; 16. Rozwój zawodowy pracowników i planowanie karier
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 190 stron : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 187-190.
R. I. Istota motywacji pracownika: 1. Pojęcie motywacji ; 2. Przypadek 1: Upragniony awans Jana ; 3. Proces motywacyjny w organizacji ; 4. Przypadek 2: Nie podoba się? Pięciu mam na twoje miejsce!!! ; 5. System motywacyjny w organizacji ; 6. Przypadek 3: Jak wejdziesz między wrony to... ; 7. Modele analizy motywacji pracowników: Modele potrzeb ; Modele procesu ; 8. Przypadek 4: Sprawiedliwa ocena pracownika ; R. II. Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego: 1. Typ pracownika w organizacji ; 2. Przypadek 5: Sprawiedliwy podział pracy ; 3. Osobowość pracownika ; 4. Gotowość pracownika do działania ; 5. Inteligencja emocjonalna pracownika ; 6. Przypadek 6: Honor a życie zawodowe ; R. III. Rola wartości w procesie motywacyjnym: 1. Miejsce wartości w kulturze organizacyjnej ; 2. Podstawowe wartości w procesie motywowania ; 3. Przypadek 7: „Degrengolada", czyli zarządzanie przez chaos ; R.. IV. Metody analizy motywacji: 1. Analiza i pomiar systemu wartości pracowników ; 2. Analiza i pomiar poziomu zadowolenia oraz lojalności ; 3. Analiza i pomiar potrzeb pracowników ; 4. Analiza i pomiar motywatorów i de motywatorów ; 5. Analiza i pomiar poziomu motywacji osiągnięć ; 6. Analiza i pomiar właściwości pracy ; R. V. Rola przywództwa w procesie motywacyjnym: 1. Kodeks przywódcy w organizacji ; 2. Makiawelizm w procesie motywacyjnym ; 3. Analiza i pomiar przywództwa w organizacji ; 4. Przypadek 8: Tworzenie kultury małp ; R. VI. Komunikacja interpersonalna w procesie motywowania: 1. Proces komunikacji interpersonalnej pracowników ; 2. Rodzaje komunikacji i efekt pierwszego wrażenia ; 3. Typy komunikacyjne pracownika ; 4. Analiza i pomiar klimatu organizacyjnego ; 5. Przypadek 9: Wyścig szczurów, czyli ranking pracowników ; R. VII. Rola pracy zespołowej w procesie motywowania: 1. Istota zespołów pracowniczych w organizacji ; 2. Proces budowania zespołów pracowniczych ; 3. Dobór pracowników do zespołów - role pracownicze ; 4. Prawdy dotyczące zespołów pracowniczych ; 5. Przypadek 10: Proces budowy zespołu ; R. VIII. Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych jako uwarunkowanie procesu motywowania: 1. Konflikt interpersonalny - istota ; 2. Sposoby rozwiązywania konfliktów ; 3. Prawdy o zarządzaniu konfliktem ; 4. Przypadek 11: Konflikt interpersonalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-110050 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie 4. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 134 strony : rysunki ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 131-134.
Dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR i studentów nauk ekonomicznych.
1. ISTOTA MOTYWACJI PRACOWNICZEJ: 1.1. Pojęcie motywacji, 1.2. Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego, 1.3. Proces motywacyjny, 1.4. System motywacyjny, 1.5. Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją ; 2. ISTOTNE UWARUNKOWANIA PROCESU MOTYWACYJNEGO: 2.1. Przywództwo w procesie motywowania, 2.2. Klimat organizacyjny, 2.3. Struktura zadań wykonywanych przez pracowników ; 3. PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA PROCESEM MOTYWOWANIA: 3.1. Analiza potencjału pracowniczego, 3.2. Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji, 3.3. Analiza poziomu zadowolenia pracowników, 3.4. Analiza klimatu organizacyjnego, 3.5. Analiza nastawień kadry kierowniczej, 3.6. Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi ; 4. OCENA EFEKTYWNOŚCI PROCESU MOTYWACYJNEGO W ORGANIZACJI: 4.1. Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji, 4.2. Ocena efektywności procesu motywowania pracowników, 4.3. Mierniki efektywności procesu motywacyjnego, 4.4. Wartość procesu motywacyjnego, 4.5. Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111175 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Indeks
1. Kierowanie sobą : a) Samodoskonalenie kierowników ; b) Gospodarowanie czasem; c) Gospodarowanie informacją d) Pisanie ; e) Jak skutecznie przemawiać ; f) Stres w pracy 2. Kierowanie innymi : a) Rekrutacja ; b) Rozmowy kwalifikacyjne ; c) Jak słuchać? ; d) Umiejętności postępowania z ludźmi ; e) Okresowe oceny ; f) Jak postępować z pracownikami stwarzającymi problemy? ; g) Poradnictwo ; h) Motywacja; i) Budowanie zespołu; j) Wywieranie wpływu na innych ; k) Komunikacja ; l) Narady 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem : a) Kierowanie przedsięwzięciami ; b) Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów ; c) Negocjowanie ; d) Twórcze myślenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Zrozumieć biznes : uniwersalny podręcznik / William G. Nickels ; tł. Piotr Cap [i in.]. - Warszawa : Bellona : Rytm, cop. 1995. - 757 s. : fot., portr., rys., wykr. ; 26 cm.
I. TENDENCJE ODDZIAŁUJĄCE NA BIZNES I ŚRODOWISKO EKONOMICZNE : 1. Kapitalizm a biznes ; 2. Zagadnienia ekonomiczne oddziałujące na biznes. II. ORGANIZACJA BIZNESU : 3. Formy organizacji biznesu ; 4. Kierowanie małym biznesem ; 5. Przedsiębiorczość i franchising. III. PODSTAWY MARKETINGU: 6. Główne zasady marketingu; 7. Komunikacja marketingowa ; 8. Wytwarzanie i wycena produktu ; 9. Dystrybucja : hurt i detal ; 10. Marketing w dziedzinie usług oraz w dziedzinach nie nastawionych na osiągnięcie zysku.IV. ZARZĄDZANIE: 11. Zarządzanie i przywódczość ; 12. Zarządzanie produkcją i działalnością ; 13. Komputery, roboty i inne narzędzia stosowane w biznesie. V. KIEROWANIE ZASOBAMI LUDZKIMI : 14. Motywowanie pracowników ; 15. Zagadnienia pracownicze : związki zawodowe, płace na stanowiskach kierowniczych, wartość porównywalna. VI. RACHUNKOWOŚĆ : 16. Instytucje finansowe pieniądza i bankowości ; 17. Zarządzanie finansami ; 18. Akcje i obligacje ; 19. Planowanie finansów osobistych. VII. KONTROLOWANIE RYZYKA, ETYKA I BIZNES MIĘDZYNARODOWY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84885 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego i uczniów szkół średnich w Rzeszowie.
Bibliogr. przy pracach.
Spis treści równol. pol. i ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
Michał Gabriel Woźniak: Priorytety i mechanizmy skutecznej strategii gospodarczej uwzględniające wymagania GOW; Andrzej Piotr Wiatrak: Wiedza i kapitał intelektualny jako źródła nierówności gospodarczych i społecznych; Wacław Jarmołowicz, Marcin Kościński: Menedżerowie a kapitał społeczny organizacji; Roman Sabik, Marta Kawa: Kapitał ludzki w spółdzielczości; Mirosław Gorczyca: Zróżnicowanie poziomu, struktury i realnej dynamiki wydatków i dochodów polskich gospodarstw domowych; Janusz Strojny, Agnieszka Muszalska: Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy Polski ze szczególnym uwzględnieniem wybranych elementów budżetu państwa; Ewelina Burek: Restrukturyzacja zatrudnienia białego personelu - narzędzie w procesie ograniczania nierówności społecznych; Małgorzata Leszczyńska: Wykształcenie jako czynnik determinujący dochody ludności rolniczej; Maria Agnieszka Paszkowicz, Marcin Garbat: Bariery rozwoju kapitału ludzkiego osób niepełnosprawnych; Beata Onak-Szczepanik: Kapitał intelektualny w przedsiębiorstwach działających w gospodarce opartej na wiedzy (na przykładzie Grupy Skandia); Bartosz Kurek: Analiza wzrostu kapitału w modelu gospodarki Robinsona Crusoe; Kinga Stępień: Znaczenie zarządzania kapitałem ludzkim w procesie fuzji i przejęć we współczesnym sektorze bankowym; Teresa Bal-Woźniak: Kapitał intelektualny fundamentalnym warunkiem powodzenia regionalnych strategii innowacji; Teresa Pasterz: Wykorzystanie kapitału ludzkiego w procesie budowania regionalnego systemu innowacji na przykładzie województwa podkarpackiego; Arkadiusz Tuziak, Bożena Tuziak: Innowacyjność jako element kapitału ludzkiego kadr samorządowych województwa podkarpackiego; Władysława Jastrzębska: Pobudzanie aktywności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w teorii regionalnych systemów innowacji i polityce innowacyjnej Unii Europejskiej; Waldemar Kalita: Inwestycje zagraniczne a kapitał ludzki regionu; Krystyna Leszczewska: Potencjał osób poszukujących pracy - szansa czy bariera rozwoju regionów?; Agnieszka Wojewódzka: Kapitał ludzki w strategiach rozwoju gmin województwa mazowieckiego; Sławomir Zawisza, Sabina Pilarska: Przywództwo opinii jako mechanizm dyfuzji innowacji w środowiskach społecznych wsi; Urszula Szulczyńska: Kapitał intelektualny w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Witosław J. Jasiński: Kapitał społeczny a skuteczne działanie dla rozwoju lokalnego - studium przypadku; Halina Sobocka-Szczapa: Bezrobocie na rynku pracy w województwie podkarpackim w 2003 roku; Bożena Sowa: Bezrobocie jako problem społeczny Podkarpacia; Magdalena Hoły: Kapitał ludzki młodzieży wiejskiej w Małopolsce; Ewa Rok: Zapotrzebowanie na naukę języków obcych wśród uczniów szkół średnich w Rzeszowie jako wyraz poszukiwania swojej szansy rozwojowej; Bogusław Kaczmarek: Kapitał intelektualny (wiedza) a kreowanie wizji przedsiębiorstwa; Małgorzata Lechwar: Instytucjonalne możliwości kreowania kapitału ludzkiego w jednostkach organizacyjnych; Paulina Filip: Rozwój przedsiębiorstwa przy uwzględnieniu procesu doboru kadr; Hanna Pasik: Usystematyzowane ocenianie pracowników jako jeden z warunków rozwoju organizacji. Wyniki badań pilotażowych; Zdzisław Kryński: Ocena pracowników w systemie zarządzania kompetencjami w małej firmie; Tadeusz Kowalewski: Zagadnienie kapitału ludzkiego w kontekście funkcjonowania banku; Zdzisław Kryński, Joanna Stańczyk: Zarządzanie zasobami ludzkimi w małym przedsiębiorstwie; Tomasz Hermaniuk: Rola systemów zarządzania jakością zgodnych z normą ISO 9000:2000 w rozwoju kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa; Anna Mazurkiewicz: Znaczenie zarządzania wiedzą dla organizacji; Kazimierz Barwacz: Diagnozowanie kultury organizacyjnej w procesie zarządzania wiedzą; Wojciech Bizon: E-learning jako narzędzie wspomagające procesy reorganizacyjne w przedsiębiorstwach; Wiesław Ślósarz: Problemy małżeńskie menedżerów jako bariera rozwoju zawodowego [dot. gł. aleksytymii]; Joanna Truszkowska: Autoedukacja wobec globalizacji; Barbara Gołębiewska, Bogdan Klepacki: Wykształcenie rolników jako forma różnicująca sytuację gospodarstw rolniczych; Katarzyna Bańkowska: Podstawy decyzji zawodowych rolników w dobie polaryzacji struktury gospodarstw; Beata Mikuta: Organizacja pracy kobiet w miejskich i wiejskich gospodarstwach domowych; Marcin Garbat, Maria Agnieszka Paszkowicz: Wykształcenie szansą awansu zawodowego osób niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej