Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(25)
Forma i typ
Książki
(23)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(9)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(18)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Duda Joanna
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krzywda Sebastian
(2)
Szajna Renata
(2)
Ziaja Alina
(2)
Ławniczak Danuta
(2)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Fournies Ferdinand F
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Kaczkowska Monika
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Marshall Colin
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moller Claus (1942- )
(1)
Narus James A
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Piotrowska Dorota (tłumacz)
(1)
Przybyś-Preiskorn Katarzyna
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Szaran Adam
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Urban Wiesław
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Zitek Franciszek
(1)
Zych Robert
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łukaszewicz Józef (1927- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(15)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Obsługa klienta
(24)
Techniki sprzedaży
(6)
Gastronomia
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Hotelarstwo
(2)
Kelnerstwo
(2)
Kelnerzy
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteka Raczyńskich (Poznań)
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Czytelnictwo
(1)
Decyzje
(1)
Emerytura
(1)
Energetyka
(1)
Finanse publiczne
(1)
Globalizacja
(1)
Głusi
(1)
Handlowcy
(1)
Infobrokerzy
(1)
Innowacje
(1)
Jakość
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kołodko, Grzegorz W. (1949- )
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Książnica Zamojska im. Stanisława Kostki Zamoyskiego (Zamość)
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Matematyka
(1)
Modele matematyczne
(1)
Nauczyciele
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polityka podatkowa
(1)
Procesy Markowa
(1)
Procesy stochastyczne
(1)
Prosumpcja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Płaca
(1)
Rachunek prawdopodobieństwa
(1)
Reklama
(1)
Reklamacja
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Sektor publiczny
(1)
Spożycie
(1)
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
(1)
Szczęście
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba informacyjna biblioteczna
(1)
Tranzyt
(1)
Upadłość
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Hieronima Łopacińskiego (Lublin)
(1)
Wydatki budżetowe
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Znak towarowy
(1)
Związek Zawodowy Bibliotekarzy i Pracowników Bibliotek
(1)
Temat: dzieło
Dokąd zmierza świat
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Podręcznik dla szkół zawodowych
(4)
Poradnik
(3)
Poradniki
(3)
Blogi
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks
1. Poznawanie klienta - wiedza o kliencie; 2. Tworzenie wartości dla klienta - koncepcja usługi; 3. Dostarczanie wartości klientowi; 4. Zarządzanie reklamacjami klientów w celu osiągania zysku; 5. Budowanie lojalności; 6. Struktura i procesy w firmie; 7. Kultura firmy a relacje z klientami; Zakończenie; Mobilizowanie firmy do lepszego nastawienia na klienta [kwestionariusz]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89455 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81615 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Co wiadomo o zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami 2. Firma zorientowana na klienta 3. Co wiadomo o klientach 4. Budowa skutecznego systemu zarządzania relacjami z kluczowymi klientami 5. Planowanie działalności firmy 6. Kluczowi klienci jako źródło zysków 7. Jak stworzyć odpowiedni biznesplan dla każdego z kluczowych klientów 8. Skuteczność porozumiewania się 9. Zastosowanie technologii informacyjnej w zarządzaniu relacjami z klientami 10. Tworzenie motywacji i budowanie skutecznie działających zespołów do spraw klientów 11. Negocjacje z kluczowymi klientami 12. "Już nie przynosisz mi kwiatów" czyli utrata klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 228-[232].
1. USŁUGI GASTRONOMICZNE: Pojęcie gastronomii ; Rodzaje lokali gastronomicznych: Kryteria klasyfikacji zakładów gastronomicznych, Rodzaje zakładów gastronomicznych, Catering, Gastronomia hotelowa ; Podsystemy rynku usług gastronomicznych: Wprowadzenie, Gastronomia indywidualna, Gastronomia systemowa, Gastronomia specjalna ; Współczesne trendy w polskiej gastronomii ; 2. REKLAMA I PROMOCJA W GASTRONOMII ; 3. ARANŻACJA SALI KONSUMENCKIEJ W ZAKŁADZIE GASTRONOMICZNYM: Wystrój wnętrza lokalu gastronomicznego ; Meble ; Wyposażenie sal wielofunkcyjnych w hotelach ; Dekoracje ; Bielizna stołowa ; Zastawa stołowa: Wprowadzenie, Naczynia szklane, Zastawa stołowa metalowa, Zastawa stołowa porcelanowa, Wyposażenie baru, Inne wyposażenie do obsługi gości, Wyposażenie w cateringu ; 4. PERSONEL W GASTRONOMII: Wiadomości ogólne ; Kierownik gastronomii ; Pracownicy kuchni ; Kierownik Sali ; Personel obsługujący ; Higiena personelu ; Oddziaływanie na pracę personelu: Nagradzanie i karanie pracowników, Szkolenia ; 5. ZASADY OBSŁUGI GOŚCI W GASTRONOMII: Wiadomości ogólne ; Systemy obsługi gości ; Obsługa kelnerska: Wprowadzenie, Prace przygotowawcze do obsługi gości, Przywitanie gościa, Przyjęcie zamówienia, Obsługa gościa przy stoliku, Dosadzanie gości do stolika, Pożegnanie gościa ; Rodzaje gości w restauracji ; Obsługa gości przez personel room-service ; 6. KARTY MENU: Rodzaje kart menu ; Cechy karty menu ; Zasady układania menu ; 7. ZASADY NAKRYWANIA DO STOŁU: Zasady nakrywania stołów ; Nakrywanie stołów do śniadań ; Nakrywanie stołów do obiadu ; Nakrywanie stołów do kolacji ; 8. ZASADY SERWOWANIA POTRAW: Zasady obsługi przy stole ; Metody serwowania potraw: Wprowadzenie, Serwis talerzowy, Francuska metoda serwowania, Angielska metoda serwowania, Rosyjska metoda serwowania, Serwis bufetowy, Serwis specjalny ; Zasady serwowania śniadań: Rodzaje śniadań, Bufet śniadaniowy ; Zasady serwowania zakąsek: Rodzaje zakąsek, Ogólne zasady serwowania zakąsek, Serwowanie wybranych zakąsek ; Zasady serwowania zup ; Zasady serwowania dań zasadniczych ; Zasady serwowania serów ; Zasady serwowania deserów i owoców ; Zasady serwowania napojów bezalkoholowych: Napoje bezalkoholowe zimne, Napoje bezalkoholowe gorące ; Zasady serwowania napojów alkoholowych: Zasady serwowania piwa, Zasady serwowania win, Zasady serwowania wódek, Serwowanie napojów mieszanych ; Dekorowanie potraw i napojów ; 9. ORGANIZACJA PRZYJĘĆ OKOLICZNOŚCIOWYCH: Rodzaje przyjęć ; Charakterystyka przyjęć, Przyjęcia typu angielskiego, Przyjęcia zasiadane, Przyjęcia mieszane ; Zasady organizacji przyjęć ; 10. ZASTOSOWANIE SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH W GASTRONOMII ; 11. KONTROLA JAKOŚCI USŁUG ; 12. REKLAMACJE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101385 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Poprz. wyd. pt.: Handlowanie to gra czyli Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
CZĘŚĆ I PODSTAWOWE REGUŁY GRY HANDLOWEJ: 1. Jak zrozumieliśmy, że handlowanie to gra? ; Dlaczego klienci grają? ; 2. Filozofia handlowania: najważniejsze jest zadowolenie klienta: Pozytywna transakcja handlowa ; Rozmawiaj o potrzebach i obawach klienta. Zrozum jego interesy ; 3. Najważniejsze "narzędzia" poznawania i rozumienia interesów klienta: Trudne pytania. Nie daj się zbyć byle czym ; Parafraza. Jak słuchać i nie wchodzić z klientem w polemikę? ; Parafraza. I co dalej? ; CZĘŚĆ II DEBIUTY HANDLOWE: 4. Pierwszy kontakt z klientem ; 5. Zbuduj ludzki kontakt i zainteresuj się potrzebami klienta ; 6. Debiutowe gry klienta: Gra "Nie mam czasu" ; Gra "To mnie nie interesuje" ; Przejmowanie klienta od konkurencji ; Gra "Interesuje mnie wyłącznie..." ; 7. Typy klienta. Jak je rozpoznać i dopasować się do nich?: Komu pozostawiać wybór, a komu polecać? (JA - INNI) ; Komu przypominać o jego celach, a komu dawać gwarancje? (CELE - PROBLEMY) ; Jak radzić sobie z klientem, który gotów jest kupić wszystko i jak docenić klienta krytykującego? (ZGODNY - NEGUJĄCY) ; Klient SYSTEMATYCZNY i klient CHAOTYCZNY ; Klient OSOBISTY i klient RZECZOWY ; CZĘŚĆ III GRA ŚRODKOWA. CO OSŁABIA HANDLOWCA I JAK WYKORZYSTUJĄ TO KLIENCI?: 8. Mity i stereotypy działania handlowca: Mit pośledniości zawodu sprzedawcy ; Stereotyp obowiązującej postawy ; Mit ceny ; Jak przeciwstawiać się mitowi ceny? ; Mit, że konkurencja jest tylko zagrożeniem ; Mit, że klient ma nieograniczone możliwości wyboru ; 9. Trudne zagrywki klienta wykorzystujące stereotypy i lęki handlowca: Straszenie konkurencją ; Mamienie dużym i długotrwałym kontraktem ; Ultimatum, czyli "ostateczne warunki" ; Presja czasu ; Osobisty atak na handlowca lub jego firmę ; Jaką mam pewność, że mi się to opłaca? ; Niezwykłe mamienie kontraktem (Wspólne lizanie loda) ; Rozmiękczenie i niespodziewany atak (Dr Jeckyll i Mr. Hyde) ; Odwołanie się do lojalności i honoru handlowego (Twój wspólnik już mi obiecał) ; Wykorzystanie interesów handlowca (Nie mam żadnych zastrzeżeń, ale...) ; Fałszywa informacja (Zostawiony notes) ; Co nas najbardziej trafia w zagrywkach klienta? ; 10. Zachowania asertywne. Sposoby radzenia sobie z typowymi grami klienta: Stawianie granic klientowi ; Asertywne stawianie granic ; Kiedy musisz lub chcesz odmówić klientowi (Zdarta płyta handlowca) ; Asertywne, profesjonalne reakcje na krytykę klienta ; Zasady postępowania wobec uzasadnionej reklamacji klienta ; Ogólną krytykę sprowadzaj do konkretów (Poszukiwanie krytyki) ; Co robić, gdy klient czepia się szczegółów i osłabia Cię, wytykając niedoskonałości? (Zamglanie) ; Zamiana oceny na opinię ; CZĘŚĆ IV KOŃCÓWKI W NEGOCJACJACH. ZAPOMNIANA SZTUKA TARGOWANIA: 11. Targuj się, dając klientowi satysfakcję ; CZĘŚĆ V JAK UTRZYMAĆ ENTUZJAZM HANDLOWY?: 12. Osłabiony handlowiec. Co z nim robić?: "Zatrucie handlowe" ; "Osłabiacze" w firmie ; 13. Jak budować pozytywne nastawienie? ; Umiejętności i aktywność ; Masz tyle, ile myślisz, że masz (Wiara czyni cuda) ; Odporność na "śmieć informacyjny" ; Mierz wysoko i podejmuj nowe wyzwania ; Bierz odpowiedzialność za swój rozwój zawodowy ; Kilka sposobów na przeciwdziałanie "zatruciu" handlowca ; Złote myśli smerfów-ważniaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-101932 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. i okł.: "Onepress. [Książki klasy business]".
Indeksy
To doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku. Omówione zagadnienia: - Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku, - Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy, - Techniki budowania marki, - Analiza rynku, - Opracowanie miksu marketingowego, - Zdobywanie lojalnych klientów, - Zasady planowania marketingowego, - Techniki oceny efektywności marketingu, - Marketing elektroniczny. [Helion, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-192.
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne ; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 143-148. Indeks.
1. Istota, znaczenie i rodzaje lojalności klientów 2. Modele lojalności klientów 3. Motywy lojalności klientów 4. Typologia lojalności klientów 5. Dynamika lojalności klientów 6. Pomiar lojalności klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91760 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Dobra obsługa to dobry interes - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy ją znamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek. Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine DeVrye, i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze. Książka ta, napisana przez eksperta w dziedzinie przedsiębiorczości, stała się światowym bestsellerem. Czytelnicy docenili ją za przystępność, niezwykle bogate źródło cennych informacji i przykłady, jak w praktyce sprawdzają się opisane w niej rozwiązania. [Zysk i S-ka, 2007]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 85.
1. Obsługa konsumenta - cel i zadania przedmiotu ; 2. Podstawowe zagadnienia dotyczące gastronomii ; 3. Wizerunek zawodowy pracownika gastronomii ; 4. Etyka zawodowa pracownika obsługi ; 5. Przygotowanie sali konsumenckiej na przyjęcie gości ; 6. Podstawowa technika obsługi ; 7. Zasady przyjmowania i realizacji zamówień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91977/cz.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 128.
1. Techiki i metody serwowania ; 2. Karty menu ; 3. Serwowanie potraw i napojów ; 4. Rodzaje przyjęć ; 5. Protokół dyplomatyczny ; 6. Usługi gastronomiczne w obiektach hotelarskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91977/cz.2 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 5 godz. 13 min 36 s.
Na opakowaniu: 1. Zaciekawienie. 2. Docenienie wartości. 3. Alternatywy. 4. Oszacowanie ryzyka. 5. Ocena warunków sprzedaży. 6. Pragnienie zakupów.
Czyta Marcin Fugiel.
Nagranie w formacie mp3.
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj - Ty i Twój klient - mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia! [Wydawnictwo Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/755/339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Kolekcja Business Week : edycja polska)
(Seria Kluczowa)
(Warsztaty Menedżera McGraw-Hill ; t. 8)
Tytuł oryginału: "Why customers don't do what you want them to do" 2003.
Tytuł grzbietowy: 24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży.
Dla menedżerów.
To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces- Aby go odnieść, musisz się nauczyć skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie z twoimi oczekiwaniami. W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szansę na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand-Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy związane ze sprzedażą. [Wydawnictwo Studio Emka, 2005]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business" 2014.
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy - wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, "asystentów klienta" atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. "Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?" chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach - to wcale nie jest takie trudne! [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111628 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gotowość organizacji do zarządzania jakością ; Standaryzacja obsługi - punkt wyjścia w zarządzaniu jakością ; Kreowanie standardów ; Wdrażanie standardów ; Monitoring i badanie standardów ; Pułapki w pracy nad standaryzacją ; Satysfakcja klienta - etap ewolucji w zarządzaniu jakością ; Lojalność i rekomendacja - wynik skutecznego zarządzania jakością ; Customer Journey - podróż klienta ; Zintegrowany model zarządzania jakością obsługi klienta ; Rola wsparcia w zarządzaniu jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105219 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM)
Indeks.
Aby przedsiębiorca mógł czerpać zyski z wartości swojej oferty, musi umieć przekonująco wykazywać i dokumentować jej przewagę nad najlepszymi nawet propozycjami alternatywnymi. Autorzy książki przedstawiają szczegółowy, metodyczny opis zarządzania wartością dla klienta oraz wdrażania go w praktyce. Przybliżają zagadnienie pojęcia wartości i przechodzą dalej aż do kwestii zysków z dostarczanej klientom wartości. Podają również liczne przykłady firm z różnych branż i krajów w celu przejrzystego zilustrowania przedstawionej koncepcji. Dzięki książce można dowiedzieć się, jak; - formułować ofertę opartą na wartości, - uzasadniać i dokumentować wartość swojej oferty, - dostosowywać ofertę do klienta, - opierać sprzedaż na wartości, a nie na cenie. Publikacja pomoże dyrektorom, kierownikom działów marketingu i kierownikom działów sprzedaży czerpać korzyści z wartości oferowanej docelowym klientom przez własną propozycję rynkową, James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A, Narus, naukowcy specjalizujący się w dziedzinie marketingu, rozwijali i doskonalili sposoby podejścia do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania. [Wolters Kluwer Polska, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 245.
I. Usługowa działalność gastronomii ; II. Stanowiska pracy w części handlowo-usługowej ; III. Wystrój i wyposażenie zakładu gastronomicznego ; VI. Przygotowanie sal konsumenckich do obsługi gości ; V. Przenoszenie tac i zastawy stołowej ; VI. Obsługa gości ; VII. Karty menu ; VIII. Podawanie potraw ; IX. Podawanie napojów bezalkoholowych ; X. Podawanie napojów alkoholowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91900/cz.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 193-194.
I. Organizacja obsługi gości w pokoju hotelowym ; II. Podawanie potraw kuchni różnych narodów ; III. Serwis specjalny ; IV. Organizacja obsługi przyjęć okolicznościowych ; V. Systemy rozliczeń kelnerskich ; VI. Elementy protokołu dyplomatycznego podczas obsługi gości ; VII. Rozwiązywanie sytuacji problemowych w pracy ; VIII. Bar.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91900/cz.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki obrony ceny : jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny / Roman Kawszyn, Adam Szaran. - Wydanie uaktualnione i rozszerzone. - Warszawa: MT Biznes, 2022. - 124 strony : ilustracje ; 22 cm.
Techniki obrony ceny, czyli wstęp do wstępu ; Wstęp, czyli o tym, dlaczego sprzedajesz ; Badanie potrzeb, czyli początek obrony ceny ; Prezentacja oferty i jej wpływ na postrzeganie i obronę ceny ; Opinia klienta i jej brak ; Za drogo! czyli czas na racjonalizację ; Straszą konkurencją? To się nie bój ; Finalizacja ; Zakończenie, czyli rozwijaj się!
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” – to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: „Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?” lub też wprost: „To dla nas za drogo”. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: „Co jest dla pana ważne?” odpowiada „cena”. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy – schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce. To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111733 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks
I. Systemy obsługi masowej II. Procesy stochastyczne III.Modele najprostszych systemów obsługi IV. Systemy niemarkowskie V. Różne uzupełnienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-35458 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej