Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(33)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje naukowe
(9)
Czasopisma
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(28)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Furmanek Waldemar (1945- )
(7)
Piecuch Aleksander Antoni (1963- )
(7)
Bednarek Józef
(3)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(3)
Boryczka Bożena
(2)
Hales Colin F
(2)
Kuźmicz Krzysztof
(2)
Lubina Ewa
(2)
Szabłowski Stanisław (pedagogika)
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Baron-Polańczyk Eunika
(1)
Dróżdż Małgorzata
(1)
Gajek Elżbieta
(1)
Gliniecka Marta
(1)
Grzyb Tomasz (psycholog)
(1)
Karaś Piotr
(1)
Karpus Zbigniew (1954- )
(1)
Kącka Katarzyna (1977- )
(1)
Markiewicz Krzysztof. Internet a niepełnosprawni na wsi
(1)
Markowski Daniel (1942- )
(1)
Perzycka Elżbieta
(1)
Piotrowska Ewa (bibliotekarz)
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Skórka Stanisław (1970- )
(1)
Tomaszewski Patryk (1978- )
(1)
Trojnar Mariusz
(1)
Tuczyński Krystian
(1)
Walc Wiesława
(1)
Wodecki Andrzej. E-learning szansa na dobrą edukację dla mieszkańców wsi
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Ziółkowska Anna M
(1)
Ślusarczyk Czesław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Nauczanie na odległość
(33)
Internet
(20)
Informatyka
(9)
Metody nauczania
(7)
Multimedia
(6)
COVID-19
(4)
Innowacje
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Edukacja medialna
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Komputery
(3)
Nauczyciele
(3)
Studenci
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
E-learning
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Języki
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kobieta
(2)
Marketing
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Programy edukacyjne (informatyka)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Strony WWW
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Administracja
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Agresywność
(1)
Agroturystyka
(1)
Akademicki Związek Syjonistyczny "Kadimah"
(1)
Akcja Katolicka
(1)
Aleksytymia
(1)
Aspiracje
(1)
Automatyka
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarze
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Controlling
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
ECDL
(1)
Erasmus (program)
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Galicyjski Komitet Rewolucyjny
(1)
Gender
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Handel detaliczny
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacja naukowa
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje
(1)
Jeńcy wojenni
(1)
Józef Bilczewski (święty ; 1860-1923)
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Kolegium Nauk Humanistycznych (Uniwersytet Rzeszowski)
(1)
Kolegium Nauk Medycznych (Uniwersytet Rzeszowski)
(1)
Kolegium Nauk Przyrodniczych (Uniwersytet Rzeszowski)
(1)
Kolegium Nauk Społecznych (Uniwersytet Rzeszowski)
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kościół a państwo
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Liderzy lokalni
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Masaryk, Tomáš Garrigue (1850-1937)
(1)
Menedżerowie
(1)
Miasta
(1)
Michalski, Ryszard (1937- )
(1)
Microsoft Office
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Movie Maker
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież wiejska
(1)
Nadopiekuńczość
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
2001-0
(4)
1989-
(3)
1501-
(1)
1501-1600
(1)
1601-
(1)
1601-1700
(1)
1701-
(1)
1701-1800
(1)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Województwo podkarpackie (1999- )
(3)
Czechosłowacja
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Finlandia
(1)
Galicja
(1)
Galicja (kraina historyczna)
(1)
Hiszpania
(1)
Litwa
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
NRD
(1)
Pomorze
(1)
Puławy (woj. lubelskie)
(1)
Rosja
(1)
Rypin (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Szwajcaria
(1)
Ukraina
(1)
Wilno (Litwa)
(1)
Wolne Miasto Gdańsk
(1)
Wołyń (Ukraina)
(1)
Włocławska, diecezja (katol.)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świecie (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(6)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręcznik akademicki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Antologia
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Biografie
(1)
Blogi
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Mapy
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka polska
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Źródła historyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Nauka i badania
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-learning dla nauczycieli / Stanisław Szabłowski. - Rzeszów : Fosze, cop. 2009. - 210 s. : il., rys. ; 25 cm.
Bibliogr. s. [197]-203.
Netografia s. [205]-210.
1. Teoretyczne podstawy e-learningu ; 2. Tworzenie opracowań metodycznych na potrzeby e-learningu ; 3. E-learning na platformie edukacyjnej ; 4. E-learning oparty na technologii Web 2.0 ; 5. Metodyka projektowania i wdrażania e-learningu w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-learning dla nauczycieli / Stanisław Szabłowski. - Rzeszów : Wydawnictwo Oświatowe Fosze, cop. 2009. - 210 s. : il., rys. ; 25 cm.
Bibliogr. s. [197]-203.
Netografia s. [205]-210.
Teoretyczne podstawy e-learningu ; Tworzenie opracowań metodycznych na potrzeby e-learningu ; E-learning na platformie edukacyjnej ; E-learning oparty na technologii Web 2.0 ; Metodyka projektowania i wdrażania e-learningu w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-232. Indeks.
I. WYZWANIA DLA EDUKACJI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMATYCZNYM: 1. Problemy społeczeństwa wiedzy ; 2. Edukacja dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego i globalizacji ; 3. Wpływ mediów na przemiany edukacji ; II. PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE ASPEKTY KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ: 1. Psychologiczny kontekst kształcenia zdalnego ; 2. Pedagogiczny kontekst kształcenia zdalnego ; 3. Rola i funkcje nauczyciela ; III. DYDAKTYKA KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ: 1. Dydaktyka jako teoria i praktyka kształcenia ; 2. Teorie i koncepcje kształcenia multimedialnego ; 3. Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu zdalnym ; IV. PROJEKTOWANIE I REALIZACJA KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ: 1. Etapy projektowania kursu zdalnego ; 2. Cele i treść w procesie kształcenia ; 3. Zasady kształcenia ; 4. Formy i metody kształcenia ; 5. Sprawdzanie i ocenianie efektywności kształcenia ; V. KIERUNKI I UWARUNKOWANIA ROZWOJU: 1. Uwarunkowania prawne ; 2. Rozwój technologii a perspektywy rozwojowe kształcenia zdalnego ; 3. Efektywność kształcenia zdalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [167]-182.
1. Przestrzeń sieci jako cyfrowe środowisko komunikacyjne ; 2. Przestrzeń sieci jako cyfrowe środowisko kulturotwórcze ; 3. Przestrzeń sieci jako cyfrowe środowisko edukacyjne ; 4. Przestrzeń sieci jako cyfrowe środowisko dziennikarskie ; 5. Założenia metodologiczne badań własnych ; 6. Kultura e-studiowania w świetle badań własnych ; 7. Interpretacja wyników badań i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [167]-182.
Przestrzeń sieci jako cyfrowe środowisko komunikacyjne ; Przestrzeń sieci jako cyfrowe środowisko kulturotwórcze ; Przestrzeń sieci jako cyfrowe środowisko edukacyjne ; Przestrzeń sieci jako cyfrowe środowisko dziennikarskie ; Założenia metodologiczne badań własnych ; Kultura e-studiowania w świetle badań własnych ; Interpretacja wyników badań i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich = Contributions and Materials / Polish Librarians Association ; 80)
Nazwa aut. na s. [174].
Bibliogr. przy niektórych ref.
Dod. strona tyt. w jęz. ang.
Spis treści również w jęz. ang.
E-LEARNING - TEORIA, DYDAKTYKA, METODYKA: Możliwości i ograniczenia wykorzystania e-learningu w kształceniu osób niepełnosprawnych ; Od analizy potrzeb do analizy jakości, czyli jak profesjonalnie stworzyć e-szkolenie ; METODY, TECHNIKI i NARZĘDZIA E-LEARNINGU: Jaka biblioteka dla pokolenia online? Ogólnodostępne narzędzia i skuteczne metody tworzenia środowiska biblioteki w społecznym Internecie ; Jak cyfrowi imigranci cyfrowych tubylców nauczali - czyli nie taki Web 2.0 straszny ; Infolit Global - w kierunku rozwoju information literacy ; E-LEARNING - PRZYKŁADY DOBREJ PRAKTYKI: Szkolenia online z przysposobienia bibliotecznego oraz interaktywna Biblioteka Główna UMCS w SecondLife ; Szwedzkie doświadczenia z e-learningiem ; Poradnik e-learningowy "Biblioteka Jagiellońska dla początkujących" ; Koncepcja szkolenia bibliotecznego online na przykładzie Biblioteki Politechniki Białostockiej ; Blended learning jako efektywna metoda nauczania. Z doświadczeń Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku ; Wykorzystanie e-learningu w szkoleniu bibliografów w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu ; E-learning w pracy nauczyciela bibliotekarza - warsztaty metodyczne w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej im. KEN w Lublinie ; Platforma Moodle w Bibliotece Pedagogicznej w Ciechanowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96992 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 47-49.
I. Edukacyjne aspekty globalnej sieci: 1. Metoda przekazywania wiedzy ; 2. Formy edukacji ; 3. Rozwój edukacji elektronicznej ; 4. Funkcjonowanie edukacji w mediach społecznościowych ; 5. Internet jako źródło zdobywania wiedzy - szanse i zagrożenia. II. Portale społecznościowe jako narzędzie edukacyjne: 1. Rodzaje serwisów społeczościowych ; 2. Social Media w Polsce i na świecie ; 3. Serwisy społecznościowe, które wspomagają proces nauczania. III. Badanie ankietowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99849 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich = Contributions and Materials / Polish Librarians Association ; 79)
S. tyt. także ang.
Spis treści także ang.
I. E-LEARNING W TEORII: E-learning w edukacji ; Elementy prawa autorskiego w e-learningu ; E-learning w bibliotece jako wartość dodana ; Czy kultura informacyjna może być wartością dodaną e-learningu? ; Jakość szkoleń e-learningowych: standardy i ewaluacja. II. E-LEARNING W KSZTAŁCENIU I DOSKONALENIU BIBLIOTEKARZY: Potrzeby zdalnego kształcenia bibliotekarzy w perspektywie de-konstrukcji bibliotek ; Budujemy e-szkołę. Krótki przegląd możliwości ; Narzędzia platformy Moodle ; Kształcenie bibliotekarzy online: od klasyki do awangardy. III. E-LEARNING W PRAKTYCE: Biblioteczne Centrum Zdalnej Edukacji - nowy trend w edukacyjnej działalności bibliotek ; Szkolenie biblioteczne online w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w kontekście globalnej sieci cyfrowej ; Wykorzystanie platformy edukacyjnej Moodle w Bibliotece Pedagogicznej Kujawsko-Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli we Włocławku ; E-learning w akademickim kształceniu bibliotekarzy i pracowników informacji - na przykładzie wykorzystania platformy zdalnego nauczania w Instytucie Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Klub Bibliotekobywalców 2009.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93375 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90816/2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 11 (2016))
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. TIK A SPOŁECZEŃSTWO: Nowa stratyfikacja społeczna wskaźnikiem przemian cywilizacyjnych ; Niedostatki podziału cyfrowego ; Wykorzystanie technologii informacyjnej w projekcie edukacyjnym dotyczącym "dopalaczy" ; Internet jako narzędzie komunikacji w opinii respondentów ; Wirtualne zagrożenia dla rozwoju dzieci (na podstawie badań własnych). II. TIK A EDUKACJA: Oferta edukacyjna w ramach projektu "Informatyka - inwestycją w przyszłość" ; E-materiały dydaktyczne - wyzwania merytoryczne i organizacyjne ; E-podręczniki w nauczaniu matematyki ; Chmura obliczeniowa w edukacji - stan obecny i perspektywy dalszego jej wykorzystania ; Vplyv informačno-komunikačných technológií na výučbu ; Overovanie vplyvu informačno-komunikačných technológií na výučbu ; Big data w relacji do procesów zmian w edukacji ; Nowe media - nowe problemy ; Postawa nauczyciela informatyki wobec pracy w szkole. III. NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE: Symulatory wirtualnej rzeczywistości ; Badania symulacyjne w nauczaniu energoelektroniki ; Środki komunikacji wizualnej i infografiki w edukacji, biznesie i innych obszarach życia społecznego ; Ukrywanie pól w formularzu w Django z wykorzystaniem jQuery ; Potokowe przetwarzanie danych z dzienników systemowych z wykorzystaniem funkcji generatorów ; Wyznaczanie rozkładu geograficznego potencjalnego zagrożenia, w oparciu o zebrane zablokowane adresy IP z pliku hosts.deny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104964 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-232. Indeks.
Netografia s. 233-234.
I. WYZWANIA DLA EDUKACJI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMATYCZNYM: 1. Problemy społeczeństwa wiedzy 2. Edukacja dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego i globalizacji 3. Wpływ mediów na przemiany edukacji. II. PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE ASPEKTY KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ: 1. Psychologiczny kontekst kształcenia zdalnego 2. Pedagogiczny kontekst kształcenia zdalnego 3. Rola i funkcje nauczyciela. III. DYDAKTYKA KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ: 1. Dydaktyka jako teoria i praktyka kształcenia 2. Teorie i koncepcje kształcenia multimedialnego 3. Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu zdalnym. IV. PROJEKTOWANIE I REALIZACJA KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ: 1. Etapy projektowania kursu zdalnego 2. Cele i treść w procesie kształcenia 3. Zasady kształcenia 4. Formy i metody kształcenia 5. Sprawdzanie i ocenianie efektywności kształcenia. V. KIERUNKI I UWARUNKOWANIA ROZWOJU: 1. Uwarunkowania prawne 2. Rozwój technologii a perspektywy rozwojowe kształcenia zdalnego 3. Efektywność kształcenia zdalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91608 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: wykorzystanie Internetu we własnym rozwoju.
Zawiera: E-learning szansą na dobrą edukację dla mieszkańców wsi / Andrzej Wodecki. Internet a niepełnosprawni na wsi / Krzysztof Markiewicz. Internet w szkole / zespół interklasy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. W KIERUNKU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Wpływ informatyki na różne dziedziny życia ; Definicje, właściwości i funkcje społeczeństwa informacyjnego ; O nauczaniu informatyki stosowanej ; Wybrane problemy społeczeństwa informacyjnego ; Społeczeństwo informacyjne - nowy wymiar informacji ; Społeczeństwo informacyjne w rozwoju cywilizacyjnym ludzkości. II. EDUKACYJNY WYMIAR SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Świadomość prawno-etyczna w Internecie wśród studentów Szkoły Głównej Handlowej ; Postrzeganie technologii informacyjnych w polskim szkolnictwie ; Technologie informacyjne w procesie całożyciowego uczenia się ; Idea nauczania programowanego w perspektywie rozwoju form kształcenia wykorzystujących społeczną przestrzeń Internetu ; Pakiety dydaktyczne w edukacji ogólnotechnicznej i informatycznej ; Jak przybliżać studentom problemy społeczeństwa informacyjnego?. III. TECHNOLOGIE SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Zastosowania pakietu Microsoft Expression Studio do wyświetlania treści multimedialnych ; Informacja i systemy informacyjne w działalności gospodarczej ; Informatyzacja procesów przygotowania produkcji i jej praktyczne konsekwencje ; Technologia Web 2.0 jako środowisko dydaktyczne w szkole społeczeństwa wiedzy ; Dydaktyka e-biznesu, studencka przygoda z ekonomią ; Komputerowe gry dydaktyczne w procesie nauczania ; Symulacje komputerowe przekazu podprogowego sygnału sinusoidalnego przez równoległy układ neuronów z użyciem szumu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Wiesława Walc, Zamiast wstępu ; Gabriela Czech, Kamila Czepiel, Andżelika Pawłowska, Edukacja zdalna w percepcji uczniów szkół podstawowych ; Gabriela Peszko, Marta Rusinek, Edukacja zdalna w czasach COVID-19 w percepcji uczniów szkół ponadpodstawowych ; Magdalena Gadamska-Kyrcz, Natalia Ubik, Rodzeństwo w sytuacji edukacji zdalnej ; Wiesława Walc, Edukacja zdalna w percepcji rodziców ; Klaudia Knap, Pandemia jako katalizator zmian w edukacji ; Anna Śniegulska, Wokół pozytywnych i negatywnych aspektów edukacji zdalnej na studiach wyższych ; Anna Śniegulska, Wiesława Walc, Edukacja zdalna z perspektywy nauczycieli akademickich ; Dariusz Krysiak, Opieka i wychowanie w dobie pandemii w Programie SOS Wiosek Dziecięcych w Kraśniku ; Beata Kulig, Łukasz Łagód, Percepcja COVID-19 przez pracowników i beneficjentów Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce ; Gabriela Czech, Magdalena Wieczorkiewicz, Raport z badań nad funkcjonowaniem pieczy zastępczej i jej wychowanków podczas trwania pandemii COVID-19 w opinii pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112072 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 13 (2018))
Bibliografia, netografia przy pracach.
TIK A SPOŁECZEŃSTWO: Problemy informatyzacji współczesnego społeczeństwa ; Media cyfrowe a kultura ; Technologie informacyjne w świetle praktyk czytelniczych ; Personalizacja profili internetowych wyzwaniem dla współczesnej edukacji ; Humanista - inżynier, czyli o społecznym wymiarze informatyki ; Przetwarzanie danych biometrycznych w usługach elektronicznych ; Najważniejsze idee czwartej rewolucji przemysłowej ; TIK A EDUKACJA: Wokół debaty "ed-tech". Krytyka edukacyjnego wykorzystania nowych technologii ; Postawy nauczycieli wobec edukacji informatycznej i medialnej w szkole ; Technologie informacyjne w nauczaniu geometrii w szkole podstawowej ; E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie ; E-learning - zalety i wady z punktu widzenia studenta ; Polska szkoła w dobie zagrożenia cyberprzestępczością ; NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE: Nauka programowania/kodowania w edukacji najmłodszych ; Nowe sposoby nauki programowania w edukacji wczesnoszkolnej ; Nie tylko najmłodsi programują! ; Raspberry Pi jako środowisko edukacyjne ; Praktyczne aspekty nauki programowania w szkole średniej ; Wyszukiwanie obiektów o podobnych cechach w bazie danych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji ; Operatory i ich przeciążanie w aspekcie programowania przetwarzania danych wielowymiarowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107289 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 14 (2019))
Bibliografia, netografia przy pracach.
Tekst częściowo w języku angielskim. Streszczenie prac w języku angielskim.
TIK A SPOŁECZEŃSTWO: Młode pokolenie w kulturze imagologicznej - wyzwania i zagrożenia rozwojowe / Ewa Wysocka ; Rola techologii informacyjno-komunikacyjnych w aktywizowaniu osób z niepełnosprawnościami / Katarzyna Garwol ; Kultura informacyjna komponentem bezpieczeństwa państwa i jego obywateli / Tadeusz Piątek ; Manipulacja informacją jednym z kulczowych problemów współczesnego świata mediów / Wojciech Czerski. TIK A EDUKACJA: Znaczenie uniwersytetów dziecięcych w kształtowaniu kompetencji cyfrowych dzieci / Danuta Morańska ; Edukacja informatyczna w nauczaniu początkowym - kilka obszarów potrzebnych zmian ; Wykorzystywanie technologii informatycznych w rozwijaniu kompetencji twórczych studentów / Agnieszka Długosz, Anna Koziorowska ; Niewykorzystywany edukacyjny potencjał ICT / Aleksander Piecuch ; Jakość kształcenia w ujęciu standardów cywilizacyjnych społeczeństwa informacyjnego / Marek Kęsy. NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE: Projektowanie dydaktycznych systemów automatyki domowej / Stanisław Szabłowski ; Programowanie mikrokontrolerów w szkole średniej z użyciem platformy ARDUINO / Piotr Kisiel ; Wykorzystanie techniki AdaBoost w modelach opartych na regresji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji / Jacek Wołoszyn ; Zastosowanie programów cieniujących do modelowania odbicia rozproszonego / Artur Hermanowicz, Agnieszka Molga.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108528 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 10 (2015))
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy pracach.
INFORMATYKA W SPOŁECZEŃSTWIE: Technologiczny radar CISCO 2014 ; Jak oswoić osobę starszą z komputerem - aspekty dydaktyczne i psychologiczne ; Geneza i rozwój wykorzystania komputerów i Internetu przez dzieci i młodzież w Stanach Zjednoczonych i niektórych krajach Unii Europejskiej. Aspekty porównawcze ; Edukacja dorosłych w programie ERASMUS+ ; TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W EDUKACJI: Analfabetyzm cyfrowy wyzwaniem dla dydaktyki informatyki ; Kształcenie informatyczne w szkole średniej - 30 lat później ; Obszary kultury technicznej pomijane w kształceniu ICT ; Technologia BYOD w polskich szkołach ; Kształcenie techniczne w ujęciu komputerowo zintegrowanego wytwarzania CIM ; Nauczanie programowania w polskim szkolnictwie ; Zastosowanie aplikacji pomiarowych w nauczaniu metrologii ; IKT vo výučbe predmetu technika na základnej škole ; Perspektíva reálnych experimentov vo vzdelávaní ; Platformy e-learningowe oraz ich znaczenie dla procesu kształcenia ; Platformy e-learningowe - serwis internetowy o profilu dydaktycznym ; Platformy e-learningowe a kursy edukacyjne ; Automatyzacja procesu archiwizacji przyrostowej danych z wykorzystaniem Git ; Bezpieczeństwo systemu informatycznego jako proces ; Kontrola integralności kluczowych elementów systemu informatycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103426 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 7 (2012))
M.in. badania wśród nauczycieli woj. podkarpackiego (s. 111-120).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy pracach.
CZ. I. PRZYSZŁOŚĆ TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I MULTIMEDIALNYCH W EDUKACJI: Problemy efektywności edukacji informatycznej i informacyjnej ; Technologie informacyjne i multimedialne szansą edukacji XXI wieku ; Uwarunkowania techniczno-ekonomiczne i społeczne wprowadzania technologii informacyjnych i multimedialnych w polskim systemie edukacji ; Technologie informacyjne w kształceniu technicznym ; Počítač vo vzdelávani deti predškolského veku. CZ. 2. EFEKTYWNOŚĆ DYDAKTYCZNA TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH: Obserwacje spontanicznego wykorzystania komputerowego narzędzia przeznaczonego do samodzielnego eksploracyjnego zdobywania wiedzy na temat sieci neuronowych ; Nauczyciele a efektywność technologii informacyjnych ; Efektywność dydaktyczna uczenia się - nauczania elektrotechniki w wirtualnym laboratorium ; Technologie multimedialne wspierające dydaktykę języków obcych. CZ. 3. TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I MULTIMEDIALNE W PRAKTYCE: Związki Internetu ze sferą edukacji w opiniach użytkowników ; Nahradí simulovaný experiment reálny? ; Stan infrastruktury informatycznej w polskich szkołach plastycznych ; Multimédia a e-learning - trend súčasného vzdelávania ; Výsledky experimentu využitia multimédií vo výučovani predmetu technika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 267-[281].
Dla dyrektorów, nauczycieli szkół ponadpodstawowych i studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich.
Streszczenie w języku angielskim.
Wstęp ; R. I. Technologie cyfrowe - konstytutywny element nowoczesnej edukacji: 1. Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych, konwergencja ; 2. Możliwości wykorzystania technologii cyfrowych w procesie kształcenia ; 3. Programy i aplikacje mobilne w edukacji ; 4. Dualizm technologii cyfrowych ; R. II. Przestrzeń medialna miejscem spotkania uczniów i nauczycieli: 1. Przestrzeń medialna jako środowisko komunikacyjne i źródło informacji ; 2. Edukacja poza systemem klasowo-lekcyjnym ; 3. Kompetencje medialne nauczycieli i uczniów ; 4. Wykorzystanie przestrzeni medialnej w samokształceniu ucznia i nauczyciela ; R. III. E-learning jako forma przekazu wspierająca proces kształcenia: 1.E-learning, ustalenia terminologiczne ; 2. Systemy i formy e-leamingowe ; 3. Standaryzacja kursów e-learningowych ; 4. Rola komunikowania w e-learningu ; R. IV. E-learning w praktyce: 1. Przegląd platform edukacyjnych ; 2. Funkcjonalności i sposoby wykorzystania platform e-learningowych ; 3. Efektywność, zalety i ograniczenia platform e-learningowych ; 4. Platforma edukacyjna Moodle jako narzędzie wspomagające dydaktykę ; R. V. Platformy e-learningowe w szkołach ponadpodstawowych w świetle badań: 1. Założenia metodologiczne badań własnych ; 2. Charakterystyka grupy badawczej ; 3. Infrastruktura informatyczna badanych szkół: Dostęp do sieci internetowej ; Ograniczenia w dostępie do Internetu ; Szybkość oraz szerokość pasma Internetu ; Rodzaj medium transmisyjnego ; Fizyczne urządzenia sieci informatycznej ; Oprogramowanie sieciowe ; Zarządzanie siecią informatyczną ; Konkluzja ; 4. Wykorzystanie platform e-learningowych w procesie kształcenia ; 5. Przygotowanie nauczycieli do wykorzystywania platform e-learningowych w procesie kształcenia: Platformy e-learningowe w procesie kształcenia w opinii badanych nauczycieli ; Zasoby, aktywności, materiały oraz funkcjonalności wykorzystywane w kursach e-learningowych ; Ocena wybranych komponentów kursów e-learningowych ; Modele e-learningu wykorzystywane w tworzeniu kursów oraz bariery korzystania z platform e-learningowych ; Konkluzja ; 6. Kursy e-learningowe w opinii uczniów: Wykorzystywanie kursów e-learningowych w procesie uczenia się ; Pozytywne i negatywne cechy uczenia się metodą e-leamingową ; Konkluzja ; R. VI. Implementacja platformy e-Iearningowej w środowisku szkolnym: 1. Ocena infrastruktury informatycznej szkoły, postulaty ; 2. Model platformy e-learningowej do szkół ponadpodstawowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112703 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 12 (2017))
M.in. badania przeprowadzone wśród studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego, dotyczące mediów społecznościowych (s. 55) oraz artykuł dotyczący nauczania grafiki komputerowej i modelowania informatycznego w I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Przemyślu (s. 242-249).
Bibliografia przy pracach.
Tekst częściowo słowacki.
Streszczenie angielskie przy pracach.
I. TIK A SPOŁECZEŃSTWO: Style życia ludzi w społeczeństwie informacyjnym ; Idea smart living - idea inteligentnego, mądrego stylu życia ; Zapotrzebowanie rynku pracy na informatyków a praktyka dydaktyczna ; Społeczny wymiar technologii informacyjnych. Studia z informatyki społecznej na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie ; Rola mediów społecznościowych w edukacji - stan obecny i perspektywy rozwoju ; Edukacja z zakresu TIK a problem wiktymizacji człowieka doby społeczeństwa informacyjnego ; Mroczna strona internetu - TOR niebezpieczna forma cybertechnologii ; TIK A EDUKACJA: Kultura pracy komponentem aksjologii dydaktyki przedmiotów informatyczno-komunikacyjnych ; Wybrane meandry procesów cyfryzacji polskiej oświaty ; "Cyfrowa szkoła" - skok w przyszłość dydaktyki ; Znaczenie edukacji z zakresu techologii informacyjno-komunikacyjnej w przygotowaniu do cyfrowego życia ; Technologie mobilne w edukacji szkolnej ; Poszerzona rzeczywistość w edukacji ; Technologia poszerzonej rzeczywistości - korzyści i zagrożenia aplikacyjne ; Virtuálna realita a vzdelávanie ; Zagadnienie bezpieczeństwa aplikacji internetowych w programach dydaktycznych ; Programowanie może być interesujące - platforma Arduino ; Wykształcenie matematyczne a informatyka ; Wykorzystanie technologii multimedialnych w nauczaniu historii - poziom gimnazjum ; Ewolucja katalogu kompetencji informacyjnych nauczycieli ; Stosunek nauczyciela do pracy własnej na podstawie jego kompetencji (w tym i informatycznych) ; NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE: Kształtowanie wyobraźni przestrzennej poprzez modelowanie i animacje 3D ; Koncepcja modelu strumieniowego pobierania danych w czasie rzeczywistym notowań giełdowych ; Modyfikacja modelu aplikacji realizującej transakcje giełdowe na podstawie rzeczywistego strumienia danych o wartość dywident ; Modelowanie fizyczne układów mechatronicznych w środowisku SIMULINK-SIMSCAPE ; Wrzeciono CNC małej mocy jako obiekt badawczy dla metod CI na przykładzie detekcji prędkości ; Projektowanie aplikacji i interakcja z użytkownikiem ; Grafika komputerowa i informatyczne modelowanie struktur przestrzennych w programie kształcenia liceum ogólnokształcącego ; RECENZJE: Recenzja - "Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko", wyd. Presscom, Wrocław 2015, ss. 240, ISBN: 978-83-64512-55-1 - kilka refleksji ; Recenzja - Howard Gardner, "Inteligencje wielorakie. Nowe horyzonty w teorii i praktyce", wyd. MT BIZNES, Warszawa 2009, ss. 368, ISBN: 978-83-61732-04-4.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107163 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej