Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Chłapowska Eugenia
(1)
Dmochowska Maria (1926- )
(1)
Dolata Elżbieta
(1)
Kozakiewicz Maria
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(1)
Pusz Sławomira
(1)
Stankiewicz Bronisława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1970 - 1979
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Gry i zabawy
(3)
Nauczanie
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Dziecko
(2)
Oświata
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Klasy łączone
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Matematyka
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagogika
(1)
Perspectives (czasop.)
(1)
Pisanie
(1)
Pismo
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Roboty ręczne
(1)
Rodzice
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka pisania
(1)
Teatr lalek
(1)
Teatr lalek polski
(1)
Testy
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie plastyczne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola)
Bibliogr.
Znaczenie zabaw w rozwoju dziecka. Widowiska lalkowe jako integracja zajęć i zabaw dzieci Przygotowanie nauczycielek przedszkoli do kierowania twórczą aktywnością dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-41003 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola)
Bibliogr.
- Gotowość do pisania w świetle rozwoju i wychowania - Rola psychomotoryki w przygotowaniu do nauki
pisania - Wyzyskanie działalności plastyczno-konstrukcyjnej
w procesie przygotowania do nauki pisania - Zabawy, gry i zadania kształtujące pojęcie symbolu
graficznego - Realizacja pracy nad przygotowaniem dzieci do nauki
pisania i oczekiwane rezultaty
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-35058 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach.
I. KONTEKSTY WSPÓLCZESNEJ RZECZYWISTOŚCI EDUKACYJNEJ: Zagubione cele polskiej edukacji ; W kręgu fenomenologii wychowania i filozofii dziecka ; Nauczanie w klasach łączonych - charakterystyka zjawiska ; Nauczanie prac ręcznych historycznym ideałem czy wyzwaniem dla współczesnej edukacji dziecka ; Edukacja inkluzyjna dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych ; Wczesna edukacja dziecka - czas transmisji czy aktywnego zdobywania wiedzy? II. PODMIOTY EDUKACJI I ICH RELACJE - POSZUKIWANIE IDEAŁÓW: Portret Emocjonalny dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym ; Nauczyciel - refleksyjny praktyk ; Kompetencje nauczyciela klas I-III - refleksyjnego praktyka i profesjonalnego artysty ; Kompetencja komunikacyjna nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej ; Pedagogiczny wymiar współpracy nauczyciela z rodzicami. III. DZIAŁANIA EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZE W OKRESIE PRZEDSZKOLNYM I WCZESNOSZKOLNYM : Organizowanie uczenia się dzieci w zabawie ; Nie tylko rachunki ; Małe formy teatralne w edukacji wczesnoszkolnej ; Gry i zabawy ruchowe jako formy wspierania rozwoju dziecka ; Podstawy języka fotografii dydaktycznej ; Cele dydaktyczne i wychowawcze realizowane na zajęciach wczesnoszkolnej edukacji plastycznej ; Natura i efektywność coachingu w programie edukacyjnym jako praktyka rozwojowa i wspierająca potencjał dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100069 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej