Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Czaja Justyna
(1)
Eustachiewicz Lesław (1913-1998)
(1)
Górska Monika (1964- )
(1)
Raczewa Maria
(1)
Traczyk Michał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Film
(4)
Narracja
(4)
Literatura
(2)
Abstrakcjonizm
(1)
Barwy
(1)
Cyberkultura
(1)
Dadaizm
(1)
Dramat
(1)
Ekspresjonizm
(1)
Futuryzm
(1)
Gawronkiewicz, Krzysztof (1969- )
(1)
Ilustracje
(1)
Informacja
(1)
Internet
(1)
Komiks
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kubizm
(1)
Kultura wizualna
(1)
Liryka
(1)
Literatura izraelska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura szwajcarska
(1)
Malarstwo polskie
(1)
Modan, Rutu (1966- )
(1)
Multimedia
(1)
Nowa fala (film)
(1)
Powieść
(1)
Powieść graficzna
(1)
Sasnal, Wilhelm (1972- )
(1)
Stylistyka
(1)
Surrealizm
(1)
Töpffer, Rodolphe (1799-1846)
(1)
Temat: dzieło
ZaduszkiHa-nekes
(1)
Gatunek
Literatura klasycyzmu
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks
I. Badania nad współzależnością literatury i filmu II. Ewolucja narracji od powieści XIX - wiecznej
do filmu epickiego III.Charakter narracji we współczesnej prozie IV. Rozwój współczesnej narracji filmowej: wkład
francuskiej "nowej fali" V. "Nowa fala" i analogiczne zjawiska kinematografii
Polski, Czechosłowacji i Bułgarii VI. Kilka uwag końcowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-36312 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 248-[262].
I. KTO OPOWIE NAJLEPSZĄ HISTORIĘ, WYGRYWA: Sztuka przetrwania ; Początek i koniec kina ; Narodziny reportażu ; Powrót kina ; Opowieść w chmurze ; Sens w bezsensie ; Subiektywnie czy obiektywnie, rzecz ujmując? ; II. POWIEDZ MI, JAKĄ WYBIERASZ ROLĘ, A POWIEM CI, JAK OPOWIADAĆ. OSIEM RÓL REPORTERA: Reportaż wydarzeniowy - reporter: świadek bezpośredni ; Reportaż interwencyjny - reporter: obrońca, adwokat ; Reportaż śledczy - reporter: detektyw, prokurator ; Reportaż problemowy - reporter: diagnostyk, przewodnik ; Reportaż portret - reporter: artysta ; Reportaż podróżniczy - reporter: odkrywca ; Duży reportaż - reporter: tłumacz rzeczywistości ; Reportaż wydarzeniowy ; Reportaż interwencyjny ; Reportaż śledczy ; Reportaż problemowy ; Reportaż portret ; Reportaż podróżniczy – travellogue ; Duży reportaż {grand reportage) ; Ósma rola. Reżyser ; III. CO? SKRZYNKA Z NARZĘDZIAMI: Temat: esencja reportażu ; Radar i lupa, czyli gdzie znaleźć temat ; Media społecznościowe ; Skorowidz reportera ; Wstępna dokumentacja ; Drugi etap dokumentacji ; Reportaż: "wypowiedź na temat" ; Kurs i ster ; Bohater i "co go boli" ; Bohater-opowieść i bohater-metafora ; Protagonista ; Antagonista ; Rozmowa dokumentacyjna - sztuka słuchania ; Anatomia wywiadu reportażowego ; Sztuka pytania ; Wstępny montaż wywiadu ; Akcja w reportażu ; Akcja: prosta, zawikłana, epizodyczna ; Akcja dynamiczna i statyczna ; Rola konfliktu ; JA kontra JA, JA kontra ON, JA kontra ONI. JA kontra ŻYWIOŁ, JA kontra LOS ; IV. KTO? POZWÓL, ŻE OPOWIEM, CZYLI O NARRATORZE REPORTAŻU: Narracja autorska ; Narrator bezpośredni – JA ; Narrator pośredni ; Narracja postaciowa ; V. KOMU? PO OBU STRONACH EKRANU: Pokaż mi twój świat, a powiem kim jesteś ; Zobaczyć, zrozumieć, przeżyć... ; Poczuć więź ; VI. JAK? JĘZYK VIDEO OD KUCHNI: Przez oczy do serca. mpozycja obrazu: Kontury i bryły ; Światło: wyzwalacz głębi ; Kontrast światłocienia ; Kolor i kąt padania światła ; Perspektywa w przestrzeni ; Perspektywa w ruchu ; Nakładające się plany ; Proporcje ; Odbicia i cienie ; Głębia ostrości ; Spojrzenie z lotu ptaka ; Perspektywa żabia ; Od kadru do sekwencji, czyli gramatyka języka filmowego ; Kadr jak litera ; Kamera na poziomie oczu ; Kamera poniżej poziomu oczu ; Kamera powyżej poziomu oczu ; Kamera skierowana na część człowieka ; Ujęcie jak słowo ; Plany od "detalu" do "totalu" ; Sekwencja ujęć jak zdanie ; Panorama pozioma i pionowa ; Scena jak akapit ; Sekwencja scen jak rozdział ; Dźwięk w roli głównej ; Wielomówna cisza ; Dopowiadająca muzyka ; Słowo o słowie ; Z wizjonera rewizor, czyli montaż: sztuka wyboru ; Montaż narracyjny: pewnego razu... ; Montaż skojarzeniowy: fabryka emocji ; Montaż mozaikowy: muzyka oczu ; VII. JAK TO SIĘ ROBI. Struktura opowieści SyKoMoR: Sytuacja ; Komplikacje ; MOment przełomu ; Rozwiązanie ; Jak to działa: Sytuacja ; Jak to działa: Komplikacje ; Jak to działa: MOment przełomu ; Jak to działa: Rozwiązanie ; Cztery magnetyczne początki ; Zaczynaj z wizją końca ; VIII. Z JAKIM SKUTKIEM: Styl: "charakter pisma" storytellera ; Od elipsy do hiperboli ; Reguła klepsydry ; Opowieść na pożegnanie: Trzy sita Sokratesa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wykłady Poznańskiej Dyskusyjnej Akademii Komiksu ; t. 1)
Indeks.
Jerzy Szyłak, Kadr komiksowy jako obrazek narracyjny ; Jakub Jankowski, Tworzenie znaczenia w komiksie poprzez kadrowanie i kompozycję plansz ; Filip Bąk, O znaczeniotwórczych możliwościach dymków i chmurek ; Przemysław Zawrotny, Ile jest komiksowości w komiksie? ; Tomasz Żaglewski, Gdy film udaje komiks : o przenikaniu się języków wizualnych ; Wojciech Birek, Stylistyka graficzna komiksów Krzysztofa Gawronkiewicza : próba charakterystyki ; Justyna Czaja, Kolory i ich funkcja w powieści graficznej "Zaduszki" Rutu Modan ; Michał Traczyk, Malarz rysuje komiksy : o Sasnalu ; Paweł Sitkiewicz, Test na ojcostwo : czy Rodolphe Töpffer wymyślił komiks? ;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-46339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej