Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(19)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Autor
Piecuch Aleksander Antoni (1963- )
(6)
Furmanek Waldemar (1945- )
(5)
Bednarek Józef
(3)
Chruścińska Jadwiga
(2)
Kubisz Ewa
(2)
Tarnowska Barbara
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Drzewiecki Marcin (1948-2012)
(1)
Frączek Zofia
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Lesiak-Laska Eugenia Iwona
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Lubina Ewa
(1)
Musioł Marcin
(1)
Olak Antoni
(1)
Rulka Janusz
(1)
Rulka Janusz (1936- )
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Szabłowski Stanisław (pedagogika)
(1)
Szluz Beata (1968- )
(1)
Walat Wojciech (1963- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(14)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(18)
Temat
Multimedia
(21)
Internet
(7)
Edukacja medialna
(6)
Metody nauczania
(5)
Nauczanie na odległość
(5)
Nauczyciele
(4)
Informatyka
(3)
Nauczanie
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Dziecko
(2)
Historia
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowanie obywatelskie
(2)
Agresywność
(1)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Automatyka
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Dzień Bezpiecznego Internetu
(1)
Internaty
(1)
Języki
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Mniejszości seksualne
(1)
Muzyka
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele zawodu
(1)
Nauczycielel
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pedagogika
(1)
Pedeutologia
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polski Związek Głuchych
(1)
Polski Związek Niewidomych
(1)
Programy edukacyjne (informat.)
(1)
Programy edukacyjne (informatyka)
(1)
Przemoc
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rodzina
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Studenci
(1)
Telewizja
(1)
Ubóstwo
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(1)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja Permanentna ; 5)
U góry okł.: Jeden obraz mówi więcej niż 1000 słów.
Bibliogr.
Spis treści także ang.
1. Książka i inne formy przekazu treści w środowisku edukacyjnym ; 2. Multimedialność przekazu i odbioru książki a kultura słowa i kształt wiedzy o świecie ; 3. Media a współczesne biblioteki akademickie w Stanach Zjednoczonych ; 4. Multimedia. Kultura, dokumenty, literatura piękna ; 5. Współpraca bibliotek dla realizacji nowych celów edukacyjnych ; 6. Technologia informacyjna w bibliotece ; 7. Edukacyjne zasoby Internetu ; 8. Prezentacja multimedialna - standard dydaktyczny ; 9. Multimedia jako przedmiot normy PrPN-N-01152-13.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-Met.004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Multimedia w kształceniu / Józef Bednarek. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 412 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. Indeks
1.Jaka jest specyfika dydaktyki i nauczania-uczenia się.2.Jak rozwijały i doskonaliły się media.3.Czym są media i technologie informacyjne.4.Najnowsze strategie oświatowo-innformatyczne.5.Jakie są informatyczne tendencje w kształceniu.6.Czym charakteryzuje się kształcenie multimedialne.7.Jak można scharakteryzować wybrane media i multimedia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.016 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-88981 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang.
Tradycja technologii edukacyjnej - subiektywny szkic dziejów TE do początków XXI wieku ; Superorganizm społeczności ludzkiej - współkonstruowany dynamiką pedagogiki medialnej - pytania o kształt społeczeństwa przyszłości ; Odpowiedzialność jako kategoria aksjologiczna w świecie współczesnych mediów ; Odpowiedzialność jako wymiar edukacji medialnej ; Popkulturowa tożsamość młodych na podstawie filmu "Galerianki" ; Edukacyjne znaczenie mediów środowiskowych we wspieraniu różnorodności kulturowej ; Portale społecznościowe - wirtualne miejsce spotkań e-pokolenia ; Tradycyjne i nowoczesne środki dydaktyczne w edukacji ; Edukacja medialna - za(nie)dbany obszar polityki oświatowej? ; Technologie informacyjne, media i kompetencje medialne w strukturze uwarunkowań procesu uczenia się ; "Uczeń przeciętny" - krytyczny odbiorca mediów czy kibic? ; Dziecko w cyberprzestrzeni - implikacje wychowawcze i dydaktyczne ; Kampania i działania społeczne na rzecz bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie ; Harcerstwo w sieci - w 100-lecie harcerstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 8 (2013))
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy pracach.
WSPÓŁCZESNY WYMIAR EDUKACJI: Przemiany edukacji pod wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych ; Wykorzystanie nowoczesnych technologii teleinformatycznych w procesie kształcenia ustawicznego ; Technologia dla edukacji. PRZETWARZANIE INFORMACJI: Antropoinfosfera współczesnego człowieka ; Mind mapping jako nowoczesna technika permanentnego uczenia się i zarządzania ; Analiza możliwości wykorzystania chmury obliczeniowej w permanentnej edukacji. TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W PROCESIE CAŁOŻYCIOWEGO UCZENIA SIĘ: Edukacyjna cyberprzestrzeń dla każdego ; Rozwój osobowy czlowieka w ujęciu kapitału ludzkiego organizacji ; Nauczanie multimedialne ; Vedecká poznámka a teoria k učietel'skej profesii technických predmetov.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101394 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edukacyjne zastosowania hipermediów / Wojciech Walat. - Rzeszów : Wydaw. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2007. - 319, [1] s. : faks., rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 294-[320].
1. Możliwości i ograniczenia wykorzystania hipermediów w procesie dydaktycznym 2. Metodologia modelowania hipermedialnych programów dydaktycznych 3. Metody optymalizacji hipermedialnych programów dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91515 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
I. EDUKACYJNE ASPEKTY MULTIMEDIÓW: Niezbędność systemowego podejścia do pedagogicznej problematyki opracowań multimedialnych ; Multimedialny substrat technologiczny społeczeństwa informacyjnego w kontekście edukacji ; Wpływ zmian technologicznych w teleinformatyce na postrzeganie roli multimediów we współczesnej dydaktyce ; IKT a multimediálne didaktické programy vo vzdelávani k technike a technologiám v základnej škole. II. UCZENIE SIĘ I NAUCZANIE WSPOMAGANE ŚRODKAMI MULTIMEDIALNYMI: System multimedialny w teorii i praktyce szkolnej ; Wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w nauczaniu przedmiotów technicznych ; Wykorzystanie multimediów w nauczaniu ; Implementácia IKT do vyučovacieho procesu. III. MULTIMEDIA W PRAKTYCE SZKOLNEJ: Multimedia alternatywnym źródłem informacji ucznia ; Aktywne prezentacje multimediów w e-edukacji ; Uwarunkowania edukacyjne Internetu ; Ocena edukacyjnych programów komputerowych (EPK) ; Vyživanie multimédii v školskiej praxi v Slovenskiej republike. IV. RECENZJE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93317 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 11 (2016))
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. TIK A SPOŁECZEŃSTWO: Nowa stratyfikacja społeczna wskaźnikiem przemian cywilizacyjnych ; Niedostatki podziału cyfrowego ; Wykorzystanie technologii informacyjnej w projekcie edukacyjnym dotyczącym "dopalaczy" ; Internet jako narzędzie komunikacji w opinii respondentów ; Wirtualne zagrożenia dla rozwoju dzieci (na podstawie badań własnych). II. TIK A EDUKACJA: Oferta edukacyjna w ramach projektu "Informatyka - inwestycją w przyszłość" ; E-materiały dydaktyczne - wyzwania merytoryczne i organizacyjne ; E-podręczniki w nauczaniu matematyki ; Chmura obliczeniowa w edukacji - stan obecny i perspektywy dalszego jej wykorzystania ; Vplyv informačno-komunikačných technológií na výučbu ; Overovanie vplyvu informačno-komunikačných technológií na výučbu ; Big data w relacji do procesów zmian w edukacji ; Nowe media - nowe problemy ; Postawa nauczyciela informatyki wobec pracy w szkole. III. NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE: Symulatory wirtualnej rzeczywistości ; Badania symulacyjne w nauczaniu energoelektroniki ; Środki komunikacji wizualnej i infografiki w edukacji, biznesie i innych obszarach życia społecznego ; Ukrywanie pól w formularzu w Django z wykorzystaniem jQuery ; Potokowe przetwarzanie danych z dzienników systemowych z wykorzystaniem funkcji generatorów ; Wyznaczanie rozkładu geograficznego potencjalnego zagrożenia, w oparciu o zebrane zablokowane adresy IP z pliku hosts.deny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104964 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-learning dla nauczycieli / Stanisław Szabłowski. - Rzeszów : Wydawnictwo Oświatowe Fosze, cop. 2009. - 210 s. : il., rys. ; 25 cm.
Bibliogr. s. [197]-203.
Netografia s. [205]-210.
Teoretyczne podstawy e-learningu ; Tworzenie opracowań metodycznych na potrzeby e-learningu ; E-learning na platformie edukacyjnej ; E-learning oparty na technologii Web 2.0 ; Metodyka projektowania i wdrażania e-learningu w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93063 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82136 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84605 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 9 (2014))
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
ZAGROŻENIA DLA INFORMATYKI I PRZEZ INFORMATYKĘ: Wykorzystanie technologii informacyjnej a zagrożenia „dla informatyki i przez informatykę” ; Zagrożenia wynikające z rozwoju technologii informacyjnych ; Uzależnienie od komputera i Internetu (technologii internetowych) ; Nowoczesne technologie informatyczne – możliwości i zagrożenia ; Zapobieganie i zwalczanie zagrożeń za strony cyberprzestrzeni ; Jakość kształcenia a cyfrowa edukacja ; "Cyfrowa szkoła" – szansa, czy zagrożenie dla edukacji? ; W głębi Internetu – inne zastosowania informatyki ; Uzależnienia od Internetu ; WiFi WPA/WPA2 i bezpieczeństwo komunikacji ; WiFi WEP i bezpieczeństwo komunikacji. TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W SZKOLE: Najnowsze teorie uczenia w epoce cyfrowej ; Postawa nauczyciela wykorzystującego w swojej pracy komputer ; Umiejętności informatyczne jednostki a jej wolność we współczesnej cyberprzestrzeni ; Rola systemu edukacji w kształtowaniu osobowości ucznia wobec wirtualizującego się świata ; Technologia informatyczna stosowana przez nauczyciela w edukacji matematycznej ; Remote Experiment in Terms of View of Didactics of Education ; Development and validation of multimedia teaching programs ; Związki technologii informacyjnych z neuroestetyką. Weryfikacja eyetrackingowa nieistniejących obrazów – przygotowanie badań ; Internet i e-learning w procesie kształcenia – w opinii użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-232. Indeks.
Netografia s. 233-234.
I. WYZWANIA DLA EDUKACJI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMATYCZNYM: 1. Problemy społeczeństwa wiedzy 2. Edukacja dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego i globalizacji 3. Wpływ mediów na przemiany edukacji. II. PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE ASPEKTY KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ: 1. Psychologiczny kontekst kształcenia zdalnego 2. Pedagogiczny kontekst kształcenia zdalnego 3. Rola i funkcje nauczyciela. III. DYDAKTYKA KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ: 1. Dydaktyka jako teoria i praktyka kształcenia 2. Teorie i koncepcje kształcenia multimedialnego 3. Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu zdalnym. IV. PROJEKTOWANIE I REALIZACJA KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ: 1. Etapy projektowania kursu zdalnego 2. Cele i treść w procesie kształcenia 3. Zasady kształcenia 4. Formy i metody kształcenia 5. Sprawdzanie i ocenianie efektywności kształcenia. V. KIERUNKI I UWARUNKOWANIA ROZWOJU: 1. Uwarunkowania prawne 2. Rozwój technologii a perspektywy rozwojowe kształcenia zdalnego 3. Efektywność kształcenia zdalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91608 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Noty biogr.
Indeks
1. Nowe media i ich wpływ na teorię dydaktyki historii i wiedzy o społeczeństwie 2. Komputer, Internet - nowe media w nauczaniu historii 3. Film, prasa, przezrocza, telewizja i wideo na lekcjach historii i wiedzy o społeczeństwie 4. Głosy w dyskusji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.016 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media w procesie wychowania / Marcin Musioł. - Torun : Wydaw. Adam Marszałek, cop. 2006. - 206 s. : rys. ; 24 cm.
(Biblioteka "The New Educational Review")
Bibliogr. s. 197-206.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 7 (2012))
M.in. badania wśród nauczycieli woj. podkarpackiego (s. 111-120).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy pracach.
CZ. I. PRZYSZŁOŚĆ TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I MULTIMEDIALNYCH W EDUKACJI: Problemy efektywności edukacji informatycznej i informacyjnej ; Technologie informacyjne i multimedialne szansą edukacji XXI wieku ; Uwarunkowania techniczno-ekonomiczne i społeczne wprowadzania technologii informacyjnych i multimedialnych w polskim systemie edukacji ; Technologie informacyjne w kształceniu technicznym ; Počítač vo vzdelávani deti predškolského veku. CZ. 2. EFEKTYWNOŚĆ DYDAKTYCZNA TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH: Obserwacje spontanicznego wykorzystania komputerowego narzędzia przeznaczonego do samodzielnego eksploracyjnego zdobywania wiedzy na temat sieci neuronowych ; Nauczyciele a efektywność technologii informacyjnych ; Efektywność dydaktyczna uczenia się - nauczania elektrotechniki w wirtualnym laboratorium ; Technologie multimedialne wspierające dydaktykę języków obcych. CZ. 3. TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I MULTIMEDIALNE W PRAKTYCE: Związki Internetu ze sferą edukacji w opiniach użytkowników ; Nahradí simulovaný experiment reálny? ; Stan infrastruktury informatycznej w polskich szkołach plastycznych ; Multimédia a e-learning - trend súčasného vzdelávania ; Výsledky experimentu využitia multimédií vo výučovani predmetu technika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania zostały przeprowadzone gł. wśród nauczycieli z woj. podkarpackiego.
Bibliogr. s. 268-[273].
KOMPETENCJE NAUCZYCIELI - TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE, INFORMACYJNE I MULTIMEDIALNE W PROCESIE KSZTAŁCENIA: Multimedia a kompetencje ; Kompetencje nauczycieli w komputerowym wspomaganiu procesów uczenia się i nauczania ; METODOLOGICZNE PODSTAWY BADAN KOMPETENCJI NAUCZYCIELI W ZAKRESIE PROJEKTOWANIA, KONSTRUOWANIA I WYKORZYSTANIA MULTIMEDIALNYCH OPRACOWAŃ METODYCZNYCH: Wprowadzenie do problematyki badawczej ; Metody, techniki i narzędzia badawcze ; Charakterystyka badanego środowiska ; KOMPETENCJE MULTIMEDIALNE NAUCZYCIELI W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ WŁASNYCH: Analiza wyników badań w zakresie wyposażenia placówek oświatowych w środki multimedialne ; Analiza wyników badań w zakresie wykorzystywania środków multimedialnych w procesie kształcenia ; Analiza wyników badań w zakresie przygotowania nauczycieli w obszarze technologii informatycznej, informacyjnej i multimedialnej ; Analiza wyników badań w zakresie przygotowania nauczycieli do wykorzystywania multimedialnych opracowań metodycznych ; Analiza wyników badań w zakresie przygotowania nauczycieli do projektowania i konstruowania własnych multimedialnych opracowań metodycznych ; Wnioski i uogólnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98730 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. badaniami objęto studentów uczelni rzeszowskich.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ukr., ros.
Geneza i główne orientacje metodologiczne w polskiej pedeutologii w początkach XX wieku ; Nauczyciel w obliczu ponowoczesności (uwagi na marginesie pedagogii artystycznej) ; Proces twórczy sztuką dialogu i wartości w procesie edukacji artystycznej ; Aksjologiczne konteksty edukacyjnej wspólnoty kształtowane przez muzykę w szkole wyższej ; W poszukiwaniu wyznaczników rozważań o nauczycielu akademickim edukacji jutra ; Refleksje nad skutecznością (efektywnością) kształcenia nauczycieli ; Młodzież akademicka wobec mniejszości seksualnych ; Samoograniczenia studentów w procesie dydaktycznym. Dwa spojrzenia ; Nauczyciel pedagogicznych studiów zawodowych w opinii absolwentów ; Młodzież akademicka wobec wyznawców innych religii ; Obraz nauczyciela w percepcji młodzieży akademickiej ; Poczucie satysfakcji z wykonywanego zawodu w grupie nauczycieli o różnym stażu pracy a ich poczucie sensu życia ; Smak sukcesu w szkole publicznej a w szkole społecznej ; Optymizm nauczyciela podstawą sukcesu jego uczniów - modelowa sylwetka wykładowcy UTW ; Sukces lub porażka miarą kreatywności nauczyciela ; Styl wyjaśniania zdarzeń nauczycieli ; Optymizm czy pesymizm kandydatów na nauczycieli w sytuacji bezrobocia ; Postawy i wartości - zarys problematyki ; Hipotetyczne modele twórczej pracy nauczycieli i ich ogólna charakterystyka (problem do dyskusji) ; Nauczyciel zawodu a tranzycja młodzieży ze świata edukacji do świata pracy ; Współczesny model nauczyciela zawodu w kształceniu pielęgniarek ; Oczekiwania studentów kierunku pielęgniarstwo wobec nauczyciela zawodu ; Perspektywy dla pracy socjalnej w szkole ; Osoblyvosti profesiynoho stanovlennya vchytelya inozemnoi movy u protsesi kulturnykh zmin ; Mediakompetentnost kak nyeobhodimaya sostavnaya professionalnoi pídgotovki sovremennogo uchitelya ; Soderzhanie i formy media obrazovatelnoi dyeyatelnosti sovremennogo uchitelya ; Formuvannya imidzhu vchytelya yak zaporuka yoho uspikhu v maybutniy pedahohichniy diyalnosti ; Kul'tura movi vikladacha vishchoí shkoli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96654 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. prac w jęz. ang.
Cz. I. MOŻLIWOŚCI CYBERŚWIATA - Rozdz. I. Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań nad człowiekiem w cyberprzestrzeni: 1. Aktualność i ważność problematyki człowieka w cyberprzestrzeni, 2. Istota i charakterystyka cyberprzestrzeni, 3. Nowy wymiar terroryzmu w cyberprzestrzeni, 4. Podstawy teoretyczne edukacji medialnej i cyberprzestrzeni, 5. Założenia metodologiczne badań nad człowiekiem w cyberprzestrzeni; Rozdz. II. Edukacja medialna a cyberprzestrzeń: 1. Założenia edukacji czytelniczo-medialnej, 2. Edukacja czytelniczo-medialna jako program nauczania, 3. Szkolne centrum informacji, 4. Biblioteka szkolna jako centrum informacji; Rozdz. III. Nauka języków obcych w cyberprzestrzeni: 1. Założenia europejskie, 2. Przydatność edukacji językowej w cyberprzestrzeni, 3. Metody nauczania języków obcych, 4. Internetowe kursy języków obcych w Polsce; Rozdz. IV. Usługi bibliotek naukowych w dostarczaniu informacji elektronicznej w edukacji na odległość: 1. Polskie biblioteki cyfrowe (w wyborze), 2. Systemy elektronicznego dostarczania dokumentów; Rozdz. V. Reklama intemetowa, jej odbiorcy oraz kierunki rozwoju: 1. Charakterystyka reklamy internetowej, 2. Nowe strategie rozwoju reklamy, 3. Reklama internetowa a jej odbiorcy, 4. Oczekiwania odbiorców reklamy internetowej; Rozdz. VI. Możliwości robotyki we współczesnym świecie i edukacji: 1. Nowe technologie a społeczeństwo z perspektywy edukacji, 2. Znaczenie sztucznej inteligencji w procesie edukacji, 3. Roboty a futurystyczna wizja człowieka. Cz. II. ZAGROŻENIA CYBERŚWIATA - Rozdz. VII. Komunikatory internetowe zagrożeniem dla dzieci: 1. Istota komunikacji internetowej, 2. Kultura języka w sieci, 3. Komunikacja międzyludzka w dobie internetu, 4. Wpływ komunikatorów internetowych na dzieci, 5. Komunikatory internetowe - niebezpieczeństwem dla dzieci; Rozdz. VIII. Świat wirtualny - kreatorem rzeczywistości dziecka: 1. Teoretyczny kontekst cyberprzestrzeni - wirtualnej rzeczywistości, 2. Komputer łącznikiem ze światem wirtualnym, 3. Internet wirtualną otchłanią, 4. Świat wirtualny - sposobem na życie; Rozdz. IX. Media a problem uzależnień: 1. Istota i mechanizmy uzależnienia, 2. Media jako czynnik kształtowania osobowości uzależnionej, 3. Media jako obiekt uzależnień, 4. Kształtowanie uzależnionej osobowości we współczesnym systemie edukacyjnym, 5. Wychodzenie z uzależnień od mediów elektronicznych; Rozdz. X. Zagrożenia dla osób niepełnosprawnych związane z korzystaniem z mediów elektronicznych: 1. Zagrożenia dla zdrowia somatycznego i sprawności motorycznej osób niepełnosprawnych, 2. Zagrożenia dla dobrostanu i zdrowia psychicznego osób niepełnosprawnych; Rozdz. XI. Ryzyko uzależnień dzieci i młodzieży od mediów cyfrowych: 1. Istota i specyfika uzależnienia, 2. Rodzaje i charakterystyka uzależnień, 3. Przyczyny uzależnień, 4. Objawy i przebieg uzależnień; Rozdz. XII. Problem agresji i przemocy w multimediach elektronicznych - aspekty psychologiczne i etyczne: 1. Agresja i przemoc - wyjaśnienie terminologiczne, 2. Multimedia elektroniczne jako źródło agresji i przemocy, 3. Argumenty wskazujące na korzyści psychologiczno-społeczne związane z agresją i przemocą zawartą w przekazach multimedialnych, 4. Argumenty wskazujące na konsekwencje psychologiczno-społeczne związane ze zjawiskiem agresji i przemocy multimedialnej, 5. Pedagogiczny kontekst problemu agresji i przemocy zawartej w przekazach multimedialnych; Rozdz. XIII. Agresja w filmach rysunkowych dla dzieci - aspekty psychologiczne i pedagogiczne: 1. Psychologiczno-pedagogiczne ujęcie agresji w programach telewizyjnych, 2. Filmy animowane źródłem agresji, 3. Prezentowanie agresji w spotach reklamowych; Rozdz. XIV. Cyberpornografia i cyberseks: 1. Istota i specyfika cyberprzestępczości, 2. Pojęcie i charakterystyka przestępstw seksualnych, 3. Pornografia w internecie, 4. Cyberseks naturalnym elementem ciągle zmieniającej się rzeczywistości; Rozdz. XV. Gry i gierki w komunikacji społecznej. Informacyjne uwikłania i zależności: 1. Źródła, 2. Kręgi na powierzchni, 3. Pływanie w oceanie; Rozdz. XVI. Cyberterrorystyczna internetyzacja: 1. Klasyfikacja terroryzmu i miejsce zajmowane przez cyberterroryzm, 2. Cyberterroryzm i infoterroryzm, 3. Symulacje cyberterrorystyczne i próby ataku, 4. Rodzaje ataków cybernetycznych; Rozdz. XVII. Prawne aspekty przestępczości teleinformatycznej: 1. Przestępstwa przeciwko ochronie informacji, 2. Przestępstwa przeciwko mieniu prywatnemu i publicznemu, 3. Przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów, 4. Przestępstwa przeciwko bezpieczeństwu powszechnemu w tym Rzeczpospolitej Polskiej, 5. Łamanie praw autorskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93593 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 139-144. Netografia s. 144.
Streszcz. ang.
I. TELEWIZJA I INTERNET W ŻYCIU SPOŁECZNYM: 1. Współczesne zagrożenia. Internet w dobie globalizacji. 2. Bezpieczeństwo i zagrożenia społeczne. Rola telewizji i Internetu w życiu młodzieży. 3. Mass media i ich wpływ na agresywne zachowania dzieci. 4. Nowoczesne technologie komunikacyjne i ich destrukcyjny wpływ na dzieci i młodzież. II. ZAGROŻENIA MŁODZIEŻY WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE - CYBERPRZEMOC: 1. Cyberprzemoc w świetle literatury. 2. Szkolny system zapobiegania i reagowania na cyberprzemoc. 3. Zapobieganie, profilaktyka "Stop cyberprzemocy" 4. Prawna ochrona dzieci przed cyberprzemocą. III. DBi.pl JAKO PROFILAKTYKA NA RZECZ PRZECIWDZIAŁANIA ZAGROŻENIOM SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWYCH W SIECI: 1. Informacje i dane dotyczące inicjatywy Akcji DBI.pl. 2. Sposoby przeciwdziałania zagrożeniom internetowym. 3. Ankieta ewaluacyjna zajęć "W Sieci".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100068 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej