Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(15)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(14)
Autor
Włodarski Ziemowit
(2)
Doroszowa Zofia (?-2001)
(1)
Glasenapp Małgorzata
(1)
Gołąb Andrzej (1945- )
(1)
Gurycka Antonina (1920- )
(1)
Karyłowski Jerzy
(1)
Krążyński Zenon
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Kądzielawa Danuta
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mussen Paul Henry
(1)
Obuchowska Irena (1932- )
(1)
Ovčinnikova Ol'ga Vasilevna
(1)
Pieter Józef (1904-1989)
(1)
Reykowski Janusz (1929- )
(1)
Sadowski Bogdan
(1)
Sarapata Adam (1921-1999)
(1)
Sekuła Marzena
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Tomaszewski Tadeusz (1910-2000)
(1)
Wiseman Richard (1966- )
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Motywacja
(10)
Osobowość
(4)
Uczucia
(4)
Nauczanie
(3)
Pamięć
(3)
Uczenie się
(3)
Decyzje
(2)
Dziecko
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Motywacja pracy
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Mowa
(2)
Młodzież
(2)
Poznanie
(2)
Psychologia
(2)
Wartość
(2)
Wzrok
(2)
Zachowanie
(2)
Afazja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Behawioryzm
(1)
Biurokracja
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Czyn
(1)
Czynności
(1)
Dziedziczność
(1)
Emocje
(1)
Etyka
(1)
Euroregiony
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Innowacje
(1)
Instynkt
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kadry
(1)
Kompulsywne objadanie się
(1)
Konstruktywizm społeczny
(1)
Kultura
(1)
Leczenie otyłości
(1)
Machiavelli, Niccolo (1469-1527)
(1)
Marketing
(1)
Matematyka
(1)
Mleczarstwo
(1)
Motywacja wewnętrzna
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Neuropsychologia
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Obiektywność
(1)
Odruchy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osoby otyłe
(1)
Otyłość
(1)
Poczta
(1)
Poczucie kontroli
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Polityka
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka podatkowa
(1)
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Prakseologia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia różnic indywidualnych
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek
(1)
Rynek pracy
(1)
Samochody
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sektorowy Program Operacyjny Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw
(1)
Siła robocza
(1)
Socjologia wsi
(1)
Specjalna strefa ekonomiczna
(1)
Spostrzeganie
(1)
Spółdzielczość
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Studenci
(1)
Szczęście
(1)
Słuch
(1)
Techniki projekcyjne (psychol.)
(1)
Testy
(1)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Psychologiczne / red. Tadeusz Tomaszewski ; Polska Akademia Nauk. Komitet Nauk Psychologicznych ISSN 0077-0515 ; t. 11)
Streszcz. ang., ros.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-40601 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologiczna / red. Maria Przetacznikowa ; 9)
Indeks
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-67793 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang., ros.
Wpływ sygnalizacji wzrokowo-słuchowej na wykrywanie sygnałów w stanie czujności ; Reaktywność a przebieg reakcji skórno-galwanicznej pod wpływem utrudnionej pracy umysłowej ; Oceny osiągniętych wyników jako informacje sterujące przebiegiem następnych analogicznych czynności ; Niezgodność informacyjna a zmiany w nastawieniach ; Maksymalizacja oczekiwanej użyteczności jako kryterium wyboru w warunkach niepewności ; Parametry pytań kwestionariuszowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3156/t.11 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy
Badania rozwoju osobowości - Przeprowadzenie wywiadu z dziećmi / L.J. Yarrow - Techniki projekcyjne / W.E. Henry - Pomiar postaw i wartości u dzieci / M.R. Yarrow - Motywacja i emocje / D.R. Miller - Ocena cech osobowości u dzieci / U. Bronfebrenner,
H.N. Ricciuti Badania nad społecznym zachowaniem się dziecka i środowiskiem - Grupy dziecięce / G.G. Thompson - Zachowanie interpersonalne / W.W. Lambert - Wkład antropologii do metod badania wychowania
dziecka / J. W. Whiting - Mierzenie zmiennych życia rodzinnego / L.W. Hoffman,
R. Lippitt
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-34452/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "59 seconds : think a little, change a lot" 2009.
Na okładce "Jak poprawić swoje życie w mniej niż minutę?".
Zmień swoje życie w mniej niż minutę! Na wstępie sporządź listę rzeczy, których wykonanie zajmuje ci 59 sekund. Następnie skreśl je i w czasie, który zyskasz dzięki temu śmiałemu posunięciu, przeczytaj książkę 59 sekund. Masz wciąż za mało czasu? Skoncentruj się na krótkich streszczeniach najistotniejszych wątków, które znajdziesz w kolejnych rozdziałach. Ich przeczytanie również zajmuje niecałą minutę, a zawarta w nich wiedza może okazać się bardzo pomocna przy rozstrzyganiu ważnych życiowych wyborów. Warto jednak poświęcić 590 albo nawet 5900 sekund na przeczytanie książki od deski do deski, by poznać przebieg wielu fascynujących eksperymentów psychologicznych, których wyniki pomagają poruszać się w gąszczu kluczowych życiowych decyzji i unikać przy tym szkodliwych, rozpowszechnionych stereotypów. Poradnik o tym, jak niewielkie zmiany w naszym życiu mogą wiele zmienić. Tłumaczenie brakiem czasu jest mylne, ponieważ pewne rzeczy wymagają tylko minimalnej zmiany w nas samych. [Dressler Dublin, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82977 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74921/t.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praca zawodowa jako wartość w życiu jednostki / D. Dobrowolska ; Zadowolenie i niezadowolenie a wyniki pracy / J. Reykowski ; Uwagi na temat problemu zadowolenia z pracy / S. Mika ; Psychologiczne problemy badań nad zadowoleniem z pracy / K. Obuchowski ; Niektóre metody badań nad zadowoleniem z pracy / A. Serapata ; Alienacja a problemy krytyki społecznych stosunków pracy / A. Jasińska ; Teoria potrzeb Maslowa w sytuacji pracy (Na marginesie książki G. Huizing pt. "Maslow' s need hierarchy in the work situation") ; Zaspokajanie wyższych potrzeb podwładnych jako cel i umiejętność przełożonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-32557 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-40260 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1., 2. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliografia, netografia na stronach [431]-449. Indeksy.
Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, publikacja dotowana z przychodów własnych Uniwersytetu Warszawskiego i ze środków na Badania Stautowe Wydziału Psychologii UW przyznanych w roku 2013.
R. I. Ewolucja czy rewolucja - zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów: 1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych ; 2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów ; 3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość ; 4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru ; R. II. Od nauki do praktyki - badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach: 1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach ; 2. Rodzaje badań marketingowych - czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta ; 3. Nowe nurty w badaniach marketingowych ; R. III. Jak konsument widzi świat - o roli procesów spostrzegania: 1. Spostrzeganie i uwaga ; 2. Samochód Jamesa Bonda - product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach ; 3. Guerilla marketing, ambient media - zaskakiwanie konsumenta ; 4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach - nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu ; 5. Niewidzialne lub niezauważalne - bodźce utajone ; 6. Próg różnicy w spostrzeganiu - co konsument powinien zauważyć, a czego nie ; 7. Kategorie w głowach konsumentów ; R. IV. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów: 1. Produkty, sklepy, reklamy - źródła wiedzy konsumentów ; 2. "Wiem" i "wiem, że wiem" - wiedza obiektywna i subiektywna ; 3. Zewnętrzne źródła informacji ; 4. Pamięć - wewnętrzne źródło informacji ; 5. Zawodna pamięć konsumenta ; 6. Drogi, znany, francuski - wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów ; R. V. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych - praktyka badań konsumenckich: 1. Testy produktów-czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje ; 2. Badania cenowe - "negocjacje percepcyjne" między producentem a konsumentem ; 3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek - badania nazw i opakowań ; 4. Badania satysfakcji klienta ; 5. Badania semiotyczne - w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych ; R. 6. Serce na zakupach - procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów: 1. Czym są emocje ; 2. Afekt, emocje, nastroje - różne zjawiska emocjonalne ; 3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych ; 4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka ; 5. Czy emocje potrzebują myślenia - tajniki nieuświadamianego afektu ; 6. "Po prostu muszę to mieć"-zakupy pod wpływem impulsu ; 7. Od miłości do nienawiści - skrajne emocje konsumentów ; 8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji ; R. VII. Każde działanie ma jakąś przyczynę - motywacja w zachowaniach konsumentów: 1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów ; 2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb ; 3. Nieświadome motywy działania ; 4. Modele motywacji konsumenckiej ; 5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich - Ja versus Inni ; 6. Być podobnym czy się wyróżnić - potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich ; 7. Motywacje o podłożu poznawczym ; R. VIII. Postawy w zachowaniach konsumenckich: 1. Historia badań nad postawami ; 2. Współczesne rozumienie postaw ; 3. Skąd się biorą postawy ; 4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie ; 5. Postawy ambiwalentne i utajone - nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem ; 6. Jak zmieniać postawy - komunikowanie perswazyjne ; 7. Od obojętności po uwielbienie - bieguny konsumenckiego zaangażowania ; 8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów ; R. IX. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów: 1. Badania postaw i badania segmentacyjne ; 2. Jakościowe badania potrzeb i wartości ; 3. Badania marki ; 4. Badania reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74921/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fizjologiczne mechanizmy zachowania / Bogdan Sadowski. - Warszawa : Państwowe Wydaw. Naukowe, 1973. - 469, [2] s. : rys., tab. ; 25 cm.
Bibliogr. Indeksy
- Metody badania czynności układu nerwowego - Zarys anatomii funkcjonalnej układu nerwowego - Fizjologia komórki nerwowej i przekaźnictwo
synaptyczne - Organizacja czynności czuciowych - Organizacja czynności ruchowych - Fizjologia układów rozlanej projekcji - Fizjologia podwzgórza, gruczołów wewnętrznego
wydzielania i układu wegetatywnego - Fizjologiczne mechanizmy motywacji, popędów i emocji - Odruchy warunkowe - Układ rąbkowy (limbiczny) i jego znaczenie
fizjologiczne - Fizjologiczne mechanizmy uczenia się i pamięci - Neurofizjologiczne mechanizmy zachowania się
człowieka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-34089 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak współcześnie (TY)jemy? : psychologiczne aspekty otyłości / Marzenna Sekuła. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 172 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia na stronach [152]-172.
Słowo wstępne ; Wstęp ; R. I. Definicja otyłości i rozpowszechnienie choroby: 1. Rozpoznawanie otyłości ; 2. Rozpowszechnienie otyłości ; 3. Skutki otyłości: Somatyczne skutki otyłości ; Psychospołeczne skutki otyłości ; Ekonomiczne skutki otyłości ; R. II. Przyczyny rozwoju otyłości. Nieprawidłowe zachowania żywieniowe a otyłość: 1. Jedzenie emocjonalne jako zachowanie sprzyjające otyłości ; 2. Nawykowe jedzenie jako zachowanie sprzyjające otyłości ; 3. Restrykcje żywieniowe jako zachowanie sprzyjające otyłości ; R. III. Metody leczenia otyłości: 1. Zachowawcze leczenie otyłości ; 2. Chirurgiczne leczenie otyłości ; 3. Rodzaje operacji bariatrycznych: Częstotliwość wykonywanych operacji bariatrycznych ; 4. Skuteczność leczenia otyłości za pomocą operacji bariatrycznych ; R. IV. Kwalifikacja chorych na otyłość olbrzymią do operacji bariatrycznej: 1. Wskazania do chirurgicznego leczenia otyłości ; 2. Przeciwwskazania do chirurgicznego leczenia otyłości ; R. V. Rola psychologa w chirurgicznym leczeniu otyłości olbrzymiej: 1. Etap I. Kwalifikacja do operacji bariatrycznej - ocena stanu psychicznego pacjenta ; 2. Etap II. Przygotowania do operacji bariatrycznej - opieka okołooperacyjna ; 3. Etap III. Opieka pooperacyjna - długoterminowa ; R. 6. Zmiana zachowań zdrowotnych - rola konstruktów psychologicznych ułatwiających samoregulację zachowań żywieniowych: 1. Rola autonomii motywacji w regulacji zachowań żywieniowych ; 2. Rola mechanizmów kontroli działania w regulacji zachowań żywieniowych ; 3. Rola poczucia własnej skuteczności w regulacji zachowań żywieniowych ; R. VII. Zmiana zachowań zdrowotnych - rola układu nagrody i czynników środowiskowych utrudniających proces samoregulacji zachowań żywieniowych ; R. VIII. Regulacja zachowań żywieniowych u osób chorych na otyłość olbrzymią ; R. IX. Sformułowanie problemu badawczego i sposób jego empirycznej weryfikacji ; R. X. Etap I badania z udziałem pacjentów bariatrycznych: 1. Metoda: Osoby badane ; 2. Procedura ; 3. Mierzone zmienne i narzędzia badawcze ; 4. Wyniki badania etapu I z udziałem pacjentów bariatrycznych: Podsumowanie wyników badania etapu I z udziałem pacjentów bariatrycznych w świetle postawionych hipotez ; R. XI. Etap II badania z udziałem pacjentów bariatrycznych: 1. Metoda: Osoby badane ; 2. Procedura: Mierzone zmienne i narzędzia badawcze ; 3. Wyniki badania etapu II z udziałem pacjentów bariatrycznych: Podsumowanie wyników badania etapu II z udziałem pacjentów bariatrycznych w świetle postawionych hipotez ; R. XII. Badanie z udziałem osób z intencją zmiany zachowań żywieniowych: 1. Metoda: Osoby badane ; 2. Procedura: Mierzone zmienne i narzędzia badawcze ; 3. Wyniki badania: Podsumowanie wyników badania z udziałem osób deklarujących intencję zmiany zachowań żywieniowych w świetle postawionych hipotez.
Książka dotyczy globalnego problemu współczesnego świata, jakim jest otyłość. Pozwala lepiej zrozumieć zachowania żywieniowe i ich zmianę. Wyniki badań własnych Autorka przekłada na język praktyki i wskazuje, które zmienne psychologiczne ułatwiają, a które utrudniają samoregulację zachowań żywieniowych. zarówno w grupie pacjentów bariatrycznych, jak i osób chcących zmodyfikować swój styl żywienia. Tym samym wskazuje, jak i co można zmienić, by redukcja masy ciała była skuteczna i trwała. [Difin, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113388 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego (s. 155-162, 197-209, 215-217, 409-433) i gminy Cmolas (s. 295-309).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Streszcz. ang., pol. przy pracach, ros. przy niektórych pracach.
Michał Gabriel Woźniak: Fundamentalne kwestie budowy spójności społeczno-ekonomicznej i gospodarki innowacyjnej w Polsce; Wojciech Pawnik: Konstruowanie porządku wolnorynkowego w Polsce - aspekt społeczny; Wiesław Tadeusz Popławski: Nierówności przez pryzmat kapitału społeczno-kulturowego wsi polskiej; Damian S. Pyrkosz: Culture Makes the Difference - the Humanistic Approach to the Understanding of Economic Development; Teresa Bal-Woźniak: Instytucjonalne podstawy jakości zasobów ludzkich w kontekście zachowań innowacyjnych [m.in. organizacyjne uczenie się]; Dariusz Firszt: Instytucjonalne uwarunkowania innowacyjności gospodarki; Katarzyna Szopik-Depczyńska: Klasyfikacja czynników aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw; Mirosław Gorczyca: Regionalne dysparytety rozwoju mieszkalnictwa; Vitalij Bočeluk: Psihologičeskie osobennosti upravleniâ social'no-ekonomičeskimi sistemami; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucjonalny wymiar etyki w ujęciu Niccola Machiavellego; Marina N. Radeva: Institucional'naâ osnova strukturnyh izmenenij v ekonomike; Ryszarda Bolonek: Przekształcenia instytucjonalne w Polsce metodą pokonywania nierówności gospodarczych w ramach UE; Natal'â Bul'bah: Institucional'noe obespečenie regulâtornoj deâtel'nosti gosudarstva v sfere investirovaniâ; Katarzyna Puchalska: Determinanty inwestycyjne i ich wpływ na zróżnicowanie przestrzenne napływu kapitału zagranicznego; Krzysztof Stachowiak: Instytucjonalne uwarunkowania międzynarodowej działalności przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej; Władysława Jastrzębska, Małgorzata Lechwar: Instytucjonalne uwarunkowania rozwoju lokalnego - wybrane aspekty; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucje wspomagające kapitał ludzki w Polsce - ujęcie historyczne; Anna Barwińska-Małajowicz, Waldemar Kalita, Katarzyna Puchalska: Regionalne zróżnicowanie przedsiębiorczości i inwestycji zagranicznych a odpływ rodzimej siły roboczej za granicę; Anna Barwińska-Małajowicz: Próby rozwiązywania problemu dyskryminacji i nierówności na rynku pracy Unii Europejskiej; T. M. Cygankova, A. I. Gončaruk: Tendencii i problemy torgovo-ekonomičeskogo sotrudničestva Ukrainy i Pol'ši; Galina Ivanovna Serba: Perspektivy razvitiâ ukrainsko-pol'skogo transgraničnogo sotrudničestva (po materialam sociologičeskih issledovanij); Ol'ga Pokataeva: Institucional'nye elementy tovarnyh rinkov; Ol'ga Gal'cova: Institucional'nye izmeneniâ v agrarnom sektore Ukrainy; Maciej Lewandowski, Paweł Młodkowski: Rynek usług pocztowych w UGW; Sergij Sergijovič Bilâev: Stan ta perspektivi rozvitku eksportnogo rinku moločnoi produkcii: Bogdan Wierzbiński: Entrepreneurship and marketing as ways of firm development in the context of the provision of equal socio-economic opportunities; Lidia Kaliszczak: Przedsiębiorczość władz samorządowych w rozwoju gminy - kontekst niwelowania nierówności społecznych; Marta Kawa, Wiesława Kuźniar: Rola spółdzielczości jako instytucji w przeciwdziałaniu nierównościom ekonomicznym i społecznym; Wiesława Cieślewicz: Regionalna pomoc publiczna jako instrument aktywizacji gospodarczej - przypadek specjalnych stref ekonomicznych w Polsce; Bożena Sowa: Działalność Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na rzecz rozwoju regionu w latach 2004-2007 ze szczególnym uwzględnieniem Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP); Ryszard Kata: Instytucjonalne uwarunkowania w dostępie rolników do kapitału w regionie Polski południowo-wschodniej; Daniel Kucharek: Prawne i organizacyjne powiązania Giełdy Pieniężnej i Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie; Paulina Filip: Planowanie finansowe a optymalizacja obciążeń fiskalnych działalności gospodarczej; Elżbieta Inglot-Brzęk: Zmiana w organizacji biurokratycznej; Viktoriâ Kolomiec: Konkurentosnosobnost' personala kak ob''ektivnoe uslovie razvitiâ predpriâtiâ: Natal'â Naduk: Social'no-psihologičeskij portret lumpenizirovannogo rabotnika organizacii; Katarzyna Chudy-Laskowska, Kinga Stępień: Nowe zjawisko w badaniach społecznych - identyfikacja wykluczenia społecznego wśród studentów Podkarpacia i ich rodzin; Beata Kasprzyk, Aleksander Kasprzyk: Obiektywny i subiektywny poziom dochodów gospodarstw domowych w woj. podkarpackim w 2008 roku; Tomasz Zalega: Sytuacja materialna w gospodarstwach domowych z osobą bezrobotną (w świetle wyników badań własnych); Paweł Ulman: Funkcjonowanie gospodarstw osób niepełnosprawnych w polskim systemie społeczno-ekonomicznym; Regina Klimkowska: Psychologiczne uwarunkowania decyzji zakupu samochodów luksusowych; Elżbieta Soszyńska: Instytucjonalne i inne uwarunkowania relacji wzrost gospodarczy a nierówności społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.15 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej