Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Pielasińska Wiesława
(1)
Wadowski Dariusz
(1)
Zając Joanna (1971- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Miasta
(4)
Kultura
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Casagrande, Enrico
(1)
Castellucci, Romeo
(1)
Chłopi
(1)
Dziecko
(1)
Etnopsychologia
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Graffiti
(1)
Gruszczyński, Piotr (1965- )
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Internet
(1)
Kaszubi
(1)
Koenig, Jerzy (1931-2008)
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
LaChapelle David (1963- )
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Muzyka polska
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Nazwiska
(1)
Neumann, Jan (1975- )
(1)
Nicpoń, Henryk (1956- )
(1)
Parlamentarzyści
(1)
Patriotyzm
(1)
Polacy za granicą
(1)
Polska
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Rodzina
(1)
Społeczeństwo
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szlachta
(1)
Sztuka amerykańska
(1)
Teatr niemiecki
(1)
Teatr włoski
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Uniwersytet Rzeszowski
(1)
Walczak, Michał (1979- )
(1)
Wańkowicz, Melchior (1892-1974)
(1)
Wsie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zespoły folklorystyczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość narodowa
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: dzieło
Kredyt
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-0
(3)
1901-
(2)
1801-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(2)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Bieszczady
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Dramat niemiecki
(1)
Film
(1)
Film polski
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tożsamość Osób, Zbiorowości, Instytucji ; 1)
Materiały z ogólnopolskiej konf. nauk., 8-9 listopada 2007 r., Lublin.
Na okł. podtyt.: tożsamość osób, zbiorowości, instytucji.
I. TOŻSAMOŚĆ PROBLEMEM I PRZEDMIOTEM BADAŃ: Tożsamość i wielokulturowość jako kategorie badań procesów społecznych ; Tożsamość a sposoby zakorzenienia w kulturze ; Profile identyfikacyjne w analizie tożsamości kulturowej ; Przestrzeń miejska a tożsamość ; Tożsamość kulturowa społeczności małomiasteczkowej jako przedmiot badań etnologicznych ; Tożsamość na poziomie "parterowym" a aktywność kulturalna i społeczna (na przykładzie Ziem Zachodnich i Północnych) ; Socjologia nazwiska. Tożsamość na nowe czasy ; Tożsamość napiętnowana. II. TOŻSAMOŚĆ NARODOWA I EUROPEJSKA: Pojęcie narodu i ojczyzny w dobie współczesnej ; Narodowa tożsamość elementem zakorzenienia w Europie ; Fasada narodowej tożsamości w mozaice spękań ; Elementy polskiej tożsamości w procesie przemian ; Wartości kulturowe ważne dla polskiej tożsamości ; Próba dookreślenia treści ducha polskiego ; Wątki narodowo-patriotyczne w twórczości kompozytorów polskich i ich rola w budowaniu oraz podtrzymywaniu tożsamości narodowej ; Wartości kultury polskiej w deklarowanym przekazie nauczycieli szkół zawodowych w Białymstoku ; Tożsamość polska czy polskie tożsamości ; Kryzys polskiej tożsamości narodowej, narodziny tożsamości europejskiej - antynomie, dylematy, miraże ; Polska między narodem a Europą. Próba typologii postaw polskich parlamentarzystów wobec tożsamości narodowej i europejskiej ; Tożsamościowe nadzieje i obawy Wielkopolan w kontekście integracji z Unią Europejską w latach 2003 i 2005 ; Włosi o swej tożsamości kulturowo-narodowej. III. INNE RODZAJE TOŻSAMOŚCI: Tożsamość religijna w społeczeństwie pluralistycznym ; Dziedzictwo kulturowe drobnej szlachty na pograniczach dawnej Rzeczypospolitej ; Kształtowanie się tożsamości narodowej chłopów polskich ; Więź z miastem a gotowość do podejmowania aktywności obywatelskiej ; Kaszubska tożsamość w warunkach demokratycznych przemian w Polsce ; Podwójna tożsamość Kaszubów. Bogactwo czy problem? IV. CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE TOŻSAMOŚĆ SPOŁECZNO-KULTUROWĄ I JEJ NOŚNIKI: Komunikacja symboliczna w rozwoju tożsamości kulturowej ; Tradycja podstawą tożsamości kulturowej i społecznej ; Tożsamościowa funkcja polskich mitów narodowych ; Więzi rodzinne czynnikiem wspomagającym kształtowanie tożsamości narodowej ; Dziecko ogniwem przekazu tożsamości społeczno-kulturowej ; Rola mediów w negocjowaniu tożsamości ; Polskie Radio a tożsamość Polaków ; Melchior Wańkowicz w obronie godności i tożsamości Polaków ; Czynniki kształtujące tożsamość polskiej uczelni ; Podręcznik do historii czynnikiem kształtowania tożsamości i międzykulturowej komunikacji ; Graffiti jako przejaw tożsamości zbiorowej polskich twórców graffiti.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94037 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Interpretacje Dramatu ; 47)
Indeks.
Nowi mieszczanie - nowa generacja. Wrocław - miasto odzyskane ; Dramatyzacje "Pokolenia X" ; Od społeczeństwa industrialnego do społeczeństwa ekranu. Analiza przemian społeczeństwa europejskiego w oparciu o dramaturgię niemieckojęzyczną ; Pokolenie w "dobie przyspieszenia". Obraz przemian pokoleniowych we współczesnym teatrze niemieckim ; Kategoria pokolenia w wypowiedziach polskich krytyków teatralnych drugiej połowy XX wieku ; Pokoleniowe podziały w polskiej kinematografii ; Performatywne pokolenie ; Pokolenie (re)miksu. Recykling w kulturze zmediatyzowanej ; Pokolenie jako hipoteza badawcza, czyli niewdzięczny przykład dramaturgii Michała Walczaka ; Usieciowieni - sztuka ponowoczesna a międzypokoleniowe strategie komunikacji ; Generowanie pokolenia: dynamika stwarzania i unieważniania kategorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95455 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej