Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Blythe Jim (1951- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Hahn Emilia
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Sławińska Maria
(1)
Witek Lucyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Merchandising
(5)
Promocja handlowa
(4)
Marketing
(3)
Reklama
(3)
Techniki sprzedaży
(2)
Barwy
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Manekiny
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Opakowania
(1)
Oświetlenie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Public relations
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Sklep
(1)
Sponsoring
(1)
Targi i wystawy
(1)
Wystawy sklepowe
(1)
Znak towarowy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Podręcznik akademicki
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Bibliogr. s. 278-282. Indeks.
I. Istota i znaczenie merchandisingu; II. Zachowania konsumentów w miejscu sprzedaży; III. Zagospodarowanie przestrzeni sprzedażowej; IV. Sterowanie ruchem nabywców; V. Atmosfera sklepu; VI. Ekspozycja produktów na pólce; VII. Promocja w miejscu sprzedaży; VIII. Tworzenie witryn sklepowych; IX. Psychologia w merchandisingu; X. Efektywność i kontrola w merchandisingu; XI. Merchandising w małym sklepie; XII. Najczęściej popełniane błędy i szybkie działania zaradcza; XIII. Kierunki i perspektywy rozwoju merchandisingu; XIV. Merchandising wybranych produktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-91855
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-191.
1. Nowoczesne formy promocji w procesie komunikacji marketingowej - Model komunikacji marketingowej - zmiany na rynku mediów oraz szum informacyjny - Postawy społeczne a "tradycyjne" sposoby komunikacji - Ambient media - niestandardowe formy przekazu 2. W kinie, prasie, radiu i telewizji - Product placement - Przekaz podprogowy - Reklama porównawcza - Reklama kontrowersyjna - Ambush marketing 3. W punktach sprzedaży - Marketing zapachowy - Audiomarketing - Visual merchandising - Niestandardowa reklama wewnętrzna 4. Przed monitorem komputera - Advergaming - Marketing wirusowy - Desktop marketing - Podcasting 5. Na otwartej przestrzeni - Wydarzenia marketingowe - Field marketing - Niekonwencjonalna reklama zewnętrzna 6. W podróży - Reklama tranzytowa - Reklama w pojazdach i na biletach 7. W bezpośredniej rozmowie lub przez telefon - Przekaz ustny - Marketing mobilny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91428 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 337-343. Indeks.
1. Handel we współczesnej gospodarce 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu 5. Marketing w handlu 6. Merchandising 7. Systemy informatyczne w handlu 8. Zarządzanie jakością w handlu 9. Handel elektroniczny 10. Przestrzenne aspekty funkcjonowania handlu 11. Kooperacja w handlu 12. Internacjonalizacja handlu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91641 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Merchandising : magnetyzm przestrzeni handlowej / Jay Diamond, Ellen Diamond ; [tł. Emilia Hahn, Magdalena Strzelecka]. - Gliwice : Wydaw. Helion, cop. 2007. - 519 s. : il., fot., rys. ; 25 cm + Wkładka : [16] s. tabl. kolor. ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Indeks.
1. Teoria nowoczesnego visual merchandisingu ; 2. Planowanie i tworzenie ekspozycji produktów ; 3. Urządzenie sklepu: fasada, wnętrze i wyposażenie ; 4. Manekiny i inne formy przestrzenne ; 5. Materiały, rekwizyty i narzędzia ; 6. Zasady projektowania ; 7. Kolor - podstawowe pojęcia i zastosowania ; 8. Oświetlenie - udramatyzowanie powierzchni sprzedażowej i ekspozycyjnej ; 9. Motywy przewodnie oraz wystrój wnętrz i okien wystawowych ; 10. Sposoby ożywienia małego sklepu socjalistycznego ; 11. Reklama wizualna - narzedzie, które mówi ; 12. Grafika w punkcie sprzedaży detalicznej ; 13. Materiały POP ; 14. Wykonanie ekspozycji ; 15. Opracowanie całościowej koncepcji - od pomysłu do wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91955 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej