Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(316)
Forma i typ
Książki
(301)
Publikacje naukowe
(137)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(110)
Poradniki i przewodniki
(30)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje popularnonaukowe
(16)
Audiobooki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje informacyjne
(8)
Publikacje dla niewidomych
(5)
Filmy i seriale
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Artykuły
(1)
Czasopisma
(1)
Mapy
(1)
Proza
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(489)
wypożyczone
(67)
tylko na miejscu
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(122)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(11)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(209)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(13)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(7)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(12)
Filia 2 (Fredry 5)
(9)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(13)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(22)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(7)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(24)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(14)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(15)
Filia 9 (Czackiego 5)
(12)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(17)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(22)
Filia 15 (Lwowska 60)
(9)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(8)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(5)
Filia 20 (Solarza 9a)
(12)
Autor
Filip Grażyna
(5)
Kuca Paweł (1975- )
(4)
Sokołowski Marek (1962- )
(4)
Habielski Rafał (1957- )
(3)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Majchrowska Justyna
(3)
Mann Wojciech (1948- )
(3)
Słabczyński Robert
(3)
Taper Agnieszka E
(3)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(3)
Alhamza Abdelaziz
(2)
Almousa Hamoud
(2)
Almusari Mohamad
(2)
Andrus Artur (1971- )
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bożek Małgorzata
(2)
Bulaszewska Małgorzata
(2)
Bąkowicz Katarzyna (komunikacja medialna)
(2)
Chajzer Zygmunt (1954- )
(2)
Czarnecki Jacek (1963- )
(2)
Dukaj Jacek (1974- )
(2)
Dąbała Jacek (1959- )
(2)
Fabisińska Liliana (1971- )
(2)
Fajbusiewicz Michał (1951- )
(2)
Fic Maciej (1973- )
(2)
Furman Wojciech (1946- )
(2)
Greenberg Jackson
(2)
Grzebałkowska Magdalena (1972- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Głażewska Ewa
(2)
Heineman Matthew
(2)
Hen Józef (1923- )
(2)
Hołowczyc Krzysztof (1962- )
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Janerka Lech (1953- )
(2)
Jędrzejko Mariusz
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kotowska Agata
(2)
Kowal Jolanta (1974- )
(2)
Kowalska Dorota (dziennikarka)
(2)
Kubisiowska Katarzyna (1971- )
(2)
Latour Daniel de (1971- )
(2)
Ligarski Sebastian (1975- )
(2)
Majchrzak Grzegorz (1969- )
(2)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Mroziewicz Krzysztof (1945- )
(2)
Niedźwiecki Marek (1954- )
(2)
Ogrocka Angelika
(2)
Omilianowicz Magda
(2)
Patro-Kucab Magdalena
(2)
Pawlak-Hejno Elżbieta
(2)
Pieczka Franciszek (1928-2022)
(2)
Pilch Jerzy (1952-2020)
(2)
Polaczek-Bigaj Marta
(2)
Salinas H. Scott
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Stańko Tomasz (1942-2018)
(2)
Stoch Kamil (1987- )
(2)
Stoparczyk Katarzyna
(2)
Szabłowska Maria (1946- )
(2)
Szemberg Anna (1924-2005)
(2)
Tadla Beata (1975- )
(2)
Taibbi Matt (1970- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Umer Magda (1949- )
(2)
Walicki Bartosz (1978- )
(2)
Wojciechowska Martyna (1974- )
(2)
Wojewódzki Kuba (1963- )
(2)
Węcki Mirosław
(2)
Zapaśnik Honorata
(2)
Acker Mike
(1)
Adamska-Pakuła Martyna
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus Anna Maria
(1)
Al-Khalili Jim (1962- )
(1)
Andrusieczko Piotr (1971- )
(1)
Anusz Andrzej (1965- )
(1)
Aro Jessikka
(1)
Baranowski Mariusz
(1)
Barańska Anna (filolog)
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barciś Artur (1956- )
(1)
Bartosik Marek
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Basu Rintu
(1)
Bater Wiktor (1966-2020)
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Bałuk Kamil (1988- )
(1)
Becker Elizabeth (1947- )
(1)
Berbeć Krystyna
(1)
Bereś Ryszard (1949- )
(1)
Bernasiewicz Wojciech
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Białas Adam (tłumacz)
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(119)
2010 - 2019
(168)
2000 - 2009
(12)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(5)
1960 - 1969
(7)
1950 - 1959
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(279)
1901-2000
(25)
1945-1989
(18)
1989-2000
(5)
1918-1939
(4)
1801-1900
(2)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
Kraj wydania
Polska
(314)
Belgia
(1)
Węgry
(1)
Język
polski
(310)
arabski
(2)
francuski
(1)
wiele języków
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Niewidomi
(5)
Dziennikarze
(4)
Rodzice
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele
(2)
Studenci
(2)
Blogerzy
(1)
Edukatorzy
(1)
Gracze
(1)
Kobieta
(1)
Menedżerowie
(1)
Mówcy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Niedowidzący
(1)
Politycy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Szkoleniowcy
(1)
Trenerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(38)
Literatura amerykańska
(7)
Film amerykański
(2)
Literatura angielska
(2)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura wietnamska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(68)
Dziennikarze
(53)
Komunikacja społeczna
(34)
Dziennikarstwo
(30)
Media społecznościowe
(30)
Internet
(23)
Propaganda
(15)
Czasopismo polskie
(14)
Dezinformacja
(14)
Prasa (wydawnictwa)
(13)
Polityka
(11)
Telewizja
(11)
Kobieta
(10)
Reklama
(10)
PRL
(9)
Polacy za granicą
(9)
Facebook
(8)
Komunikacja polityczna
(8)
Korespondenci wojenni
(8)
Manipulacja (psychologia)
(8)
Prezentacje i wystąpienia
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Cenzura
(7)
Dzieci
(7)
Edukacja medialna
(7)
Literatura polska
(7)
Młodzież
(7)
Rozgłośnia radiowa
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Analiza treści i zawartości mediów
(6)
Fake news
(6)
Informacja
(6)
Korespondenci zagraniczni
(6)
Kultura
(6)
Polityka wewnętrzna
(6)
Public relations
(6)
Społeczeństwo
(6)
Aktorzy polscy
(5)
COVID-19
(5)
Celebryci
(5)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(5)
Epidemie
(5)
Komunikacja internetowa
(5)
Komunikacja wizualna
(5)
Komunizm
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Moda
(5)
Opinia publiczna
(5)
Pisarze polscy
(5)
Polityka międzynarodowa
(5)
Portal społecznościowy
(5)
Publicystyka
(5)
Radiofonia
(5)
Tematy i motywy
(5)
Walka informacyjna
(5)
Autoprezentacja
(4)
Blog
(4)
Cyberprzemoc
(4)
Czasopismo literackie
(4)
Czasopismo regionalno-lokalne
(4)
Dziennikarstwo radiowe
(4)
Dziennikarstwo śledcze
(4)
Dziennikarze radiowi
(4)
Gatunki medialne
(4)
Językoznawstwo
(4)
Komunikacja
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Marketing polityczny
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Nauka
(4)
Opozycja polityczna nielegalna
(4)
Perswazja
(4)
Podróżnicy
(4)
Politycy
(4)
Prezenterzy telewizyjni
(4)
Retoryka
(4)
Rock
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Telewizja Polska
(4)
Wizerunek medialny
(4)
Wojna
(4)
Życie codzienne
(4)
Aktywizm społeczny
(3)
Blogerzy
(3)
Cyberkultura
(3)
Cyberprzestępczość
(3)
Czasopisma
(3)
Film polski
(3)
Image
(3)
Instagram
(3)
Język polski
(3)
Kariera
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Literatura
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Temat: dzieło
Vogue (czasopismo)
(2)
Brulion (czasopismo)
(1)
Do Rzeczy (czasopismo)
(1)
Dreaming of fat men
(1)
Dziennik Wileński (czasopismo)
(1)
Dziwny jest ten świat (program telewizyjny)
(1)
Głos Nauczyciela (czasopismo ; Chicago)
(1)
Jedzenie było moim Bogiem
(1)
Karta (czasopismo)
(1)
Kultura (czasopismo ; Paryż)
(1)
Na ziemi naszej (czasop. ; 1909-1911)
(1)
Newsweek Polska (czasopismo ; 2001)
(1)
Polityka (czasopismo ; 1957- )
(1)
Polska Kronika Filmowa
(1)
Poprostu (czasopismo)
(1)
Profile (czasopismo)
(1)
Przekrój (czasopismo)
(1)
Teleexpress (program telewizyjny)
(1)
Tydzień (czasop. ; Lwów ; 1893-1906)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Tylko Rock (czasopismo)
(1)
Uważam Rze (czasopismo)
(1)
W Sieci (czasopismo ; 2012- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Zeszyty Historyczne (czasopismo ; Paryż)
(1)
Związek Chłopski (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(152)
1901-2000
(134)
1945-1989
(82)
1989-2000
(79)
1918-1939
(19)
1939-1945
(17)
1801-1900
(16)
1901-1914
(7)
1701-1800
(6)
1914-1918
(5)
1601-1700
(2)
1501-1600
(1)
Temat: miejsce
Polska
(130)
Stany Zjednoczone (USA)
(16)
Wielka Brytania
(8)
Ukraina
(6)
Europa
(3)
Francja
(3)
Galicja (kraina historyczna)
(3)
Górny Śląsk
(3)
Rosja
(3)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(3)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(3)
Watykan
(3)
Irak
(2)
Niemcy
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Sokołów Małopolski (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Sokołów Małopolski ; okolice)
(2)
Sokołów Małopolski (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Sokołów Małopolski)
(2)
Wietnam
(2)
Włochy
(2)
Archidiecezja przemyska (obszar)
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Boston (Stany Zjednoczone, stan Massachusetts)
(1)
Bytom (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Etiopia
(1)
Filipiny
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Kambodża
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kreta (Grecja ; wyspa)
(1)
Królestwo Polskie (1815-1915)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Meksyk
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Opole (woj. opolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Piemont (Włochy)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
RFN
(1)
Rzym (Włochy)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Szwecja
(1)
Tanzania
(1)
Twitter
(1)
Wilno (Litwa)
(1)
Województwo opolskie (1950-1975)
(1)
Województwo opolskie (1975-1998)
(1)
ZSRR
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(73)
Monografia
(45)
Praca zbiorowa
(41)
Poradnik
(30)
Pamiętniki i wspomnienia
(28)
Biografia
(20)
Publicystyka
(17)
Wywiad dziennikarski
(12)
Esej
(10)
Reportaż
(10)
Wywiad rzeka
(10)
Antologia
(7)
Materiały konferencyjne
(7)
Raport z badań
(6)
Autobiografia
(5)
Podręcznik
(5)
Dane statystyczne
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Film dokumentalny
(2)
Film wojenny
(2)
Księga pamiątkowa
(2)
Reportaż problemowy
(2)
Wycinki prasowe
(2)
Album
(1)
Anegdoty
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Artykuły
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bibliografia terytorialna
(1)
Bibliografia zawartości czasopism
(1)
Broszura
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo rosyjskie
(1)
Czasopismo satyryczne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Kalendarium
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Komentarz prawny
(1)
Listy
(1)
Mapy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki mówione
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Spis
(1)
Szkic literacki
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Świadectwa wiary
(1)
Źródła historyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(314)
Historia
(112)
Socjologia i społeczeństwo
(56)
Kultura i sztuka
(38)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(37)
Literaturoznawstwo
(23)
Zarządzanie i marketing
(22)
Psychologia
(18)
Informatyka i technologie informacyjne
(15)
Edukacja i pedagogika
(14)
Językoznawstwo
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Medycyna i zdrowie
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(8)
Religia i duchowość
(7)
Etnologia i antropologia kulturowa
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Kultura fizyczna i sport
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Nauka i badania
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Inżynieria i technika
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kulinaria
(1)
Ochrona środowiska
(1)
316 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Mówi Muzeum)
Tytuł oryginału: "The social photo : on photography and social media" 2019.
Nathan Jurgenson, młody badacz społeczeństwa, stawia pytanie o to, jak rozumieć fotografię w epoce mediów społecznościowych i zalewających nas zewsząd nowych obrazów: niekończących się selfie, postarzanych widoków, zdjęć jedzenia i znikających w sieci fotek. I odpowiada na nie w nieoczywisty sposób: zamiast potępiać strumień fotek jako nieprawdziwą i nieartystyczną fotografię, proponuje ich pogłębione rozumienie - jako filtru, przez który widzimy otaczającą nas rzeczywistość, i jako sposobu porozumiewania się z innymi. Obiektyw aparatu fotograficznego, który nosimy w kieszeni, zmienił spojrzenie na nas samych i świat, w którym żyjemy - fotka to nieustanna komunikacja, a świat istnieje tylko o tyle, o ile jest komunikowany. [Wydawnictwo Karakter, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109844 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "How to talk so people will listen" 1993.
Główny problem z mówieniem polega na tym, że wszyscy to robią, lecz tylko niewielu rozumie, co się wówczas dzieje i jak to, co mówią, wpływa na innych. Steve Brown napisał tę książkę, aby naprawić jedną stronę równania: twoją stronę. Jego książka pomoże ci lepiej mówić - mówić tak, aby inni ludzie słuchali. Autor pragnie, aby twoje słowa zmieniły twój kościół, rodzinę, miejsce pracy i relacje z przyjaciółmi. [...] udziela wielu cennych wskazówek, aby pomóc tym, którzy mają problemy w rozmowie z jedną osobą czy przemawianiem na sali pełnej ludzi. [Logos, 2004]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-808.1/.5 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [226]-238.
Świat byłby lepszym miejscem, gdyby wszyscy przeczytali tę książkę. Richard Dawkins. W dzisiejszym klimacie politycznym, prowadzenie rozsądnych konwersacji z kimś, kto ma całkowicie odmienną opinię wydaje się niemal niemożliwe. Kłótnie w sieci, w szkole, w biurze, w urzędzie - a nawet te przy rodzinnym stole - coraz częściej prowadzą do wzajemnego obrażania i zawstydzania, co niweczy szanse na porozumienie. W efekcie wszyscy mają zszargane nerwy. A nikt nie zostaje przekonany. Boghossian i Linsday w klarowny i praktyczny sposób, przedstawiają skuteczne techniki komunikacji, które można zastosować niezależnie od tego, czy rozmowa dotyczy ocieplenia klimatu, religii, imigrantów, gender, podatków, prawa do posiadania broni, czy też jakiegokolwiek innego tematu. Uczą subtelnej sztuki perswazji. Pokazują, jak radzić sobie z upartym rozmówcą czy radykałem. Podpowiadają, jak argumentować i przekonywać oraz jakich błędów unikać. To książka dla wszystkich, którzy są zwolennikami dialogu, ale nie chcą przegrywać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111096 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [289]-309.
CZ. I. MEDIA W SPOŁECZEŃSTWIE: 1. Wprowadzenie: Funkcje dziennikarstwa ; Dziennikarstwo w otoczeniu społecznym ; Tendencje w dziennikarstwie i społeczeństwie. Konwergencja efekty sieciowe ; Dziennikarstwo sortownią informacji ; CZ. II ŚRODKI PRACY DZIENNIKARSKIEJ: 2. Gatunki dziennikarskie: Gatunki informacyjne ; Reportaż i feature ; Gatunki publicystyczne ; Wywiad ; Formy mieszane ; 3. Język dziennikarski: Zrozumiałość i bariery językowe ; Językowa manipulacja ; Ubożejący język ; Kilka inspiracji ; 4. Liczby, statystyka i dziennikarstwo danych w epoce cyfrowej: Liczby na granicy wyobraźni ; Wartości średnie i procentowe ; Problem kompletności ; Wpływ metody na wynik badania ; Dziennikarstwo danych ; CZ. III. DZIENNIKARSKIE PROCESY PRACY W CYKLU 24/7: 5. Dziennikarskie procesy pracy: Selekcja informacji ; Wartość informacji. Gatekeeping ; Aktualność, czas trwania, ciągłość ; Bliskość: bezpośrednie odniesienie, relewancja ; Status: centralność, władza i wpływy, odniesienie do znanych osobistości ; Dynamika: zaskoczenie, struktura i intensywność ; Walencja: good news i bad news ; Identyfikacja: personalizacja, etnocentryzm, wartość uczuciowa ; Przetwarzalność na obraz ; 6. Research dziennikarski. Krytyczna selekcja źródeł - nie tylko w sieci: Podstawowe zasady researchu ; Kompletowanie i weryfikacja ; Rekonstrukcja ; Zaawansowane metody poszukiwania informacji i ekonomika researchu ; Dziennikarstwo śledcze ; Inspiracje i reguły zbierania materiałów ; 7. Praca nad tekstem i redagowanie: Pisanie ; Redakcja tekstu ; Redakcyjne opracowanie tekstu a prawo ; 8. Formy prezentacji offline i online: Media drukowane ; Radio i podcasty ; Telewizja i kanały wideo ; Sieć 2.0, serwisy społecznościowe, aplikacje na smart fony ; CZ. IV. ZARZĄDZANIE REDAKCJĄ: 9. Redakcja w przedsiębiorstwie medialnym: Redakcja - względna autonomia ; Specyfika pracy w redakcji ; 10. Marketing redakcyjny i zarządzanie redakcją: Marketing redakcyjny: sprzężenie zwrotne z odbiorcami ; Patologia? Salon masażu? Koncert życzeń? ; Projekty redakcyjne - tworzenie i realizacja ; Planowanie w redakcji - rutynizacja nieoczekiwanego ; Struktury organizacyjne - elastyczność i team spilit ; Kolegium redakcyjne - narzędzie koordynacji ; Zarządzanie zasobami ludzkimi ; Budżet redakcji - więcej niż liczby ; Perspektywy - nowa samoświadomość? ; CZ. V. WPŁYWY ZEWNĘTRZNE CZY WŁASNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ?: 11. Dziennikarstwo i wpływy zewnętrzne: Kto i co wpływa na dziennikarstwo? ; Medialna demokracja i polityka medialna ; Reklama i native advertising ; Public relations ; Odbiorcy, dziennikarstwo obywatelskie i media społecznościowe ; 12. Dziennikarstwo a prawo: Wolność słowa: Prawo prasowe w systemie prawa mediów ; Prawo do krytyki ; Sprostowanie (art. 31 a p.p.) ; Autoryzacja ; Przepisy karne ; Dziennikarze a prawo autorskie ; Dostęp do informacji ; 13. Etyka i normy zawodowe: Kto stoi na straży etyki? ; Systematyka problemów etycznych ; Dokładność, niezależność, bezstronność ; Ochrona informatora ; Research a plagiat ; Chiński mur: redakcja - reklama ; Postępowanie w stosunku do ofiar dziennikarskich publikacji ; Dziennikarz - informator. Wzajemne relacje ; Kto płaci za informacje? ; Etyka indywidualna i etyka organizacji ; Fake news i postprawda ; 14. Media potrzebują jakości: Stawiać cele ; Poprawiać błędy ; Krytyka treści ; Zapewnienie jakości - infrastruktura i samokontrola ; 15. Akord końcowy. Cyfryzacja - szansą dla dziennikarstwa i mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108262 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC psychologii komunikacji / Elżbieta Sujak. - Wznowienie 2007. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2007. - 93, [2] strony : ilustracje ; 20 cm.
Bibliografia na stronie [95].
Książka zwięźle prezentuje podstawy i założenia psychologii komunikacji. Chociaż Autorka zdaje się zakładać, iż najbardziej praktyczna jest dobra teoria, na teorii jednak nie poprzestaje, dotyka bowiem praktycznego wymiaru komunikacji, tzn. potrzeby codziennego kształtowania i pielęgnowania kontaktów międzyludzkich, by na trwale stały się one autentyczne i owocne. Co jednak ważniejsze, czyni to w sposób bardzo przystępny, odwołując się do konkretnych zadań życiowych i aspektów codzienności znanych każdemu nazbyt dobrze. Należą do nich między innymi konieczność-wiele nas kosztujących-kontaktów z ludźmi "trudnymi", uwzględnianie i odróżnianie tego, co się mówi od tego jak się mówi, spotykana często i to nie tylko w miejscu pracy manipulacja, czy też nacechowane szacunkiem i stawianiem granic udane wychowanie dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Śmiało : mów własnym głosem / Dorota Warakomska. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2020 - 303, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia na stronach 303-304.
Dorota Warakomska zmieniła życie wielu kobiet, których kariera zawodowa i życie prywatne poszybowały wysoko. Przy okazji odkryła, że większość poradników dotyczących komunikacji to książki pisane z męskiej perspektywy. Dlatego na bazie swojej wieloletniej działalności dziennikarskiej, trenerskiej i społecznej, stworzyła praktyczny poradnik dla kobiet. Książkę, która będąc kopalnią sprawdzonych wskazówek, jak mówić, by być zrozumianą i skuteczną, jak zdobyć się na odwagę, by przeprowadzać zmiany w sobie i we własnym życiu, w rzeczywistości jest czymś więcej. Dorota Warakomska, wzmacniając kobiety na polu zawodowym, dodaje im skrzydeł na co dzień. Ta książka jest dla wszystkich kobiet, które występują publicznie i próbują się przebić z własnymi pomysłami: - dla tych, które chcą wzmocnić swoją pozycję w pracy i zmienić sposób komunikowania się - dla tych, które przed ważnymi rozmowami czują się niepewnie, a w prywatnych relacjach tracą rezon i nie potrafią powiedzieć tego, co myślą - dla tych, które uczą innych, które coś sprzedają, dla tych, które kierują zespołami, chcą awansować, mają porwać tłumy - dla wykładowczyń, nauczycielek, bibliotekarek, sprzedawczyń, rolniczek sprzedających płody rolne na targu, przedsiębiorczyń, menedżerek, urzędniczek, asystentek, dyrektorek, prezesek, polityczek w parlamencie i samorządzie, działaczek ruchów i organizacji społecznych. Każdego dnia wielokrotnie występujemy publicznie i komunikujemy się z innymi ludźmi. Każda rozmowa z innym człowiekiem jest bowiem występem publicznym i jednocześnie procesem/aktem komunikacji. Zakupy w sklepie, instruowanie pracowników, rozmowa z szefem, odpowiadanie na pytania dziecka. Czy zawsze wiemy, co chcemy powiedzieć? Czy to, co mówimy, jest jasne? Czy myślimy, jak zostanie odebrane? Czy traktujemy nasze wypowiedzi jako okazję do budowania relacji? Czy szanujemy rozmówców? W tej książce poprowadzę cię przez wszystkie obszary ważne w komunikowaniu się z innymi ludźmi, przekazywaniu własnych opinii. Przekonam cię, że charyzmy, błyskotliwości, szybkich ripost, panowania nad stresem i występowania publicznie można się nauczyć. [www.azymut.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Halo : historia komunikowania się / Liliana Fabisińska. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nasza Księgarnia ; [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, 2020. - 1 płyta audio CD (4 godz. 26 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 4 godz 46 min.
Czyta Krzysztof Plewako-Szczerbiński.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Znaki dymne, tam-tamy, tajemnicze symbole wyryte w kamieniach, supełki wiązane na sznurku, a wreszcie zalakowane koperty wystrzeliwane z armaty czy wysyłane gołębiem lub... wielbłądem pocztowym. Ludzie próbują komunikować się z innymi - będącymi w sąsiednim pomieszczeniu, na drugiej półkuli albo na innej planecie - od tysięcy lat. A historia komunikacji jest fascynująca, zabawna i pełna przypadków, dzięki którym powstały przełomowe wynalazki. Halo? Odebraliście naszą wiadomość bez zakłóceń? Zatem wskakujcie do kapsuły czasu i ruszajcie z nami w tę szaloną podróż! [Heraclon International, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2902 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej ISSN 1642-8595 Serii Filmoznawczej ; w dokumencie brak nazwy serii.
Bibliografie przy pracach.
Publikacja sfinansowana przez Wydział Filologii Polskie i Klasycznej Uniwersytetu im. Adam Mickiewicza w Poznaniu
ESEJ FILMOWY W PERSPEKTYWIE NARRATOLOGII: W stronę definicji pojęcia ; Morfologia narracji eseistycznej ; Esej filmowy jako gatunek ; Odmiany eseju ; Eseizacja przekazu ; Literatura ; MEM INTERNETOWY: Niepoważny gatunek ; Morfologia memu ; Dialogowość przekazu ; W stronę genologii ; W stronę stylistyki ; W stronę aksjologii ; Literatura ; PROKSEMIKA BLISKICH PRZECIWIEŃSTW: Wprowadzenie ; Sąsiad zza miedzy ; Rzeka, która dzieli ; Górzanie i dolanie ; Parodia i karykatura ; Konkluzja ; Literatura ; FAKT MEDIALNY: W kuchni newsroomu ; Złudzenie wszechmocy mediów ; Patologia przekazów newsowych ; Czym jest (i czym nie jest) fakt medialny? ; Niszczycielska siła ; Mechanizm prawdopodobieństwa ; Spójrz prawdzie w oczy ; Literatura ; STEREOTYP W PRZESTRZENI SYMBOLICZNEJ: O morfologii stereotypów ; Pole znaczeniowe ; Kłopoty ze stereotypem ; Wokół definicji ; Stereotyp w przestrzeni społecznej ; Literatura ; SEMIOTYKA INNOŚCI: Wprowadzenie ; Morfologia dziwactwa ; Dziwak na ekranie ; Dziwactwo jako perwersja kultury ; Literatura ; TEMATY WĘDROWNE JAKO PAMIĘĆ KINA: W stronę metodologii ; Perspektywa semiotyczna ; Perspektywa diachroniczna ; Perspektywa synchroniczna ; Perspektywa intertekstualna ; Perspektywa genologiczna ; Perspektywa komparatystyczna ; Perspektywa retoryczna ; Perspektywa artystyczna ; Perspektywa mitologiczna ; Perspektywa archetypowa ; Perspektywa psychologiczna ; Perspektywa społeczna ; Perspektywa kulturowa ; Perspektywa antropologiczna ; Perspektywa komunikacyjna.
Książka stanowi zbiór rozważań podejmujących kluczowe problemy badawcze współczesnego komunikowania w ujęciu interdyscyplinarnym z perspektywy: semiotyki, komunikologii, lingwistyki, poetyki, sztuki słowa i obrazu, kognitywistyki i psychologii społecznej. Publikacja jest efektem studiów autora nad zagadnieniem z lat 2017-2023.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112950 (1 egz.)
Książka
W koszyku
100 maksym o dezinformacji / Fuji Nakamura ; [tłumaczenie Adam Białas]. - [Opoczno] : Chiaroscuro, 2020. - 157, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Przekład sfingowany. Tekst także na stronie 3. okładki.
Bestseller, który wstrząsnął opinią publiczną świata zachodniego, bezceremonialnie obnażając mechanikę stojącą za dezinformacją społeczeństwa. Fuji Nakamura to kryptonim operacyjny japońskiego agenta wpływu, który przez minione ćwierćwiecze prowadził akcje dezinformacyjne na terenie USA i Kanady. Po jego śmierci w lutym 2019 roku, córka Nakamury odnalazła w gabinecie ojca zeszyt z maksymami, schludnie wydany do wydania, w którym autor zwięźle wyłożył zasady swojej zniesławionej profesji. Publikacja wywołała wielką sensację na amerykańskim rynku wydawniczym. Pora na to, by polski czytelnik mógł sam przekonać się, czemu ta popularność jest nieprzypadkowa. [Chiaroscuro (wydawnictwo), 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Blogowanie / Jill Walker Rettberg ; przeład Michał Szczubiałka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 200, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Media Cyfrowe)
Bibliografia na stronach 191-[201].
Blogowanie – mimo że uprawiane jest dopiero od około 10 lat – ma głęboki wpływ na współczesny Internet. Książka pozwala dokładne przyjrzeć się temu zjawisku. Autorka, jednocześnie bloger i badacz, analizuje ciekawe przykłady, które pokazują, jak blogi i pokrewne im gatunki zmieniają współczesne media i komunikację. Blogi polityczne, dziennikarstwo obywatelskie, blogi-dzienniki czy blogi konsumenckie umożliwiają nie tylko prezentację treści i ekspresję emocji autorom, ale również czytelnicy stają się współtwórcami. Blogi mają zarówno potencjał emancypacyjny, czego wymownym przykładem jest dynamizm irańskiej i chińskiej blogosfery pomimo wysiłków władz na rzecz ograniczania wolności słowa, jak i niebezpieczny potencjał ułatwiania inwigilacji i nadzoru. Blogu, podobnie jak noża lub wszelkiego innego narzędzia, można używać w dobrym albo w złym celu. Jeżeli wiemy, jak go używać i jak jest używany, możemy pomóc w kształtowaniu przyszłości. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012]
Blogi - manufaktury kapitalizmu semantycznego Edwin Bendyk ; 1. Co to jest blog? ; 2. Od bardów do blogów ; 3. Blogi, społeczności i sieci ; 4. Dziennikarstwo obywatelskie? ; 5. Blogi jako opowieści ; 6. Blogujące marki ; 7. Przyszłość blogowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
R. 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ: Czym jest strategia komunikacji w social mediach? ; Czym jest cel w komunikacji w social mediach? ; Tożsamość marki w mediach społecznościowych ; Analiza SWOT w mediach społecznościowych ; R. 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA: Analiza konkurencji - na czym polega i jak ją wykonać? ; Buyer Persona - czym jest i jak można ją wykorzystać w social mediach? ; Określenie grupy docelowej w social mediach ; R. 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE: Dopasuj portal społecznościowy do swojego biznesu ; Język komunikacji - jak go stworzyć i dlaczego jest tak ważny? ; Tworzenie treści w social mediach ; Przegląd najpopularniejszych formatów ; Działania spontaniczne i nieplanowane ; R. 4. ZACZNIJ TWORZYĆ: Budżet w social mediach ; Harmonogram publikacji ; Uzupełnienie strategii o reklamy ; Pomiar efektywności ; R. 5. DBAJ O RELACJE: Jak tworzyć i pielęgnować relacje z ambasadorami marki w social mediach? ; Współpraca z influencerami w social mediach Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach? ; Jak przygotować się do kryzysu w social mediach? ; Dlaczego warto korzystać z narzędzi do monitorowania social mediów?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O sztuce wystąpień publicznych / Maciej Orłoś. - Wydanie drugie, poprawione i uzupełnione. - Warszawa : Wydawnictwo RM, copyright 2018. - 303, [1] strona ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 297-[302].
Jak przygotowywać się do wystąpienia przed publicznością lub przed kamerami? Jakie są sposoby radzenia sobie z tremą? Jak uniknąć wpadek i jak wybrnąć z sytuacji, gdy już się przydarzą? Jak postępować w kontaktach z dziennikarzami? – na te i inne pytania odpowiada Maciej Orłoś, jeden z najbardziej popularnych prezenterów telewizyjnych w Polsce. Występowanie przed publicznością można porównać do prowadzenia samochodu: w obu przypadkach możliwe jest dojście do wprawy, ale początki są trudne – pisze Maciej Orłoś we wstępie swojej książki. Autor zaczyna od podstaw skutecznego wystąpienia, takich jak pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu z publicznością oraz warstwa niewerbalna, aby następnie przejść do bardziej szczegółowych zagadnień, takich jak występy na żywo przed kamerą czy udzielanie wywiadów. Wszystkie wskazówki zostały poparte licznymi przykładami. Książka jest doskonałym merytorycznie poradnikiem dla osób, które na co dzień muszą mierzyć się z szeroko rozumianymi publicznymi występami. Znajdziemy w niej również pełne humoru anegdoty zza kulis świata telewizji i biznesu. [https://www.rm.com.pl/product-pol-1484-O-sztuce-wystapien-publicznych-Wyd-II.html, dostęp 29.09.2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-25683 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Positive Words, Powerful Results" 2004.
"To pasjonujące, uświadomić sobie, że mamy kontrolę nad naszymi słowami...". Chociaż żyjemy w oceanie słów, rzadko zauważamy, jak one skutecznie potrafią nas podnosić na duchu lub przygnębiać, inspirować lub zniechęcać, pomagać nam lub nas ranić. Hal Urban w "Mocy pozytywnych słów", książce którą recenzent The New York Times nazwał "perłą wśród innych książek" uczy nas, jak wykorzystać w działaniu język, którym się posługujemy i uświadamia nam fantastyczne możliwości narzędzia jakim jest ludzka mowa. Podchodząc do sprawy praktycznie i z dużym poczuciem humoru, Urban instruuje nas na przykładach, jak budować trwałe relacje między ludźmi, polepszać jakość naszego działania, przeobrażać własne życie oraz życie otaczających nas ludzi w szkole, na ulicy, w pracy, w domu. Tłumaczy, że ton głosu, język ciała i dotyk są zasadniczą pomocą w komunikacji, a właściwe słowa w odpowiedniej chwili mogą doprowadzić do wielkich zmian. A także dlaczego śmiech jest tak ważny. Przywołuje Marka Twaina, który swego czasu rzekł: "Mogę przeżyć dwa miesiące na porządnym komplemencie" - oto, co znaczy potęga słów. [Studio Emka, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The chaos machine: the inside story of how social media rewired our minds and our world" 2022. .
Mjanma - wzrost ekstremistycznych nastrojów prowadzący do jednego z największych ludobójstw od czasów drugiej wojny światowej i rzezi ludności Rohingja. Sri Lanka - rozruchy na tle religijnym. USA - chaos informacyjny zakończony najbardziej kontrowersyjnymi wyborami prezydenckimi w historii Stanów Zjednoczonych. Genezy wszystkich tych wydarzeń możemy szukać w feedzie mediów społecznościowych. Max Fisher w ramach kilkuletniego dziennikarskiego śledztwa badał aktualności wyświetlane na naszych tablicach oraz to, jak w sieci pogłębiają się podziały i jak zadomawiają się w niej nienawiść i dezinformacja. W swojej książce razem z „uciekinierami” z Doliny Krzemowej szuka źródeł tych zjawisk. Analizuje również społeczne i psychologiczne aspekty naszego funkcjonowania w internecie, krytycznie przyglądając się sterującym nimi algorytmom nastawionym na pochłanianie naszego czasu. Patrzy na ręce gigantów Big Techu: Marka Zuckerberga, Andrew Boswortha, Yishana Wonga, Erica Schmidta, Susan Wojcicki czy Jacka Dorseya, którzy pod przykrywką szerzenia wolności słowa zwiększają polaryzację, a z powstałej dezinformacji czerpią wielomilionowe zyski. Media społecznościowe, które miały służyć integracji i utrzymywaniu kontaktu, na naszych oczach stają się narzędziami szerzenia rasizmu, mizoginizmu czy hejtu. Chaos obecny w przestrzeni wirtualnej rozprzestrzenia się na ulice. Kto ponosi za niego odpowiedzialność? I co ważniejsze: kto tak naprawdę poniesie jego konsekwencje?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementarz wystąpień publicznych / Violetta Kalka. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2020. - 157, [3] strony : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Na okładce: Metody i formy prowadzenia wystąpień ; pierwsze wrażenie ; stres i sposoby na niego ; praktyczne rady ; mowa ciała.
Bibliografia na stronach [158-159].
Poradnik przeznaczony dla mówców, trenerów, szkoleniowców, nauczycieli.
"Elementarz wystąpień publicznych" - poradnik przeznaczony dla mówców, trenerów, szkoleniowców, nauczycieli. Idealna książka dla osób wykorzystujących autoprezentację, głos i słowo jako narzędzia pracy. Jak przygotować wystąpienie? Jak budować pewność siebie? Jak panować nad słuchaczami? Jak stworzyć interakcje w relacjach z grupą? Werbalne i pozawerbalne metody wzmacniania przekazu i sposoby budowania wizerunku profesjonalnego mówcy. Praktyczne przykłady i ćwiczenia. [Wydawnictwo SBM, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Sprzedaż. Marketing.
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt. Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Human communication : motivation, knowledge and skills" 2001.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
I. PODSTAWY KOMUNIKACJI: 1. Wprowadzenie do komunikacji; 2. Model kompetencji komunikacyjnej; 3. Spostrzeganie; 4. Język; 5. Komunikacja niewerbalna; 6. Słuchanie; 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, II. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej; 9. Związki międzyludzkie a wiedza; 10. Związki międzyludzkie a umiejętności, III. KOMUNIKACJA W MAŁEJ GRUPIE: 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja; 12. Podejmowanie decyzji; 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie, IV. PRZEMAWIANIE PUBLICZNE: 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego; 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego; 16. Prezentacja wystąpienia; 17. Wystąpienia informacyjne; 18. Wystąpienia perswazyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-90786 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie nowe.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
CZ. I. PODSTAWY KOMUNIKACJI: R. 1. Wprowadzenie do komunikacji ; R. 2. Model kompetencji komunikacyjnej ; R. 3. Percepcja, kultura i ja ; R. 4. Kompetencja językowa ; R. 5. Kompetencje w komunikacji niewerbalnej ; R. 6. Kompetencje w słuchaniu ; CZĘŚĆ II. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA: R. 7. Komunikacja interpersonalna: wiedza ; R. 8. Komunikacja interpersonalna: umiejętności ;CZ. III. KOMUNIKACJA W MAŁEJ GRUPIE I PRZYWÓDZTWO: R. 9. Małe grupy i podejmowanie decyzji. Wiedza i umiejętności ; R. 10. Przywództwo w małych grupach. Wiedza i umiejętności ; CZ. IV. WYSTĄPIENIA PUBLICZNE: R. 11. Przygotowanie wystąpienia publicznego. Rozwijanie wiedzy ; R. 12. Prezentacja wystąpienia. Rozwijanie umiejętności ; R. 13. Wystąpienia informacyjne ; R. 14. Wystąpienia perswazyjne ; CZ. V. KOMUNIKACJA XXI WIEKU: R. 15. Komunikacja masowa i konwergencja mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AF-105768 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Myśli Zachodniej)
Propaganda to najgłośniejsza i najbardziej wpływowa praca Bernaysa, w której prostym językiem opisane są mechanizmy formowania świadomości mas. Demokratyczne społeczeństwo to, zdaniem Bernaysa, pierwotnie nieuformowana i mało rozgarnięta masa, pozbawiona trwałego spoiwa, której powinna przewodzić garstka inteligentnych nadzorców. Nadzorcy ci, korzystając z naukowych badań nad psychologią jednostki i psychologią tłumu, a także z rozmaitych metod indoktrynacji i manipulowania ludzkimi pragnieniami, powinni ustalać system wartości i główne cele społeczne, popychając ludzi w tę czy inną stronę. Pokazując ludziom pewne pomysły jako naukowo udowodnione, postępowe, demokratyczne czy emancypacyjne, powinni sterować ich zachowaniem, osiągając własne cele. [Wydawnictwo Wektory,2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108865 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej