Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(498)
Forma i typ
Książki
(456)
Publikacje naukowe
(157)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(120)
Proza
(55)
Poradniki i przewodniki
(47)
Publikacje fachowe
(23)
Audiobooki
(21)
Publikacje popularnonaukowe
(21)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Muzyka
(8)
Publikacje informacyjne
(8)
Filmy i seriale
(6)
Publikacje dla niewidomych
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje religijne
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Artykuły
(1)
Mapy
(1)
Dostępność
dostępne
(929)
wypożyczone
(169)
tylko na miejscu
(18)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(181)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(18)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(298)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(34)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(25)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(33)
Filia 2 (Fredry 5)
(28)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(36)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(51)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(21)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(53)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(38)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(36)
Filia 9 (Czackiego 5)
(35)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(40)
Filia 11 (Dębicka 170)
(10)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(12)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(46)
Filia 15 (Lwowska 60)
(25)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(28)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(17)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(24)
Filia 20 (Solarza 9a)
(32)
Autor
Sokołowski Marek (1962- )
(7)
Filip Grażyna
(5)
Guzowski Jacek
(5)
Hofman Iwona
(5)
Kuca Paweł (1975- )
(5)
Kuraszkiewicz Krzysztof
(5)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(5)
Guziołek-Tubelewicz Ewa
(4)
Kosior Filip (1992- )
(4)
Mróz Remigiusz (1987- )
(4)
Szamałek Jakub (1986- )
(4)
Emanuiłow Julita
(3)
Habielski Rafał (1957- )
(3)
Jarosz Agnieszka
(3)
Jaskiernia Alicja
(3)
Kotowska Agata
(3)
Majchrowska Justyna
(3)
Majchrzak Grzegorz (1969- )
(3)
Mann Wojciech (1948- )
(3)
Moss Marcel
(3)
Sitarz Emilia (1978- )
(3)
Szamałek Jakub (1986- ). Ukryta sieć
(3)
Słabczyński Robert
(3)
Taper Agnieszka E
(3)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(3)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(3)
Wąsik Bartłomiej (1978- )
(3)
Abramović Marina (1946- )
(2)
Alhamza Abdelaziz
(2)
Almousa Hamoud
(2)
Almusari Mohamad
(2)
Andrus Artur (1971- )
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bernaczyk Anna
(2)
Berry Lucinda
(2)
Blicharz Gabriela
(2)
Bonusiak Andrzej (1968- )
(2)
Borowski Mateusz
(2)
Bożek Małgorzata
(2)
Budziňáková-Palus Alena
(2)
Bulaszewska Małgorzata
(2)
Bąkowicz Katarzyna (komunikacja medialna)
(2)
Carter Chris (1965- )
(2)
Chajzer Zygmunt (1954- )
(2)
Cichawa Paweł
(2)
Czarnecki Jacek (1963- )
(2)
Dukaj Jacek (1974- )
(2)
Dąbała Jacek (1959- )
(2)
Fabisińska Liliana (1971- )
(2)
Fajbusiewicz Michał (1951- )
(2)
Fic Maciej (1973- )
(2)
Furman Wojciech (1946- )
(2)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(2)
Gołaj Aleksandra
(2)
Greenberg Jackson
(2)
Grzebałkowska Magdalena (1972- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Głażewska Ewa
(2)
Hansen Anders (1974- )
(2)
Heineman Matthew
(2)
Hen Józef (1923- )
(2)
Hermanowska Magdalena
(2)
Hołowczyc Krzysztof (1962- )
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Janerka Lech (1953- )
(2)
Jędrzejko Mariusz
(2)
Kardaras Nicholas (1964- )
(2)
Karłowska Katarzyna
(2)
Kisch Egon Erwin (1885-1948)
(2)
Kluza Mikołaj
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kordylasińska Magdalena (1979- )
(2)
Kowal Jolanta (1974- )
(2)
Kowalska Dorota (dziennikarka)
(2)
Kubisiowska Katarzyna (1971- )
(2)
Latour Daniel de (1971- )
(2)
Ligarski Sebastian (1975- )
(2)
Lipski Jan Józef (1926-1991)
(2)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Mglej Barbara
(2)
Michałowski Bartosz (dyrygent)
(2)
Morek Rafał
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Mroziewicz Krzysztof (1945- )
(2)
Nagórko Aleksandra
(2)
Niedźwiecki Marek (1954- )
(2)
Ogrocka Angelika
(2)
Olszewski Jan (prawnik)
(2)
Omilianowicz Magda
(2)
Patro-Kucab Magdalena
(2)
Pawlak-Hejno Elżbieta
(2)
Pawlik Elżbieta (filolog)
(2)
Pieczka Franciszek (1928-2022)
(2)
Pilch Jerzy (1952-2020)
(2)
Piątek Tomasz (1974- )
(2)
Polaczek-Bigaj Marta
(2)
Rakowiecka-Rojsza Katarzyna
(2)
Salinas H. Scott
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(189)
2010 - 2019
(252)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(10)
1960 - 1969
(8)
1950 - 1959
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(397)
1901-2000
(25)
1945-1989
(18)
1989-2000
(5)
1918-1939
(4)
1801-1900
(2)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
Kraj wydania
Polska
(493)
Belgia
(1)
Węgry
(1)
Ukraina
(1)
Język
polski
(478)
angielski
(11)
arabski
(2)
francuski
(1)
wiele języków
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(14)
Młodzież
(14)
9-13 lat
(13)
Rodzice
(10)
Szkoły wyższe
(10)
Dzieci
(8)
Niewidomi
(5)
6-8 lat
(4)
Dziennikarze
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Blogerzy
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Mediatorzy
(2)
Menedżerowie
(2)
Nauczyciele
(2)
Prawnicy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Studenci
(2)
0-5 lat
(1)
Adwokaci
(1)
Copywriterzy
(1)
Edukatorzy
(1)
Gracze
(1)
Handlowcy
(1)
Kobieta
(1)
Mówcy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Niedowidzący
(1)
Notariusze
(1)
Pedagodzy
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Radcy prawni
(1)
Socjolodzy
(1)
Szkoleniowcy
(1)
Sędziowie
(1)
Trenerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(65)
Literatura amerykańska
(20)
Literatura angielska
(8)
Muzyka polska
(8)
Film amerykański
(5)
Literatura islandzka
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Literatura norweska
(2)
Literatura serbska
(2)
Literatura włoska
(2)
Film arabski
(1)
Film polski
(1)
Literatura belgijska
(1)
Literatura czeska
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura wietnamska
(1)
Muzyka austriacka
(1)
Muzyka belgijska
(1)
Muzyka duńska
(1)
Muzyka rosyjska
(1)
Muzyka serbska
(1)
Muzyka szwedzka
(1)
Muzyka włoska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(123)
Środki masowego przekazu
(81)
Dziennikarze
(65)
Internet
(43)
Komunikacja społeczna
(41)
Dziennikarstwo
(34)
Kobieta
(19)
Prasa (wydawnictwa)
(18)
Społeczeństwo informacyjne
(17)
Dezinformacja
(16)
Propaganda
(16)
Polityka
(15)
Czasopismo polskie
(14)
Dzieci
(14)
Mediacja (prawo)
(14)
Młodzież
(13)
Relacje międzyludzkie
(13)
Reklama
(12)
Rzeczywistość wirtualna
(12)
Komunikacja polityczna
(11)
Manipulacja (psychologia)
(11)
Polacy za granicą
(11)
Telewizja
(11)
Kultura
(10)
Facebook
(9)
Mowa nienawiści
(9)
PRL
(9)
Analiza treści i zawartości mediów
(8)
Dziennikarstwo śledcze
(8)
Edukacja medialna
(8)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Korespondenci wojenni
(8)
Nastolatki
(8)
Prezentacje i wystąpienia
(8)
Rozgłośnia radiowa
(8)
Społeczeństwo
(8)
Cenzura
(7)
Cyberprzemoc
(7)
Fake news
(7)
Informacja
(7)
Konkursy i festiwale muzyczne
(7)
Literatura polska
(7)
Marketing społecznościowy
(7)
Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej "Warszawska Jesień"
(7)
Portal społecznościowy
(7)
Rodzina
(7)
Seryjni zabójcy
(7)
Studenci
(7)
Autoprezentacja
(6)
Celebryci
(6)
Influencerzy
(6)
Konflikt
(6)
Korespondenci zagraniczni
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Marketing elektroniczny
(6)
Media publiczne
(6)
Politycy
(6)
Polityka wewnętrzna
(6)
Public relations
(6)
Radiofonia
(6)
Samorząd terytorialny
(6)
Tematy i motywy
(6)
Walka informacyjna
(6)
Aktorzy polscy
(5)
COVID-19
(5)
Cyberprzestępczość
(5)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(5)
Epidemie
(5)
Image
(5)
Komunikacja internetowa
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Komunikacja wizualna
(5)
Komunizm
(5)
Kościół katolicki
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Marketing polityczny
(5)
Moda
(5)
Negocjacje
(5)
Opinia publiczna
(5)
Opozycja polityczna nielegalna
(5)
Osoby w wieku starszym
(5)
Pisarze polscy
(5)
Polityka międzynarodowa
(5)
Praca
(5)
Prezenterzy telewizyjni
(5)
Publicystyka
(5)
Socjotechnika
(5)
Sądownictwo polubowne
(5)
Uzależnienia medialne
(5)
Uzależnienie od Internetu
(5)
Wizerunek medialny
(5)
Wolność słowa
(5)
Wpływ (politologia)
(5)
Wychowanie
(5)
YouTuberzy
(5)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(4)
Blog
(4)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(4)
Czasopismo literackie
(4)
Czasopismo regionalno-lokalne
(4)
Temat: dzieło
Tygodnik Powszechny (1945- )
(2)
Vogue (czasopismo)
(2)
Brulion (czasopismo)
(1)
Do Rzeczy (czasopismo)
(1)
Dreaming of fat men
(1)
Dziennik Wileński (czasopismo)
(1)
Dziwny jest ten świat (program telewizyjny)
(1)
Gazeta Świąteczna (czasopismo ; Polska ; 1881-1939)
(1)
Gość Niedzielny (czasop.)
(1)
Głos Nauczyciela (czasopismo ; Chicago)
(1)
Jedzenie było moim Bogiem
(1)
Kapuściński non-fiction
(1)
Karta (czasopismo)
(1)
Karta Praw Rodziny
(1)
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Kultura (czasopismo ; Paryż)
(1)
Miliarderzy z przypadku
(1)
Na ziemi naszej (czasop. ; 1909-1911)
(1)
Newsweek Polska (czasopismo ; 2001)
(1)
Nowiny (czasop. ; Rzeszów)
(1)
Nowiny (czasop.)
(1)
Ondyna
(1)
Polityka (czasopismo ; 1957- )
(1)
Polska Kronika Filmowa
(1)
Poprostu (czasopismo)
(1)
Profile (czasopismo)
(1)
Przekrój (czasopismo)
(1)
Romeo i Julia
(1)
SB a Lech Wałęsa
(1)
Sen
(1)
Slovenské noviny (czasop.)
(1)
Slovák (czasop.)
(1)
Super Nowości (czasop.)
(1)
Sztafeta (czasop.)
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska
(1)
Teleexpress (program telewizyjny)
(1)
Tydzień (czasop. ; Lwów ; 1893-1906)
(1)
Tygodnik Solidarność
(1)
Tygodnik Wileński (1815-1822)
(1)
Tylko Rock (czasopismo)
(1)
Uważam Rze (czasopismo)
(1)
W Sieci (czasopismo ; 2012- )
(1)
W Szwajcarii
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Zeszyty Historyczne (czasopismo ; Paryż)
(1)
Związek Chłopski (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(185)
1901-2000
(149)
1945-1989
(89)
1989-2000
(88)
1918-1939
(21)
1801-1900
(19)
1939-1945
(17)
2001-0
(12)
1901-
(11)
1801-
(10)
1989-
(10)
1701-1800
(8)
1901-1914
(8)
1914-1918
(6)
1701-
(5)
1601-
(3)
1601-1700
(3)
1914-
(3)
1501-
(2)
1501-1600
(2)
1918-
(2)
1945-
(2)
1-
(1)
101-
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
201-
(1)
301-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(148)
Stany Zjednoczone (USA)
(20)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(20)
Ukraina
(10)
Wielka Brytania
(8)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(7)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(7)
Rosja
(6)
Europa
(4)
Galicja
(4)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(4)
Warszawa
(4)
Francja
(3)
Galicja (kraina historyczna)
(3)
Górny Śląsk
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Watykan
(3)
Wilno (Litwa)
(3)
Zabór rosyjski
(3)
Irak
(2)
Kresy wschodnie Rzeczypospolitej
(2)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Lublin (woj. lubelskie)
(2)
Niemcy
(2)
Sokołów Małopolski (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Sokołów Małopolski ; okolice)
(2)
Sokołów Małopolski (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Sokołów Małopolski)
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Słowacja
(2)
Wietnam
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Włochy
(2)
Świat
(2)
Afryka
(1)
Alabama (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Archidiecezja przemyska (obszar)
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Belgia
(1)
Białoruś
(1)
Białoruś Zachodnia
(1)
Boston (Stany Zjednoczone, stan Massachusetts)
(1)
Brno (Czechy)
(1)
Bytom (woj. śląskie)
(1)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Cisa (dorzecze)
(1)
Czechosłowacja
(1)
Czernelica (Ukraina)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dębica (woj. podkarpackie)
(1)
Etiopia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Euroregion Tatry
(1)
Filipiny
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Japonia
(1)
Jarosław (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Jarosław (woj. podkarpackie)
(1)
Kambodża
(1)
Karpaty (góry)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kreta (Grecja ; wyspa)
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Królestwo Polskie (1815-1915)
(1)
Litwa
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Meksyk
(1)
Mielec (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
NRD
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Norwegia
(1)
Opole (woj. opolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Oslo (Norwegia)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Piemont (Włochy)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Polska Północna
(1)
Polska Zachodnia
(1)
Pomorze
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Praga (Czechy)
(1)
Przemyśl (woj. podkarpackie)
(1)
RFN
(1)
Radymno (woj. podkarpackie; okręg)
(1)
Raniżów (woj. podkarpackie)
(1)
Ropczyce (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Ruś Czerwona
(1)
Rypin (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Rzym (Włochy)
(1)
Sandomierska, diecezja (katol. ; od 1992)
(1)
Skandynawia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(88)
Monografia
(54)
Poradnik
(49)
Praca zbiorowa
(48)
Powieść
(32)
Pamiętniki i wspomnienia
(30)
Thriller
(24)
Biografia
(21)
Publicystyka
(19)
Powieść obyczajowa
(16)
Esej
(13)
Wywiad dziennikarski
(13)
Kryminał
(11)
Materiały konferencyjne
(11)
Reportaż
(11)
Wywiad rzeka
(10)
Antologia
(8)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(8)
Muzyka instrumentalna
(8)
Publicystyka polska
(8)
Raport z badań
(7)
Podręcznik
(6)
Autobiografia
(5)
Dane statystyczne
(5)
Księga pamiątkowa
(5)
Muzyka elektroniczna
(5)
Muzyka na zespół instrumentalny i media elektroniczne
(5)
Muzyka poważna
(5)
Poradniki
(5)
Antologie
(4)
Blogi
(4)
Film fabularny
(4)
Literatura polska
(4)
Muzyka na zespół instrumentalny
(4)
Biografie
(3)
Czasopisma literackie polskie
(3)
Czasopisma społeczno-kulturalne polskie
(3)
Gazety polskie
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Pamiętniki polskie
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Powieść psychologiczna
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Reportaż problemowy
(3)
Źródła historyczne
(3)
Adaptacja filmowa
(2)
Czasopisma polskie
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Felieton polski
(2)
Film dokumentalny
(2)
Film wojenny
(2)
Literatura
(2)
Mapy
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Muzyka na orkiestrę
(2)
Science fiction
(2)
Wycinki prasowe
(2)
Album
(1)
Anegdoty
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Artykuły
(1)
Audycje radiowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bibliografia terytorialna
(1)
Bibliografia zawartości czasopism
(1)
Broszura
(1)
Czasopisma historyczne polskie
(1)
Czasopisma katolickie polskie
(1)
Czasopisma nielegalne polskie
(1)
Czasopisma polonijne
(1)
Czasopisma słowackie
(1)
Czasopisma związkowe polskie
(1)
Czasopismo rosyjskie
(1)
Czasopismo satyryczne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Dramat filmowy
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Fantastyka
(1)
Felieton
(1)
Film biograficzny
(1)
Fotografia polska
(1)
Grafika polska
(1)
Kalendarium
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Kazania
(1)
Komedia
(1)
Komentarz prawny
(1)
Listy
(1)
Literatura elektroniczna
(1)
Muzyka na flet i taśmę
(1)
Muzyka na fortepian i media elektroniczne
(1)
Muzyka na klawesyn i taśmę
(1)
Muzyka na orkiestrę i media elektroniczne
(1)
Muzyka na orkiestrę smyczkową
(1)
Muzyka na orkiestrę smyczkową i media elektroniczne
(1)
Muzyka na orkiestrę symfoniczną
(1)
Muzyka na skrzypce (2) i wiolonczelę
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(314)
Historia
(117)
Socjologia i społeczeństwo
(74)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(44)
Kultura i sztuka
(43)
Psychologia
(30)
Zarządzanie i marketing
(29)
Literaturoznawstwo
(24)
Informatyka i technologie informacyjne
(22)
Edukacja i pedagogika
(21)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Językoznawstwo
(13)
Medycyna i zdrowie
(10)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(10)
Etnologia i antropologia kulturowa
(9)
Religia i duchowość
(9)
Praca, kariera, pieniądze
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(6)
Rozwój osobisty
(5)
Kultura fizyczna i sport
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Filozofia i etyka
(3)
Inżynieria i technika
(3)
Nauka i badania
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Styl życia, moda i uroda
(3)
Hobby i czas wolny
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kulinaria
(1)
Ochrona środowiska
(1)
498 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The chaos machine: the inside story of how social media rewired our minds and our world" 2022. .
Mjanma - wzrost ekstremistycznych nastrojów prowadzący do jednego z największych ludobójstw od czasów drugiej wojny światowej i rzezi ludności Rohingja. Sri Lanka - rozruchy na tle religijnym. USA - chaos informacyjny zakończony najbardziej kontrowersyjnymi wyborami prezydenckimi w historii Stanów Zjednoczonych. Genezy wszystkich tych wydarzeń możemy szukać w feedzie mediów społecznościowych. Max Fisher w ramach kilkuletniego dziennikarskiego śledztwa badał aktualności wyświetlane na naszych tablicach oraz to, jak w sieci pogłębiają się podziały i jak zadomawiają się w niej nienawiść i dezinformacja. W swojej książce razem z „uciekinierami” z Doliny Krzemowej szuka źródeł tych zjawisk. Analizuje również społeczne i psychologiczne aspekty naszego funkcjonowania w internecie, krytycznie przyglądając się sterującym nimi algorytmom nastawionym na pochłanianie naszego czasu. Patrzy na ręce gigantów Big Techu: Marka Zuckerberga, Andrew Boswortha, Yishana Wonga, Erica Schmidta, Susan Wojcicki czy Jacka Dorseya, którzy pod przykrywką szerzenia wolności słowa zwiększają polaryzację, a z powstałej dezinformacji czerpią wielomilionowe zyski. Media społecznościowe, które miały służyć integracji i utrzymywaniu kontaktu, na naszych oczach stają się narzędziami szerzenia rasizmu, mizoginizmu czy hejtu. Chaos obecny w przestrzeni wirtualnej rozprzestrzenia się na ulice. Kto ponosi za niego odpowiedzialność? I co ważniejsze: kto tak naprawdę poniesie jego konsekwencje?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach. [177]-199.
I. DEFINIOWANIE I KREACJA WIZERUNKU: 1. Psychologiczne i socjologiczne próby wyjaśnienia powstania wizerunku ; 2. "Public relations - uczciwy dialog z otoczeniem ; II. WPŁYW MEDIÓW MASOWYCH NA ODBIORCĘ: 1. Typologie funkcji mediów masowych ; 2. Teoria "uses and gratifications" - powody korzystania z mediów masowych ; III. SZKOŁA WYŻSZA JAKO NIETYPOWY PODMIOT RYNKOWY: 1. Konkurencja szkół wyższych - przyczyny i formy ; 2. "Public relations" szkół wyższych - narzędzia i znaczenie ; IV. MEDIA STUDENCKIE JAKO PRZYKŁAD DZIAŁALNOŚCI KULTUROTWÓRCZEJ: 1. Prasa studencka "versus" prasa akademicka - rozróżnienie tematyczne ; 2. Prasa studencka w Polsce - zarys historyczny i stan aktualny ; 3. Studenckie media elektroniczne wczoraj i dziś ; v. MEDIA STUDENCKIE W POLSCE - PRÓBY CHARAKTERYSTYKI I OCENY ICH WPŁYW NA KREOWANIE WIZERUNKU UCZELNI: 1. Podejmowana tematyka ; 2. Realizowane funkcje ; 3. Promowanie wartości ; 5. Motywacja pracy ; 6. postrzeganie mediów studenckich ; 7. Korzystanie z mediów studenckich ; 8. Zawartość prasy studenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105761 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nie odpisuj / Marcel Moss. - Poznań : Wydawnictwo Filia ; [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, copyright 2020. - 1 płyta audio CD (9 godz. 53 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 9 godz. 53 min.
Czytają: Paulina Holtz, agnieszka Więdłocha, Piotr Grabowski, Małgorzata Lewińska, Michał Leiseń-Głowacki.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Martyna prowadzi profil społecznościowy, na którym internauci anonimowo zdradzają swoje tajemnice. Pogrążona w depresji kobieta zaczytuje się w problemach obcych ludzi, których cierpienie dodaje jej otuchy. Wydaje jej się nawet, że zna swoich czytelników lepiej niż oni sami. Pewnego dnia dostaje jednak wiadomość, którą powinna była zignorować. Opróżniona butelka wina sprawia, że dziewczyna traci czujność i odpisuje. W jednej chwili Martyna przestaje być tylko powiernicą sekretów anonimowych internautów. Od teraz staje się częścią czyjegoś życia, które jest jeszcze bardziej przerażające niż to opisywane w zwierzeniach. Gdyby tylko nie odpisała na tę wiadomość… [Wydawnictwo Filia, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1432/S (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2821 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie odpisuj / Marcel Moss - Poznań : Wydawnictwo Filia, 2019. - 399, [1] strona ; 21 cm.
Autor
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Stanowi cz. 1 cyklu "Trylogia hejterska". Cz. 2 pt.: Nie patrz, cz. 3 pt.: Nie krzycz.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
"Żałuję, że przeczytałam tę wiadomość... To okrutne, ale żywię się cierpieniem innych ludzi. Cudze nieszczęście dodaje mi otuchy i uzmysławia, że świat nie zmówił się przeciwko mnie. Nie tylko ja mam pod górkę."
Martyna prowadzi profil społecznościowy, na którym internauci anonimowo zdradzają swoje tajemnice. Pogrążona w depresji kobieta zaczytuje się w problemach obcych ludzi, których cierpienie dodaje jej otuchy. Wydaje jej się nawet, że zna swoich czytelników lepiej niż oni sami. Pewnego dnia dostaje jednak wiadomość, którą powinna była zignorować. Opróżniona butelka wina sprawia, że dziewczyna traci czujność i odpisuje. W jednej chwili Martyna przestaje być tylko powiernicą sekretów anonimowych internautów. Od teraz staje się częścią czyjegoś życia, które jest jeszcze bardziej przerażające niż to opisywane w zwierzeniach. Gdyby tylko nie odpisała na tę wiadomość… [Wydawnictwo Filia, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 19 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol./D (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.7-sens. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.9-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-thriller (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mówi Muzeum)
Tytuł oryginału: "The social photo : on photography and social media" 2019.
Nathan Jurgenson, młody badacz społeczeństwa, stawia pytanie o to, jak rozumieć fotografię w epoce mediów społecznościowych i zalewających nas zewsząd nowych obrazów: niekończących się selfie, postarzanych widoków, zdjęć jedzenia i znikających w sieci fotek. I odpowiada na nie w nieoczywisty sposób: zamiast potępiać strumień fotek jako nieprawdziwą i nieartystyczną fotografię, proponuje ich pogłębione rozumienie - jako filtru, przez który widzimy otaczającą nas rzeczywistość, i jako sposobu porozumiewania się z innymi. Obiektyw aparatu fotograficznego, który nosimy w kieszeni, zmienił spojrzenie na nas samych i świat, w którym żyjemy - fotka to nieustanna komunikacja, a świat istnieje tylko o tyle, o ile jest komunikowany. [Wydawnictwo Karakter, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109844 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 189-203.
Książka może stanowić uzupełnienie listy lektur do ćwiczeń z komunikacji językowej w internecie, prowadzonych na kier.: filologia polska, dziennikarstwo, komunikacja społeczna, medioznawstwo, kulturoznawstwo.
1. Co tam, panie, w internecie? 2. Jeśli już coś robisz, rób to dobrze ; 3. Ciemna czy jasna strona mocy? Wybór należy do ciebie ; 4. Miej wiedzę i nie zawahaj się jej użyć: Wygląd ; Struktura ; Treść ; List elektroniczny (e-mail) ; Blog ; Czat ; Forum ; Strona WWW ; Profil w portalu społecznościowym ; News ; Komentarz ; Recenzja/opinia ; 5. Kim jesteś i kim możesz być - internetową osobowością czy osobliwością? ; 6. Pieniądze szczęścia nie dają, ale ułatwiają jego osiągnięcie ; 7. Dotarłeś do końca internetów...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107389 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
R. 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ: Czym jest strategia komunikacji w social mediach? ; Czym jest cel w komunikacji w social mediach? ; Tożsamość marki w mediach społecznościowych ; Analiza SWOT w mediach społecznościowych ; R. 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA: Analiza konkurencji - na czym polega i jak ją wykonać? ; Buyer Persona - czym jest i jak można ją wykorzystać w social mediach? ; Określenie grupy docelowej w social mediach ; R. 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE: Dopasuj portal społecznościowy do swojego biznesu ; Język komunikacji - jak go stworzyć i dlaczego jest tak ważny? ; Tworzenie treści w social mediach ; Przegląd najpopularniejszych formatów ; Działania spontaniczne i nieplanowane ; R. 4. ZACZNIJ TWORZYĆ: Budżet w social mediach ; Harmonogram publikacji ; Uzupełnienie strategii o reklamy ; Pomiar efektywności ; R. 5. DBAJ O RELACJE: Jak tworzyć i pielęgnować relacje z ambasadorami marki w social mediach? ; Współpraca z influencerami w social mediach Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach? ; Jak przygotować się do kryzysu w social mediach? ; Dlaczego warto korzystać z narzędzi do monitorowania social mediów?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: nowe wydanie.
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: nowe wydanie.
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [289]-309.
CZ. I. MEDIA W SPOŁECZEŃSTWIE: 1. Wprowadzenie: Funkcje dziennikarstwa ; Dziennikarstwo w otoczeniu społecznym ; Tendencje w dziennikarstwie i społeczeństwie. Konwergencja efekty sieciowe ; Dziennikarstwo sortownią informacji ; CZ. II ŚRODKI PRACY DZIENNIKARSKIEJ: 2. Gatunki dziennikarskie: Gatunki informacyjne ; Reportaż i feature ; Gatunki publicystyczne ; Wywiad ; Formy mieszane ; 3. Język dziennikarski: Zrozumiałość i bariery językowe ; Językowa manipulacja ; Ubożejący język ; Kilka inspiracji ; 4. Liczby, statystyka i dziennikarstwo danych w epoce cyfrowej: Liczby na granicy wyobraźni ; Wartości średnie i procentowe ; Problem kompletności ; Wpływ metody na wynik badania ; Dziennikarstwo danych ; CZ. III. DZIENNIKARSKIE PROCESY PRACY W CYKLU 24/7: 5. Dziennikarskie procesy pracy: Selekcja informacji ; Wartość informacji. Gatekeeping ; Aktualność, czas trwania, ciągłość ; Bliskość: bezpośrednie odniesienie, relewancja ; Status: centralność, władza i wpływy, odniesienie do znanych osobistości ; Dynamika: zaskoczenie, struktura i intensywność ; Walencja: good news i bad news ; Identyfikacja: personalizacja, etnocentryzm, wartość uczuciowa ; Przetwarzalność na obraz ; 6. Research dziennikarski. Krytyczna selekcja źródeł - nie tylko w sieci: Podstawowe zasady researchu ; Kompletowanie i weryfikacja ; Rekonstrukcja ; Zaawansowane metody poszukiwania informacji i ekonomika researchu ; Dziennikarstwo śledcze ; Inspiracje i reguły zbierania materiałów ; 7. Praca nad tekstem i redagowanie: Pisanie ; Redakcja tekstu ; Redakcyjne opracowanie tekstu a prawo ; 8. Formy prezentacji offline i online: Media drukowane ; Radio i podcasty ; Telewizja i kanały wideo ; Sieć 2.0, serwisy społecznościowe, aplikacje na smart fony ; CZ. IV. ZARZĄDZANIE REDAKCJĄ: 9. Redakcja w przedsiębiorstwie medialnym: Redakcja - względna autonomia ; Specyfika pracy w redakcji ; 10. Marketing redakcyjny i zarządzanie redakcją: Marketing redakcyjny: sprzężenie zwrotne z odbiorcami ; Patologia? Salon masażu? Koncert życzeń? ; Projekty redakcyjne - tworzenie i realizacja ; Planowanie w redakcji - rutynizacja nieoczekiwanego ; Struktury organizacyjne - elastyczność i team spilit ; Kolegium redakcyjne - narzędzie koordynacji ; Zarządzanie zasobami ludzkimi ; Budżet redakcji - więcej niż liczby ; Perspektywy - nowa samoświadomość? ; CZ. V. WPŁYWY ZEWNĘTRZNE CZY WŁASNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ?: 11. Dziennikarstwo i wpływy zewnętrzne: Kto i co wpływa na dziennikarstwo? ; Medialna demokracja i polityka medialna ; Reklama i native advertising ; Public relations ; Odbiorcy, dziennikarstwo obywatelskie i media społecznościowe ; 12. Dziennikarstwo a prawo: Wolność słowa: Prawo prasowe w systemie prawa mediów ; Prawo do krytyki ; Sprostowanie (art. 31 a p.p.) ; Autoryzacja ; Przepisy karne ; Dziennikarze a prawo autorskie ; Dostęp do informacji ; 13. Etyka i normy zawodowe: Kto stoi na straży etyki? ; Systematyka problemów etycznych ; Dokładność, niezależność, bezstronność ; Ochrona informatora ; Research a plagiat ; Chiński mur: redakcja - reklama ; Postępowanie w stosunku do ofiar dziennikarskich publikacji ; Dziennikarz - informator. Wzajemne relacje ; Kto płaci za informacje? ; Etyka indywidualna i etyka organizacji ; Fake news i postprawda ; 14. Media potrzebują jakości: Stawiać cele ; Poprawiać błędy ; Krytyka treści ; Zapewnienie jakości - infrastruktura i samokontrola ; 15. Akord końcowy. Cyfryzacja - szansą dla dziennikarstwa i mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108262 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Sprzedaż. Marketing.
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt. Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Likewar : the weaponization of social media" 2018.
WOJNA SIĘ ZACZYNA. WSTĘP DO NOWEGO RODZAJU WOJNY: Wojna rozprzestrzenia się ; Zderzacz internetowych światów ; Wojna na inne memy ; KAŻDY PRZEWÓD JEST JAK NERW. JAK INTERNET ZMIENIŁ ŚWIAT: Czym w ogóle jest internet? ; I oto ; Wyścig na polu komunikacji ; Społeczna science fiction ; Ewangelia wg św. Marka ; World Wide Web wkracza do komórek ; Koniec dzieciństwa ; PRAWDA JEST TAM. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I KONIEC TAJEMNIC: Wszystko jest oświetlone ; Budzi się elektryczny mózg ; Nowy środek ; Sherlock Holmes pracuje w domu ; Prawdziwy zwolennik ; IMPERIUM KONTRATAKUJE. CENZURA, DEZINFORMACJA I UKRYTA PRAWDA: Kontrolować sygnał ; Kontrolować ciało ; Kontrolować ducha ; Otumanić i zdezorientować ; MASZYNA NIERZECZYWISTOŚCI. SPRAWA PRAWDZIWOŚCI A ROZPRZESTRZENIANIE SIĘ: Echo własnego ja ; Rozprzestrzenianie się kłamstw ; Witajcie, boty, nasi władcy ; ZDOBYĆ SIEĆ, WYGRAĆ. NOWE WOJNY O UWAGĘ... I WŁADZĘ...: Cyberrewolucjoniści siódmego wieku ; Narracja. Wysnuć opowieść ; Emocje. Porusz czułą strunę, podsyć złość ; Autentyczność. Władza bycia realnym ; Społeczność. Potęga innych ; Zalew. Zatopić sieć, kierować światem ; NOWY RODZAJ WOJNY. KONFLIKTY, KTÓRE NAPĘDZAJĄ SIEĆ I ŚWIAT: Memy i wojna memów ; Wojna na odkrytym terenie ; Niewidzialna wojna ; Wojna wszystkich ze wszystkimi ; WŁADCY WSZECHŚWIATA. NOWE REGUŁY I NOWI WŁADCY: Przypadkowi cesarze ; Paskudne początki cyfrowej wolności ; Śliski stok ; Społeczna warta i cyfrowi niewolnicy ; Wojny robotów ; WNIOSKI. CO WIEMY, CO MOŻEMY UCZYNIĆ.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [287]-324.
Algorytm - (re)interpretacje ; Społeczna rola algorytmu ; Społeczeństwo algorytmiczne a zarządzanie algorytmiczne ; Demiurgowie znaczeń - czy Google, Facebook i Twitter to media? ; Korporacje medialno-technologiczne a koncentracja sztucznej inteligencji ; Mit i kapitalizm algorytmiczny ; Janusowe oblicze organizacji medialno-technologicznych ; Użytkownik wobec organizacji. Asymetria zależności w środowisku cyfrowych mediów ; Kolonizacja korporacyjna w mediach ; Big data i datyfikacja a organizacje medialno-technologiczne ; Ukryta algorytmiczna logika mediów społecznościowych ; Big data i nowa logika akumulacji ; Władza a media ; Władza algorytmów organizacji medialno-cyfrowych ; Autorytet algorytmiczny a śmieci informacyjne ; Algokracja, epistokracja a zarządzanie algorytmiczne ; Algorytmy i boty w (nie)ludzkim dziennikarstwie ; Władza algorytmów a fake news ; Wikipedia jako wzorcowa organizacja przyszłości.
To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy – władzy społecznych algorytmów. Żyjemy w kulturze algorytmów, w czasach algokracji wpływającej na decyzje polityczne, kariery, na to, z kim się komunikujemy, co czytamy, oglądamy… Algorytmy społeczne mają wpływ na społeczny dobrostan, mogą kształtować formacje społeczne, oddziaływać kulturowo i bezpośrednio wpływać na indywidualne życie. Kreują dynamiczny przepływ symboli, są częścią nowego świata, w którym ludzki udział w przekazywaniu informacji nie jest już niezbędny. [Wydaw. UJ, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107668 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright 2020 - 291 stron ; 21 cm.
Facebook na kozetce. Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: -Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych ; -Co powoduje, że się od nich uzależniamy, czy możemy się przed tym bronić ; -Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów ; -W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych. [Wydawnictwo Helion, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zagadnienia Prawne)
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in.: zasadę wolności słowa; instytucję sprostowania prasowego; regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie; reklamę w mediach; ochronę dóbr osobistych w działalności mediów; zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach. Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego. [www.profinfo.pl, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108729 (1 egz.)
Książka
W koszyku
100 maksym o dezinformacji / Fuji Nakamura ; [tłumaczenie Adam Białas]. - [Opoczno] : Chiaroscuro, 2020. - 157, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Przekład sfingowany. Tekst także na stronie 3. okładki.
Bestseller, który wstrząsnął opinią publiczną świata zachodniego, bezceremonialnie obnażając mechanikę stojącą za dezinformacją społeczeństwa. Fuji Nakamura to kryptonim operacyjny japońskiego agenta wpływu, który przez minione ćwierćwiecze prowadził akcje dezinformacyjne na terenie USA i Kanady. Po jego śmierci w lutym 2019 roku, córka Nakamury odnalazła w gabinecie ojca zeszyt z maksymami, schludnie wydany do wydania, w którym autor zwięźle wyłożył zasady swojej zniesławionej profesji. Publikacja wywołała wielką sensację na amerykańskim rynku wydawniczym. Pora na to, by polski czytelnik mógł sam przekonać się, czemu ta popularność jest nieprzypadkowa. [Chiaroscuro (wydawnictwo), 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podszept / Jacek Łukawski. - Poznań : Czwarta Strona, copyright 2021. - 426, [4] strony ; 21 cm.
Stanowi cz. 2 cyklu "Krąg Painera". Cz. 1 pt.: Odmęt.
Śmierć młodziutkiej kieleckiej influencerki sprawia, że prokurator Arkadiusz Painer będzie musiał zmierzyć się z technologią i światem, których nie zna i nie rozumie. Na szczęście i tym razem przyjdą mu z pomocą Dorota Kowalska, uważana za najlepszą technik kryminalną w okolicy, a także Dariusz Kryński, który po raz pierwszy stanie na czele zespołu dochodzeniowego. Do „kręgu Painera” dołączy też młody informatyk z wydziału do walki z cyberprzestępczością, a jego pomoc okaże się nieodzowna. Nic jednak nie pójdzie łatwo… Umierają kolejne osoby, tymczasem w zespole śledczych dochodzi do konfliktu. Morderca ciągle wyprzedza policjantów o krok, a sprawę dodatkowo komplikuje rosnące zainteresowanie mediów. Wybucha afera, w której Kryński będzie starał się zrobić wszystko, by uniknąć roli kozła ofiarnego, a Painer, świadom konsekwencji, musi wybierać – postąpić wbrew woli zwierzchników czy wbrew prawu. [www.azymut.pl, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.pol.w. (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Blogowanie / Jill Walker Rettberg ; przeład Michał Szczubiałka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 200, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Media Cyfrowe)
Bibliografia na stronach 191-[201].
Blogowanie – mimo że uprawiane jest dopiero od około 10 lat – ma głęboki wpływ na współczesny Internet. Książka pozwala dokładne przyjrzeć się temu zjawisku. Autorka, jednocześnie bloger i badacz, analizuje ciekawe przykłady, które pokazują, jak blogi i pokrewne im gatunki zmieniają współczesne media i komunikację. Blogi polityczne, dziennikarstwo obywatelskie, blogi-dzienniki czy blogi konsumenckie umożliwiają nie tylko prezentację treści i ekspresję emocji autorom, ale również czytelnicy stają się współtwórcami. Blogi mają zarówno potencjał emancypacyjny, czego wymownym przykładem jest dynamizm irańskiej i chińskiej blogosfery pomimo wysiłków władz na rzecz ograniczania wolności słowa, jak i niebezpieczny potencjał ułatwiania inwigilacji i nadzoru. Blogu, podobnie jak noża lub wszelkiego innego narzędzia, można używać w dobrym albo w złym celu. Jeżeli wiemy, jak go używać i jak jest używany, możemy pomóc w kształtowaniu przyszłości. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012]
Blogi - manufaktury kapitalizmu semantycznego Edwin Bendyk ; 1. Co to jest blog? ; 2. Od bardów do blogów ; 3. Blogi, społeczności i sieci ; 4. Dziennikarstwo obywatelskie? ; 5. Blogi jako opowieści ; 6. Blogujące marki ; 7. Przyszłość blogowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "My Secret Youtube Life" 2018.
Wiek: 12+.
Co zrobisz, jeśli konto twojej idolki okaże się największym oszustwem na YouTubie? LilyLoves, popularna youtuberka, ma wszystko: dizajnerskie mieszkanie, własną linię kosmetyków i miłość gwiazdy rocka. Melissa, jej szesnastoletnia fanka, posunie się naprawdę daleko, żeby zdobyć to samo! Czy życie w kłamstwie – zarówno w necie, jak i w realu – jest warte każdej ceny? [Zielona Sowa, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 19 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-IV/P (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-IV/P (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-IV/P (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czwarta władza szóstej B / Adam Studziński. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl ; [Katowice] : w porozumieniu z Wydawnictwem Dreams, copyright 2020. - 1 płyta audio CD (2 godz. 30 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 2 godz. 30 min.
Czyta Konrad Biel.
Nagranie w formacie mp3.
Szkolny portal informacyjny? Ale nuda! Kto by chciał go prowadzić? Nowy! On jeden wiedział, jaką władzę dają media. Można mieć wpływ nie tylko na sprawy innych uczniów, lecz także na decyzje dyrektora szkoły. A może nawet na ujęcie groźnego przestępcy…? Współczesne media są pełne manipulacji. Dlaczego tak jest i jak się przed nią bronić? To opowieść, która obnaża mechanizmy społecznego przekazu, pokazuje wartość krytycznego myślenia i przestrzega przed bezmyślnym przyjmowaniem sensacyjnych newsów. [Heraclon International, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. F.18-km-080 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej