Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(8)
Czasopisma
(3)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(11)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(3)
Baj Beata
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Machura Witold
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Smoleń Marek
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Zborowski Andrzej (demografia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Marketing terytorialny
(9)
Przedsiębiorstwo
(7)
Innowacje
(4)
Miasta
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Gospodarka terenowa
(3)
Instytucjonalizm
(3)
Internet
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Studenci
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Banki
(2)
Budżety rodzinne
(2)
Ekorozwój
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość produktu
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing regionalny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Polacy za granicą
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(2)
Public relations
(2)
Public relations w internecie
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd gminny
(2)
Siła robocza
(2)
Specjalna strefa ekonomiczna
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Spółdzielczość
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Znak towarowy
(2)
AIESEC
(1)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Algorytmy genetyczne
(1)
Antropogeografia
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biurokracja
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety terenowe
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Demografia
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dojazd do szkoły
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarze
(1)
ELSA
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Energetyka
(1)
Energetyka odnawialna
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Euroregiony
(1)
Event marketing
(1)
Finanse
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gaz ziemny
(1)
Gazownictwo
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Holdingi
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-0
(9)
1989-
(6)
1801-
(1)
1901-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Województwo podkarpackie (1999- )
(3)
Bieszczady
(2)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Galicja
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Podhale
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Ukraina
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang.
1. GOSPODARCZE I FINANSOWE ASPEKTY ROZWOJU REGIONÓW: Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionalnego ; Kapitał ludzki jako czynnik rozwoju gospodarczego ; Kapitał ludzki - determinantem rozwoju regionalnego ; Rola administracji publicznej w zarządzaniu rozwojem społeczno-gospodarczy, w dobie globalizacji ; Wpływ Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec na społeczno-gospodarczy rozwój powiatu mieleckiego ; Wykorzystanie środków Unii Europejskiej przez mikroprzedsiębiorstwa w województwie podkarpackim ; Napływ kapitału zagranicznego do specjalnych stref ekonomicznych a rozwój województwa podkarpackiego ; Wpływ polityki budżetowej na kierunki rozwoju lokalnego (na przykładzie gmin powiatu skarżyskiego) ; Zewnętrzne źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw ; Metoda porównawcza w wycenie przedsiębiorstw na przykładzie spółek kluczowych dla rozwoju gospodarczego regionów ; Problemy i perspektywy pozyskiwania nowych źródeł finansowania przedsiębiorstwa ; Dotacje unijne jako źródło finansowania współczesnych przedsiębiorstw na przykładzie Polski. 2. KIERUNKI I STRATEGIE ROZWOJU REGIONÓW: Strategia rozwoju jako instrument zarządzania miastem i regionem ; Wpływ zróżnicowania aktywności samorządów gmin na rozwój regionalny ; Implementacja koncepcji i zrównoważonego rozwoju w strategii rozwoju miasta Poznania ; Role of Information Metabolism as Instrument of HR-Management ; Modele i miary oceny skuteczności i realizacji strategii rozwoju miast i regionów ; Modern Directions of Financial Implementation of Regional Development ; Specyficzne cechy gminy przygranicznej na przykładzie Lubaczowa ; Współpraca transgraniczna jako element realizacji strategii rozwoju województwa podkarpackiego ; Swot-Analysis of Tourist Branch in Ukrainian-Polish Cross-Boarder Region ; Comparison of Quality of doing Business in Ukraine and Poland ; Małe biogazowanie jako źródło rozwoju obszarów wiejskich na przykładzie województwa wielkopolskiego ; Zrównoważony rozwój jako kierunek rozwoju polskich miast - porównanie strategii rozwoju miast: Poznań, Lublin. 3. MARKETING MIAST I REGIONÓW: Strategia marki w procesie zarządzania wizerunkiem miasta na przykładzie Rzeszowa ; Narzędzia promocji miast i regionów ; Promocja województwa lubelskiego na przykładzie kampanii "Lubelski. Smakuj życie!" ; Proces budowania wizerunku miasta Lublina z perspektywy społeczności lokalnej ; Obszary wykorzystania marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Zamość ; Wybrane metody i formy kształtowania wizerunku jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Zagórz ; Kultura w procesie kreowania wizerunku miasta Bytom ; Wykorzystanie portali społecznościowych w kreowaniu wizerunku miasta ; Questing - nowy trend w promocji regionu ; Sieciowy produkt turystyczny jako narzędzie rozwoju i promocji regionu na przykładzie Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-101341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. s. 272-288.
Streszcz. ang.
1. MARKETING TERYTORIALNY JAKO NOWOCZESNA KONCEPCJA ZARZĄDZANIA JEDNOSTKĄ TERYTORIALNĄ: 1.1. Ewolucja zarządzania jednostką terytorialną na tle przeobrażeń w sferze zarządzania publicznego, 1.2. Istota i determinanty rozwoju marketingu terytorialnego, 1.3. Adresaci i cele marketingu terytorialnego, 1.4. Koncepcja terytorialnego marketingu-mix, 1.5. Organizacyjne przesłanki wdrażania orientacji marketingowej w jednostce terytorialnej, 1.6. Rozwój marketingu terytorialnego w wybranych krajach Europy ; 2. UWARUNKOWANIA ROZWOJU I ZNACZENIE TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 2.1. Istota turystyki wiejskiej, 2.2. Rola turystyki w podnoszeniu konkurencyjności obszarów wiejskich, 2.3. Turystyka wiejska jako czynnik przemian społeczności lokalnej, 2.4. Kierunki zmian jakościowych w turystyce wiejskiej, 2.5. Turystyka wiejska w Polsce w wymiarze ilościowym i przestrzennym ; 3. MARKETINGOWE PRZESŁANKI KREOWANIA ZINTEGROWANEGO MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 3.1. Produkt obszaru recepcji turystycznej - wymiar marketingowy, 3.2. Produkty markowe w turystyce wiejskiej i ich rola w kształtowaniu wizerunku jednostki terytorialnej, 3.3. Znaczenie promocji w propagowaniu walorów turystycznych wsi, 3.4. Podmioty kreujące i koordynujące rozwój turystyki wiejskiej w gminie w ujęciu systemowym ; 4. ROZWÓJ TURYSTYKI WIEJSKIEJ W WOJEWÓDZTWIE PODKARPACKIM I JEGO MARKETINGOWE UWARUNKOWANIA W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ: 4.1. Charakterystyka wybranych elementów potencjału turystycznego obszarów wiejskich badanego województwa, 4.2. Waloryzacja wiejskiej przestrzeni rekreacyjnej województwa w zestawieniu ze stopniem rozwoju turystyki, 4.3. Turystyczny wizerunek badanych jednostek i sposoby jego kreowania w ocenie respondentów, 4.4. Partnerstwo podmiotów zaangażowanych w rozwój turystyki w gminie - wyzwania marketingowe, 4.5. Końcowa ocena aktywności marketingowej gmin o wysokim i niskim poziomie rozwoju funkcji turystycznej ; 5. WYZWANIA MARKETINGOWE GMINY WOBEC ROZWOJU TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 5.1. Typologia gmin - potencjalnych liderów turystyki, 5.2. Marketingowe bariery rozwoju turystyki wiejskiej i sposoby ich pokonywania, 5.3. Scenariusz wdrażania marketingowo zorientowanej koncepcji rozwoju turystyki wiejskiej w gminie na poziomie strategicznym i operacyjnym ; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98995 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 1)
Materiały z konf. "Nauka i gospodarka", 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W GOSPODARCE: 1. Ocena innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim / Małgorzata Dolińska; 2. Audyt technologiczny jako narzędzie budowy przewagi innowacyjnej przedsiębiorstwa - studium przypadku Labortest Sp. z o.o. / Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys; 3. Działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw przemysłowych / Paweł Mielcarek; 4. Pozyskiwanie innowacji w przedsiębiorstwie / Barbara Sieniewska, Karolina Zioło; 5. Innowacje procesowe w branży tworzyw sztucznych / Jolanta Stanienda; 6. Stymulowanie innowacji w projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków dotacji unijnych / Teresa Szot-Gabryś; 7. Regionalny system innowacji - implikacje jego sprawnego funkcjonowania dla rozwoju i wzmacniania konkurencyjności gospodarki / Elżbieta Sztorc; 8. Stymulowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przez centra transferu technologii / Sylwia Wiśniewska. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 1. Ekonomiczne przesłanki połączeń przedsiębiorstw / Ewa Jastrzębska; 2. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą / Mirosława Krzyścin; 3. Determinanty zdolności absorpcyjnej organizacji / Regina Lenart; 4. Implementacja założeń strategicznych w zarządzaniu placówką oświatową / Damian Ostrowski; 5. Rola rekomendacji w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw budowlanych w Polsce / Janusz Signetzki; Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie strzegomskich firm kamieniarskich / Monika Wilk-Lechniak; Czynniki wyboru strategii w polskich przedsiębiorstwach. ZARZĄDZANIE W ORGANIZACJACH W WARUNKACH KRYZYSU: 1. Zarządzanie ryzykiem na rynku węgla w Polsce - wybrane problemy / Krzysztof Ciszek; 2. Fuzje i przejęcia - szansa czy zagrożenie w dobie kryzysu / Karolina Kolasa-Koziarz; 3. Zarządzanie ryzykiem walutowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych / Ireneusz Miciuła; 4. Motywowanie pracowników branży energetycznej w czasie kryzysu / Magdalena Paleczny; 5. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie / Jolanta Walas-Trębacz. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO: 1. Jakość produktu radiowego / Jan Beliczyński; 2. Współpraca z dostawcą jako jeden z kluczowych czynników konkurencyjności / Andrzej Fiodorow; 3. Komercjalizacja badań reputacji sprzedawców internetowych / Dariusz Grabara; 4. Wpływ wybranych czynników na poprawę jakości produktów i wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwem / Anna Gręda; 5. Współpraca producenta i detalisty jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej - ocena wybranych narzędzi producentów / Magdalena Kendik; 6. Zintegrowana ocena ekologiczna i rynkowa produktów na przykładzie zestawu mebli kuchennych / Tomasz Nitkiewicz; 7. Rozwój rynku żywności ekologicznej w Europie / Izabela Prządo; 8. Rola promocji gminy w jej funkcjonowaniu w subregionie / Wioletta Wereda, Adam Czarnota; 9. Marka Tauron Polska Energia elementem przewagi konkurencyjnej. ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO: 1. Społeczne uwarunkowania i rezultaty doskonalenia działalności na przykładzie przedsiębiorstwa o wysokiej efektywności ekonomicznej / Małgorzata Adamska-Chudzińska; 2. Deficyt budżetu państwa w warunkach polskich / Dariusz Baranowski; 3. Finansowanie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Polsce / Katarzyna Cięciak; 4. Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju regionalnego / Krzysztof Kocurek; 5. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) / Anna Matuszewska; 6. Problematyka implementacji dyrektyw unijnych - prawo konsumenckie na gruncie przepisów wspólnotowych i krajowych / Sylwia Mauch; 7. Zamówienia publiczne w dziedzinie obrony w Unii Europejskiej / Katarzyna Podejko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne ; Wizerunek branży public relations w polskich mediach ; Internet jako narzędzie public relations ; Blogi w politycznych public relations polskich polityków ; Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego ; "Miej zasady, łam zasady" czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations ; Politycznie słaba płeć ; "Nie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy". Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESEC ; Public relations miasta Kołobrzeg ; Jak zorganizować efektywny i efektowny event?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 347-348.
Dot. m.in. woj. podkarpackiego, mieleckiej strefy ekonomicznej, powiatu leżajskiego, Rzeszowa, Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, Cukrowni "Ropczyce" S.A., gminy Trzebownisko i Banku Spółdzielczego w Stalowej Woli (s. 219-225).
Bibliogr. s. 331-346.
Streszcz. ang. przy pracach.
Jan Wołoszyn - Przedsiębiorstwa i ich otoczenie we wzajemnych relacjach współ- działania ; Zbigniew Makiela, Mirosław Karapyta - Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w świetle teorii ; Kazimierz Krupa - Zastosowanie algorytmów genetycznych w nowej ekonomii ; Stanisław Galata - Moralny aspekt ludzkiego działania ; Krystyna Dziworska, Lucjan Czechowski, Anna Górczyńska - Współpraca przedsiębiorstw z samorządem lokalnym w Trójmieście ; Artur Jan Kukuła - Wsparcie Unii Europejskiej dla polskich przedsiębiorstw w latach 2007-2013 ; Katarzyna Puchalska, Katarzyna Przepióra - Pozycja konkurencyjna i sposoby budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa z kapitałem zagranicznym ; Marek Smoleń - Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce Podkarpacia ; Barbara Ćwioro - Konkurencyjność jako element rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w regionie podkarpackim ; Ewa Siudyka - Zakres i przedmiot oraz wielkość i struktura pomocy publicznej dla sektora MSP w Polsce ; Alicja Urban, Lesław Urban - Funkcjonowanie Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Mielcu w aktualnych warunkach rynkowych ; Martin Mizla, Patrycja Pudło - Ewidencja i analiza kosztów jakości w polskich i słowackich przedsiębiorstwach ; Ewa Malinowska, Joanna Sadkowska-Bień - Skuteczność środowiskowa innowacji proekologicznych na przykładzie przemysłu piekarniczego ; Dorota Pupka, Waldemar Zadworny - Efektywność cukrowni "Ropczyce" S.A. w kontekście wspólnej organizacji rynków w sektorze cukru ; Bożena Wysocka - lnstrumenty wspierania przedsiębiorczości przez samorząd terytorialny ; Małgorzata Wilczyńska - Instrumenty pobudzania przedsiębiorczości w jednostkach samorządu terytorialnego ; Jolanta Zawora, Paweł Zawora - Ekonomiczno-finansowe instrumenty kształtowania rozwoju gospodarczego przez samorząd gminny ; Rafał Klimek - Lotnisko regionalne w Kamieniu Śląskim jako przykład współpracy samorządu terytorialnego z sektorem prywatnym ; Mariola Grzebyk, Lidia Kaliszczak - Kredyt bankowy jako źródło finansowania działalności samorządu terytorialnego ; Zdzisław Kryński, Beata Baj - Stan i możliwości rozwoju turystyki i agroturystyki w powiecie leżajskim ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządów gminnych na rzecz jej rozwoju ; Katarzyna Szara, Katarzyna Puchalska - Przedsięwzięcia inwestycyjne w systemie zadań samorządu terytorialnego ; Luiza Mańkowska-Wróbel - Ewolucja zarządzania i finansowania inwestycji w działalności wodociągowo-kanalizacyjnej ; Justyna Kędra - Znaczenie bezpośrednich inwestycji zagranicznych dla rozwoju regionu na przykładzie województwa podkarpackiego ; Piotr Lutek - Kapitał marki miasta a strategiczne decyzje marketingowe przedsiębiorstw ; Antoni Olak - Rola marketingu terytorialnego w rozwoju miast ; Edward Malisiewicz - Rozwój funkcji metropolitalnych miasta Rzeszowa szansą regionu podkarpackiego ; Doniesienia z praktyki: Włodzimierz Rząsa, Marcin Potoczny - Ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi ; Józef Fedan - Wpływ czynników endogenicznych samorządu lokalnego na efektywny rozwój społeczno-gospodarczy gminy Trzebownisko ; Władysław Uchman - Wpływ inwestycji w Porcie Lotniczym Rzeszów na rozwój społeczno-gospodarczy regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99868 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. Euroregionu Karpackiego, Stalowej Woli (s. 182-188), Doliny Lotniczej (s. 101-103), "Tygodnika Sanockiego" (s. 377-388) i Wytwórni Ciast i Lodów Santos (s. 640-651).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros.
Spis treści równol. pol. i ang., częśc. ros. i ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
GLOBALNE UWARUNKOWANIA NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNYCH: Michał Gabriel Woźniak: Strategiczne i instytucjonalne wyzwania dla Polski w kontekście globalizacji i regionalizacji; Zofia Chyra-Rolicz: Polska spółdzielczość wobec problemów globalizacji (Tezy do dyskusji); Teresa Bal-Woźniak: Struktury koordynacji sprzyjające innowacyjności; Pavel Ivanovič Ponomarenko: Problemy innovacionnogo puti razvitiâ ekonomiki Ukrainy; Dariusz Firszt: Rozwój potencjału technologicznego polskiej gospodarki jako wyzwanie globalizacji; Władysława Jastrzębska, Dorota Bobrecka-Jamro, Renata Tobiasz-Salach: Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w procesie globalizacji i integracji europejskiej; Tadeusz Kowalewski: Szanse i zagrożenia kształcenia permanentnego w obliczu regionalizacji i globalizacji; Małgorzata Lęcznar: Koncepcja klastrów a podnoszenie konkurencyjności regionu Podkarpackiego w dobie globalizacji; Radosław Puchała: Jaki powinien być kształt sprzyjającej wzrostowi polityki gospodarczej w Polsce w obliczu globalizacji?; Iwona Szczepaniak: Wpływ procesów globalizacji i integracji z UE na sektor MSP (małych i średnich firm spożywczych); Arkadiusz Tuziak: Regionalny kontekst procesów globalizacyjnych; Valentina Mihajlovna Šapoval, Natapâ Petrovna Dubrova: Urovni social'noj otvetstvennosti predprinimatel'stva v kontekste globalizacionnyh processov. REGIONALNE CZYNNIKI WZROSTU GOSPODARCZEGO: Kazimierz Fiedorowicz, Jacek Fiedorowicz: Cechy przestrzeni a wzrost gospodarczy (na przykładzie wybranych cech i obszarów Polski); Anna Karwińska: Działania na rzecz zmniejszania nierówności szans rozwojowych społeczności lokalnych w Polsce; Sławomir Zawisza, Aleksandra Rudzka: Strategia zrównoważonego rozwoju gminy w świetle badań wybranych województw północnej Polski; Jacek Duda: Narodowy plan rozwoju jako podstawa wykorzystania pomocy strukturalnej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej; Mariusz Nyk, Michał Ferdzyn: Czynniki sprzyjające rozwojowi województwa łódzkiego; Paweł Frączek: Ocena bezpieczeństwa dostaw gazu ziemnego do Polski; Witosław J. Jasiński: Elity gospodarcze w gminie Gręboszów jako elity wpływu na samorząd terytorialny. Raport z badań terenowych w gminie Gręboszów; Marina Nikolaeva Padeva: Prodovol'stvennyj rynok Ukrainy: problemy i perspektivy razvitiâ; Piotr Rosik: Kapitał publiczny w procesie regionalnej konwergencji w Hiszpanii; Marek Smoleń: Społeczne skutki procesów transformacji gospodarczej w wymiarze lokalnym; Janusz Strojny: Ewolucja bankowości w kontekście rozwoju gospodarczego Euroregionu Karpackiego; Paweł Szura: Praktyka "WPR" a sytuacja rolnictwa jako główna determinanta stanu obszarów wiejskich w realiach Polski; Anetta Waśniewska: Województwo warmińsko-mazurskie na tle regionów sąsiadujących - wybrane zagadnienia. SPOŁECZNY WYMIAR NIERÓWNOŚCI: Tadeusz Janusz, Daniel Stos: Sytuacja sektora badań naukowych w Polsce; Tamara Tkacz: Człowiek i społeczeństwo w rozwoju oświaty; Jacek Woźniak: Kryteria oceny jakości kształcenia w szkole wyższej (na przykładzie ekonomii i zarządzania) jako czynnik wzmacniający nierówności społeczne; Anna Cywirenko: Prawo konstytucyjne wyborców i jego zabezpieczenie na Ukrainie; Wojciech Furman: Formy komunikowania się samorządu z ludnością (na przykładzie czasopisma samorządowego); Marie Gabryšová: Rola wykładowcy w kształtowaniu postaw prospołecznych; Marie Gabryšová, Halina Starzyczná: Metody zarządzania relacjami z klientem w świetle odpowiedzialności społecznej; Iwona Kowalska: Nierówności społeczne w kontekście systemu finansowania pomocy materialnej dla uczniów; Małgorzata Lechwar: Instytucje sektora publicznego a problem nierówności; Renata Marks-Bielska: Kapitał ludzki a kwestie ubóstwa w środowiskach popegeerowskich; Maria Miczyńska-Kowalska: Wirtualizacja konsumpcji w polskiej gospodarce rynkowej na progu XXI wieku; Zinovij Aleksandrovič Naduk: Vliânie kačestva medicinskoj pomosi na formirovanie rynka medicinskih uslug v Ukraine; Anna Nowak: Bariery dostępu do edukacji ludności wiejskiej a reforma edukacji; Tadeusz Pliszka: Wybrane aspekty nierówności społecznych wiedzy i postępu technicznego; Bogusław Ślusarczyk: Bezrobocie w Polsce i UE - najważniejszy element polityki zatrudnienia; Anatolij Tkacz: Nowy etap rozwoju instytucjonalnego w gospodarce transformacyjnej; Bożena Tuziak: Kapitał społeczny lokalnych wspólnot samorządowych; Katarzyna Włodarczyk-Śpiewak: Aspekty jakości życia a poziom satysfakcji życiowej Polaków; Ewa Wójcik, Anna Matras-Bolibok: Zmiany w strukturze zatrudnienia w przemyśle na tle pozostałych sekcji gospodarki narodowej. PODMIOTY GOSPODARCZE DETERMINUJĄCE PODZIAŁ DOCHODÓW: Andrzej Piotr Wiatrak: Wspomaganie rozwoju małych przedsiębiorstw w skali lokalnej; Zofia Wyszkowska: Kapitał finansowy w przedsiębiorstwach; Olga Leonidovna Fanina: Osobennosti trudovyh otnošenij na malom predpriâtii; Mirosław Gorczyca: Wydatki mieszkaniowe, zaległości w opłatach oraz dodatki mieszkaniowe gospodarstw domowych; Colin F. Hales, Andrzej Kamiński: Internet jako narzędzie badań marketingowych; Irina I. Kolesnikova: Development of Enterprise's Business Value in Belarus Region; Beata Onak-Szczepanik: Miejsce i rola sektora małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce Polski; Wojciech Pawnik: Podmiotowość w organizacji - fakt społeczny, czy postmodernistyczny postulat?; Marek Smoleń: Duży sukces firmy z małej miejscowości; Alina Szewc-Rogalska: Grupy kapitałowe w gospodarce polskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.9 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros.
Streszcz. ang., pol. przy pracach, ros. przy niektórych pracach.
Tomasz Grzegorz Grosse - Europeizacja jako mechanizm władzy: przykład funkcjonowania strefy euro ; Paweł Młodkowski - Monetary Policy Stance of the EMU Countries in the Pre-Integration Period ; Barbara Siuta-Tokarska - Zarys wybranych problemów społeczno-gospodarczych Polski w okresie transformacji systemowej a polityka gospodarcza państwa ; Julia Włodarczyk - Koncentracja i rozpraszanie pieniądza w systemie fiskalnym ; Anatoliy Tkach - Instytucjonalna modernizacja rozwoju gospodarczego ; Dorota Kuder - Pojęcie instytucji w teorii ekonomii ; Aleksandr Grigor'evič Volkov - Totallogenez ekonomičeskogo diskursa ; Damian S. Pyrkosz - The role of culture in the process of modernization - the case of American agricultural policy ; Waldemar Tyc - Inżynieria finansowa - innowacja, wiwisekcja czy metafizyka? ; Daniel Kucharek - Oddziaływanie kryzysu finansowego w Europejskiej Unii Monetarnej na handel papierami wartościowymi na wybranych giełdach europejskich ; Natalia Iwaszczuk - Zastosowanie opcji azjatyckich w celu ograniczenia ryzyka gwałtownych zmian na rynkach finansowych ; Magdalena Tusińska - Polska gospodarka w drodze do współczesnej granicy technologicznej ; Tamara Tkač - Prioritetnye tendencii meždunarodnoj integracii obrazowaniâ ; Marie Gabryšová - Wybrane aspekty innowacji i modernizacji gospodarki na przykładzie Czech ; Alina Szewc-Rogalska, Małgorzata Leszczyńska - Kapitał zagraniczny jako czynnik rozwoju i modernizacji gospodarki ; Katarzyna Puchalska - Barriers of foreign investment attractiveness in the podkarpackie region in the opinion of joint venture companies ; Magdalena Cyrek - Procesy modernizacji struktury międzynarodowej wymiany handlowej usług w Polsce ; Patrycja Graca-Gelert - Wpływ liberalizacji handlu związanej z integracją z Unią Europejską na zróżnicowanie dochodów w Polsce ; Mieczysław Dobija - Samofinansowanie pracy podstawą bezdeficytowej gospodarki ; Wojciech Kozioł - Stała potencjalnego wzrostu w rachunku kapitału ludzkiego ; Beata Kasprzyk, Jolanta Wojnar - Wykształcenie jako czynnik determinujący poziom dobrobytu ekonomicznego gospodarstw domowych w regionie podkarpackim ; Tetiana E. Obolenska, Alina O. Gzhesyuk - Global positions of economic universities ; Karol Siebyła - Szwedzka i duńska polityka rynku pracy w latach 1950-2005 ; Anna Barwińska-Małajowicz - "Y Generation" on the contemporary labour market - dark fiction or completely new quality? ; Małgorzata Podogrodzka - Zmiany demograficznych struktur ludności jako determinanty poziomu wydatków konsumpcyjnych ; Barbara Fura, Marek Fura - Aktywność zawodowa na emeryturze szansą na niwelowanie społeczno-ekonomicznych nierówności międzygeneracyjnych ; Roman Garbiec - Perspektywy rozwoju pozarolniczego systemu ubezpieczeń społecznych jako narzędzia polityki społecznej w Polsce ; Barbara Wojsznis - Rozwój województwa podlaskiego a polityka spójności ; Danuta Kołodziejczyk - Znaczenie kapitału ludzkiego w budowie spójności społeczno-gospodarczej w wymiarze lokalnym (na przykładzie woj. mazowieckiego) ; Elżbieta lnglot-Brzęk - Brak dostępu do Internetu jako wskaźnik wykluczenia społecznego ; Halyna Szczerba, Roksolana Jaremkevich - Czas wolny i wypoczynek współczesnej młodzieży ukraińskiej ; Sylwester Makarski - Konkurencyjność przedsiębiorstw i jej uwarunkowania (na przykładzie firm z woj. podkarpackiego ; Anna Mazurkiewicz - Paradygmaty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie (wybrane aspekty) ; Kazimierz W. Krupa - Wybrane aspekty kwantyfikacji EVA ; Przemysław Kobus, Janusz Zrobek - Marketing terytorialny a wdrażanie idei zrównoważonego rozwoju ; Tadeusz Pliszka - Katastrofy immanentnym elementem bytu przyrodniczego i społecznego ; Paweł Frączek - Konwencja z Aarhus a prawna ochrona złóż węgla brunatnego w Polsce ; Tomasz Żołyniak - Rozwój i modernizacja sektora energetycznego poprzez inwestycje w energetykę rozproszoną ; Michał Gabriel Woźniak - Recenzja publikacji: Zarys ekonomii sektora publicznego, red. Marcin Brol, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2010, ss. 241.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.19 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z seminarium, 21-23 września 2012 r., Myczkowce.
Bibliogr. przy ref.
Streszcz. ang. przy ref.
1. GEOGRAFIA LUDNOŚCI I OSADNICTWA: Emigracja Polaków do Chicago po zmianach ustrojowych w 1989 r. ; Polacy w Norwegii - wybrane cechy społeczno-demograficzne ; Procesy migracji w skupiskach ludności polskiej w okręgu Suczawa (Rumunia) po 1989 r. ; Narzędzie badania małych miast na przykładzie Skawiny ; Miejsce miast średnich w systemie osadniczym Polski ; Procesy suburbanizacji - rozwój czy regres terenów podmiejskich ; Tereny powojskowe w strukturze miasta. 2. GEOGRAFIA SPOŁECZNA: Prowadzone działania rehabilitacyjne wielkich osiedli mieszkaniowych w wybranych krajach europejskich ; Cienie i blaski rewitalizacji poznańskiej Śródki ; Społeczno-gospodarcze zmiany bielskiej starówki w Bielsku-Białej pod wpływem rewitalizacji ; Aktywność przestrzenna studentów krakowskich uczelni (na wybranych przykładach) ; Image, czyli wizerunek miast i regionów w geografii percepcji ; Potencał akademicki wybranych ośrodków Polski. 3. GEOGRAFIA KULTURY I POLITYCZNA: Inżynieria miejska w Galicji ; Etniczne uwarunkowania kształtowania się wielokulturowości pogranicza polsko-słowacko-ukraińskiego ; Możliwe interpretacje przestrzeni politycznej Podhala ; Prologomena do stosunków polsko-afgańskich. 4. GEOGRAFIA EKONOMICZNA: Agroturystyka w obszarach Natura 2000 ; Wpływ targów międzynarodowych na rozwój miast i regionów ; Zastosowanie analiz przestrzennych w badaniu potrzeb przewozowych młodzieży szkolnej (na przykładzie gminy Sękowa).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98587/t.2 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego (s. 155-162, 197-209, 215-217, 409-433) i gminy Cmolas (s. 295-309).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Streszcz. ang., pol. przy pracach, ros. przy niektórych pracach.
Michał Gabriel Woźniak: Fundamentalne kwestie budowy spójności społeczno-ekonomicznej i gospodarki innowacyjnej w Polsce; Wojciech Pawnik: Konstruowanie porządku wolnorynkowego w Polsce - aspekt społeczny; Wiesław Tadeusz Popławski: Nierówności przez pryzmat kapitału społeczno-kulturowego wsi polskiej; Damian S. Pyrkosz: Culture Makes the Difference - the Humanistic Approach to the Understanding of Economic Development; Teresa Bal-Woźniak: Instytucjonalne podstawy jakości zasobów ludzkich w kontekście zachowań innowacyjnych [m.in. organizacyjne uczenie się]; Dariusz Firszt: Instytucjonalne uwarunkowania innowacyjności gospodarki; Katarzyna Szopik-Depczyńska: Klasyfikacja czynników aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw; Mirosław Gorczyca: Regionalne dysparytety rozwoju mieszkalnictwa; Vitalij Bočeluk: Psihologičeskie osobennosti upravleniâ social'no-ekonomičeskimi sistemami; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucjonalny wymiar etyki w ujęciu Niccola Machiavellego; Marina N. Radeva: Institucional'naâ osnova strukturnyh izmenenij v ekonomike; Ryszarda Bolonek: Przekształcenia instytucjonalne w Polsce metodą pokonywania nierówności gospodarczych w ramach UE; Natal'â Bul'bah: Institucional'noe obespečenie regulâtornoj deâtel'nosti gosudarstva v sfere investirovaniâ; Katarzyna Puchalska: Determinanty inwestycyjne i ich wpływ na zróżnicowanie przestrzenne napływu kapitału zagranicznego; Krzysztof Stachowiak: Instytucjonalne uwarunkowania międzynarodowej działalności przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej; Władysława Jastrzębska, Małgorzata Lechwar: Instytucjonalne uwarunkowania rozwoju lokalnego - wybrane aspekty; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucje wspomagające kapitał ludzki w Polsce - ujęcie historyczne; Anna Barwińska-Małajowicz, Waldemar Kalita, Katarzyna Puchalska: Regionalne zróżnicowanie przedsiębiorczości i inwestycji zagranicznych a odpływ rodzimej siły roboczej za granicę; Anna Barwińska-Małajowicz: Próby rozwiązywania problemu dyskryminacji i nierówności na rynku pracy Unii Europejskiej; T. M. Cygankova, A. I. Gončaruk: Tendencii i problemy torgovo-ekonomičeskogo sotrudničestva Ukrainy i Pol'ši; Galina Ivanovna Serba: Perspektivy razvitiâ ukrainsko-pol'skogo transgraničnogo sotrudničestva (po materialam sociologičeskih issledovanij); Ol'ga Pokataeva: Institucional'nye elementy tovarnyh rinkov; Ol'ga Gal'cova: Institucional'nye izmeneniâ v agrarnom sektore Ukrainy; Maciej Lewandowski, Paweł Młodkowski: Rynek usług pocztowych w UGW; Sergij Sergijovič Bilâev: Stan ta perspektivi rozvitku eksportnogo rinku moločnoi produkcii: Bogdan Wierzbiński: Entrepreneurship and marketing as ways of firm development in the context of the provision of equal socio-economic opportunities; Lidia Kaliszczak: Przedsiębiorczość władz samorządowych w rozwoju gminy - kontekst niwelowania nierówności społecznych; Marta Kawa, Wiesława Kuźniar: Rola spółdzielczości jako instytucji w przeciwdziałaniu nierównościom ekonomicznym i społecznym; Wiesława Cieślewicz: Regionalna pomoc publiczna jako instrument aktywizacji gospodarczej - przypadek specjalnych stref ekonomicznych w Polsce; Bożena Sowa: Działalność Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na rzecz rozwoju regionu w latach 2004-2007 ze szczególnym uwzględnieniem Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP); Ryszard Kata: Instytucjonalne uwarunkowania w dostępie rolników do kapitału w regionie Polski południowo-wschodniej; Daniel Kucharek: Prawne i organizacyjne powiązania Giełdy Pieniężnej i Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie; Paulina Filip: Planowanie finansowe a optymalizacja obciążeń fiskalnych działalności gospodarczej; Elżbieta Inglot-Brzęk: Zmiana w organizacji biurokratycznej; Viktoriâ Kolomiec: Konkurentosnosobnost' personala kak ob''ektivnoe uslovie razvitiâ predpriâtiâ: Natal'â Naduk: Social'no-psihologičeskij portret lumpenizirovannogo rabotnika organizacii; Katarzyna Chudy-Laskowska, Kinga Stępień: Nowe zjawisko w badaniach społecznych - identyfikacja wykluczenia społecznego wśród studentów Podkarpacia i ich rodzin; Beata Kasprzyk, Aleksander Kasprzyk: Obiektywny i subiektywny poziom dochodów gospodarstw domowych w woj. podkarpackim w 2008 roku; Tomasz Zalega: Sytuacja materialna w gospodarstwach domowych z osobą bezrobotną (w świetle wyników badań własnych); Paweł Ulman: Funkcjonowanie gospodarstw osób niepełnosprawnych w polskim systemie społeczno-ekonomicznym; Regina Klimkowska: Psychologiczne uwarunkowania decyzji zakupu samochodów luksusowych; Elżbieta Soszyńska: Instytucjonalne i inne uwarunkowania relacji wzrost gospodarczy a nierówności społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.15 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej