Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(27)
Forma i typ
Książki
(26)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(15)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(16)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Autor
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Baran Radosław
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Doroba Anita
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gordon William
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Kim W. Chan
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Pringle Hamish
(2)
Czech Magdalena
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Kornak Aleksander (1920-2005)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kröger Fritz
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kwiatkowski Aleksander (finanse)
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Maney Kevin (1960- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Miron Jacek
(1)
Muehlhausen Jim
(1)
Ociepa Roman
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Peters B. Guy
(1)
Pikos Anna
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Popławska Wanda
(1)
Romanek Michał (1969- )
(1)
Rumelt Richard P. (1942- )
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sierocka Halina
(1)
Speh Thomas W
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Szóstek Aga
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Virapen John (1943- )
(1)
Vizjak Andrej
(1)
Walsh Mike
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Zimon Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(14)
Marketing strategiczny
(11)
Marketing
(7)
Zarządzanie
(6)
Innowacje
(5)
Planowanie strategiczne
(4)
Znak towarowy
(4)
Firma (nazwa)
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Jakość produktu
(2)
Konkurencja
(2)
Model biznesowy
(2)
Nowy produkt
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sektor publiczny
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Sukces
(2)
Teoria gier
(2)
Współdziałanie
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Administracja
(1)
Algorytmy
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Banki
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Cieszyński Ośrodek Kultury - Dom Narodowy
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dochody państwowe
(1)
Domy kultury
(1)
Działanie uboczne leków
(1)
Dług publiczny
(1)
Edukacja filmowa
(1)
Ekonomia
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
Fayol, Henri (1841-1925)
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fundacja
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gulick, Luther Halsey (1892-1993)
(1)
Historycy sztuki
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Instytucje kultury
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kina
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Labortest
(1)
Leki
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Marx, Karl (1818-1883)
(1)
Mecenat
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Metoda DEA
(1)
Motywacja pracy
(1)
Muzyka
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Organizacja
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Państwo
(1)
Polityka
(1)
Promocja kultury
(1)
Przedsiębiorstwo budowlane
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko kursowe
(1)
Samorząd gminny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Simon, Herbert Alexander (1916-2001)
(1)
Sponsoring
(1)
Stein, Lorenz von (1815-1890)
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Szkolnictwo
(1)
Tauron Polska Energia
(1)
Teatr
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Polska
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Podręczniki akademickie
(3)
Podręcznik
(2)
Audycje radiowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Kultura i sztuka
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nowoczesne strategie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Warszawa : Infor, 2003. - 300 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83989 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Istota strategii marektingowych 2. Formułowanie i wybór strategii marketingowych 3. Strategie wobec konkurentów 4. Strategie wobec dostawców i pośredników 5. Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku 6. Strategie produktowo-rynkowe 7. Strategie promocyjno-reklamowe 8. Strategie marketingowe w sferze usług
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84545 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyznania pracownika koncernu farmaceutycznego. Koncernom farmaceutycznym zależy na tym, żebyśmy byli stale chorzy. Chcą nam wmówić różne dolegliwości. A jedynym powodem takiego postępowania jest chęć zysku. Skutek uboczny: śmierć to oparta na faktach opowieść o korupcji i oszustwach napisana przez dr. Johna Virapena, który określany jest mianem "osoby wtajemniczonej z kręgu Wielkiej Farmacji". W czasie 35 lat pracy w branży farmaceutycznej (głównie jako dyrektor generalny Eli Lilly and Company w Szwecji) odpowiadał za wprowadzanie na rynek wielu leków. Wszystkie miały efekty uboczne. John Virapen opowiada teraz całą prawdę i ujawnia tajemnice, których mieliśmy nigdy nie poznać. [Publicat, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-615 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Tyt. oryg.: "Trade-off : why some things catch on, and others donĺt" 2009.
Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwanie odpowiedzi rozpoczyna się w miejscu zaskakującym - na planie filmu "Avatar". Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu? Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu. Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku. [Znak, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, cop. 2010. - 212 s. : il., rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr., netogr. s. [207]-212.
ISTOTA MARKETINGU BANKOWEGO: Rola marketingu w działalności banku ; Etapy kształtowania orientacji marketingowej w bankach ; Specyfika działalności marketingowej banku ; Wpływ otoczenia na marketing banku ; Strategia marketingowa banku ; INSTRUMENTY MARKETINGU: Marketing mix ; Polityka produktowa banku ; Cena usług bankowych ; Polityka dystrybucji ; Promocja usług bankowych ; Popieranie sprzedaży ; Sprzedaż osobista ; Direct mail i telemarketing ; SEGMENTACJA KLIENTÓW: Istota segmentacji i potrzeba jej stosowania ; Zasady segmentacji klientów indywidualnych ; Segmentacja klientów instytucjonalnych ; BADANIA MARKETINGOWE: Istota i znaczenie badań w działalności banku ; Podział informacji i badań marketingowych ; Przebieg procesu badawczego ; Błędy w badaniach ; Badania wtórne ; Badania pierwotne ; SZTUKA REKLAMY: Pojęcie i funkcje reklamy ; Zasady tworzenia reklamy ; Najważniejsze nośniki reklamy ; Specyfika nośników reklamy z punktu widzenia ich zalet i cech negatywnych ; Ocena skuteczności kampanii reklamowej ; Rzetelność i etyka w działalności reklamowej banku ; ELEMENTY KSZTAŁTUJĄCE WIZERUNEK BANKU: Wizerunek banku a identyfikacja wizualna ; Public relations ; Sponsoring ; RELACJA BANK - KLIENT W BUDOWANIU TRWAŁYCH WIĘZI: Lojalność klientów i jej znaczenie ; Marketing partnerski ; Customer Relationship Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-98915 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-44729 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The umami strategy : stand out by mixing business with experience design" 2021.
Odkrywanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń ; Definiowanie Strategii Umami ; Startegia Umami - narzędzia praktyczne ; Nastawienie Umami.
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Business strategy" 2015.
Wstęp ; 1. Wprowadzenie do strategii: Aleksander Wielki ; 2. Zasady skutecznej strategii ; 3. Pięć pytań dotyczących strategicznego planowania ; 4. Kluczowi gracze w tworzeniu strategii ; 5. Wartości, wizja i cel ; 6. Określ misję firmy ; 7. Powrót z przyszłości ; 8. Strategiczne obszary, nad którymi należy się zastanowić ; 9. Siła napędowa kluczem do realizacji strategii ; 10. Cztery kluczowe koncepcje planowania strategicznego ; 11. Skoncentruj się na tym, co robisz dobrze ; 12. Obszary przyległe ; 13. Strategia uwalniania ; 14. Myślenie od zera ; 15. Przejmij inicjatywę ; 16. Zwycięstwo elastyczności ; 17. Stwórz nowe rynki ; 18. Wybierz konkurencję ; 19. Zaangażuj całą firmę ; 20. Znaczenie struktury organizacyjnej ; 21. Pięć etapów formułowania i wdrażania strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91326 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeks
I. PODRĘCZNIK ŻYCIA POŚWIĘCONY ZARZĄDZANIU MARKĄ: 1. Maniery czynią człowieka; 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką; 3. Firmy - miłe niespodzianki; 4. Historia Tesco, II. SPOSÓB ZARZĄDZANIA MARKĄ: 5. Firma świadoma własnej wartości; 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką; 7. Zarządzanie marką w akcji; 8. Historia Orange, III. CYKL DOSKONALENIA SZTUKI ZARZĄDZANIA MARKĄ: Dział pierwszy: Zachowania indywidualne; 9. Warunkowanie tworzy markę; 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie; 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń; 12. Redukcja stresu w firmie; Dział drugi: Spotkania; 13. Bądź gotów bronić marki; 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu; 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym; 16. Rola zaufania; Dział trzeci: obietnica zawarta w marce; 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt; 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu; 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania; 20. Ochrona marki; Dział czwarty: Miłe niespodzianki; 21. Jak gesty budują markę; 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca; 23. Siła zobowiązań wobec klienta; 24. Chwile prawdy; Dział piąty: Dobre samopoczucie; 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta; 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać; 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi; 28. Rekrutacja zgodna z wartościami marki, IV. PRZEWODNIK ZARZĄDZANIA MARKĄ: 29. Dyrektor naczelny; 30. Dyrektor marketingu; 31. Pracownik; 32. Kierownictwo; 33. Klienci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Blue ocean strategy shift : beyond competing : proven steps to inspire confidence and seize new growth" 2017.
Na okładce: Kontynuacja światowego bestsellera "Strategia błękitnego oceanu".
Bibliografia na stronach [343]-345.
Przemiana błękitnego oceanu ; Pięć kroków do dokonania przemiany błękitnego oceanu ; Zrozum gdzie jesteś w tej chwili ; Wyobraź sobie, gdzie możesz być ; Znajdź drogę, by tam dotrzeć ; Wykonaj ruch.
Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu, oraz przedstawia rynkowe przykłady firm, które tego dokonały. Buduj pewność siebie i wzrastaj poza konkurencją. Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA zawiera pięć kroków niezbędnych do przemiany. Pokazuje, jak i gdzie rozpocząć proces przemieszczania się ku błękitnym wodom, jakie narzędzia stosować do odkrywania nowych możliwości, w jaki sposób oceniać szanse na powodzenie inicjatyw związanych z poszukiwaniem błękitnego oceanu i jak stworzyć właściwy zespół, który miałby moc sprawczą. Wskazuje też najczęściej stosowane przez firmy praktyki, które zamiast doprowadzić do osiągania zamierzonych rezultatów, są główną przyczyną niepowodzeń w procesie transformacji. Kim i Mauborgne przede wszystkim jednak uczą, jak budować w ludziach zaufanie i wiarę w proces, ponieważ tylko zaangażowany zespół ma szansę dokonać oczekiwanej przemiany. Sprawdzone ścieżki do kreowania nowej przestrzeni rynkowej. Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA da ci niezbędne podstawy do przebudowy granic rynku i stworzenia nowego popytu - a to wszystko przy jak najmniejszym ryzyku. Zawiera konkretne narzędzia pozwalające poprowadzić siebie, zespół oraz całą firmę na wyżyny wiary w siebie, kreatywności oraz wzrostu. Pokazuje, jak rozwinąć swoje zdolności nie tylko do osiągania znaczących efektów niskim kosztem, ale również do skutecznego wykorzystywania potencjału i energii ludzi realizujących ten proces. Dowiesz się, co faktycznie trzeba zrobić, aby sięgnąć tam, dokąd nie sięgają najlepsi, i stworzyć nową przestrzeń rynkową, tak by konkurencja stała się nieistotna. Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA to zbiór łatwych do wdrożenia strategii, które pozwalają myśleć o biznesie nowymi kategoriami. Szczególną wartość stanowi nowy zestaw przykładów tworzenia błękitnych oceanów, będący katalizatorem w rozwijaniu mentalności wzrostu przedsiębiorstw o każdym profilu działalności. [lubimyczytac.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111756 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podtyt. na okł. i grzb.
Bibliogr. s. [375]-379. Indeks.
Adresy internetowe s. [380]-383.
CZĘŚĆ I. Podręcznik życia poświęcony zarządzaniu marką: 1. Maniery czynią człowieka ; 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką ; 3. Firmy - miłe niespodzianki ; 4. Historia Tesco ; CZĘŚĆ II. Sposób zarządzania marką: 5. Firma świadoma własnej wartości ; 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką ; 7. Zarządzanie marką w akcji ; 8. Historia Orange ; CZĘŚĆ III. Cykl doskonalenia sztuki zarządzania marką: Dział 1. Zachowania indywidualne: 9. Warunkowanie tworzy markę ; 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie ; 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń ; 12. Redukcja stresu w firmie ; Dział 2. Spotkania: 13. Bądź gotów bronić marki ; 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu ; 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym ; 16. Rola zaufania ; Dział 3. Obietnice zawarte w marce: 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt ; 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu ; 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania ; 20. Ochrona marki ; Dział 4. Miłe niespodzianki: 21. Jak gesty budują markę ; 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca ; 23. Siła zobowiązań wobec klienta ; 24. Chwile prawdy ; Dział 5. Dobre samopoczucie: 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta ; 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać ; 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi ; 28. Rekrutacja zgodnie z wartościami marki ; CZĘŚĆ IV Przewodniki zarządzania marką: 29. Dyrektor naczelny ; 30. Dyrektor marketingu ; 31. Pracownik ; 32. Kierownictwo ; 33. Klienci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84197 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka strategii : teoria gier w biznesie i życiu prywatnym / Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2020. - 496 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: "The art of strategy : a game theorist's guide to success in business & life" 2008.
Indeks.
CZ. I.: R. 1. Dziesięć opowieści na temat strategii ; R. 2. Gry, które można rozwiązać za pomocą wnioskowania wstecznego ; R. 3. Dylematy więźniów i jak je rozwiązać ; R. 4. Piękna równowaga ; CZ. II.: R. 5. Wybór i szansa ; R. 6. Posunięcia strategiczne ; R. 7. Uwiarygodnienie strategii ; CZ. III.: R. 8. Interpretowanie informacji i manipulowanie nią ; R. 9. Współpraca i koordynacja ; R. 10. Aukcje, licytacje i konkursy ; R. 11. Negocjacje ; R. 12. Głosowanie ; R. 13. System motywacyjny ; R. 14. Studia przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108386 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Algorithmic leader : how to be smart when machines are smarter than you" 2019.
Na stronie redakcyjnej: Publikacja powstała we współpracy z SSW Pragmatic Solutions (ssw.solutions).
Bibliografia na stronach 275-[288].
Największym zagrożeniem, przed którym stoimy, nie są zastępujące nas roboty, ale nasza niechęć do odkrywania siebie na nowo. Żyjemy w epoce cudów: autonomiczne samochody, urządzenia, które przewidują nasze potrzeby, i roboty zdolne do wszystkiego - od zaawansowanej produkcji po skomplikowane operacje medyczne. Automatyzacja, algorytmy i sztuczna inteligencja zmienią każdy aspekt codziennego życia. Ale czy jesteśmy świadomi tego, co to oznacza dla przyszłości pracy, przywództwa i ludzkiej kreatywności? Boimy się, że roboty wkrótce zastąpią nas w pracy, ale szybki postęp w rozwoju inteligencji maszyn rodzi o wiele ważniejsze pytanie: jaki jest prawdziwy potencjał ludzkiej inteligencji w XXI wieku? Futurysta Mike Walsh zsyntetyzował lata badań i wywiadów z czołowymi liderami biznesu, pionierami sztucznej inteligencji i naukowcami zajmującymi się big data, tworząc zestaw 10 zasad, dzięki którym czytelnicy będą mogli zaplanować własną drogę osobistej przemiany, wykorzystać moc algorytmów i wyznaczyć jasną ścieżkę dla swojej firmy, zespołu i dla siebie. Zasad, które pomogą przetrwać i rozwijać się w erze bezprecedensowych zmian. "Algorytmiczny lider" to pełen nadziei i praktyczny przewodnik dla liderów wszystkich typów organizacji. [Wydawnictwo Poznańskie, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modele biznesowe dla bystrzaków / Jim Muehlhausen ; [tłumaczenie Wojciech Usarzewicz]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 398 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Tytuł oryginału: "Business models for dummies" 2013.
Indeks.
ZACZYNAMY PRZYGODĘ Z MODELAMI BIZNESOWYMI: Co to takiego model biznesowy i dlaczego ma znaczenie? ; Definicja modelu biznesowego ; Modele biznesowe mają wiele postaci ; Sukces Twojej firmy zależy od modelu biznesowego ; TWORZYMY ZWYCIĘSKI MODEL BIZNESOWY: Używanie narzędzi do zaprojektowania Twojego modelu biznesowego ; Szukanie najbardziej atrakcyjnych rynków do stworzenia potężnej oferty ; Uzupełnianie oferty z pomocą wyjątkowej propozycji wartości ; Zarabianie na modelu biznesowym ; Monetyzacja przez wyniki sprzedaży ; Budowanie trwałego modelu biznesowego ; Podtrzymywanie modelu biznesowego. Innowacje i unikanie pułapek rynkowych ; Sprzedaż firmy ; Analizujemy Twój model biznesowy ; JAK RADZIĆ SOBIE ZE ZMIANAMI: Erozja dotyczy wszystkich modeli biznesowych ; Jak poznać, ze Twój model biznesowy słabnie ; Wykrywanie ukrytych problemów i sprawna adaptacja ; INNOWACJE W MODELACH BIZNESOWYCH: Od czego zacząć proces wprowadzania innowacji ; Rozpoczynamy proces wprowadzania innowacji ; Innowacja zaburzająca ; Crowdsourcing - zaawansowana innowacja modelu biznesowego ; Wykorzystujemy proces sprzedaży wirtualnej ; Czerpanie zysków z ubezpieczeń ; DEKALOGI: Dziesięć wspaniałych modeli biznesowych ; Dziesięć oznak problemów z modelem biznesowym ; Dziesięć źródeł innowacji modelu biznesowego ; Dziesięć rzeczy, których inwestor nie chce słyszeć o Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka strategii : teoria gier w biznesie i życiu prywatnym / Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 496 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: "The art of strategy : a game theorist's guide to success in business & life" 2008.
Indeks.
CZ. I.: R. 1. Dziesięć opowieści na temat strategii ; R. 2. Gry, które można rozwiązać za pomocą wnioskowania wstecznego ; R. 3. Dylematy więźniów i jak je rozwiązać ; R. 4. Piękna równowaga ; CZ. II.: R. 5. Wybór i szansa ; R. 6. Posunięcia strategiczne ; R. 7. Uwiarygodnienie strategii ; CZ. III.: R. 8. Interpretowanie informacji i manipulowanie nią ; R. 9. Współpraca i koordynacja ; R. 10. Aukcje, licytacje i konkursy ; R. 11. Negocjacje ; R. 12. Głosowanie ; R. 13. System motywacyjny ; R. 14. Studia przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Tytuł oryginału: "Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant" 2015.
Czyta Janusz German.
Nagranie w formacie mp3.
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. "Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia "błękitnego oceanu" - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka "Strategia błękitnego oceanu" przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna. [MT Biznes, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1659/339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej