Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(66)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje naukowe
(17)
Poradniki i przewodniki
(10)
Czasopisma
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(79)
wypożyczone
(11)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(19)
Wypożyczalnia Główna - czytelnia (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(56)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Magazyn Rezerw
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(8)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(4)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(3)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Acker Mike
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bokszański Zbigniew (1940- )
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Chorób Roman
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Edwards Jim
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gelles David
(1)
Goldmann Martin
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kandefer-Winter Katarzyna
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kotowska Agata
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Krukowska Magdalena
(1)
Kubiak Hieronim (1934- )
(1)
Kuca Paweł (1975- )
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lubas Barbara
(1)
Lusińska Anna
(1)
Machura Witold
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mażul Ewa
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Miller Geoffrey (1965- )
(1)
Nadskakuła-Kaczmarczyk Olga (1982- )
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Ogrocka Angelika
(1)
Oleksiuk Michał
(1)
Oruba Norbert
(1)
Otawska-Bojarska Agnieszka
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Piasny Beata
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Płatek Paweł (1975- )
(1)
Radosz Joanna (1992- )
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Reszuta Bartłomiej
(1)
Ryzov Igor' Romanovič
(1)
Sarama Maria
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Soukup Ruth
(1)
Strózik Wojciech
(1)
Szuba Przemysław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łęcicki Grzegorz (1958- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(66)
Język
polski
(66)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(3)
14-17 lat
(1)
Ekonomiści
(1)
Informatycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(18)
Marketing
(15)
Przedsiębiorstwo
(13)
Public relations
(12)
Środki masowego przekazu
(12)
Zarządzanie
(11)
Internet
(10)
Marketing polityczny
(10)
Media społecznościowe
(9)
Reklama
(9)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(8)
Innowacje
(7)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Rozwój regionalny
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Gospodarka
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Socjotechnika
(6)
Marketing elektroniczny
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Marketing terytorialny
(5)
Nierówności społeczne
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Handel elektroniczny
(4)
Instytucjonalizm
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Klastry (ekonomia)
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Polityka
(4)
Rynek pracy
(4)
Sponsoring
(4)
Wzrost gospodarczy
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Banki
(3)
Bezpieczeństwo
(3)
Celebryci
(3)
Dziennikarze
(3)
Ekorozwój
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Informacja
(3)
Jakość życia
(3)
Komunikacja polityczna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing narodowy
(3)
Menedżerowie
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Propaganda
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Rynek
(3)
Specjalna strefa ekonomiczna
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Sukces
(3)
Służba zdrowia
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Budżet państwowy
(2)
Budżety rodzinne
(2)
COVID-19
(2)
Content marketing
(2)
Dług publiczny
(2)
Energetyka
(2)
Etyka biznesu
(2)
Euroregiony
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gaz ziemny
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Image
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing partnerski
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Oświata
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polityka podatkowa
(2)
Polityka społeczna
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Płaca minimalna
(2)
Reklama społeczna
(2)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
2001-0
(9)
1989-
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Ukraina
(3)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Arktyka (region)
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Kaszuby
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Opracowanie
(9)
Materiały konferencyjne
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Monografia
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Blogi
(3)
Raport z badań
(3)
Reportaż
(3)
Audycje radiowe
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(32)
Media i komunikacja społeczna
(28)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Kultura i sztuka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
66 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Inżynieria społeczna, czyli socjotechniczna przebudowa świata ; Marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna - próba systematyzacji pojęć ; Kampanie społeczne - drugie oblicze społeczeństwa konsumpcyjnego ; Kampanie społeczne w kontroli społecznej programującej ; Performatywność kampanii społecznych ; Komercyjne determinanty marketingu społecznego ; Społeczna odpowiedzialność biznesu a marketing społecznie zaangażowany ; Socjotechniczne aspekty kampanii profrekwencyjnych, czyli rzecz o legitymizacji władzy politycznej ; Nowe media - nowa reklama społeczna?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-102888 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 352-362.
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej 4. Teoretyczne podstawy ZKM 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91403 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: nowe wydanie.
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: nowe wydanie.
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [375]-414. Indeks.
Spis treści także w języku angielskim.
R. I. ZAKRES NAUKI O MARKETINGU: 1. Zakres nauki o marketingu w świetle treści wybranych podręczników: Marketing menedżerski ; Źródła rozwoju marketingu menedżerskiego ; Istota marketingu menedżerskiego ; 2. Inne niż podręcznikowe sposoby ujęcia problematyki marketingowej: Poziom analizowania zjawisk marketingowych ; Zróżnicowanie sektorowe ; Sposób prezentowania zjawisk marketingowych ; 3. Zakres nauki o marketingu w świetle Modelu Trzech Dychotomii S. Hunta ; 4. Podsumowanie ; Przypisy ; R. II. PROBLEM DEFINICJI MARKETINGU: 1. Szczególna rola definicji marketingu ; 2. Definicje marketingu AMA ; 3. Konsekwencje dla przedmiotu i zakresu nauki o marketingu wynikające z aktualnej definicji marketingu AMA ; 4. Definicja marketingu a problem statusu marketingu jako nauki ; 5. Negatywne konsekwencje zbyt wąskiego definiowania marketingu: Definiowanie marketingu w sposób menedżerski ; Główne zagrożenia wynikające z menedżerskiego definiowania marketingu ; 6. Podsumowanie ; Przypisy ; R. III. MAKROMARKETING JAKO SUBDYSCYPLINA NAUKI O MARKETINGU: 1. Pojęcie makromarketingu ; 2. Geneza i rozwój makromarketingu: Spór o genezę makromarketingu ; Makromarketing we wczesnym okresie rozwoju nauki o marketingu ; Przyczyny odejścia nauki o marketingu od zainteresowania problematyką makro ; Instytucjonalizacja makromarketingu jako subdyscypliny nauki o marketingu ; 3. Założenia epistemologiczne makromarketingu ; 4. Zakres makromarketingu: Pierwsze próby określenia zakresu makromarketingu ; Zakres makromarketingu przedstawiony na Konferencji EAARM ; Taksonomia Hunta-Burnetta ; Współczesny zakres makromarketingu ; 5. Szkoły makromarketingu ; 6. Podsumowanie ; Przypisy ; R. IV. MARKETING SPOŁECZNY: 1. Ogólne tło powstania marketingu społecznego ; 2. Teoretyczne źródła marketingu społecznego ; 3. Pojęcie marketingu społecznego ; 4. Niejednoznaczność interpretacji społecznych korzyści ; 5. Etyczny wymiar marketingu społecznego ; 6. Ograniczony zakres zainteresowania kwestiami społecznymi ; 7. Podsumowanie ; Przypisy ; R. V. KSZTAŁTOWANIE SYSTEMOWEGO UJĘCIA ZAGADNIEŃ MARKETINGOWYCH: 1. Wczesne próby systemowego ujęcia marketingu ; 2. Wkład W. Aldersona: 5.2.1. Założenia systemowego ujęcia marketingu W. Aldersona: Przyczyny ograniczonej popularności koncepcji W. Aldersona ; Znaczenie dorobku W. Aldersona ; 3. Ujęcie systemowe przed powstaniem JMM ; 4. Podsumowanie ; Przypisy ; R. VI. ZARYS TEORII SYSTEMÓW MARKETINGOWYCH: 1. Pojęcie systemu marketingowego ; 2. Założenia teorii systemów marketingowych: Specjalizacja ; Środowisko macierzyste (social matrix) ; Elementy systemu marketingowego ; Wynik działania systemu marketingowego ; 3. Różnice interpretacyjne i obszary badawcze systemów marketingowych ; 4. Podsumowanie ; Przypisy ; R. VII. FUNKCJE I DYSFUNKCJE MARKETINGU: 1. Funkcje marketingu w gospodarce narodowej ; 2. Marketing a rozwój gospodarczy ; 3. Funkcje marketingu wobec nabywców: Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu klasycznym ; Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu funkcjonalnym ; Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu menedżerskim ; 4. Funkcje marketingu wobec osób zaangażowanych w marketing ; 5. Dysfunkcje marketingu ; 6. Podsumowanie ; Przypisy ; R. VIII. WYKORZYSTANIE DOROBKU MAKROMARKETINGU W PRAKTYCE MARKETINGOWEJ - MARKETING INTERESARIUSZY: 1. Geneza i założenia koncepcji interesariuszy ; 2. Przesłanki ewolucji marketingu w kierunku orientacji na interesariuszy ; 3. Orientacja rynkowa (MO) a orientacja na interesariuszy (SO) ; 4. Stakeholder marketing ; 5. Spór o interesariuszy w definicji marketingu ; 6. Odmiany marketingu zorientowanego na interesariuszy: Postać mikromarketingowa ; Postać makromarketingowa ; 7. Wymagane umiejętności ; 8. Podsumowanie ; Przypisy ; R. IX. MARKETING WOBEC ODPOWIEDZIALNOŚCI ŚRODOWISKOWEJ - MARKETING ZRÓWNOWAŻONY: 1. Imperatyw środowiskowy w marketingu ; 2. Bariery utrudniające skierowanie marketingu na zrównoważoną ścieżkę rozwoju: Dominujący paradygmat społeczny ; Złożoność i wieloaspektowość problematyki środowiskowej ; Opozycyjny wobec zrównoważenia charakter tradycyjnego marketingu ; Pozostałe bariery ; 3. Tradycja zainteresowania marketingu problematyką środowiskową ; 4. W kierunku zielonego marketingu ; 5. Dualny charakter zainteresowania marketingu kwestiami środowiskowymi ; 6. Zrównoważony marketing jako koncepcja makromarketingowa: Pojęcie zrównoważonego marketingu ; Założenia epistemologiczne ; 7. Zarządzanie marketingowe w zrównoważonym marketingu ; Zrównoważona orientacja rynkowa ; Nowy marketing-mix ; 8. Podsumowanie ; Przypisy ; R. X. MAKROMARKETINGOWA INTERPRETACJA EFEKTYWNOŚCI MARKETINGU: 1. Zainteresowanie efektywnością marketingu we wczesnym okresie rozwoju nauki o marketingu ; 2. Od efektywności marketingu do efektywności marketingowej przedsiębiorstwa ; 3. Ewolucja oceny wyników działalności marketingowej przedsiębiorstwa ; 4. W kierunku poszerzonej interpretacji efektywności marketingu ; 5. Wybrane nurty rozważań dotyczące makromarketingowej interpretacji efektywności marketingu: Wzór efektywności marketingu W. Aldersona i propozycja jego modyfikacji ; Poszerzenie rozumienia efektywności marketingu poprzez ocenę niezamierzonych efektów zewnętrznych ; Efektywność marketingu w wymiarze środowiskowym ; 6. Podsumowanie ; Przypisy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107894 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Czym jest trend i jak odróżnić go od sezonowej mody? Kto i w jaki sposób kształtuje nowe style? W jakim kierunku będą one zmierzały w przyszłości? Henrik Vejlgaard, znany pionier w dziedzinie socjologii trendów, przybliża zmiany stylów i gustów społeczeństw XX i XXI wieku. Śledząc historię m.in. takich zjawisk jak windsurfing, kultura hip-hopu, minimalizm w dekoracji wnętrz czy powszechne noszenie jeansów, autor wskazuje wzorce upowszechniania się nowych tendencji. Dzięki tej publikacji dowiesz się m.in.: - na czym polegał fenomen stylu Jackie Kennedy, - dlaczego indyjski tatuaż dłoni rozprzestrzenił się w USA, - jak przypadkowe zdarzenie może zapoczątkować nową modę, - skąd się wzięła metroseksualność, - jak się rozwijała popularność kulturystyki. Lektura książki pozwoli zrozumieć specyfikę powstawania, popularyzacji i zamierania mód i stylów w różnych dziedzinach życia. Poznasz rolę, jaką w ich kształtowaniu odgrywają tzw. trendsetterzy. Dowiesz się, jak rozpoznać i krytycznie ocenić zjawiska przedstawiane jako nowe trendy oraz jak przewidzieć przyszłe zmiany. [Wolters Kluwer Polska, 2012].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98241 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
R. 1. Dlaczego warto mieć konto na Instagramie? Siedem ważnych powodów: Powód #1. Prawdopodobnie najlepsze miejsce na budowanie marki osobistej w Internecie ; Powód #2. Prostota ; Powód #3. Instagram nie wymiera, w przeciwieństwie do Facebooka ; Powód #4. Magia pieniędzy ; Powód #5. Jest tutaj ponad 9 milionów Polaków ; Powód #6. Crossy i współprace ; Powód #7. Prosty newsletter ; R. 2. Co warto zrobić, zanim zaczniesz myśleć o milionowych zasięgach?: Do kogo chcesz trafić? ; Jak potencjalny klient szukałby Cię na Instagramie? ; Jakie potencjalny klient ma problemy, pytania i wątpliwości? ; Kto już zebrał społeczność, którą chcesz stworzyć? ; Jak notes z pomysłami na rolki uratuje Twoje zasięgi? ; R. 3. Jak skonfigurować konto na Instagramie, żeby mieć więcej obserwujących?: Jak stworzyć zdjęcie profilowe, które wyróżni Cię z tłumu? ; Poprawne SEO profilu na Instagramie, czyli dlaczego Twoi potencjalni klienci nie mogą Cię znaleźć ; Korzyści z założenia konta biznesowego lub konta twórcy ; Jak napisać na Instagramie bio, które przyciągnie nowych klientów i followersów? ; Jak dodać opcje kontaktu - co to jest "przycisk działania"? ; Link w bio, czyli jaki link w opisie profilu działa najlepiej ; Jaką kategorię wybrać i jaki ma ona związek z wiralowymi utworami? ; Po co Ci awatar? ; Dlaczego w bio nie warto dodawać hashtagów? ; Ta jedna zmiana spowoduje, że Instagram zacznie Cię polecać innym ; R. 4. Szesnaście źródeł pomysłów na milionowe rolki i posty: Zapytaj swoją społeczność o jej największy problem ; Jak czerpać inspiracje z TikToka ; Jak Google Alerts ułatwi Ci pracę i wypozycjonuje Cię jako eksperta? ; Najdroższy plik w moim telefonie ; Jak czerpać inspirację z Instagrama? ; Jak szukam inspiracji na YouTube ; Shorty YouTube i jedna genialna funkcja ; Jak szukać pomysłów na milionowe rolki na Twitterze? ; Jak legalnie podbierać klientów konkurencji, czyli strategia porzuconych komentarzy ; Jak zamienić 4-godzinne spotkanie na Zoomie w setki rolek na Instagramie? ; Jak stworzyć genialną serię rolek, która wciąga jak biebrzańskie bagna? ; Niezastąpione tipy z książek ; Niesprawiedliwa przewaga dzięki Google Trends ; Ukryta siła remiksów ; Ten jeden trick da Ci dziesiątki pomysłów na wiralowe treści w kilka minut ; Jak ChatGPT wymyśli setki pomysłów na wiralowe rolki w 3 minuty? ; R. 5. Jak nagrywać milionowe rolki i zdobywać TYSIĄCE followersów dziennie: Dlaczego rolki robią zasięgi i przyciągają followersów? ; Dlaczego warto postawić na rolki na Instagramie? ; Typy rolek na Instagramie, które zmienią nudne konto w magnes przyciągający followersów ; Co robi różnicę, czyli jaki sprzęt da Ci niesprawiedliwą przewagę nad konkurencją? ; Mój proces nagrywania MILIONOWYCH rolek krok po kroku ; Nagrałeś rolkę - i co dalej? ; Ile rolek dziennie publikować? ; O której godzinie publikować rolki? ; Co decyduje o tym, że rolka osiąga milion wyświetleń? ; R. 6. Osiem narzędzi Instagrama, które musisz zrozumieć, jeżeli chcesz mieć milionowe zasięgi: Siła postów ; Posty karuzelowe ; Reels, czyli dynamiczne rolki ; Zbuduj relacje za pomocą Stories ; Tytanowa społeczność za sprawą live'ów na Instagramie ; "Pisz na priv", czyli ukryta siła DM ; Tajemnicza karta "Eksploruj" ; R. 7. Jak dodawać posty, które zbudują Ci zasięgi i zapewnią dużą sprzedaż?: Jakie posty sprawdzają się najlepiej? ; Ukryty sekret największych influencerek ; Jak napisać post o dużych zasięgach? ; Co musisz wiedzieć o copyrighcie na Instagramie? ; Dodajemy post na Instagramie krok po kroku ; Dodaliśmy post - i co dalej? ; R. 8. Sekret algorytmów Instagrama: Ta jedna informacja o algorytmach zmienia wszystko ; Dlaczego na Instagramie jest kilka algorytmów? ; Jak działają algorytmy postów? ; Jak działają algorytmy rolek i co zwiększa zasięgi? ; Jak działają algorytmy relacji na Instagramie? ; Jak działa algorytm wydarzeń live? ; Algorytmy - podsumowanie ; R. 9. Sześć rzeczy, które warto wiedzieć o hashtagach, żeby poprawiły zasięgi: Jak dobierać hashtagi? ; Jak dodawać hashtagi szybciej? ; Czy hashtagi mogą psuć zasięgi? ; Ile hashtagów dodawać? ; Czy można być ukaranym za stosowanie stale tych samych hashtagów? ; Czy istnieją zakazane hashtagi? ; R. 10. Piętnaście sprawdzonych sposobów na zdobywanie od 100 do 200 followersów dziennie: Czy liczba followersów ma znaczenie? ; Czym jest tzw. bańka niszy? ; System pozyskiwania followersów wdrożony w firmie ; Daj wartość, czyli co? ; Wezwanie do akcji ; Magia kodów QR ; Wykorzystaj zasoby ; Jak zdobyć followersów dzięki wartościowym komentarzom? ; Jak zdobywać followersów dzięki właściwie dobranym hashtagom? ; Czym są crossy? ; Czy płatna promocja profilu ma sens w kontekście zdobywania followersów? ; Jak zdobyłem 250 tysięcy followersów w niecałe 9 miesięcy? Studium przypadku ; Narzędzie do mierzenia skuteczności - Social Blade ; Metoda dla trenerów i osób występujących publicznie ; Metoda wyjętego puzzla, czyli jak w 1 dzień zdobyłem 2 tysiące followersów ; Jak stuningować ustawienia konta, żeby Instagram polecał Twój profil? ; R. 11. Jak zamienić obserwujących w oddaną społeczność, czyli pięć sposobów na zwiększenie zaangażowania: Co zrobić, żeby odbiorcy pisali więcej komentarzy? ; Jak szybciej odpisywać na komentarze? ; Prosty trick na trzy razy więcej komentarzy ; Jak zwiększyć zaangażowanie w relacjach na Instagramie? ; Dlaczego live'y na Instagramie mają wpływ na ogólne zaangażowanie społeczności? ; R. 12. Jak zarabiać, czyli pierwszy MILION z Instagrama ; Czy Instagram płaci za wyświetlenia? ; Jak zdobyć firmy do współpracy? ; Jak sprzedawać własne produkty? ; Jak zbudować lejek sprzedażowy na Instagramie? ; Masz konto na Instagramie tylko w tym jednym celu, czyli siła re marketingu ; Jakim kontom trudno zdobyć płatną współpracę? ; Ile zarabia się na współpracy? ; R. 13. Jak nie stracić konta. Wszystko, co musisz wiedzieć o bezpieczeństwie i problemach z kontem: Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą? ; Jak wylogować hackera ze swojego konta? ; Jak sprawdzić, czy nie masz do czynienia z awarią? ; Jak sprawdzić, czy Twoje konto jest polecane przez Instagram lub czy nie masz nałożonych ograniczeń? ; R. 14. Analityka Instagrama, czyli nudne czynności dające ciekawe wyniki: Analiza statystyk konta i poszczególnych materiałów ; Jak poznać swoją widownię i co z tego wynika? ; Co zrobić, gdy zasięgi spadają? ; Podsumowanie książki. Co dalej?
A Ty, ilu chcesz mieć obserwujących na Instagramie? Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste? Nie do końca. Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć. [Helion, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112594 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
R. 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ: Czym jest strategia komunikacji w social mediach? ; Czym jest cel w komunikacji w social mediach? ; Tożsamość marki w mediach społecznościowych ; Analiza SWOT w mediach społecznościowych ; R. 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA: Analiza konkurencji - na czym polega i jak ją wykonać? ; Buyer Persona - czym jest i jak można ją wykorzystać w social mediach? ; Określenie grupy docelowej w social mediach ; R. 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE: Dopasuj portal społecznościowy do swojego biznesu ; Język komunikacji - jak go stworzyć i dlaczego jest tak ważny? ; Tworzenie treści w social mediach ; Przegląd najpopularniejszych formatów ; Działania spontaniczne i nieplanowane ; R. 4. ZACZNIJ TWORZYĆ: Budżet w social mediach ; Harmonogram publikacji ; Uzupełnienie strategii o reklamy ; Pomiar efektywności ; R. 5. DBAJ O RELACJE: Jak tworzyć i pielęgnować relacje z ambasadorami marki w social mediach? ; Współpraca z influencerami w social mediach Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach? ; Jak przygotować się do kryzysu w social mediach? ; Dlaczego warto korzystać z narzędzi do monitorowania social mediów?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 255-[284].
I. TRANSFORMACJA CYFROWA - ISTOTA I CHARAKTERYSTYKA: 1. Transformacja i cyfryzacja ; 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne - fundament cyfrowej transformacji ; 3. Internet - od Web 1.0 do Web 4.0 - podbudowa procesów transformacyjnych ; 4. Transformacja cyfrowa - perspektywy rozważań ; 5. Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej - perspektywa przedsiębiorstwa ; 6. Strategia transformacji cyfrowej ; 7. Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji ; II. TECHNOLOGIE TRANSFORMACYJNE I ICH WPŁYW NA MARKETING: 1. Media społecznościowe ; 2. Wirtualna rzeczywistość ; 3. Rozszerzona rzeczywistość ; 4. Big data i chmura obliczeniowa ; 5. Internet rzeczy ; 6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe ; 7. Technologie mobilne i technologie noszone ; III. KONSEKWENCJE TRANSFORMACJI CYFROWEJ DLA MARKETINGU: 1. Ewolucja marketingu - imperatyw technologiczny ; 2. Technologie marketingowe (MarTech) - konsekwencje zarządcze ; 3. Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych ; 4. Współczesna rola marketingu w organizacji ; 5. Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową ; 6. Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej ; 7. Nowe wyzwania dla marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107253 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
R. I. OD CZEGO ZACZĄĆ? PLATFORMA SPRZEDAŻOWA CZY WŁASNY SKLEP?: Środowisko mojej pracy... ; Mój model biznesowy ; R. 2 ALLEGRO: Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? ; Strategia obecności na portalu aukcyjnym ; Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu ; Narzędzia usprawniające sprzedaż ; Case study ; R. 3. eBay: eBay w Polsce i na świecie ; Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu) ; Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu ; Case study ; R. 4. AMAZON: Amazon - czy warto? ; Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? ; Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study ; R. 5. GROWTH HACKING A OBECNOŚĆ NA WIELU PLATFORMACH SPRZEDAŻOWYCH: Konsument 3.0, czyli kto?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107461 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 281-[282].
CZ. I. POTWORY I OFIARY: 1. Powiedz ml, jak negocjujesz, a ja powiem cl, jak żyjesz ; 2. Negocjacje to też sport ; 3. Walka i współpraca ; 4. Uzbrojone owce są groźniejsze od uzbrojonych wilków ; 5. Demonizacja ; 6. Główne zadanie negocjatora ; CZ. II. PAN RACJONALNY I JEGO MAGICZNE PYTANIA: 7. Kim jest pan racjonalny? ; 8. Kto jest silniejszy? ; 9. Interes ; 10. Plan b ; 11. Czym dysponujesz? ; 12. Deadline‘y i inne ograniczenia ; 13. Droga zwycięzcy ; CZ. III. GRY, W KTÓRE GRAJĄ POTWORY: 14. Taktyczne zagrywki potwora ; 15. Bierz i spływaj, czyli o szantażu ; 16. Ignorowanie. Demonstracyjna pogarda ; 17. Targ bez zasad. Uczestnictwo konkurencji ; 18. Podniesiony głos i nieuzasadnione oskarżenia ; 19. Pytanie z presupozycją ; 20. Spotkajmy się pośrodku ; CZ. IV. ŚLEPE ULICZKI I JAK Z NICH WYJŚĆ: 21. Zawsze jest jakieś wyjście ; 22. Przeniesienie negocjacji do innego wymiaru ; 23. Nowa informacja ; 24. Poszukiwanie nieoczekiwanych rozwiązań ; 25. "Zostawcie mnie w spokoju!" ; 26. Dokonaj zmiany ; 27. Zasada 12 godzin.
Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś "potworem" - osobą o większym doświadczeniu, autorytecie i z większymi możliwościami. Książka Igora Ryżowa, negocjatora z wieloletnim stażem, to opis technik i scenariuszy, które pomogą Ci stanąć do negocjacji z "potworem" jak równy z równym. Znajdziesz w niej gotowe narzędzia negocjacyjne, autentyczne przykłady z biznesu, polityki i życia codziennego, które pomogą Ci skutecznie osiągnąć w negocjacjach z silniejszymi to, na czym ci zależy. Przekonaj się, czym różni się rosyjski styl negocjacji od zachodniego. Przetestuj zagrywkę "częściowej zgody" stosowaną przez Władimira Putina. Dowiedz się, jak osiągać kompromisy, z których będziesz dumny. [Wydawnictwo Sine Qua Non, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109825 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt.: Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa, 2001.
Bibliogr. s. [365]-376.
PODSTAWY TEORETYCZNE I MODELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Istota i elementy procesu komunikacji ; Modele komunikacji społecznej - elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu ; Modele komunikacji marketingowej: Model komunikacji interpersonalnej ; Model komunikacji masowej ; Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym ; KOMPOZYCJA SYTEMU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - FUNKCJE I STRUKTURY: Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres ; Funkcje systemu komunikacji marketingowej ; Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu ; Morfologia systemu komunikacji marketingowej: Struktura i instrumenty ; Płaszczyzny i wymiary integracji ; Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności ; FORMY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna ; Specyfika i funkcje promocji osobistej ; Promocja osobista a proces obsługi nabywcy ; Elementy i kody komunikacji niewerbalnej ; Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej ; FORMY I INSTRUMENTY KOMUNIKACJI MASOWEJ: Reklama: Istota reklamy w świetle teorii komunikacji ; Modele percepcji przekazu reklamowego ; Funkcje i rodzaje reklamy ; Media w transmisji przekazu reklamowego ; Kryteria wyboru form i środków reklamy ; Styl i zasady kreacji reklamy-rozstrzygnięcia strategiczne ; Etyczne aspekty przekazu reklamowego ; Promocja dodatkowa: Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej ; Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej ; Public relations: Public relations jako platforma komunikacji marketingowej - ujęcie modelowe ; Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu ; Grupy odniesienia i instrumenty public relations ; FORMY KOMUNIKACJI W HIPENNEDIALNYM ŚRODOWISKU KOMPUTEROWYM: Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci ; Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej ; Instrumenty komunikacji on-line: Przekroje klasyfikacji ; Witryny www ; Serwisy społecznościowe ; Błogi i grupy dyskusyjne ; Display - formaty reklamy internetowej ; Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa ; Poczta elektroniczna ; KSZTAŁTOWANIE KAMPANII KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE: Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej ; Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem: Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej ; Identyfikacja targetu - adresatów kampanii ; Ustalanie budżetu kampanii ; Określenie kompozycji instrumentów komunikacji ; Ocena efektów kampanii komunikacji: Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy: Funkcje i rodzaje agencji ; Organizacja wewnętrzna agencji reklamy ; Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77326/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieomylne zasady, na których oparto zawiłe strategie rynkowe, wspólne całym pokoleniom kandydatów na menadżerów, nie są wynalazkiem XX wieku - istnieją od dwóch tysięcy lat, jak tego dowiedziemy, poczynając od pierwszego rozdziału tej książki. Rozdział drugi traktuje o polityce cenowej, rozumianej jako czynnik strategiczny. W trzecim omówiono najskuteczniejsze metody zapewnienie sobie wierności klienta, w tym sztukę rozmieszczenia punktów sprzedaży. Czwarty rozdział dotyczy komunikowania się, które, jakkolwiek patrzeć, jest najważniejszym narzędziem marketingu. Wreszcie w piątym pokażemy, że najnowocześniejsze techniki współczesnego marketingu, na przykład "benchmarking", Kościółstosowany, i to z doskonałym skutkiem, już dawno temu. (...) Jedno jest pewne: nowoczesny marketing zbankrutował, marketing Kościoła zwyciężył. Można wprawdzie dyskutować, czy coś takiego jak marketing w ogóle istnieje. Ale to już zupełnie inna historia. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110513 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 1 (1 dodr.). - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2007. - 434, [1] s. : fot., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 414-421 i przy rozdz. Indeksy.
I. KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNE: 1. Nauka o komunikowaniu; 2. Komunikowanie - proces porozumiewania się ludzi; 3. Systemy komunikowania, II. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 4. Pojęcie procesu komunikowania politycznego; 5. Uczestnicy procesu komunikowania politycznego; 6. Propaganda polityczna jako forma komunikowania politycznego; 7. Kampanie polityczne i wyborcze jako forma komunikowania politycznego, III. NARZĘDZIA KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO - PERSPEKTYWA TECHNICZNA: 8. Profesjonalizacja komunikowania politycznego; 9. Marketing polityczny i wyborczy; 10. Polityczne public relations; 11. Reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [301]-316.
R. I. METODY BADAŃ RYNKU POLSKIEJ PRASY DRUKOWANEJ: 1. Istota badań marketingowych: Badania sondażowe ; Badania jakościowe gazet i czasopism ; Badania jakościowe przy testowaniu nowego produktu ; Analiza jakościowa treści przekazu w gazecie lub czasopiśmie ; Badania ilościowe na rynku prasowym ; Badania niereaktywne ; Badania historyczno-porównawcze ; Badania ewaluacyjne ; 2. Instytucje zajmujące się badaniem rynku prasy ; R. II. KANAŁY I METODY DYSTRYBUCJI PRASY: 1. Charakterystyka konsumentów prasy oraz ich zachowań ; 2. Sposoby dystrybucji prasy: Dystrybucja tradycyjna ; Dystrybucja cyfrowa ; R. III - ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE NOŚNIKI WYKORZYSTYWANE W REKLAMOWANIU TYTUŁÓW PRASOWYCH: 1. Nośniki zewnętrzne ; 2. Nośniki wewnętrzne ; R. IV. FOKUSOWANIE WZROKU CZYTELNIKÓW PRASY: 1. Rozwiązania graficzne przyciągające uwagę odbiorców ; 2. Układ kompozycyjny stron pisma wpływający na jakość odbioru zamieszczonych treści ; 3. Fotografia w prasie: Fotograficzne gatunki dziennikarskie ; R. V. NIESTANDARDOWA REKLAMA PRASOWA JAKO ELEMENT PROMOCYJNY PISMA: 1. Rozwiązania niestandardowe stosowane w prasie: Reklamy w postaci okładek ; Reklamy przykrywające tekst dziennikarski ; Reklamy ingerujące w strukturę pisma ; Reklamy ingerujące w layout gazety ; Reklamy, które wykorzystują w swojej kompozycji różne gatunki papieru lub inne materiały ; Reklamy samoistne dołączane do pisma ; R. VI. ZAWARTOŚĆ PRASY - SPOSOBEM NA ZDOBYCIE CZYTELNIKÓW: 1. Różne aspekty opiniotwórczości w prasie ; 2. Publikowanie skrajnych, bulwersujących poglądów przedstawicieli różnych środowisk ; 3. Opinie autorytetów o danym tytule prasowym ; 4. Komentarze specjalistów, fachowców będących autorytetami w danej dziedzinie wiedzy ; 5. Cytowalność danego pisma w innych tytułach prasowych lub mediach ; 6. Zamieszczanie przedruków tekstów z innych pism ; 7. Inne sposoby uatrakcyjniania zawartości treściowej pism ; R. VII. PRZEDSIĘWZIĘCIA PROMOCYJNE REDAKCJI PRASOWYCH: 1. Akcje społeczne ; 2. Eventy ; 3. Konkursy ; 4. Działania promocyjne mające na celu podnieść prestiż redakcji prasowej ; 5. Działania promocyjne poza redakcją prasową ; 6. Inne metody promocji tytułów ; 7. Promocja tytułu prasowego w innych mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106487 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "How to blog for profit: without selling your soul" 2014.
Wszyscy wiemy, że na działalności internetowej można nieźle zarobić. Sklepy, media społecznościowe, YouTube... to wszystko świetne kanały sprzedaży. Ale blog? Tak, okazuje się, że na blogu też można sporo zyskać. I nie oznacza to, że masz przy nim siedzieć od rana do nocy. Chcesz dowiedzieć się, jak przekształcić Twój malutki, prywatny blog, na który wchodzi garstka przyjaciół i pasjonatów, w prawdziwe centrum biznesowe? Routh Soukup ma dla Ciebie mnóstwo cennych informacji, bo od kilku lat sama zarabia na swoim blogu i dobrze wie, jak prowadzić taki nietypowy biznes. Znajdziesz tu rady na temat przygotowywania treści, pisania zabójczo skutecznych postów, dobierania ciekawych zdjęć, a także rozwijania bloga. Dowiesz się, co warto zrobić w celu przyciągnięcia czytelników oraz dlaczego koniecznie trzeba komentować inne blogi i promować ich twórców. Poznasz zasady networkingu, nauczysz się optymalizować swoją stronę pod kątem wyszukiwarek, zdobędziesz stałych subskrybentów. Ruth wprowadzi Cię też w tajniki działania marketingu wirusowego. Jeśli jej posłuchasz, wkrótce zaczniesz czerpać zyski z reklam, programów partnerskich czy sprzedaży gadżetów. Zorganizuj się, wyznacz sobie cele i... startuj! [Helion, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na podstawie rozprawy doktorskiej pt. "Model działań strategicznych agencji public relations w Polsce w zakresie zarządzania kryzysowego".
Bibliografia, netografia na stronach 230-242.
R. I. Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych przez agencje public relations - wybrane zagadnienia: 1. Struktura i opis rynku public relations w Polsce ; 2. Rynek agencji public relations w Polsce i jego potencjał w perspektywie międzynarodowej ; 3. Wady i zalety korzystania z usług agencji public relations ; 4. Zarządzanie kryzysowe jako sfera zadaniowa public relations w kontekście usług agencji PR ; 5. Czynniki zwiększające podatność organizacji na ryzyko wystąpienia kryzysu wizerunkowego ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. II. Metodologia badań własnych: 1. Struktura modelu badawczego ; 2. Konceptualizacja kluczowych pojęć ; 3. Dobór próby, cele i hipotezy badawcze ; 4. Charakterystyka badanych ; 5. Wstępne założenia i ograniczenia badawcze ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. III. Analiza działań agencji PR i znaczenie zarządzania kryzysowego w ofercie usługowej: 1. Parametr eksperckości w zarządzaniu kryzysowym ; 2. Specyfikacja agencji PR funkcjonujących na rynku usług doradczo-komunikacyjnych ; 3. Profil klientów korzystających ze wsparcia agencji PR ; 4. Wyróżniki kryzysowego public relations z punktu widzenia agencji PR ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. IV. Doświadczenia zdobyte podczas pracy w agencji w kontekście wybranych aspektów funkcjonowania branży PR z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych: 1. Doświadczenie atencjonalne jako element przewagi konkurencyjnej na rynku usług doradczo-komunikacyjnych ; 2. Ocena usług własnych - czyli jak agencja PR postrzegają swoją pracę ; 3. Występowanie i geneza kryzysów wizerunkowych w agencjach PR oraz w innych organizacjach zatrudniających PR-owców ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. V. Analiza stron internetowych agencji PR oraz desk research w kierunku diagnozy sposobu ich działania: 1. Analizy porównawcze na podstawie desk research ; 2. Wyróżniki oferty usług agencji zrzeszonych w organizacji branżowej ; 3. Potencjał informacji na temat usług z zakresu zarządzania kryzysowego na podstawie analizy zawartości stron internetowych agencji SAPR i ZFPR ; 4. Profesjonalne prowadzenie strony internetowej szansą na zainteresowanie nowych klientów ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. VI. Specyfika pracy w agencji PR - spojrzenie menedżerów zarządzających na PR kryzysowy oraz identyfikacja wymiarów współpracy z klientem: 1. Praca w agencji - główne wyzwania zarządzających ; 2. Usługi doradcze i potrzeby rynku w zakresie zarządzania kryzysowego ; 3. Komentarze ekspertów do wyników badań własnych z zakresu usług komunikacji kryzysowej ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112293 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [163]-169.
Praca naukowa dofinansowana ze środków Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu
R. I. MOBILE MARKETING - WYBRANE ASPEKTY TEORETYCZNO-PRAKTYCZNE, Agnieszka Dejnaka: 1. Mobile marketing a e-marketing ; 2. Aplikacje mobilne ; 3. Technologie w mobile marketingu ; 4. Mobile marketing a futurystyczne wizje ; R. II. WYKORZYSTANIE URZĄDZEŃ MOBILNYCH W ZAKUPACH POLSKICH GOSPODARSTW DOMOWYCH, Katarzyna Kachel: 1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych ; 2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce ; 3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych ; R. III. CZY NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ MOŻE BYĆ SMART? ROZWIĄZANIA MARKETINGU MOBILNEGO, Anna Brdulak, Anna Orzeł: 1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych ; 2. Niepełnosprawność - charakterystyka, zakres ; 3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0 ; R. IV. APLIKACJE MOBILNE W TURYSTYCE I REKREACJI, Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza: 1. Zastosowanie aplikacji w podróżach ; 2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej ; 3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu ; 4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży - w świetle wyników badań ankietowych ; R. V. MICROLEARNIG - MOBILNA EDUKACJA WŚRÓD WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY, Anna Zięty, Sonia Gruca: 1. Wyzwania cyfrowego świata ; 2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych ; 3. Microlearning - pojęcie, cechy i możliwości zastosowania ; R. VI. E-PR - DYNAMIKA ZMIAN W PUBLIC RELATIONS, NOWE TRENDY I METODY BADAŃ, Danuta Studencka-Derkacz: 1. Public relations w dobie rozwoju Internetu ; 2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca ; 3. Rola emocji w komunikacji z klientem ; 4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations ; 5. Mobile public relations ; R. VII.SKUTECZNE PROJEKTOWANIE APLIKACJI MOBILNYCH - GŁÓWNE ASPEKTY PRAKTYCZNE, Jan Cendrowski: 1. Aplikacje mobilne - uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania ; 2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów ; 3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji ; R. VIII. DIGITAL MARKETING - TECHNOLOGIE CYFROWE A ZMIANY W FUNKCJONOWANIU MARKETINGU, Krzysztof Kuźniak: 1. Rewolucja cyfrowa ; 2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych ; 3. Big Data ; 4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych ; R. IX. MARKETING MOBILNY A POTRZEBY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, Agnieszka Sosińska: 1. Marketing mobilny a niepełnosprawność ; 2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile ; 3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107777 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej