Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(28)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Mazur Marek
(3)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Hofman Iwona
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Borowski Jerzy (organizacja i zarządzanie)
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gugnin Aleksander
(1)
Gugnina Tatiana
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Lusińska Anna
(1)
Machura Witold
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Ostasz Grzegorz
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Płatek Paweł (1975- )
(1)
Rejman-Zientek Magdalena
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Warzecha Jan (1959- )
(1)
Zaręba Agnieszka (politologia)
(1)
Łęcicki Grzegorz (1958- )
(1)
Żurawski Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(12)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Marketing polityczny
(29)
Kampania wyborcza
(14)
Środki masowego przekazu
(10)
Internet
(6)
Komunikacja polityczna
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Politycy
(5)
Polityka
(4)
Public relations
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Dziennikarze
(3)
Marketing
(3)
Propaganda
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Kampania wyborcza parlamentarna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Miasta
(2)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjotechnika
(2)
Sponsoring
(2)
Telewizyjne programy informacyjne
(2)
Wolność słowa
(2)
AIESEC
(1)
Administracja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dezinformacja
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarstwo
(1)
ELSA
(1)
Gender
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Image
(1)
Inwestycje
(1)
Kaczyński, Jarosław (1949- )
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie społeczne
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korupcja
(1)
Korwin-Mikke, Janusz (1942- )
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Kultura masowa
(1)
Kwaśniewski, Aleksander (1954- )
(1)
Lepper, Andrzej (1954- )
(1)
Lubicz, Ryszard
(1)
Macierze
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing polityczyny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Opinia publiczna
(1)
Partie polityczne
(1)
Platforma Obywatelska
(1)
Platforma Obywatelska (PO)
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Polska
(1)
Populizm (ideologia)
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Postać filmowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama społeczna
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Studenci
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sądownictwo
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Walka informacyjna
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wojsko
(1)
Wolność prasy
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: dzieło
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-0
(6)
1989-
(4)
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Gatunek
Blogi
(3)
Opracowanie
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; nr 2356)
Bibliogr. przy art.
Działania polityczne.Teoria i praktyka.Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego.Marketing polityczny w USA:koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezyden- ckich.Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego. Wyborca na rynku politycznym.Strategie partii poli- tycznych.Public relations w polityce.Promocja i rekla- ma polityczna.Lobbing jako strategia promocji intere- sów grupowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87743 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [88].
1. Specyfika marketingu politycznego 2. Podstawowe kategorie marketingu politycznego 3. analiza rynku politycznego 4. Produkt polityczny 5. Cena politycznego produktu 6. Dystrybucja i środki masowego przekazu jako instrumenty marketingu politycznego 7. Promocja politycznego produktu 8. Marketing polityczny i wyborczy w Rosji 9. Merketingowe praktyki w wyborach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. [308]-328.
Kod komunikacyjny męskości jako kategoria społeczno-kulturowa w Polsce i we Francji ; Czynniki kształtujące kod komunikacyjny męskości w Polsce i we Francji ; Kod komunikacyjny męskości w marketingu politycznym w Polsce i we Francji - ujęcie teoretyczne ; Kod komunikacyjny męskości w kształtowaniu wizerunku publicznego w marketingu politycznym - analiza porównawcza mediów polskich (z 2005 roku) i francuskich (z 2007 roku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 416-[418].
Pojęcie i geneza marketingu ; I. Koncepcja socjalistycznego marketingu ; II. Centralne sterowanie niektórymi działaniami marketingowymi ; III. Wykorzystanie zasad marketingu w działalności ; IV. Specyfika marketingu w handlu zagranicznym ; V. Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw ; VI. Badania marketingowe w gospodarce socjalistycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 1 (1 dodr.). - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2007. - 434, [1] s. : fot., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 414-421 i przy rozdz. Indeksy.
I. KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNE: 1. Nauka o komunikowaniu; 2. Komunikowanie - proces porozumiewania się ludzi; 3. Systemy komunikowania, II. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 4. Pojęcie procesu komunikowania politycznego; 5. Uczestnicy procesu komunikowania politycznego; 6. Propaganda polityczna jako forma komunikowania politycznego; 7. Kampanie polityczne i wyborcze jako forma komunikowania politycznego, III. NARZĘDZIA KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO - PERSPEKTYWA TECHNICZNA: 8. Profesjonalizacja komunikowania politycznego; 9. Marketing polityczny i wyborczy; 10. Polityczne public relations; 11. Reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Człowiek człowiekowi... władcą ; 2. Jak zdobyć Władzę? ; 3. Ile kosztuje Władza? ; Jak Władzę utrzymać? ; Zdrowie Władzy ; Ludzki wymiar Władzy ; Jak Władza ludowi - tak lud Władzy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing polityczny w Internecie / Sergiusz Trzeciak. - Warszawa : Muza, 2010. - 175, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 164-171.
STRATEGIA KAMPANII WYBORCZEJ: Co to jest marketing polityczny ; Dlaczego w marketingu politycznym warto używać narzędzi oferowanych przez Internet ; Jak wyznaczyć cele kampanii wyborczej ; Jakie czynniki wpływają na wynik wyborczy ; Jak zidentyfikować swoich wyborców ; Jak określić tematy i hasła kampanii wyborczej oraz sformułować program wyborczy ; Jak określić środki niezbędne do realizacji strategii kampanii wyborczej ; Jak ustalić właściwą taktykę kampanii wyborczej ; Jak zaplanować kampanię wyborczą ; STRONA WWW: Jak wybrać i zarejestrować domenę internetową ; Jak przygotować koncepcję strony internetowej ; Jakie warunki powinna spełniać strona internetowa ; Jakie materiały powinny się znaleźć na stronie internetowej ; Jakie elementy powinna zawierać strona internetowa ; Jak wybrać właściwy system zarządzania treścią strony ; Jak dokonać wyboru firmy, która przygotuje stronę ; Jak pozycjonować stronę w Internecie i jak ją wypromować ; Jak reagować na antystrony ; SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE: Czym są społeczności internetowe Jak wykorzystać czat, listy dyskusyjne, fora dyskusyjne, wirtualne światy ; Jak blog może wpłynąć na naszą działalność polityczną ; Czym są serwisy społecznościowe i jakie wyróżniamy ich rodzaje ; Jakie działalnia można podejmować w ramach serwisów społecznościowych ; Jak wybrać właściwy serwis ; Jak stworzyć w serwisie społecznościowym profil i jak nim zarządzać ; Czym są systemy mądrego głosowania ; KOMUNIKACJA W INTERNECIE: Jak przygotować bazę danych ; Jakie zasady obowiązują w korespondencji elektronicznej ; Jak przygotować biuletyn internetowy ; Jak w kampanii wyborczej wykorzystać technologie mobilne ; Jaka forma reklamy internetowej jest najskuteczniejsza ; Co to jest marketing wirusowy i jak działa ; WIZERUNEK POLITYKA W INTERNECIE - KATALOG PRAKTYCZNYCH POMYSŁÓW: Polityk "swój człowiek" ; Polityk ekspert ; Polityk aktywny ; Polityk skuteczny ; Polityk wspierający obywateli ; Polityk słuchający wyborców ; Polityk wrażliwy ; Polityk bliski wyborcom ; Polityk dostępny dla wyborców ; Polityk przejrzysty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86597 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros., ukr. Streszcz. ang.
1. Pravitel derzavi joto o'raz (zwropej istorična paradigma) / Gugnin. G. Ostaš, U. Âkovleva) ; 2. Strategie marketingowe w procesie zarządzania uczelniami - projektowanie, rodzaje, przykłady / (H. Hal) ; 3. Instytutiv rozvytku, modeli korporatyvnoho upravlinnya v ekonomitsi / (A. Tkach) ; 4. Preferencje konsumentów i ich znaczenie w koncepcji marketingu ekologicznego / (L. Witek) ; 5. Ryzyko w działalności inwestycyjnej gospodarstw rolniczych / (D. Kusz) ; 6. Współczesne problemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwach przemysłowych / (A. Gazda).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [252]-266.
Reklama polityczna jako przedmiot badań komunikacji politycznej ; Retoryka telewizyjnej reklamy politycznej ; Strategie apelowania do wyborców w telewizyjnej reklamie politycznej ; Wizerunek w telewizyjnej reklamie politycznej ; Perspektywy rozwoju telewizyjnej reklamy politycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 299-315.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Gdański
R. 1. KOMUNIKOWANIE A MARKETING: 1. Komunikacja a komunikowanie i komunikowanie się - rozważania definicyjne ; 2. Komunikacja a marketing ; R. 2. KOMUNIKOWANIE A MARKETING SPOŁECZNY: 1. Marketing społeczny ; 2. Komunikowanie w marketingu społecznym ; R. 3. Komunikowanie społeczne za pomocą kampanii: 1. Kampanie społeczne -wybrane aspekty ; 2. Komunikowanie kampaniami a władza ; R. 4. MARKETING SPOŁECZNY I JEGO WYKORZYSTANIE W POLSKIEJ POLITYCE: 1. Marketing społeczny w komunikowaniu rządowym w Polsce ; 2. Wykorzystywanie w polskim komunikowaniu rządowym narzędzi marketingu społecznego ; R. 5. ANALIZA RZĄDOWYCH INFORMACYJNYCH KAMPANII SPOŁECZNYCH: 1. Problem, czyli tematyka kampanii ; 2. Nadawca, czyli działania Departamentu Pożytku Publicznego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w przedmiocie wolontariatu ; 3. Realizacja kampanii społecznej ; 4. Cel, hasło, czas i zasięg kampanii ; 5. Odbiorca, czyli grupy docelowe podstawowe i poboczne ; 6. 4P kampanii "Nigdy nie jest za późno, by spełniać marzenia" ; 7. Partnerstwo, czyli piąte P ; 8. Ocena kampanii i jej skuteczności ; R. 6. KAMPANIE SPOŁECZNE POLSKICH RZĄDÓW W LATACH 1994-2015. ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ: 1. Jak badać komunikowanie rządowe za pomocą informacyjnych kampanii społecznych, czyli założenia metodologiczne ; 2. Kampanie społeczne w służbie polskiego rządu w latach 1994-2015 -analiza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107490 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86633 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2744)
Bibliogr. przy rozdz.
I. Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje ; II. Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2004 roku ; III. Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki ; IV. Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie ; V. Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku ; VI. Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej ; VII. Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku ; VIII. Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku ; IX. Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bibliogr.
1. Aspekty teoretyczne marketingu politycznego 2. Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich 3. Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku 4. Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce 5. Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Nie warto mieć złudzeń: wszyscy stajemy się ofiarami dezinformacji. Podejmujemy decyzje, opierając się na fałszywych danych, a nasze emocje falują zgodnie z interesami innych ludzi - choć najczęściej nie mamy o tym pojęcia. To przerażające, że żyjemy, nie wiedząc, czyje interesy właśnie zaspokajamy. Jednak wcale nie jesteśmy bezbronni. Zwłaszcza wtedy, gdy wiemy o tym, jak działa dezinformacja i kto za nią stoi. Książka Anny Mierzyńskiej rozwiewa złudzenia i daje narzędzia, by przeciwstawić się niszczącemu efektowi dezinformacji. To precyzyjna, wciągająca i poruszająca analiza internetowych manipulacji, które służą sianiu nienawiści, wywoływaniu i podsycaniu politycznych wojen i chaosu. Jak działa rosyjska propaganda i „soft war” towarzysząca napaści na Ukrainę? Jak stworzyć teorię spiskową i zmienić w zaraźliwy wirus? Jak za pomocą dezinformacji szczuć społeczeństwo przeciwko osobom LGBT? Autorka wprowadza nas głęboko w mechanizmy manipulacji. Jednocześnie gorąco zachęca czytelników - również tych zagubionych, zmęczonych, zaniepokojonych, a nawet obojętnych - do refleksji na temat naszego miejsca i naszych wyborów w świecie masowej dezinformacji. „Dezinformatorzy niszczą państwa zachodnie właśnie dlatego, że uderzają w ich podstawy. Jeśli chcemy żyć w spokojnym, stabilnym kraju, musimy zawalczyć o prawdę”, takim poważnym apelem kończy się "Efekt niszczący". [Agora, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111494, A-111554 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [256]-284.
Telewizyjna reklama polityczna ; Telewizyjna reklama polityczna w kampaniach parlamentarnych w latach 2001-2007 ; Prezentacja platform personalnych produktów politycznych ; Prezentacja platformy programowej produktów politycznych ; Telewizyjne negatywne kampanie reklamowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Wydział Humanistyczny. Politechnika Koszalińska)
ISSN 0239-7129 oraz nr 312 odnosi się do pierwotnego tytułu serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliografia na stronach 299-312.
R. I. PROBLEMY BADAWCZE W OPISIE RYWALIZACJI WYBORCZEJ: 1. Stabilizacja polityczna w okresie 2005-2015 ; 2. Finansowanie partii politycznych jako czynnik stabilizujący system partyjny ; 3. Listy wyborcze ; 4. Widowisko, aktorstwo czy polityka? ; Postpolityka ; Mediatyzacja polityki ; Polityka sterowana sondażami ; Karnawalizacja ; R. II. PODZIAŁY IDEOLOGICZNE W POLSKIM SYSTEMIE POLITYCZNYM: 1. Nieadekwatność podziałów "lewica" versus "prawica" ; 2. Uwarunkowania tożsamości partyjnych na tle transformacji politycznej ; 3. Podziały w nowej rzeczywistości politycznej po 2005 roku: Tożsamość partii postsolidarnościowych ; Kontynuacja tożsamości politycznych na tle podziałów partyjnych ; Personalny wymiar rywalizacji politycznej ; R. III. HASŁA I PROGRAMY WYBORCZE W RYWALIZACJI POLITYCZNEJ: 1. Hasła wyborcze jako wyraz rywalizacji politycznej ; 2. Historia rywalizacji politycznej w kontekście funkcjonowania haseł wyborczych ; 3. Analiza treści programów wyborczych względem wizerunku partii politycznych oraz rywalizacji wyborczej ; 4. Program polityczny ; 5. Program polityczny jako autoprezentacja partii ; 6. Analiza programowa ; 7. Instytucjonalizacja programów politycznych ; R. IV. OKRES 2005-2007. KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLITYCZNYCH BIEGUNÓW: 1. Ewolucja poglądów elektoratów partyjnych na temat istotnych kwestii społecznopolitycznych w latach 2005-2015 ; 2. Socjodemograficzne podziały wśród wyborców w latach 2005-2015 ; 3. "Płynność" elektoratów wyborczych ; R. V. POCZĄTEK RYWALIZACJI PO I PIS: 1. Okres 2005-2007 jako moment budowy biegunów politycznych na poziomie elektoratów ; 2. Nieudana koalicja i początek rywalizacji PO i PiS ; 3. Kontestacja czy kontynuacja modelu rywalizacji wyborczej po 2005 roku? ; 4. Formowanie się gabinetów rządowych w latach 2005-2007 ; R. VI. RYWALIZACJA WYBORCZA W LATACH 2007-2015: 1. Kampania wyborcza w 2007 roku: Nastroje społeczne podczas kampanii wyborczej 2007 ; Wynik wyborczy jako nieprzewidywalny element rywalizacji wyborczej ; Wybrane aspekty marketingu wyborczego w praktyce ; 2. Katastrofa Smoleńska ; 3. Kampania wyborcza w 2011 roku ; 4. Kampania wyborcza w 2015 roku: Nowe inicjatywy i podmioty polityczne ; Prawo i Sprawiedliwość ; Platforma Obywatelska ; Lewica ; ZAKOŃCZENIE ; BIBLIOGRAFIA ; ANEKSY: 1. Poglądy elektoratów partyjnych (w roku wyborczym: 2005, 2007, 2011, 2015) ; 2. Poparcie dla partii politycznych w okresie 2002-2005 ; 3. Poparcie dla partii politycznych w okresie 2005-2007 ; 4. Preferencje partyjne w okresie kampanii wyborczej w 2007 r. ; 5. Preferencje partyjne w okresie kampanii wyborczej w 2011 r. ; 6. Preferencje partyjne w okresie kampanii wyborczej w 2015 r. ; 7. Socjodemograficzne podziały elektoratów partyjnych w wyborach parlamentarnych w okresie 2005-2015.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106282 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85937, A-86991 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej