Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(7)
Autor
Fonfara Krzysztof
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Czekałowski Karol Konrad
(1)
Deszczyński Bartosz
(1)
Dymitrowski Adam
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Małys Łukasz
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Mielcarek Paweł
(1)
Nowacki Filip
(1)
Ratajczak-Mrozek Milena
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Soniewicki Marcin
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Wieczerzycki Marcin
(1)
Witek Lucyna
(1)
Yip George S
(1)
Zborowski Andrzej (demografia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Marketing międzynarodowy
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Decyzje
(2)
Globalizacja
(2)
Marketing
(2)
Zarządzanie
(2)
Antropogeografia
(1)
Dojazd do szkoły
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osiedle mieszkaniowe
(1)
Polacy za granicą
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rynek zagraniczny
(1)
Studenci
(1)
Suburbanizacja
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy międzynarodowe
(1)
Technika komunalna
(1)
Tereny powojskowe
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Bieszczady
(1)
Chiny
(1)
Galicja
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Podhale
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Poradnik
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Psychologia
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-188.
1. Istota i znaczenie marketingu międzynarodowego. 2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa. 3. Strategie wejścia i konkurencji na rynku międzynarodowym ; 4. Kształtowanie produktu międzynarodowego ; 5. Strategie cenowe na rynku międzynarodowym ; 6. Dystrybucja na rynku międzynarodowym ; 7. Promocja na rynku międzynarodowym ; 8. Komunikacja w biznesie na rynku międzynarodowym ; 9. Kierunki rozwoju marketingu międzynarodowego ; 10. Studium przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94575 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [227]-239.
1. Istota i zakres marketingu międzynarodowego ; 2. Podstawowe trendy we współczesnym międzynarodowym otoczeniu firmy ; 3. Współczesne procesy internacjonalizacji firmy ; 4. Proces internacjonalizacji konsumentów ; 5. Marketing partnerski (relationship marketing) na rynku międzynarodowym ; 6. Tworzenie, rozwój i komercjalizacja produktów na współczesnym rynku międzynarodowym ; 7. Współczesne dylematy standaryzacji produktu na rynkach zagranicznych ; 8. Koncepcje marki i pozycjonowania produktów na współczesnym rynku międzynarodowym ; 9. Technologie informacyjne i komunikacyjne na współczesnym rynku międzynarodowym ; 10. Etyka a marketing międzynarodowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [227]-239.
R. 1. ISTOTA I ZAKRES MARKETINGU MIĘDZYNARODOWEGO: Pojęcie i specyfika marketingu międzynarodowego ; Rola nabywców instytucjonalnych i konsumentów w marketingu międzynarodowym ; R. 2. PODSTAWOWE TRENDY WE WSPÓŁCZESNYM MIĘDZYNARODOWYM OTOCZENIU FIRMY: Globalizacja otoczenia gospodarczego i globalna konkurencja ; Rozwój technologiczny ; Rola interesariuszy w konkurencyjności przedsiębiorstwa ; R. 3. WSPÓŁCZESNE PROCESY INTERNACJONALIZACJI FIRMY: Istota i zakres procesu internacjonalizacji firmy ; Przegląd wybranych modeli internacjonalizacji przedsiębiorstwa: Modele etapowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Model eklektyczny internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Model strategiczny internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Modele internacjonalizacji przedsiębiorstwa oparte na podejściu sieciowym: Istota podejścia sieciowego, Model sieciowy J. Johansona i L.-G. Mattssona, Model sieciowy Uppsala 2009, Model sieciowy internacjonalizacji D. Blankenburg, Model sieciowy internacjonalizacji K. Fonfary ; R. 4. PROCES INTERNACJONALIZACJI KONSUMENTÓW: Rynek konsumencki i rynek przedsiębiorstw-ujęcie tradycyjne ; Zmiana charakteru międzynarodowego rynku konsumentów: Struktura rynku, Zachowania zakupowe, Praktyki marketingowe ; Powiązania sieciowe na międzynarodowym rynku konsumentów a rozwój technologiczny w systemach komunikacji ; BioWare - współpraca z konsumentami - case study ; R. 5. MARKETING PARTNERSKI [RELATIONSHIP MARKETING) NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Istota i zakres wykorzystania koncepcji marketingu partnerskiego na rynkach zagranicznych ; Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) na rynkach zagranicznych: Definicja CRM, Globalizacja zarządzania relacjami z klientami, Korzyści i zagrożenia stosowania CRM na rynkach międzynarodowych ; Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie relacjami z nabywcami ; Wdrażanie marketingu partnerskiego: Podstawowe bariery, Predyspozycje przedsiębiorstw do wdrożenia marketingu partnerskiego na rynku międzynarodowym ; Hard Rock Cafe - wdrożenie Globalnego Systemu Lojalnościowego - case study ; R. 6. TWORZENIE, ROZWÓJ I KOMERCJALIZACJA PRODUKTÓW NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Istota i zakres produktu ; Struktura produktu ; Proces tworzenia produktu na współczesnym rynku międzynarodowym ; Międzynarodowy cykl życia produktu ; Międzynarodowy cykl życia produktu na przykładzie samochodu Volkswagen Santana - case study ; R. 7. WSPÓŁCZESNE DYLEMATY STANDARYZACJI PRODUKTU NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH: Istota standaryzacji i adaptacji ; Standaryzacja produktu a globalizacja ; Standaryzacja a adaptacja - wpływ na politykę promocji, cen i dystrybucji ; Standaryzacja produktu na rynkach B2B i B2C ; Standaryzacja produktu: atut czy przeszkoda na współczesnym rynku międzynarodowym ; Standaryzacja produktu w branży motoryzacyjnej na przykładzie volkswagen aktiengesellschaft - case study ; R. 8. KONCEPCJE MARKI I POZYCJONOWANIA PRODUKTÓW NA WSPÓŁCZESNYM RYNKI MIĘDZYNARODOWYM: Istota i walory marki na współczesnym rynku międzynarodowym ; Produkować czy markować ; Co-branding ; Pozycjonowanie ; Ekspansja marki Vodafone na rynek Indii -case study ; R. 9. TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I KOMUNIKACYJNE NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na działalność marketingową na rynku zagranicznym (produkt, dystrybucja, promocja, ceny): Marketing a technologie informacyjne i komunikacyjne - zagadnienia ogólne, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na produkt, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na dystrybucję, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na cenę, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na promocję, Alitalia - siła nabywców i zagrożenia dla przedsiębiorstw w dobie technologii informacyjnych i komunikacyjnych - case study ; Rola i wykorzystanie technologii informatycznych w badaniu potrzeb nabywców na rynkach zagranicznych: Wykorzystanie technologii informatycznych w poszukiwaniu szans rynkowych, Badania indywidualne, Badania trendów rynkowych ; R. 10. ETYKA A MARKETING MIĘDZYNARODOWY: Dominujące spojrzenie na etykę w biznesie ; Wielopoziomowość etyki ; Oddziaływanie etyki na politykę produktu, promocji, dystrybucji i cen oraz zakres nieetycznych zachowań firm na współczesnym rynku międzynarodowym ; Google - dylematy natury etycznej przy wejściu na rynek chiński - case study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103148 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86550 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73769 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks
Bibliogr.
1. Rozumienie strategii globalnej 2. Diagnozowanie potencjału globalizacyjnego sektora 3. Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym 4. Projektowanie globalnych produktów i usług 5. Globalna lokalizacja działalności 6. Tworzenie marketingu globalnego 7. Globalne posunięcia konkurencyjne 8. Budowanie organizacji globalnej 9. Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej 10. Globalna analiza strategiczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business" 2014.
Dla liderów, menedżerów i konsultantów.
Książka Erin Meyer - współautorki bestsellera Gdy regułą jest brak reguł - o tym, jak radzić sobie z trudnościami komunikacyjnymi w świecie biznesu. Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami „kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić. Międzynarodowy bestseller, który pomaga pokonać niewidzialne granice w biznesie. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes z Chińczykami z perspektywy Polaka: dlaczego tyle podmiotów z Chin nie odnosi sukcesu w Polsce? / Kamil Biernat ; Polskie inwestycje w Chinach: sukces, przestrogi i analiza prawna z perspektywy chińskiej / Liwei Cai, Luan Jingxian ; Jak sprawdzić swojego kontrahenta? / Karol Czekałowski ; Przygotowanie dobrej umowy z kontrahentami chińskimi / Kamil Biernat ; Ochrona własności intelektualnej i konsekwencje jej braku / Beata Frenkiel ; Zostałem oszukany! Co mam zrobić? / Karol Czekałowski ; Spory z kontrahentami chińskimi - aspekty praktyczne / Kamil Biernat ; Polsko-chińskie relacje biznesowe na przykładzie polskiego przedsiębiorstwa Amica S.A. / Sofya Chashchina ; Jak rozmawiać z Chińczykami? / Marek Kądzielski ; Jak pracują Chińczycy? / Maria Kądzielska ; Krótka historia bojkotów konsumenckich w Chinach / Stanisław Szufrajda.
Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów w każdym z krajów. Jak mawiał Sun Tzu: „Kto zna wroga i zna siebie, nie będzie zagrożony choćby i w stu starciach. Kto nie zna wroga, ale zna siebie, czasem odniesie zwycięstwo, a innym razem zostanie pokonany. Kto nie zna ani wroga, ani siebie, nieuchronnie ponosi klęskę w każdej walce”. W tej samej kolejności należy poznać swoich partnerów, siebie, rynek, cele i środowisko biznesowe. Chiny stanowią dla nas ogromną szansę gospodarczą, a kto zrozumie chiński umysł i możliwości płynące ze współpracy z Chińczykami uzyska szanse stworzenia czegoś o czym konkurencja może tylko marzyć. W Polsce są już firmy, które to dostrzegły i urosły z małych spółek do liderów w swojej branży właśnie dzięki ścisłej współpracy z podmiotami chińskimi. Dobrą lekcją dla polskich przedsiębiorców może być podejście firm niemieckich i południowokoreańskich, którym udało się osiągnąć świetne wyniki w Chinach dzięki temu, że po prostu nauczyły się one robić interesy z Chińczykami i dostosowały się do chińskiej kultury biznesowej. Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.5 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z seminarium, 21-23 września 2012 r., Myczkowce.
Bibliogr. przy ref.
Streszcz. ang. przy ref.
1. GEOGRAFIA LUDNOŚCI I OSADNICTWA: Emigracja Polaków do Chicago po zmianach ustrojowych w 1989 r. ; Polacy w Norwegii - wybrane cechy społeczno-demograficzne ; Procesy migracji w skupiskach ludności polskiej w okręgu Suczawa (Rumunia) po 1989 r. ; Narzędzie badania małych miast na przykładzie Skawiny ; Miejsce miast średnich w systemie osadniczym Polski ; Procesy suburbanizacji - rozwój czy regres terenów podmiejskich ; Tereny powojskowe w strukturze miasta. 2. GEOGRAFIA SPOŁECZNA: Prowadzone działania rehabilitacyjne wielkich osiedli mieszkaniowych w wybranych krajach europejskich ; Cienie i blaski rewitalizacji poznańskiej Śródki ; Społeczno-gospodarcze zmiany bielskiej starówki w Bielsku-Białej pod wpływem rewitalizacji ; Aktywność przestrzenna studentów krakowskich uczelni (na wybranych przykładach) ; Image, czyli wizerunek miast i regionów w geografii percepcji ; Potencał akademicki wybranych ośrodków Polski. 3. GEOGRAFIA KULTURY I POLITYCZNA: Inżynieria miejska w Galicji ; Etniczne uwarunkowania kształtowania się wielokulturowości pogranicza polsko-słowacko-ukraińskiego ; Możliwe interpretacje przestrzeni politycznej Podhala ; Prologomena do stosunków polsko-afgańskich. 4. GEOGRAFIA EKONOMICZNA: Agroturystyka w obszarach Natura 2000 ; Wpływ targów międzynarodowych na rozwój miast i regionów ; Zastosowanie analiz przestrzennych w badaniu potrzeb przewozowych młodzieży szkolnej (na przykładzie gminy Sękowa).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98587/t.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej