Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(51)
Forma i typ
Książki
(46)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(35)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(5)
Mazurek Grzegorz
(3)
Biernat Kamil
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hales Colin F
(2)
Homa Dominik
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Acker Mike
(1)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Angwin Julia
(1)
Bar Gabriela
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bucki Piotr
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
De Cremer David (1972- )
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Jagielska Paulina
(1)
Jagodziński Waldemar (1983- )
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jednorowski Dominik
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Król Marcin
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kłodawski Filip
(1)
Lipa Michał
(1)
Maltraversi Marco
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mincewicz Sławomir
(1)
Miotk Anna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nurzyńska Anna (ekonomia)
(1)
Olszak Celina
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Polkowska-Nowak Grażyna
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Sala Paweł
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Shih Clara Chung-wai
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Smaga Marta
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Szaran Adam
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tao Tian (1957- )
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wrzeszcz Krystian
(1)
Wu Chunbo (1962- )
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(46)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(46)
angielski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Handlowcy
(2)
Menedżerowie
(2)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Temat
Marketing elektroniczny
(36)
Handel elektroniczny
(15)
Internet
(8)
Media społecznościowe
(8)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Marketing
(6)
Administracja elektroniczna
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Public relations
(5)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Służba zdrowia
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Zarządzanie
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Informacja
(3)
Innowacje
(3)
Klastry (ekonomia)
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Rynek
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Znak towarowy
(3)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Dane osobowe
(2)
Facebook
(2)
Gospodarka
(2)
Jakość życia
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Listy dystrybucyjne
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing polityczny
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Pieniądz elektroniczny
(2)
Podatek
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Portale internetowe
(2)
Prawo autorskie
(2)
Prawo do prywatności
(2)
Promocja handlowa
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Spółki
(2)
Strony WWW
(2)
Sukces
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Uczniowie
(2)
Wiedza
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Aborcja
(1)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Agroturystyka
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Big data
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Ceny
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Controlling
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarze
(1)
E-sądy
(1)
ECDL
(1)
Edytorstwo elektroniczne
(1)
Efektywność energetyczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Europa 2020
(1)
Euroregiony
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gaz ziemny
(1)
Gazownictwo
(1)
Gender
(1)
Temat: dzieło
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Ukraina
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Poradniki
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Kompendium
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 454-[458].
Cz. I. PODSTAWY - SOLIDNY BACKGROUND: 1. Marketing 3.0, 2. Rynek internetowy w Polsce i na świecie, 3. Wpływ Internetu na gospodarkę, 4. Social media - społeczny wymiar Internetu ; Cz. II. SKŁADOWE SUKCESU: 5. Usability i User Experience, 6. Marketing mobilny, 7. E-mail marketing, 8. Automatyzacja marketingu, 9. Gry w Internecie, 10. Wideo i audio w sieci, 11. E-commerce, 12. Kim jest dobry copywriter?, 13. Content marketing, 14. Kampanie społeczne w Internecie ; Cz. III. JAK TO POLICZYĆ?: 15. Badania mediów internetowych, 16. Monitoring mediów społecznościowych ; Cz. IV. NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA: 17. Z technologią za pan brat, 18. Jak współpracować z zespołem IT, 19. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę), 20. Obsługa klienta w sieci, 21. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci, 22. Marketing w start-upach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [123]-128. Indeks.
Kultura nie kurczy się, jak chcą pesymiści, a rozszerza, i to gwałtownie - dzięki coraz powszechniejszemu i łatwiejszemu dostępowi do niej. Nigdy nie będzie w pełni darmowa, ale niskie ceny i ogromny wybór umożliwi nam abonament - wtedy dotrze do nas naprawdę szerokim pasmem. Książka zapowiada zmiany, zaś dotychczasowych twórców i dystrybutorów kultury ostrzega przed pozostaniem w tyle. [Grzegorz Sowula "Rzeczpospolita"]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2371 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. i okł.: "Onepress. [Książki klasy business]".
Indeksy
To doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku. Omówione zagadnienia: - Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku, - Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy, - Techniki budowania marki, - Analiza rynku, - Opracowanie miksu marketingowego, - Zdobywanie lojalnych klientów, - Zasady planowania marketingowego, - Techniki oceny efektywności marketingu, - Marketing elektroniczny. [Helion, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Strona www, rejestracja domeny, reklama i promocja, prawo i bezpieczeństwo. Dod. do Gazety Wyborczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 147-149.
R.I. DEFINICJA, RYNEK, TRENDY: 1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) ; 2. Rynek e-commerce i jego otoczenie: Źródła danych o e-commerce ; Mikrootoczenie: klienci, dostawcy, konkurenci i pracownicy ; Makrootoczenie: czynniki polityczno-prawne, ekonomiczne, socjokulturowe oraz technologiczne ; 3. Trendy w e-commerce: Ewoluowanie modeli biznesowych sklepów ; Zmiany zachowań klientów związane z ewolucją modeli biznesowych ; Zmiany wywołane postępem technologicznym ; R. II. STRATEGIE, MODELE, KPI: 1. Podejście strategiczne ; 2. Budowanie modelu biznesowego ; 3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu: Główne struktury i modele e-commerce ; USP: jak wyróżnić swoją ofertę? Budowanie wartości dla klienta ; 4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie ; 5. Kluczowe wskaźniki efektywności - KPI w e-commerce: Najpopularniejsze KPI w e-biznesie ; Najpopularniejsze KPI w e-commerce ; Ważne dane w e-commerce ; R. III. E-KONSUMENT, PROCESY E-COMMERCE, OMNICHANNEL : 1. E-konsument ; 2. Nowy proces zakupowy: Lejek zakupowy ; Nowy model, new consumer journey ; Etapy procesu zakupowego w sklepie internetowym ; 3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. Omnichannel ; 4. Procesy i organizacja pracy ; R. IV. SPRZEDAŻ A MARKETING, USABIUTY: 1. Sprzedaż a marketing ; 2. E-marketing – przegląd ; 3. Usability w e-commerce ; 4. Projektowanie user experience ; 5. Projektowanie end-to-end ; R. V. KONWERSJA, ONLINE MERCHANDISING, BIG DATA: 1. Konwersja, czyli sprzedaż ; 2. Online merchandising ; 3. Data - Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych ; R. VI. FINANSE, PLANOWANIE PRZYCHODÓW: 1. Finanse - budowanie business case dla e-biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105655 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84790 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm + Marketing interentowy : prezentacje do wykładów : 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Bibliogr. s.117-119. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90878 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : fot., rys., tab. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Bibliogr. s. 117-119 i przy rozdz. Indeks.
I. CZYM JEST INTERNET DLA MARKETINGU?: 1. Ogólne informacje o sieci Internet - dlaczego warto się tym zająć?; 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce; 3. Strategie marketingowe w Internecie, II. OBSZARY WYKORZYSTANIA INTERNETU W MARKETINGU FIRMY: 4. Promocja w sieci; 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci; 6. Badania marketingowe a Internet, III. INTERNET W MARKETINGU FIRM O RÓŻNYM PROFILU DZIAŁALNOŚCI I UWAGI PODSUMOWUJĄCE: 7. Marketing internetowy a profil działalności; 8. To, czego unikać, i to, na co należy zwrócić uwagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt.: Oficyna a Wolters Kluwer business.
Indeks.
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie? Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować? W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google? Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku? Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych? Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce. Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań. [Wolters Kluwer Polska, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98285 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress)
Indeks.
1. Wybór celu, modelu i strategii ; 2. Sklep internetowy ; 3. Sprzedaż na platformach aukcyjnych ; 4. Usługi online ; 5. E-marketing ; 6. Komunikacja z e-klientem ; 7. Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży ; 8. Zwiększanie efektywności sprzedaży ; 9. E-biznes a prawo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okł. i s. tyt.: Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?
Na okł.: Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim. Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych. Interaktywne relacje z klientami. Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu. Narzędzia kreowania wizerunku w sieci.
Bibliogr. s. 235-238.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. i s. tyt. przy podtyt.: Wydanie 2, dotyczy wydania oryg.
Na s. tyt. i okł.: Polub tę książkę! Wpływ serwisów społecznościowych na przemiany społeczne i kulturowe. Tworzenie profili i stron na Facebooku, kont na Twitterze i LinkedIn, zarządzanie nimi oraz optymalizacja. Prowadzenie hipertargetowanych kampanii reklamowych. Nowe studia przypadków, wyniki badań i aktualne zadania dla każdego marketera, menedżera i przedsiębiorcy. Gościnne wypowiedzi światowej klasy ekspertów. Listy zadań do wykonania.
Indeks.
I. DLACZEGO SIECI SPOLECZNOŚCIOWE SĄ WAŻNE DLA BIZNESU: Czwarta rewolucja ; Nowe normy społeczne ; Przeobrażenia relacji międzyludzkich i kapitału społecznego. II. SIEĆ SPOŁECZNOŚCIOWA W ORGANIZACJI: Sprzedaż w erze Facebooka ; Obsługa klienta w erze Facebooka ; Marketing w erze Facebooka ; Innowacja i współpraca w erze Facebooka ; Rekrutacja w erze Facebooka. III. ZASTOSOWANIE SIECI SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTW - PRZEWODNIK: Jak opracować plan działania i wskaźniki pomiaru w erze Facebooka ; Jak nawiązywać relacje w internecie społecznościowym i innymi zarządzać ; Jak komunikować się z klientami na sronach facebookowych i Twitterze ; Jak prowadzić kampanie reklamowe i promocyjne w internecie społecznościowym. IV. STRATEGIA DZIAŁANIA W SIECIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Porady dla małych firm ; Porady dla organizacji non profit, instytucji służby zdrowia, oświaty i prowadzących kampanie polityczne ; Zarządzanie, strategia i wdrażanie technologii w korporacji ; Przyszłość biznesu społecznościowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98296 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Video marketing nie tylko na YouTube / Magdalena Daniłoś. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2016. - 222, [1] s. : il. ; 14x21 cm.
(Onepress Exclusive)
Obraz wart więcej niż tysiąc słów Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera. Czujesz to? Czujesz reklamowy potencjał tkwiący w dobrze nakręconym video? „No tak, ale emisja spotów reklamowych w telewizji sporo kosztuje” - pomyślisz pewnie i będziesz mieć rację. Ale kto powiedział, że chodzi o telewizję? Wykorzystanie platform takich jak YouTube, Facebook czy Instagram daje nieskończone możliwości nie tylko w kontekście realizowania kampanii reklamowych, ale przede wszystkim budowania świadomości marki. Musisz tylko wiedzieć, jak to robić, czyli jak za pomocą krótkiego materiału opowiedzieć historię marki w sposób, który porwie odbiorcę i sprawi, że będzie on chciał podzielić się nią ze znajomymi. O tym właśnie jest ta książka. [Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104051 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 133, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 133-[134].
Dla marketingowców, specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej. Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić. Janina Bąk Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda? Paweł Tkaczyk Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak. Rafał Żak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Skąd się bierze zafałszowany obraz e-mail marketingu? ; O czym więc traktuje ta książka? ; R. 1. E-MAIL MARKETING - DZIARSKI STARUSZEK: Kiedy to wszystko się zaczęło? ; Staruszek czy nie? ; Jak możesz wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie? ; Czas, start. Co należy wziąć pod uwagę, zanim zbierzesz się do pracy? ; Z życia praktyk: popularne mity na temat e-mail marketingu ; R. 2. PRZYGOTOWUJEMY SIĘ!: Czy masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować? Z życia praktyka: e-mail marketingowy Dzień Świstaka? ; R. 3. BAZA MAILINGOWA... BAZĄ TWOJEGO E-MAIL MARKETINGU: Baza mailingowa - własna, pożyczona, a może kupiona? Jak prawie za darmo przyspieszyć budowę bazy adresowej? ; Metoda double opt-in - czym i dlaczego jest tak ważna? ; Jak witać się z nowymi subskryptami newslettera? ; Jak rozwiązać wypis z newslettera? ; Higiena bazy danych ; Z życia praktyka: co zrobić ze starą, nieużywaną bazą adresową? ; R. IV. PRACUJEMY NAD NEWSLETTEREM: Opracujemy szablon wiadomości ; Podstawy tworzenia skutecznych wiadomości ; R. V. ANALIZUJEMY NASZĄ PRACĘ: Najważniejsze wskaźniki w e-mail marketingu (i jak je optymalizować) ; Analityka newsletterów (i nie tylko) - kilka wskazówek ; Z życia praktyka: 5 pułapek, w które możesz wpaść podczas testowania i analizowania wyników ; R. 6. WYBÓR NARZĘDZIA DO E-MAIL MARKETINGU. ASPEKTY, NA KTÓRE WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ: Dostarczalność ; Aspekty, które ułatwiają start ; Aspekty, które wpływają na komfort i efektywność pracy ; R. 7. MARKETING AUTOMATION: Nie istnieje jeden "marketing automation" ; Główny mit związany z marketingiem automation ; Marketing automation - identyfikacja użytkownika ; Marketing automation B2B i B2C - z jakich funkcji korzystać? ; R. 8. COLD MAILING W PIGUŁCE: Czym jest cold mailing? ; Jak wybrać narzędzie do cold mailingu? Jak (od technicznej strony) działa cold mailing? ; Skąd wziąć bazę adresową do cold mailingu? ; 10 podstaw skutecznego cold mailingu ; Konstrukcje skutecznych "zimnych maili".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106892 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Książka jest adresowana do każdego, kto chce ugruntować, pogłębić oraz rozwinąć swoją wiedzę i kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu. Korzystać może z niej praktycznie każdy: studenci, specjaliści, eksperci, menedżerowie, którym zależy na budowaniu, ulepszaniu i rozwijaniu swojej obecności online. Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki. Pod względem treści książka odpowiada obecnym międzynarodowym standardom w zakresie edukacji związanej z e-marketingiem. Oznacza to, że może ona być wykorzystywana jako podstawowy materiał na wszelkich zajęciach, warsztatach i szkoleniach związanych z marketingiem internetowym. [Wydawnictwo Poltext, 2018]
Grzegorz Mazurek, Wstęo ; Grzegorz Mazurek, Konrad Zach, R. 1. Strategia i planowanie e-marketingowe ; Jolanta Tkaczyk, R. 2. Konsument w internecie ; Michał Kot, R. 3. Badania marketingowe online ; Anna Miotk, R. 4. Mierzalność działań online ; Paweł Gruszecki, R. 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu ; Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman, R. 6. Usługi interaktywne ; Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach, R. 7. Serwis WWW: oś komunikacji online ; Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec, R. 8. Projektowanie interfejsów ; Wojciech Szymański, R. 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) ; Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębnista, R. 10. Google AdWords i analityka webowa ; Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń, R. 11. Reklama internetowa ; Paweł Saka, R. 12. E-mail marketing ; Dagmara Plata-Alf, R. 13. Marketing Automation ; Szymon Lisowski, R. 14. Socjal media marketing ; Tomasz Woźniak, R. 15. Technologie mobilne w marketingu ; Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański, R. 16. Content marketing ; Magdalena Daniłoś, R. 17. Wideo marketing na YouTube ; Aleksander Winciorek, R. 18. Internet PR i influencer marketing ; Konrad Zach, R. 19. Personal branding ; Grzegorz Mazurek, R. 20. Przyszłość e-marketingu ; Grzegorz Mazurek, Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, wykresy kolorowe ; 25 cm.
Na stronie redakcyjnej: Wydanie w nowej szacie graficznej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Książka jest adresowana do każdego, kto chce ugruntować, pogłębić oraz rozwinąć swoją wiedzę i kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu. Korzystać może z niej praktycznie każdy: studenci, specjaliści, eksperci, menedżerowie, którym zależy na budowaniu, ulepszaniu i rozwijaniu swojej obecności online. Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki. Pod względem treści książka odpowiada obecnym międzynarodowym standardom w zakresie edukacji związanej z e-marketingiem. Oznacza to, że może ona być wykorzystywana jako podstawowy materiał na wszelkich zajęciach, warsztatach i szkoleniach związanych z marketingiem internetowym. [Wydawnictwo Poltext, 2018]
Grzegorz Mazurek, Wstęp ; Grzegorz Mazurek, Konrad Zach, R. 1. Strategia i planowanie e-marketingowe ; Jolanta Tkaczyk, R. 2. Konsument w internecie ; Michał Kot, R. 3. Badania marketingowe online ; Anna Miotk, R. 4. Mierzalność działań online ; Paweł Gruszecki, R. 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu ; Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman, R. 6. Usługi interaktywne ; Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach, R. 7. Serwis WWW: oś komunikacji online ; Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec, R. 8. Projektowanie interfejsów ; Wojciech Szymański, R. 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) ; Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębnista, R. 10. Google AdWords i analityka webowa ; Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń, R. 11. Reklama internetowa ; Paweł Saka, R. 12. E-mail marketing ; Dagmara Plata-Alf, R. 13. Marketing Automation ; Szymon Lisowski, R. 14. Socjal media marketing ; Tomasz Woźniak, R. 15. Technologie mobilne w marketingu ; Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański, R. 16. Content marketing ; Magdalena Daniłoś, R. 17. Wideo marketing na YouTube ; Aleksander Winciorek, R. 18. Internet PR i influencer marketing ; Konrad Zach, R. 19. Personal branding ; Grzegorz Mazurek, R. 20. Przyszłość e-marketingu ; Grzegorz Mazurek, Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak - wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?” Mówiąc po ludzku - ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować… [Wydaw. Naukowe PWN, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej