Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(57)
Forma i typ
Książki
(50)
Publikacje naukowe
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
Czasopisma
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(62)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(12)
Wypożyczalnia Główna - czytelnia (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(52)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Magazyn Rezerw
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(7)
Machura Witold
(3)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(2)
Hofman Iwona
(2)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Abriszewski Krzysztof
(1)
Angwin Julia
(1)
Bajorek-Zydroń Katarzyna
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bańka Augustyn (1950- )
(1)
Blecharczyk Wojciech (1962- )
(1)
Bokszański Zbigniew (1940- )
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chorób Roman
(1)
Czelusta Alojzy
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Depa Jakub
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gelles David
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Jagielska Paulina
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarczewski Woyciech
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jednorowski Dominik
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Jurgilewicz Marcin
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kaniewski Bartłomiej
(1)
Kaźmierczak Jan
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kotowska Agata
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Krukowska Magdalena
(1)
Kubiak Hieronim (1934- )
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Leigh Rich
(1)
Lyons Dan (1960- )
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Maksymiuk Renata
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Mazur Marek
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Miller Geoffrey (1965- )
(1)
Ner Katarzyna
(1)
Olejarz Tadeusz (logistyka)
(1)
Oleksiuk Michał
(1)
Ostasz Grzegorz (1964- )
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Peters B. Guy
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Poleszak Marek
(1)
Prawelska-Skrzypek Grażyna (1950- )
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Reszuta Bartłomiej
(1)
Rost Małgorzata (1985- )
(1)
Sarama Maria
(1)
Sierocka Halina
(1)
Skorek Monika
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Ukleja Mick (1948- )
(1)
Wontorczyk Antoni (1960- )
(1)
Zaręba Agnieszka (politologia)
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Zborowski Andrzej (demografia)
(1)
Środa Jacek
(1)
Żurawski Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(9)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(56)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(55)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Ekonomiści
(1)
Informatycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing
(13)
Internet
(10)
Marketing polityczny
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Gospodarka
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Innowacje
(6)
Reklama
(6)
Rozwój regionalny
(6)
Zarządzanie
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Marketing terytorialny
(5)
Nierówności społeczne
(5)
Public relations
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Wzrost gospodarczy
(5)
Etyka biznesu
(4)
Instytucjonalizm
(4)
Inteligentne miasta i wsie
(4)
Jakość życia
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Miasta
(4)
Rynek pracy
(4)
Bezpieczeństwo
(3)
Budżet państwowy
(3)
Dług publiczny
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Kapitał społeczny
(3)
Klastry (ekonomia)
(3)
Kobieta
(3)
Korupcja
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Politycy
(3)
Polityka
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Praca
(3)
Prawo do prywatności
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Rynek
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Specjalna strefa ekonomiczna
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Biurokracja
(2)
Budżety rodzinne
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarze
(2)
Ekorozwój
(2)
Energetyka
(2)
Euroregiony
(2)
Finanse publiczne
(2)
Finansowanie
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gaz ziemny
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Informacja
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Leki opioidowe
(2)
Ludzie bogaci
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Menedżerowie
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(2)
Oświata
(2)
Państwo
(2)
Polacy za granicą
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polityka podatkowa
(2)
Polityka społeczna
(2)
Portale internetowe
(2)
Postawy
(2)
Pracownicy korporacji
(2)
Procesy sądowe
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Temat: dzieło
Książę
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
2001-0
(13)
1989-
(8)
1901-2000
(7)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1901-
(3)
1801-
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Ukraina
(3)
Bieszczady
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Arktyka (region)
(1)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Galicja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Kaszuby
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Mielec (woj. podkarpackie)
(1)
Podhale
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Reportaż
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Materiały konferencyjne
(4)
Blogi
(3)
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Publicystyka
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(29)
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Psychologia
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Religia i duchowość
(1)
Transport i logistyka
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
I. NARODZINY KONSUMENTÓW: 1. Kapitalizm triumfujący i etos infantylizmu 2. Od protestantyzmu do infantylizmu. II. ZMIERZCH OBYWATELI: 3. Infantylizacja konsumentów: pojawnienie się dzieci-dorosłych 4. Prywatyzowanie obywateli: jak się rodzi społeczna schizofrenia 5. Branding tożsamości: utrata znaczenia 6. Totalizacja społeczeństwa: koniec różnorodności. III. LOS OBYWATELI: 7. Opór wobec konsumpcjonizmu: czy kapitalizm potrafi się sam wyleczyć? 8. Jak leczyć obywatelską schizofrenię: przywrócenie poczucia obywatelskości w świecie wzajemnych zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obyczaje, Prawo i Polityka, Życie Codzienne)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86106 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 189-192.
Dla marketingowców i osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi.
R. I. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne ; 1. Dlaczego komunikacja i sprzedaż skierowane do kobiet? - zmiany społeczno-ekonomiczne na świecie ; 2. Różnice w postrzeganiu świata i komunikacji u kobiet i mężczyzn ; 3. Płeć kulturowa (psychologiczna) ; 4. Female Economy a Womenomics ; R. II. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu: 1. Co to jest gender marketing? ; 2. Potencjał i charakterystyka nowego rynku ; 3. Kobieta jako grupa docelowa w komunikacji zewnętrznej - segmentacja konsumentek ; 4. Kobiece kody komunikacji - CZUJESZ? ; 5. Proces zakupowy konsumentek - ogólne założenia ; 6. 4R ; R. III. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet: 1. Różnice i podobieństwa w procesie zakupowym kobiet i mężczyzn ; 2. Zasady sprzedaży skierowanej do kobiet ; 3. Jak to robimy w praktyce, realizując potrzeby konsumentki? ; 4. Przegląd przestrzeni sprzedaży na przykładzie sklepu ; 5. Jak to robimy w praktyce, realizując pragnienia konsumentki? ; 6. Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta ; 7. W trakcie sprzedaży - praktyczne rady ; 8. Utwierdź konsumentkę w przekonaniu, że dobrze wybrała ; Aneks: Szkolenie dla sprzedawców - przykład ; Bibliografia.
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania. Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu: - strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji ; -audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy ; -szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży. Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią. [CeDeWu, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 215-222.
R. I. NOWOCZESNA KOMUNIKACJA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU SPOŁECZNO-EKONOMICZNYM: 1. Istota komunikacji międzyludzkiej ; 2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku ; 3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy: Tożsamość firmy ; Wizerunek ; Reputacja ; 4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm: Duże przedsiębiorstwa ; Małe i średnie przedsiębiorstwa ; 5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców ; 6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców ; R. II. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ŚRODOWISKU BIZNESOWYM - B2B: 1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B: Otwieranie rozmowy z klientem ; Poznawanie potrzeb klienta ; Przedstawianie korzyści ; Asertywność ; Współpraca w sytuacji konfliktowej ; 2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw: Podejście partnerskie w komunikacji B2B ; Zarządzanie jakością (TQM - Total Quality Management) ; Koncepcja marketingu relacji ; Pracownicy organizacji jako part-time marketers ; Doskonała obsługa klienta ; Metody zdobywania wiedzy o klientach - lead generation ; Zarządzanie relacjami z klientem – CRM ; Budowa lojalności ; Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B ; R. III . ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA Z ODBIORCĄ KOŃCOWYM - B2C: 1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej: Nowa rola marketingu - od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo ; Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy ; Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami ; Odbiorcy komunikacji B2C a B2B ; 2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej: Reklama ; Marketingowe public relations ; Promocja sprzedaży i POS ; Sprzedaż osobista ; Marketing bezpośredni ; Marketing internetowy ; Mobile marketing ; Marketing szeptany ; Sponsoring ; Event marketing ; 3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym: Założenia strategii POE - spójne zarządzanie kanałami komunikacji ; Media Paid ; Media Owned ; Eedia Earned ; Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów ; 4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej: Content marketing ; Storytelling ; Autentyczność i podkreślanie pochodzenia ; Dostarczanie doświadczeń ; Komunikacja wideo w Internecie ; Retrokomunikacja: sentyment konsumentów ; R. IV. KOMUNIKACJA MOTYWACYJNA WEWNĄTRZ ORGANIZACJI: 1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników: Pochwała i wyrazy uznania ; Dystrybucja opinii klienta ; Wyrazy wdzięczności ; Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę ; Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne ; Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji ; 2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem: Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących ; Deklaracja zobowiązania ; Efekt rozgrzeszenia ; Organizacja zebrań ; Plan realizacji celu ; Słowa komunikujące sukces lub porażkę ; Wizualizacja konsekwencji ; Monitoring progresu ; Udzielanie motywującej informacji zwrotnej ; R. V. CSR - ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU: 1. CSR - zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie ; 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu ; 3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa ; 4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu ; 5. CSR w komunikacji public relations ; 6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu ; 7. Marketing społecznie zaangażowany - Cause Related Marketing (CRM).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Człowiek człowiekowi... władcą ; 2. Jak zdobyć Władzę? ; 3. Ile kosztuje Władza? ; Jak Władzę utrzymać? ; Zdrowie Władzy ; Ludzki wymiar Władzy ; Jak Władza ludowi - tak lud Władzy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Fascynująca, napisana popularyzatorskim językiem książka Williama Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu - przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. To, co dla filozofów było przez wieki najdonioślejszym, bo również niezwykle wymagającym moralnie, celem ludzkiego życia, dziś zostało sprowadzone przez światowe koncerny (a nierzadko także przez polityków, którzy zabiegają o kapitał wyborczy) do "well-beingu", dobrego samopoczucia czy dobrostanu. Davies opisuje degenerację tego szlachetnego pojęcia, wskazując, że obecnie mamy do czynienia z parametryzacją szczęścia - próbami ujęcia go w wymierne kategorie, co prowadzi z kolei do niebezpiecznego redukcjonizmu. Celem takiego przemianowania rozumienia szczęścia jest, jak wskazuje autor, zysk ekonomiczny, tymczasem w sprawach najważniejszych dla człowieczeństwa, kategorie prosto rozumianej korzyści nie powinny obowiązywać - zwłaszcza gdy jest to korzyść nie samego człowieka, a prowadzących własne gry polityków czy przedsiębiorców. Książka Daviesa stawia ważne pytania, jednocześnie budząc niepokój, okazuje się bowiem, że nad współczesnymi społeczeństwami Zachodu długim cieniem kładzie się dystopijna wizja w stylu A. Huxleya. [Państwowy Instytut Wydawniczy, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112581 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kultura się Liczy!)
Nazwy aut. na skrzydełku.
Tekst częśc. tł. z ang.
Nazwy aut. na skrzydełku.
Kultura w cywilizacji informacyjnej. Wprowadzenie ; Przemysł ; Publiczne i prywatne. O nowym modelu relacji międzysektorowych ; Od sektora kultury do przemysłów kreatywnych ; Polityka kreatywności ; Niebezpieczne związki - rynkowa i społeczna produkcja kultury ; Tendencje rozwoju kreatywnej ekonomii w sieciach ; Przemysł audiowizualny ; Branżowe opowieści a kapitał zawodowy ; Co to jest konkurencyjna tożsamość? ; Branding narodowy - między marketingiem a medialnym autoportretem ; Przemysł kulturowy jako pole sił. Działania melomanów i ewolucja nośników muzycznych ; Turyst(k)a w supermarkecie kultury ; Zamiast posłowia: z notatnika kulturoznawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97034 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [193-207].
Przede wszystkim dla menedżerów i pracowników uczestniczących w budowaniu strategii marki, pracowników agencji reklamowych i badawczych oraz studentów marketingu uczelni ekonomicznych.
1. EWOLUCJA PODEJŚCIA DO MARKETINGU I ZARZĄDZANIA MARKĄ: 1. Przeobrażenia interpretacyjne marketingu: Marketing modernistyczny ; Marketing postmodernistyczny ; 2. Wyzwania w zakresie zarządzania marką: Specyfika plemion wokół marek ; Zjawisko kultowości marki ; Crowdsourcing: 2. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI - ZARYS TEORETYCZNY: 1. Grupy konsumenckie - istota zjawiska: Społeczność wokół marki - ujęcie definicyjne ; Subkultury ; Społeczności w Internecie ; Społeczność wirtualna ; Internetowa społeczność wokół marki ; Kategorie członków społeczności wokół marki uczestniczących w cyberprzestrzeni ; 2. Wstępowanie konsumentów do społeczności wokół marki: Motywy przyłączania się do społeczności wokół marki ; Korzyści członków społeczności z uczestnictwa w grupie ; 3. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI - PRZEGLĄD LITERATURY I BADAŃ: 1. Metodyka przeglądu literatury ; 2. Budowa społeczności wokół marki - zasadnicze nurty badawcze: Kreowanie społeczności marki przez jej członków ; Współtworzenie społeczności wokół marki przez właściciela i nabywców marki ; Badanie trzech filarów społeczności marki ; 3. Badania wybranych elementów kapitału marki: Tożsamość marki ; Wizerunek/osobowość ; Lojalność wobec marki ; 4. Pozostałe obszary badawcze dotyczące marki i powstających wokół niej społeczności ; Relacje ; Zaangażowanie ; 5. Luka badawcza ; 4. KONCEPCJA BADAŃ WŁASNYCH ORAZ CHARAKTERYSTYKA BADANEGO PODMIOTU: 1. Opis koncepcji badań własnych: Cel wiodący i cele poznawcze badania ; Metody badawcze i opis przebiegu badań własnych dotyczących wybranej społeczności wokół marki ; 2. Społeczność wokół marki Legia Warszawa - uzasadnienie wyboru społeczności do badania: Kluby sportowe - specyfika funkcjonowania marki ; Charakterystyka marki Legia Warszawa ; Historia powstania marki Legia Warszawa ; Rozwój społeczności wokół marki Legia Warszawa ; Podgrupy występujące w społeczności wokół marki legia Warszawa ; 5. OKREŚLENIE PERCEPCJI SPOŁECZNOŚCI WOKÓŁ MARKI LEGIA WARSZAWA - METODYKA I ANALIZA WYNIKÓW BADANIA JAKOŚCIOWEGO: 1. Metodyka badania jakościowego ; 2. Postrzeganie marki Legia Warszawa przez jej fanów ; 3. Motywy przyłączania się do grupy zwolenników Legii Warszawa ; 4. Percepcja społeczności marki Legia Warszawa: Wspólna świadomość członków Legii Warszawa ; Rytuały i tradycje w społeczności Legii Warszawa ; Moralna odpowiedzialność wobec członków społeczności ; 6. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI A LOJALNOŚĆ KLIENTÓW WOBEC MARKI - METODYKA I ANALIZA WYNIKÓW BADANIA ILOŚCIOWEGO: 1. Metodyka badania ilościowego: Teoretyczne podstawy prowadzące do zbudowania modelu badawczego ; Problem, pytania i hipotezy badawcze ; Badanie pilotażowe ; Badanie właściwe: Procedura badania, Uczestnicy badania, Narzędzia badawcze, Kwestionariusz - Percepcja społeczności wokół marki, Kwestionariusz - Zaangażowanie w markę, Kwestionariusz - Zaangażowanie w społeczność, Kwestionariusz - Lojalność wobec marki, 2. Analiza wyników badania ilościowego: Weryfikacja modelu teoretycznego ; Porównanie różnic w wartościach poszczególnych wskaźników między badanymi grupami fanów Legii Warszawa, Różnice w percepcji społeczności wokół marki fanów Legii Warszawa, Różnice w zaangażowaniu w markę fanów marki Legia Warszawa, Zaangażowanie w społeczność fanów Legii Warszawa, Różnice w lojalności wokół marki ; Wnioski z przeprowadzonego badania ilościowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieomylne zasady, na których oparto zawiłe strategie rynkowe, wspólne całym pokoleniom kandydatów na menadżerów, nie są wynalazkiem XX wieku - istnieją od dwóch tysięcy lat, jak tego dowiedziemy, poczynając od pierwszego rozdziału tej książki. Rozdział drugi traktuje o polityce cenowej, rozumianej jako czynnik strategiczny. W trzecim omówiono najskuteczniejsze metody zapewnienie sobie wierności klienta, w tym sztukę rozmieszczenia punktów sprzedaży. Czwarty rozdział dotyczy komunikowania się, które, jakkolwiek patrzeć, jest najważniejszym narzędziem marketingu. Wreszcie w piątym pokażemy, że najnowocześniejsze techniki współczesnego marketingu, na przykład "benchmarking", Kościółstosowany, i to z doskonałym skutkiem, już dawno temu. (...) Jedno jest pewne: nowoczesny marketing zbankrutował, marketing Kościoła zwyciężył. Można wprawdzie dyskutować, czy coś takiego jak marketing w ogóle istnieje. Ale to już zupełnie inna historia. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110513 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [199]-200.
Dlaczego kobieta jest z natury zła? O roli kultury i religii w kształtowaniu wizerunku kobiety ; Dlaczego kobiety nie odgrywały ważnej roli w historii? O świecie podbitym przez mężczyzn ; Dlaczego jest tak niewiele geniuszek? O błędnych tezach nauki ; Dlaczego praca sprzątaczki, kucharki i opiekunki jest więcej warta niż praca matki? O niewidzialnej pracy kobiet ; Dlaczego kobieta nie może zarabiać tyle co mężczyzna? O lukach płacowych i nierówności finansowej ; Dlaczego kobieta wciąż wie zbyt mało, by dzielić się wiedzą? O strachu, niepewności i ciągłym rozwoju ; Dlaczego specjalista to nie kobieta? O wpływie języka na równouprawnienie ; Dlaczego kobietom wszystko trzeba wyjaśniać? O narodzinach womenomics i femvertisingu ; Dlaczego kobiety nie są idealne? O nowoczesnych formach przekazu ; Dlaczego księżniczki nie chcą się brudzić? O wpływie bajek, reklam i produktów na dziewczynki ; Dlaczego krew jest niebieska? O przełamywaniu tabu w komunikacji reklamowej ; Dlaczego babcia ciągle choruje? O stereotypach w reklamach 50+ ; Dlaczego doświadczenia niczego nas nie uczą? O świecie skrojonym pod mężczyzn ; Dlaczego mężczyźni muszą dominować? O nierównościach, patriarchacie i męskości ; Lista lektur na dobry początek.
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom - przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie - nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej. [Onepress, 2024]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.34/.35 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113689 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Prószyński i S-ka.
Polecane lektury i filmy s. 370-373. Indeks.
1. Darwin w galerii handlowej; 2. Geniusz marketingu; 3. Dlaczego marketing jest tak ważny w kulturze; 4. Stymulacja umysłu; 5. Podstawowe złudzenie konsumeryzmu; 6. Atrakcyjność na pokaz; 7. Ostentacyjna rozrzutność, precyzja i rozpoznawalność; 8. Branding ciał i marketing umysłów; 9. Sześcioczynnikowy model osobowości; 10. Cechy eksponowane przez konsumentów i ignorowane przez marketingowców; 11. Inteligencja ogólna; 12. Otwartość; 13. Sumienność; 14. Ugodowość; 15. Dusza centryfugalna; 16. Wola autoprezentacji; 17. Zalegalizować wolność; Ćwiczenia dla czytelników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94030 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
1. ŚWIAT WOKÓŁ NAS, CZYLI O WARUNKACH, W JAKICH ŻYJEMY: Nowe technologie i nowe media ; Zmiany na rynku zabawek ; Rola dorosłych. 2. MŁODY RYNEK, CZYLI O POTENCJALE KONSUMENCKIM DZIECI I MŁODZIEŻY: Rynek pierwotny ; Rynek wpływowy ; Rynek przyszły. 3. ROZWÓJ KONSUMENTÓW CZYLIO ZMIANACH POSTĘPUJACYCH Z WIEKIEM: Prawidłowości rozwoju dzieci ; Rozwój współczesnych nastolatków. 4. SOCJALIZACJA KONSUMENTA, CZYLI SKĄD DZIECI WIEDZĄ, JAK ROBIC ZAKUPY: Wpływ rodziny ; Rola rówieśników ; Oddziaływania mass mediów ; Rodzice, rówieśnicy, media i... - zasada synergii. 5. REKLAMA I INNE DZIAŁANIA PROMOCYJNE, CZYLI JAK MARKETERZY WPŁYWAJĄ NA KONSUMENTA: Podstawy marketingu mix ; Strategie wykorzystywane w marketingu młodzieżowym: Marketing szeptany ; Peer-to-peer promotions ; Marketing wirusowy ; Trendsetting ; Kluby nastolatków ; Wirtualne społeczności ; Reklamorozrywka ; Product placement w filmach i grach komputerowych ; Marketing zintegrowany i sieciowy. Etyczny marketing - edukacja i zaangażowanie społeczne. 6. REKLAMA DLA MŁODYCH KONSUMENTÓW, CZYLI O TWORZENIU REKLAM I ICH ODBIORZE PRZEZ NAJMŁODSZYCH: Dzieci jako odbiorcy reklam ; Młodzież jako odbiorcy reklam ; Dzieci w reklamie. 7. SPOŁECZNE ODDZIAŁYWANIE REKLAMY, CZYLI O WPŁYWIE NIEZAMIERZONYM: Pozytywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Dostarczanie rozrywki ; Wspieranie twórczości ; Inspiracja folkloru dziecięcego ; Edukacja konsumencka i nie tylko ; Promowanie zdrowego stylu życia ; Rozumienie zachowań i norm społecznych ; Źródło wartości estetycznych. Negatywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Postawa materialistyczna ; Prokonsumpcyjny model życia ; Konflikt z rodzicami ; Zagrożenie samooceny ; Niezdrowe nawyki żywieniowe ; Poczucie bycia oszukanym ; Deprecjacja języka ; Utrwalanie stereotypów ; Pozytywny stosunek wobec tytoniu i alkoholu ; Modelowanie zachowań antysocjalnych ; Wzorce zachowań autodestruktywnych. 8. CO I KOMU WOLNO, CZYLI O ZASADACH DZIAŁALNOŚCI REKLAMOWEJ: Marketerzy ; Organizacje rządowe i pożytku publicznego ; Srodowisko szkolne ; Rodzice i opiekunowie. 9. INTERWENCJA, CZYLI CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ: Prawo ; Branża ; Społeczeństwo ; Szkoła ; Rodzina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium: Biznes)
Bibliogr. s. [321]-334.
Istota i znaczenie odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw ; Pomiar odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw ; Wyznaczniki odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa ; Uzyskane wyniki oraz wnioski z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. "Lider wystarczająco dobry" łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i rozwiązań gotowych do tego, by od razu wdrożyć je we własnej firmie. W książce znajdziesz relacje z placu boju, doświadczenia organizacji, które zostały zmuszone do działania w sytuacji kryzysu i sobie z nim poradziły - dzięki konkretnym zachowaniom, odpowiednim sposobom komunikacji i skierowanemu we właściwą stronę myśleniu liderów. Autorzy, psycholog i socjolog organizacji oraz lider i dyrektor zarządzający, odsłonią przed Tobą kluczowe paradoksy biznesowego przywództwa i wskażą, jak się od nich uwolnić, by stać się liderem skutecznym. Wystarczająco dobrym w złych czasach niepewności. A to bardzo dużo. Uwaga! Wskazówki zawarte w poradniku można zastosować zarówno w małym biznesie, jak i w start-upach i międzynarodowych korporacjach! [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej oraz Instytutu Psychologii Stosowanej
CZ. I. JAKOŚĆ ŻYCIA W SPOŁECZNEJ EKOPRZESTRZENI: Augustyn Bańka, Jakość życia w pracy i codzienności z psychologicznej perspektywy ekologii miejsca ; Adam Biela, Egzystencjalistyczne inspiracje dla ekologiczno-psychologicznego spojrzenia na życie człowieka w ujęciu paradygmatu jedności ; Antoni Wontorczyk, Agnieszka Bartczak, Skłonność do prokrastynowania w miejscu pracy a ekologia życia człowieka ; Jarosław Kucharski, Etyczne znaczenie kontraktu psychologicznego ; Anna Englert-Bator, Antoni Wontorczyk, Nieuczciwość akademicka a ekologia życia. Moderatory motywacyjne i religijne ; CZ. II. ŚRODOWISKO FIZYCZNE I SPOŁECZNE A EKOLOGIA ŻYCIA CZŁOWIEKA: Jerzy Rosiński, Anna Wiącek-Rosińska, Projekt zmiany świadomości ekologicznej w zakresie zanieczyszczenia powietrza. Studium przypadku ; Wiktor Adamus, Marek Strzelecki, Metody pomiaru życia ludności ; Donata Adler, Społeczna odpowiedzialność administracji publicznej na przykładzie międzynarodowego projektu Climathon - studium przypadku ; Zofia Gródek-Szostak, Olga Jando, Anna Grabowska, Rola akademickich biur karier w procesie doboru personelu w przedsiębiorstwach ; CZ. III. PRACA I ZARZĄDZANIE PROEKOLOGICZNE: Urszula Woźniak, Antoni Wontorczyk, Społeczne i psychologiczne konteksty telepracy ; Szymon Nęcki, Telepraca i psychoterapia online ; Maria Katarzyna Grzegorzewska, Źródła stresu nauczycieli w ekosystemie szkolnym ; Magdalena Jaworek, Moderatory relacji między wypaleniem zawodowym a czynnikami organizacyjnymi w grupie polskich pracowników ; Karolina Sęczkowska, Stres środowiskowy w pracy jako problem społeczny i psychologiczny a równowaga praca-rodzina ; Róża Szafranek, Praca a życie prywatne: analiza strategii pracodawców z branży IT ; Joanna Kołodziejczyk, Pracoholizm wśród osób w okresie średniej dorosłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107902 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-215. Indeks.
I. WIZERUNEK POLITYKA JAKO PRZEDMIOT MARKETINGU POLITYCZNEGO: 1. Definiowanie wizerunku polityka ; 2. Komponenty wizerunku polityka ; 3. Kreatorzy wizerunku polityka ; 4. Zasady kreowania wizerunku polityka. II. KREACJA WIZERUNKU POLITYKA: 1. Typ i kreacja wizerunku polityka ; 2. Typ wizerunku "męża stanu" ; 3. Typ wizerunku "reformatora" ; 4. Typ wizerunku "eksperta". III. INSTRUMENTARIUM KREOWANIA WIZERUNKU POLITYKA: 1. Narzędzia kreacji wizerunku polityka ; 2. Publikacje zwarte ; 3. Publikacje w prasie kolorowej ; 4. Spektakle medialne ; 5. Reklama polityczna. IV. KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE POLITYKA: 1. Założenia kompetencji komunikacyjnych ; 2. Egzemplifikacje ewolucji kompetencji komunikacyjnych polityków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 339-[340].
I. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym ; II. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej - analiza agendy tematycznej ; III. Telewizyjna reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93916 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 141-143.
Publikacja zrealizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu Nr DPT/BDG-II/POPT/18/19.
I. URBAN LABY - CO TO JEST I JAK DZIAŁAJĄ?: 1. Idea "smart city a urban lab ; 2. Urban lab - definicje ; 3. Koncepcja urban labu ; 4. Kto bierze udział w urban labach? ; 5. Kto tworzy urban laby i nimi zarządza? 6. Kto za to płaci? - finansowanie działalności urban labów ; II. ZAKRESY DZIAŁANIA URBAN LABU: 1. Otwarte dane ; 2. Inkubator innowacji ; 3. Innowacje technologiczne ; 4. Innowacje społeczne ; 5. Zarządzanie przestrzenią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 188-[210].
I. TRANSFORMACJA CYFROWA – DEFINICJE I POMIAR EFEKTÓW: 1. Cyfryzacja i transformacja cyfrowa – istota i pojęcia pokrewne ; 2. Pomiar i ocena efektów transformacji cyfrowej: Metody wielowymiarowej analizy porównawczej w badaniach poziomu ucyfrowienia ; Network Readiness Index ; Indeksy DESI i DII ; Indeks cyfryzacji sektorowej ; II. GOSPODARKA I SPOŁECZEŃSTWO W DOBIE TRANSFORMACJI CYFROWEJ: 1. Koncepcja Przemysł 4.0 a perspektywa marketingu ; 2. Transformacja w administracji ; 3. Procesy transformacyjne w usługach i działalności banków ; 4. Procesy transformacji w rolnictwie ; 5. Przemiany transformacyjne w społeczeństwie ; 6. Transformacja na rynku pracy ; III. BEZPIECZEŃSTWO I CYBERBEZPIECZEŃSTWO WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE: 1. Rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu 4.0 ; 2. Bezpieczeństwo struktur administracyjnych ; 3. Bezpieczeństwo w usługach i bankowości ; 4. Aspekty bezpieczeństwa w rolnictwie ; 5. Zagadnienie bezpieczeństwa społecznego ; 6. Bezpieczeństwo na rynku pracy ; IV. POZIOM UCYFROWIENIA PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE: 1. Wprowadzenie ; 2. Metodyka i dane ; 3. Intensywność korzystania z technologii cyfrowych przez przedsiębiorstwa w Polsce i w krajach UE 28 ; 4. Analiza porównawcza poziomu cyfryzacji przedsiębiorstw: Infrastruktura i umiejętności ; Strona internetowa i media społecznościowe ; Otwarte dane publiczne i usługi w chmurze ; Handel elektroniczny ; Systemy ERP, CRM, EZD oraz komunikatory internetowe ; Środki bezpieczeństwa ICT ; Ocena poziomu cyfryzacji na podstawie miernika syntetycznego stopnia II ; 5. Grupowanie przedsiębiorstw ; 5. SPOŁECZNO-EKONOMICZNE UWARUNKOWANIA UCZESTNICTWA W SPOŁECZEŃSTWIE CYFROWYM: 1. Wprowadzenie ; 2. Metodyka i dane ; 3. Rozwarstwienie cyfrowe społeczeństwa w Polsce: Korzystanie z Internetu – informacja, komunikacja i rozrywka ; Korzystanie z e-usług i handel elektroniczny ; Umiejętności cyfrowe ; Bezpieczeństwo i ochrona prywatności ; Ocena poziomu uczestniczenia w społeczeństwie cyfrowym na podstawie miernika syntetycznego stopnia II ; 4. Społeczno-ekonomiczne determinanty dysproporcji umiejętności cyfrowych społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [231]-251.
Publikacja adresowana do szerokiego grona odbiorców : teoretyków, analiityków i komentatorów współczesnych zjawisk społecznych ; praktyków zajmujących się zarządzaniem technologiami i projektami infrastrukturalnymi, zarządzaniem kryzysowym i ochroną ludnośći, relacjami publicznymi i komiunikacją społeczną lub działalnością rozjemczą.
Publikacja dofinansowana ze środków Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza w Rzeszowie.
Przedmowa ; Wprowadzenie ; Konflikty technologiczne i ich znaczenie dla bezpieczeństwa w epoce wielkich wyzwań ; R. 1. POJĘCIE KONFLIKTU TECHNOLOGICZNEGO I NAUKOWE ZAINTERESOWANIA TYM ZJAWISKIEM ; R. II. WSPÓŁCZESNE ARENY KONFLIKTÓW TECHNOLOGICZNYCH: 1. Makrokonflikty technologiczne i ich modelowe przykłady: Konflikt wokół energetyki jądrowej ; Konflikty wokół inżynierii genetycznej i genetycznie modyfikowanych organizmów (GMO) ; Konflikty wokół technologii łączności bezprzewodowej piątej generacji (5G) ; 2. Mikrokonflikty technologiczne i ich modelowe przykłady: Konflikt wokół rozbudowy lotniska we Frankfurcie nad Menem ; Konflikt wokół elektrowni jądrowej Krümmel ; Konflikt wokół składowiska odpadów atomowych w Gorleben ; R. III. GENEZA KONFLIKTÓW TECHNOLOGICZNYCH: 1. Ambiwalencje technologii, społeczeństwo ryzyka, wygrani i przegrani ; 2. Normalne katastrofy. Zagrożenia systemowe, kombinacyjne i skumulowane ; 3. Normalna nauka, pułapki obliczalności, pokusy komercjalizacji i „fałszywe” obietnice bezpieczeństwa ; 4. Przemysł ryzyka, zorganizowana nieodpowiedzialność, niepewność faktów i domniemanie niewinności ; 5. Powściągliwość administracji publicznej, pasywne bezpieczeństwo, reagowanie kryzysowe i uczenie się „po szkodzie” ; 6. Prywatyzacja ryzyka, syndrom NIMBY, nauka obywatelska i media społecznościowe jako nowe pole walki ; R. IV. WEWNĘTRZNA STRUKTURA KONFLIKTÓW TECHNOLOGICZNYCH I ICH ODNIESIENIA. WSTĘP DO ANALIZY KONFLIKTU TECHNOLOGICZNEGO: 1. Konflikty poznawcze ; 2. Konflikty aksjonormatywne (konflikty wartości) ; 3. Konflikty dystrybucyjne (konflikty interesów) ; R. V. ZAPOBIEGANIE KONFLIKTOM TECHNOLOGICZNYM, KTÓRE TRUDNO PRZEZWYCIĘŻYĆ: 1. Społeczna ocena technologii - nowa „postnormalna” oferta nauki dla świata polityki i administracji ; 2. Wewnętrzne systemy alarmowania (whistleblowing) w przedsiębiorstwach i instytucjach nadzoru - próba odbudowy zaufania poprzez wymuszanie odpowiedzialności ; 3. Partycypacyjne procedury zarządzania technologiami - od informowania (informing), poprzez włączanie (involving), angażowanie (engaging), aż do pełnego upodmiotowienia - upełnomocnienia - współdecydowania (empowering) ; R. VI. PRZEZWYCIĘŻANIE KONFLIKTÓW TECHNOLOGICZNYCH, KTÓRYM TRUDNO ZAPOBIEC: 1. Tradycyjne sposoby rozstrzygania konfliktów - autorytarne decyzje i konfrontacje na sali sądowej ; 2. Alternatywne sposoby polubownego rozwiązywania konfliktów (ADR): Arbitraż ; Postępowania rozjemcze ; Mediacje ; Negocjacje, okrągłe stoły ; R. VII. MEDIACJE W ZGIEŁKU ULICZNYCH PROTESTÓW - ANALIZA EGZEMPLARYCZNA: 1. Istota i cele mediacji oraz typowy przebieg postępowania mediacyjnego ; 2. Doświadczenia z mediacjami w rozwiązywaniu konfliktów technologicznych ; 3. Wady i zalety mediacji jako sposobu przezwyciężania konfliktów technologicznych ; 4. Warunki powodzenia mediacji i wymagania stawiane mediatorom oraz pozostałym uczestnikom postępowań mediacyjnych ; 5. Prawnoadministracyjne i cywilistyczne aspekty wykorzystywania mediacji w rozwiązywaniu konfliktów technologicznych w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109297 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-0 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej