Form of Work
Książki
(213)
Publikacje dydaktyczne
(34)
Publikacje fachowe
(24)
Publikacje naukowe
(13)
Audiobooki
(1)
Status
only on-site
(126)
available
(108)
unavailable
(17)
unknown
(7)
Branch
Wypożyczalnia Główna (Dąbrowskiego 33a)
(86)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(126)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(5)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(10)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(4)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Author
Kotler Philip (1931- )
(10)
Garbarski Lechosław
(7)
Mruk Henryk
(7)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(6)
Sznajder Andrzej
(6)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Turkowski Marek
(5)
Baran Radosław
(4)
Belka Marek (1952- )
(4)
Januszewska Małgorzata
(4)
Kramer Teodor (1926- )
(4)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(4)
Adamczyk Jan (1933- )
(3)
Bal-Woźniak Teresa
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Chudoba Tadeusz
(3)
Davies Peter
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Kardaszewski Jacek (1958-)
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Opaliński Ireneusz (1948- )
(3)
Pardey David
(3)
Przybyłowski Krzysztof
(3)
Thomas Michael J. (1933- )
(3)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Buczyńska Barbara
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gratton Chris (1948- )
(2)
Gumola Piotr
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hereźniak Marta
(2)
Jarosz Antoni
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Payne Adrian
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Zimon Grzegorz
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bartyzel Joanna
(1)
Bernat Małgorzata
(1)
Białas Andrzej
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bobińska Anna (marketing)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borowski Jerzy (organizacja i zarządzanie)
(1)
Borsa Maciej
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brodowicz Maciej
(1)
Budziński Franciszek (1923-1999)
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Castenow Dieter
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielowiec-Lewczuk Magdalena
(1)
Chyliński Marek
(1)
Cieśla Stefan
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Curtis Tony (1945- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Datko Marek
(1)
Dejtrowski Tomasz
(1)
Deszczyński Bartosz
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doliński Ryszard
(1)
Year
2020 - 2020
(4)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(85)
1990 - 1999
(69)
1980 - 1989
(3)
Time Period of Creation
2001-
(34)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(205)
Language
Polish
(199)
English
(1)
Italian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(27)
Menedżerowie
(8)
Dyrektorzy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Projektanci mody
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Logistycy
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Studenci
(1)
Subject
Marketing
(113)
Zarządzanie
(26)
Przedsiębiorstwo
(18)
Turystyka
(16)
Reklama
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Rynek
(8)
Hotelarstwo
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Promocja handlowa
(7)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
Usługi
(7)
Banki
(6)
Decyzje
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Marketing polityczny
(6)
Public relations
(6)
Innowacje
(5)
Przedsiębiorstwo usługowe
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Ceny
(4)
Internet
(4)
Marketing międzynarodowy
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Rachunkowość
(4)
Ekonomia
(3)
Gospodarka
(3)
Konkurencja
(3)
Kredyt
(3)
Kultura
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Ocena pracowników
(3)
Odpoczynek
(3)
Organizacja
(3)
Prawo handlowe
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Controlling
(2)
Dług publiczny
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Język angielski
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Marketing personalny
(2)
Merchandising
(2)
Moda
(2)
Motywacja pracy
(2)
Popyt
(2)
Projektanci mody
(2)
Projektowanie mody
(2)
Projekty ubioru
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Rynek finansowy
(2)
Ryzyko
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Znak towarowy
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Akredytywa
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety terenowe
(1)
Coaching
(1)
Crozier, Michel
(1)
Czek
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Demokracja
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Dochody państwowe
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Etyka biznesu
(1)
Factoring
(1)
Fayol, Henri
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Franchising
(1)
Subject: time
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Świat
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(63)
Podręczniki akademickie
(57)
Podręcznik akademicki
(16)
Podręczniki
(8)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(39)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Kultura i sztuka
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
228 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Indeksy.
CZĘŚĆ I DEFINICJA MARKETINGU I PROCESU MARKETINGOWEGO: Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta ; Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem ; ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW: Analiza otoczenia marketingowego ; Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów ; Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego ; TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA: Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych ; produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta ; Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu ; strategia cenowa: zrozumienie i pozyskiwanie wartości od klienta ; Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi ; Handel detaliczny i hurtowy ; Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations ; Sprzedaż osobista i promocja sprzedaży ; Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem ; ROZSZERZENIE MARKETINGU: Rynek globalny ; Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. AF-98239 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w praktyce / Mirko Düssel ; [przekł. z jęz. niem. Beata Moryl]. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydawnictwo BC.edu, 2010. - 441, [1] s. : il. ; 24 cm.
(BC.edu Biznes)
Tyt. oryg.: "Handbuch Marketingpraxis" 2006.
Na okł. podtyt.: praktyka (i teoria) biznesu : od analizy do strategii marketingowej, wypracowanie taktyki, praktyczne wdrożenie i kontrola realizacji.
Bibliogr. s. 431-436. Indeks.
PODSTAWY: Znaczenie marketingu ; Definicja: czym jest marketing? ; Klient ; Różne rodzaje marketingu ; Marketingowe mity ; Etyka a marketing ; Trójkąt strategiczny ; Realizacja - proces marketingowy ; Racja bytu - rynki i grupy docelowe ; ANALIZA: Badania marketingowe - przewaga dzięki informacji ; System marketingowo-informacyjny ; Proces badań marketingowych ; Metody prognozowania ; Zabezpieczenie przyszłości - trendy i zjawiska na rynkach ; Analiza strategiczna ; Analiza SWOT: Gdzie znajdują się wasze mocne i słabe strony? Gdzie powstają szanse i zagrożenia? ; Warsztat analizy trendów: Które trendy są dla was ważne? ; Analiza strukturalna sektora (analiza pięciu sił Portera): Jak wygląda wasza konkurencyjność? ; Technika scenariuszy ; Mapa rynku ; Listy sprawdzające: przyszłość marketingu ; STRATEGIA: Czym jest strategia? ; Ideał marketingowy ; Zasady sukcesu rynkowego ; Strategiczne jednostki biznesowe i rynki docelowe ; Decyzje strategiczne ; Pozycjonowanie strategiczne ; Zmiany strategiczne ; Lista sprawdzająca: Czy odrobiliście swoją strategiczną pracę domową? ; Marketing mix (kompozycja marketingowa) ; Polityka produktowa: unikalna oferta ; Polityka cenowa: aktywny pricing dla lepszych wyników ; Polityka dystrybucyjna: droga do klienta ; Polityka komunikacyjna: rozbudowa widocznych kompetencji ; ZARZĄDZANIE: Planowanie marketingowe i jego realizacja - tak działa marketing! ; Walcz z przeciętnością: synergie marketingowe i przewaga marketingowa ; Dwoistość wartości klienta ; Tworzyć większą wartość dla klienta dzięki zarządzaniu produktami ; Corporate identity: osobowość przedsiębiorstwa ; MATERIAŁY POMOCNICZE: Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami i agencjami ; Środki komunikacji przyciągające uwagę - atrakcyjniejsza forma, lepsze działanie ; Odwaga w stosowaniu typografii: ABC konfiguracji ; Sformułowania, które pomagają sprzedawać: ABC pisania tekstów ; Telemarketing ; Planowanie udziału w targach ; Prawo marketingu ; POSŁOWIE: EFEKTYWNY MARKETINGOWIEC.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Copies are only available in the library: sygn. A-102734 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-61093 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. F.1-33 (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. F.2-Czyt.33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.4-33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Indeksy.
Cz. I ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 1 Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Budowanie strategii i planów marketingowych ; Cz. II ROZPOZNANIE RYNKU: 3. Zbieranie informacji i prognozowanie popytu ; 4. Prowadzenie badań marketingowych ; Cz. III RELACJE Z KLIENTAMI: 5. Budowanie relacji z klientami ; 6. Analiza rynku konsumenckiego ; 7. Analiza rynku przedsiębiorstw ; 8. Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych ; Cz. IV BUDOWANIE SILNYCH MAREK: 9. Budowanie kapitału marki ; 10. Sztuka pozycjonowania marki ; 11. Dynamika konkurencji ; Cz. V KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ: 12. Ustalanie strategii produktu ; 13. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 14. Tworzenie strategii i programów cenowych ; Cz. VI DOSTARCZANIE WARTOŚCI: 15. Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i zarządzanie nimi ; 16. Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką ; Cz. VII KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI: 17. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią ; 18. Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations ; 19. Zarządzenie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista ; Cz. VIII TWORZENIE PODSTAW SUKCESU I DŁUGOFALOWEGO WZROSTU: 20. Wprowadzenie nowych ofert rynkowych ; 21. Wykorzystanie rynków globalnych ; 22. Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.13-33 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-77206 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-85815 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. Indeks.
I. UWARUNKOWANIA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH: 1. Istota i ewolucja koncepcji marketingu; 2. Sektorowe uwarunkowania marketingu; 3. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa; II. ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU: 1. Klient jako podstawowy podmiot działań marketingowych; 2. Zachowania nabywców; 3. Segmentacja rynku; 4. Systemy inflacyjne w marketingu; 5. Badania marketingowe; III. INSTRUMENTY MARKETINGOWE: 1. Produkt w koncepcji marketingu; 2. Opakowania i marka jako atrybuty produktu; 3. Dystrybucja; 4. Komunikacja marketingowa (promocja); 5. Wizerunek przedsiębiorstwa; IV. STRATEGICZNE ASPEKTY MARKETINGU: 1. Analiza i ocena sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa; 2. Wskaźniki marketingowe; 3. Marketing strategiczny a operacyjny; 4. Plan marketingowy; 5. Strategie marketingowe; 6. Marketing relacji; 7. Kontrola marketingowa; 8. Etyka w marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Book
In basket
Marketing / Krzysztof Przybyłowski [et al. ; przeł. z ang. Piotr Gumola et al.]. - Warszawa : ABC, 1998. - XXIV, 726 s. : fot. kolor., wykr. kolor. ; 28 cm.
Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing / Krzysztof Przybyłowski [et al] ; przekł. Piotr Gumola [i in.]. - [B.m] : ABC, 1998. - XXIV, 726 s. : fot. kolor., wykr. kolor. ; 28 cm.
Indeks
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. AF-78328 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-87524 (1 egz.)
Book
In basket
U dołu okł.: Nauka marketingu szybko, łatwo i dokładnie.
1. Gospodarka, rynek, przedsiębiorstwo ; 2. Koncepcja marketingu i marketingu-mix ; 3. Nabywca, jego rola i zachowania na rynku ; 4. Badania marketingowe nabywców produktów i usług ; 5. Produkt i usługa ; 6. Cena i warunki transakcji ; 6. Rynek docelowy i cykl życia produktu ; 7. Marketingowy proces tworzenia wartości ; 8. Dystrybucja produktów i usług ; 10. Promocja produktów i przedsiębiorstwa ; 11. Marketingowa organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem ; 12. Zagrożenia i szanse przedsiębiorstwa ; 13. Planowanie strategiczne ; 14. Małe przedsiębiorstwo na rynku ; 15. Od małego przedsiębiorstwa do globalnego biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr. przy rozdz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Book
In basket
Podręcznik marketingu / red. Michael J. Thomas ; przekł. Jacek Kardaszewski. - Wyd. 1, dodr. 1. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1999. - 644, [2] s. : rys., wykr. ; 25 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr. przy rozdz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-85816 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again