Form of Work
Książki
(245)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje naukowe
(9)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacja dydaktyczne
(1)
Publikacja naukowe
(1)
Status
available
(121)
only on-site
(118)
unavailable
(12)
unknown
(7)
Branch
Wypożyczalnia Główna (Dąbrowskiego 33a)
(88)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(119)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(4)
Filia 2 (Fredry 5)
(3)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(6)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(11)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(9)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(5)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Author
Garbarski Lechosław
(11)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(10)
Kotler Philip (1931- )
(9)
Mruk Henryk
(8)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(8)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(8)
Sznajder Andrzej
(8)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(7)
Januszewska Małgorzata
(6)
Kramer Teodor (1926- )
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Turkowski Marek
(5)
Baran Radosław
(4)
Belka Marek (1952- )
(4)
Davies Peter
(4)
Opaliński Ireneusz (1948- )
(4)
Pardey David
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Adamczyk Jan (1933- )
(3)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Chudoba Tadeusz
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Górska Grażyna (tłumacz)
(3)
Kardaszewski Jacek (1958-)
(3)
Kramer Teodor (1926-2014)
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Przybyłowski Krzysztof
(3)
Szulce Halina
(3)
Thomas Michael J. (1933- )
(3)
Bal-Woźniak Teresa
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Borowski Jerzy (organizacja i zarządzanie)
(2)
Borusiak Barbara
(2)
Buchelt-Nawara Beata
(2)
Buczyńska Barbara
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Castenow Dieter
(2)
Cwalina Wojciech (1971- )
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Düssel Mirko
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gilmore Audrey
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Gratton Chris (1948- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Gumola Piotr
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hereźniak Marta
(2)
Hermaniuk Tomasz
(2)
Holloway J. Christopher
(2)
Jarosz Antoni
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(2)
Kramer Teodor
(2)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(2)
Król Henryk (zarządzanie)
(2)
Kudrycka Barbara (1956- )
(2)
Kulikowska Justyna
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Moryl Beata
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Nowak Lilianna
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Payne Adrian
(2)
Pałgan Ryszard
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Peters B. Guy
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Prokop Ewa
(2)
Robinson Chris
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Sierocka Halina
(2)
Sojkin Bogdan (1951- )
(2)
Suwaj Patrycja Joanna
(2)
Szczepankowski Robert
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Sławińska Maria
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Zając Michał (1964- )
(2)
Zimon Grzegorz
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bartyzel Joanna
(1)
Bernat Małgorzata
(1)
Year
2010 - 2019
(49)
2000 - 2009
(102)
1990 - 1999
(91)
1980 - 1989
(4)
Time Period of Creation
2001-
(23)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(235)
Language
Polish
(226)
English
(1)
Italian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(18)
Menedżerowie
(7)
Dyrektorzy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Logistycy
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Studenci
(1)
Subject
Marketing
(143)
Zarządzanie
(32)
Przedsiębiorstwo
(23)
Turystyka
(20)
Reklama
(12)
Promocja handlowa
(10)
Rynek
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Hotelarstwo
(9)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
Usługi
(9)
Public relations
(8)
Banki
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Marketing polityczny
(7)
Ceny
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Przedsiębiorstwo usługowe
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Decyzje
(5)
Marketing międzynarodowy
(5)
Marketing terytorialny
(5)
Rachunkowość
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Internet
(4)
Kupno i sprzedaż
(4)
Marketing personalny
(4)
Dług publiczny
(3)
Ekonomia
(3)
Handel
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Konkurencja
(3)
Kredyt
(3)
Kultura
(3)
Merchandising
(3)
Ocena pracowników
(3)
Odpoczynek
(3)
Organizacja
(3)
Prawo handlowe
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Biurokracja
(2)
Budżet
(2)
Budżet państwowy
(2)
Czytelnictwo dziecięce
(2)
Dochody państwowe
(2)
Finanse publiczne
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Innowacje
(2)
Integracja europejska
(2)
Język angielski
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kontrola finansowa
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Państwo
(2)
Popyt
(2)
Przemysł
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Rynek finansowy
(2)
Ryzyko
(2)
Sektor publiczny
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Towary
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Urzędnicy
(2)
Wydatki budżetowe
(2)
Znaki towarowe
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Akcje (ekon.)
(1)
Akredytywa
(1)
Analiza SWOT
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki dziecięce
(1)
Budżety terenowe
(1)
Coaching
(1)
Controlling
(1)
Crozier, Michel
(1)
Czek
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Demokracja
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Subject: time
2001-
(7)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Świat
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(80)
Podręcznik
(62)
Podręcznik akademicki
(20)
Podręczniki
(9)
Monografia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Szkoly zawodowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(27)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
262 results Filter
Book
In basket
Bibliografia na stronach [485]-488. Indeks.
CZ. I. FORMUŁOWANIE CELÓW I ORGANIZACJA BADAŃ: R. 1. Przedmioty i etapy badań marketingowych ; CZ. II. INFORMACJA RYNKOWA - ŹRÓDŁA, FORMY I NOWE TENDECJE GROMADZENIA: R. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań ; R. 3. Gromadzenie danych wtórnych ; R. 4. Gromadzenie danych pierwotnych ; CZ. III. WYKORZYSTANIE BADAŃ W STRATEGICZNYM PLANOWANIU MARKETINGOWYM: R. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa ; R. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków rozwoju ; R. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych ; R. 8. Badania produktu ; R. 9. Badanie cen ; R. 10. Badanie systemu dystrybucji ; R. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji ; R. 12. Badania satysfakcji i lojalności klientów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-105702 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-[714]. Indeks.
Dla studentów kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich.
Cz. I. MODEL FUNKCJONOWANIA MARKETINGU: 1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie: Koncepcja modelu funkcjonowania ; 2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu ; 3. Rynek docelowy ; Cz. II. BADANIA MARKETINGOWE: 4. System informacji marketingowej ; 5. Organizowanie i metody badań marketingowych ; 6. Studia nad postępowaniem konsumentów ; Cz. III. ZARZĄDZANIE PRODUKTEM: 7. Planowanie marketingowe produktu ; 8. Kierowanie rozwojem produktu ; 9. Kreowanie marki produktu ; Cz. IV. ORGANIZOWANIE DYSTRYBUCJI PRODUKTÓW: 10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa ; 11. Logistyka dystrybucji ; 12. Dystrybucja detaliczna ; Cz. V. PROMOCJA PRODUKTÓW: 13. Podstawy promocji ; 14. Reklama produktów ; 15. Akwizycja marketingowa ; 16. „Public relations” i środki popierania sprzedaży ; Cz. VI. PROGRAMOWANIE CEN PRODUKTÓW ; 17. Polityka cen ; 18. Zasady kalkulacji cen ; Cz. VII. ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 19. Strategie marketingowe ; 20. Planowanie marketingowe ; 21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej ; Cz. VIII .ZARZĄDZANIE PRODUKTAMI PRZEMYSŁOWYMI I USŁUGAMI: 22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych ; 23. Kierowanie rozwojem usług ; Cz. IX. MARKETING MIĘDZYNARODOWY: 24. Podstawy marketingu międzynarodowego ; 25. Analiza środowiska międzynarodowego ; 26. Organizowanie marketingu międzynarodowego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Copies are only available in the library: sygn. A-105746 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Indeksy.
CZĘŚĆ I DEFINICJA MARKETINGU I PROCESU MARKETINGOWEGO: Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta ; Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem ; ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW: Analiza otoczenia marketingowego ; Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów ; Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego ; TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA: Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych ; produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta ; Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu ; strategia cenowa: zrozumienie i pozyskiwanie wartości od klienta ; Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi ; Handel detaliczny i hurtowy ; Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations ; Sprzedaż osobista i promocja sprzedaży ; Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem ; ROZSZERZENIE MARKETINGU: Rynek globalny ; Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. AF-98239 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w praktyce / Mirko Düssel ; [przekł. z jęz. niem. Beata Moryl]. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydawnictwo BC.edu, 2010. - 441, [1] s. : il. ; 24 cm.
(BC.edu Biznes)
Tyt. oryg.: "Handbuch Marketingpraxis" 2006.
Na okł. podtyt.: praktyka (i teoria) biznesu : od analizy do strategii marketingowej, wypracowanie taktyki, praktyczne wdrożenie i kontrola realizacji.
Bibliogr. s. 431-436. Indeks.
PODSTAWY: Znaczenie marketingu ; Definicja: czym jest marketing? ; Klient ; Różne rodzaje marketingu ; Marketingowe mity ; Etyka a marketing ; Trójkąt strategiczny ; Realizacja - proces marketingowy ; Racja bytu - rynki i grupy docelowe ; ANALIZA: Badania marketingowe - przewaga dzięki informacji ; System marketingowo-informacyjny ; Proces badań marketingowych ; Metody prognozowania ; Zabezpieczenie przyszłości - trendy i zjawiska na rynkach ; Analiza strategiczna ; Analiza SWOT: Gdzie znajdują się wasze mocne i słabe strony? Gdzie powstają szanse i zagrożenia? ; Warsztat analizy trendów: Które trendy są dla was ważne? ; Analiza strukturalna sektora (analiza pięciu sił Portera): Jak wygląda wasza konkurencyjność? ; Technika scenariuszy ; Mapa rynku ; Listy sprawdzające: przyszłość marketingu ; STRATEGIA: Czym jest strategia? ; Ideał marketingowy ; Zasady sukcesu rynkowego ; Strategiczne jednostki biznesowe i rynki docelowe ; Decyzje strategiczne ; Pozycjonowanie strategiczne ; Zmiany strategiczne ; Lista sprawdzająca: Czy odrobiliście swoją strategiczną pracę domową? ; Marketing mix (kompozycja marketingowa) ; Polityka produktowa: unikalna oferta ; Polityka cenowa: aktywny pricing dla lepszych wyników ; Polityka dystrybucyjna: droga do klienta ; Polityka komunikacyjna: rozbudowa widocznych kompetencji ; ZARZĄDZANIE: Planowanie marketingowe i jego realizacja - tak działa marketing! ; Walcz z przeciętnością: synergie marketingowe i przewaga marketingowa ; Dwoistość wartości klienta ; Tworzyć większą wartość dla klienta dzięki zarządzaniu produktami ; Corporate identity: osobowość przedsiębiorstwa ; MATERIAŁY POMOCNICZE: Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami i agencjami ; Środki komunikacji przyciągające uwagę - atrakcyjniejsza forma, lepsze działanie ; Odwaga w stosowaniu typografii: ABC konfiguracji ; Sformułowania, które pomagają sprzedawać: ABC pisania tekstów ; Telemarketing ; Planowanie udziału w targach ; Prawo marketingu ; POSŁOWIE: EFEKTYWNY MARKETINGOWIEC.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-102734 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-61093 (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 217)
Bibliogr.
1. Badania marketingowe jako podstawa decyzji rynkowych; 2. Przygotowanie badań marketingowych; 3. Metody gromadzenia danych i prowadzenia badań; 4. Opracowanie kwestionariusza badawczego; 5. Analiza i interpretacja danych; 6. Prezentacja wyników badań; 7. Obszary zastosowań badań marketingowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. F.2-Czyt.33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.4-33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.10-33 (1 egz.)
No availability information: sygn. F.1-33
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Indeksy.
Cz. I ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 1 Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Budowanie strategii i planów marketingowych ; Cz. II ROZPOZNANIE RYNKU: 3. Zbieranie informacji i prognozowanie popytu ; 4. Prowadzenie badań marketingowych ; Cz. III RELACJE Z KLIENTAMI: 5. Budowanie relacji z klientami ; 6. Analiza rynku konsumenckiego ; 7. Analiza rynku przedsiębiorstw ; 8. Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych ; Cz. IV BUDOWANIE SILNYCH MAREK: 9. Budowanie kapitału marki ; 10. Sztuka pozycjonowania marki ; 11. Dynamika konkurencji ; Cz. V KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ: 12. Ustalanie strategii produktu ; 13. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 14. Tworzenie strategii i programów cenowych ; Cz. VI DOSTARCZANIE WARTOŚCI: 15. Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i zarządzanie nimi ; 16. Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką ; Cz. VII KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI: 17. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią ; 18. Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations ; 19. Zarządzenie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista ; Cz. VIII TWORZENIE PODSTAW SUKCESU I DŁUGOFALOWEGO WZROSTU: 20. Wprowadzenie nowych ofert rynkowych ; 21. Wykorzystanie rynków globalnych ; 22. Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.13-33 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-77206 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-85815 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. F.6-Czyt.33, F.6.- 33-Podr. (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. Indeks.
I. UWARUNKOWANIA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH: 1. Istota i ewolucja koncepcji marketingu; 2. Sektorowe uwarunkowania marketingu; 3. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa; II. ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU: 1. Klient jako podstawowy podmiot działań marketingowych; 2. Zachowania nabywców; 3. Segmentacja rynku; 4. Systemy inflacyjne w marketingu; 5. Badania marketingowe; III. INSTRUMENTY MARKETINGOWE: 1. Produkt w koncepcji marketingu; 2. Opakowania i marka jako atrybuty produktu; 3. Dystrybucja; 4. Komunikacja marketingowa (promocja); 5. Wizerunek przedsiębiorstwa; IV. STRATEGICZNE ASPEKTY MARKETINGU: 1. Analiza i ocena sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa; 2. Wskaźniki marketingowe; 3. Marketing strategiczny a operacyjny; 4. Plan marketingowy; 5. Strategie marketingowe; 6. Marketing relacji; 7. Kontrola marketingowa; 8. Etyka w marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Book
In basket
(Biznes ; 3)
Seria gł.: Biblioteka Gazety Wyborczej.
1. Przedsiębiorstwo i jego cele; 2. Marka jako źródło przewagi firmy; 3. Relacje z klientami; 4. Planowanie; 5. Marketing bezpośredni; 6. Zarządzanie sprzedażą; 7. Kampanie reklamowe; 8. Działania public relations; 9. E-Business.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing / Krzysztof Przybyłowski [et al. ; przeł. z ang. Piotr Gumola et al.]. - Warszawa : ABC, 1998. - XXIV, 726 s. : fot. kolor., wykr. kolor. ; 28 cm.
Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again