Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(7)
Autor
Dixit Avinash K
(2)
Gasper Dorota
(2)
Hutt Michael D
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Popławska Wanda
(2)
Rusiński Michał
(2)
Speh Thomas W
(2)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Borsa Maciej
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Depa Jakub
(1)
Hingston Peter
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
MacDonald Malcolm (1948- )
(1)
Ner Katarzyna
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Piziak Bartosz
(1)
Strzelecki Zbigniew
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Marketing
(6)
Planowanie strategiczne
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie
(3)
Planowanie przestrzenne
(2)
Teoria gier
(2)
Współdziałanie
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Budżety terenowe
(1)
Ceny
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Laboratorium Innowacji Miejskich - URBAN LAB
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Polityka miejska
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Promocja handlowa
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Socjologia miasta
(1)
Urbanistyka
(1)
Temat: miejsce
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Zrozumieć proces marketingowy ; Proces planowania marketingowego ; Audyt marketingowy ; Ustalanie celów i projektowanie strategii marketingowych ; Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Plan sprzedaży ; Planowanie cen ; Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku ; Plan zarządzania relacjami z klientem ; Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego ; Pomiar efektywności planowania marketingowego ; Metodyczny system planowania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak napisać plan marketingowy / John Westwood. - Gliwice : Helion, cop. 2005. - 111 s. : rys., wykr. ; 20 cm.
(Onepress Quick)
Zawiera dod.: Minisłowniczek polsko-angielsko- niemiecki (6 s.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86536 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Business strategy" 2015.
Wstęp ; 1. Wprowadzenie do strategii: Aleksander Wielki ; 2. Zasady skutecznej strategii ; 3. Pięć pytań dotyczących strategicznego planowania ; 4. Kluczowi gracze w tworzeniu strategii ; 5. Wartości, wizja i cel ; 6. Określ misję firmy ; 7. Powrót z przyszłości ; 8. Strategiczne obszary, nad którymi należy się zastanowić ; 9. Siła napędowa kluczem do realizacji strategii ; 10. Cztery kluczowe koncepcje planowania strategicznego ; 11. Skoncentruj się na tym, co robisz dobrze ; 12. Obszary przyległe ; 13. Strategia uwalniania ; 14. Myślenie od zera ; 15. Przejmij inicjatywę ; 16. Zwycięstwo elastyczności ; 17. Stwórz nowe rynki ; 18. Wybierz konkurencję ; 19. Zaangażuj całą firmę ; 20. Znaczenie struktury organizacyjnej ; 21. Pięć etapów formułowania i wdrażania strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73739 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77998 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka strategii : teoria gier w biznesie i życiu prywatnym / Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2020. - 496 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: "The art of strategy : a game theorist's guide to success in business & life" 2008.
Indeks.
CZ. I.: R. 1. Dziesięć opowieści na temat strategii ; R. 2. Gry, które można rozwiązać za pomocą wnioskowania wstecznego ; R. 3. Dylematy więźniów i jak je rozwiązać ; R. 4. Piękna równowaga ; CZ. II.: R. 5. Wybór i szansa ; R. 6. Posunięcia strategiczne ; R. 7. Uwiarygodnienie strategii ; CZ. III.: R. 8. Interpretowanie informacji i manipulowanie nią ; R. 9. Współpraca i koordynacja ; R. 10. Aukcje, licytacje i konkursy ; R. 11. Negocjacje ; R. 12. Głosowanie ; R. 13. System motywacyjny ; R. 14. Studia przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108386 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka strategii : teoria gier w biznesie i życiu prywatnym / Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 496 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: "The art of strategy : a game theorist's guide to success in business & life" 2008.
Indeks.
CZ. I.: R. 1. Dziesięć opowieści na temat strategii ; R. 2. Gry, które można rozwiązać za pomocą wnioskowania wstecznego ; R. 3. Dylematy więźniów i jak je rozwiązać ; R. 4. Piękna równowaga ; CZ. II.: R. 5. Wybór i szansa ; R. 6. Posunięcia strategiczne ; R. 7. Uwiarygodnienie strategii ; CZ. III.: R. 8. Interpretowanie informacji i manipulowanie nią ; R. 9. Współpraca i koordynacja ; R. 10. Aukcje, licytacje i konkursy ; R. 11. Negocjacje ; R. 12. Głosowanie ; R. 13. System motywacyjny ; R. 14. Studia przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [315]-318 i przy rozdz. Indeks.
I. PODSTAWY TEORETYCZNE GOSPODARKI REGIONALNEJ I LOKALNEJ: 1. Teoretyczne podstawy rozwoju lokalnego i regionalnego; 2. Administracja publiczna a gospodarka regionalna i lokalna; 3. Konkurencyjność gospodarki regionalnej i lokalnej; 4. Polityka regionalna, II. PROGRAMOWANIE GOSPODARKI REGIONALNEJ I LOKALNEJ: 5. Programowanie rozwoju regionalnego i lokalnego; 6. Strategie rozwoju regionalnego i lokalnego; 7. Polityka przestrzenna w gospodarce regionalnej i lokalnej; 8. Projekty rozwojowe według standardów UE w gospodarce regionalnej i lokalnej - aplikacja, III. ZARZĄDZANIE GOSPODARKĄ REGIONALNĄ I LOKALNĄ: 9. Zarządzanie rozwojem regionalnym i lokalnym; 10. Finanse samorządu regionalnego i lokalnego; 11. Marketing terytorialny; 12. Europejska współpraca międzynarodowa i przygraniczna w gospodarce regionalnej i lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-332 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 119.
Publikacja zrealizowana przez Instytut Rozwoju Miast i Regionów w ramach projektu: Urban Lab jako pilotażowe narzędzie poprawy jakości życia mieszkańców miast zgodne z ideą smart city (2019-2021) we współpracy z Departamentem Programów Pomocowych Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/18/19.
1. Adaptacja modelu urban labu w Gdyni i w Rzeszowie – teoria a rzeczywistość 1.1. Modelowe ujęcie urban labu dostosowanego do warunków polskich 1.2. Urban Lab Gdynia 1.3. Urban Lab Rzeszów 1.4. Rola Instytutu Rozwoju Miast i Regionów w projekcie 2. Struktura organizacyjna urban labów 2.1. Zespół urban labu 2.2. Grupa Strategiczna 2.3. Zespół Tematyczny 3. Działalność Urban Labów w Gdyni i w Rzeszowie – dobre praktyki 3.1. Otwieranie danych miejskich 3.2. Hackathon miejski 3.3. Inkubator Innowacji Miejskich 3.4. Rzeszowskie Laboratorium Badań Miejskich 3.5. Gdyńska Platforma Dialogu (Decidim) 3.6. Urban Cafe 3.7. Inne aktywności podejmowane w laboratoriach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110561 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej