Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Autor
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Buczyńska Barbara
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Chyliński Marek
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gratton Chris (1948- )
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gung Bohdan
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hutt Michael D
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(1)
Kozielski Robert
(1)
Mącik Radosław
(1)
Niestrój Roman
(1)
Penc Józef
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Popławska Wanda
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rusiński Michał
(1)
Russ-Mohl Stephan
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Speh Thomas W
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(10)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Marketing
(22)
Rynek
(6)
Zarządzanie
(6)
Przedsiębiorstwo
(4)
Decyzje
(3)
Reklama
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Banki
(1)
Ceny
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Odpoczynek
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Towary
(1)
Usługi
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(7)
Podręcznik
(2)
Podręcznik akademicki
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85813 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90192 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Ekonomia, Marketing / Zakamycze)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80297 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77998 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87515 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych / Radosław Mącik. - Lublin : Wydaw. UMCS, 2005. - 252 s. : fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.
I. Informacja marketingowa a podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwie II. Internetowe badania źródeł wtórnych III. Bezpośrednie metody zbierania danych za pomocą Internetu : a) badania ankietowe ; b) panele internetowe ; c) wirtualne zogniskowane wywiady grupowe ; d) grupy i fora dyskusyjne ; e) pozostałe pierwotne internetoweźródła informacji ; f) wybrane aspekty metodologiczne badań internetowych pierwotnych źródeł informacji ; g) wykorzystanie pierwotnych interentowych źródeł informacji w badanych przedsiębiorstwach IV. Wykorzystanie badań internetowych źródeł informacji w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : faks., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Indeks
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86094 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręcznik / Zakamycze Zarządzanie, Ekonomia, Marketing)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Indeks
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83293 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera / Profesjonalna Szkoła Biznesu)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80773 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, cop. 2010. - 212 s. : il., rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr., netogr. s. [207]-212.
ISTOTA MARKETINGU BANKOWEGO: Rola marketingu w działalności banku ; Etapy kształtowania orientacji marketingowej w bankach ; Specyfika działalności marketingowej banku ; Wpływ otoczenia na marketing banku ; Strategia marketingowa banku ; INSTRUMENTY MARKETINGU: Marketing mix ; Polityka produktowa banku ; Cena usług bankowych ; Polityka dystrybucji ; Promocja usług bankowych ; Popieranie sprzedaży ; Sprzedaż osobista ; Direct mail i telemarketing ; SEGMENTACJA KLIENTÓW: Istota segmentacji i potrzeba jej stosowania ; Zasady segmentacji klientów indywidualnych ; Segmentacja klientów instytucjonalnych ; BADANIA MARKETINGOWE: Istota i znaczenie badań w działalności banku ; Podział informacji i badań marketingowych ; Przebieg procesu badawczego ; Błędy w badaniach ; Badania wtórne ; Badania pierwotne ; SZTUKA REKLAMY: Pojęcie i funkcje reklamy ; Zasady tworzenia reklamy ; Najważniejsze nośniki reklamy ; Specyfika nośników reklamy z punktu widzenia ich zalet i cech negatywnych ; Ocena skuteczności kampanii reklamowej ; Rzetelność i etyka w działalności reklamowej banku ; ELEMENTY KSZTAŁTUJĄCE WIZERUNEK BANKU: Wizerunek banku a identyfikacja wizualna ; Public relations ; Sponsoring ; RELACJA BANK - KLIENT W BUDOWANIU TRWAŁYCH WIĘZI: Lojalność klientów i jej znaczenie ; Marketing partnerski ; Customer Relationship Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-98915 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
1. Jakościowe metody badań marketingowych; 2. Etnograficzne badania marketingowe; 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej; 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci; 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych; 6. Badania trackingowe; 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych; 8. Eksperyment w badaniach marketingowych; 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić skuteczność przeprowadzonej kampanii; 10. Badania segmentacyjne; 11. Jakościowe badania elementów składowych marki; 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług; 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług : idee, zastosowania / Mirosława Pluta-Olearnik. - Wyd. 2. - Warszawa : PWE, 1994. - 127 s. : rys., 1 wykr. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestrój. - [Wyd. 2]. - Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 1998. - 219 s. : rys. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78306 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86567 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73903 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej