Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(64)
Forma i typ
Książki
(64)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(66)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(46)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Autor
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Anderson Chris (1961- )
(2)
Cyr Donald G
(2)
Gray Douglas A
(2)
Hutt Michael D
(2)
Machura Witold
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Niemczuk-Kobosko Magdalena
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Popławska Wanda
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Speh Thomas W
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(2)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bracha Czesław
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Büschgen Hans E
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Chyliński Marek
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Dobski Paweł
(1)
Drab Adam
(1)
Drozdowski Adam J
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Godin Seth
(1)
Goldmann Martin
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Gratton Chris (1948- )
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gung Bohdan
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hingston Peter
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kröger Fritz
(1)
Kwiatkowski Aleksander (finanse)
(1)
Lubas Barbara
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Miron Jacek
(1)
Mącik Radosław
(1)
Niestrój Roman
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Penc Józef
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piasny Beata
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Russ-Mohl Stephan
(1)
Siskind Barry (1946- )
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Vipperman Carol
(1)
Vizjak Andrej
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Wanat Maria (tłumaczka)
(1)
Witek Lucyna
(1)
Withers Jean
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Yip George S
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Łukiewicz-Kostro Renata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(28)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(63)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(53)
Przedsiębiorstwo
(15)
Zarządzanie
(14)
Reklama
(9)
Rynek
(9)
Komunikacja społeczna
(7)
Public relations
(6)
Decyzje
(4)
Handel
(4)
Konkurencja
(4)
Kupno i sprzedaż
(4)
Promocja handlowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Banki
(3)
Internet
(3)
Kultura
(3)
Targi i wystawy
(3)
Znak towarowy
(3)
Biblioteki akademickie
(2)
Ceny
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarze
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Miasta
(2)
Muzealnictwo
(2)
Polityka cenowa
(2)
Produkt regionalny
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Socjotechnika
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Turystyka
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Agencje zatrudnienia
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Biblioteka Raczyńskich (Poznań)
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarze
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czytelnictwo
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekorozwój
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
FMEA (metoda zarządzania)
(1)
Facebook
(1)
Globalizacja
(1)
Głusi
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Infobrokerzy
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Jakość produktu
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Kibice
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt
(1)
Książnica Zamojska im. Stanisława Kostki Zamoyskiego (Zamość)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Labortest
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Merchandising
(1)
Metoda DEA
(1)
Metoda QFD
(1)
Motywacja pracy
(1)
Muzeum (Łęczyca)
(1)
Muzeum Historii Żydów Polskich (Warszawa)
(1)
Muzeum Powstania Warszawskiego
(1)
Muzeum Sportu i Turystyki (Karpacz)
(1)
Negocjacje
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Obsługa klienta
(1)
Temat: dzieło
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(2)
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Kaszuby
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Polska
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Warszawa
(1)
Wielkopolska
(1)
Śląsk
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(7)
Poradnik
(4)
Poradniki
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręcznik
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Inżynieria i technika
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [183]-192.
Cz. I. DLACZEGO WSPÓŁCZEŚNI KONSUMENCI PRAGNĄ DOŚWIADCZEŃ: 1. Społeczeństwo ponowoczesne ; 2. Konsumpcjonizm: 2.1. Tożsamość jednostki w społeczeństwie konsumpcyjnym, 2.2. Potrzeby, pożądanie i zachcianki, 2.3. Społeczeństwo doznań, 2.4. Stary i nowy materializm, 2.5. Konsumpcja impulsywna, 2.6. Konsumpcja na pokaz, 2.7. Konsumpcja przedmiotów materialnych a konsumpcja doświadczeń ; 3. Społeczeństwo spektaklu i karnawalizacja kultury ; 4. Indywidualizacja i plemienność ; 5. Demografia a rozwój gospodarki doświadczeń: 5.1. Pokolenie Y, 5.2. Pokolenie Silver tsunami. Cz. II. DZIAŁANIA MARKETINGOWE W GOSPODARCE DOŚWIADCZEŃ - KONCEPCJA I JEJ ZASTOSOWANIE: 6. Geneza gospodarki doświadczeń ; 7. Marketing doświadczeń ; 8. Definicja doświadczenia ; 9. Poziomy i rodzaje doświadczenia ; 10. Podejście modułowe do doświadczeń: 10.1. Moduł sensoryczny, 10.2. Moduł emocjonalny, 10.3. Moduł intelektualny, 10.4. Moduł behawioralny, 10.5. Moduł relacyjny, 10.6. Planowanie działań marketingowych w poszczególnych modułach ; 11. Inscenizowanie niezapomnianych doświadczeń: 11.1. Motyw przewodni doświadczenia, 11.2. Pozytywne wskazówki, 11.3. Negatywne wskazówki, 11.4. Pamiątki, 11.5. Zaangażowanie zmysłowe, 11.6. Wprowadzenie opłat za doznania ; 12. Autentyczność jako najważniejsza kompetencja biznesu: 12.1. Autentyczność naturalna, 12.2. Autentyczność oryginalna, 12.3. Autentyczność wyjątkowa, 12.4. Autentyczność referencyjna (odniesienia), 12.5. Autentyczność wpływowa ; 13. Przykłady zastosowania marketingu doświadczeń w różnych branżąch: 13.1. Marketing doświadczeń w usługach, 13.2. Marketing doświadczeń w branży dóbr szybkozbywalnych (FMCG), 13.3. Marketing doświadczeń na rynku dóbr trwałych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-75631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76132 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90192 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85813 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
M.in. dot. firmy Transsystem S.A. z Woli Dalszej k. Łańcuta.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
Organizacyjne i metodologiczne aspekty lojalności ; Przesłanki i sposoby kształtowania lojalności ; Lojalność w agrobiznesie ; Lojalność na rynku usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91505 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, cop. 2010. - 212 s. : il., rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr., netogr. s. [207]-212.
ISTOTA MARKETINGU BANKOWEGO: Rola marketingu w działalności banku ; Etapy kształtowania orientacji marketingowej w bankach ; Specyfika działalności marketingowej banku ; Wpływ otoczenia na marketing banku ; Strategia marketingowa banku ; INSTRUMENTY MARKETINGU: Marketing mix ; Polityka produktowa banku ; Cena usług bankowych ; Polityka dystrybucji ; Promocja usług bankowych ; Popieranie sprzedaży ; Sprzedaż osobista ; Direct mail i telemarketing ; SEGMENTACJA KLIENTÓW: Istota segmentacji i potrzeba jej stosowania ; Zasady segmentacji klientów indywidualnych ; Segmentacja klientów instytucjonalnych ; BADANIA MARKETINGOWE: Istota i znaczenie badań w działalności banku ; Podział informacji i badań marketingowych ; Przebieg procesu badawczego ; Błędy w badaniach ; Badania wtórne ; Badania pierwotne ; SZTUKA REKLAMY: Pojęcie i funkcje reklamy ; Zasady tworzenia reklamy ; Najważniejsze nośniki reklamy ; Specyfika nośników reklamy z punktu widzenia ich zalet i cech negatywnych ; Ocena skuteczności kampanii reklamowej ; Rzetelność i etyka w działalności reklamowej banku ; ELEMENTY KSZTAŁTUJĄCE WIZERUNEK BANKU: Wizerunek banku a identyfikacja wizualna ; Public relations ; Sponsoring ; RELACJA BANK - KLIENT W BUDOWANIU TRWAŁYCH WIĘZI: Lojalność klientów i jej znaczenie ; Marketing partnerski ; Customer Relationship Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-98915 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręcznik / Zakamycze Zarządzanie, Ekonomia, Marketing)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 352-362.
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej 4. Teoretyczne podstawy ZKM 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91403 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73994 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Na okł. i s. tyt. nazwa wyd.: Znak litera nova.
Czym jest za darmo? ; Cyfrowe za darmo ; Darmonomia i świat bez pieniędzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96322 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Na okł. i s. tyt. nazwa wyd.: Znak litera nova.
Na tym, co za darmo, można nieźle zarobić. Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora. To, że ludzie ściągają pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne. Udostępnione za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach. Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona. Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, proponując między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na "za darmo". [Znak, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77118 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73946 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77326/t.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej