Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(151)
Forma i typ
Książki
(142)
Publikacje naukowe
(58)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Czasopisma
(9)
Poradniki i przewodniki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(155)
wypożyczone
(18)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(39)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(10)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(123)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(9)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(4)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(4)
Biernat Kamil
(3)
Mazur Marek
(3)
Pacana Andrzej
(3)
Cioczek Konrad
(2)
Fischer Iwona
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(2)
Hales Colin F
(2)
Hofman Iwona
(2)
Homa Dominik
(2)
Kornak Aleksander (1920-2005)
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Kuźniar Wiesława
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Machura Witold
(2)
Murdoch Anna
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szocik Krzysztof
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Słupski Jakub
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Tyrakowski Sebastian
(2)
Witek Lucyna
(2)
Wojciechowska Karolina Maria
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Badora Aleksandra (1964- )
(1)
Baj Beata
(1)
Bajorek-Zydroń Katarzyna
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerowicz Mateusz
(1)
Bar Gabriela
(1)
Belczak Jerzy
(1)
Bernatowicz Łukasz
(1)
Bełch Paulina
(1)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Blecharczyk Wojciech (1962- )
(1)
Borsa Maciej
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Chorób Roman
(1)
Chybicka Aneta
(1)
Cieśla Stefan
(1)
Cybulski Radosław (1924-1999)
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czekałowski Karol Konrad
(1)
Czelusta Alojzy
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Drozd Wojciech (nauki medyczne)
(1)
Drupka Jerzy
(1)
Drzewiecki Jakub
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Filipczak Szymon
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Gawrońska-Baran Andrzela
(1)
Gazda Andrzej (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Gugnin Aleksander
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Górski Paweł (1965- )
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hall Hanna
(1)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Jagodziński Waldemar (1983- )
(1)
Janusz Małgorzata (nauki kultury fizycznej)
(1)
Jarczewski Woyciech
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworski Władysław Leopold (1929-2017)
(1)
Jedynak Zdzisław (energetyka)
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jurgilewicz Oktawia
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kaliszczak Lidia
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(81)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(150)
Język
polski
(148)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(15)
Menedżerowie
(11)
Przedsiębiorcy
(4)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Pracodawcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Bibliotekarze
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Lekarze
(1)
Pielęgniarki
(1)
Politycy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(29)
Przedsiębiorstwo
(21)
Marketing polityczny
(18)
Marketing
(15)
Marketing terytorialny
(15)
Innowacje
(14)
Public relations
(13)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Środki masowego przekazu
(12)
Internet
(11)
Samorząd terytorialny
(11)
Turystyka
(11)
Miasta
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(9)
Rozwój regionalny
(9)
Banki
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Kampania wyborcza
(8)
Gospodarka
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Reklama
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Klastry (ekonomia)
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Polityka
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Służba zdrowia
(6)
Administracja elektroniczna
(5)
Biblioteki akademickie
(5)
Informacja
(5)
Komunikacja polityczna
(5)
Kredyt
(5)
Kultura
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Wzrost gospodarczy
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Agroturystyka
(4)
Audyt wewnętrzny
(4)
Bezpieczeństwo
(4)
Ekorozwój
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Gospodarka terenowa
(4)
Instytucje kultury
(4)
Instytucjonalizm
(4)
Jakość życia
(4)
Język polski
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Marketing narodowy
(4)
Marketing regionalny
(4)
Menedżerowie
(4)
Nauki ekonomiczne
(4)
Nierówności społeczne
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Rachunkowość
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Specjalna strefa ekonomiczna
(4)
Studenci
(4)
Sukces
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Usługi
(4)
Znak towarowy
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Budżet państwowy
(3)
Controlling
(3)
Dług publiczny
(3)
Finanse
(3)
Finanse publiczne
(3)
Finansowanie
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Inteligentne miasta i wsie
(3)
Inwestycje
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konkurencyjność
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nieruchomości
(3)
Podatek
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Politycy
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Portale internetowe
(3)
Postawy
(3)
Praca
(3)
Pragmatyka lingwistyczna
(3)
Prawo
(3)
Produkt regionalny
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przywództwo
(3)
Rolnictwo
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Temat: dzieło
Bo to jest wieszcza najjaśniejsza chwała
(1)
Kamień na kamieniu
(1)
Królowa Niebios
(1)
Książę
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Mojżesz
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Ptaki
(1)
Sonety krymskie
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Wszystko dla pań
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Zmierzch
(1)
Temat: czas
2001-
(75)
2001-0
(21)
1901-2000
(18)
1989-
(13)
1989-2000
(13)
1945-1989
(4)
1901-
(3)
1801-
(2)
1801-1900
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1701-1800
(1)
1945-
(1)
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Polska
(88)
Województwo podkarpackie (1999- )
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Kraków (woj. małopolskie)
(3)
Ukraina
(3)
Bieszczady
(2)
Kaszuby
(2)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(2)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Warszawa
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Śląsk
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Galicja
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Mucharz (woj. małopolskie, pow. wadowicki, gm. Mucharz ; okolice)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Podhale
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Świat
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Świnna Poręba
(1)
Gatunek
Monografia
(31)
Praca zbiorowa
(20)
Opracowanie
(18)
Poradnik
(15)
Materiały konferencyjne
(12)
Raport z badań
(10)
Materiały pomocnicze
(6)
Blogi
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Podręcznik
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Audycje radiowe
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura
(1)
Literatura grozy
(1)
Literatura polska
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Poezja polska
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(80)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Inżynieria i technika
(4)
Transport i logistyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Nauka i badania
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
151 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [152]-156.
1. Wizerunek miasta jako rezultat oddziaływania strategii tożsamości ; 2. Kształtowanie wizerunku miast polskich w świetle badań ankietowych ; 3. Bariery w kształtowaniu wizerunku miasta i pożądane zmiany w instrumentach strategii tożsamości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich = Contributions and Materials / Polish Librarians Association ; 11)
Bibliogr. przy rozdz.
Spis treści również ang.
S. tyt. również w jęz. ang.
Badania potrzeb użytkowników w bibliotekach jako podstawa działań marketingowych ; Studenci nie będący użytkownikami bibliotek ; Wykorzystanie wydawnictw ciągłych w Czytelni Czasopism Biblioteki Głównej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Zielonej Górze ; Wykorzystywanie Ośrodka Informacji Naukowej i Bibliograficznej w kształceniu podchorążych Wyższej Oficerskiej Szkoły Radiotechnicznej w Jeleniej Górze ; Dostępność do zbiorów piśmienniczych w sieci Bibliotek Politechniki Białostockiej ; Biblioteka szkolna Liceum Ogólnokształcącego im. J. Śniadeckiego w Wyszogrodzie w oczach nauczycieli ; Zastosowanie strategii marketingowej w Bibliotece Publicznej w Olsztynie. Projekt Ośrodka Informacji Biznesowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77161 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. s. 272-288.
Streszcz. ang.
1. MARKETING TERYTORIALNY JAKO NOWOCZESNA KONCEPCJA ZARZĄDZANIA JEDNOSTKĄ TERYTORIALNĄ: 1.1. Ewolucja zarządzania jednostką terytorialną na tle przeobrażeń w sferze zarządzania publicznego, 1.2. Istota i determinanty rozwoju marketingu terytorialnego, 1.3. Adresaci i cele marketingu terytorialnego, 1.4. Koncepcja terytorialnego marketingu-mix, 1.5. Organizacyjne przesłanki wdrażania orientacji marketingowej w jednostce terytorialnej, 1.6. Rozwój marketingu terytorialnego w wybranych krajach Europy ; 2. UWARUNKOWANIA ROZWOJU I ZNACZENIE TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 2.1. Istota turystyki wiejskiej, 2.2. Rola turystyki w podnoszeniu konkurencyjności obszarów wiejskich, 2.3. Turystyka wiejska jako czynnik przemian społeczności lokalnej, 2.4. Kierunki zmian jakościowych w turystyce wiejskiej, 2.5. Turystyka wiejska w Polsce w wymiarze ilościowym i przestrzennym ; 3. MARKETINGOWE PRZESŁANKI KREOWANIA ZINTEGROWANEGO MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 3.1. Produkt obszaru recepcji turystycznej - wymiar marketingowy, 3.2. Produkty markowe w turystyce wiejskiej i ich rola w kształtowaniu wizerunku jednostki terytorialnej, 3.3. Znaczenie promocji w propagowaniu walorów turystycznych wsi, 3.4. Podmioty kreujące i koordynujące rozwój turystyki wiejskiej w gminie w ujęciu systemowym ; 4. ROZWÓJ TURYSTYKI WIEJSKIEJ W WOJEWÓDZTWIE PODKARPACKIM I JEGO MARKETINGOWE UWARUNKOWANIA W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ: 4.1. Charakterystyka wybranych elementów potencjału turystycznego obszarów wiejskich badanego województwa, 4.2. Waloryzacja wiejskiej przestrzeni rekreacyjnej województwa w zestawieniu ze stopniem rozwoju turystyki, 4.3. Turystyczny wizerunek badanych jednostek i sposoby jego kreowania w ocenie respondentów, 4.4. Partnerstwo podmiotów zaangażowanych w rozwój turystyki w gminie - wyzwania marketingowe, 4.5. Końcowa ocena aktywności marketingowej gmin o wysokim i niskim poziomie rozwoju funkcji turystycznej ; 5. WYZWANIA MARKETINGOWE GMINY WOBEC ROZWOJU TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 5.1. Typologia gmin - potencjalnych liderów turystyki, 5.2. Marketingowe bariery rozwoju turystyki wiejskiej i sposoby ich pokonywania, 5.3. Scenariusz wdrażania marketingowo zorientowanej koncepcji rozwoju turystyki wiejskiej w gminie na poziomie strategicznym i operacyjnym ; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98995 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁY I ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Małgorzata Adamska - Świadomość przedsiębiorców w zakresie zarządzania relacjami z klientami - wyniki badań regionalnych na przykładzie województwa opolskiego ; Bogusław Bembenek - Wpływ koopetycji na rozwój kapitału ludzkiego w klastrach opartych na wiedzy ; Damian Gębarowski - Najważniejsze koncepty komercjalizacji nauki w Polsce i na świecie ; Marcin Gębarowski - Wykorzystanie rozwiązań RFID w niestandardowych działaniach promocyjnych ; Joanna Gieraga - Zarządzanie wiedzą w organizacji - korzyści i straty - na podstawie firmy IBM oraz call center ; Dariusz Grzesica - Elementy zarządzania popytem w łańcuchu dostaw ; Piotr Hadrian - Planowanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach. Analiza porównawcza wyników badań małych i dużych przedsiębiorstw ; Andrzej Kozina - Zasady prowadzenia negocjacji z trudnymi partnerami ; Anna Mikulska, Magdalena Grębosz - Marketing wewnętrzny a zaangażowanie pracowników w firmie produkcyjnej ; Tadeusz Popławski - Prolegomena do analizy rozwoju sfery gospodarczo-biznesowej województwa podlaskiego przez pryzmat Foresight 2020 Plus ; Andrzej Rapacz, Daria Elżbieta Jaremen: Wirtualizacja kanałów dystrybucji na rynku turystycznym ; Marek Rawski - Zróżnicowanie strategii marketingowych stosowanych przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność w Polsce - wyniki badania ; Arkadiusz Stajszczak - Zachowania cenowe konkurentów na rynku produktów zaopatrzeniowych - wybrane aspekty ; Katarzyna Szalonka - Alianse marketingowe na rynku farmaceutycznym ; Joanna Wiażewicz - Zintegrowana komunikacja marketingowa w jednostkach samorządu terytorialnego ; Urszula Widelska - Relacyjne aspekty współpracy praktyki gospodarczej ze sferą szkolnictwa zawodowego (na przykładzie województwa podlaskiego) ; Lucyna Witek - Raportowanie społeczne jako narzędzie komunikacji z interesariuszami ; Beata Zatwarnicka-Madura - Możliwości zastosowania grywalizacji w wybranych obszarach funkcjonalnych organizacji ; Sebastian Zupok - Rodzaje wartości dla klientów kreowane przez producentów piwa (w świetle badań empirycznych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. [308]-328.
Kod komunikacyjny męskości jako kategoria społeczno-kulturowa w Polsce i we Francji ; Czynniki kształtujące kod komunikacyjny męskości w Polsce i we Francji ; Kod komunikacyjny męskości w marketingu politycznym w Polsce i we Francji - ujęcie teoretyczne ; Kod komunikacyjny męskości w kształtowaniu wizerunku publicznego w marketingu politycznym - analiza porównawcza mediów polskich (z 2005 roku) i francuskich (z 2007 roku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing historyczny : czy umiemy mądrze korzystać z historii? / Wiktoria Czarnecka. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 167 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-163.
Współfinansowanie: Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie
Podziękowania ; Wstęp ; I. Co to jest marketing historyczny?: 1. Próba znalezienia definicji marketingu historycznego ; 2. Narzędzia marketingu historycznego: Brand purpose marki, czyli buduj markę na wartościach ; Storytelling ; Corporate social responsibility - społeczna odpowiedzialność biznesu ; Kody kulturowe i symbole ; Real-time marketing ; II. Polak-Patriota, czyli jak zepsuliśmy marketing historyczny w Polsce: 1. Rocznica zbrodni katyńskiej: [nie, dziękuję], czyli o tym, jak robimy marketing martyrologiczny ; 2. Pedagogika (miejsc) pamięci, czyli czy możemy nauczyć się czegoś od Niemców? ; 3. Żołnierze wyklęci [Zabijano ich po wojnie. Przepraszam, nic więcej nie wiem], czyli o kulcie bohaterów w Polsce ; 4. Powstania mamy we krwi! Czyli dlaczego zapomnimy o powstańcach warszawskich... ; 5. Marketing historyczny powstania warszawskiego - bazujemy na budowaniu relacji z autorytetem ; III. Marketing historyczny w Polsce - case study, czyli oni wiedzieli jak to robić: 1. Tadeusz Kościuszko - jego budowanie marki osobistej i społeczności zaangażowanej ; 2. Józef Piłsudski, czyli wizja i misja marki - niepodległa Polska ; 3. Maria Skłodowska-Curie - kobieta nowoczesna, czyli gdzie szukać inspiracji dla współczesnych Polek i Polaków ; 4. Janina Lewandowska, czyli młodość ma swoje prawa ; IV. Mroczne widmo... czyli wymazywanie komunizmu z przestrzeni publicznej: 1. Ślady nazizmu a ślady komunizmu w Polsce ; 2. Powstańcy warszawscy kiedyś odejdą... Kto będzie bohaterem po nich? ; 3. Naród potrzebuje mitu - historii, z którą się utożsamia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113011 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 5)
Bibliogr. s. 180-187.
Spis treści także ang.
Streszcz. ang.
I. ISTOTA, ZAŁOŻENIA I DETERMINANTY ROZWOJU MARKETINGU TERYTORIALNEGO: 1. Pojęcie i specyfika marketingu terytorialnego, 2. Przyczyny i etapy rozwoju marketingu terytorialnego, 3. Rynki docelowe a cele marketingu terytorialnego, 4. Marketing terytorialny a inne rodzaje marketingu ; II. STRATEGICZNE I ORGANIZACYJNE ASPEKTY WDRAŻANIA MARKETINGU TERYTORIALNEGO NA POZIOMIE LOKALNYM: 1. Marketing a konkurencyjność jednostki terytorialnej, 2. Strategiczne założenia kształtowania orientacji marketingowej jednostki terytorialnej, 3. Organizacja działalności marketingowej na poziomie jednostki terytorialnej, 4. Rola informacji w diagnozowaniu poziomu orientacji marketingowej ; III. KONCEPCJA TERYTORIALNEGO MARKETINGU MIX I JEGO ZNACZENIE W ROZWOJU REGIONALNYM I LOKALNYM: 1. Specyfika instrumentarium marketingowego na poziomie jednostki terytorialnej, 2. Produkt marketingowy jednostki terytorialnej, 3. Cechy szczególne polityki cenowej i dystrybucyjnej, 4. Obszary wykorzystania promocji w marketingu terytorialnym ; IV. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO-WYBRANE OBSZARY AKTYWNOŚCI: 1. Ogólna charakterystyka woj. podkarpackiego jako podmiotu badań, 2. Subprodukt turystyczny jako element wizerunku województwa, 3. Produkty lokalne, regionalne i tradycyjne a wizerunek badanej jednostki, 4. Przykłady inicjatyw lokalnych wspierających proces kształtowania wizerunku turystycznego Podkarpacia ; V. STAN I KIERUNKI WDRAŻANIA KONCEPCJI MARKETINGU TERYTORIALNEGO W WOJEWÓDZTWIE PODKARPACKIM: 1. Obszary kształtowania marketingowej orientacji w badanych gminach, 2. Atrakcyjność instrumentów promocyjnych - priorytety na przyszłość, 3. Perspektywy rozwoju marketingu terytorialnego ; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-6984 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 215-222.
R. I ISTOTA MARKETINGU SPOŁECZNEGO W KRWIODAWSTWIE: Definicja problemu społecznego ; Geneza i definicja marketingu społecznego ; Instrumenty marketingu społecznego ; Odbiorcy działań marketingowych w marketingu społecznym ; Cele marketingu społecznego a hierarchia problemów społecznych ; Dostępność krwi jako problem społeczny ; R. II SEGMENTACJA KRWIODAWCÓW W TEORII ZACHOWAŃ PROSPOŁECZNYCH: Rola marketingu w kształtowaniu zachowań prospołecznych ; Modele zachowań krwiodawców ; Kryteria segmentacji krwiodawców ; R.III ISTOTA I ROLA KOMUNIKACJI W MARKETINGU SPOŁECZNYM: Pozycjonowanie krwiodawstwa ; Interpretacje komunikacji marketingowej ; Proces komunikacji marketingowej ; Instrumenty promocji mix stosowane w krwiodawstwie ; Ocena skuteczności komunikacji ; R. IV PROMOCJA W POZYSKIWANIU KRWIODAWCÓW W POLSCE I WYBRANYCH KRAJACH: Organizacja krwiodawstwa w Polsce i na świecie ; Historia i organizacja Czerwonego Krzyża ; Organizacja krwiodawstwa na przykładzie Niemieckiego Czerwonego Krzyża ; Działania promocyjne podejmowane przez banki krwi i organizacje pozarządowe w Danii ; Organizacja i promocja pozyskiwania krwi w Polsce ; R. V KONCEPCJA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W POZYSKIWANIU KRWIODAWCÓW W POLSCE: Ujęcie modelowe ; Koncepcja komunikacji marketingowej w pozyskiwaniu Krwiodawców ; Rekrutacja krwiodawców a pozyskiwanie potencjalnych dawców szpiku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83299 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84197 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [293]-320.
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. Ekologiczne zachowania nabywców i ich konsekwencje dla marketingu: 1. Geneza i rozwój marketingu ekologicznego ; 2. Rozwój teorii zachowań nabywców ; 3. Pojęcie i zakres zachowań nabywców ; 4. Zmiany w zachowaniach nabywców ; 5. Ewolucja ekologicznych zachowań nabywców ; 6. Badania nad ekologicznymi zachowaniami nabywców ; 7. W kierunku marketingu zrównoważonego ; R. II. Koncepcja produktu ekologicznego: 1. Istota i zakres pojęcia "produkt ekologiczny" ; 2. Produkt ekologiczny w ujęciu marketingowym ; 3. Oznaczenia ekologiczne produktów i ich funkcje dla nabywcy ; 4. Główne rodzaje produktów ekologicznych ; 5. Rozwój rynku produktów ekologicznych ; R. III. Determinanty zachowań nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Klasyfikacja czynników wpływających na zachowania nabywców wobec produktów ekologicznych ; 2. Wartości a zachowanie nabywcy wobec produktów ekologicznych ; 3. Indywidualna świadomość ekologiczna nabywcy ; 4. Czynniki demograficzne ; 5. Czynniki o charakterze psychologicznym ; 6. Czynniki społeczno-kulturowe ; 7. Czynniki marketingowe i ekonomiczne ; R. IV. Relacje między postawą a zachowaniem nabywców: 1. Istota i wymiary postaw ; 2. Postawy w modelach zachowań nabywców ; 3. Zgodność postaw i zachowań nabywców ; 4. Pomiar postaw nabywców ; R.V. Rozbieżność między postawami a zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Istota rozbieżności między postawami a zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych ; 2. Źródła rozbieżności między postawami wobec produktów ekologicznych a zachowaniami zakupowymi: Asymetria informacji ; Niski poziom wiedzy ; Konflikt wartości ; Brak akceptacji wyższych cen ; Brak zaufania ; Niski poziom działań marketingowych ; 3. Rozwój teorii wyjaśniających rozbieżność między postawami a zachowaniami ekologicznymi ; 4. Modele wyjaśniające rozbieżność między postawami a zakupem produktów ekologicznych ; 5. Teoria uzasadnionego działania M. Fishbeina i I. Ajzena oraz teoria planowanego zachowania I. Ajzena ; R.VI. Metodyka badań własnych nad zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Problem badawczy, cele i hipotezy badawcze ; 2. Uzasadnienie zastosowania teorii planowanego zachowania ; 3. Zmienne w modelu TPB ; 4. Zastosowane metody badawcze ; 5. Pomiar i operacjonalizacja zmiennych ; 6. Opis badanych obiektów ; R. VII. Analiza i interpretacja wyników badań własnych: 1. Postawy wobec zakupu produktów ekologicznych ; 2. Częstość i motywy zakupu produktów ekologicznych ; 3. Czynniki różnicujące postawy i zachowania wobec produktów ekologicznych ; 4. Czynniki warunkujące i ograniczające zakup produktów ekologicznych ; 5. Atrybuty prośrodowiskowe produktu i ich rola w procesie zakupu ; 6. Możliwości rozwoju zachowań nabywczych wobec produktów ekologicznych - weryfikacja założeń modelu ; 7. Typologia nabywców na rynku produktów ekologicznych ; 8. Dyskusja wyników badania ; R. 8. Wnioski, rekomendacje, ograniczenia i kierunki przyszłych badań: Wnioski o charakterze teoretycznym ; 2. Wnioski o charakterze praktycznym i rekomendacje dla marketingu ; 3. Ograniczenia i kierunki dalszych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86597 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sport jako biznes w czasach globalizacji / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 208 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia i netografia na stronach [203]-208.
I. SPORT JAKO BIZNES: 1. Światowy biznes sportu w kontekście zainteresowania sportem na świecie ; 2. Rodzaje profesjonalnych organizacji sportowych i proces ich przekształcania w organizacje biznesowe ; 3. Specyfika klubów sportowych jako przedsiębiorstw ; II. TEORIE INTERNACJONALIZACJI I ICH ODNIESIENIE DO SPORTU JAKO BIZNES: 1. Koncepcja internacjonalizacji i jej motywy. Internacjonalizacja a globalizacja ; 2. Tradycyjne modele internacjonalizacji ; 3. Pozostałe modele internacjonalizacji: Internacjonalizacja niekonwencjonalna ; Model sieciowy internacjonalizacji ; Przedsiębiorstwa globalne od początku - born global ; 4. Uwarunkowania internacjonalizacji organizacji sportowych - makro- i mikrootoczenie klubów sportowych ; 5. Internacjonalizacja jako strategia rozwoju przedsiębiorstwa i jej zastosowanie przez organizacje sportowe ; III. SPORT JAKO CZYNNIK INTERNACJONALIZACJI GOSPODARKI: 1. Internacjonalizacja sportu a internacjonalizacja przez sport ; 2. Kształtowanie za granicą wizerunku krajów i miast dzięki międzynarodowym sukcesom sportowców ; 3. Kształtowanie dzięki sportowi wizerunku marek produktów za granicą ; IV. ŁAŃCUCH TWORZENIA WARTOŚCI DLA KLIENTÓW KLUBU SPORTOWEGO I INTERNACJONALIZACJA JEGO ELEMENTÓW: 1. Charakterystyka łańcucha wartości dla klientów klubu sportowego ; 2. Internacjonalizacja pozyskiwania zasobów: Rodzaje umiędzynarodawianych zasobów ; Umiędzynarodawianie zasobów ludzkich ; Internacjonalizacja zasobów finansowych klubów ; 3. Internacjonalizacja procesu szkoleniowego - akademie sportowe klubów za granicą ; 4. Internacjonalizacja marketingu i sprzedaży ; 5. Strategie aliansów marketingowych w internacjonalizacji klubów sportowych ; 6. Internacjonalizacja operatorów stadionów ; 7. Internacjonalizacja przez działania marketingowe w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-796 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105486 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling w instytucjach kultury / Paweł Wnuczak. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, ccopyright 2017. - 320, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
U góry 4 strony okładki: Finanse i Rachunkowość.
Zawiera załączniki.
Bibliografia na stronach [305]-318.
Rozdział I. CHARAKTERYSTYKA POLSKICH INSTYTUCJI KULTURY I ICH ROLI W GOSPODARCE I ŻYCIU SPOŁECZNYM: 1. Charakterystyka instytucji kultury prowadzących działalność w warunkach polskich ; 2. Rola i znaczenie instytucji kultury w gospodarce i życiu społecznym ; 3. Ocena kondycji publicznych instytucji kultury w Polsce ; Rozdział II. CONTROLLING JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA INSTYTUCJĄ KULTURY: 1. Badanie efektywności instytucji kultury ; 2. Istota controllingu ; 3. Funkcje i zadania controllingu w instytucjach kultury ; 4. Kryteria systematyzacji controllingu ; 5. Controling funkcyjny w instytucjach kultury: Controlling finansowy w instytucji kultury ; Controlling zasobów ludzkich w instytucji kultury ; Controlling usług i projektów w instytucji kultury ; System controllingu w instytucji kultury – wnioski ; Rozdział III. NARZĘDZIA STOSOWANE W CONTROLLINGU ORAZ MOŻLIWOŚCI W ZAKRESIE ICH IMPLEMENTACJI W INSTYTUCJACH KULTURY: 1. Strategiczna karta wyników: Strategiczna karta wyników jako instrument implementacji strategii i pomiaru rezultatów ; Systemy pomiaru dokonań w instytucjach kultury w kontekście wdrożenia zrównoważonej karty wyników ; Zastosowanie zrównoważonej karty wyników w instytucjach kultury ; 2. Ocena opłacalności projektów kulturalnych ; 3. Budżetowanie jako narzędzie sterowania instytucją kultury ; 4. Rachunek kosztów instytucji kultury ; 5. Narzędzia controllingu w instytucjach kultury - podsumowanie ; Rozdział IV. CONTROLLING W INSTYTUCJACH KULTURY - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Cel badania i zastosowana metodyka ; 2. Charakterystyka próby badawczej ; 3. Ocena systemów controllingu stosowanych przez polskie instytucje kultury ; Rozdział V. ZASTOSOWANIE NARZĘDZI CONTROLLINGU W ZARZĄDZANIU INSTYTUCJĄ KULTURY - STUDIUM PRZYPADKU: 1. Implementacja systemu controllingu w teatrze –studiumprzypadku: Wprowadzenie do studium przypadku ; Implementacja zrównoważonej karty wyników jako narzędzia usprawniającego proces tworzenia i kontroli realizacji strategii ; Proces tworzenia budżetu ; Zastosowanie rachunku kosztów i wyników w procesie podejmowania decyzji ; Podsumowanie ; Zakończenie ; Załącznik 1. Przykłady zastosowania zrównoważonej karty wyników w instytucjach kultury ; Załącznik 2. Badanie kosztów i korzyści społecznych generowanych przez biblioteki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105118 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang.
1. GOSPODARCZE I FINANSOWE ASPEKTY ROZWOJU REGIONÓW: Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionalnego ; Kapitał ludzki jako czynnik rozwoju gospodarczego ; Kapitał ludzki - determinantem rozwoju regionalnego ; Rola administracji publicznej w zarządzaniu rozwojem społeczno-gospodarczy, w dobie globalizacji ; Wpływ Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec na społeczno-gospodarczy rozwój powiatu mieleckiego ; Wykorzystanie środków Unii Europejskiej przez mikroprzedsiębiorstwa w województwie podkarpackim ; Napływ kapitału zagranicznego do specjalnych stref ekonomicznych a rozwój województwa podkarpackiego ; Wpływ polityki budżetowej na kierunki rozwoju lokalnego (na przykładzie gmin powiatu skarżyskiego) ; Zewnętrzne źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw ; Metoda porównawcza w wycenie przedsiębiorstw na przykładzie spółek kluczowych dla rozwoju gospodarczego regionów ; Problemy i perspektywy pozyskiwania nowych źródeł finansowania przedsiębiorstwa ; Dotacje unijne jako źródło finansowania współczesnych przedsiębiorstw na przykładzie Polski. 2. KIERUNKI I STRATEGIE ROZWOJU REGIONÓW: Strategia rozwoju jako instrument zarządzania miastem i regionem ; Wpływ zróżnicowania aktywności samorządów gmin na rozwój regionalny ; Implementacja koncepcji i zrównoważonego rozwoju w strategii rozwoju miasta Poznania ; Role of Information Metabolism as Instrument of HR-Management ; Modele i miary oceny skuteczności i realizacji strategii rozwoju miast i regionów ; Modern Directions of Financial Implementation of Regional Development ; Specyficzne cechy gminy przygranicznej na przykładzie Lubaczowa ; Współpraca transgraniczna jako element realizacji strategii rozwoju województwa podkarpackiego ; Swot-Analysis of Tourist Branch in Ukrainian-Polish Cross-Boarder Region ; Comparison of Quality of doing Business in Ukraine and Poland ; Małe biogazowanie jako źródło rozwoju obszarów wiejskich na przykładzie województwa wielkopolskiego ; Zrównoważony rozwój jako kierunek rozwoju polskich miast - porównanie strategii rozwoju miast: Poznań, Lublin. 3. MARKETING MIAST I REGIONÓW: Strategia marki w procesie zarządzania wizerunkiem miasta na przykładzie Rzeszowa ; Narzędzia promocji miast i regionów ; Promocja województwa lubelskiego na przykładzie kampanii "Lubelski. Smakuj życie!" ; Proces budowania wizerunku miasta Lublina z perspektywy społeczności lokalnej ; Obszary wykorzystania marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Zamość ; Wybrane metody i formy kształtowania wizerunku jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Zagórz ; Kultura w procesie kreowania wizerunku miasta Bytom ; Wykorzystanie portali społecznościowych w kreowaniu wizerunku miasta ; Questing - nowy trend w promocji regionu ; Sieciowy produkt turystyczny jako narzędzie rozwoju i promocji regionu na przykładzie Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-101341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pragmatyka reklamy / Jacek Grębowiec. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, copyright 2017. - 204, [3] strony, [12] stron tablic : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [191]-196.
Wydanie publikacji zostało dofinansowane przez Wydział Filologiczny Uniwersytetu Wrocławskiego.
Streszczenie w języku angielskim.
Wstęp ; Reklama w perspektywie pragmalingwistycznej - kluczowe stanowiska Performatywny charakter reklamy ; O skuteczności reklamy w świetle kilku pozapragmatycznych perspektyw ; Reklama i jej skuteczność w świetle teorii aktów mowy ; Warunki fortunności i jej aspekty kontekstualne ; Reklama jako ogół działań, dyskurs i akt jednostkowy. Makro- i mikroakty reklamowe Implikatury w aktach reklamowych. O komunikowaniu "nie wprost" ; Pragmatyczna uprzejmość reklamy ; Presupozycje w komunikatach reklamowych ; Analizy i interpretacje: "Prawdopodobnie najlepsze" Afektowana skromność i sugestia ; W przestrzeni miasta - reklamowe akty mowy i ich kontekst lokacyjny ; "Z palcem w gdzie chcesz!" Odbiorca założony i inherentny - uwarunkowania kontekstowe i potencjalne tarcia ; Reklamowa strategia aprobaty - przypadek Dove ; Być jak junior designer - maksymalizacja korzyści odbiorcy w telewizyjnej reklamie mBanku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105815 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Z tyłu okł.: Książki klasy business.
Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę. Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces. Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju. [Helion, 2014]
Getin Holding Leszek Czarnecki ; HTL-Strefa Wojciech Wyszogrodzki ; Integer Rafał Brzoska ; KGHM Herbert Wirth ; LPP Dariusz Pachla ; Maspex Krzysztof Pawiński ; MCI Tomasz Czechowicz ; RADWAG Witold Lewandowski ; Selena Krzysztof Domarecki ; Solaris Solange Olszewska ; VIGO Mirosław Grudzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach [379]-410.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Rozdział 1. Miasto jako przestrzeń turystyczna: Miasto w ujęciu marketingu terytorialnego ; Klasyfikacje i współczesne koncepcje rozwoju miast ; Handel w strukturze funkcji miasta ; Wielowymiarowość miast – w kierunku fenomenu turystyki miejskiej. Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju turystyki miejskiej i jej wpływ na rozwój miasta: Pojęcie i formy turystyki miejskiej ; Wybrane klasyfikacje uwarunkowań rozwoju turystyki ; Czynniki podażowe rozwoju turystyki miejskiej; Czynniki popytowe rozwoju turystyki miejskiej ; Czynniki uniwersalne rozwoju turystyki miejskiej ; Rola interesariuszy w kreowaniu miejskiego produktu turystycznego ; Obszary wpływu turystyki na rozwój miasta. Rozdział 3. Istota, cechy i rola turystyki zakupowej w miastach: Pojęcie turystyki zakupowej ; Produkt turystyki zakupowej ; Światowe destynacje zakupowe ; Ruch turystyczny motywowany zakupami w Polsce i na świecie ; Współczesne trendy w zachowaniach konsumentów a nowe wymiary sprzedaży detalicznej. Rozdział 4. Metodyczno-organizacyjne aspekty badań determinant rozwoju turystyki zakupowej: Cele i hipotezy badawcze ; Zakres badania ; Zastosowane metody badawcze ; Organizacja i przebieg badania ; Charakterystyka respondentów – uczestników (konsumentów) turystyki zakupowej ; Charakterystyka respondentów – interesariuszy turystyki zakupowej ; Profile turystów zakupowych. Rozdział 5. Elementy produktu turystyki zakupowej jako podażowe determinanty kształtujące decyzje jego nabywców: Czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych ; Destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty ; Źródła informacji o miejscach zakupowych ; Preferowane środki transportu w podróżach zakupowych. Rozdział 6. Zachowania turystów w podróży motywowanej zakupami jako popytowe czynniki rozwoju turystyki zakupowej: Motywy podróży w celach zakupowych ; Częstotliwość podróżowania ; Organizacja turystycznych wyjazdów zakupowych ; Osoby towarzyszące w czasie podróży zakupowej ; Wydatki turystów zakupowych ; Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej według badanych respondentów. Rozdział 7. Determinanty kształtujące rozwój turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów: Miasta zakupowe oraz czynniki rozwoju turystyki zakupowej ; Działania miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej – wybrane przykłady z Polski i ze świata ; Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów ; Rekomendacje w zakresie planowania rozwoju turystyki zakupowej w polskich miastach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 220)
Bibliogr. s. [248]-273.
Streszcz. ang.
Kategoria wartości dla klienta turysty i jej rynkowe konsekwencje ; Obszar recepcji turystycznej jako źródło wartości dla klienta i podmiot ją kreujący ; Zarządzanie obszarem recepcji przez wartość dla klienta turysty ; Model procesu kreowania wartości dla klienta przez obszar recepcji turystycznej (na przykładzie Krakowa).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102877 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej