Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(755)
Forma i typ
Książki
(731)
Publikacje naukowe
(159)
Publikacje fachowe
(139)
Poradniki i przewodniki
(93)
Publikacje dydaktyczne
(75)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(20)
Publikacje popularnonaukowe
(20)
Audiobooki
(15)
Czasopisma
(10)
Proza
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(845)
wypożyczone
(128)
tylko na miejscu
(24)
nieokreślona
(17)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(322)
Wypożyczalnia Główna - czytelnia (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(25)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(489)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(6)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(7)
Filia 2 (Fredry 5)
(6)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(9)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(18)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(36)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(10)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(4)
Filia 9 (Czackiego 5)
(6)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(16)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(3)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(12)
Filia 15 (Lwowska 60)
(18)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(9)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(3)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(4)
Filia 20 (Solarza 9a)
(5)
Magazyn Rezerw
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(15)
Pacana Andrzej
(11)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(10)
Garbarski Lechosław
(8)
Mruk Henryk
(8)
Sznajder Andrzej
(8)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(8)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(7)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(7)
Sałbut Bartosz
(7)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(7)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Bal-Woźniak Teresa
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Gasper Dorota
(5)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(5)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(5)
Samson-Banasik Aleksandra
(5)
Baran Radosław
(4)
Belka Marek (1952- )
(4)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Doroba Anita
(4)
Grzegorczyk Wojciech
(4)
Januszewska Małgorzata
(4)
Kuźniar Wiesława
(4)
Makarski Sylwester (1942- )
(4)
Mazurek Grzegorz
(4)
Morawski Cezary (1954- )
(4)
Witek Lucyna
(4)
Wojciechowska Maja
(4)
Zatwarnicka-Madura Beata
(4)
Zawiślak Marek
(4)
Zimon Dominik
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Środa Jacek
(4)
Biernat Kamil
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Chudoba Tadeusz
(3)
Davies Peter
(3)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Górska Grażyna (tłumacz)
(3)
Gębarowski Marcin
(3)
Hall Hanna
(3)
Jaworowicz Magdalena
(3)
Jurgilewicz Marcin
(3)
Kardaszewski Jacek (1958-)
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Lipa Michał
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Machura Witold
(3)
Maison Dominika (1966- )
(3)
Malinowska-Parzydło Joanna
(3)
Mazur Marek
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Michalak Robert (1968- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Opaliński Ireneusz (1948- )
(3)
Pardey David
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Thomas Michael J. (1933- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Wojcik Krystyna
(3)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(3)
Zimon Grzegorz
(3)
Zych Robert
(3)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(3)
Ali Moi
(2)
Anderson Chris (1961- )
(2)
Bartołd Robert
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(2)
Bonek Tomasz
(2)
Bucki Piotr
(2)
Buczyńska Barbara
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Canwell Diane (1950- )
(2)
Catmull Edwin E
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cottam Angela
(2)
Cyr Donald G
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(149)
2010 - 2019
(318)
2000 - 2009
(163)
1990 - 1999
(113)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(7)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(364)
1901-2000
(20)
1989-2000
(13)
1945-1989
(7)
Kraj wydania
Polska
(733)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(723)
angielski
(8)
włoski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(68)
Menedżerowie
(66)
Przedsiębiorcy
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Handlowcy
(5)
Pracodawcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Logistycy
(3)
Studenci
(3)
Urzędnicy
(3)
14-17 lat
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Blogerzy
(2)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Lekarze
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Politycy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Programiści
(2)
Projektanci mody
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Menedżerowie
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Informatycy
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Oficerowie
(1)
Pielęgniarki
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prezesi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura amerykańska
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Marketing
(238)
Zarządzanie
(119)
Przedsiębiorstwo
(76)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(46)
Public relations
(37)
Marketing elektroniczny
(36)
Reklama
(36)
Innowacje
(33)
Konsumenci (ekonomia)
(29)
Marketing polityczny
(29)
Turystyka
(27)
Przywództwo
(24)
Sukces
(24)
Internet
(23)
Marketing terytorialny
(22)
Środki masowego przekazu
(20)
Zarządzanie jakością
(19)
Komunikacja społeczna
(18)
Kultura organizacyjna
(18)
Media społecznościowe
(18)
Techniki sprzedaży
(18)
Promocja handlowa
(17)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(17)
Komunikowanie marketingowe
(16)
Usługi
(16)
Handel elektroniczny
(15)
Menedżerowie
(15)
Rynek
(15)
Znak towarowy
(15)
Banki
(14)
Kampania wyborcza
(14)
Marketing społecznościowy
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Logistyka gospodarcza
(13)
Miasta
(13)
Decyzje
(12)
Gospodarka
(12)
Motywacja pracy
(12)
Samorząd terytorialny
(12)
Firma (nazwa)
(11)
Kultura
(11)
Marketing strategiczny
(11)
Organizacja
(11)
Komunikacja interpersonalna
(10)
Marka (ekonomia)
(10)
Obsługa klienta
(10)
Rachunkowość
(10)
Rozwój regionalny
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Etyka biznesu
(9)
Handel
(9)
Komunikacja marketingowa
(9)
Marketing cyfrowy
(9)
Marketing partnerski
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Bibliotekarstwo
(8)
Kadry
(8)
Polityka
(8)
Praca zespołowa
(8)
Przedsiębiorczość (postawa)
(8)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(8)
Służba zdrowia
(8)
Globalizacja
(7)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Gospodarka terenowa
(7)
Hotelarstwo
(7)
Kobieta
(7)
Konkurencja
(7)
Kupno i sprzedaż
(7)
Logistyka
(7)
Praca
(7)
Przedsiębiorcy
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
Przedsiębiorstwo usługowe
(7)
Systemy informatyczne
(7)
Współdziałanie
(7)
Wzrost gospodarczy
(7)
Ceny
(6)
Coaching
(6)
Content marketing
(6)
Finanse
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Informacja
(6)
Inteligentne miasta i wsie
(6)
Inwestycje
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Kariera
(6)
Klastry (ekonomia)
(6)
Komunikacja polityczna
(6)
Konkurencyjność
(6)
Marketing bezpośredni
(6)
Marketing narodowy
(6)
Ocena pracowników
(6)
Organizacja pracy
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Reklama internetowa
(6)
Socjotechnika
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Temat: dzieło
Bo to jest wieszcza najjaśniejsza chwała
(1)
Kamień na kamieniu
(1)
Królowa Niebios
(1)
Książę
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Mojżesz
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Ptaki
(1)
Sonety krymskie
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Wszystko dla pań
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Zmierzch
(1)
Temat: czas
2001-
(171)
1901-2000
(34)
1989-2000
(24)
2001-0
(22)
1989-
(13)
1945-1989
(11)
1901-
(4)
1801-
(2)
1801-1900
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1701-1800
(1)
1945-
(1)
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Polska
(88)
Stany Zjednoczone (USA)
(11)
Województwo podkarpackie (1999- )
(9)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(5)
Kraków (woj. małopolskie)
(4)
Chiny
(3)
Ukraina
(3)
Bieszczady
(2)
Kaszuby
(2)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(2)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Warszawa
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Śląsk
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Galicja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Mucharz (woj. małopolskie, pow. wadowicki, gm. Mucharz ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Nisko (woj. podkarpackie)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Podhale
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rosja
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Świat
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Świnna Poręba
(1)
Gatunek
Poradnik
(145)
Opracowanie
(86)
Podręcznik
(72)
Monografia
(56)
Podręczniki akademickie
(53)
Praca zbiorowa
(52)
Poradniki
(31)
Materiały pomocnicze
(19)
Materiały konferencyjne
(16)
Podręcznik akademicki
(16)
Raport z badań
(11)
Reportaż
(9)
Podręczniki
(8)
Blogi
(5)
Case study (studium przypadku)
(5)
Księga pamiątkowa
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Encyklopedie
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Felieton
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Publicystyka
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Wywiady
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audycje radiowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bibliografia
(1)
Blog
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Informator
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Kompendium
(1)
Literatura
(1)
Literatura grozy
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poezja polska
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Romans
(1)
Synteza
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(367)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(81)
Socjologia i społeczeństwo
(29)
Media i komunikacja społeczna
(28)
Psychologia
(25)
Informatyka i technologie informacyjne
(22)
Praca, kariera, pieniądze
(16)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(14)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(13)
Transport i logistyka
(13)
Historia
(11)
Kultura i sztuka
(9)
Rozwój osobisty
(9)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(8)
Edukacja i pedagogika
(8)
Medycyna i zdrowie
(7)
Inżynieria i technika
(6)
Nauka i badania
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Językoznawstwo
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
755 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [88].
1. Specyfika marketingu politycznego 2. Podstawowe kategorie marketingu politycznego 3. analiza rynku politycznego 4. Produkt polityczny 5. Cena politycznego produktu 6. Dystrybucja i środki masowego przekazu jako instrumenty marketingu politycznego 7. Promocja politycznego produktu 8. Marketing polityczny i wyborczy w Rosji 9. Merketingowe praktyki w wyborach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91488 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe banków / Wojciech Grzegorczyk. - [Wyd. 2]. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1997. - 205 s. : rys. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Jerzy Dietl. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : Państwowe Wydaw. Ekonomiczne, 1985. - 406, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Indeks
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-62635 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁY I ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Jerzy Baruk - Procesowe aspekty integracji funkcji marketingowej, innowacyjnej i produkcyjnej w przedsiębiorstwie przemysłowym ; Marcin Gębarowski, Dariusz Siemieniako - Cechy targów rynku nieruchomości handlowych (w świetle badań własnych) ; Marek Gnusowski - Rola marketingu w zarządzaniu kancelarią prawną ; Marianna Greta, Ewa Tomczak-Woźniak - Euroregion jako forma promocji regionu i rodzaj instrumentu nowoczesnego marketingu ; Dariusz Grzesica - Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w gospodarce elektronicznej ; Anna Jupowicz-Ginalska - Teoria praktyczna czy praktyka teoretyczna? Marketing medialny w Polsce jako przykład relacji między podejściem naukowym a branżowym zawodowstwem ; Stanisław Kaczmarczyk - Budowa podstawowych kategorii nowego marketingu na podstawie krytyki starych paradygmatów ; Agnieszka Kawecka, Agnieszka Cholewa-Wójcik - Wykorzystanie techniki eye-tracking do oceny funkcji informacyjnej opakowań wyrobów tytoniowych ; Regina Klimkowska - Ewolucja i wybrane aspekty współczesnego marketingu ; Sławomir Kowalski - Praktyczne zastosowanie nowoczesnych form komunikacji w lokalnym klubie sportowym ; Piotr Kuźniar - Wybrane, nowoczesne techniki utrwalania żywności a postawy konsumentów ; Eugeniusz Michalski - Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z nabywcami ; Żanna Popławska, Andrzej Limański, Ireneusz Drabik - Możliwości wykorzystywania w marketingu strategicznym koncepcji Foresight ; Marek Szajt - Możliwości wykorzystania danych sondażowych w planowaniu sprzedaży na przykładzie rynku bioproduktów ; Kamila Szymańska - Wykorzystanie modelu zarządzania wartością dla klienta w praktyce działalności kin studyjnych w Polsce ; Agnieszka Widawska-Stanisz - Grywalizacja, sposób przyciągania uwagi i zaangażowania odbiorców kampanii społecznych ; Małgorzata Wiśniewska - Marketing partnerski w świetle współpracy z dystrybutorami a bezpieczeństwo na rynku B2B ; Halina Wojnarowska - Współczesne koncepcje marketingowe w praktyce polskich przedsiębiorstw ; Konrad Żak - Prawne aspekty marketingu. Wyzwania dla aptecznego rynku farmaceutycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do Biznesu)
Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-86063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing wobec ponowoczesności : monografia / Aleksander Lotko. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 139, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 125-134.
Streszcz. w jęz. ang.
KONSEKWENCJE PONOWOCZESNOŚCI DLA MARKETINGU: Konsumpcja ponowoczesna ; Wybrane trendy ponowoczesności ; Globalizacja ; Wirtualizacja i cyfryzacja ; Rozwój technologii informacyjnych, internet i sieciowość ; Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna ; Chwilowość, sceptycyzm, niepewność ; Rola innowacji ; Wpływ informacji i mediów ; PRZEWARTOŚCIOWANIE PARADYGMATU 4P: Kierunki zmian w instrumentach marketingu-mix ; Koncepcja 4C ; Koncepcja 7P ; Koncepcja 5I ; Koncepcje paradygmatów dla marketingu internetowego ; DIALEKTYCZNY CHARAKTER WSPÓŁCZESNEGO MARKETINGU: Lokalność - globalizacja ; Skala makro - skala mikro ; Zysk-zaangażowanie (społeczne) ; Formalność - nieformalność ; Rzeczywistość - wirtualność ; Transakcyjność - relacyjność ; Masowość - indywidualizm ; Technologia - humanizm ; Jednokierunkowość - dwukierunkowość ; Ulotność - trwałość ; Nieokreśloność - mierzalność ; WAŻNIEJSZE KIERUNKI ROZWOJU WSPÓŁCZESNEGO MARKETINGU: Kondycja marketingu jako subdyscypliny nauk o zarządzaniu ; Makromarketing i mikromarketing ; Marketing wirusowy, marketing partyzancki i marketing doznań ; Marketing wydarzeń ; Marketing relacyjny ; Marketing usług ; Humanizująca wizja relacyjnego marketingu usług ; Marketing szeptany ; Marketing internetowy ; Marketing społeczny ; Marketing wartości ; WYKORZYSTANIE CENTRÓW KONTAKTU Z KLIENTEM W MARKETINGU PONOWOCZESNYM: Systemy informatyczne wspomagające marketing relacyjny ; Istota i rola centrów kontaktu z klientem ; Usługi świadczone przez centra kontaktu z klientem ; Kanały dystrybucji usług świadczonych przez centra kontaktu z klientem ; Korzyści ze stosowania centrów kontaktu z klientem ; ZRĘBY MODELU EFEKTYWNOŚCI MARKETINGU SZEPTANEGO: Założenia modelu ; Rozszerzenie modelu ; Efektywność marketingu szeptanego a sieci społeczne w Internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99598 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing - sposób myślenia, system działania / Tadeusz Sztucki. - [Wyd. 2 rozszerz.]. - Warszawa : Placet, 1994. - 223 s.
(Biblioteka Biznesmena ; 1)
Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Tytuł oryginału: "Brilliant marketing : what the best marketers know, do and say" 2009.
Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim stylem błyskotliwy i praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest głównie do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji. Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się różne rodzaje marketingu (m.in. bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej. Dowiesz się również, jakie umiejętności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać uwagę klientów i sprawiać, że będą do ciebie z przyjemnością wracali. Dlaczego poradnik trafia w samo sedno? -uczy najważniejszych zasad obowiązujących w marketingu i ich zastosowania w praktyce, -zawiera liczne przykłady udanych kampanii, sloganów, skutecznych działań PR, które inspirują i pozwalają uczyć się od najlepszych, -pokazuje, jak stworzyć dobry plan marketingowy i z sukcesem go zrealizować, -uczy rozpoznawać potrzeby klientów i wybierać najlepszą metodę dotarcia do nich. [Edgard, 2011]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę. Ze wstępu autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109721 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. i okł.: "Onepress. [Książki klasy business]".
Indeksy
To doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku. Omówione zagadnienia: - Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku, - Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy, - Techniki budowania marki, - Analiza rynku, - Opracowanie miksu marketingowego, - Zdobywanie lojalnych klientów, - Zasady planowania marketingowego, - Techniki oceny efektywności marketingu, - Marketing elektroniczny. [Helion, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [485]-488. Indeks.
CZ. I. FORMUŁOWANIE CELÓW I ORGANIZACJA BADAŃ: R. 1. Przedmioty i etapy badań marketingowych ; CZ. II. INFORMACJA RYNKOWA - ŹRÓDŁA, FORMY I NOWE TENDECJE GROMADZENIA: R. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań ; R. 3. Gromadzenie danych wtórnych ; R. 4. Gromadzenie danych pierwotnych ; CZ. III. WYKORZYSTANIE BADAŃ W STRATEGICZNYM PLANOWANIU MARKETINGOWYM: R. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa ; R. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków rozwoju ; R. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych ; R. 8. Badania produktu ; R. 9. Badanie cen ; R. 10. Badanie systemu dystrybucji ; R. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji ; R. 12. Badania satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-[714]. Indeks.
Dla studentów kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich.
Cz. I. MODEL FUNKCJONOWANIA MARKETINGU: 1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie: Koncepcja modelu funkcjonowania ; 2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu ; 3. Rynek docelowy ; Cz. II. BADANIA MARKETINGOWE: 4. System informacji marketingowej ; 5. Organizowanie i metody badań marketingowych ; 6. Studia nad postępowaniem konsumentów ; Cz. III. ZARZĄDZANIE PRODUKTEM: 7. Planowanie marketingowe produktu ; 8. Kierowanie rozwojem produktu ; 9. Kreowanie marki produktu ; Cz. IV. ORGANIZOWANIE DYSTRYBUCJI PRODUKTÓW: 10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa ; 11. Logistyka dystrybucji ; 12. Dystrybucja detaliczna ; Cz. V. PROMOCJA PRODUKTÓW: 13. Podstawy promocji ; 14. Reklama produktów ; 15. Akwizycja marketingowa ; 16. „Public relations” i środki popierania sprzedaży ; Cz. VI. PROGRAMOWANIE CEN PRODUKTÓW ; 17. Polityka cen ; 18. Zasady kalkulacji cen ; Cz. VII. ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 19. Strategie marketingowe ; 20. Planowanie marketingowe ; 21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej ; Cz. VIII .ZARZĄDZANIE PRODUKTAMI PRZEMYSŁOWYMI I USŁUGAMI: 22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych ; 23. Kierowanie rozwojem usług ; Cz. IX. MARKETING MIĘDZYNARODOWY: 24. Podstawy marketingu międzynarodowego ; 25. Analiza środowiska międzynarodowego ; 26. Organizowanie marketingu międzynarodowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Brian Tracy success library : marketing" 2014.
Wprowadzenie ; 1. Prawdziwy cel biznesu ; 2. Skuteczny marketing w czterech odsłonach ; 3. Trzy niezbędne pytania w marketingu ; 4. Wywiad rynkowy ; 5. Marketing zorientowany na klienta ; 6. Dlaczego ludzie kupują ; 7. Analiza konkurencji ; 8. Osiąganie przewagi konkurencyjnej ; 9. Marketing mix ; 10. Strategie pozycjonowania marki ; 11. Cztery filary strategii marketingowej ; 12. Wybór pola bitwy ; 13. Zasady sztuki wojennej w strategii marketingowej ; 14. Marketingowe taktyki zniechęcania i dywersji ; 15. Kto pierwszy i liczniejszy, ten lepszy ; 16. Strategia białych przestrzeni, czyli uderz tam, gdzie ich nie ma ; 17. Zdominuj niszę rynkową ; 18. Kreatywne strategie rozwoju rynku ; 19. Wykorzystaj inne formy sprzedaży ; 20. Koncepcja wiązki zasobów ; 21. Czterydrogi do zmian w twoim biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia na stronach [225]-234.
2017-10
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. EWOLUCJA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO W KIERUNKU RELACYJNYM: 1. Różnice między zarządzaniem w sektorze publicznym i prywatnym ; 2. Ewolucja zarządzania publicznego w kierunku otwartości organizacji ; 3. Partnerskie zarządzanie publiczne ; R. II. MARKETING TERYTORIALNY W UJĘCIU TRANSAKCYJNYM I RELACYJNYM: 1. Marketing w sektorze publicznym ; 2. Geneza i rozwój marketingu terytorialnego ; 3. Marketing relacji w sektorze przedsiębiorstw ; 4. Marketing relacji w sektorze publicznym ; R. III. ROZWÓJ RELACJI MIĘDZYORGANIZACYJNYCH W SEKTORZE PUBLICZNYM: 1. Rola partnerstwa w rozwoju terytorialnym ; 2. Rodzaje relacji międzyorganizacyjnych i ich rozwój ; 3. Teorie opisujące współdziałania międzyorganizacyjne ; 4. Typologie współdziałania międzyorganizacyjnego ; R. IV. METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Przesłanki prowadzonych badań i założenia badawcze ; 2. Operacjonalizacja pojęć ; 3. Uzasadnienie wyboru wielokrotnego studium przypadku jako metody badań ; 4. Etapy badania oraz wykorzystywane metody i narzędzia badawcze ; R. V. ORGANIZACJA TERYTORIALNA I JEJ RELACJE Z INTERESARIUSZAMI INSTYTUCJONALNYMI W KONTEKŚCIE PROWADZENIA POLITYKI ROZWOJU – WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Ocena otwartości organizacji terytorialnej i jej interesariuszy instytucjonalnych w opinii 2. Czynniki wpływające na współpracę zewnętrzną organizacji terytorialnej ; 3. Specyfika relacji organizacji terytorialnej na szczeblu regionu z lokalnymi JST ; R. VI. WSPÓŁDZIAŁANIE REGIONU I MIASTA W MARKETINGOWYCH PROCESACH POZYSKIWANIA MOBILNYCH CZYNNIKÓW WZROSTU – WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Rola miast i regionów w dysponowaniu zasobami ; 2. Klasyfikacja regionów ze względu na udział stolicy w zasobach regionu ogółem ; 3. Oceny potencjału stolicy w regionie z perspektywy atrakcyjności inwestycyjnej, turystycznej i akademickiej ; 4. Ocena współdziałania pomiędzy regionem a miastem w zakresie realizacji procesów marketingowych ; 5. Zestawienie wyników badań i ich interpretacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105733 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Video marketing nie tylko na YouTube / Magdalena Daniłoś. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2016. - 222, [1] s. : il. ; 14x21 cm.
(Onepress Exclusive)
Obraz wart więcej niż tysiąc słów Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera. Czujesz to? Czujesz reklamowy potencjał tkwiący w dobrze nakręconym video? „No tak, ale emisja spotów reklamowych w telewizji sporo kosztuje” - pomyślisz pewnie i będziesz mieć rację. Ale kto powiedział, że chodzi o telewizję? Wykorzystanie platform takich jak YouTube, Facebook czy Instagram daje nieskończone możliwości nie tylko w kontekście realizowania kampanii reklamowych, ale przede wszystkim budowania świadomości marki. Musisz tylko wiedzieć, jak to robić, czyli jak za pomocą krótkiego materiału opowiedzieć historię marki w sposób, który porwie odbiorcę i sprawi, że będzie on chciał podzielić się nią ze znajomymi. O tym właśnie jest ta książka. [Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104051 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - [Wydanie na podstawie "Marketing management", 14 th edition (dodruk)]. - [Poznań] : Dom Wydawniczy Rebis, [2020]. - 708 stron wiele liczbowań : ilustracje ; 28 cm.
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Tytuł oryginału: "Marketing management" 2011.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
CZ. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: R. 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; R. 2. Budowanie strategii i planów marketingowych ; CZ.II. ROZPOZNANIE RYNKU: R. 3. Zbieranie informacji i prognozowanie popytu ; R. 4. Prowadzenie badań marketingowych ; CZ. III. RELACJE Z KLIENTAMI: R. 5. Budowanie relacji z klientami ; R. 6. Analiza rynku konsumenckiego ; R. 7. Analiza rynku przedsiębiorstw ; R. 8. Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych ; CZ. IV. BUDOWANIE SILNYCH MAREK: R. 9. Budowanie kapitału marki ; R. 10. Sztuka pozycjonowania marki ; R. 11. Dynamika konkurencji ; CZ. V. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ: R. 12. Ustalanie strategii produktu ; R. 13. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; R. 14. Tworzenie strategii i programów cerowych ; CZ. VI. DOSTARCZANIE WARTOŚCI: R. 15. Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i i zarządzanie nimi ; R. 16. Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką ; CZ. VII. KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI: R. 17. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i i zarządzanie nią ; R. 18. Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations ; R. 19. Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista ; CZ. VIII. TWORZENIE PODSTAW SUKCESU I DŁUGOFALOWEGO WZROSTU: R. 20. Wprowadzanie nowych ofert rynkowych ; R. 21. Wykorzystanie rynków globalnych ; R. 22. Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AF-108816 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2001. - 244 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81644 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [152]-156.
1. Wizerunek miasta jako rezultat oddziaływania strategii tożsamości ; 2. Kształtowanie wizerunku miast polskich w świetle badań ankietowych ; 3. Bariery w kształtowaniu wizerunku miasta i pożądane zmiany w instrumentach strategii tożsamości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91923 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej