Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(11)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Autor
Filip Grażyna
(1)
Grawe Sam
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kotowska Agata
(1)
Leigh Rich
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pawlak Dagmara
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Skorek Monika
(1)
Strózik Wojciech
(1)
Urbanek Grzegorz (ekonomia)
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Walińska Ewa
(1)
Wrzeszcz Krystian
(1)
Wróbel Szymon (1967- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(13)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(13)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marka (ekonomia)
(11)
Branding (marketing)
(2)
Marketing
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Aktywność człowieka
(1)
Aktywność zawodowa
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Axer, Jerzy (1946- )
(1)
Bereza, Henryk (1926-2012)
(1)
Biały Jeleń (marka)
(1)
Body art
(1)
Borzym, Stanisław (1939- )
(1)
Brandcasting
(1)
COVID-19
(1)
Celebryci
(1)
Czasopismo motoryzacyjne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Derrida, Jacques (1930-2004)
(1)
Dybel, Paweł (1951- )
(1)
Filozofia
(1)
Foks, Darek (1966- )
(1)
Freud, Sigmund (1856-1939)
(1)
Gombrowicz, Witold (1904-1969)
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hare, David (1947- )
(1)
Hartman, Jan (1967- )
(1)
Herbert, Zbigniew (1924-1998)
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Innowacje
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kosmetyki naturalne i organiczne
(1)
Kowalska, Małgorzata (ekonomia)
(1)
Kozłowski, Jarosław (1945- )
(1)
Legia Warszawa
(1)
Libera, Zbigniew (1959- )
(1)
Marka osobista
(1)
Marka własna
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing-mix
(1)
Matuszewski, Krzysztof (ksiądz)
(1)
Mozart, Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(1)
Mydła
(1)
Nike
(1)
Obuwie sportowe
(1)
Odzież sportowa
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Otyłość
(1)
Piłat, Robert (1959- )
(1)
Podcasting
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postmodernizm
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Produkcja
(1)
Projektowanie mody
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Public relations
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Reklama
(1)
Ridley, Scott (1937- )
(1)
Rozgłośnia internetowa
(1)
Samochody
(1)
Schulz, Bruno (1892-1942)
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Siemek, Marek Jan (1942-2011)
(1)
Socjotechnika
(1)
Sportowcy
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Sztuka
(1)
Tekst
(1)
Witkiewicz, Stanisław Ignacy (1885-1939)
(1)
Wpływ na zdrowie
(1)
Współdziałanie
(1)
Wycena
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Środki czystości
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Literatura
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [193-207].
Przede wszystkim dla menedżerów i pracowników uczestniczących w budowaniu strategii marki, pracowników agencji reklamowych i badawczych oraz studentów marketingu uczelni ekonomicznych.
1. EWOLUCJA PODEJŚCIA DO MARKETINGU I ZARZĄDZANIA MARKĄ: 1. Przeobrażenia interpretacyjne marketingu: Marketing modernistyczny ; Marketing postmodernistyczny ; 2. Wyzwania w zakresie zarządzania marką: Specyfika plemion wokół marek ; Zjawisko kultowości marki ; Crowdsourcing: 2. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI - ZARYS TEORETYCZNY: 1. Grupy konsumenckie - istota zjawiska: Społeczność wokół marki - ujęcie definicyjne ; Subkultury ; Społeczności w Internecie ; Społeczność wirtualna ; Internetowa społeczność wokół marki ; Kategorie członków społeczności wokół marki uczestniczących w cyberprzestrzeni ; 2. Wstępowanie konsumentów do społeczności wokół marki: Motywy przyłączania się do społeczności wokół marki ; Korzyści członków społeczności z uczestnictwa w grupie ; 3. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI - PRZEGLĄD LITERATURY I BADAŃ: 1. Metodyka przeglądu literatury ; 2. Budowa społeczności wokół marki - zasadnicze nurty badawcze: Kreowanie społeczności marki przez jej członków ; Współtworzenie społeczności wokół marki przez właściciela i nabywców marki ; Badanie trzech filarów społeczności marki ; 3. Badania wybranych elementów kapitału marki: Tożsamość marki ; Wizerunek/osobowość ; Lojalność wobec marki ; 4. Pozostałe obszary badawcze dotyczące marki i powstających wokół niej społeczności ; Relacje ; Zaangażowanie ; 5. Luka badawcza ; 4. KONCEPCJA BADAŃ WŁASNYCH ORAZ CHARAKTERYSTYKA BADANEGO PODMIOTU: 1. Opis koncepcji badań własnych: Cel wiodący i cele poznawcze badania ; Metody badawcze i opis przebiegu badań własnych dotyczących wybranej społeczności wokół marki ; 2. Społeczność wokół marki Legia Warszawa - uzasadnienie wyboru społeczności do badania: Kluby sportowe - specyfika funkcjonowania marki ; Charakterystyka marki Legia Warszawa ; Historia powstania marki Legia Warszawa ; Rozwój społeczności wokół marki Legia Warszawa ; Podgrupy występujące w społeczności wokół marki legia Warszawa ; 5. OKREŚLENIE PERCEPCJI SPOŁECZNOŚCI WOKÓŁ MARKI LEGIA WARSZAWA - METODYKA I ANALIZA WYNIKÓW BADANIA JAKOŚCIOWEGO: 1. Metodyka badania jakościowego ; 2. Postrzeganie marki Legia Warszawa przez jej fanów ; 3. Motywy przyłączania się do grupy zwolenników Legii Warszawa ; 4. Percepcja społeczności marki Legia Warszawa: Wspólna świadomość członków Legii Warszawa ; Rytuały i tradycje w społeczności Legii Warszawa ; Moralna odpowiedzialność wobec członków społeczności ; 6. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI A LOJALNOŚĆ KLIENTÓW WOBEC MARKI - METODYKA I ANALIZA WYNIKÓW BADANIA ILOŚCIOWEGO: 1. Metodyka badania ilościowego: Teoretyczne podstawy prowadzące do zbudowania modelu badawczego ; Problem, pytania i hipotezy badawcze ; Badanie pilotażowe ; Badanie właściwe: Procedura badania, Uczestnicy badania, Narzędzia badawcze, Kwestionariusz - Percepcja społeczności wokół marki, Kwestionariusz - Zaangażowanie w markę, Kwestionariusz - Zaangażowanie w społeczność, Kwestionariusz - Lojalność wobec marki, 2. Analiza wyników badania ilościowego: Weryfikacja modelu teoretycznego ; Porównanie różnic w wartościach poszczególnych wskaźników między badanymi grupami fanów Legii Warszawa, Różnice w percepcji społeczności wokół marki fanów Legii Warszawa, Różnice w zaangażowaniu w markę fanów marki Legia Warszawa, Zaangażowanie w społeczność fanów Legii Warszawa, Różnice w lojalności wokół marki ; Wnioski z przeprowadzonego badania ilościowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce i rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Co to jest Amazon FBA ; Firma i podatki ; Seller Central - konto sprzedawcy na Amazon ; Wyszukiwanie produktów do sprzedaży na Amazon.
Stwórz własną markę i zacznij sprzedawać na Amazon w modelu FBA (Realizacja przez Amazon) Książka „Sprzedawca na Amazon” to obszerny przewodnik pełen konkretnej wiedzy z zakresu prowadzenia biznesu online, za którą sprzedawcy płacą niemałe pieniądze. Ta książka nie ma na celu przekonywać Cię, że warto prowadzić biznes, bądź że można żyć na własnych zasadach. Zależy mi na tym, abyś zaczął działać, dlatego w tej publikacji otrzymasz dużo rzetelnych i przydatnych informacji. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-[341].
Dla kadry zarządzającej i szefów marketingu.
Streszczenie w języku angielskim.
I. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ STRATEGICZNĄ - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 1. Zmiana - definicja i ewolucja zmiany w organizacji ; 2. Zarządzanie zmianą - pojęcie, teorie i modele ; 3. Zmiana strategiczna - determinanty i znaczenie ; 4. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji - czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji ; II. REBRANDING W ŚWIETLE TEORII ZARZĄDZANA I MARKETINGU: 1. Marka korporacyjna w procesie brandingowym - pojęcia podstawowe ; 2. Definicje i formy rebrandingu ; 3. Przestanki rebrandingu: Wewnętrzne motywy rebrandingu ; Zewnętrzne motywy rebrandingu ; 4. Proces i modele rebrandingu ; 5. Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu: Skuteczność rebrandingu - pojęcie i pomiar ; Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu ; Komunikacja marketingowa w rebrandingu ; Koordynacja interesariuszy procesu rebrandingu ; III. REBRANDING NA POLSKIM RYNKU W ŚWIETLE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH: 1. Opis badań i charakterystyka respondentów: Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych przez respondentów ; Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw ; 2. Rebranding i jego uwarunkowania ; Motywy rebrandingu ; 3. Proces rebrandingu - przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu ; 4. Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych: Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu ; Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu ; Koordynacja interesariuszy i styl zarządzania w procesie rebrandingu ; 5. Wyniki badań jakościowych - próba syntezy ; IV. REBRANDING W ŚWIETLE BADAŃ ILOŚCIOWYCH: 1. Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego: Charakterystyka metody i próby badawczej ; Charakterystyka modelu pomiarowego ; 2. Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi: Ogólne cechy rebrandingu ; Poziom wiedzy o rynku ; Integracja komunikacji marketingowej ; Partycypacyjny wymiar zarządzania ‘ Rynkowe skutki rebrandingu ; Bieżące relatywne wyniki firm ; 3. Weryfikacja skal pomiarowych: Współzależności pomiędzy konstruktami ; Podsumowanie ; V. ANEKS: Załącznik I - Przypadki rebrandingu wybranych marek: ZOO Wrocław ; InPost ; Nest Bank ; Mamut ; Warta ; Cyfrowy Polsat ; Port Lotniczy Wrocław ; Tygodnik "Polityka" ; TIM ; Work Service ; mBank ; Załącznik 2 - Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego ; Załącznik 3 - Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107728 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 305-316.
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?". Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Książka prezentuje unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. [CeDeWu, 2019]
Pojęcie i ewolucja znaczenia marki ; Perspektywa marketingowa marki ; Marka z perspektywy prawnej ; Marka w strategii przedsiębiorstwa ; Marka jako kategoria sprawozdawcza ; Marka a wartość przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy ; Wycena marki ; Licencjonowanie marki w budowaniu wartości przedsiębiorstwa ; Przyszłość marek w globalnej gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 231-243.
R. I. MARKA - ISTOTA I TREŚĆ POJĘCIA WE WSPÓŁCZESNYM MARKETINGU: 1. Natura i definicja marki ; 2. Wartość i kapitał marki ; 3. Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki ; 4. Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki ; R. II. FUNKCJE I ZNACZENIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W PROMOCJI MARKI: 1. Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej ; 2. Funkcje systemu komunikacji marketingowej ; 3. Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej ; 4. Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki ; 5. Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki ; R. III. INTERNETOWE NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 1. Internet jako platforma komunikacji marketingowej ; 2. Narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie ; 3. Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w Internecie ; R. IV. SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO NOWOCZESNY KANAŁ KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 1. Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych ; 2. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej ; 3. Użytkownicy serwisów społecznościowych ; 4. Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym ; 5. Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych ; R. V. METODYKA BADAŃ NAD DZIAŁANIAMI MARKETINGOWYMI PROWADZONYMI W PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: 1. Cel i przedmiot badania ; 2. Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń ; 3. Charakterystyka grupy badawczej ; R. VI. OCENA ZNACZENIA SERWISÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ MARKI W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH: 1. Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych ; 2. Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów ; 3. Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych ; 4. Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw ; 5. Podsumowanie i wnioski końcowe z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106918 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować. Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka. Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie. "Marketing to sztuka wyboru. Jeśli masz pokusę, by w reklamie powiedzieć wszystko o swoich produktach czy usłudze, to jest pierwszy podstawowy błąd, którego musisz unikać. Reklama jest dźwignią handlu, ale by była skuteczna, trzeba wiedzieć, jak ją stworzyć i o jakie elementy zadbać." [Helion, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110983 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 133-[162].
Wydanie publikacji sfinansowane ze środków grantu Narodowego Centrum Nauki kod projektu: B1512000000652000, nr umowy: UMO-2014/15/B/HS4/00844
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. ISTOTA KAPITAŁU MARKI Z PERSPEKTYWY KONSUMENTA: Wprowadzenie ; 1. Kapitał marki - klasyczne ujęcia a współczesne propozycje ; 2. Związek konsumenta z marką jako zaawansowany składnik kapitału ; 3. Osobowość i samoujawnienie konsumenta jako determinanty związku z marką ; 4. Osobowość marki jako zaawansowany składnik kapitału - krytyka podejścia relacyjnego ; Podsumowanie ; R. II. SPECYFIKA KOMUNIKACJI MAREK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Wprowadzenie ; 1. Rodzaje treści w mediach społecznościowych - ujęcia tradycyjne i nowoczesne ; 2. Autentyczność i konflikt jako nowe kryteria podziału treści w mediach społecznościowych (wyniki analizy zawartości przekazów) ; 3. Czerwone, niebieskie, fioletowe i achromatyczne - nowa kategoryzacja zawartości przekazów w mediach społecznościowych ; Podsumowanie ; R. III. KAPITAŁ MARKI JAKO REZULTAT I JAKO CZYNNIK MEDIUJĄCY EFEKTY KOMUNIKACJI: Wprowadzenie ; 1. Budowanie kapitału marki za pomocą komunikacji opartej na przekazach fioletowych - moderująca rola wybranych cech osobowości konsumenta (eksperyment I) ; 2. Kapitał marki jako wskazówka heurystyczna ; 3. Wpływ kapitału marki na efekty przekazów fioletowych - moderująca rola wieku konsumenta (eksperyment II) ; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107892 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 211-218.
Streszczenie w języku angielskim.
Kiedy samochód przestał być tylko samochodem... Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego / Małgorzata Kita ; WPROWADZENIE DO MOTION & EMOTION: Prasa branżowa w strategii kreowania marki ; Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej ; Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA ; "Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny". O wielogłosowości w prasie branżowej ; Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena ; "Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena". O personifikacji w brandingu ; Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu ; Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podcast od podstaw : zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes / Wojciech Strózik. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2023. - 280 stron : ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia i netografia na stronach [279]-280.
Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które pomogą ci w przygotowaniu i promocji swojego materiału. Odkryj tajniki fascynującego świata podcastów i dowiedz się: ? od czego zacząć, ? jak wybrać odpowiedni temat, ? jakiego sprzętu użyć, ? na co zwracać uwagę ? jak skutecznie dotrzeć do słuchaczy, ? jak monetyzować podcastowe treści. Wojciech Strózik dzieli się sprawdzonymi strategiami promocji, które pozwolą ci dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć lojalnych słuchaczy. Poznasz sekrety budowania marki osobistej i efektywnego marketingu podcastowego. Znajdziesz tu także inspirujące komentarze innych internetowych twórców. Zapewnią ci one motywację i dodadzą pewności siebie podczas tworzenia własnych nagrań. Czas zrealizować swoje podcastowe marzenia! Nie przegap tej wyjątkowej okazji i sięgnij po książkę Podcast od podstaw już teraz. Na jej stronach znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć swoją podcastową przygodę. Nie czekaj. Zacznij działać już dzisiaj! [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Mit 1. PR to tylko spin, zasłony dymne i kłamstwa ; Mit 2. PR-owych rezultatów nie da się zmierzyć ; Mit 3. Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili ; Mit 4. Komunikaty prasowe wyszły z mody ; Mit 5. Media ignorują dobre wiadomości ; Mit 6. Korzyści z mediów społecznościowych nie przychodzą za darmo ; Mit 7. PR to blichtr, przyjęcia i błysk fleszy ; Mit 8. Ani się ważcie dzwonić do dziennikarzy ; Mit 9. W sieci można rozprzestrzenić wszystko ; Mit. 10. PR to branża dla ekstrawertyków ; Mit 11. PR to lek na całe zło ; Mit 12. Dobre produkty i odpowiedni ludzie sami się wypromują ; Mit 13. Im wyższa cena, tym lepsza jakość usług ; Mit 14. Rezultaty PR-owych działań pojawiają się od razu ; Mit 15. Konsumenci poszukują dialogu z markami ; Mit 16. Praca w strukturach wewnętrznych jest łatwiejsza ; Mit 17. Nie ma nic ważniejszego niż relacje z mediami ; Mit 18. Wysokość różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nike : better is temporary / Sam Grawe. - Lodnon : Phaidon Press Limited ; New York : Phaidon Press Inc, 2021. - 319, [1] strona : ilustracje (głównie kolorowe) ; 32 cm.
Indeks.
Tekst w języku angielskim.
A positive-sum game: John Donahoe ; The power of partnership: Mark Parker ; Breaking2 ; The voice of the athlete ; Design that speaks ; Dream with us ; Opening the aperture ; Playground earth ; Crafting color.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-Czyt.796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Między hiperracjonalizacją a technologizacją – o rudymentach społeczeństwa ponowoczesnego oraz ich konsekwencjach / Agata Kotowska ; Aktywny senior w późnej nowoczesności – Kolpingowski Klub Seniora / Martyna Rynkowska ; Polscy celebryci w początkowej fazie epidemii COVID-19 – analiza wybranych profili na Instagramie / Katarzyna Garwol ; Kształtowanie wizerunku marki globalnej na przykładzie przedsiębiorstwa The Coca-Cola Company, McDonald’s Corporation i Volvo Car Corporation / Małgorzata Jakubas ; Epidemia otyłości w świecie nadmiaru i niedoboru – przyczyny, stan faktyczny, konsekwencje / Klaudia Nawrot ; Społeczność lokalna wczoraj i dziś – dyskusja w dobie zmiany społecznej / Krystian Bieś ; Antyestetyka w body art – wokół sztuki czy wytwarzania społecznego wizerunku? / Agata Kotowska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biały Jeleń : wszystko zaczęło się od mydła / [tekst Dagmara Pawlak]. - Ostrzeszów ; Wrocław : Oficyna Wydawnicza Atut, 2022. - 62, [18] stron : ilustracje, fotografie ; 21x21 cm.
Na stronie przedtytułowej i okładce: 1921-2021.
Plagiat to nie marka ; Nadzieja na lepsze jutro ; Tylko śmiałe decyzje... ; Bezpieczeństwo zbudowane na doświadczeniu ; Klient przede wszystkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111990 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
CZYTANIE JAKO PRAKTYKA PRZYJAŹNI: Polityka czytania ; Pytanie o metodę ; Dni lektury ; Polityka ; Ojciec ; Karzeł ; ĆWICZENIA Z LITERATURY: JACQUES DERRIDA: UWODZENIE W IMIĘ BRATERSTWA: Obietnica ; Poczucie bezpieczeństwa ; Wątpliwość: ekonomia daru w przyjaźni ; Sejsmiczna rewolucja ; Wrogość uogólniona ; Gościnność skażona / przyjaźń gwiezdna ; Polityka dekonstrukcji? ; WITKACY, SCHULZ, GOMBROWICZ: TRZEJ: MUSZKIETEROWIE: Pomysły/kradzieże: Wystawa ; Dzienniki ; Pokrewieństwa ; Trzy perspektywy: Gombrowicz-Reżyser ; Witkacy-Król Lear ; Schulz-Karzeł ; Rodzina: Kobieta ; Miejsce zapikowania ; Ontologia i materia ; Stawka/zestaw ; ZBIGNIEW HERBERT: GEOGRAFIA KAMIENIA: Ucieczka z PRL-u ; Grecja: krajobraz po bitwie ; Kreta: narodziny ; Prowansja: uroki prowincji ; Italia: nadmiar światła ; Niderlandy: rama ; Paryż: hałas świateł ; HENRYK BEREZA: HINDENBURG: Materia ; Aerostaty ; Szybowce ; Sterowce ; Katastrofa Hindenburga ; ĆWICZENIA Z FILOZOFII: MAREK SIEMEK: GAWĘDZIARZ I INTERSUBIEKTYWNOŚĆ: Siemek nadchodzący ; Siemek marksizujący ; Siemek heglizujący ; Siemek obecny ; Siemek odchodzący ; STANISŁAW BORZYM: POCHWAŁA SPOLEGLIWOŚCI: Spotkanie ; Dzieło ; Pochwała ; JERZY AXER: POMIĘDZY POKREWIEŃSTWEM A OBCOŚCIĄ: Człowiek poza zwierzęciem ; Człowiek przed zwierzęciem ; Człowiek jako zwierzę ; Człowiek w zwierzęciu ; Człowiek z ludzkim zoo ; JAN HARTMAN: SOLILOKWIA NA CZAS POSTMODERNIZMU: Oksymoron ; Filozof ; Arystokrata ; Kompetencja ; Erotyka władzy ; Biologia ; Solilokwia ; PAWEŁ DYBEL: POWTARZAĆ BEZRADNY GEST PIŁATA: Poszukiwania ; Granice ; Efekt czytania ; Nasz narcyzm potoczny ; Psychoanaliza: co to takiego? ; Psychoanaliza jako antropologia ; Ruch ; Konserwatyzm Freuda ; Kakangelia według Freuda ; Psychoanaliza i wolność ; Wielki człowiek imieniem Freud ; MAŁGORZATA KOWALSKA: DEMOKRACJA W KOTLE KRYTYKI: Uniwersalność francuskiej specyfiki ; Powaga ; Skandal ; Demokracja sondażowa ; Ameryka ; Kocioł krytyki ; Kwadratura koła ; Miłość do demokracji ; ROBERT PIŁAT: METAFIZYK W KRAINIE CYBORGÓW: Źródła ; Zamiar ; Modalność ; Czym jest pojęcie, że człowiek nie może go uchwycić? ; KRZYSZTOF MATUSZEWSKI: STYGMATYK: Książę filozoficznej szarlatanerii ; Inwokacje zatraty ; Filozofia (bez)graniczna ; Suwerenność ; Uniesienie ; ĆWICZENIA ZE SZTUKI: JAROSŁAW KOZŁOWSKI: MYŚLENIE ALBO SZTUKA: Poznanie ; Przyjemność ; Rysunek ; Zagubiona godność przedmiotów ; Czas i przestrzeń ; Znużenie ; ZBIGNIEW LIBERA / DAREK FOKS: PRACA ŁĄCZNICZKI - PRACA PAMIĘCI - ZABAWA CHŁOPCÓW: Statyczna bryła pleksi ; Ramy ; Teraźniejszość ; Przymus ; Zjawiska hipermnezyjne ; Blok magiczny ; Pornografia ; Heroizm ; Słowa i obrazy ; Pomnik ; DAVID HARE: FIKCJA STĘŻAŁA W RZECZYWISTOŚĆ: Technika ; Ideologia ; Krucjata ; Polityka ; Miejsce króla ; RIDLEY SCOTT: SPEKTAKL WŁADZY ABSOLUTNEJ: Widowisko ; Masy ; Spektakl kaźni / spektakl telewizyjny ; Tele-widzenie / władza absolutna ; WOLFGANG AMADEUSZ MOZART: POZA MUZYKĄ: Rok Mozarta i rok Freuda ; Libretto ; Erotyka bezpośrednia ; Oświecenie na kozetce ; Czarne Oświecenie ; Freud jest wszędzie ; Mozart jest wszędzie ; Czarodziejski flet ; Ucho ; Zagrożenia ; Tło jako środowisko ; Tło jako przestrzeń ; Tło jako okrążenie ; Wieczny powrót ; ĆWICZENIA Z RACHUNKOWOŚCI: INTERPRETACJA: BILANS EKONOMICZNY: Problem ; Atmosfera ; Prawo do interpretacji ; Uogólniona ezoteryka ; Wyjaśnienie i rozumienie ; Zasada ekonomii ; PRAWDA WYPOWIADANA USTAMI KŁAMCY: Umiłowanie prawdy ; Krótka historia fałszu/prawdy ; Umiłowanie fałszu ; Polityka opowiadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98322 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej