Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
wypożyczone
(6)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(21)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(5)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Gladwell Malcolm (1963- )
(3)
Karwat Mirosław (1953- )
(3)
Almeida Fabrice d'
(2)
Kalinowski Marian Leon (1946- )
(2)
Baillargeon Normand (1958- )
(1)
Baran Bogdan (1952- )
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Chudy Wojciech (1947-2007)
(1)
Cooper Ian
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Durham M. Gigi
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Gamian-Wilk Małgorzata
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gliński Mikołaj
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Górska Grażyna
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Heath Chip
(1)
Heath Dan
(1)
Konopacka Sylwia
(1)
Kowalski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Lakhani Dave (1965- )
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Nowak Anna Maria
(1)
Nowak Paweł (1968- )
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Pałyska Krystian
(1)
Poniedziałek Magdalena
(1)
Ragen Naomi (1949- )
(1)
Rajczyk Robert
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Tekieli Robert (1961- )
(1)
Tokarski Ryszard (1947- )
(1)
Tokarz Marek
(1)
Trejderowski Tomasz (1979- )
(1)
Warecki Marek
(1)
Wejchert-Spodenkiewicz Aleksandra
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Zimoń-Dubowik Barbara
(1)
Śmietana Rafał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(25)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Manipulacja (psychol.)
(33)
Socjotechnika
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Stosunki interpersonalne
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Perswazja
(5)
Polityka
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Rodzina
(3)
Zachowanie
(3)
Decyzje
(2)
Logika
(2)
Miłość
(2)
Władza
(2)
Administracja
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Biologia
(1)
Budżety gminne
(1)
Crowdsourcing
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja medialna
(1)
Energia elektryczna
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Film reklamowy
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hedging
(1)
Hipnoza
(1)
Horoskopy
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konserwatyzm
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kosmetyki
(1)
Kłamstwo
(1)
Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza (Strzyżów)
(1)
Logistyka
(1)
Marketing polityczny
(1)
Matematyka
(1)
Małżeństwo
(1)
Mieszkania
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje
(1)
New Age
(1)
Nieruchomości
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Okulografia
(1)
Olej kakaowy
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Politycy
(1)
Portale internetowe
(1)
Postawy
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Płeć
(1)
RFID
(1)
Radiestezja
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko personalne
(1)
Sekty
(1)
Sekty i nowe ruchy religijne
(1)
Skóra (anatomia)
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Wybór zawodu
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zmiany klimatyczne
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Życie seksualne
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Jerozolima (Izrael)
(1)
Strzyżów (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręcznik
(2)
Poradniki
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Thriller
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
R. I ZAMIAST WSTĘPU: Badania zjawisk związanych z wpływem społecznym i manipulacją ; R. II MANIPULACJA W MEDIACH I REKLAMIE: Manipulowanie reklamą jako metoda wpływania na percepcję produktu ; Reklama szczepionek dla dzieci - narzędziem dyscyplinującym w dyskursie biowładzy ; Przepisy prawne reklamy kierowanej do dzieci jako przestrzeń manipulacji społecznej ; Sami czy inspirowani? Analiza elementów wspólnotowości dyskursu medialnego po katastrofie smoleńskiej ; Agresja elektroniczna. Nowe jakościowo zjawisko zagrożeniem dla uczniów niepełnosprawnych ; R. III MANIPULACJA W PRACY: Doradztwo zawodowe - sterowanie, wsparcie czy terapia? Perspektywa doradcy i jego klientów ; Kultura organizacyjna jako instrument kształtowania postaw pracowniczych ; Style radzenia sobie w sytuacji doświadczania mobbingu w pracy ; Przestrzenie manipulacji w zainstytucjonalizowanej resocjalizacji nieletnich ; Techniki manipulacji stosowane przez windykatorów wobec konsumentów (podłoże - etapy - konsekwencje) ; R. IV MANIPULACJA W JĘZYKU: efekt insynuacji - czy pytania i przeczenia nie mogą być narzędziem manipulacji ; "Stojąc na ramionach mędrców antycznych" - kilka słów o metaforze i analogii w psychologii perswazji ; R. V MANIPULACJA W RELACJACH: Dynamika uległości. Kobieta i mężczyzna w interakcjach ; Genderowe kalambury, czyli kategorie kobiecości i męskości w kształtowaniu wizerunku jednostki ; R. VI MANIPULACJA W HISTORII: Nakłanianie do zachowań nieetycznych, Praktyki Służby Bezpieczeństwa w pozyskiwaniu tajnych współpracowników ; Ku Klux Klan międzywojnia, czyli rzecz o mistrzostwie propagandy w czasch kryzysu ; R. VII MANIPULACJA W DIAGNOZIE PSYCHOLOGICZNEJ: Przecenianie wyników badania psychologicznego przez responderów - efekt Barnuma ; Mechanizm manipulacji u osób po próbach samobójczych w kontekście diagnozy syndromu presuicydalnego ; ZAMIAST ZAKOŃCZENIA: Kanibalizm duchowy w świecie "Admin" na podstawie "Listów Scretape'a".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-101388 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90783 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [424]-428. - Indeks.
Pozycja przeznaczona dla politologów różnych specjalności, medioznawców, socjologów, filozofów, etyków, psychologów (zwłaszcza zajmujących się psychologią społeczną, psychologią polityki, mechanizmami reklamy i propagandy), pedagogów; filologów zajmujących się retoryką i erystyką, kulturą języka, specyfiką języka politycznego; prawników (zwłaszcza zajmujących się np. prawem prasowym, ochroną dóbr osobistych itp.); specjalistów z zakresu marketingu politycznego.
Pierwsza synteza wiedzy teoretycznej, ale i praktycznej na temat istoty i różnych sposobów rozgrywania konkurencji i walki za pośrednictwem deprecjonowania statusu i dorobku rywali i przeciwników zamiast prezentowania własnych walorów, osiągnięć i zasług. Stanowi z jednej strony nader aktualny komentarz do narastającego "zdziczenia obyczajów politycznych", z drugiej strony - zdystansowany obraz ponadczasowego repertuaru destrukcyjnej socjotechniki, manipulacji wizerunkiem adwersarza i manipulacji świadomością społeczeństwa. Walorem książki jest niewątpliwie interdyscyplinarny charakter analizy: zespolenie podejścia socjologicznego, psychologicznego, prakseologicznego, etycznego (w odróżnieniu od dotychczasowych publikacji mających zwykle określone nachylenie - językoznawcze, marketingowe, psychologiczne). [PWN, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradniki)
Bibliogr. s. 291-[293].
Wszechobecna socjotechnika ; 1. Socjotechnika, czyli sztuka manipulowania ludźmi ; 2. Teoretyczne podstawy socjotechniki ; 3. Reguła wzajemności ; 4. Reguła sympatii ; 5. Reguła niedostępności ; 6. Reguła dowodu społecznego ; 7. Reguła konsekwencji ; 8. Reguła autorytetu ; 9. Reguła wartości ; 10. Narzędzia wpływu ; 11. Obrona przed manipulacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93085 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. data wyd. cop. 2004.
Bibliogr. s. 137-[139].
1. PODSTĘP - MODEL ANTYCZNY: Metis, czyli przebiegłość; Między Bogiem a szatanem; Mądrość dworaków; Bohater lis. 2. NARODZINY MANIPULACJI: Słownictwo związane z manipulacją; Dążenie do przejrzystości; Manipulacja uprawomocniona przez literaturę; Powieść kryminalna - źródło fantazmatów. 3. MANIPULACJA PODPORZĄDKOWANA PRAWU: Oszustwo - wzorzec manipulacji?; Czas afer; Działalność reklamowa. 4. WARUNKOWANIE: Instytucje warunkujące; Przemoc psychiczna; Werbunek i indoktrynacja. 5. MANIPULOWANIE ZBIOROWOŚCIAMI, PROPAGANDA I DEZINFORMACJA: Propaganda a komunikacja; Informowanie, manipulowanie, wprowadzanie w błąd; Obraz - narzędzie manipulacji; Zależność pośredników. 6. POWSZECHNOŚĆ MANIPULACJI: Akwizytor zawsze dzwoni dwa razy; Niespodziewane talenty handlowe; Wywiad i inne tajne służby; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95701 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. data wyd. cop. 2004.
Bibliogr. s. 137-[139].
1. PODSTĘP - MODEL ANTYCZNY: Metis, czyli przebiegłość; Między Bogiem a szatanem; Mądrość dworaków; Bohater lis. 2. NARODZINY MANIPULACJI: Słownictwo związane z manipulacją; Dążenie do przejrzystości; Manipulacja uprawomocniona przez literaturę; Powieść kryminalna - źródło fantazmatów. 3. MANIPULACJA PODPORZĄDKOWANA PRAWU: Oszustwo - wzorzec manipulacji?; Czas afer; Działalność reklamowa. 4. WARUNKOWANIE: Instytucje warunkujące; Przemoc psychiczna; Werbunek i indoktrynacja. 5. MANIPULOWANIE ZBIOROWOŚCIAMI, PROPAGANDA I DEZINFORMACJA: Propaganda a komunikacja; Informowanie, manipulowanie, wprowadzanie w błąd; Obraz - narzędzie manipulacji; Zależność pośredników. 6. POWSZECHNOŚĆ MANIPULACJI: Akwizytor zawsze dzwoni dwa razy; Niespodziewane talenty handlowe; Wywiad i inne tajne służby; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Bibliogr. s. 263-[270].
Książka pokazuje, że narodziny nowej mody czy nowego trendu zależą od pewnego przełomowego, zwrotnego momentu, często pozornie nieważnego. Gladwell szczegółowo pokazuje cykl życia oraz istotę trendu - którym jest zarówno trend rynkowy, jak i epidemia grypy, przestępczości czy moda na buty określonej marki. Tytułowy "punkt przełomowy" to magiczny moment decydujący o tym, że pomysł, idea kilku osób staje się modą, trendem lub... przeradza się w nagonkę. Dlaczego nagle wszyscy modni ludzie w Ameryce zaczęli nosić (przez długi czas pogardzane) buty marki Hush Puppies? - odpowiedź w książce. [Znak, 2009]
Trzy reguły rozprzestrzeniania się epidemii ; Prawo garstki, czyli o łącznikach, mawenach i sprzedawcach ; Czynnik przyczepności. Ulica Sezamkowa i Podpowiedzi suczki Blue, czyli jak zaszczepić dzieciom bakcyla wiedzy ; Siła wpływu środowiska I. Bernie Goetz, czyli historia o wzroście i spadku przestępczości w Nowym Jorku ; Siła wpływu środowiska II. Magiczna liczba sto pięćdziesiąt ; Studium przypadku I. Plotka i buty sportowe, czyli o sztuce przekładu ; Studium przypadku II. Samobójstwo i palenie tytoniu, czyli o poszukiwaniu nieprzyczepnych papierosów ; Konkluzja. Skoncentruj działania, testuj intuicję i uwierz w możliwość zmiany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [128]-132.
1. Co nazywamy pułapką? ; 2. Pułapka jako sytuacja uwikłania ; 3. Pułapka jako metoda działania ; 4. Atrybuty pułapki ; 5. Pułapka a prowokacja ; 6. Dlaczego wpadamy w pułapki? ; 7. Wyznaczniki zachowania ofiar w pułapce ; 8. Typologia pułapek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96458 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 258-260.
Ideą tej książki jest zasada, że każdy obywatel demokratycznego kraju powinien myśleć samodzielnie, kiedy podejmuje jakieś decyzje czy wybory. Powinien też rozumieć funkcjonowanie mediów, znać podstawowe zasady dyskusji, sposoby uzasadniania przekonań politycznych czy ekonomicznych i chwyty stosowane przez populistów. Niestety nie zawsze tak jest. Wielu ludzi nadal okazuje się bezradnym wobec demagogii polityków czy zalewu informacji w mediach. Na dodatek wielu wciąż jest na bakier z racjonalnym myśleniem, stosuje się do horoskopów albo poddaje niesprawdzonym praktykom medycznym. Kanadyjski logik i filozof proponuje w swojej książce skuteczną metodę samoobrony przed nieuczciwymi politykami, stronniczymi mediami, fałszywymi ekspertami i wszelkiego rodzaju intelektualnymi hochsztaplerami. Jest to sztuka krytycznego myślenia. Składa się na nią zdrowy sceptycyzm, znajomość podstawowych zasad oceniania i argumentowania oraz najczęstszych technik manipulacji. Niniejsza książka zawiera kompendium wiedzy, które powinno uzbroić każdego człowieka w narzędzia do samodzielnego i racjonalnego myślenia i wydawania trafnych ocen. [www.azymut.pl, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne wojny informacyjne / Robert Rajczyk. - Warszawa : Difin, 2016. - 166, [2] s. : il., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [159]-166.
R I. WSPÓŁCZESNE TEORIE PROPAGANDY: 1. Wprowadzenie do problematyki badawczej ; 2. Problemy definicyjne ; 3. Wpływ społeczny i jego kształtowanie: Opinia publiczna ; R II. INSTYTUCJONALIZOWANIE PROPAGANDY: 1. Instytucje propagandowe: Religia jako narzędzie propagandy ; Propaganda wizualna ; Instrumentalizacja instytucji ustrojowych ; 2. Proces instytucjonalizowania się oddziaływania propagandowego: Kultura i język jako narzędzia oddziaływania propagandowego ; Cenzura jako instrument propagandowy ; 3. Znaczenie systemu propagandowego ; R III. ZORGANIZOWANA PERSWAZJA: 1. System prawny: Ograniczenia administracyjne ; Kontrola "społeczeństwa informacyjnego" ; Edukacja ; 2. Polityka informacyjna: Agencje informacyjne ; Komórki do spraw komunikacji społecznej ; 3. Sterowana aktywność społeczna: Partycypacja społeczna ; Imprezy masowe ; Agitacja ; R IV. MEDIA PROPAGANDOWE: 1. Typologia mediów propagandowych: Ideowe media propagandowe ; Narracyjne media propagandowe ; 2. Język mediów propagandowych ; 3. Przypadki szczególne: "Bye bye Belgium" oraz "Źeskě sen" ; R V. INFORMACJA JAKO BROŃ PROPAGANDOWA: 1. Jednostka oddziaływania propagandowego ; 2. Moderowanie informacji ; 3. Intoksykacja propagandowa ; 4. Studium przypadku. Analiza wybranych form propagandy tzw. Państwa Islamskiego (ISIS) oraz Al-Kaidy Półwyspu Arabskiego (AQAP) ; 5. Rosyjsko-ukraińska wojna informacyjna. Studium przypadku: Język rosyjsko-ukraińskiej wojny informacyjnej ; Medialny obraz rosyjsko-ukraińskiej wojny informacyjnej ; R VI. DYPLOMACJA CYFROWA: 1. Podmioty dyplomacji cyfrowej ; 2. Przypadek Republiki Górskiego Karabachu ; 3. Przypadek Naddniestrzańskiej Republiki Mołdawskiej (Naddniestrza) ; 4. Noworosja w przestrzeni nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103930 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Terminus. Akademia)
Numeracja serii gł.: 44.
Publikacje Wojciecha Chudego s. 607-609. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90464 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Dlaczego jedne informacje zapadają w pamięć, a inne nie.
Indeks.
Przyczepne koncepcje ; Prostota ; Nieoczekiwany charakter ; Konkretność ; Wiarygodność ; Emocjonalność ; Historie i opowiadania ; Przyczepne koncepcje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95295 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inteligencja ++)
Poradnik dotyczący umiejętności zadawania pytań, dla wszystkich którzy chcą doskonalić się i rozwijać wewnętrznie. "Dobre pytanie jest kluczem douzyskania tego, czego się chce a jednocześnie sztuką, która wymaga od nas świadomej pielęgnacji". Znajdziemy tu porady dotyczące: zadawania pytań w trudnych sytuacjach, dostrajania sie do drugiej osoby, róznych sposobów reagowania na odpowiedzi. [Merlin, 2008]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
CZĘŚĆ PIERWSZA MANIACY, PIONIERZY I INNI GENIUSZE MNIEJSZEGO FORMATU: Siła perswazji. Ron Popeil i podbój amerykańskiej kuchni, Zagadka keczupu. Dlaczego na rynku możemy kupić tak wiele gatunków musztardy, lecz tylko jeden rodzaj keczupu?, Jak inwestować, żeby nie popłynąć. Nassim Taleb zmienia nieuchronność katastrofy w strategię inwestycyjną, Prawdziwe oblicze. Farba do włosów i nieznana historia powojennej Ameryki, Błąd Johna Rocka. Czego twórca pigułki antykoncepcyjnej nie wiedział o kobietach?, Co widział pies?. Cesar Millan - mistrz mowy ciała ; CZĘŚĆ DRUGA TEORIE, PROGNOZY I DIAGNOZY: Tajemnice poliszynela. Enron, wywiad i zagrożenia spowodowane nadmiarem informacji, Milion za Murraya. Dlaczego problemy takie jak bezdomność tatwiej rozwiązać, niż je opanować?, Zdjęcie prawdę ci powie. Tam, gdzie wzrok nie sięga - mammografia i rozpoznanie z powietrza, Dobry zwyczaj - nie pożyczaj. Czy oskarżenie o plagiat musi zrujnować nam życie?, Łączenie kropek. Paradoksy reformy wywiadu, Sekrety niepowodzeń. Dlaczego niektórzy ludzie nie wytrzymują napięcia, a innych ogarnia panika?, Eksplozja. Kto ponosi winę za katastrofę Challengera? Nikt, i lepiej żebyśmy się z tym pogodzili ; CZĘŚĆ TRZECIA OSOBOWOŚĆ, CHARAKTER I INTELIGENCJA: Niektórzy dojrzewają później. Dlaczego każdy geniusz musi być cudownym dzieckiem?, A może ten się nada?. Skąd wiemy, kogo przyjąć do pracy?, Niebezpieczne umysły. Profilowanie przestępców dla opornych Mit talentu. Czy przypadkiem nie przeceniamy bystrych ludzi?, Koledzy bez szkolnej ławy. Czego naprawdę dowiadujemy się z rozmów kwalifikacyjnych?, Sztuka uogólnień. Co pitbulle mówią nam o przestępczości?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Noty bibliogr. s. 263-270.
1. Trzy reguły rozprzestrzeniania się epidemii ; 2. Prawo garstki, czyli o łącznikach, mawenach i sprzedawcach ; 3. Czynnik przyczepności. "Ulica Sezamkowa" i Śladem Blue, czyli jak zaszczepić dzieciom bakcyla wiedzy ; 4. Siła wpływu środowiska I. Bernie Goetz, czyli historia o wzroście i spadku przestępczości w Nowym Jorku ; 5. Siła wpływu srodowiska II. Magiczna liczba sto pięćdziesiąt ; 6. Studium przypadku I. Plotka i buty sportowe, czyli o sztuce przekładu ; 7. Studium przypadku II. Samobójstwo i palenie tytoniu, czyli o poszukiwaniu "nieprzyczepnych" papierosów ; 8. Konkluzja Skoncentruj działania, testuj intuicję i uwierz w możliwość zmiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93112 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W aneksie m.in. kwestionariusze ankiet.
Bibliogr. s. [107]-110.
CZĘŚĆ TEORETYCZNA: REKLAMA JAKO ZJAWISKO SPOŁECZNE: Historia reklamy ; Definicje reklamy ; Cele i funkcje komunikatu reklamowego ; Kanały i kody stosowane w reklamie ; Uczestnicy dyskursu reklamowego ; Konteksty w reklamie ; FUNKCJE INFORMACYJNE I EMOCJONALNE REKLAMY, WPŁYWAJĄCE NA JEJ WALOR PERSWAZYJNY: Definicje informacji ; Definicje emocji ; Proporcje w komunikacie reklamowym: Funkcja informacyjna ; Funkcja emocjonalna jako element perswazyjny w reklamie ; MANIPULACJA W PRZEKAZIE REKLAMOWYM ; POSTAWY WOBEC REKLAM: Dzieci ; Młodzież ; Dorośli ; CZYNNIKI WSPOMAGAJĄCE PROCES KOMUNIKACYJNY POMIĘDZY NADAWCĄ A ODBIORCĄ PRZEKAZU REKLAMOWEGO ; CZĘŚĆ BADAWCZA: Problemy i hipotezy ; Charakterystyka zmiennych niezależnych i zależnych ; Metoda badania ; Przebieg badań Podsumowanie - raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Człowiek człowiekowi... władcą ; 2. Jak zdobyć Władzę? ; 3. Ile kosztuje Władza? ; Jak Władzę utrzymać? ; Zdrowie Władzy ; Ludzki wymiar Władzy ; Jak Władza ludowi - tak lud Władzy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
("Czerwona Seria" Instytutu Filologii Polskiej UMCS ; 24)
Materiały z konferencji "Kreowanie światów w języku mediów", Kazimierz Dolny, 24-26 października 2005 roku.
Bibliogr. przy większości art.
Streszcz. ang. przy art.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90683 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej