Form of Work
Książki
(11)
Komiksy i książki obrazkowe
(6)
Status
only on-site
(3)
unavailable
(3)
unknown
(3)
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(6)
Author
Molski Tomasz
(6)
Ōima Yoshitoki (1989- )
(6)
Doroszewska Janina (1900-1979)
(2)
Barłóg Krystyna
(1)
Frączek Zofia
(1)
Grzesik Artur
(1)
Solecki Sławomir
(1)
Szluz Beata (1968- )
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(2)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Audience Group
14-17 lat
(6)
Młodzież
(6)
Demographic Group
Literatura japońska
(6)
Subject
Młodzież głucha
(7)
Nastolatki
(6)
Poczucie winy
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(3)
Głusi
(3)
Pedagogika specjalna
(3)
Uczniowie
(3)
Głuchoniewidomi
(2)
Inność
(2)
Młodzież trudna
(2)
Niedorozwój umysłowy
(2)
Niedostosowanie społeczne
(2)
Niewidomi
(2)
Oligofrenopedagogika
(2)
Polski Związek Głuchych
(2)
Terapia zabawą
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Antropologia filozoficzna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Arteterapia
(1)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Biblioterapia
(1)
Bioetyka
(1)
Cierpienie
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Etyka chrześcijańska
(1)
Higiena szkolna
(1)
Hulek, Aleksander
(1)
Integracja społeczna
(1)
Język
(1)
Język migowy
(1)
Język migowy polski
(1)
Kariera
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Maturzyści
(1)
Mowa
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
Nauczyciele
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika
(1)
Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Postawy
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Samopoznanie
(1)
Studenci niepełnosprawni
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Szkolny Ośrodek Kariery
(1)
Uniwersytet Rzeszowski
(1)
Wartość
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wybór zawodu
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wychowawstwo
(1)
Zakochanie
(1)
Życie
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
Subject: place
Galicja
(1)
Przemyśl (woj. podkarpackie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Genre/Form
Manga
(6)
13 results Filter
Authority data
Młodzież głucha (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Głusi (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Młodzież niesłysząca
Authority data
Book
In basket
Kształt twojego głosu. 3 / Yoshitoki Oima ; [tłumaczenie: Tomasz Molski]. - Wydanie 1. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2017. - 182, [10] stron : ilustracje ; 19 cm.
Tytuł oryginału: "Koe no katachi" 2013.
Numeracja stron od prawej do lewej.
Z cyklu "Kształt twojego głosu".
"Czy boję się ją poznać?". Shoya postanawia zadośćuczynić Shoko za wszystkie nieszczęścia, jakie ją przez niego spotkały. By tego dokonać, zwraca się ku przeszłości, od której zamierzał na zawsze się odciąć. Jak spotkanie dawnej znajomej wpłynie na związek zagubionego chłopaka i niesłyszącej dziewczyny? [Wydawnictwo Kotori, 2017]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Wyp-III/K (1 egz.)
Book
In basket
Kształt twojego głosu. 4 / Yoshitoki Oima ; [tłumaczenie: Tomasz Molski]. - Wydanie 1. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2018. - 180, [12] stron : ilustracje ; 19 cm.
Tytuł oryginału: "Koe no katachi" 2013.
Numeracja stron od prawej do lewej.
Z cyklu "Kształt twojego głosu".
"Chcę, żeby Nishimiya pokochała siebie". Shoya Ishida ze wszystkich sił stara się wynagrodzić Shoko Nishimiyi wszystkie krzywdy, jakie jej wyrządził. Czy pomogą mu w tym Sahara i Nagatsuka? I co na to dawne znajome z podstawówki: Ueno i Kawai? Czy świat, który Shoya zamierza stworzyć dla Shoko, zmieni także jego życie? [Wydawnictwo Kotori, 2018]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Wyp-III/K (1 egz.)
Book
In basket
Kształt twojego głosu. 5 / Yoshitoki Oima ; [tłumaczenie: Tomasz Molski]. - Wydanie 1. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2018. - 182, [8] stron : ilustracje ; 19 cm.
Tytuł oryginału: "Koe no katachi" 2013.
Numeracja stron od prawej do lewej.
Z cyklu "Kształt twojego głosu".
"Chcę, żeby Nishimiya pokochała siebie". Shoya Ishida ze wszystkich sił stara się wynagrodzić Shoko Nishimiyi wszystkie krzywdy, jakie jej wyrządził. Czy pomogą mu w tym Sahara i Nagatsuka? I co na to dawne znajome z podstawówki: Ueno i Kawai? Czy świat, który Shoya zamierza stworzyć dla Shoko, zmieni także jego życie? [Wydawnictwo Kotori, 2018]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Wyp-III/K (1 egz.)
Book
In basket
Kształt twojego głosu. 1 / Yoshitoki Oima ; [tłumaczenie: Tomasz Molski]. - Wydanie 1. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2017. - 186, [6] stron : ilustracje ; 19 cm.
Tytuł oryginału: "Koe no katachi" 2013.
Numeracja stron od prawej do lewej.
Z cyklu "Kształt twojego głosu".
Shoya Ishida nade wszystko ceni przygody i dobrą zabawę. Jest energiczny i wszędzie go pełno. Kiedy więc w klasie pojawia się nowa koleżanka - niesłysząca Shoko Nishimiya - która już od pierwszych dni działa mu na nerwy nieprzystosowaniem i ślamazarnością, Shoya okazuje jej swoją niechęć. Nie tylko sam zaczyna uprzykrzać Nishimiyi życie, ale też zachęca do tego resztę klasy. Pewnego dnia posuwa się jednak za daleko, w efekcie czego dziewczyna zmienia szkołę, on zaś staje się obiektem przemocy i traci przyjaciół. Mija sześć lat. W tym czasie Shoya wielokrotnie zastanawiał się nad swoim karygodnym zachowaniem w stosunku do głuchej koleżanki. Czy będzie potrafił spojrzeć jej prosto w oczy, kiedy los ponownie skrzyżuje ich ścieżki? [Wydawnictwo Kotori, 2017]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Wyp-III/K (1 egz.)
Book
In basket
Kształt twojego głosu. 2 / Yoshitoki Oima ; [tłumaczenie: Tomasz Molski]. - Wydanie 1. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2017. - 187, [5] stron : ilustracje ; 19 cm.
Tytuł oryginału: "Koe no katachi" 2013.
Numeracja stron od prawej do lewej.
Z cyklu "Kształt twojego głosu".
Shoya Ishida, słyszący chłopak. Shoko Nishimiya, niesłysząca dziewczyna. Pięć lat po tym, ja Shoko zniknęła z jego życia, planujący samobójstwo Shoya postanawia zobaczyć się z nią po raz ostatni. Czy tym razem bedzie w stanie zrozumieć jej "głos"? [Wydawnictwo Kotori, 2017]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Wyp-III/K (1 egz.)
Book
In basket
Kształt twojego głosu. 6 / Yoshitoki Oima ; [tłumaczenie: Tomasz Molski]. - Wydanie 1. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2018. - 172, [20] stron : ilustracje ; 19 cm.
Tytuł oryginału: "Koe no katachi" 2014.
Numeracja stron od prawej do lewej.
Z cyklu "Kształt twojego głosu".
"Niebiosa, dajcie mi siłę!" Sprzeczka na temat dawnych błędów doprowadza do rozłamu pomiędzy Shoyą i jego przyjaciółmi, a obwiniająca się o tę sytuację Shoko próbuje targnąć się na własne życie. Czas zatrzymuje się w miejscu, gdy Shoya podejmuje desperacką próbę uratowania dziewczyny, którą niegdyś pozbawił szczęścia. Jak zachowają się jego przyjaciele? Czy łącząca ich więź przetrwa przeciwności losu? [Wydawnictwo Kotori, 2018]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Wyp-III/K (1 egz.)
Book
In basket
Indeksy
Bibliogr.
I. UPOŚLEDZENIE UMYSŁOWE: 1. Wprowadzenie; 2. Dane statystyczne dotyczące upośledzonych umysłowo; 3. Klasyfikacje upośledzenia umysłowego; 4. Etiologia upośledzenia umysłowego; 5. Charakterystyka dzieci i młodzieży upośledzonych umysłowo na podstawie badań patopsychologicznych; 6. Rewalidacja dzieci lżej upośledzonych umysłowo; 7. Przysposobienie zawodowe jednostek upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 8. Rewalidacja dzieci i młodzieży głębiej upośledzonych umysłowo (w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim), II ZABURZENIA SENSORYCZNE: 1. Wprowadzenie do zaburzeń sensorycznych; 2. Niewidomi; 3. Niedowidzący; 4. Dzieci niewidome upośledzone umysłowo; 5. Instytucje pracujące aktualnie dla niewidomych; 6. Jednostki z uszkodzonym słuchem (dzieci głuche i niedosłyszące); 7. Upośledzenie słuchu połączone z innymi kalectwami; 8. Działalność Polskiego Związku Głuchych; 9. Głucho-niewidomi, III. DZIECI I MŁODZIEŻ PRZEWLEKLE CHORE( ZAGADNIENIA WYBRANE): 1. Rozgraniczenie pojęć: rehabilitacja i pedagogika specjalna; 2. Organizowanie dziecku choremu bodźców świata zewnętrznego jako podstawowe zadanie terapii wychowawczej; 3. Organizacja pracy wychowawczej z punktu widzenia poziomów wysiłkowych; 4. Zestawienie metod rewalidacyjnych w pracy z dziećmi chorymi w zakładach leczniczych; 5. Uwagi dotyczące organizacyjnych form pracy pedagoga specjalnego w zakładzie leczniczym; 6. Uwagi o swoistych potrzebach dziecka kalekiego; 7. Syntetyczne zestawienie obowiązków rewalidatora dzieci chorych i kalek; 8. Występowanie chorób somatycznych i kalectw, IV. MŁODZIEŻ NIEDOSTOSOWANA SPOŁECZNIE (ZAGADNIENIA WYBRANE): 1. Wprowadzenie-pojęcia ogólne; 2. Zarys czynników wywołujących niedostosowanie społeczne; 3. Zakres występowania niedostosowania społecznego u dzieci i młodzieży; 4. Zarys charakterystyki młodzieży niedostosowanej; 5. Stopnie niedostosowania społecznego i zjawiska współwystępujące; 6. Zarys dziejów wychowania dzieci i młodzieży społecznie niedostosowanej; 7. Aktualny stan opieki wychowawczej i resocjalizacyjnej nad niedostosowanymi społecznie; 8. Resocjalizacja nieletnich w zakładach wychowawczych i poprawczych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-37.013.82 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Indeksy
Bibliogr.
I. UPOŚLEDZENIE UMYSŁOWE: 1. Wprowadzenie; 2. Dane statystyczne dotyczące upośledzonych umysłowo; 3. Klasyfikacje upośledzenia umysłowego; 4. Etiologia upośledzenia umysłowego; 5. Charakterystyka dzieci i młodzieży upośledzonych umysłowo na podstawie badań patopsychologicznych; 6. Rewalidacja dzieci lżej upośledzonych umysłowo; 7. Przysposobienie zawodowe jednostek upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 8. Rewalidacja dzieci i młodzieży głębiej upośledzonych umysłowo (w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim), II ZABURZENIA SENSORYCZNE: 1. Wprowadzenie do zaburzeń sensorycznych; 2. Niewidomi; 3. Niedowidzący; 4. Dzieci niewidome upośledzone umysłowo; 5. Instytucje pracujące aktualnie dla niewidomych; 6. Jednostki z uszkodzonym słuchem (dzieci głuche i niedosłyszące); 7. Upośledzenie słuchu połączone z innymi kalectwami; 8. Działalność Polskiego Związku Głuchych; 9. Głucho-niewidomi, III. DZIECI I MŁODZIEŻ PRZEWLEKLE CHORE( ZAGADNIENIA WYBRANE): 1. Rozgraniczenie pojęć: rehabilitacja i pedagogika specjalna; 2. Organizowanie dziecku choremu bodźców świata zewnętrznego jako podstawowe zadanie terapii wychowawczej; 3. Organizacja pracy wychowawczej z punktu widzenia poziomów wysiłkowych; 4. Zestawienie metod rewalidacyjnych w pracy z dziećmi chorymi w zakładach leczniczych; 5. Uwagi dotyczące organizacyjnych form pracy pedagoga specjalnego w zakładzie leczniczym; 6. Uwagi o swoistych potrzebach dziecka kalekiego; 7. Syntetyczne zestawienie obowiązków rewalidatora dzieci chorych i kalek; 8. Występowanie chorób somatycznych i kalectw, IV. MŁODZIEŻ NIEDOSTOSOWANA SPOŁECZNIE (ZAGADNIENIA WYBRANE): 1. Wprowadzenie-pojęcia ogólne; 2. Zarys czynników wywołujących niedostosowanie społeczne; 3. Zakres występowania niedostosowania społecznego u dzieci i młodzieży; 4. Zarys charakterystyki młodzieży niedostosowanej; 5. Stopnie niedostosowania społecznego i zjawiska współwystępujące; 6. Zarys dziejów wychowania dzieci i młodzieży społecznie niedostosowanej; 7. Aktualny stan opieki wychowawczej i resocjalizacyjnej nad niedostosowanymi społecznie; 8. Resocjalizacja nieletnich w zakładach wychowawczych i poprawczych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-37.013.82 (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. grzb.: Zawód - praca - kariera.
Dot. m.in. systemu doradztwa zawodowego w woj. podkarpackim, aspiracji życiowych i edukacyjno-zawodowych uczniów: Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie, Publicznego Gimnazjum w Kosinie (s. 127-133) i gimnazjów z terenu powiatu łańcuckiego (s. 138-147). Także opinia młodzieży z I LO w Łańcucie na temat Szkolnego Ośrodka Kariery (s. 170-171).
Bibliogr. przy art.
Cz. I. DORADZTWO ZAWODOWE W POLSKIEJ SZKOLE: WIZJE I REALIZACJE: Barbara Barnat - Zadania systemu doradztwa zawodowego na Podkarpaciu w aspekcie integracji z Unią Europejską: 1. Pedagogiczno-psychologiczne aspekty doradztwa zawodowego, 2. Podkarpacie w aspekcie integracji z Unią Europejską: 2.1. Krótka charakterystyka Unii Europejskiej, 2.2. Podkarpacie w euroregionie "Karpaty", 3. Instytucje publiczne w służbie doradztwa zawodowego na Podkarpaciu, 4. Strategiczne plany działań na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie podkarpackim na lata 2003-2007: 4.1. Kontynuacja programów na rzecz rozwoju zasobów ludzkich, 4.2. Organizacja i zadania w systemie doradztwa zawodowego sieci EURES ; Monika Łysik-Cebulak - Rola doradcy zawodowego w procesie zarządzania zasobami ludzkimi ; Anna Krzeszowska-Gwóźdź - Rola szkolnego doradcy zawodowego w procesie kształtowania kariery zawodowej uczniów: 1. Doradca zawodowy w szkole, 2. szkolny doradca zawodowy a kariera zawodowa uczniów, 3. Poradnictwo indywidualne, 4. Poradnictwo grupowe - przykłady warsztatów, 5. Teorie wyboru zawodu wykorzystywane przez szkolnego doradcę zawodowego: 5.1. Teoria E. Ginzberga, 5.2. Teoria A. Roe, 5.3. Teoria D. Supera, 5.4. Teoria J. Hollanda ; Krzysztof Flejszar - Psychologiczne i zdrowotne uwarunkowania wyboru zawodu ; Maria Masłyk - Obraz samego siebie jako czynnik planowania kariery zawodowej ; Beata Jaworska - Formy kształcenia zawodowego a szanse rozwoju kariery młodzieży niesłyszącej. Cz. II. WYBRANE ASPEKTY DORADZTWA ZAWODOWEGO W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH: Katarzyna Kulig - Ranga pracy w systemie wartości młodzieży klas maturalnych ; Agnieszka Lew - Kariera zawodowa na tle aspiracji życiowych młodzieży ; Helena Szmuc - Zainteresowania a decyzje edukacyjno-zawodowe gimnazjalistów ; Anna Fara - Aspiracje edukacyjno-zawodowe młodzieży na przykładzie Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie. Cz. III. PROBLEMATYKA DORADZTWA ZAWODOWEGO W PRAKTYCE SZKOLNEJ. PROPOZYCJE METODYCZNO-WARSZTATOWE DLA NAUCZYCIELI: Marta Kaczmarczyk - Funkcjonowanie Szkolnego Ośrodka Kariery w szkole średniej ; Anna Szkarpecka-Pridka - Wyzwalanie aktywności uczniów w zakresie samopoznania jako element decyzji edukacyjno-zawodowych ; Bożena Miernik - Rola szkoły w procesie rozwoju zawodowego licealistów, na przykładzie programu "Zaplanuj karierę" ; Małgorzata Wajda - Formy pracy doradcy zawodowego, na przykładzie warsztatu kariery zawodowej "ABC aktywizacji zawodowej" ; Aneksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-96394 (1 egz.)
Book
In basket
M.in. badania przeprowadzone wśród uczniów szkół ponadpodstawowych w Krośnie dot. wartości religijno-moralnych zawartych w Dekalogu (s. 44-62).
Bibliogr. s. 152.
Tekst częśc. słowac. Streszcz. ang. przy pracach.
I. WYZWANIA WSPÓŁCZESNOŚCI. O NOWE JAKOŚCI AKSJOLOGICZNE: Ocalić cywilizację. Szansa czy niemożność? / Kazimierz Szmyd ; Jakość życia człowieka - płaszczyzna aksjologiczna w systemie edukacji / Wojciech Walat ; Inwestować w człowieka - w poszukiwaniu wartościowej edukacji / Zofia Frączek ; Dekalog a młodzież / Janusz Mierzwa ; Odpowiedzialność za życie jako jedna z naczelnych zasad w etyce medycznej / Andrzej Garbarz ; Systemy wartości młodzieży na przełomie wieków / Marzena Cwynar. II. W POSZUKIWANIU SKUTECZNYCH FORM POMOCY WSPÓŁCZESNEMU CZŁOWIEKOWI: Ľudský potenciál a odkývanie jeho bohatstva (Potencjał ludzki a odkrywanie jego bogactwa) / Anna Tokárová ; Tradycyjne i współczesne wizje człowieka a wychowanie jako pomoc człowiekowi (Antropologia i pedagogika auxiliarna) / Józef Łach ; Wokół pojęcia pomocy i wsparcia społecznego / Beata Szluz ; Wolontariat w pomocy społecznej: sprzymierzeniec czy konkurent? / Tadeusz Kamiński ; Polyestetická výchova a integratívna hudobná pedagogika - súčasné koncepcie výchovy človeka k umeniu a k hudbe (Poliestetyczne wychowanie i integracyjna pedagogika muzyczna - współczesne koncepcje wychowania człowieka dla sztuki i dla muzyki) / Irena Medňanská. III. KONCEPCJE POMOCY DZIECKU I RODZINIE: Współczesna polska rodzina i jej miejsce w systemie opiekuńczo-wychowawczym / Wiesława Walc ; Możliwości przeciwdziałania przemocy w rodzinie / Anna Śniegulska ; Pomoc dziecku i rodzinie w systemie oświaty / Anna Sokołowska ; Organizowanie pomocy lekarskiej w szkołach galicyjskich na przełomie XIX i XX wieku / Elżbieta Dolata. IV. POMOC WSPÓŁCZESNEMU CZŁOWIEKOWI - PERSPEKTYWA PRAKTYCZNA: Lektura literatury dziecięcej jako sposób na egzystencjalne niepokoje / Alicja Ungeheuer-Gołąb ; Dwujęzyczność dziecka niesłyszącego - nowe spojrzenie na rolę języka migowego / Małgorzata Zaborniak-Sobczak ; O wychowaniu językowym uczniów w młodszym wieku szkolnym / Alicja Kubik ; Pomoc dzieciom z zaburzeniami rozwoju i trudnościami w nauce / Małgorzata Alberska.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-96655 (1 egz.)
Book
In basket
Dot. m.in. studentów niepełnosprawnych Uniwersytetu Rzeszowskiego i działalności Oddziału Polskiego Towarzystwa Walki z Kalectwem w Przemyślu.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. AKTUALNOŚĆ I PONADCZASOWOŚĆ KONCEPCJI REHABILITACJI, EDUKACJI I INTEGRACJI PROFESORA ALEKSANDRA HULKA: Ponadczasowość idei profesora Aleksandra Hulka ; Wspomnienie o prof. A. Hulku (1916-1993). Ponadczasowość idei w teorii i praktyce ; Profesor Aleksander Hulek - prekursor polskiej rehabilitacji ; koncepcje polskiej szkoły rehabilitacji współtworzone przez profesora Aleksandra Hulka nadal aktualne ; Idee profesora Aleksandra Hulka we współczesnym prawodawstwie dotyczącym osób niepełnosprawnych ; Rozwój działalności Sekcji Magistrów Wychowania Fizycznego w latach 1962-1987. II. WYZNANIA I POTRZEBY WSPÓŁCZESNEJ PEDAGOGIKIU SPECJALNEJ I REHABILITACJI: Świadomość oferty kompleksowej i wielospecjalistycznej pomocy wobec małych dzieci niepełnosprawnych i zagrożonych niepełnosprawnością w opiniach pedagogów ; Refleksje nad profesjonalizmem szkoły, czyli kto i jak wspiera rozwój ucznia ; Kompetencje diagnostyczne nauczyciela wychowawcy w teorii i praktyce pedagogicznej ; Możliwości psychospołecznej integracji osób z niepełnosprawnością na poziomie szkoły wyższej (Przykład rozwiązań w Uniwersytecie Rzeszowskim). III. WIELOWYMIEROWOŚĆ POSTRZEGANIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RÓŻNYCH PRZESTRZENIACH ICH FUNKCJONOWANIA: Z historii edukacji osób niesłyszących ; Style radzenia sobie w sytuacji trudnej, preferowane przez rodziców dzieci z niepełnosprawnością intelektualną ; Idea integracyjnego systemu kształcenia dzieci z niepełnosprawnością ; Arteterapia w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w szkole specjalnej ; Działania integracyjne Oddziału Polskiego Towarzystwa Walki z Kalectwem w Przemyślu w rehabilitacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-102421 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again