Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Autor
Hofman Iwona
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Chodkowska Maria
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Posłuszna Joanna
(1)
Winogrodzka Lidia Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Studenci
(2)
Wolność słowa
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Cenckiewicz, Sławomir (1971- )
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne norweskie
(1)
Czasopisma ukraińskie
(1)
Czasopisma zakładowe polskie
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarze
(1)
Dźwięk
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Film animowany
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gontarczyk, Piotr (1970- )
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Internet
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Mniejszości seksualne
(1)
Muzyka
(1)
Młodzież
(1)
Nicpoń, Henryk (1956- )
(1)
Osobowość
(1)
Partie polityczne
(1)
Platforma Obywatelska
(1)
Polacy za granicą
(1)
Polityka
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Radio eR
(1)
Reklama
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rodzina zastępcza
(1)
Rola społeczna
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
(1)
Uniwersytet Rzeszowski
(1)
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań)
(1)
Wolność prasy
(1)
Wybory
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zespoły folklorystyczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: dzieło
SB a Lech Wałęsa
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-0
(5)
1945-
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie)
(5)
Bieszczady
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Euroregion Tatry
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Polska
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Blogi
(1)
Publicystyka
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [215]-224.
I. Rodzina i jej znaczenie w życiu człowieka ; II. Funkcjonowanie rodzin zastępczych w świetle literatury przedmiotu ; III. Metodologia badań własnych ; IV. Sytuacja rodzinna młodzieży ; V. Funkcjonowanie młodzieży w środowisku szkolnym gimnazjum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92554 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [139]-152. Indeks.
Streszcz. ang.
1. PARAMETRY DZIEŁA MUZYCZNEGO: Melodia, Rytm, Harmonia,, Współbrzmienie konsonansowe i dysonansowe, Tryb, Tonalność, Tempo, Dynamika, Styl muzyczny, Forma, Barwa, Chromestezja – barwne słyszenie. 2. PREFERENCJE MUZYCZNE – SYSTEMATYKA POJĘĆ I ZASTOSOWANIE MUZYKI: Preferencje, Smak, Zainteresowanie, Upodobanie, Zamiłowanie, Zastosowanie muzyki: Muzyka a mózg ; Muzykoterapia ; Muzykoterapia współcześnie. 3 PREFERENCJE MUZYCZNE: Preferencje muzyczne – model LeBlanca, Czynniki wpływające na preferencje muzyczne: Edukacja i wychowanie ; Uwarunkowania narodowościowe i etniczne ; Status społeczno – ekonomiczny ; Wpływ rówieśników ; Płeć ; wiek ; Media ; Czynniki osobowościowe. 4 OSOBOWOŚĆ A PREFERENCJE MYZTCZNE: Osobowość, Cechowe ujęcie osobowości, Wpływ osobowości na preferencje muzyczne. 5. BADANIA WŁASNE: Cele i pytania badawcze, Hipotezy badawcze, Narzędzia badawcze, Charakterystyka schematu badawczego, Grupa badana, Analiza statystyczna wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2633 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [375]-396.
I. Pojęcie moralności w naukach społecznych ; II. Socjopedagogiczne problemy funkcjonowania zawodowego ; III. Dylematy moralne w wykonywaniu wybranych zawodów ; IV. Moralność i jej znaczenie w poglądach studentów ; V. Stosunek studentów do dylematów moralnych ; VI. Percepcja dylematów moralnych specyficznych dla ról zawodowych wybranych przez studentów poprzez kierunek realizowanych studiów ; VII. Percepcja zasad moralnych w życiu społecznym przez studentów ; VIII. Zasadność sankcji zawodowych w ocenie studentów ; Identyfikacja studentów z zawodem jako podstawa poczucia odpowiedzialności za realizację pełnionej roli ; Socjalizacja zasad moralnych w programie studiów wyższych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. ETYCZNE I PRAWNE ASPEKTY WOLNOŚCI MEDIÓW: Nie ma wolności słowa bez... spojrzenie etyczne na wolność mediów i wolność słowa ; Dziennikarstwo: służba społeczna czy biznes? Analiza porównawcza badań opinii publicznej w latach 1996-2006 ; Wolność przekazu medialnego jako warunek możliwości etyki dyskursu publicznego w ujęciu Jürgena Habermasa ; Problem etyki w mediach w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" ; Etyka w dziennikarstwie regionalnym i lokalnym - analiza na przykładzie rynku prasy Lubelszczyzny ; Czy prawo może (powinno) nakazywać dziennikarzowi bycie etycznym? ; Naruszenie czci a odpowiedzialność mediów ; Zakres dozwolonej krytyki prasowej ; Krytyka prasowa jako gwarancja wolności mediów ; Co dalej z autoryzacją wypowiedzi prasowej? ; Regulatorzy medialni podmiotami polityki administracyjnej ; Pierwszy proces koncesyjny w zakresie radiofonii i telewizji jako element budowy podstaw ustroju III RP - przebieg, skutki i wnioski w kontekście budowy platform cyfrowych ; Problem przestrzegania wymogu proporcjonalności prawnych ograniczeń wolności mediów w Polsce. II. MEDIA A KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: Media publiczne na rynku - szansa czy konieczność? ; Nowy medialny ekosystem: zmiany wzorców obiegu przekazów w globalnym systemie medialnym wywołane rozwojem nowych mediów ; Biznes to biznes. Mit niezależności mediów w Polsce po 1989 roku ; Dziennikarze czy politycy? Związki między dziennikarstwem a polityką w pierwszych latach kształtowania się ładu medialnego w Trzeciej Rzeczypospolitej ; Politycy na straży wolności słowa. Argumentacja w sejmowych debatach wokół KRRiT ; Wybory w lokalnej prasie. Relacje, informacje czy sensacje? ; "Pełzająca rewolucja". Spór o reprezentację na szczyt Unii Europejskiej na łamach prasy w Polsce ; Rola mediów w kryzysach wizerunkowych aktorów politycznych ; Rola wzorca idealnego polityka w kreacji wizerunku polityka ; Narzędzia marketingu politycznego w telewizyjnej reklamie wyborczej w 2007 roku ; "Lifting PiS-u", czyli zmiana wizerunku partii Prawo i Sprawiedliwość ; "Polityka miłości" PO i PiS w mediach ; Demokracja sondażowa w USA na przykładzie ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros.
I. MEDIA SFORMATOWANE - LOKALNE, ŚRODOWISKOWE: Norweska prasa lokalna - zarys problematyki ; Polityka informacyjna i promocyjna Związku Transgranicznego Euroregion Tatry ; Współczesna prasa mniejszości ukraińskiej w Polsce ; Działalność wydawnicza mniejszości nimieckiej w Polsce ; Ich własna przestrzeń. Polska prasa LGTB po 1989 roku ; Zmiany jakościowe w mediach zakładowych z perspektywy dwudziestolecia. II. WOLNE MEDIA NA UKRAINIE: Funkcionirovanie svobodnyh mass-media v Krymu: teoriâ i praktika ; Wolność słowa na Ukrainie ; Ujarzmione wolnością: radzieckie korzenie problemów wolności słowa na Ukrainie ; Prasa Tatarów krymskich w walce o zachowanie ojczystego języka. III. FORMA KOMUNIKATU MEDIALNEGO: Głosy językowych wynalazców odzwierciedlone w wypowiedziach prasowych ; Konstrukcja roli dyskursywnej jako strategia komunikacyjna na przykładzie dyskusji wokół książki "SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii" ; Agresja werbalna jako narzędzie komunikacji we współczesnej polskiej prasie ; Językowe sposoby asekuracji wypowiedzi polityków w blogach internetowych ; Jeszcze informacja czy już komentarz? Stopień realizacji funkcji perswazyjnej jako wyznacznik podziału tekstów prasowych na komentarz i informację ; Manipulacyjna funkcja gier językowych w reklamie komercyjnej ; "Nic, co ludzkie, nie jest mi obce" - o łamaniu tabu językowego w filmach animowanych dla dzieci ; Znaczenie dźwięków w obrazie telewizyjnym ; Gatekeeping i selekcja informacji jako narzędzie wolnych mediów - na przykładzie rynku prasowego Lublina ; Dziennikarskie formy medialne wobec koncepcji komputerowej organizacji danych ; Popularność dialogowych form dziennikarskich we współczesnych mediach ; Wolność od Sieci. Indeks gatunkowy Radia eR.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej