Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(2)
Bartołd Robert
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Dobski Paweł
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Hingston Peter
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Patten Dave
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Przydatek Elżbieta
(1)
Przydatek Jan
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(4)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Kupno i sprzedaż
(7)
Marketing
(7)
Ceny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Rynek
(3)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Popyt
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Towary
(1)
Usługi
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-44729 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Na okł. i s. tyt. podtyt.: Jak wyróżnić produkt lub usługę na tle innych?; Jak znaleźć niszę rynkową?; Jak zdobywać lojalnych klientów?
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; [przeł.] Robert Bartold [i in.]. - Wyd. 1 (dodruk). - Poznań : Rebis, cop. 2005. - 754 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 26 cm.
Indeksy.
Cz. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MAREKTINGOWE : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Adaptacja marketingu do nowej gospodarki ; 3. Budowanie zadowolenia klienta ; Cz. II. ANALIZA MOŻLIWOŚCI RYNKOWYCH : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne ; 5. Gromadzenie informacji i mierzenie popytu ; 6. Analiza otoczenia marketingowego ; 7. Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywców ; 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych ; 9. Strategia konkurencji ; 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych ; Cz. III. ROZWÓJ STRATEGII MAREKTINGOWYCH : 11. Pozycjonownie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu ; 12. Rozwój nowych ofert rynkowych ; 13. Projektowanie globalnych ofert rynkowych ; Cz. IV. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ : 14. Strategia produktu i marki ; 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 16. Tworzenie programów i strategii cenowych ; Cz. V. ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI MARKETINGOWYMI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86158 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73903 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej