Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(45)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje naukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(9)
Czasopisma
(8)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(48)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(15)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(36)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(8)
Witkowska Magda
(3)
Catmull Edwin E
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Fedan Roman (1937- )
(2)
Kinal Mariola
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Wallace Amy (1962- )
(2)
Bednárová Lucia
(1)
Bjerke Björn (1941- )
(1)
Bołdak Anna M
(1)
Bryar Colin
(1)
Budnik Monika
(1)
Carr Bill
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Furnham Adrian (1953- )
(1)
Gajda Janusz (prawnik)
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hamel Gary (1954- )
(1)
Hastings Reed (1960- )
(1)
Hsieh Tony (1973- )
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Johnson Gerry
(1)
Konieczniak Marek
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowal Jolanta (1974- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krawczyk-Antoniuk Olena
(1)
Kwiek Marek
(1)
Laloux Frederic (1969- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Lyons Dan (1960- )
(1)
MacRae Ian (1988- )
(1)
Magala Sławomir (1950- )
(1)
Malcherek Monika
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Milewski Piotr (1975- )
(1)
Misiuk Andrzej (1958- )
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nawrot Bogumiła
(1)
Olesiński Zbigniew (1947- )
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Pikos Anna
(1)
Piwowarski Juliusz (1954- )
(1)
Rost Małgorzata (1985- )
(1)
Scholes Kevan
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(1)
Sommer Hanna
(1)
Swanson Richard A. (1942- )
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Whittington Richard (1958- )
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Wołk Zdzisław
(1)
Wziątek-Staśko Anna
(1)
Zanini Michele
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zawadzki Michał (nauki o zarządzaniu)
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Szkoły wyższe
(4)
Dyrektorzy HR
(1)
Handlowcy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kultura organizacyjna
(45)
Zarządzanie
(18)
Przedsiębiorstwo
(13)
Innowacje
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Praca
(7)
Gospodarka
(6)
Polityka gospodarcza
(5)
Rozwój regionalny
(5)
Rynek pracy
(5)
Kapitał ludzki
(4)
Menedżerowie
(4)
Nierówności społeczne
(4)
Rozwój społeczny
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Sukces
(4)
Wzrost gospodarczy
(4)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Globalizacja
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Kobieta
(3)
Kultura
(3)
Motywacja pracy
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Organizacja pracy
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przywództwo
(3)
Specjalna strefa ekonomiczna
(3)
Służba zdrowia
(3)
Wykształcenie
(3)
Bezpieczeństwo
(2)
Bezrobocie
(2)
Biurokracja
(2)
COVID-19
(2)
Etyka biznesu
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Jakość życia
(2)
Kapitał
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Klastry (ekonomia)
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kreatywność
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura pracy
(2)
Lotniska
(2)
Marketing
(2)
Negocjacje
(2)
Organizacja
(2)
Pieniądz
(2)
Pixar
(2)
Pracownicy korporacji
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Przywództwo edukacyjne
(2)
Płaca
(2)
Regionalizm
(2)
Rolnictwo
(2)
Rozwój gospodarczy
(2)
Sektor publiczny
(2)
Siła robocza
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Spółdzielczość
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Twórczość
(2)
Ubóstwo
(2)
Unia walutowa
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Wiedza
(2)
Wspólna Polityka Rolna UE
(2)
Wytwórnie filmowe
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie oświatą
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zaufanie
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
AIDS
(1)
Aborcja
(1)
Administracja
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agroturystyka
(1)
Aleksytymia
(1)
Amazon.com
(1)
Anomia
(1)
Temat: dzieło
Dwunastu gniewnych ludzi (film ; 1957)
(1)
Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania transformacji rodziny
(1)
Underground (film)
(1)
Wesołych świąt, pułkowniku Lawrence (film)
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-
(4)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Ukraina
(3)
Japonia
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Azja
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Górny Śląsk
(1)
Kraje europejskie
(1)
Krościenko Wyżne (woj. podkarpackie, pow. krośnieński, gm. Krościenko Wyżne ; okolice)
(1)
Kuba
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
pyrzowice
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Opracowanie
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Reportaż
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Interdyscyplinarna Seria Akademicka)
Na s. tyt.: Recenzje prof. B. Czarniawska, prof. E. Pakszys.
Bibliogr. s. 316-322. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90486 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 149-[162]. Indeksy.
ROLA I MIEJSCE NURTU KRYTYCZNEGO W NAUKACH O ZARZĄDZANIU: Critical Management Studies: powstanie nurtu ; Źródła nurtu krytycznego ; Założenia normatywne ; Metodologia nurtu krytycznego ; Płaszczyzny emancypacji ; Podsumowanie ; TEORIA ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA JAKO NAUKA KRYTYCZNA: Znaczenie refleksji epistemologicznej w naukach o zarządzaniu ; Teoria krytyczna w epistemologii nauk o zarządzaniu ; Paradygmatyczne usytuowanie nurtu krytycznego ; Podsumowanie ; DENATURALIZACJA PARADYGMATU FUNKCJONALIZMU W EPISTEMOLOGII KULTURY ORGANIZACYJNEJ: Paradygmaty w naukach o zarządzaniu ; Metafory w naukach o zarządzaniu ; Epistemologia nauk o zarządzaniu w perspektywie interesów poznawczych ; Paradygmaty kultury organizacyjnej a interesy kierujące poznaniem ; Krytyka funkcjonalizmu w badaniu i zarządzaniu kulturą organizacyjną ; Podsumowanie ; EDUKACJA MENEDŻERSKA W POLSCE Z PERSPEKTYWY CRITICAL MANAGEMENT EDUCATION: Patologie kulturowe w edukacji menedżerskiej w Polsce ; Krytyczna diagnoza kondycji kulturowej polskiego uniwersytetu ; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101422 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI DOTYCZĄCEJ STRATEGII: 1.1. Wprowadzenie ; 1.2. Co to jest strategia? ; 1.3. Zarządzanie strategiczne: 1.3.1. Pozycja strategiczna, 1.3.2. Wybory strategiczne, 1.3.3. Przyjęta strategia ; 1.4. Procesy opracowywania strategii ; Studium przypadku: Electrolux. 2. OTOCZENIE ORGANIZACJI: 2.1. Wprowadzenie ; 2.2. Makrootoczenie: 2.2.1. Układ odniesienia PESTEL, 2.2.2. Opracowywanie scenariuszy ; 2.3. Branża przemysłu albo sektor: 2.3.1. Siły konkurencji - układ pięciu sił, 2.3.2. Wnioski z analizy pięciu sił, 2.3.3. Główne zagadnienia dotyczące korzystania z układu pięciu sił, 2.3.4. Cykl życia sektora ; 2.4. Konkurenci i rynki: 2.4.1. Grupy strategiczne, 2.4.2. Segmenty rynku, 2.4.3. Rozpoznawanie klientów strategicznych, 2.4.4. Poznanie wymagań klientów - krytyczne czynniki sukcesu ; 2.5. Okazje i zagrożenia ; Studium przypadku: Siły globalne a europejski przemysł piwowarski. 3. ZDOLNOŚĆ STRATEGICZNA ORGANIZACJI: 3.1. Wprowadzenie ; 3.2. Podstawy zdolności strategicznej ; 3.3. Efektywność kosztowa ; 3.4. Zdolność zdobywania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej ; 3.5. Ocena zdolności strategicznej ; Studium przypadku: Skuteczność eBaya. 4. ZAMIERZENIA STRATEGICZNE ORGANIZACJI: 4.1. Wprowadzenie ; 4.2. Sprawowanie nadzoru nad korporacją ; 4.3. Społeczna odpowiedzialność korporacji: 4.3.1. Leseferyzm, 4.3.2. Oświecony interes własny, 4.3.3. Forum współdziałania interesariuszy, 4.3.4. Kształtujący społeczeństwo ; 4.4. Oczekiwania interesariuszy: 4.4.1. Wykreślanie map interesariuszy ; 4.5. Wartości, misja, wizja i cele organizacji ; Studium przypadku: (PRODUCT) RED i Gap. 5. KULTURA ORGANIZACJI A JEJ STRATEGIA: 5.1. Wprowadzenie ; 5.2. Dryf strategiczny ; 5.3. Co to jest kultura organizacji i dlaczego jest ważna?: 5.3.1. Kultura narodowa i regionalna, 5.3.2. Kultura organizacji, 5.3.3. Subkultura organizacyjna, 5.3.4. Wpływ kultury na strategię, 5.3.5. Analizowanie kultury: sieć kulturowa, 5.3.6. Przeprowadzanie analizy kultury. 6. STRATEGIA NA POZIOMIE JEDNOSTEK BIZNESOWYCH; 6.1. Wprowadzenie ; 6.2. Podstawy przewagi konkurencyjnej: zegar strategii: 6.2.1. Strategie oparte na cenie (trasy 1 i 2), 6.2.2. Strategie (szerokiego) zróżnicowania produktów (trasa 4), 6.2.3. Strategia hybrydowa (trasa 3), 6.2.4. Skoncentrowane zróżnicowanie produktów (trasa 5) ; 6.3. Utrzymanie przewagi konkurencyjnej ; 6.4. Konkurencja i współpraca ; Studium przypadku: Madonna: wciąż panująca królowa popu? 7. KIERUNKI STATEGICZNE I STRATEGIA NA POZIOMIE KORPORACJI: 7.1. Wprowadzenie ; 7.2. Kierunki strategiczne: 7.2.1. Penetracja rynków, 7.2.2. Konsolidacja działalności, 7.2.3. Tworzenie produktów, 7.2.4. Rozwijanie rynków, 7.2.5. Dywersyfikacja działalności ; 7.3. Powody dywersyfikacji działalności ; 7.4. Tworzenie wartości a działania korporacji macierzystej ; 7.5. Macierze portfeli: 7.5.1. Macierz wzrostu/udziału (macierz BCG), 7.5.2. Macierz polityki kierunkowej (macierz GE-McKinsey) ; Studium przypadku: Grupa Virgin. 8. STRATEGIA MIĘDZYNARODOWA: 8.1. Wprowadzenie ; 8.2. Czynniki napędzające umiędzynarodowienie działalności ; 8.3. Krajowe i międzynarodowe źródła przewagi: 8.3.1. Krajowy romb Portera, 8.3.2. Międzynarodowa sieć wartości ; 8.4. Strategie międzynarodowe ; 8.5. Wybór rynku i wejście na rynek. 9. METODY WPROWADZANIA STRATEGII W ŻYCIE I JEJ OCENA: 9.1. Wprowadzenie ; 9.2. Metody wprowadzania strategii w życie: 9.2.1. Rozwój organiczny, 9.2.2. Fuzje i przejęcia, 9.2.3. Alianse strategiczne ; 9.3. Ocena strategii ; Studium przypadku: Tesco podbija świat? 10. STOSOWANIE PRZYJĘTEJ STRATEGII: 10.1. Wprowadzenie ; 10.2. Struktury organizacyjne: 10.2.1. Struktura funkcjonalna, 10.2.2. Struktura dywizjonalna, 10.2.3. Struktura macierzowa ; 10.3. Procesy organizacyjne: 10.3.1. Nadzór bezpośredni, 10.3.2. Procesy planowania, 10.3.3. Procesy kulturowe, 10.3.4. Procesy wyznaczania celów do osiągnięcia, 10.3.5. Procesy rynkowe ; 10.4. Zarządzanie zmianą strategiczną: 10.4.1. Role w zarządzaniu zmianami, 10.4.2. Style zarządzania zmianami, 10.4.3. Dźwignie zarządzania zmianą strategiczną ; Wykaz pojęć używanych w tekście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96986 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85186 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [136]-141.
Streszcz. ang.
Wizerunek przedsiębiorstwa ; Podstawy systemowego zarządzania jakością zgodnego z normami ISO serii 9000 ; System zarządzania środowiskowego ; Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy ; Kultura i wymiary kultury ; Kultura korporacyjna ; Czynniki mające wpływ na kulturę korporacyjną ; Przejawy kultury korporacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104697 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Socjologia pracy w zarysie / Monika Budnik. - Warszawa : Difin, 2019. - 282 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia, netografia na stronach [269]-280.
R. I. Socjologia pracy jako socjologia szczegółowa: 1. Socjologia pracy w Polsce ; 2. Definicja i funkcje pracy ; 3. Metody i techniki badań społecznych w socjologii pracy ; Ćwiczenia sprawdzające wiedzę ; R. II. Wiodące problemy badawcze współczesnej socjologii pracy: 1. Problem przemian podmiotowości człowieka pracującego w ponowoczesności ; 2. Problem dematerializacji i dekoncentracji pracy ; 3. Problem destandaryzacji form pracy ; 4. Problem biednych pracujących i pojęcie prekaria tu ; 5. Problem niepewności wobec niestabilnych form pracy zarobkowej ; Ćwiczenia sprawdzające wiedzę ; R. III. Zawód i kariera - pojęcia i klasyfikacje: 1. Zagadnienia karier zawodowych ; 2. Problem płynności pojęcia kariery i zawodu ; 3. Predyspozycje do zawodu ; 4. Teorie dotyczące życia zawodowego człowieka ; 5. Klasyfikacje zawodowe ; 6. Stratyfikacja zawodowa i struktura zawodowa w Polsce ; Ćwiczenia sprawdzające wiedzę ; R. IV. Rynek pracy i segmentacja rynku pracy: 1. Teorie rynku pracy ; 2. Instytucje rynku pracy ; 3. Sektor ekonomii społecznej w zatrudnieniu wspomaganym ; 4. Mobilność zawodowa i pojęcie ruchliwości społecznej ; 5. Bezrobocie typy i modele ; Ćwiczenia sprawdzające wiedzę ; R. V. Na peryferiach zatrudnienia: 1. Usługi i formy wsparcia kierowane do osób poszukujących pracy ; 2. Pojęcie grup zagrożonych wykluczeniem na rynku pracy ; 3. Formy jawnej i ukrytej dyskryminacji na rynkach pracy ; 4. Pojęcie dialogu społecznego, zagadnienie konfliktów i negocjacji ; Ćwiczenia sprawdzające wiedzę ; R. VI. Organizacja procesów pracy - perspektywa pracy ludzkiej: 1. Adaptacja w życiu zawodowym ; 2. Zespoły w miejscu pracy i praca indywidualna ; 3. Praca z ludźmi: dobór pracowników ; 4. Budowanie profili stanowisk pracy ; 5. Motywacja i jej znaczenie w pracy ; 6. Bezpieczeństwo i higiena pracy ; 7. Bezpieczeństwo socjalne ; Ćwiczenia sprawdzające wiedzę ; R. VII. Zagrożenia psychospołeczne związane z wykonywaniem pracy: 1. Wypalenie zawodowe, prezentyzm, stres ; 2. Pracoholizm - i inne zachowania ryzykowne ; 3. Zagrożenia relacyjne – lobbing ; 4. Narzędzia diagnozowania zagrożeń psychospołecznych ; Ćwiczenia sprawdzające wiedzę ; R. VIII. Kultura organizacyjna: 1. Kulturowe modele organizacji pracy ; 2. Pojęcie zmiany wobec pracy ; 3. Czas w pracy w perspektywie kulturowej ; 4. Filozofia równowagi Life Work Balance ; Ćwiczenia sprawdzające wiedzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107908 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 8 godz. 2 min 34 s.
Tyt. oryg.: "Full engagement! Inspire, motivate, and bring out the best in your people" 2011.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Odkryj ogromne pokłady energii w każdym pracowniku! Twoje zadanie jako menedżera polega na tym, by osiągnąć jak najwyższy zwrot z fizycznych, emocjonalnych i intelektualnych wysiłków swoich ludzi. W tym przypadku nie chodzi o zwrot z inwestycji, lecz o zwrot z energii. Jak jednak rozpalić ogień w każdym z pracowników, skoro z badań wynika, że większość z nich wykorzystuje zaledwie ułamek swojego potencjału? W swoim świetnym poradniku Brian Tracy, mistrz motywacji, podpowiada, jak rozbudzić gwiazdorski potencjał w każdym z członków zespołu roboczego. Odwołując się do wieloletnich badań i tysięcy godzin przepracowanych nad maksymalizacją wyników osobistych i organizacyjnych, formułuje proste i zwięzłe wskazówki dotyczące działań, które należy podejmować (lub których należy zaprzestać), aby inspirować pracowników do wybitnych osiągnięć. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1516 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 185-203.
1. KLIMAT ORGANIZACYJNY POCHODNĄ KULTURY ORGANIZACYJNEJ: 1.1. Klimat organizacyjny - próba egzemplifikacji pojęcia, 1.2. Typy klimatu organizacyjnego, 1.3. Klimat organizacyjny a kultura organizacyjna - w gąszczu wzajemnych zależności ; 2. RÓŻNORODNOŚĆ ELEMENTÓW KLIMATU ORGANIZACYJNEGO I ICH CHARAKTERYSTYKA: 2.1. Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury zagranicznej, 2.2. Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury polskiej, 2.3. Identyfikacja i analiza relacji występujących między elementami klimatu organizacyjnego ; 3. KLIMAT ORGANIZACYJNY CZYNNIKIEM DETERMINUJĄCYM POZIOM EFEKTYWNOŚCI ORGANIZACYJNEJ: 3.1. Efektywność organizacyjna - wieloznaczność kategorii badawczej, 3.2. Elementy klimatu organizacyjnego wpływające na poziom efektywności organizacyjnej, 3.3. Reduktory siły oddziaływania proefektywnościowych składników klimatu organizacyjnego ; 4. KLIMAT ORGANIZACYJNY CZYNNIKIEM DETERMINUJĄCYM POZIOM MOTYWACJI LUDZI DO PRACY: 4.1. Zrozumieć istotę motywacji pracowniczej, 4.2. Motywacja a budowa poczucia szczęścia, 4.3. Motywowanie w świecie VUCA, 4.4. Menedżer kluczową postacią w procesie kreacji motywującego klimatu organizacyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111188 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monograficzna seria wydawnicza Biblioteka Pedagogiki Pracy ; t. 203)
Bibliogr. s. [281]-287.
1. PRACA W ŻYCIU CZŁOWIEKA: Praca zawodowa i jej znaczenie w życiu jednostki ; Realizacja kariery zawodowej i jej uwarunkowania ; Kultura pracy ; Czas wolny i jego związki z pracą zawodową. 2. ZAKŁAD PRACY W UJĘCIU TRADYCYJNYM I WSPÓŁCZESNYM: Zakład pracy jako tradycyjne miejsce wykonywania pracy zawodowej ; Struktura zakładu pracy ; Formy organizacyjne pracy zawodowej. 3. ETYCZNE ASPEKTY PRACY ZAWODOWEJ: Etyka zawodowa ; Podmiotowość pracowników ; Zasady prakseologii a praca zawodowa ; Zjawiska patologiczne w pracy zawodowej. 4. FUNKCJONOWANIE ZAWODOWE PRACOWNIKÓW: Zawód i opisujące go dokumenty ; Człowiek w środowisku pracy zawodowej ; Integracja i współdziałanie pracowników ; Pomoc pracownikom mającym problemy w środowisku pracy. 5. CZYNNIKI INSPIRUJĄCE AKTYWNOŚĆ ZAWODOWĄ: Ocena pracowników ; System nagród i kar w przedsiębiorstwie ; Twórczość zawodowa. 6. POZYSKIWANIE PRACY I WSPIERANIE POSZUKUJĄCYCH ZATRUDNIENIA: Poszukiwanie pracy ; Bezrobocie jako problem społeczny ; Instytucje i formy wspierania realizacji kariery zawodowej ; Praca Polaków w krajach Unii Europejskiej. 7. INTERAKCJE SPOŁECZNE W PRACY ZAWODOWEJ: Komunikowanie się w środowisku pracy ; Negocjacje w sytuacjach zawodowych ; Konflikty między pracownikami i ich rozwiązywanie. 8. KULTURA OSOBISTA W ŚRODOWISKU PRACY: Zachowania w środowisku pracy ; Porozumiewanie się w środowisku pracy ; Organizowanie okazjonalnych kontaktów zawodowych ; Zasady organizowania przyjęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92591 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 263. Indeks.
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo. Staraj się zmienić świat. Aaa, i zarabiaj pieniądze… Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia. "W Dawaj innym szczęście" dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne "Dawaj innym szczęście" pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Amazon powstał w garażu w 1994 roku, a dziś jest najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnął? Jakie wnioski z tego niezwykłego sukcesu mogą wyciągnąć inni i co mogą wdrożyć w swoich biznesach? Od Z do A to jednocześnie praktyczny poradnik i opowieść o firmie. Autorzy po raz pierwszy zdradzają opinii publicznej, jak ten gigant działa od środka. Opowiadają o tym, jak 14 zasad przywództwa Amazona przekłada się na przebieg procesu decyzyjnego na każdym poziomie organizacji. Prezentują wnikliwą analizę i w przystępny sposób wyjaśniają, w jaki sposób można zastosować te zasady w innych firmach – niezależnie od ich rozmiarów. Tłumaczą też, jaki wpływ na kulturę organizacji mają cztery fundamentalne założenia Amazona, a mianowicie: obsesja na punkcie klienta, perspektywiczne myślenie, nastawienie na tworzenie wynalazków oraz doskonałość operacyjna. Colin Bryar to były wiceprezes firmy, przez dwa lata był „szefem sztabu” Jeffa Bezosa, nazywano go też „cieniem Jeffa” i pracował w firmie od 1998 roku. Bill Carr dołączył do zespołu w 1999 roku i spędził w firmie ponad 15 lat. Jako wiceprezes ds. mediów cyfrowych uruchomił i zarządzał globalną działalnością firmy w zakresie cyfrowej muzyki i wideo, w tym Amazon Music, Prime Video i Amazon Studios. W książce Od Z do A obaj odwołują się do swoich wieloletnich doświadczeń menedżerskich, aby na tej podstawie sformułować i zdefiniować główne zasady i praktyki, dzięki którym jedna z najbardziej niezwykłych firm na świecie odniosła tak spektakularny sukces. To praktyczny przewodnik i korporacyjna narracja, wypełniona naszymi wspomnieniami o tym, czym jest „bycie Amazonką”. Pokazujemy, że sukces na skalę Amazona nie jest osiągany dzięki geniuszowi pojedynczego lidera, ale raczej dzięki zaangażowaniu i realizacji zestawu dobrze zdefiniowanych, rygorystycznie przestrzeganych zasad i praktyk, udostępnionych tutaj publicznie po raz pierwszy. Colin Bryar
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okł.: nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości.
Tyt. oryg.: "Reinventing organizations" 2014.
Bibliogr. s. [403]-407.
1. Historyczna i rozwojowa perspektywa organizacji pracy; 2. Struktury, praktyki i kultury Organizacji Turkusy; 3. Wyłonienie się Organizacji Turkusu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Myths of work : the stereotypes and assumptions holding your organization back" 2017.
Bibliografia, netografia na stronach [245]-265.
To nie jest zwykła książka o pracy. Osiem godzin dziennie i pięć dni w tygodniu, co daje nam - jeśli akurat nie przydarzą się nadgodziny - 40 godzin tygodniowo. I tak przez większą część roku. Praca to jedna z najważniejszych, a na pewno najbardziej czasochłonnych, rzeczy w naszym życiu. Mimo to chyba każdy odniósł kiedyś wrażenie, że z jego firmą coś jest nie tak… Mity pracy to kolejna, obok Mitów zarządzania i Mitów PR-u, książka, której autorzy mierzą się z błędnymi wyobrażeniami i stereotypami - tym razem na temat miejsc pracy. Ian MacRae, który prowadzi konsultacje psychologiczne dla firm, oraz Adrian Furnam, profesor łączący obszary psychologii i zarządzania, przyglądają się powszechnym nieporozumieniom, które uniemożliwiają przedsiębiorstwom rozwój (i utrudniają życie pracownikom). Część mitów dotyczy spraw pozornie oczywistych, z innymi trudno się zgodzić, tak bardzo przeczą wszystkiemu, do czego przywykliśmy na co dzień. Niektóre wyniki i obserwacje, jak przyznają autorzy, zaskoczyły nawet ich. Czy powinniśmy pracować osiem godzin dziennie, od poniedziałku do piątku? Może w 1817 był to rewolucyjny pomysł i śmiała wizja, ale czy 200 lat później nie powinniśmy pójść już o krok dalej - być może w stronę elastycznych godzin pracy? Okazuje się też, że nie ma żadnych dowodów na to, że praca z domu obniża wydajność - wręcz przeciwnie: jak pokazały eksperymenty pracownicy zdalni spisują się lepiej i biorą mniej urlopów zdrowotnych. Nie wspominając o oszczędnościach związanych z utrzymaniem biura… Mity pracy to 27 rozdziałów pisanych z humorem i opartych na najnowszych wynikach badań oraz doświadczeniach samych autorów. MacRae i Furnham opisują najgorsze decyzje czy przekonania, które sprawiają, że firmy stoją w miejscu, pracownicy się męczą, a nasza praca w niczym nie przypomina tej, jaką moglibyśmy wykonywać w XXI wieku. [https://ksiegarnia.pwn.pl/Mity-pracy,762368024,p.html, dostęp 15.12.2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111633 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-6241 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-5946 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ta firma pracuje sama ; Czy to ma sens? ; Firma nie potrzebuje zarządcy ; Szef jest po to, aby decydował! ; Kto powinien decydować, jeśli nie szef? ; "Na dole" znaczy "u góry" ; Nie chodzi o delegowanie obowiązków - przekaż całą władzę ; Dokąd dążymy? Demokracja partnerska ; Czasy się zmieniają, ludzie także ; Sens i młodzi ludzie ; Sens - fundament działania firmy ; Sens jako idea wspólna - tęcza sensu ; Nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem ; Mój pracownik - mój konkurent? ; Dlaczego pracownicy zmieniają pracodawcę? ; Jak znaleźć dobrych ludzi? ; Prywatne życie pracowników - temat tabu? ; Konflikt pokoleń ; Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo ; Czy można żyć bez budżetu i planowania? ; Zarządzanie przez cele (MBO) - sól ziemi czy sól w oku? ; Przywództwo przez sens ; Sprawiedliwa płaca ; Czy idea turkusowej firmy zwycięży?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [118]-123.
I. Socjologiczne aspekty edukacji: 1. Funkcjonalizm ; 2. Teoria konfliktu ; 3. Teoria krytyczna ; 4. Interakcjonizm ; 5. Teoria klasy kreatywnej Richarda Floridy ; 6. Teoria gentryfikacji ; II. Paradygmaty pedagogiczne a kultura organizacyjna ; III. Historyczne i współczesne ujęcia definicji kultury organizacyjnej: 1. Ujęcie dychotomiczne kultury organizacyjnej ; 2. Ujęcie wielowymiarowe kultury organizacyjnej ; 3. Ujęcie interdyscyplinarne kultury organizacyjnej ; IV. Pojęcie kultury organizacyjnej w edukacji: .1. Kultura organizacyjna a klimat organizacyjny i tożsamość organizacyjna ; V. Elementy kultury organizacyjnej ; VI. Kultura narodowa i jej oddziaływanie na kulturę organizacyjną. Aspekty kultur organizacyjnych ; VII. Funkcje kultury organizacyjnej ; VIII. Siła kultury organizacyjnej ; IX. Typologie kultur organizacyjnych: 1. Typologia Rogera Harrisona i Charlesa Handy’ego ; 2. Typologia Kima S. Camerona i Roberta E. Quinna ; 3. Typologia Terrence’a E. Deala i Allana A. Kennedy’ego ; 4. Typologia Roberta Cooka i J. Claytona Lafferty’ego ; 5. Kultura zastraszania i kultura strachu ; X. Kształtowanie zmian w kulturze organizacyjnej ; XI. Zmiany w instytucjach edukacyjnych ; XII. Przywództwo w organizacji ; XIII. Przywództwo w instytucji oświatowej: 1. Misja i strategia instytucji oświatowej oraz ich wpływ na kulturę organizacyjną ; XIV. Komunikacja w organizacji ; XV. Komunikacja w instytucji oświatowej ; XVI. Refleksja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [357]-363.
Czas na zmiany Bądź całkowicie szczery. Pamiętaj, że firma to zespół, a nie rodzina. I nigdy, przenigdy nie staraj się zadowolić swojego szefa. Oto niektóre z podstawowych reguł, jakie obowiązują pracowników Netflixa. Działanie tego przedsiębiorstwa to kulturowy eksperyment, który zakończył się spektakularnym sukcesem: firma zajmująca się korespondencyjnym wypożyczaniem płyt DVD stała się streamingową potęgą. Ma obecnie 182 miliony subskrybentów i kapitalizację rynkową na poziomie Disneya. Reed Hastings - prezes i CEO Netflixa - po raz pierwszy dzieli się sekretami, które zrewolucjonizowały branżę rozrywkową i technologiczną. Wspólnie z Erin Meyer, profesor INSEAD Business School, ujawnia swoją filozofię przywództwa odrzucającą przekonania, zgodnie z którymi działa większość firm. Od nielimitowanych urlopów do rezygnacji z zatwierdzania wydatków pracowników - Netflix to zupełnie inny sposób prowadzenia organizacji, który najlepiej pasuje do zmieniającego się świata. "Gdy regułą jest brak reguł" to inspiracja do zmiany dla wszystkich, którzy poszukują źródeł produktywności, kreatywności i innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111156 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The Toyota way : 14 management principles from the world's greatest manufacturer" 2004.
Bibliografia na stronach 465-470. Indeks.
We wszystkich fabrykach Toyoty cały czas doskonali się proces produkcji i rozwija się placówki badawczo-rozwojowe. W konsekwencji koncern odnotowuje stały wzrost udziału w rynku, osiągając znacznie większe zyski niż inni producenci samochodów. A liderzy gospodarczy z całego świata nie szczędzą pochwał. Profesor Jeffrey Liker pracując przez dwadzieścia lat nad tą książka miała pełną swobodę dostępu do szefów firmy, jej pracowników, fabryk w Japonii i Stanach Zjednoczonych. W Drodze Toyoty ujawnia 14 fundamentalnych zasad zarządzania, na których wspiera się słynny na całym świecie system "szczupłej produkcji" Toyoty. Czytelnik dowie się, jak firma tworzy idealne środowisko wdrażania technik i narzędzi szczupłej produkcji poprzez: - tworzenie atmosfery ciągłej poprawy i uczenia się, - zaspokajanie potrzeb klienta (a zarazem eliminowanie marnotrawstwa), - osiąganie wysokiej jakości bez poprawek, - wychowywanie własnych liderów, zamiast pozyskiwać ich spoza firmy, - kształcenie wszystkich pracowników w umiejętności rozwiązywania problemów, - rozwijanie firmy wraz z jej dostawcami i partnerami - z korzyścią dla wszystkich stron. System Toyoty zainicjował globalną rewolucję w branżach produkcyjnych i usługowych. Droga Toyoty wyjaśnia ewolucję systemu produkcji firmy jako nowego paradygmatu doskonałości wytwarzania. Opisuje firmy z branż tak różnorodnych jak opieka zdrowotna, przemysł ciężki, produkcja farmaceutyków i budownictwo, które stosując metody Toyoty, osiągają spektakularną poprawę wyników. Książka objaśnia, w jaki sposób można stworzyć kulturę jakości w stylu Toyoty. Jak poprawić tempo procesów w firmie, podnieść jakość produktu i usługi oraz obniżyć koszty - bez względu na to, w jakiej branży działa. Droga Toyoty jest inspirującym przewodnikiem dla wszystkich, którzy chcą naśladować niezwykły sukces tej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Składniki turkusowych organizacji / redakcja naukowa Zbigniew Olesiński. - Warszawa : Difin, 2020. - 360 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Dla studentów zarządzania, ekspertów zarządzania, kadry menedżerskiej, środowiska naukowego nauk społecznych
Streszczenie w języku angielskim.
CZ. I. RESTRUKTURYZACJA, INNOWACJE, TURKUSOWA ORGANIZACJA: R. 1. Próba konceptualizacji uwarunkowań turkusowych organizacji, Ryszard Borowiecki, Zbigniew Olesiński ; R. 2. Lider w organizacji turkusowej, Ewa Bojar, Matylda Bojar ; R. 3. Zarządzanie innowacjami w samorządzie terytorialnym, Zbigniew Makieła, Magdalena Makieła ; R. 4. Know-how jako forma ochrony i komercjalizacji własności intelektualnej w przedsiębiorstwie, Adam Grzegorczyk ; CZ. II. ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI PRACOWNICZYMI: R. 5. Zarządzanie pracownikami w turkusowych organizacjach, Elżbieta Jędrych ; R. 6. Zarządzanie talentami - wojna o talenty, Magdalena M. Struss ; R. 7. Pokolenie Y - wyzwanie dla pracodawców. Kierunki zmian w organizacjach, Olga Charucka ; CZ. III. KREACJA KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW: R. 8. Kompetencje przyszłości w świetle gospodarki 4.0, Marlena Plebańska ; R. 9. Problematyka kreowania kompetencji w odpowiedzi na potrzeby rynku pracy w analizie zagadnienia niedoboru talentów, Elżbieta Kopciuszewska ; R. 10. Zarządzanie własnym czasem pracy w erze 4.0, Ludmiła Stemplewska ; R. 11. Zarządzanie talentami w wielokulturowych zespołach jako instrument rozwoju potencjału społecznego współczesnych organizacji, Agnieszka Knap-Stefaniuk ; CZ. IV. INFORMATYKA A TURKUSOWA ORGANIZACJA: R. 12. Wirtualizacja komunikacji rynkowej, Adam Grzegorczyk ; R. 13. Analiza sposobów i technik zapewnienia wysokiej dostępności systemów i usług teleinformatycznych jako niezbędny element bezpieczeństwa organizacji, Artur Kwasek, Michał Matuszczyk ; R. 14. Uspołecznienie zarządzania. Organizacje turkusowe i demokratyzacja podejmowania decyzji, Piotr Wiench ; CZ. V. ZARZĄDZANIE PROCESOWE, SAMOZARZĄDZANIE: R. 15. Nowe perspektywy zarządzania procesowego: w kierunku synchronizacji cyklów życia wiedzy i procesów, Marek Szelągowski, Jan Fazlagić ; R. 16. Kreowanie nowych form usług, na przykładzie turystyki medycznej w Polsce, Anna Maria Wiśniewska ; R. 17. Analiza porównawcza opinii pracowników z pokolenia Y i X w zakresie oczekiwanych zmian procesu selekcji i rekrutacji w nowoczesnych gospodarkach, Magdalena Kaczkowska-Serafińska ; CZ. VI. INTEGRACJA SKŁADNIKÓW TURKUSOWYCH ORGANIZACJI: R. 18. W dążeniu ku turkusowej organizacji ; R. 19. Zrównoważone zarządzanie kapitałami przedsiębiorstwa, Dariusz Klimek ; R. 20. Identyfikacja stanu wiedzy dotyczącej rozwoju systemów e-learning w szkolnictwie wyższym, Artur Kwasek, Artur Kobos ; CZ. VII. PRZYKŁADY TURKUSOWYCH ORGANIZACJI W WYBRANYCH KRAJACH: R. 21. Turkusowe organizacje w Gruzji, Agnieszka Rzepka ; R. 22. Zarządzanie wiedzą w turkusowych organizacjach na przykładzie Living Labs Network w Kanadzie, Anna Sabat ; R. 23. Zastosowanie nowych technologii w gospodarce koreańskiej, Krzysztof R. Nowakowski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108821 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Tytuł oryginału: "They ask, you answer : a revolutionary approach to inbound sales, content marketing, and today's digital consumer" 2017.
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy. Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: - wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym; - tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego; - wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie); - wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści. "Co chce wiedzieć klient" to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości. [https://mtbiznes.pl/produkt/co-chce-wiedziec-klient, dostęp 7.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej