Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(48)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje naukowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Czasopisma
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(46)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(13)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(37)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Autor
Buczyńska Barbara
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Catmull Edwin E
(2)
Fischer Iwona
(2)
Gratton Chris (1948- )
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(2)
Kinal Mariola
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szocik Krzysztof
(2)
Słupski Jakub
(2)
Tyrakowski Sebastian
(2)
Wallace Amy (1962- )
(2)
Wojciechowska Karolina Maria
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Abriszewski Krzysztof
(1)
Ambroziak Jolanta
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Brawn Ross (1954- )
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dragićević Šešic Milena (1954- )
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Furnham Adrian (1953- )
(1)
Gawrońska-Baran Andrzela
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gernsheimer Jack
(1)
Gung Bohdan
(1)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hamel Gary (1954- )
(1)
Hastings Reed (1960- )
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hsieh Tony (1973- )
(1)
Ilczuk Dorota
(1)
Iwaszkiewicz Michał (1942- )
(1)
Jaczewska Edyta
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Janusz Małgorzata (nauki kultury fizycznej)
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jung Bohdan
(1)
Klein Naomi
(1)
Kocój Ewa
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotowska Agata
(1)
Kowal Jolanta (1974- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krawczyk-Antoniuk Olena
(1)
Kunikowski Michał
(1)
Kędziora Alicja
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lipska Dąbrówka
(1)
Lyons Dan (1960- )
(1)
MacRae Ian (1988- )
(1)
Makomaska Sylwia
(1)
Malcherek Monika
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Mituś Ambroży
(1)
Mituś Ambroży (1975- )
(1)
Parr Maria (1981- )
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Pikos Anna
(1)
Piotrowska Katarzyna
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Pustuła Hanna
(1)
Rejman Aneta
(1)
Rost Małgorzata (1985- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(1)
Stojković Branimir (1947- )
(1)
Swanson Richard A. (1942- )
(1)
Szromnik Andrzej (1948- )
(1)
Szulborska-Łukaszewicz Joanna (1966- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wnuczak Paweł
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Wziątek-Staśko Anna
(1)
Zanini Michele
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Szkoły wyższe
(4)
Projektanci mody
(2)
Dyrektorzy HR
(1)
Handlowcy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Zarządzanie
(19)
Kultura organizacyjna
(18)
Kultura
(11)
Marketing
(9)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Innowacje
(4)
Instytucje kultury
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Sukces
(4)
Znak towarowy
(4)
Firma (nazwa)
(3)
Internet
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kreatywność
(3)
Miasta
(3)
Organizacja pracy
(3)
Prawo
(3)
Produkt regionalny
(3)
Reklama
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Biurokracja
(2)
Dziedzictwo kulturowe
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Kadry
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kultura masowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing narodowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Moda
(2)
Motywacja pracy
(2)
Muzealnictwo
(2)
Odpoczynek
(2)
Organizacje
(2)
Pixar
(2)
Polityka
(2)
Projektanci mody
(2)
Projektowanie mody
(2)
Projekty ubioru
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Przywództwo edukacyjne
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rynek
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Specjalna strefa ekonomiczna
(2)
Sztuka
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Twórczość
(2)
Wytwórnie filmowe
(2)
Zarządzanie oświatą
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Aborcja
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Aktywność człowieka
(1)
Aktywność zawodowa
(1)
Ambient
(1)
Amnesty International
(1)
Audiomarketing
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biblioteka Raczyńskich (Poznań)
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Big data
(1)
Body art
(1)
Branding (marketing)
(1)
Brawn, Ross (1954- )
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Budżety rodzinne
(1)
COVID-19
(1)
Celebryci
(1)
Centra handlowe
(1)
Cieszyński Ośrodek Kultury - Dom Narodowy
(1)
Content marketing
(1)
Czytelnictwo
(1)
Decyzje
(1)
Domy kultury
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Edukacja filmowa
(1)
Ekonomia
(1)
Emotikony
(1)
Eno, Brian (1948- )
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Mojżesz
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
2001-0
(5)
1901-2000
(3)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Ukraina
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Śląsk
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Bieszczady
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Kaszuby
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(13)
Praca zbiorowa
(6)
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(3)
Blogi
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(33)
Kultura i sztuka
(9)
Psychologia
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Historia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kultura się Liczy!)
Bibliogr. s. 222-224. Indeks.
I. SPOŁECZEŃSTWO I KULTURA: Zarządzanie w kulturze ; Potrzeby kulturalne ; Polityka kulturalna ; II. PLANOWANIE ROZWOJU KULTURALNEGO: Rozwój kulturalny ; Zarządzanie przestrzenią publiczną a działalność kulturalna ; III> ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE: Sposoby zarządzania instytucją kultury ; Zarządzanie kadrami ; Przedsiębiorczość w kulturze ; IV. ZARZĄDZANIE DZIEDZINAMI KULTURY: Książka i literatura - zarządzanie ; Zatządzanie teatrem ; Zarządzanie w działalności muzycznej ; Zarządzanie sztukami wizualnymi ; Zarządzanie centrami kultury ; Zarządzanie dziedzictwem kulturowym ; V. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI: Zarządzanie projektami ; Modele projektów w kulturze ; Projekty animacyjne ; VI. EKONOMIKA KULTURY: Marketing w kulturze ; Zarządzanie finansami w dziedzinie kultury ; Sponsoring w kulturze ; Fundraising ; VII. BADANIE KULTURY: Metody i techniki badań kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97031 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kultura się Liczy!)
Nazwy aut. na skrzydełku.
Tekst częśc. tł. z ang.
Nazwy aut. na skrzydełku.
Kultura w cywilizacji informacyjnej. Wprowadzenie ; Przemysł ; Publiczne i prywatne. O nowym modelu relacji międzysektorowych ; Od sektora kultury do przemysłów kreatywnych ; Polityka kreatywności ; Niebezpieczne związki - rynkowa i społeczna produkcja kultury ; Tendencje rozwoju kreatywnej ekonomii w sieciach ; Przemysł audiowizualny ; Branżowe opowieści a kapitał zawodowy ; Co to jest konkurencyjna tożsamość? ; Branding narodowy - między marketingiem a medialnym autoportretem ; Przemysł kulturowy jako pole sił. Działania melomanów i ewolucja nośników muzycznych ; Turyst(k)a w supermarkecie kultury ; Zamiast posłowia: z notatnika kulturoznawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97034 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronie 115.
Książka „Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w internecie, by przyciągnąć przyciągnąć i zaangażować odbiorców. Webriting w kulturze” powstała na podstawie szkoleń prowadzonych przez autorkę w instytucjach kultury. Rozmowy z uczestnikami dowodzą, jak trudno połączyć subtelne treści kulturalne z językiem perswazji. Dlatego w książce znajduje się wiele inspirujących przykładów zaczerpniętych ze stron instytucji kultury polskich i zagranicznych. [lubimyczytac.pl, 2021]
R. 1. Content marketing i dystrybucja treści - czyli jak dobrać treści do kanałów dystrybucji ; R. 2. SEO- czyli jak zoptymalizować treść pod kątem wyszukiwarek ; R. 3. Webwriting - czyli jak skonstruować punkty krytyczne tekstu internetowego ; R. 4. Promowanie - czyli jak wykorzystać język perswazji w spisie oferty ; R. 5. Zapowiadanie - czyli zaciekawić Czytelnika wydarzeniami ; R. 6. Popularyzowanie - czyli jak tworzyć inspirujące mikrotreści w mediach społecznościowych ; R. 7. Lekki styl - czyli jak pisać, by dobrze się czytało.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Tytuł oryginału: "They ask, you answer : a revolutionary approach to inbound sales, content marketing, and today's digital consumer" 2017.
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy. Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: - wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym; - tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego; - wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie); - wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści. "Co chce wiedzieć klient" to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości. [https://mtbiznes.pl/produkt/co-chce-wiedziec-klient, dostęp 7.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74962 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach [181]-187.
Dla pracowników naukowych i studentów gospodarki i administracji publicznej, zarządzania kulturowego, ochrony zabytków, dla menedżerów kultury, pracowników marketingu i obsługi klientów w obiektach dziedzictwa kulturowego, kadry kierowniczej organizacji turystyki kulturowej, pracowników instytucji muzealnych i ochrony zabytków, właścicieli obiektów.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
Spis treści także w języku angielskim.
R. I. OBIEKTY DZIEDZICTWA KULTUROWEGO NA RYNKU - CECHY ORAZ WARUNKI FUNKCJONOWANIA: 1. Dziedzictwo kulturowe - systematyka wstępna ; 2. Obiekt dziedzictwa kulturowego jako podmiot rynku ; 3. Własność - węzłowa cecha rynkowa obiektów dziedzictwa kulturowego ; 4. Obiekt dziedzictwa kulturowego na branżowych rynkach dóbr i usług ; 5. Rynkowa orientacja obiektów dziedzictwa kulturowego ; 6. Potencjał kulturowy a potencjał rynkowy obiektu dziedzictwa kulturowego ; 7. Ogólne warunki i etapy urynkowienia działalności obiektów dziedzictwa kulturowego ; R. II. MARKETINGOWA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO: 1. Wymiana wartości podstawą marketingowej koncepcji funkcjonowania obiektów dziedzictwa kulturowego ; 2. Strategia marketingowa obiektu dziedzictwa kulturowego - analiza sytuacyjna jako punkt wyjścia budowy strategii ; 3. Marketingowe cele obiektu dziedzictwa kulturowego ; 4. Rynek obiektu dziedzictwa kulturowego i jego segmentacja ; 5. Rynek docelowy (target market) obiektu zabytkowego ; 6. Pozycjonowanie obiektu zabytkowego - mapy percepcji ; 7. Marketingowe instrumenty oddziaływania obiektów zabytkowych na rynki docelowe ; R. III. MARKETINGOWA KONCEPCJA OFERTY OBIEKTU DZIEDZICTWA KULTUROWEGO - PRODUCT MIX ZABYTKU: 1. Produkt obiektu zabytkowego i jego cechy marketingowe ; 2. Struktura marketingowej wartości oferty rynkowej obiektu dziedzictwa kulturowego ; 3. Funkcjonalno-czynnikowa koncepcja oferty produktowej obiektu dziedzictwa kulturowego (model PIPĘ) ; R. IV. KANAŁY DYSTRYBUCJI OFERT PRODUKTOWYCH OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO (PLACE MIX): 1. Kanał dystrybucji produktów obiektów zabytkowych - istota i rodzaje ; 2. Ogniwa kanałów dystrybucji obiektów zabytkowych - miejsce i cechy ; 3. Szczegółowa charakterystyka marketingowa kanałów dystrybucji produktów obiektów dziedzictwa kulturowego ; 4. Marketingowe strumienie w kanałach dystrybucji ofert ; R. V. MARKETINGOWA STRATEGIA CEN PRODUKTÓW OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO - MIEJSCE W SYSTEMIE OPERACYJNYM (PRICE MIX): 1. Cena w ujęciu marketingowym ; 2. Uwarunkowania strategii cenowej obiektów dziedzictwa kulturowego - mechanizm cenowy ; 3. Rozbudowany model cenotwórstwa obiektu zabytkowego ; 4. Cena - pełny koszt nabycia usługi - oferty obiektu dziedzictwa kulturowego ; 5. Ceny a konkurencja - konkurencyjna orientacja cen ; 6. Koncepcja różnicowania cen produktów obiektów dziedzictwa kulturowego ; 7. Opłacalność i samofinansowanie się obiektów dziedzictwa kulturowego - analiza "break-even-point" ; R. VI. PROMOCJA - KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W STRATEGIACH RYNKOWYCH OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO: 1. Integracyjna funkcja promocji w koncepcji marketing mix ; 2. Informacje w podejmowaniu decyzji marketingowych w obiektach dziedzictwa kulturowego ; 3. Zasoby a potrzeby informacyjne klientów obiektów zabytkowych ; 4. Strategia promocji obiektu dziedzictwa kulturowego - zakres i etapy kształtowania ; 5. Wpływ promocji na decyzje zakupu - akceptacji oferty obiektu dziedzictwa kulturowego ; 6. Idea promocyjna podstawą strategii promocji obiektu zabytkowego ; 7. Główne rodzaje promocji - zintegrowanej komunikacji marketingowej - warunki i efekty zastosowań w obiektach dziedzictwa kulturowego: Uwagi wstępne ; Reklama obiektów zabytkowych- cele, możliwości, strategie ; Promocja sprzedaży - promocja uzupełniająca w marketingowej komunikacji obiektów zabytkowych ; Public relations + publicity - propaganda gospodarcza w strategiach promocyjnych obiektów dziedzictwa kulturowego ; Sponsoring i promocja sponsorska - ważny obszar aktywności marketingowej obiektów dziedzictwa kulturowego ; R. VII. UWAGI KOŃCOWE - NOWE KIERUNKI I NARZĘDZIA ROZWOJU MARKETINGU OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling w instytucjach kultury / Paweł Wnuczak. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, ccopyright 2017. - 320, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
U góry 4 strony okładki: Finanse i Rachunkowość.
Zawiera załączniki.
Bibliografia na stronach [305]-318.
Rozdział I. CHARAKTERYSTYKA POLSKICH INSTYTUCJI KULTURY I ICH ROLI W GOSPODARCE I ŻYCIU SPOŁECZNYM: 1. Charakterystyka instytucji kultury prowadzących działalność w warunkach polskich ; 2. Rola i znaczenie instytucji kultury w gospodarce i życiu społecznym ; 3. Ocena kondycji publicznych instytucji kultury w Polsce ; Rozdział II. CONTROLLING JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA INSTYTUCJĄ KULTURY: 1. Badanie efektywności instytucji kultury ; 2. Istota controllingu ; 3. Funkcje i zadania controllingu w instytucjach kultury ; 4. Kryteria systematyzacji controllingu ; 5. Controling funkcyjny w instytucjach kultury: Controlling finansowy w instytucji kultury ; Controlling zasobów ludzkich w instytucji kultury ; Controlling usług i projektów w instytucji kultury ; System controllingu w instytucji kultury – wnioski ; Rozdział III. NARZĘDZIA STOSOWANE W CONTROLLINGU ORAZ MOŻLIWOŚCI W ZAKRESIE ICH IMPLEMENTACJI W INSTYTUCJACH KULTURY: 1. Strategiczna karta wyników: Strategiczna karta wyników jako instrument implementacji strategii i pomiaru rezultatów ; Systemy pomiaru dokonań w instytucjach kultury w kontekście wdrożenia zrównoważonej karty wyników ; Zastosowanie zrównoważonej karty wyników w instytucjach kultury ; 2. Ocena opłacalności projektów kulturalnych ; 3. Budżetowanie jako narzędzie sterowania instytucją kultury ; 4. Rachunek kosztów instytucji kultury ; 5. Narzędzia controllingu w instytucjach kultury - podsumowanie ; Rozdział IV. CONTROLLING W INSTYTUCJACH KULTURY - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Cel badania i zastosowana metodyka ; 2. Charakterystyka próby badawczej ; 3. Ocena systemów controllingu stosowanych przez polskie instytucje kultury ; Rozdział V. ZASTOSOWANIE NARZĘDZI CONTROLLINGU W ZARZĄDZANIU INSTYTUCJĄ KULTURY - STUDIUM PRZYPADKU: 1. Implementacja systemu controllingu w teatrze –studiumprzypadku: Wprowadzenie do studium przypadku ; Implementacja zrównoważonej karty wyników jako narzędzia usprawniającego proces tworzenia i kontroli realizacji strategii ; Proces tworzenia budżetu ; Zastosowanie rachunku kosztów i wyników w procesie podejmowania decyzji ; Podsumowanie ; Zakończenie ; Załącznik 1. Przykłady zastosowania zrównoważonej karty wyników w instytucjach kultury ; Załącznik 2. Badanie kosztów i korzyści społecznych generowanych przez biblioteki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105118 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji. Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojektować logo, które będzie się kojarzyło z daną firmą, przetrwa próbę czasu i będzie stanowiło wartość samo w sobie? Książka ta odpowiada na podstawowe pytania: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego. Co sprawia, że logo jest dobre albo złe? Dlaczego niektóre znaki towarowe, choć są w użytku od dziesięcioleci, nadal wyglądają znakomicie? Projektanci, wykładowcy, studenci, specjaliści od marketingu i fani dobrego designu nie muszą już w pocie czoła szukać odpowiedzi na te pytania, gdyż mają w ręku publikację, która rozwieje dręczące ich wątpliwości. Pełna przydatnych porad, bogato ilustrowana książka Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu jest przystępnym podręcznikiem projektowania i praktycznej implementacji logo. Każdy etap projektowania, od koncepcji i szkiców, przez proces doskonalenia, prezentację różnych wariantów znaku, aż do gotowego produktu, został opisany i opatrzony cennymi, przydatnymi uwagami. W trakcie lektury dowiesz się, jak wycenić koszt projektu i przygotować pierwszy szkic. Ponadto zobaczysz, jak wykonać prawną weryfikację symbolu i przygotować księgę znaku, oraz nauczysz się projektować wizytówki, koperty i papier firmowy. Jeżeli zajmujesz się projektowaniem logotypów zawodowo lub jest to Twoja pasja, nie możesz zignorować tej książki! Dzięki niej: dowiesz się, jak wycenić projekt dla klienta przygotujesz atrakcyjną prezentację efektów Twojej pracy zyskasz pewność w kwestiach prawnych związanych z logo zaprojektujesz dodatki spójne ze znakiem (papier firmowy, kopertę i wizytówkę) Zaskocz swoich klientów profesjonalnym podejściem do projektowania logo! [Helion, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108727 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 185-203.
1. KLIMAT ORGANIZACYJNY POCHODNĄ KULTURY ORGANIZACYJNEJ: 1.1. Klimat organizacyjny - próba egzemplifikacji pojęcia, 1.2. Typy klimatu organizacyjnego, 1.3. Klimat organizacyjny a kultura organizacyjna - w gąszczu wzajemnych zależności ; 2. RÓŻNORODNOŚĆ ELEMENTÓW KLIMATU ORGANIZACYJNEGO I ICH CHARAKTERYSTYKA: 2.1. Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury zagranicznej, 2.2. Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury polskiej, 2.3. Identyfikacja i analiza relacji występujących między elementami klimatu organizacyjnego ; 3. KLIMAT ORGANIZACYJNY CZYNNIKIEM DETERMINUJĄCYM POZIOM EFEKTYWNOŚCI ORGANIZACYJNEJ: 3.1. Efektywność organizacyjna - wieloznaczność kategorii badawczej, 3.2. Elementy klimatu organizacyjnego wpływające na poziom efektywności organizacyjnej, 3.3. Reduktory siły oddziaływania proefektywnościowych składników klimatu organizacyjnego ; 4. KLIMAT ORGANIZACYJNY CZYNNIKIEM DETERMINUJĄCYM POZIOM MOTYWACJI LUDZI DO PRACY: 4.1. Zrozumieć istotę motywacji pracowniczej, 4.2. Motywacja a budowa poczucia szczęścia, 4.3. Motywowanie w świecie VUCA, 4.4. Menedżer kluczową postacią w procesie kreacji motywującego klimatu organizacyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111188 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek, Anna Pikos. - Wydanie 1. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [361]-372. Indeks.
O autorach ; Wstęp ; CZ. I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA: R. 1. Historia zarządzania ; R. 2. Zarządzanie i przywództwo ; R. 3. Zarządzanie etyczne i odpowiedzialne ; CZ. II. OTOCZENIE: R. 4. Otoczenie i interesariusze ; R. 5. Zarządzanie innowacjami i przedsiębiorczość ; R. 6. Zarządzanie międzynarodowe ; CZ. III. PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI: R. 7. Zarządzanie Strategiczne ; R. 8. Zarządzanie wiedzą ; R. 9. Marketing ; CZ. IV. ORGANIZOWANIE I KONTROLOWANIE: R. 10. Formalizacja i struktura ; R. 11. Kultura organizacyjna ; CZ. V. KIEROWANIE LUDŹMI: R. 12. Zarządzanie ludźmi ; R. 13. Zarządzanie różnorodnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 263. Indeks.
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo. Staraj się zmienić świat. Aaa, i zarabiaj pieniądze… Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia. "W Dawaj innym szczęście" dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne "Dawaj innym szczęście" pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik Światowego Dziedzictwa)
Tytuł oryginału: "Managing cultural world heritage" 2013.
Bibliografia na stronach 154-157.
Kontekst: zarządzanie dziedzictwem kulturowym ; Rozumienie zarządzania w kontekście światowego dziedzictwa ; Definiowanie, ocenianie i doskonalenie systemów zarządzania dziedzictwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-106425 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76371 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Myths of work : the stereotypes and assumptions holding your organization back" 2017.
Bibliografia, netografia na stronach [245]-265.
To nie jest zwykła książka o pracy. Osiem godzin dziennie i pięć dni w tygodniu, co daje nam - jeśli akurat nie przydarzą się nadgodziny - 40 godzin tygodniowo. I tak przez większą część roku. Praca to jedna z najważniejszych, a na pewno najbardziej czasochłonnych, rzeczy w naszym życiu. Mimo to chyba każdy odniósł kiedyś wrażenie, że z jego firmą coś jest nie tak… Mity pracy to kolejna, obok Mitów zarządzania i Mitów PR-u, książka, której autorzy mierzą się z błędnymi wyobrażeniami i stereotypami - tym razem na temat miejsc pracy. Ian MacRae, który prowadzi konsultacje psychologiczne dla firm, oraz Adrian Furnam, profesor łączący obszary psychologii i zarządzania, przyglądają się powszechnym nieporozumieniom, które uniemożliwiają przedsiębiorstwom rozwój (i utrudniają życie pracownikom). Część mitów dotyczy spraw pozornie oczywistych, z innymi trudno się zgodzić, tak bardzo przeczą wszystkiemu, do czego przywykliśmy na co dzień. Niektóre wyniki i obserwacje, jak przyznają autorzy, zaskoczyły nawet ich. Czy powinniśmy pracować osiem godzin dziennie, od poniedziałku do piątku? Może w 1817 był to rewolucyjny pomysł i śmiała wizja, ale czy 200 lat później nie powinniśmy pójść już o krok dalej - być może w stronę elastycznych godzin pracy? Okazuje się też, że nie ma żadnych dowodów na to, że praca z domu obniża wydajność - wręcz przeciwnie: jak pokazały eksperymenty pracownicy zdalni spisują się lepiej i biorą mniej urlopów zdrowotnych. Nie wspominając o oszczędnościach związanych z utrzymaniem biura… Mity pracy to 27 rozdziałów pisanych z humorem i opartych na najnowszych wynikach badań oraz doświadczeniach samych autorów. MacRae i Furnham opisują najgorsze decyzje czy przekonania, które sprawiają, że firmy stoją w miejscu, pracownicy się męczą, a nasza praca w niczym nie przypomina tej, jaką moglibyśmy wykonywać w XXI wieku. [https://ksiegarnia.pwn.pl/Mity-pracy,762368024,p.html, dostęp 15.12.2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111633 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wydanie publikacji dofinansowane przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Słowo wstępne od reaktora naukowego, Łukasz Wróblewski ; CZ. I. PROBLEMY EKONOMII ZARZĄDZANIA W KULTURZE: Dylematy współistnienia kultury i ekonomii , Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Nina Palichleb ; Rola strategii w zarządzaniu rozwojem instytucji kultury, Grzegorz Hajduk, Barbara Mróz-Gorgoń ; Zarządzanie przez kompetencje w kulturze, Mateusz Tomanek ; CZ. II. PROBLEMY MARKETINGU W KULTURZE: Sponsoring jako źródło finansowania w kulturze muzycznej, Joanna Śmietanka ; Wybrane czynniki powodzenia organizacji imprez kulturalnych w świetle wyników badań empirycznych, Piotr Firych ; Wykorzystanie komunikacji marketingowej do budowania relacji instytucji kultury z najbliższym otoczeniem, Kama Pawlicka ; Nowoczesne technologie w komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Wykorzystanie marketingu doświadczeń w działalności instytucji kultury (na przykładzie teatrów), Kamila Szymańska ; Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Rola zabytków industrialnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast województwa śląskiego, Małgorzata Małecka-Tomala ; Rola historyka sztuki w kreowaniu kultury, Paweł Maciąg ; Strategia marketingowa Cieszyńskiego Ośrodka Kultury "Dom Narodowy"˙- analiza i cena, Regina Bogaczyk ; CZ. III. SPOŁECZNY ASPEKT DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI KULTURY W POLSCE: Działalność fundacji w sferze kultury w Polsce ; Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Agnieszka Mikucka-Kowalczyk ; Edukacja filmowa jako forma społecznej odpowiedzialności kin studyjnych, Kamila Szymańska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ta firma pracuje sama ; Czy to ma sens? ; Firma nie potrzebuje zarządcy ; Szef jest po to, aby decydował! ; Kto powinien decydować, jeśli nie szef? ; "Na dole" znaczy "u góry" ; Nie chodzi o delegowanie obowiązków - przekaż całą władzę ; Dokąd dążymy? Demokracja partnerska ; Czasy się zmieniają, ludzie także ; Sens i młodzi ludzie ; Sens - fundament działania firmy ; Sens jako idea wspólna - tęcza sensu ; Nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem ; Mój pracownik - mój konkurent? ; Dlaczego pracownicy zmieniają pracodawcę? ; Jak znaleźć dobrych ludzi? ; Prywatne życie pracowników - temat tabu? ; Konflikt pokoleń ; Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo ; Czy można żyć bez budżetu i planowania? ; Zarządzanie przez cele (MBO) - sól ziemi czy sól w oku? ; Przywództwo przez sens ; Sprawiedliwa płaca ; Czy idea turkusowej firmy zwycięży?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Moda : projektowanie / Sue Jenkyn Jones ; [tłumaczenie Ewa Romkowska]. - Wydanie 3., rozszerzone i [uzupełnione] (dodruk). - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2016. - 272 strony : ilustracje (głównie kolorowe), fotografie ; 26 cm.
Tytuł oryginału: "Fashion design" 2011.
U góry okładki: "Portfolio" - nazwa serii oryginału.
Bibliografia na stronie 262. Indeks.
Ten podręcznik pozwoli ci dokładnie poznać podstawy i zasady projektowania ubiorów. Omówiono w nim cechy i zdolności niezbędne projektantowi mody oraz rozmaite perspektywy kariery w tym zawodzie. W obiektywny sposób wyjaśniono, jak wygląda produkcja odzieży "od kulis". Z książki tej dowiesz się, jak interpretować opisy projektów, tworzyć kolekcje, wybierać i kroić materiały, dopasowywać stroje oraz jak prezentować swoje portfolio. Poznasz podstawy marketingu i ekonomii mody. W tym trzecim, rozszerzonym i uzupełnionym wydaniu, zamieszczono inforamcje na temat ochrony środowiska i etyki produkcji, rosnącej w świecie mody roli komputerów, w tym e-handlu, zakupów online, indywidualizacji masowej produkcji, CAD/CAM, projektowania cyfrowego i e-portfoliów. [Wydawnictwo Arkady, 2016]
1. Kontekst ; 2. Od producenta na rynek ; 3. Ciało ; 4. Kolory i materiały ; 5. W pracowni ; 6. Zadania i oceny ; 7. Końcowa kolekcja - i co potem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3386 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moda : projektowanie / Sue Jenkyn Jones ; [tłumaczenie Ewa Romkowska]. - Warszawa : Wydawnictwo "Arkady", 2007. - 240 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Tytuł oryginału: "Fashion design" 2005.
U góry okładki: "Portfolio" - nazwa serii oryginału.
Bibliografia na stronach 232-233. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90060 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej