Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Bąk Krzysztof (prawo)
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Audyt wewnętrzny
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Jakość produktu
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Konkurencja
(1)
Labortest
(1)
Marketing
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Metoda DEA
(1)
Motywacja pracy
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo budowlane
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ryzyko kursowe
(1)
Samorząd gminny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo
(1)
Tauron Polska Energia
(1)
Transfer technologii
(1)
Turystyka
(1)
Tworzywa sztuczne
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wspólna Polityka Bezpieczeństwa i Obrony UE
(1)
Węgiel kamienny
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Znak towarowy
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środowiskowa ocena cyklu życia
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Gatunek
Audycje radiowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-330.
1. Geneza regulacji prawnych kształtujących pozycję usługobiorcy usług elektronicznych; 2. Informacja handlowa a ochrona praw usługobiorcy usług elektronicznych; 3. Przesyłanie usługobiorcy usług elektronicznych niezamówionej informacji handlowej; 4. Zagadnienie dóbr osobistych usługobiorcy usług elektronicznych w świetle ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; 5. Delikty nieuczciwej konkurencji na gruncie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w aspekcie ochrony praw usługobiorcy usług elektronicznych; 6. Obowiązek informacyjny względem usługobiorcy usług elektronicznych oraz prawo odstąpienia od umowy; 7. Ochrona danych osobowych usługobiorcy usług elektronicznych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną; 8. Prawne aspekty ochrony usługobiorcy usług elektronicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Biblioteka "Rzeczpospolitej")
Dodatek do "Rzeczpospolitej" w Prenumeracie Plus
1. Podstawowe pojęcia związane z umowami zawieranymi na odległość; 2. Zakres informacji przekazywanych przed zawarciem umowy na odległość; 3. Sposób przekazywania informacji przed zawarciem umowy i potwierdzenie zawarcia umowy; 4. Wykonanie umowy; 5. Prawo odstąpienia od umowy i prawo zwrotu produktów; 6. Uprawnienia konsumenta w razie wady rzeczy sprzedanej - rękojmia i gwarancja; 7. Umowy dotyczące usług finansowych zawierane na odległość ; 8. Skutki naruszenia praw konsumentów - postępowanie prowadzone przez Prezesa UOKiK w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 1)
Materiały z konf. "Nauka i gospodarka", 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W GOSPODARCE: 1. Ocena innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim / Małgorzata Dolińska; 2. Audyt technologiczny jako narzędzie budowy przewagi innowacyjnej przedsiębiorstwa - studium przypadku Labortest Sp. z o.o. / Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys; 3. Działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw przemysłowych / Paweł Mielcarek; 4. Pozyskiwanie innowacji w przedsiębiorstwie / Barbara Sieniewska, Karolina Zioło; 5. Innowacje procesowe w branży tworzyw sztucznych / Jolanta Stanienda; 6. Stymulowanie innowacji w projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków dotacji unijnych / Teresa Szot-Gabryś; 7. Regionalny system innowacji - implikacje jego sprawnego funkcjonowania dla rozwoju i wzmacniania konkurencyjności gospodarki / Elżbieta Sztorc; 8. Stymulowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przez centra transferu technologii / Sylwia Wiśniewska. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 1. Ekonomiczne przesłanki połączeń przedsiębiorstw / Ewa Jastrzębska; 2. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą / Mirosława Krzyścin; 3. Determinanty zdolności absorpcyjnej organizacji / Regina Lenart; 4. Implementacja założeń strategicznych w zarządzaniu placówką oświatową / Damian Ostrowski; 5. Rola rekomendacji w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw budowlanych w Polsce / Janusz Signetzki; Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie strzegomskich firm kamieniarskich / Monika Wilk-Lechniak; Czynniki wyboru strategii w polskich przedsiębiorstwach. ZARZĄDZANIE W ORGANIZACJACH W WARUNKACH KRYZYSU: 1. Zarządzanie ryzykiem na rynku węgla w Polsce - wybrane problemy / Krzysztof Ciszek; 2. Fuzje i przejęcia - szansa czy zagrożenie w dobie kryzysu / Karolina Kolasa-Koziarz; 3. Zarządzanie ryzykiem walutowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych / Ireneusz Miciuła; 4. Motywowanie pracowników branży energetycznej w czasie kryzysu / Magdalena Paleczny; 5. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie / Jolanta Walas-Trębacz. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO: 1. Jakość produktu radiowego / Jan Beliczyński; 2. Współpraca z dostawcą jako jeden z kluczowych czynników konkurencyjności / Andrzej Fiodorow; 3. Komercjalizacja badań reputacji sprzedawców internetowych / Dariusz Grabara; 4. Wpływ wybranych czynników na poprawę jakości produktów i wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwem / Anna Gręda; 5. Współpraca producenta i detalisty jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej - ocena wybranych narzędzi producentów / Magdalena Kendik; 6. Zintegrowana ocena ekologiczna i rynkowa produktów na przykładzie zestawu mebli kuchennych / Tomasz Nitkiewicz; 7. Rozwój rynku żywności ekologicznej w Europie / Izabela Prządo; 8. Rola promocji gminy w jej funkcjonowaniu w subregionie / Wioletta Wereda, Adam Czarnota; 9. Marka Tauron Polska Energia elementem przewagi konkurencyjnej. ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO: 1. Społeczne uwarunkowania i rezultaty doskonalenia działalności na przykładzie przedsiębiorstwa o wysokiej efektywności ekonomicznej / Małgorzata Adamska-Chudzińska; 2. Deficyt budżetu państwa w warunkach polskich / Dariusz Baranowski; 3. Finansowanie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Polsce / Katarzyna Cięciak; 4. Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju regionalnego / Krzysztof Kocurek; 5. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) / Anna Matuszewska; 6. Problematyka implementacji dyrektyw unijnych - prawo konsumenckie na gruncie przepisów wspólnotowych i krajowych / Sylwia Mauch; 7. Zamówienia publiczne w dziedzinie obrony w Unii Europejskiej / Katarzyna Podejko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96093 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej