Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(4)
Autor
Chylińska Teresa (1931- )
(1)
Haraschin Stanisław (1922-2006)
(1)
Jarzębska Alicja (1941- )
(1)
Laskowski Aleksander (dziennikarz)
(1)
Paja-Stach Jadwiga (1949-2011)
(1)
Rink John (1957- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1950 - 1959
(2)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Koncert (fortepian)
(2)
Muzyka niemiecka
(2)
Muzyka polska
(2)
Bacewicz, Grażyna (1909-1969)
(1)
Baird, Tadeusz (1928-1981)
(1)
Beethoven, Ludwig van (1770-1827)
(1)
Brahms, Johannes (1833-1897)
(1)
Chopin, Fryderyk (1810-1849)
(1)
Górecki, Mikołaj (1971- )
(1)
Kilar, Wojciech (1932-2013)
(1)
Koncert (skrzypce)
(1)
Lutosławski, Witold (1913-1994)
(1)
Meyer, Krzysztof (1943- )
(1)
Modernizm
(1)
Muzykologia
(1)
Palester, Roman (1907-1989)
(1)
Panufnik, Andrzej (1914-1991)
(1)
Penderecki, Krzysztof (1933-2020)
(1)
Postmodernizm
(1)
Spisak, Michał (1914-1965)
(1)
Szymanowski, Karol (1882-1937)
(1)
Szymański, Paweł (1954- )
(1)
Temat: dzieło
Epitafium
(1)
Koncerty
(1)
Maski
(1)
Metopy
(1)
Symfonie koncertujące
(1)
Temat: czas
1801-
(3)
1701-
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(2)
Koncert (fortepian)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Koncerty Brahmsa / Teresa Bronowicz. - Kraków : Polskie Wydaw. Muzyczne, 1955. - 85, [3] s. : nuty, il. ; 17 cm.
(Biblioteka Słuchacza Koncertowego. Seria Symfoniczna ; t. 14.)
Wykaz ważniejszych kompozycji Brahmsa s. 81-82.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 482 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Chopin: the piano concertos" 1997.
Bibliogr. s. 196-[201], dyskogr. s. 187-[195]. Indeks.
1. KONTEKSTY: Wczesnodziewiętnastowieczny koncert fortepianowy ; Wczesna muzyka Chopina. 2. AKT TWORZENIA: Geneza ; Pierwsze wykonania, pierwsze recenzje, pierwsze edycje ; Chopin jako nauczyciel. 3. INTERPRETACJA: O interpretacji muzyki Chopina ; Krytycy ; Wydawcy ; Wykonawcy. 4. REEWALUACJA: Zasady i założenia ; Opus 21, Maestoso ; Opus 21, Larghetto ; Opus 21, Allegro vivace ; Opus 11, Allegro maestoso ; Opus 11, Romanca ; Opus 11, Rondo ; Koda. 5. TRZECI KONCERT CHOPINA: Konteksty ; Powstanie utworu ; Interpretacja ; Reewaluacja. ANEKSY: Recenzje występów Chopina, Wybrane wydania, Wybrana dyskografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2713 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncerty fortepianowe Beethovena / Stanisław Haraschin. - Kraków : Polskie Wydaw. Muzyczne, 1954. - 74, [2] s., [8] s. tabl. : portr., nuty ; 17 cm.
(Biblioteka Słuchacza Koncertowego. Seria Symfoniczna ; t. 4.)
Rok wydania wg daty druku.
Bibliogr. s. 70.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 461, Wyp.Muz.Księg 440 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Musicologica Universitatis Cracoviensis ; 16)
Materiały z sympozjum, 31 marca 2006, Instytut Muzykologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
CZĘŚC I: Z PROBLEMÓW ESTETYKI, TEORII I KOMPOZYCJI: Modernizm i postmodernizm w refleksji o muzyce ; Kompozytorzy polscy wobec idei modernistycznych i postmodernistycznych ; Postawy artystyczne w XX wieku i problem tradycji w autorefleksji Bairda, Kilara i Meyera. CZĘŚĆ II: W ŚWIETLE KLASYCZNOŚCI I NOWOCZESNOŚCI: Aspekty modernistyczne "Masek" i "Metop" Karola Szymanowskiego ; Neoklasycyzm w ujęciu Michała Spisaka (na przykładzie "Symfonii koncertującej nr 1") ; Fraktura skrzypowa w utworach Grażyny Bacewicz ; "Trzy wiersze Czesława Miłosza" Romana Palestra w świetle cech stylistycznych twórczości kompozytora ; Idea klasyczności w "Koncercie wiolonczelowym" Andrzeja Panufnika ; "Cztery eseje" Tadeusza Bairda - między tradycją i nowoczesnością ; "Epitafium na obój i fortepian" (1979) Witolda Lutosławskiego na tle cech stylu kompozytora. CZĘŚĆ II: W KRĘGU POSTMODERNIZMU: Stylistyczny "pluralizm kontrolowany" w "Missa pro pace" Wojciecha Kilara ; Symfonie Henryka Mikołaja Góreckiego - myślenie awangardowe a tradycja gatunku ; "Chaconne In memoria del Giovanni Paolo II" Pendereckiego w kontekście jego "ars componendi" ; "Koncert fortepianowy" Pawła Szymańskiego na tle filozoficznych idei postmodernizmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2355 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej