Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(6)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Filip Paulina
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Grzebyk Mariola
(1)
Kisiel Leszek
(1)
Król Mieczysław (matematyka)
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Woźniak Marian (ekonomia)
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Komunikowanie marketingowe
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Banki
(3)
Internet
(3)
Klastry (ekonomia)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Dziennikarze
(2)
Marketing narodowy
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Miasta
(2)
Produkt regionalny
(2)
Public relations
(2)
Turystyka
(2)
Współpraca transgraniczna
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Allianz
(1)
Analiza hierarchiczna procesów
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biomasa
(1)
Budżety gminne
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Euroregiony
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda Papierów Wartościowych
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Koncesja
(1)
Konkurencja
(1)
Konsulowie honorowi
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korupcja
(1)
Kraje BRIICS
(1)
Leasing
(1)
Macierze
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing regionalny
(1)
Metoda Monte Carlo
(1)
Migracje
(1)
Nauka
(1)
Nicpoń, Henryk (1956- )
(1)
Outsourcing
(1)
Pieczarka
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Polacy za granicą
(1)
Polityka rolna
(1)
Private equity
(1)
Produkcja
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rachunkowość
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Ryzyko kursowe
(1)
Ryzyko operacyjne
(1)
Ryzyko upadłości
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjotechnika
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Uniwersytet Rzeszowski
(1)
Upadłość
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wsie
(1)
Wspólna Polityka Rolna UE
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zespoły folklorystyczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: dzieło
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-0
(5)
1989-
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Bieszczady
(2)
Ukraina
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Chiny
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lwów (Ukraina ; okręg)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Tomaszów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 305-313.
1. Public relations jako komunikowanie społeczne 2. Public relations jako komunikowanie marketingowe 3. Oczekiwania dziennikarzy wobec specjalistów PR - wyniki badań empirycznych 4. Oczekiwania specjalistów PR wobec dziennikarzy - wyniki badań empirycznych 5. Model współpracy dziennikarzy i specjalistów PR w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91321 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
ZIEMIA PRZEWORSKA - PROBLEMY ROZWOJU SPOŁECZNO-EKONOMICZNEGO: Współczesne problemy ludnościowo-osadnicze Przeworska i powiatu przeworskiego ; Ekologiczne uwarunkowania rozwoju turystyki w powiecie przeworskim ; Architektoniczno-urbanistyczna koncepcja modernizacji i uzupełnienia zespołu skansenu "Pastewnik" w Przeworsku. Rekapitulacja prac studentów Instytutu Historii Architektury i Konserwacji Zabytków Politechniki Krakowskiej ; Zarządzanie marketingowe jako metoda tworzenia markowych produktów w gospodarce turystycznej. Analiza przypadku - przeworska kolejka wąskotorowa ; Internet jako instrument regionalnej komunikacji marketingowej w turystyce (na przykładzie miasta Przeworska i powiatu przeworskiego) ; Bariery rozwoju przestrzennego Przeworska związane ze stanem własności i strukturą przestrzeni miasta ; Uwarunkowania kulturowe oraz społeczno-ekonomiczne jako determinanty rozwoju ruchu turystycznego na obszarze powiatu przeworskiego ; Organizacje otoczenia biznesu w powiecie przeworskim. PODKARPACIE - UWARUNKOWANIA ROZWOJU TURYSTYKI: Infrastruktura transportowa w procesie kształtowania przestrzeni gospodarczej ; Koncentracje wybranych cech przyrodniczych dla oceny turystycznej Podkarpacia ; Lasy Podkarpacia jako istotny składnik atrakcyjności turystycznej ; Antropogeniczne walory turystyczne i ich funkcje we wschodnim obszarze Podkarpacia ; Dynamika zmian oraz zróżnicowanie przestrzenne agroturystyki w województwie podkarpackim ; Walory antropogeniczne małych miast województwa podkarpackiego ; Dysfunkcje turystyki w stosunku do turystów i społeczności lokalnych ; Zarządzanie wiedzą jako metoda rozwoju zasobów ludzkich organizacji. Analiza przeglądowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-7242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka dla Gospodarki ; 1/2012)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego, gmin Tyczyn, Iwonicz-Zdrój i Zarszyn oraz Stowarzyszenia "Dolina Lotnicza".
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang., pol. przy rozdz.
I. FORMY POZYSKANIA KAPITAŁU NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: Alternatywne źródła pozyskiwania kapitału obcego przez przedsiębiorstwa ; Leasing jako specyficzna forma finansowania inwestycji w przedsiębiorstwach ; Obce źródła finansowania w działalności przedsiębiorstw MSP ; Pozyskiwanie środków z funduszy europejskich w sektorze przedsiębiorstw - przykład województwa podkarpackiego ; Znaczenie funduszy private equity jako źródła kapitału dla firm w Polsce ; Wykorzystanie sprawozdawczości finansowej w ocenie wyników oraz finansowaniu rozwoju przedsiębiorstw ; Bezpośrednie i pośrednie formy komunikacji jako metody pozyskiwania informacji finansowych ; Dochody gminy o charakterze publiczno-prawnym. Analiza wybranych aspektów ; Struktura dochodów samorządów gminnych a ich samodzielność finansowa. II. RYZYKO FINANSOWE W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: Mechanizmy ograniczania ryzyka finansowego w Bazylei III ; Eliminating corruption as a factor of social and economic development and European integration of Ukraine ; Nowoczesne metody zarządzania portfelem aktywów rzeczowych i finansowych pod kątem ograniczania ryzyka ; Identyfikacja i pomiar ryzyka rynkowego w banku spółdzielczym ; Metody szacowania, oceny i eliminacji ryzyka kursowego w przedsiębiorstwie ; Wykorzystanie wielowymiarowych funkcji dyskryminacyjnych w celu predykcji upadłości przedsiębiorstwa ; Application of management Cash flow through methods of financial management for enterprises ; Ryzyko inwestycyjne w gospodarkach wschodzących na przykładzie krajów BRICS ; Działalność projakościowa a jej wpływ na ryzyko operacyjne w różnych fazach cyklu koniunkturalnego. III. ZAKRES, SKUTECZNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI: Chines Foreign Direct Investments In Developing Countries: the long term trend Or a temporary phenomenon ; Proces łączenia się przedsiębiorstw - wybrane aspekty integracji ; Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako czynnik wzmacniający atrakcyjność inwestycyjna w Polsce w ujęciu regionalnym - analiza porównawcza ; Gospodarowanie środkami finansowymi w gminie Tyczyn w województwie podkarpackim ; Zasada kontynuacji działalności w jednostkach permanentnie niedofinansowanych w aspekcie procesów restrukturyzacji i pozagospodarczych celach statutowych ; Finansowe aspekty funkcjonowania klastrów w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Stowarzyszenia "Dolina Lotnicza" ; Wpływ środków pozyskanych z funduszy strukturalnych na rozwój infrastruktury obszarów wiejskich na przykładzie gminy Iwonicz Zdrój i Zarszyn w latach 2004-2010 ; Finansowanie rozwoju obszarów wiejskich ze środków Unii Europejskiej w kontekście polityki spójności i WPR w latach 2007-2013 oraz 2014-2020 ; Ocena efektywności największych producentów podłoża pod uprawę pieczarek w Polsce z wykorzystaniem modelu Du Ponta ; Czynniki realizacji projektów unijnych według oceny jednostek samorządu terytorialnego województwa świętokrzyskiego ; Efektywność projektów społeczno-gospodarczych finansowych z funduszy UE.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100141 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konf. odbyła się 19 kwietnia 2007 r.
Dot. m.in. Podkarpackiego i Bieszczad.
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Polityka pieniężna a wzrost gospodarczy / Małgorzata Cywińska ; Wpływ inwestycji w technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) na wzrost gospodarczy w Polsce / Michał Krystyańczuk ; Analiza uzyskania przewagi konkurencyjnej poprzez wprowadzenie systemu CHEX na podstawie firmy Allianz / Sandra Grabowska ; Potential Competitiveness of Ukrainian Economy Under Conditions of Globalization / Tetyana Gaydukova ; Competitiveness of Ukraine's Regions in The Process of Reintegration / Tetyana Nesvat ; Mapa ryzyko-dochód wybranych podkarpackich spółek / Barbara Fura, Marek Fura ; Tendencje i uwarunkowania polskiej migracji / Agata Pasieczna, Anna Saczek ; Marketingovi komunikacii v umovah globalizacii / Anžela Švec' ; Džerela ta stijkist' konkurentospromožnosti / Dumal's'ka Uliâ Tarasivna ; Naukovij potencial Ukraini: osnovni tendencii ta problemi / Miroslava Tepla ; Nowe trendy w bankowości determinantą wzrostu gospodarczego / Małgorzata Cyrek, Agnieszka Cyrek ; Koncesja jako forma reglamentacji działalności gospodarczej / Agata Ludera, Anna Olszak ; Outsourcing jako czynnik poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw / Witold Czudec ; Osoblivosti deržavnoi pidtrimki malogo pidpriemnictva u krainah evropejs'kogo souzu / Ol'ga Červona ; Rol' deržavi u reguluvanni agrarnogo sektora ekonomiki Ukraini / Svitlana Urba ; Osoblivosti transformacijnih kriz ta antikrizove upravlinnâ / Maksim Stolârčuk ; Perspektywy rozwoju rolnictwa ekologicznego w Polsce - w tym odniesienie do regionu Podkarpacia / Kamila Kowalik, Monika Musiał ; Częstość oraz preferowane miejsca zakupu małopolskich produktów tradycyjnych / Karol Król ; Gosudarstvennoe regulirovanie turističeskoj sfery v rusle social'no-ekonomičeskih preobrazovanij v Ukraine / Urij Gubik ; Pitannâ pol's'ko-ukrains'kogo turističnogo agrobiznesu / Mihasuk Ivan Romanovič ; Bieszczadzki Transgraniczny Klaster Agroturystyczny narzędziem stymulowania wzrostu gospodarczego Bieszczadów / Paweł Germański ; Zaplecze agroturystyczne jako element rozwoju powiatu tomaszowskiego / Urszula Bukała ; Turystyka - szansa czy zagrożenie dla obszarów leśnych / Agnieszka Witos ; Bezpieczeństwo w ruchu drogowym w regionie podkarpackim - ujęcie taksonomiczne / Marcin Michalewicz, Magdalena Mazur ; Wykorzystanie liniowego modelu dyskryminacyjnego do prognozowania liczby klientów regularnie opłacających abonament za usługi internetowe / Izabela Sylwia Dziedzic ; Straty a konfiguracja systemu gospodarki zasobami z wieloczęściowym niejednorodnym układem transportowym / Mirosław Liana ; Ekonomiczno-przyrodnicze aspekty energetycznego wykorzystania biomasy w Nowej Dębie / Damian Wolan ; Wybór firm notowanych na giełdzie papierów wartościowych za pomocą metody AHP / Adrian Stasica.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96102 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z Międzynarodowej Konferencji Naukowej zorganizowanej przez Katedrę Teorii Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego przy współpracy partnerskiej Narodowego Uniwersytetu Lwowskiego im. Iwana Franki we Lwowie w dniach 21-23 listopada 2007 r.
Dot. m.in. woj. podkarpackiego, pow. lubaczowskiego, zagranicznej emigracji zarobkowej z pow. mieleckiego.
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. tł. z ukr.
Streszcz. ang., pol. przy ref.
Spis treści także ang.
Podstawy prawne funkcjonowania euroregionów na Ukrainie ; Instytucjonalne podstawy europejskiej współpracy transgranicznej ; Kwestia granicy we współczesnych stosunkach ukraińsko-polskich ; Scenariusze rozwoju współpracy transgranicznej po akcesji Polski do Unii Europejskiej. Przypadek podkarpackiego pogranicza polsko-ukraińskiego ; Potrzeby i możliwości rozwoju współpracy transgranicznej na przykładzie Podkarpacia ; Organizacyjno-ekonomiczny mechanizm kształtowania strategicznych kierunków rozwoju regionów (na przykładzie obwodu zakarpackiego) ; Polsko-ukraińska współpraca transgraniczna ; Ocena polsko-ukraińskiej wymiany handlowej z uwzględnieniem obszarów transgranicznych ; Rola euroregionów i współpracy transgranicznej w procesie integracji europejskiej ; Doskonalenie mechanizmu ekonomicznej współpracy transgranicznej opartej na zasadach marketingowych ; Czynniki ograniczające i aktywizujące współpracę transgraniczną Polski i Ukrainy ; Uwarunkowania stabilności systemu bankowego na Ukrainie - analiza instytucjonalna ; Główne czynniki zwiększania ekonomicznej aktywności ukraińskich i polskich przedsiębiorstw: analiza porównawcza ; Poziom rozwoju przygranicznych powiatów województwa podkarpackiego ; Współczesne problemy transgranicznej współpracy Ukrainy i Polski w świetle badań socjologicznych ; Struktury gospodarcze Polski i Ukrainy w kontekście spójności społeczno-ekonomicznej ; Poprawa sytuacji dochodowej w regionach przygranicznych jako warunek osiągania spójności społeczno-ekonomicznej - przykład Podkarpacia ; Rozwój terenów przygranicznych w kontekście "Strategii rozwoju społeczno-gospodarczego Polski Wschodniej do 2020 r." - wybrane aspekty (na przykładzie powiatu lubaczowskiego) ; Współpraca transgraniczna w modernizacji refleksyjnej kapitału ludzkiego. Znaczenie dla kształtowania spójności społeczno-ekonomicznej ; Modernizacja technologiczna w ramach współpracy transgranicznej Polski i Ukrainy. Czynniki i bariery ; Współpraca uczelni i przedsiębiorstw w celu modernizacji regionów transgranicznych na przykładzie rozwoju klastrów i inicjatyw klastrowych na Podkarpaciu ; Doświadczenia i perspektywy wykorzystania klastrów innowacyjnych w rozwoju gospodarki opartej na wiedzy w regionach transgranicznych Ukrainy i Polski ; Makroekonomiczne czynniki stymulowania eksportu technologii ; Możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na rozwój i modernizację regionów transgranicznych ; Rola technologii informacyjno-komunikacyjnych w rozwoju współpracy transgranicznej ; Modelowanie procesów współpracy transgranicznej w sferze oświaty ; Kształtowanie wartości duchowych młodzieży studenckiej w kontekście współpracy przygranicznej ; Infrastruktura transportowa i graniczna - warunkiem efektywnej współpracy transgranicznej ; Infrastruktura dojazdowa i infrastruktura przejść granicznych z Ukrainą w województwie podkarpackim ; Rynki transgraniczne jako czynnik transformacji ukraińsko-polskich stosunków handlowych ; Potencjał gospodarczy województw Polski Wschodniej ; Analiza strukturalna polityki inwestycyjnej w polsko-ukraińskim regionie transgranicznym ; Migracja zarobkowa obywateli ukraińskich do państw Unii Europejskiej a kształtowanie społecznych preferencji w stosunku do polityki zagranicznej Ukrainy ; Zagraniczna emigracja zarobkowa na obszarach wiejskich Podkarpacia ; Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce regionu na przykładzie województwa podkarpackiego ; Rozwój przedsiębiorczości przygranicznej w Euroregionie San ; Mały biznes: problemy i perspektywy rozwoju na Ukrainie ; Rozwojowe produkty i inwestycje turystyczne Ziemi Lwowskiej ; Historyczno-geograficzne regiony jako podstawa tworzenia euroregionu ; Zapewnienie sprawnej kontroli celnej jako aspekt minimalizacji barier dla współpracy transgranicznej ; Unormowania prawne współpracy transgranicznej Polski i Ukrainy ; Funkcje konsula honorowego Ukrainy oraz jego rola w rozwoju współpracy transgranicznej ; Próba oceny bezpieczeństwa energetycznego krajów UE ; Systematyka kryzysowych sygnałów w przedsiębiorstwach Ukrainy ; Unifikacja makroekonomicznych instrumentów państwowej regulacji zasobów finansowych ; Doskonalenie form i metod zarządzania produkcją ; Kształtowanie efektywnej komunikacji marketingowej jako niezbędny warunek rozwoju przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96601 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej