Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(26)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(24)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cyrek Piotr
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Filip Paulina
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzebyk Mariola
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Janowicz Rafał (1977- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kisiel Leszek
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Król Lech C
(1)
Król Mieczysław (matematyka)
(1)
Kuca Paweł (1975- )
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Stopka Tomasz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Woźniak Marian (ekonomia)
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikowanie marketingowe
(26)
Przedsiębiorstwo
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Marketing
(5)
Internet
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations
(4)
Reklama
(4)
Banki
(3)
Dziennikarze
(3)
Klastry (ekonomia)
(3)
Komunikacja wewnętrzna
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Sponsoring
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Marketing narodowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing polityczny
(2)
Miasta
(2)
Produkt regionalny
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Turystyka
(2)
Współpraca transgraniczna
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Znak towarowy
(2)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Allianz
(1)
Analiza hierarchiczna procesów
(1)
Architektura
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biomasa
(1)
Budżety gminne
(1)
Cieszyński Ośrodek Kultury - Dom Narodowy
(1)
Content marketing
(1)
Decyzje
(1)
Digitalizacja
(1)
Domy kultury
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja filmowa
(1)
Ekonomia
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Euroregiony
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundacja
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda Papierów Wartościowych
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Handel
(1)
Historycy sztuki
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje kultury
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kina
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikowanie społeczne
(1)
Koncesja
(1)
Konkurencja
(1)
Konsulowie honorowi
(1)
Korupcja
(1)
Kraje BRIICS
(1)
Kultura
(1)
Leasing
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Macierze
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mecenat
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Metoda Monte Carlo
(1)
Migracje
(1)
Muzyka
(1)
Nauka
(1)
Nicpoń, Henryk (1956- )
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opakowania
(1)
Temat: dzieło
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(5)
1989-
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Bieszczady
(2)
Ukraina
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lwów (Ukraina ; okręg)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Tomaszów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa w architekturze / Rafał Janowicz. - Warszawa : Narodowe Centrum Kultury, 2012. - 190 s., [52] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Praca doktorska. Politechnika Gdańska.
Bibliogr., netogr. s. 163-173. Indeksy.
Streszcz. w jęz. ang.
R I. WSTĘP: 1. Uzasadnienie podjęcia tematu ; 2. Przedmiot pracy ; 3. Stan badań ; 4. Wprowadzenie ; R. II. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W ARCHITEKTURZE WOBEC ZMIAN CYWILIZACYJNYCH: 1. Społeczeństwo nowoczesne i późna nowoczesność ; 2. Kultura masowa ; 3. Globalizacja ; 4. Wizualny charakter kultury ; R. III. ŹRÓDŁA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W ARCHITEKTURZE: 1. Komunikacja marketingowa ; 2. Architektura a model komunikacji marketingowej ; 3. Koncepcja marketing mix - instrumenty komunikacji marketingowej realizowane przez architekturę ; 4. Typologia potrzeb klienta - hierarchia potrzeb według Masłowa ; R. IV. ARCHITEKTURA JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI PERSWAZYJNEJ: 1. Przestrzeń jako produkt ; 2. Komunikacja marketingowa wobec psychologii architektury ; 3. Architektura a mercbandising wizualny ; 4. Wstęp do interaktywności architektury ; 5. Fasady medialne - połączenie architektury i technologii medialnej ; 6. Komunikacja perswazyjna w architekturze ; R. V. ARCHITEKTURA A REKLAMA: 1. Historia rozwoju reklamy ; 2. Efektywność reklamy ; 3. Przestrzeń o wysokich walorach kulturowych a reklama ; 4. Uwarunkowania komunikacji marketingowej na obszarach podlegających ochronie dziedzictwa kulturowego ; 5. Reklama zasłaniająca obiekty zabytkowe ; 6. Efekt choinki we współczesnym mieście ; 7. Przyczyny, skutki i zapobieganie efektowi choinki ; 8. Podsumowanie ; 9. Architektura a reklama po zmierzchu ; R. VI. FUNKCJE MARKI W ARCHITEKTURZE: 1. Konsumenckie funkcje marki ; 2. Architektura jako produkt markowy ; 3. Konsumenckie funkcje marki zrealizowane w projekcie Autostadt w Wolfsburgu ; R. VII. KONKLUZJE, PROPOZYCJE ZASTOSOWAŃ PRAKTYCZNYCH KIERUNKÓW I DALSZYCH BADAŃ: 1. Konkluzje ; 2. Propozycje zastosowań praktycznych ; 3. Kierunki dalszych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2008. - 320 s. : faks., wykr. ; 25 cm.
Na okł. podtyt.: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Bibliogr. s. [288]-310. Indeksy.
1. Reklama - co może, a czego nie może 2. Ogólne determinanty skuteczności reklamy 3. Procesy poznawcze 4. Nastrój i emocje 5. Człowiek w reklamie 6. Zachowania komunikacyjne 7. Reklama polityczna i społeczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91678 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-192.
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne ; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W aneksie m.in. kwestionariusze ankiet.
Bibliogr. s. [107]-110.
CZĘŚĆ TEORETYCZNA: REKLAMA JAKO ZJAWISKO SPOŁECZNE: Historia reklamy ; Definicje reklamy ; Cele i funkcje komunikatu reklamowego ; Kanały i kody stosowane w reklamie ; Uczestnicy dyskursu reklamowego ; Konteksty w reklamie ; FUNKCJE INFORMACYJNE I EMOCJONALNE REKLAMY, WPŁYWAJĄCE NA JEJ WALOR PERSWAZYJNY: Definicje informacji ; Definicje emocji ; Proporcje w komunikacie reklamowym: Funkcja informacyjna ; Funkcja emocjonalna jako element perswazyjny w reklamie ; MANIPULACJA W PRZEKAZIE REKLAMOWYM ; POSTAWY WOBEC REKLAM: Dzieci ; Młodzież ; Dorośli ; CZYNNIKI WSPOMAGAJĄCE PROCES KOMUNIKACYJNY POMIĘDZY NADAWCĄ A ODBIORCĄ PRZEKAZU REKLAMOWEGO ; CZĘŚĆ BADAWCZA: Problemy i hipotezy ; Charakterystyka zmiennych niezależnych i zależnych ; Metoda badania ; Przebieg badań Podsumowanie - raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 352-362.
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej 4. Teoretyczne podstawy ZKM 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91403 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
W świecie wszechobecnej reklamy odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Pomijają reklamy w czasopismach, ignorują reklamy telewizyjne, szerokim łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania ich do zakupów. Rozwiązaniem problemu dotarcia do odbiorców może być Content Marketing. Mimo, iż pojęcie to istnieje już jakiś czas, dopiero stosukowo niedawno marketerzy zaczęli zauważać drzemiący w tym rozwiazaniu potencjał. Content Marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie im pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. To sztuka komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży oparta na dość prostym zalożeniu - dostarczamy wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujemy zaufanie i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie kreujemy swój wizerunek jako eksperta w danej dziedzinie i pokazujemy, że rozumiemy potrzeby odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z określonych usług lub zakupić produkt. Książka "Content Marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści" to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia Tomasza Stopki zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz podczas prowadzenia własnej działalności, który możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Ta publikacja odpowiada na najbardziej podstawowe pytania i przedstawia ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych. [Poltext, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105017 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. konsumentów z woj. podkarpackiego (s. 131-139, 150-160, 497-505)
Bibliogr. przy pracach.
Tyt. równol. w jęz. ang.: Social inequalities and economic growth.
Spis treści także ang. i ros.
Tekst częśc. w jęz. ang.
Streszcz. ang. i pol. przy pracach.
Beata Tarczydło - Konsument digitalny i jego zachowania. Przegląd badań ; Grzegorz Mazurek - Ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu ; Honorata Howaniec - Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na lojalność konsumentów wobec marki ; Marcin Awdziej, Magdalena Krzyżanowska, Jolanta Tkaczyk - Motywowanie do współtworzenia wartości - rozważania na przykładzie platformy crowdfundingowej „Polakpotrafi.pl” ; Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Mariola Grzybowska-Brzezińska - Zmiany wydatków konsumpcyjnych rolniczych gospodarstw domowych w latach 1993-2013 ; Marlena Piekut, Krystyna Gutkowska - Uwarunkowania wydatków na łączność w wiejskich gospodarstwach domowych ; Olgierd Witczak - Uwarunkowania społeczno-demograficzne korzystania z mediów cyfrowych w urządzeniach mobilnych ; Beata Sagan - Ochrona konsumenta w umowach zawieranych na odległość (zarys problemu) ; Mira Malczyńska-Biały - Alternatywne sposoby pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich w Polsce wobec digitalizacji rynku ; Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz, Beata Gierczak - Dywergencja zachowań konsumenckich na przykładzie rynku turystycznego ; Agnieszka Doczekalska, Jolanta Tkaczyk - Postawy konsumentów dóbr kultury w Internecie wobec prawa autorskiego na przykładzie fanów mangi ; Krzysztof Andruszkiewicz - Zachowania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych w dobie digitalizacji rynku ; Maciej Schulz - Oczekiwania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych i przyjaznych dla środowiska ; Maria Grzybek - Selected aspects of the behaviour of people who buy organic food as illustrated by the opinions of respondents from the Podkarpackie Voivodeship ; Maria Jeznach, Agnieszka Koperska - Wybrane aspekty zachowań nabywców innowacyjnych makaronów w świetle przeprowadzonych badań ; Sławomir Dybka - The importance of the country of origin of the products in the purchase decisions under globalisation and digitalisation of consumption ; Stanisław Sudoł - Nauki o zarządzaniu i marketing ; Mieczysław Adamowicz, Aneta Krasuska - Komunikacja marketingowa a zachowania nabywców na rynku towarów konsumpcyjnych ; Jacek Dziwulski - Strategie marketingowe w dobie społeczeństwa informacyjnego ; Marta Kawa - The marketing strategies of modern cooperative enterprises (as illustrated by cooperative banks) ; Robert Nowacki - Innowacyjność usług marketingowych a ich użyteczność w procesach zarządzania przedsiębiorstwem ; Krzysztof Adamowicz, Piotr Szczypa - Ujawnienia działań marketingowych w rachunku kosztów cyklu życia lasu ; Bogdan Wierzbiński - The significance of information and communication technologies in the development of the strategic advantage of SMEs in South-Eastern Poland ; Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - Zastosowanie Internetu w kształtowaniu orientacji na klienta w świetle wyników badania ilościowego ; Wiesława Kuźniar, Wiesław Szopiński - The use of social media by local government units to communicate with stakeholders ; Joanna Petrykowska - Komunikacja marketingowa w „social media” jako przejaw digitalizacji ; Grzegorz Hajduk - Możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w kontekście wzrostu ich popularności wśród młodych konsumentów ; Jacek Kall - Planowanie komunikacji mobilnej marki ; Tomasz Surmacz - Diversification of expectations and buying behaviours of Internet users in the context of brand activities in Social Media ; Paulina Zielińska - Rola zaangażowania nowoczesnych konsumentów w zarządzaniu marką ; Stanisław Kaczmarczyk - Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych przez internet w badaniach marketingowych ; Beata Marciniak - Digitalizacja procesu realizacji jakościowych badań marketingowych - szanse i zagrożenia ; Dawid Jan Szostek - Dostęp do informacji o organizacji na przykładzie sprzężenia zwrotnego z badania opinii pracowników ; Dariusz Dąbrowski - Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów ; Marcin Lewicki - Informacja na stronie sklepu internetowego jako instrument kreowania wartości dla klienta ; Kazimierz Cyran - Online food distribution from the perspective of food producers ; Paweł Waniowski - Strategie cenowe sklepów internetowych ; Adam Rudzewicz - Reklama w Internecie w opinii internautów ; Agnieszka Rybowska - Wpływ reklamy na zachowania młodych i starszych konsumentów ; Iwona Oleniuch - Wykorzystanie stron internetowych w generycznej promocji żywności tradycyjnej w Polsce ; Wioletta Krawiec - Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń do budowania funkcjonalnych stron WWW ; Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca - Viral marketing instruments and consumer attitudes towards brand ; Dariusz Oczachowski - Ograniczenia wielokanałowej komunikacji w podtrzymywaniu partnerskich relacji z klientami. Doświadczenia amerykańskiego rynku samochodowego ; Joanna Wyrwisz - Blogi korporacyjne w kreowaniu relacji z klientami ; Andrzej Bajdak - „Marketing automation” - systemy wspierające i łączące pracę działu marketingu i działu sprzedaży ; Alina Oczachowska - Wybrane działania marketingowe na rzecz obiektu turystycznego hotelu Aquarius SPA. Studium przypadku ; Tomasz Hermaniuk - The quality of insurance services package in the opinion of direct purchase insurance customers ; Andrzej Kowalkowski - Rola doradcy w sprzedaży produktu finansowego ; Magdalena Maciaszczyk - Konsument niepełnosprawny w dobie digitalizacji. Nasilenie postaw prosumenckich ; Piotr Cyrek - The recognisability of the fair trade idea in the context of universal access to information.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.45 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt.: Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa, 2001.
Bibliogr. s. [365]-376.
PODSTAWY TEORETYCZNE I MODELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Istota i elementy procesu komunikacji ; Modele komunikacji społecznej - elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu ; Modele komunikacji marketingowej: Model komunikacji interpersonalnej ; Model komunikacji masowej ; Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym ; KOMPOZYCJA SYTEMU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - FUNKCJE I STRUKTURY: Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres ; Funkcje systemu komunikacji marketingowej ; Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu ; Morfologia systemu komunikacji marketingowej: Struktura i instrumenty ; Płaszczyzny i wymiary integracji ; Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności ; FORMY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna ; Specyfika i funkcje promocji osobistej ; Promocja osobista a proces obsługi nabywcy ; Elementy i kody komunikacji niewerbalnej ; Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej ; FORMY I INSTRUMENTY KOMUNIKACJI MASOWEJ: Reklama: Istota reklamy w świetle teorii komunikacji ; Modele percepcji przekazu reklamowego ; Funkcje i rodzaje reklamy ; Media w transmisji przekazu reklamowego ; Kryteria wyboru form i środków reklamy ; Styl i zasady kreacji reklamy-rozstrzygnięcia strategiczne ; Etyczne aspekty przekazu reklamowego ; Promocja dodatkowa: Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej ; Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej ; Public relations: Public relations jako platforma komunikacji marketingowej - ujęcie modelowe ; Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu ; Grupy odniesienia i instrumenty public relations ; FORMY KOMUNIKACJI W HIPENNEDIALNYM ŚRODOWISKU KOMPUTEROWYM: Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci ; Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej ; Instrumenty komunikacji on-line: Przekroje klasyfikacji ; Witryny www ; Serwisy społecznościowe ; Błogi i grupy dyskusyjne ; Display - formaty reklamy internetowej ; Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa ; Poczta elektroniczna ; KSZTAŁTOWANIE KAMPANII KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE: Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej ; Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem: Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej ; Identyfikacja targetu - adresatów kampanii ; Ustalanie budżetu kampanii ; Określenie kompozycji instrumentów komunikacji ; Ocena efektów kampanii komunikacji: Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy: Funkcje i rodzaje agencji ; Organizacja wewnętrzna agencji reklamy ; Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach [215]-222.
R. 1. NOWOCZESNA KOMUNIKACJA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU SPOŁECZNO-EKONOMICZNYM: 1. Istota komunikacji międzyludzkiej ; 2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku ; 3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy: Tożsamość firmy ; Wizerunek ; Reputacja ; 4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm: Duże przedsiębiorstwa ; Małe i średnie przedsiębiorstwa ; 5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców ; 6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców ; R. 2. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ŚRODOWISKU BIZNESOWYM - B2B: 1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B: Otwieranie rozmowy z klientem ; Poznawanie potrzeb klienta ; Przedstawianie korzyści ; Asertywność ; Współpraca w sytuacji konfliktowej ; 2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw: Podejście partnerskie w komunikacji B2B ; Zarządzanie jakością (TQM - Total Quality Management) ; Koncepcja marketingu relacji ; Pracownicy organizacji jako part-time marketers ; Doskonała obsługa klienta ; Metody zdobywania wiedzy o klientach - lead generation ; Zarządzanie relacjami z klientem – CRM ; Budowa lojalności ; Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B ; R. 3 . ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA Z ODBIORCĄ KOŃCOWYM - B2C: 1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej: Nowa rola marketingu - od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo ; Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy ; Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami ; Odbiorcy komunikacji B2C a B2B ; 2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej: Reklama ; Marketingowe public relations ; Promocja sprzedaży i POS ; Sprzedaż osobista ; Marketing bezpośredni ; Marketing internetowy ; Mobile marketing ; Marketing szeptany ; Sponsoring ; Event marketing ; 3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym: Założenia strategii POE - spójne zarządzanie kanałami komunikacji ; Media Paid ; Media Owned ; Media Earned ; Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów ; 4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej: Content marketing ; Storytelling ; Autentyczność i podkreślanie pochodzenia ; Dostarczanie doświadczeń ; Komunikacja wideo w Internecie ; Retrokomunikacja: sentyment konsumentów ; R. 4. KOMUNIKACJA MOTYWACYJNA WEWNĄTRZ ORGANIZACJI: 1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników: Pochwała i wyrazy uznania ; Dystrybucja opinii klienta ; Wyrazy wdzięczności ; Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę ; Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne ; Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji ; 2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem: Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących ; Deklaracja zobowiązania ; Efekt rozgrzeszenia ; Organizacja zebrań ; Plan realizacji celu ; Słowa komunikujące sukces lub porażkę ; Wizualizacja konsekwencji ; Monitoring progresu ; Udzielanie motywującej informacji zwrotnej ; R. 5. CSR - ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU: 1. CSR - zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie ; 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu ; 3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa ; 4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu ; 5. CSR w komunikacji public relations ; 6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu ; 7. Marketing społecznie zaangażowany - Cause Related Marketing (CRM).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Wstęp ; 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu ( Grzegorz Mazurek): Cyfrowa transformacja ; Marketing a cyfrowa transformacja ; Marketing a technologia ; Marketing a metody ; Marketing a organizacja działań ; Przyszłość ; 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej ( Robert Kozielski): Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach ; Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania ; Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające ; Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej ; 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska): Konsument wobec technologii cyfrowych ; Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości ; Ekosystem cyfrowych interakcji ; 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor): Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności ; Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line ; Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty ; Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki ; Strategiczne wyzwania wobec komunikacji ; 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 ( Henryk Mruk): Marka i jej istota na rynku 4.0 ; Nowe trendy w zachowaniach konsumentów ; Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 ; Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 ; Wartości tworzą pozycję marki ; Tożsamość oraz wizerunek marki ; Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa ; Lokalizacja marki na rynku 4.0 ; 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska): Badania jako ściowe w przestrzeni realnej i wirtualnej ; Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów ; Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji ; Big Data w analityce marketingowej ; Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych ; Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych ; Kierunki zastosowań analityki marketingowej ; 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula): Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu ; Konkurencyjność współczesnej organizacji ; Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją ; Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy ; Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – wświetle wyników badań Własnych ; 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski): Przesłanki i kierunki zmian ; Istota innowacji ; Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki ; Zarządzanie innowacjami ; Zarządzanie sieciowe innowacjami ; 9. Oczami praktyków: Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) ; Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) ; Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89273 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-[341].
Dla kadry zarządzającej i szefów marketingu.
Streszczenie w języku angielskim.
I. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ STRATEGICZNĄ - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 1. Zmiana - definicja i ewolucja zmiany w organizacji ; 2. Zarządzanie zmianą - pojęcie, teorie i modele ; 3. Zmiana strategiczna - determinanty i znaczenie ; 4. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji - czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji ; II. REBRANDING W ŚWIETLE TEORII ZARZĄDZANA I MARKETINGU: 1. Marka korporacyjna w procesie brandingowym - pojęcia podstawowe ; 2. Definicje i formy rebrandingu ; 3. Przestanki rebrandingu: Wewnętrzne motywy rebrandingu ; Zewnętrzne motywy rebrandingu ; 4. Proces i modele rebrandingu ; 5. Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu: Skuteczność rebrandingu - pojęcie i pomiar ; Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu ; Komunikacja marketingowa w rebrandingu ; Koordynacja interesariuszy procesu rebrandingu ; III. REBRANDING NA POLSKIM RYNKU W ŚWIETLE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH: 1. Opis badań i charakterystyka respondentów: Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych przez respondentów ; Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw ; 2. Rebranding i jego uwarunkowania ; Motywy rebrandingu ; 3. Proces rebrandingu - przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu ; 4. Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych: Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu ; Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu ; Koordynacja interesariuszy i styl zarządzania w procesie rebrandingu ; 5. Wyniki badań jakościowych - próba syntezy ; IV. REBRANDING W ŚWIETLE BADAŃ ILOŚCIOWYCH: 1. Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego: Charakterystyka metody i próby badawczej ; Charakterystyka modelu pomiarowego ; 2. Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi: Ogólne cechy rebrandingu ; Poziom wiedzy o rynku ; Integracja komunikacji marketingowej ; Partycypacyjny wymiar zarządzania ‘ Rynkowe skutki rebrandingu ; Bieżące relatywne wyniki firm ; 3. Weryfikacja skal pomiarowych: Współzależności pomiędzy konstruktami ; Podsumowanie ; V. ANEKS: Załącznik I - Przypadki rebrandingu wybranych marek: ZOO Wrocław ; InPost ; Nest Bank ; Mamut ; Warta ; Cyfrowy Polsat ; Port Lotniczy Wrocław ; Tygodnik "Polityka" ; TIM ; Work Service ; mBank ; Załącznik 2 - Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego ; Załącznik 3 - Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107728 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Wykaz użytecznych stron internetowych
1. Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania; 2. Wizerunek oraz system identyfikacji firmy; 3. Reklama; 4. Public relations; 5. Promocja sprzedaży; 6. Merchandising i opakowanie produktu; 7. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą; 8. Marketing bezpośredni; 9. Sponsoring; 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych; 11. Komunikacja marketingowa w internecie; 12. Gadżety promocyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-89458 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 215-222.
R. I. NOWOCZESNA KOMUNIKACJA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU SPOŁECZNO-EKONOMICZNYM: 1. Istota komunikacji międzyludzkiej ; 2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku ; 3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy: Tożsamość firmy ; Wizerunek ; Reputacja ; 4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm: Duże przedsiębiorstwa ; Małe i średnie przedsiębiorstwa ; 5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców ; 6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców ; R. II. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ŚRODOWISKU BIZNESOWYM - B2B: 1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B: Otwieranie rozmowy z klientem ; Poznawanie potrzeb klienta ; Przedstawianie korzyści ; Asertywność ; Współpraca w sytuacji konfliktowej ; 2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw: Podejście partnerskie w komunikacji B2B ; Zarządzanie jakością (TQM - Total Quality Management) ; Koncepcja marketingu relacji ; Pracownicy organizacji jako part-time marketers ; Doskonała obsługa klienta ; Metody zdobywania wiedzy o klientach - lead generation ; Zarządzanie relacjami z klientem – CRM ; Budowa lojalności ; Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B ; R. III . ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA Z ODBIORCĄ KOŃCOWYM - B2C: 1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej: Nowa rola marketingu - od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo ; Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy ; Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami ; Odbiorcy komunikacji B2C a B2B ; 2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej: Reklama ; Marketingowe public relations ; Promocja sprzedaży i POS ; Sprzedaż osobista ; Marketing bezpośredni ; Marketing internetowy ; Mobile marketing ; Marketing szeptany ; Sponsoring ; Event marketing ; 3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym: Założenia strategii POE - spójne zarządzanie kanałami komunikacji ; Media Paid ; Media Owned ; Eedia Earned ; Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów ; 4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej: Content marketing ; Storytelling ; Autentyczność i podkreślanie pochodzenia ; Dostarczanie doświadczeń ; Komunikacja wideo w Internecie ; Retrokomunikacja: sentyment konsumentów ; R. IV. KOMUNIKACJA MOTYWACYJNA WEWNĄTRZ ORGANIZACJI: 1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników: Pochwała i wyrazy uznania ; Dystrybucja opinii klienta ; Wyrazy wdzięczności ; Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę ; Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne ; Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji ; 2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem: Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących ; Deklaracja zobowiązania ; Efekt rozgrzeszenia ; Organizacja zebrań ; Plan realizacji celu ; Słowa komunikujące sukces lub porażkę ; Wizualizacja konsekwencji ; Monitoring progresu ; Udzielanie motywującej informacji zwrotnej ; R. V. CSR - ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU: 1. CSR - zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie ; 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu ; 3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa ; 4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu ; 5. CSR w komunikacji public relations ; 6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu ; 7. Marketing społecznie zaangażowany - Cause Related Marketing (CRM).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105080 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 305-313.
1. Public relations jako komunikowanie społeczne 2. Public relations jako komunikowanie marketingowe 3. Oczekiwania dziennikarzy wobec specjalistów PR - wyniki badań empirycznych 4. Oczekiwania specjalistów PR wobec dziennikarzy - wyniki badań empirycznych 5. Model współpracy dziennikarzy i specjalistów PR w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91321 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
I. KONSUMENT ORAZ PROCES DECYZYJNY W WARUNKACH GLOBALIZACJI (Agata Linkiewicz, Małgorzata Bartosik-Purgat): 1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne ; 2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu ; 3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta ; II. TRENDY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Urszula Grzega, Ewa Kieżel): 1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta ; 2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) ; 3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja ; 4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady ; III. ETNOCENTRYZM I EFEKT KRAJU POCHODZENIA W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORSTW (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka): 1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów ; 2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów ; 3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów ; 4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw: Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie ; Korzystne/niekorzystne dopasowanie – marka ; korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie ; Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe ; 5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej ; IV. WIEDZA O KONSUMENTACH Z PERSPEKTYWY EKONOMII BEHAWIORALNEJ (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek): 1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań ; 2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań ; 3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta ; 4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta ; 5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra ; V. E-COMMERCE A ZACHOWANIA KONSUMENTÓW (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz): 1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu ; 2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe ; 3. Od e-commerce do mobile i social commerce ; 4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego ; VI. MEDIA SPOTECZNOŚCIOWE W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk): 1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych ; 2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów ; 3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych ; 4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych – AISAS ; 5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych ; 6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów ; VII. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W OBLICZU KRYZYSU (Tomasz Zalega): 1. Kryzys gospodarczy: Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia ; Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej ; 2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; VIII. SENIORZY I SINGLE JAKO PRZYKŁADY SEGMENTÓW KONSUMENTÓW CHARAKTERYSTYCZNYCH DLA WSPÓŁCZESNYCH SPOŁECZEŃSTW (Julita Czernecka, Tomasz Zalega): 1. Zachowania konsumenckie seniorów: Pojęcie osoby starszej ; Styl życia seniorów ; Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów ; Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów ; Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów ; Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów ; Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów ; Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów ; Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów ; Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów ; Zachowania konsumenckie singli: Definicja pojęcia singiel ; Styl życia singli ; Charakterystyka singli jako konsumentów ; IX. ZNACZENIE I ROZWÓJ USŁUG A ZACHOWANIA WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk): 1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów ; 2. Konsument na rynku usług kulturalnych ; 3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie ; 4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów ; 10. SEGMENTACJA RYNKU - ANALIZA KRYTYCZNA (Anna Olejniczuk-Merta, Lechostaw Garbarski): 1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych ; 2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania ; 3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości ; 4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach ; 5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105125 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [95]-96.
1. Aspekty definicyjne public relations ; 2. Media relations - wyobrażenia a rzeczywistość ; 3. Kryzys a media ; 4. Praktyka komunikacji z mediami w samorządzie ; 5. Media relations w samorządzie terytorialnym w świetle badań ; 6. Misja Bielany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98366 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
ZIEMIA PRZEWORSKA - PROBLEMY ROZWOJU SPOŁECZNO-EKONOMICZNEGO: Współczesne problemy ludnościowo-osadnicze Przeworska i powiatu przeworskiego ; Ekologiczne uwarunkowania rozwoju turystyki w powiecie przeworskim ; Architektoniczno-urbanistyczna koncepcja modernizacji i uzupełnienia zespołu skansenu "Pastewnik" w Przeworsku. Rekapitulacja prac studentów Instytutu Historii Architektury i Konserwacji Zabytków Politechniki Krakowskiej ; Zarządzanie marketingowe jako metoda tworzenia markowych produktów w gospodarce turystycznej. Analiza przypadku - przeworska kolejka wąskotorowa ; Internet jako instrument regionalnej komunikacji marketingowej w turystyce (na przykładzie miasta Przeworska i powiatu przeworskiego) ; Bariery rozwoju przestrzennego Przeworska związane ze stanem własności i strukturą przestrzeni miasta ; Uwarunkowania kulturowe oraz społeczno-ekonomiczne jako determinanty rozwoju ruchu turystycznego na obszarze powiatu przeworskiego ; Organizacje otoczenia biznesu w powiecie przeworskim. PODKARPACIE - UWARUNKOWANIA ROZWOJU TURYSTYKI: Infrastruktura transportowa w procesie kształtowania przestrzeni gospodarczej ; Koncentracje wybranych cech przyrodniczych dla oceny turystycznej Podkarpacia ; Lasy Podkarpacia jako istotny składnik atrakcyjności turystycznej ; Antropogeniczne walory turystyczne i ich funkcje we wschodnim obszarze Podkarpacia ; Dynamika zmian oraz zróżnicowanie przestrzenne agroturystyki w województwie podkarpackim ; Walory antropogeniczne małych miast województwa podkarpackiego ; Dysfunkcje turystyki w stosunku do turystów i społeczności lokalnych ; Zarządzanie wiedzą jako metoda rozwoju zasobów ludzkich organizacji. Analiza przeglądowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-7242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej