Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Gałka-Jadziewicz Joanna
(3)
Loebl-Wysocka Agnieszka
(3)
Martinsen Harald
(3)
Tetzchner Stephen von
(3)
Barłóg Krystyna
(1)
Kaczmarek Bogusława
(1)
Karwowska Aleksandra
(1)
Kida Jan (1931- )
(1)
Lorens Gabriela
(1)
Więcek-Poborczyk Izabela
(1)
Wojciechowska Aneta (pedagogika)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja wspomagająca
(7)
Mowa
(4)
Głuchoniemi
(3)
Autyzm
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Aktorstwo
(1)
Caritas (teol.)
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Czasownik
(1)
Czytanie
(1)
Dogoterapia
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Język
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języki
(1)
Katecheza
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Lektura szkolna
(1)
Maturzyści
(1)
Miłosz, Czesław (1911-2004)
(1)
Motywacja
(1)
Nazwy własne
(1)
Onomastyka
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Postmodernizm
(1)
Programy edukacyjne (informat.)
(1)
Przedszkola specjalne
(1)
Przyboś, Julian (1901-1970)
(1)
Przymiotnik łemkowski
(1)
Recytacja
(1)
Relacja terapeutyczna
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(1)
Stereotyp
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Sztuka
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terminologia
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie religijne
(1)
Wypracowania szkolne
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(1)
Temat: dzieło
Dolina Issy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Błażowa (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Błażowa)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Polska
(1)
Łańcut (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Podręczniki
(3)
Podręcznik
(2)
Bajka i baśń
(1)
Ilustracje
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura fantastyczna
(1)
Literatura polska
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przysłowia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla profesjonalistów, praktyków, studentów pedagogiki specjalnej, psychologii, logopedii i audiofonologii.
Kompetencje i dysfunkcje komunikacyjne osób z ASD - ujęcie rozwojowe ; Komunikacja osób ze spektrum autyzmu - w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań ; Komunikacja społeczna u dzieci ze spektrum autyzmu w świetle prekursorów rozwoju teorii umysłu ; Mowa ciała dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Dziecko z autyzmem jako partner dialogu ; Relacje z innymi jako podstawa komunikacji społecznej osób z autyzmem ; Behawioralna koncepcja nabywania języka oraz rozwijania mowy i komunikacji u osób z autyzmem ; Wybór właściwej metody AAC do rozwijania umiejętności porozumiewania się dzieci ze spektrum autyzmu ; Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej we wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Obraz narzędziem komunikacji - znaki i strategie wizualne w usprawnianiu społecznego zrozumienia i komunikacji osób z ASD ; Zastosowanie AAC w kształtowaniu samoświadomości osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Dziecko z autyzmem w szkole. Wybrane narzędzia komunikacji alternatywnej i wspomagającej wykorzystywane w procesie edukacji osób z autyzmem ; AAC - Piktogramy w komunikacji i edukacji osób z autyzmem ; Picture Exchange Communication System (PECS) jako metoda rozwijania umiejętności komunikowania się dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Video modeling jako alternatywna metoda usprawniania komunikacji społecznej dzieci z autystycznego spektrum zaburzeń ; Technologia wspomagająca jako wsparcie komunikacji alternatywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Rola rytmu i elementów muzykoterapii podczas prób nawiązywania interakcji komunikacyjnej z dziećmi autystycznymi ; Komunikacja osób głuchych z autyzmem ; Wspomaganie rozwoju komunikacji osób z autyzmem w świetle przepisów prawa oświatowego ; Mity i fakty o AAC i naturalnym rozwoju mowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-616.89 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103284 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-364. Indeks.
1. WPROWADZENIE. 2. KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA I ALTERNATYWNA: 1. Znaki manualne ; 2. Znaki graficzne ; 3. Obrazki ; 4. Pismo ; 5. Znaki przestrzenno-dotykowe ; 6. Dobór systemu znaków. 3. POMOCE KOMUNIKACYJNE: 1. Pomoce tradycyjne ; 2. Pomoce komputerowe ; 3. Wskazywanie ; 4. Klawiatury ; 5. Przełączniki ; 6. Dobór pomocy komunikacyjnych ; 7. Charakterystyka porozumiewania się z użyciem pomocy. 4. DZIECI, MŁODZIEŻ I DOROŚLI POTRZEBUJĄCY KOMUNIKACJI WSPOMAGAJĄCEJ I ALTERNATYWNEJ. 5. WIELOSPECJALISTYCZNE BADANIE I OCENA. 6. NAUCZANIE W SYTUACJACH NATURALNYCH I SPECJALNYCH. 7. STRATEGIE NAUCZANIA: 1. Ustrukturyzowana nadinterpretacja i komunikacja całościowa ; 2. Nauka mimowolna i świadoma ; 3. Rozumienie znaków i zdolność posługiwania się nimi ; 4. Uczenie rozumienia ; Uczenie używania znaków ; 5. Uczenie ekspresji i rozumienia ; 6. Nauczanie incydentalne ; 7. Kontrolowane czekanie ; 8. Nazywanie ; 9. Sytuacje ustrukturyzowane i nieustrukturyzowane ; 10. Nauczanie przygotowawcze ; 11. Techniki wspomagania. 8. DOBÓR PIERWSZYCH ZNAKÓW: 1. Aktualne sposoby porozumiewania się ; 2. Znaki ogólne i szczegółowe ; 3. Powtórzenia ; Umiejętności ruchowe ; 4. Percepcja ; 5. Ikoniczność ; 6. Pojęcia proste i złożone ; 7. Oczekiwania. 9. DALSZY ROZWÓJ SŁOWNICTWA: 1. Grupy języka alternatywnego i wsparcia językowego ; 2. Grupa ekspresji językowej ; 3. Gotowe słowniki ; 4. Od znaków graficznych do pisma. 10. WYPOWIEDZI ZŁOŻONE Z KILKU ZNAKÓW: 1. Słownictwo ; 2. Zdania ; 3. Wysiłek poznawczy ; 4. Rozumienie ; 5. Zróżnicowanie strategii interwencji. 11. UMIEJĘTNOŚCI KONWERSACYJNE: 1. Grupa języka alternatywnego ; 2. Grupa wsparcia językowego ; 3. Grupa ekspresji językowej ; 4. Opowiadania. 12. ŚRODOWISKO JĘZYKOWE: 1. Dostosowanie środowiska ; 2. Szkolenie rodziców i rodzeństwa ; 3. Szkolenie rówieśników i znajomych ; 4. Szkolenie personelu ; 5. Koszty i zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-376 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 153-[159].
Fonemy - czyli podstawowe jednostki systemu językowego ; Budowa i funkcjonowanie narządów mowy ; Ogólna charakterystyka głosek języka polskiego ; Opis gestów obrazujących ruchy artykulatorów - ©GORA ; Wykorzystanie gestów ©GORA w terapii logopedycznej ; Wybrane metody gestowe wspierające terapię logopedyczną ; Przykładowe scenariusze zajęć logopedycznych wspartych gestami ©GORA ; ©GORAw praktyce terapeutów i rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105102 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-364. Indeks.
1. WPROWADZENIE. 2. KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA I ALTERNATYWNA: Znaki manualne ; Znaki graficzne ; Obrazki ; Pismo ; Znaki przestrzenno-dotykowe ; Dobór systemu znaków. 3. POMOCE KOMUNIKACYJNE: Pomoce tradycyjne ; Pomoce komputerowe ; Wskazywanie ; Klawiatury ; Przełączniki ; Dobór pomocy komunikacyjnych ; Charakterystyka porozumiewania się z użyciem pomocy. 4. DZIECI, MŁODZIEŻ I DOROŚLI POTRZEBUJĄCY KOMUNIKACJI WSPOMAGAJĄCEJ I ALTERNATYWNEJ. 5. WIELOSPECJALISTYCZNE BADANIE I OCENA. 6. NAUCZANIE W SYTUACJACH NATURALNYCH I SPECJALNYCH. 7. STRATEGIE NAUCZANIA: Ustrukturyzowana nadinterpretacja i komunikacja całościowa ; Nauka mimowolna i świadoma ; Rozumienie znaków i zdolność posługiwania się nimi ; Uczenie rozumienia ; Uczenie używania znaków ; Uczenie ekspresji i rozumienia ; Nauczanie incydentalne ; Kontrolowane czekanie ; Nazywanie ; Sytuacje ustrukturyzowane i nieustrukturyzowane ; Nauczanie przygotowawcze ; Techniki wspomagania. 8. DOBÓR PIERWSZYCH ZNAKÓW: Aktualne sposoby porozumiewania się ; Znaki ogólne i szczegółowe ; Powtórzenia ; Umiejętności ruchowe ; Percepcja ; Ikoniczność ; Pojęcia proste i złożone ; Oczekiwania. 9. DALSZY ROZWÓJ SŁOWNICTWA: Grupy języka alternatywnego i wsparcia językowego ; Grupa ekspresji językowej ; Gotowe słowniki ; Od znaków graficznych do pisma. 10. WYPOWIEDZI ZŁOŻONE Z KILKU ZNAKÓW: Słownictwo ; Zdania ; Wysiłek poznawczy ; Rozumienie ; Zróżnicowanie strategii interwencji. 11. UMIEJĘTNOŚCI KONWERSACYJNE: Grupa języka alternatywnego ; Grupa wsparcia językowego ; Grupa ekspresji językowej ; Opowiadania. 12. ŚRODOWISKO JĘZYKOWE: Dostosowanie środowiska ; Szkolenie rodziców i rodzeństwa ; Szkolenie rówieśników i znajomych ; Szkolenie personelu ; Koszty i zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101279 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-364. Indeks.
1. WPROWADZENIE. 2. KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA I ALTERNATYWNA: Znaki manualne ; Znaki graficzne ; Obrazki ; Pismo ; Znaki przestrzenno-dotykowe ; Dobór systemu znaków. 3. POMOCE KOMUNIKACYJNE: Pomoce tradycyjne ; Pomoce komputerowe ; Wskazywanie ; Klawiatury ; Przełączniki ; Dobór pomocy komunikacyjnych ; Charakterystyka porozumiewania się z użyciem pomocy. 4. DZIECI, MŁODZIEŻ I DOROŚLI POTRZEBUJĄCY KOMUNIKACJI WSPOMAGAJĄCEJ I ALTERNATYWNEJ. 5. WIELOSPECJALISTYCZNE BADANIE I OCENA. 6. NAUCZANIE W SYTUACJACH NATURALNYCH I SPECJALNYCH. 7. STRATEGIE NAUCZANIA: Ustrukturyzowana nadinterpretacja i komunikacja całościowa ; Nauka mimowolna i świadoma ; Rozumienie znaków i zdolność posługiwania się nimi ; Uczenie rozumienia ; Uczenie używania znaków ; Uczenie ekspresji i rozumienia ; Nauczanie incydentalne ; Kontrolowane czekanie ; Nazywanie ; Sytuacje ustrukturyzowane i nieustrukturyzowane ; Nauczanie przygotowawcze ; Techniki wspomagania. 8. DOBÓR PIERWSZYCH ZNAKÓW: Aktualne sposoby porozumiewania się ; Znaki ogólne i szczegółowe ; Powtórzenia ; Umiejętności ruchowe ; Percepcja ; Ikoniczność ; Pojęcia proste i złożone ; Oczekiwania. 9. DALSZY ROZWÓJ SŁOWNICTWA: Grupy języka alternatywnego i wsparcia językowego ; Grupa ekspresji językowej ; Gotowe słowniki ; Od znaków graficznych do pisma. 10. WYPOWIEDZI ZŁOŻONE Z KILKU ZNAKÓW: Słownictwo ; Zdania ; Wysiłek poznawczy ; Rozumienie ; Zróżnicowanie strategii interwencji. 11. UMIEJĘTNOŚCI KONWERSACYJNE: Grupa języka alternatywnego ; Grupa wsparcia językowego ; Grupa ekspresji językowej ; Opowiadania. 12. ŚRODOWISKO JĘZYKOWE: Dostosowanie środowiska ; Szkolenie rodziców i rodzeństwa ; Szkolenie rówieśników i znajomych ; Szkolenie personelu ; Koszty i zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in. przedszkola "Niebieska kraina" w Łańcucie i Szkoły Podstawowej w Błażowej Dolnej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
DIAGNOZA I TERAPIA DZIECI Z AUTYZMEM: Budowanie relacji terapeutycznej z dziećmi ze spektrum zaburzeń autystycznych ; Rozpoznawanie oznak autyzmu poprzez obserwację umiejętności motorycznych małego dziecka ; Kompetencje społeczne a funkcjonowanie ucznia z autyzmem w szkole ogólnodostępnej ; Katechizacja i przygotowanie do sakramentów dzieci z autyzmem ; DZIECKO Z AUTYZMEM W PRZEDSZKOLU I SZKOLE: Organizacja kształcenia dla dzieci z autyzmem na przykładzie przedszkola specjalnego "Niebieska Kraina" w Łańcucie ; Uczeń z autyzmem w szkole - na przykładzie Szkoły Podstawowej w Błażowej Dolnej ; Adaptacja uczniów z autyzmem do warunków szkoły masowej w opinii nauczycieli i wychowawców ; Edukacyjne zajęcia z udziałem psa jako metoda wspomagająca proces uczenia się dziecka z autyzmem w wieku szkolnym. Studium przypadku ; Problemy z komunikacją u dziecka z autyzmem i możliwości terapii ; DZIECKO Z AUTYZMEM WYZWANIEM DLA WSPÓŁCZESNEJ RODZINY I ŚRODOWISKA: Matki dzieci z autyzmem - kluczowe wyzwania i proponowane wsparcie ; Trajektoria cierpienia rodziców dzieci z autyzmem ; Współpraca rodziców dzieci z autyzmem z terapeutami ; Dziecko autystyczne w środowisku rodzinnym i szkolnym ; Stereotypy społeczne wobec dzieci z autyzmem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros., słowac.
Streszcz. ang., pol, 1 ros. przy pracach.
I. KULTURA A JĘZYKOWY OBRAZ ŚWIATA: Językowy obraz świata a kultura ; Współzależność wyrazów rodzimych i zapożyczonych ; O kulturotwórczej roli gwary w edukacji regionalnej ; Częstotliwość słowa jako kryterium rozróżnienia między słownictwem aktywnym a pasywnym ; Specyfika stylu narracji na przykładzie życiorysów pracowników Lipawskiej Akademii Pedagogicznej ; Retoryka a idee postmodernistyczne ; Sztuki audiowizualne oraz ich rola w systemie fachowej edukacji językowej ; Konceptualizacja bankowo-giełdowego kodu kultury w słownictwie specjalistycznym w oparciu o niemiecką terminologię bankowo-giełdową ; Świat zagrody szlacheckiej w powieści Czesława Miłosza "Dolina Issy" ; Edukacja i nauczyciel wobec współczesnych przemian kulturowych ; Tworzenie się obywatelstwa w społeczeństwie wielokulturowym ; Język narzędziem komunikacji społecznej. Płaszczyzna metodologiczna ; Funkcje słownictwa wartościującego w artystycznym języku wybranych dzieł Stefana Żeromskiego i Henryka Sienkiewicza ; Język, kultura, tradycja i wychowanie patriotyczne. II. EDUKACJA JĘZYKOWA A PRAKTYKA SZKOLNA: Kultura i literatura w edukacji językowej ; Badanie stopnia (poziomu) przyswajania słownictwa języka obcego (angielskiego) metodami statystyki językowej ; Językowo-kulturowy obraz zwierząt w podręcznikach i wypowiedziach uczniów klas młodszych ; Przyrostkowe słowotwórstwo przymiotników jakościowych w gwarze łemkowskiej (odczasownikowe rodzaje produktywne) ; Czynniki tekstowości w wypracowaniach szkolnych ; Poziom kultury politycznej uczniów klas maturalnych ; Przysłowia w podręcznikach i opracowaniach dydaktycznych ; Sposoby kształcenia sprawności językowej uczniów klas początkowych ; Perspektywy systemów komputerowo-informatycznych w ustnym nauczaniu mówienia w języku obcym. III. ONOMASTYKA I TERMINOLOGIA SPECJALNA: Nazewnictwo budowli dworskich w mowie młodego pokolenia w północno-poniewskim dialekcie języka litewskiego ; Osobowość i motywacja ; Z indeksacji polsko- i ukraińskojęzycznej terminologii logopedycznej ; Kulturowy i językowy aspekt nazw osobowych w świetle badań nad antroponimią ; Nazwy własne w literaturze dziecięcej i ich percepcja w świetle badań empirycznych a kształcenie językowe dzieci 9-10-letnich ; Metafory onomastyczne w konstrukcjach z pogranicza frazeologii i składni jako problem translatoryczny ; O mitologizmach w polszczyźnie ; Miejsce leksyki sakralnej w językowej dydaktyce turystyki. IV. EDUKACJA JĘZYKOWA W ASPEKCIE KULTUROWYM: Kształtowanie leksyki u dzieci w wieku przedszkolnym z ogólnym niedorozwojem mowy ; Odzwierciedlenie wartości i postaw w języku dzieci podczas emocjonalnej percepcji bajek ; Kultura relacji społecznych w organizacji ; Występujące w procesie nauczania konflikty w literaturze dziecięcej i możliwości ich rozwiązania ; Rozwój nawyków językowych dzieci przedszkolnych na zajęciach muzycznych. V. EDUKACJA JĘZYKOWA A PRAKTYKA SZKOLNA: Język i styl artystyczny wypowiedzi uczniów klas III w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej ; Możliwości wykorzystania bajek i baśni w kształceniu językowym dzieci młodszych klas ; Obraz i ilustracja w kształceniu językowym uczniów klas początkowych ; Czasowniki mentalne w dyskursie szkolnym ; Kompetencja komunikacyjna uczniów w nauczaniu zintegrowanym ; Program kształtowania języka i innych funkcji poznawczych dla dziecka z autyzmem ; Kompetencje językowe uczniów gimnazjum ; Miejsce zabaw inscenizowanych w edukacji językowej dziecka w wieku przedszkolnym ; Dydaktyka ortografii oparta na wzmocnieniach pozytywnych. VI. LITERATURA I SZTUKA W EDUKACJI: Bliżej słowa: recytacja w kształceniu językowym i literackim uczniów ; Aktorskie techniki interpretacyjne jako metoda czytania tekstu ; Wykorzystanie dzieł malarskich w kształceniu językowym - próba diagnozy ; Liryczny dydaktyzm wierszy Marii Konopnickiej dla dzieci ; Przybosia więź słońca-światła ze słowem-światłem. Cieszyńskie poezjo-byty poety z Gwoźnicy ; Pojęcie miłości bliźniego w ujęciu przypowieści biblijnej i wybranych dzieł malarskich ; Literatura fantasy w edukacji polonistycznej ; Odzwierciedlenie współczesnej kultury w wypowiedziach dzieci przedszkolnych w sytuacjach zabawowych ; Książka ilustrowana dla dzieci. Obraz, figuracja, ilustracja ; Nauczyciel edukacji artystycznej (plastyki) w świetle badań empirycznych. VII. JĘZYK A PROBLEMY WYCHOWANIA: Język jako element subkultury przestępczej ; Język opisu przeżyć religijnych. Analiza narracji autobiograficznych młodzieży ; Ocena relacji uczeń - nauczyciel w klasie szkolnej na tle badań empirycznych ; Oddziaływanie lektur szkolnych na postawy uczniów klas I-III ; Komunikacja alternatywna w edukacji dzieci z zaburzeniami porozumiewania werbalnego ; Wychowanie do wartości w zreformowanej szkole. Język warsztatów twórczych ; Edukacyjne programy komputerowe środkiem wspomagającym rozwój kompetencji językowych dziecka ; Konstrukcje składniowe o semantyce uogólnionej w kontekście edukacji językowej: aspekt praktyczny ; Ukierunkowanie kulturoznawcze w nauczaniu języków obcych - wymóg czasu ; Kultura nastolatków - język, tematyka, moralność ; Rola czynnika społecznego w rozwoju mowy dziecka ; Cechy specyficzne motywacji dorosłych do uczenia się języków obcych w różnych krajach ; Zależności między profesjonalizmem nauczyciela zawodu a jego zaangażowaniem emocjonalnym ; Rozwijanie kompetencji słownej uczących się w języku obcym (rosyjskim) ; Znaczenie studenckich podróży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97287 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej