Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(59)
Forma i typ
Książki
(57)
Publikacje naukowe
(16)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Mapy
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(83)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(15)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(50)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(4)
Sokołowski Marek (1962- )
(4)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Furman Wojciech (1946- )
(2)
Jabłoński Wojciech
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Ligarski Sebastian (1975- )
(2)
Majchrzak Grzegorz (1969- )
(2)
Rusinek Michał (1972- )
(2)
Taibbi Matt (1970- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Anusz Andrzej (1965- )
(1)
Bieroń Tomasz (1963- )
(1)
Borecka Emilia
(1)
Brodzińska-Mirowska Barbara
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Drozdowski Marian Marek (1932- )
(1)
Fijuth-Dudek Agata
(1)
Fras Janina
(1)
Gałązka Tomasz S
(1)
Goćkowski Janusz (1935- )
(1)
Guławska-Gawkowska Małgorzata
(1)
Habura Miłosz
(1)
Höffner Marta
(1)
Jacuński Michał
(1)
Janowska Halina (historyk)
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jędrzejski Łukasz
(1)
Kornat Marek (1971- )
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Kristanova Evelina (1970- )
(1)
Kłosińska Katarzyna
(1)
Lusińska Anna
(1)
Maj Ewa (1957- )
(1)
Matczak Marcin (1976- )
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Minc Bronisław (1913-2004)
(1)
Moryksiewicz Lech
(1)
Murray Douglas (1979- )
(1)
Nałęcz Tomasz (1949- )
(1)
Nowak Jakub (1981- )
(1)
Nowak Jakub (politolog)
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Pacholska Maria
(1)
Pataj Magdalena
(1)
Pawlak-Hejno Elżbieta
(1)
Pawłowski Grzegorz (filolog)
(1)
Pierzchała Joanna
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Płatek Paweł (1975- )
(1)
Rzepecka Marta
(1)
Sasson Jean P. (1947- )
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof (1965- )
(1)
Szczepański Dominik
(1)
Thompson John B
(1)
Turowski Krzysztof (1948- )
(1)
Wierzbicki Marek (1964- )
(1)
Łęcicki Grzegorz (1958- )
(1)
Żurawski Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(14)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(57)
angielski
(1)
Odbiorca
Niewidomi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Komunikacja polityczna
(39)
Środki masowego przekazu
(28)
Polityka
(13)
Komunikacja społeczna
(12)
Propaganda
(12)
Marketing polityczny
(11)
Dziennikarstwo
(6)
Dziennikarze
(6)
Internet
(6)
Kampania wyborcza
(6)
Partie polityczne
(6)
Politycy
(6)
Public relations
(5)
Dyskurs
(4)
Język polski
(4)
Opozycja polityczna nielegalna
(4)
Polityka wewnętrzna
(4)
Wolność słowa
(4)
Komunikacja
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Opinia publiczna
(3)
Prasa (wydawnictwa)
(3)
Reklama
(3)
Socjotechnika
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Społeczeństwo obywatelskie
(3)
Cenckiewicz, Sławomir (1971- )
(2)
Cenzura
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Czasopismo polskie
(2)
Gontarczyk, Piotr (1970- )
(2)
Habermas, Jürgen (1929- )
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Korupcja
(2)
Kultura polityczna
(2)
Lepper, Andrzej (1954- )
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Miasta
(2)
Mniejszości narodowe
(2)
PRL
(2)
Państwo
(2)
Polacy za granicą
(2)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(2)
Prześladowania polityczne
(2)
Retoryka
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Skandale polityczne
(2)
Sponsoring
(2)
Społeczeństwo
(2)
Stan wojenny w Polsce (1981-1983)
(2)
Służba Bezpieczeństwa (SB ; Polska)
(2)
Tematy i motywy
(2)
Władza państwowa
(2)
Administracja
(1)
Afera Rywina (2002)
(1)
Aktorzy polscy
(1)
Al-Askari, Mayada (1955- )
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Antykomunizm
(1)
Artyści plastycy
(1)
Atak słowny
(1)
Banki
(1)
Baudrillard, Jean (1929-2007)
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bilans gospodarki narodowej
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Castells, Manuel (1942- )
(1)
Centralna Agencja Fotograficzna
(1)
Centralna Komisja Kwalifikacyjna (Prezydium Rady Ministrów)
(1)
Ceny
(1)
Cywilizacja zachodnia
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne norweskie
(1)
Czasopisma ukraińskie
(1)
Czasopisma zakładowe polskie
(1)
Czasopismo wojskowe
(1)
Czasopismo związkowe
(1)
Czerewacz, Donat (1921-2007)
(1)
De Kerkhove, Derrick (1944- )
(1)
Debata wyborcza
(1)
Demokracja
(1)
Dezinformacja
(1)
Dmowski, Roman (1864-1939)
(1)
Dochód narodowy
(1)
Donos
(1)
Dyplomacja
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dźwięk
(1)
Eco, Umberto (1932-2016)
(1)
Ekonomia polityczna socjalizmu
(1)
Emigracja polityczna
(1)
Exposé
(1)
Film
(1)
Film animowany
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Film polski
(1)
Filmoznawstwo
(1)
Filozofia kultury
(1)
Finanse
(1)
Temat: dzieło
SB a Lech Wałęsa
(2)
Kultura (czasopismo ; Paryż)
(1)
Nowiny (czasop.)
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Polska Kronika Filmowa
(1)
Super Nowości (czasop.)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1901-2000
(13)
1945-1989
(8)
1989-2000
(7)
2001-0
(7)
1989-
(5)
1918-
(1)
1939-1945
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Euroregion Tatry
(1)
Francja
(1)
Irak
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Twitter
(1)
Warszawa
(1)
Województwo opolskie (1950-1975)
(1)
Województwo opolskie (1975-1998)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Monografia
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Publicystyka
(4)
Blogi
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Reportaż
(3)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Felieton
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Mapa polityczna
(1)
Mapy
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Publicystyka polska
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(20)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(15)
Historia
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Językoznawstwo
(5)
Literaturoznawstwo
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
59 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. [308]-328.
Kod komunikacyjny męskości jako kategoria społeczno-kulturowa w Polsce i we Francji ; Czynniki kształtujące kod komunikacyjny męskości w Polsce i we Francji ; Kod komunikacyjny męskości w marketingu politycznym w Polsce i we Francji - ujęcie teoretyczne ; Kod komunikacyjny męskości w kształtowaniu wizerunku publicznego w marketingu politycznym - analiza porównawcza mediów polskich (z 2005 roku) i francuskich (z 2007 roku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [257]-280.
Kryzys zaufania społecznego ; Partie polityczne jako podmioty komunikowania ; Ewaluacja perspektyw komunikacyjnych partii politycznych ; Reputacja polityczna polskich partii a budowanie zaufania relacyjnego w komunikacji politycznej ; Aktywność komunikacyjna polskich partii zorientowana na kształtowanie relacji ; Wpływ wyzwań komunikacyjnych na aktorów politycznych ; O budowaniu zaufania i dylematach komunikacyjnych. Co mogą zrobić partie polityczne?
Problematyka poruszona w publikacji jest próbą połączenia ustaleń teoretycznych z analizą stanu faktycznego występującego w polskich partiach politycznych. Książka jest z jednej strony opracowaniem teoriopoznawczym, osadzonym w przeglądzie literatury krajowej i zagranicznej, z drugiej zaś – przedstawia realia funkcjonowania partii w Polsce. Wartość dodaną stanowi wykorzystanie materiału empirycznego pochodzącego z badań przeprowadzonych wśród parlamentarzystów, członków partii oraz partyjnej administracji. Monografia kierowana jest do osób zainteresowanych omawianą tematyką zarówno w kręgach akademickich, jak i naukowych oraz uczestniczących w życiu publicznym. Ustalenia badawcze mogą być wykorzystane w dydaktyce politologii oraz nauk o komunikacji społecznej i mediach, a aspekty dotyczące budowy zaufania zaciekawić polityków różnych szczebli, a także kandydatów w wyborach. [wydawnictwo.sejm.gov.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113845 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 1 (1 dodr.). - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2007. - 434, [1] s. : fot., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 414-421 i przy rozdz. Indeksy.
I. KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNE: 1. Nauka o komunikowaniu; 2. Komunikowanie - proces porozumiewania się ludzi; 3. Systemy komunikowania, II. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 4. Pojęcie procesu komunikowania politycznego; 5. Uczestnicy procesu komunikowania politycznego; 6. Propaganda polityczna jako forma komunikowania politycznego; 7. Kampanie polityczne i wyborcze jako forma komunikowania politycznego, III. NARZĘDZIA KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO - PERSPEKTYWA TECHNICZNA: 8. Profesjonalizacja komunikowania politycznego; 9. Marketing polityczny i wyborczy; 10. Polityczne public relations; 11. Reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [172]-176. - Indeks
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.
Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy ľ m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki. [PWN, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest skandal? ; 2. Narodziny skandalu medialnego ; 3. Skandal jako wydarzenie medialne ; 4. Natura skandalu politycznego ; 5. Skandale o podłożu seksualnym w polityce ; 6. Skandale finansowe w polityce ; 7. Skandale związane ze sprawowaniem władzy ; Konsekwencje skandali.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.3 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94870 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. [205]-218.
Audiowizualność internetu i uwarunkowania komunikowania w sieci ; Internet jako środowisko komunikowania politycznego ; Przekaz wideo - wazne narzędzie komunikowania politycznego w telewizji i internecie ; Analiza kanałów i wybranych przekazów partii parlamentarnych w portalu YouTube w latach 2011-2014 ;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104076 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [241]-262. Indeks.
R. 1 ZAGADNIENIA TEORETYCZNE: 1. Nowe media jako przedmiot badań naukowych: Nowe media – definicje: Wybrane społeczne i komunikacyjne aspekty nowych mediów ; 2. Komunikowanie medialne i polityczne na przełomie tysiącleci: Systemy komunikowania masowego u progu XXI wieku ; Nowe komunikowanie polityczne: Aktywność obywateli w społeczeństwie informacyjnym ; Aktywność obywateli - aspekty teoretyczne ; Teorie społeczeństwa informacyjnego ; R. 2 DEBATA PUBLICZNA: 1. Debata i sfera publiczna - perspektywa teoretyczna: Definicje ; Nowe media w teorii sfery publicznej – wprowadzenie ; 2. Charakterystyka nowych mediów jako przestrzeni obywatelskiej debaty: Racjonalność ; Refleksyjność ; Nastawienie na dialog ; Szczerość ; 3. Nowe media jako poszerzenie sfery publicznej: Pola poszerzenia ; Nowy medialny ekosystem ; 4. Nowa sfera publiczna: ograniczenia: Dostęp ; Brak równości uczestników debaty ; Komercjalizacja ; Dezinformacja ; R. 3 MOBILIZACJA POLITYCZNA: 1. E-mobilizacja - perspektywa teoretyczna: Definicje i klasyfikacje ; Cechy e-mobilizacji ; 2. Podmioty e-mobilizacji: Organizacje społeczne i polityczne ; Nowe ruchy społeczne ; 3. Przejawy e-mobilizacji: Transnarodowe usieciowienie aktywizmu ; Glokalna e-mobilizacja ; Haktywizm ; R. 4 WYBORY: 1. Nowe media w demokratycznych wyborach: Perspektywa e-demokratyczna ; Perspektywa marketingowa ; 2. E-kampanie: Rozwój e-kampanii ; Kampania przełomu - amerykańska kampania 2004 roku ; 3. Kampania wyborcza 2008 roku w USA: "Pierwsza prawdziwa e-kampania" ; Zmiany wzorców komunikacji politycznej w kampanii 2008 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97011 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Forum Semantyczne)
Na grzbiecie akronim serii: FS. Przyjęta nazwa redaktora: Małgorzata Guławska-Gawkowska.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Współfinansowanie: Uniwersytet Warszawski
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
I. Aspekt historyczny: Anna Just: O polityce, politykach i politycznym zachowaniu w XVII wieku w świetle dzieł Macieja Gutthätera-Dobrackiego ; Anna Maria Harbig: Hierarchia języków w szkołach Galicji w narracji urzędników habsburskich pod koniec XVIII wieku ; II. Aspekt terminologiczny: Michał Fijałkiewicz: Termin Europa Środkowa i jego konotacje ; Piotr Nagórka: Pojęcia wartości moralnych ks. prof. Józefa Tischnera. Diagnoza terminologiczna na podstawie cyklu telewizyjnego rozmów Józefa Tischnera z Jackiem Żakowskim „Tischner czyta katechizm” ; Urszula Topczewska: Język czy dyskurs? Refleksje metodologiczne nad przedmiotem badań politolingwistyki ; III. Aspekt pragmatyczny: Michał Basiak: O językowej polityce zacierania śladów kłopotliwej historii na przykładzie Centrum Bankowo-Finansowego (wcześniej siedziby Komitetu Centralnego PZPR) w Warszawie ; Małgorzata Guławska: Metafory zdrowia i choroby w świetle wielkich ideologii ; Albert Guziak: Wartościowanie językowe w komunikacji politycznej na przykładzie przekazów medialnych ; Agnieszka Kulczyńska: Montaż telewizyjnej debaty polityków jako narzędzie retoryczne – debata prezydencka we Francji (Emmanuel Macron – Marine Le Pen, 2017) ; IV. Aspekt translatoryczny: Tomasz Konik: Tłumaczenie a ideologia – o wyborach tłumacza (i/lub redaktora), świadomych i nie tylko ; V. Aspekt dydaktyczny: Karolina Zajączkowska: Ideologia w podręcznikach szkolnych do historii. Przykład bitwy pod Wiedniem w podręcznikach polskich i austriackich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110882 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 1 - 1 dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2007. - 434, [1] s. : fot., rys., wykr. ; 20 cm.
Bibliogr. s.414-421. Indeksy.
I.Komiunikowanie społeczne: 1.Nauka o komunikowaniu 2.Komunikowanie - proces porozumiewania się ludzi 3.Systemy komunikowania II.Komunikowanie polityczne - perspektywa teoretyczna: 1.Pojęcie procesu komunikowania politycznego 2.Uczestnicy procesu komunikowania politycznego 3.Propaganda polityczna jako forma komunikowania politycznego 4.Kampanie polityczne i wyborcze jako forma komunikowania politycznego III.Narzędzia komunikowania politycznego - perspektywa techniczna: 1.Marketing polityczny i wyborczy 2.Polityczne public relations 3.Reklama polityczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90780 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy
Bibliogr. s.[414]-421
I.Komiunikowanie społeczne: 1.Nauka o komunikowaniu 2.Komunikowanie - proces porozumiewania się ludzi 3.Systemy komunikowania II.Komunikowanie polityczne - perspektywa teoretyczna: 1.Pojęcie procesu komunikowania politycznego 2.Uczestnicy procesu komunikowania politycznego 3.Propaganda polityczna jako forma komunikowania politycznego 4.Kampanie polityczne i wyborcze jako forma komunikowania politycznego III.Narzędzia komunikowania politycznego - perspektywa techniczna: 1.Marketing polityczny i wyborczy 2.Polityczne public relations 3.Reklama polityczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 299-315.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Gdański
R. 1. KOMUNIKOWANIE A MARKETING: 1. Komunikacja a komunikowanie i komunikowanie się - rozważania definicyjne ; 2. Komunikacja a marketing ; R. 2. KOMUNIKOWANIE A MARKETING SPOŁECZNY: 1. Marketing społeczny ; 2. Komunikowanie w marketingu społecznym ; R. 3. Komunikowanie społeczne za pomocą kampanii: 1. Kampanie społeczne -wybrane aspekty ; 2. Komunikowanie kampaniami a władza ; R. 4. MARKETING SPOŁECZNY I JEGO WYKORZYSTANIE W POLSKIEJ POLITYCE: 1. Marketing społeczny w komunikowaniu rządowym w Polsce ; 2. Wykorzystywanie w polskim komunikowaniu rządowym narzędzi marketingu społecznego ; R. 5. ANALIZA RZĄDOWYCH INFORMACYJNYCH KAMPANII SPOŁECZNYCH: 1. Problem, czyli tematyka kampanii ; 2. Nadawca, czyli działania Departamentu Pożytku Publicznego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w przedmiocie wolontariatu ; 3. Realizacja kampanii społecznej ; 4. Cel, hasło, czas i zasięg kampanii ; 5. Odbiorca, czyli grupy docelowe podstawowe i poboczne ; 6. 4P kampanii "Nigdy nie jest za późno, by spełniać marzenia" ; 7. Partnerstwo, czyli piąte P ; 8. Ocena kampanii i jej skuteczności ; R. 6. KAMPANIE SPOŁECZNE POLSKICH RZĄDÓW W LATACH 1994-2015. ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ: 1. Jak badać komunikowanie rządowe za pomocą informacyjnych kampanii społecznych, czyli założenia metodologiczne ; 2. Kampanie społeczne w służbie polskiego rządu w latach 1994-2015 -analiza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107490 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Retoryka debaty : polskie wielkie debaty przedwyborcze 1995-2010 / Agnieszka Budzyńska-Daca. - [Warszawa] : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2015. - 407, [1] strona : ilustracje (głównie kolorowe) ; 21 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Bibliografia na stronach 365-[390]. Indeksy.
CZĘŚĆ I. DEBATA JAKO GATUNEK RETORYCZNY: I. Debata w różnych porządkach genologicznych: 1. Debata - definicje w opracowaniach z zakresu retoryki, 2. Debata jako gatunek ; II. U źródeł debaty. Praktyka i teoria: 1. W Grecji, 2. Rzymskie praktyki debat, 3. Debata jako praktyka testowania argumentów ; III. Retoryczna krytyka gatunków: 1. Perspektywa klasyczna, 2. Nowe spojrzenie na gatunki ; IV. Debata jako gatunek retoryczny: 1. Podmiot sprawczy debaty, 2. Kwestia sporna, 3. Porządek debaty, 4. Audytorium, 5. Rytualny charakter. CZĘŚĆ II. POLSKIE WIELKIE DEBATY PRZEDWYBORCZE: I. Wielkie debaty przedwyborcze: 1. Obszary i kierunki badań, 2. Telewizyjne debaty przedwyborcze w wybranych krajach, 3. Format debaty - problemy i badania ; II. Formaty debat przedwyborczych - perspektywa retoryczna: 1. Sytuacje retoryczne finałowej debaty przedwyborczej, 2. Debaty przedwyborcze a debaty konkursowe, 3. Reguły interakcji w formatach konkursowych, 4. Model interakcji w obrębie jednej sekwencji tematycznej, 5. Reguły interakcji w polskich telewizyjnych debatach przedwyborczych z lat 1995–2010 ; III. Etos, logos, patos: 1. Uwagi wstępne, 2. Konstrukcja sporu a środki dowodzenia, 3. Wokół etosu, 4. Wokół patosu, 5. Wokół logosu ; IV. Strategie etosowe polityków w polskich finałowych debatach przedwyborczych (1995–2010): 1. Wprowadzenie do analiz, 2. Debaty w 1995 roku między Lechem Wałęsą a Aleksandrem Kwaśniewskim, 3. Debaty w 2005 roku między Lechem Kaczyńskim a Donaldem Tuskiem, 4. Debata w 2007 roku między Aleksandrem Kwaśniewskim a Jarosławem Kaczyńskim, 5. Debata w 2007 roku między Jarosławem Kaczyńskim a Donaldem Tuskiem, 6. Debata w 2007 roku między Aleksandrem Kwaśniewskim a Donaldem Tuskiem, 7. Debaty w 2010 roku między Bronisławem Komorowskim a Jarosławem Kaczyńskim, 8. Wnioski z analiz - porównanie etosów polityków w debatach ; V. Pytania w debatach: 1. Pytania w debatach z perspektywy założeń gatunku - uwagi wstępne, 2. Pytania w polskich finałowych debatach przedwyborczych z lat 1995–2010 ; VI. Moderator: 1. Retoryczna rola moderatora, 2. Moderator w finałowych debatach przedwyborczych w USA, 3. Strategie moderowania, 4. Moderatorzy w polskich finałowych debatach przedwyborczych (1995–2010) ; VII. Retoryka przestrzeni i czasu: 1. Przestrzenie debaty, 2. Czas(y) debaty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111614 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The war on the West" 2022.
Na okładce: Najwyższy czas obalić niespójne argumenty krytyków Zachodu.
Dlaczego tak skupiamy się na grzechach zachodniej cywilizacji, skoro w tej chwili w Chinach działają obozy koncentracyjne? Krytyczne podejście do zachodniej kultury jest ostatnio bardzo modne. Czasami jest to niewątpliwie potrzebne, jednak w wielu przypadkach antyzachodnia retoryka podkopuje fundamenty naszej cywilizacji. W końcu, jeśli odrzucamy idee Kanta, Hume'a i Milla z powodu ich opinii na temat rasy, to czy nie powinniśmy odrzucić również Marksa, w którego pracach jest tak wiele rasistowskich i antysemickich wątków? Ameryka ma problem z rasizmem, ale to samo można powiedzieć o Bliskim Wschodzie i Azji. Co gorsza, korzyści z tej sytuacji odnoszą wrogowie demokracji i łamiące prawa człowieka reżymy, które dzięki temu starają się odwrócić uwagę od swoich przestępstw. Mordujący własny naród dyktatorzy chętnie powtarzają modne hasła i retorykę ruchów antyrasistowskich, jednocześnie wzmacniając swoje autorytarne rządy. Jeśli chcemy, by Zachód przetrwał, musimy go bronić. W swojej najnowszej książce Douglas Murray występuje w obronie zachodniej cywilizacji. Pokazuje, jak wielu ludzi o dobrych intencjach zostało oszukanych przez obłudną antyzachodnią retorykę, oraz obala niespójne argumenty krytyków Zachodu. [Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111730 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe media w systemie komunikowania : polityka / pod red. Marka Jezińskiego. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2011. - 233 s. : il. (w tym kolor.), fot., wykr. ; 23 cm.
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. przy pracach.
Internet - nowa (?) przestrzeń dyskursu politycznego (pragmatyka, struktura, język) ; Władza w sieci ; O (nie)nowych konsekwencjach nowych mediów. Szkic krytyczny ; Internet jako narzędzie walki w polskiej polityce ; Udział nowych mediów w kształtowaniu opinii publicznej ; Marketing polityczny, semioza i Internet w perspektywie psycho-antropologicznej ; Polityk w Internecie - między wpływem politycznym a manipulacją opinią publiczną ; Obywatel online / konsument polityki - nowe media a proces marketyzacji komunikacji politycznej ; Wizerunek Polski w Unii Europejskiej w świetle doniesień prasowych ; Kampania prezydencka online - USA 2008 ; Ewolucja prawnej koncepcji zawodu dziennikarza w Hiszpanii ; Od Chile do Kuby - digital divide a rozwój Internetu w obrębie wspólnoty latynoskiej ; Wykorzystanie Internetu do realizacji zadań PR w administracji publicznej ; Internet w systemie komunikacji jednostek samorządu terytorialnego z otoczeniem. Doświadczenia podkarpackich samorządów ; Kolor w obrazie politycznym ; Multimedialny obraz polityki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97620 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ptak Dodo czyli Co mówią do nas politycy / Michał Rusinek. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Znak, 2023. - 314, [5] stron ; 21 cm.
Informacja czy propaganda? Michał Rusinek rozbraja język polityków (nie tylko przed wyborami). "Dziady” i dziadersi. Odmieniane przez wszystkie przypadki lex Czarnek i Polski Ład. Wojna. Dobra zmiana? Słowa, które docierają do naszych uszu ze wszystkich stron. Zakażają rozmowy przy stole, przenikają niepostrzeżenie do języka dzieci, zniekształcają widzenie świata. Jak się przed nimi bronić? Myśleć samodzielnie i nie dać się uśpić. Michał Rusinek od lat uważnie wsłuchuje się w język polityków, wyjaśnia rządzące nim mechanizmy i alarmuje, byśmy sami byli czujni. Wie, że manipulacji w przestrzeni publicznej nie da się za bardzo zmierzyć (chyba że w sasinach), ale przekonuje, że można ją zdemaskować i rozbroić. Czy nauczy nas to odróżniać informację od propagandy? Nie potwierdzamy, nie zaprzeczamy. Ale wiedza o tym wszystkim należy nam się jak psu… micha! [www.znak.com.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kraj, w którym umrę / Marcin Matczak. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Znak, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
Myślenie o śmierci daje dobrą perspektywę. Czy zastanawialiście się kiedyś, jak będzie wyglądała Polska bez was? Za 50, 60 czy 100 lat? Czy zapanuje w niej chaos polityczny i moralny, a w badaniach opinii publicznej wszyscy będą mówić, że stracili sens życia? Czy raczej chaos ktoś zastąpi zamordyzmem - porządkiem narzuconym siłą? A może nie będzie tak źle? Czy nieuchronnie staczamy się w skrajności? Jakie są konsekwencje tego, że uśmierciliśmy Boga? Jak nowe technologie, mem i beka stały się terapiami, dzięki którym próbujemy sobie radzić z rzeczywistością? Dlaczego emocje wyparły racjonalne myślenie i jak bardzo jest to niebezpieczne? Czy unikacze różnorodności mogą się dogadać z jej piewcami? W nowej książce Marcin Matczak próbuje zrozumieć, jak zmienia się Polska pod wpływem przenikającej nasze życie publiczne propagandy nienawiści. Wyjaśnia, że szaleństwo polaryzacji i dążenie do wzajemnego unicestwienia nikomu nie przyniosą korzyści. Obnaża techniki, którymi posługują się populiści - zarówno prawicowi, jak i lewicowi - demaskuje ich działania, markujące tworzenie lepszej przyszłości, a w istocie prowadzące do destrukcji. [Wydawnictwo Znak, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112776 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polityki sieciowej popkultury / Jakub Nowak. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017. - 462 strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 427-453. Indeks.
CZ. I. PODSTAWY TEORETYCZNE: R. 1. KONTEKSTY ANALIZY: 1. Triada polityka-media-kultura i jej implikacje ; 2. Dwie lupy, czyli pożytki z interdyscyplinarności ; 3. O kilku problemach z badaniem współczesnych kultur popularnych online ; R. 2. KLUCZOWE KATEGORIE: 1. Nowa rzeczywistość, stara (?) teoria ; 2. Stuart Hall: odkurzanie elementarza ; 3. Hall a Foucault: artykulacja - ideologia - dyskurs – władza ; 4. O definiowaniu kultury popularnej ; R. 3. METODY BADAWCZE: CZĘŚĆ II. NOWE MEDIA (STRATEGIE): R. 4. NOWE MEDIA JAKO KULTUROWY KONSTRUKT: 1. Medialność a mediacja: media jako społeczne praktyki ; 2. Nowe, nowe nowe i jeszcze nowsze media ; 3. Problemy z etykietami i perspektywą ; 4. Kulturowa dyspersja i radykalna dekontekstualizacja ; R. 5. SIECIOWY PRZEMYSŁ KULTURY: 1. Dialektyka pojęcia przemysłu kultury ; 2. Rynki i prawo autorskie - kilka uwag ; 3. Kulturowa gospodarka sieciowych przemysłów: stare modele w nowych czasach ; R.6. HEGEMONIE SIECI: 1. Dyskursy nowych mediów ; 2. Oprogramowanie jako technologia codzienności ; 3. Maszyna widzialności i władza ; CZ. III. KULTURY POPULARNE (TAKTYKI): R. 7. POPKULTURA ONLINE: KONTEKSTY: 1. Sieciowa mediatyzacja popkultury ; 2. Popkulturyzacja mediów ; R. 8. GATUNKI I PRAKTYKI: 1. Asymetryczna dialektyka mediów a specyfika gatunków online ; 2. Z modelu Halla (1): infrastruktura techniczna + stosunki produkcji ; 3. Z modelu Halla (2): struktury wiedzy ; 4. O nieprzyzwoitości sieciowej popkultury ; R. 9. POLITYKA I POPKULTURA: POWAŻNA ZABAWA W PROTEST: 1. (Nowe) media protestu ; 2. Tożsamość a kultura sprzeciwu ; CZ. IV. PODSUMOWANIA I INTERPRETACJE: R. 10. NOWA SIECIOWA POPKULTURA: 1. O aparacie instytucjonalnym nowych mediów ; 2. Problematyczne uczestnictwo ; 3. Koszty uczestnictwa: polityczna ekonomia popkultury online ; R. 11. POLITYKA REPREZENTACJI ONLINE: 1. Awers: potężne i tajemnicze nowe media ; 2. Rewers: sieć jako medium artykulacji ; R. 12. NOWA POLITYKA: Nowe media jako przestrzeń aktywności politycznej ; Wyzwania nowych hegemonii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106486 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Bibliografia na stronach [347]-369. Indeks.
R. I. JĘZYK POLITYKI, JĘZYK POLITYKÓW: 1. Badania nad dyskursem ideologicznym ; 2. Nowomowa. Redukowanie języka ; 3. Retoryka nienawiści ; R. II. MIĘDZY III RZECZYPOSPOLITĄ A POLSKĄ "DOBREJ ZMIANY": 1. Narodziny i konwulsje IV RP (2005-2007) ; 2. III RP. Reaktywacja (2007-2015) ; 3. Rzeczpospolita dobrej zmiany (2015-2019). Poszukiwania (nowego?) uniwersum ; R. III. WOJNA POLSKO-POLSKA. SYMBOLICZNA CZY IDEOLOGICZNA ZMIANA FRONTU?: 1. "Casus belli". Pierwsza próba sił, pozycjonowania przeciwnika ; 2. Podstawy ideologiczne. Polska liberalna vs Polska solidarna ; 3. Rzeczpospolita obojga plemion. Epitety, etykiety, inwektywy ; R. IV. MOWA POGARDY. SZLACHETNI MY I GROŹNI ONI: 1. "Invectiva oratio". Nienawiść w języku polityki ; 2. Kto zaczął? W poszukiwaniu źródeł politycznego konfliktu ; 3. Odzyskiwanie godności. Polaryzowanie społeczeństwa ; R. V. KONTRRZECZYWISTOŚĆ MEDIALNA. INFORMACJA W CZASACH POSTPRAWDY: 1. Zawłaszczenie mediów publicznych. Kiedy rozpoczął się proces polityzacji mediów w Polsce? ; 2. Dziennikarze niepokorni. Szturmowe brygady walczące o prawdę" ; 3. Bejsbol propagandy. Ideologia zamiast informacji ; R. VI. NEKROPOLITYKA. W STRONĘ NOWEJ "RZECZYWISTOŚCI EMOCJONALNEJ": 1. Kult smoleński. Stronniczy dyskurs medialny ; 2. Komisje sępoleńskie. Dochodzenie do prawdy ; 3. Sacrum i profanum. Budowanie mitu "niedokończonej misji" ; R. VII. WSTAWANIE Z KOLAN. ALTERNATYWNE WIZJE POLITYKI ZAGRANICZNEJ: 1. Odzyskanie MSZ. koniec z akceptacją symetrii ; 2. Inne spojrzenie na UE. Zielona wyspa czy kondominium? 3. Polska od bieguna do bieguna. gafy, wypadki, potknięcia ; R. VIII. POLITYKA SAUTÉ. STYL, FORMA I POTĘGA SMAKU: 1. Polskie nagrania. Polityka w wersji audio ; 2. "Koryto plus". Pokora, praca, umiar ; 3. Mieszkańcy dzikiego kraju. Ojczyzna-polszczyzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108022 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi zmodyfikowaną i uzupełnioną część rozprawy doktorskiej.
Bibliografia na stronach [283]-306. Indeks.
R. I. HISTORIA POLSKIEJ KRONIKI FILMOWEJ: 1. Geneza i tradycje kroniki filmowej ; 2. Twórcy ; R. II. OBRAZY PAŃSTWA: 1. Ustrój państwa ; 2. Liderzy partyjni ; R. III. OBRAZY SPOŁECZEŃSTWA: 1. Robotnicy ; 2. Chłopi ; 3. Inteligencja i środowiska twórcze ; 4. Duchowieństwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-323(438) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109041 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej