Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(72)
Forma i typ
Książki
(67)
Poradniki i przewodniki
(22)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Audiobooki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Filmy i seriale
(1)
Dostępność
dostępne
(91)
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(35)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(5)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(10)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(5)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(5)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Kubiak Jolanta
(3)
Miller Katarzyna (1962- )
(3)
Papadopoulos Linda (1971- )
(3)
Banasiak Jan
(2)
Czerwiński Kazimierz (edukacja)
(2)
Erikson Thomas (1965- )
(2)
Garvin Charles D. (1929- )
(2)
Gryżewski Andrzej (psycholog)
(2)
Lilienfeld Scott O. (1960- )
(2)
Sagan Dariusz
(2)
Seabury Brett A
(2)
Suchecki Jacek (1950- )
(2)
Zaborowski Zbigniew (1926-2006)
(2)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Arnkil Tom Erik (1950- )
(1)
Basu Rintu
(1)
Bergmann Tom (1977-)
(1)
Beyerstein Barry L. (1949- )
(1)
Bigaj Laura
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brent Mike
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Błaż Agata
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Carnegie Dorothy (1912- )
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Chang Jill
(1)
Chapman Gary D. (1938- )
(1)
Cichawa Paweł
(1)
Cooper Ian
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Davis Martha (1947- )
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbrowska Aleksandra (pedagogika)
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Fanning Patrick
(1)
Fiedor Marian
(1)
Fonfara Andrzej
(1)
Gałuszka Anita
(1)
Giblin Les
(1)
Giżyńska Suzan
(1)
Golec Danuta
(1)
Greene Ross W
(1)
Griffin Todd
(1)
Grzesiuk Lidia (1942- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gładysek Joanna
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Haduła Aleksandra
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Heller Rachel (1970- )
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Karinch Maryann (1953- )
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Kirwil Lucyna
(1)
Knopek Łukasz
(1)
Komorowska Marta (tłumaczka)
(1)
Kompanowski Michał
(1)
Kołodziej Beata (1964- )
(1)
Kreisman Jerold J. (1947- )
(1)
Kubiczek Jan
(1)
Kuziak Michał (1970- )
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Larsson Liv (1964- )
(1)
Laskowski Łukasz
(1)
Lennecke Kirsten
(1)
Levine Amir
(1)
Lipski Jan Tomasz
(1)
Luboński Paweł (1958- )
(1)
Lynn Steven J
(1)
Machura Witold
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Mannix Kathryn (1959- )
(1)
Martin Anna
(1)
Martin Sharon (1971- )
(1)
Maruszkin Małgorzata
(1)
Mażul Ewa
(1)
McKay Matthew
(1)
Mills Anna (trener PBP)
(1)
Moran Paddy-Joe
(1)
Moskal Maria
(1)
Niebrzydowski Leon (1931-2003)
(1)
Oponowicz Karolina (1978- )
(1)
Owczarek Artur
(1)
Owsiak Jerzy
(1)
Pawłowska-Montwiłł Bożenna
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Pell Arthur R
(1)
Podgórecki Józef
(1)
Płaszczyński Eugeniusz
(1)
Radziszewski Piotr (1970- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(66)
Język
polski
(64)
angielski
(1)
Odbiorca
Rodzice
(3)
Nauczyciele
(2)
Pedagodzy
(2)
Psychoterapeuci
(2)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Film amerykański
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(47)
Stosunki interpersonalne
(26)
Komunikacja społeczna
(25)
Relacje międzyludzkie
(14)
Osobowość
(6)
Rozmowa
(6)
Kobieta
(5)
Konflikt
(5)
Internet
(4)
Małżeństwo
(4)
Motywacja
(4)
Mężczyzna
(4)
Nauczyciele
(4)
Negocjacje
(4)
Perswazja
(4)
Przyjaźń
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rozwiązywanie konfliktów
(4)
Uczucia
(4)
Choroby psychiczne
(3)
Dzieci
(3)
Inteligencja (psychologia)
(3)
Interakcje społeczne
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Lekarze a pacjenci
(3)
Miłość
(3)
Opieka społeczna
(3)
Pamięć
(3)
Rodzina
(3)
Spostrzeganie
(3)
Zarządzanie
(3)
Asertywność
(2)
Interakcja wychowawcza
(2)
Kompetencje emocjonalne
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Leczenie
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Mózg
(2)
Ontogeneza
(2)
Postawy
(2)
Praca społeczna
(2)
Problemy małżeńskie
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Public relations
(2)
Relacja romantyczna
(2)
Satysfakcja ze związku
(2)
Socjotechnika
(2)
Spożycie
(2)
Starzenie się
(2)
Studenci
(2)
Sukces
(2)
Służba zdrowia
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Telewizja
(2)
Teoria systemów
(2)
Uczenie się
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Świadomość
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Administracja
(1)
Agresywność
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Aptekarstwo
(1)
Autyzm
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Barwy
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Bralczyk, Jerzy (1947- )
(1)
Celebryci
(1)
Charakter
(1)
Choroby prostaty
(1)
Chorzy
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Chorzy z pogranicznymi zaburzeniami osobowości
(1)
Czasopisma
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Eichelberger, Wojciech (1944- )
(1)
Empatia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Film animowany
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Gimnazja
(1)
Gniew
(1)
Graffiti
(1)
Grupy społeczne
(1)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Life, animated
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(25)
Poradniki
(8)
Opracowanie
(6)
Wydawnictwa popularne
(3)
Publicystyka
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Film animowany
(1)
Film dokumantalny
(1)
Kompendium
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(38)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(10)
Medycyna i zdrowie
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Historia
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
72 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "What men say, what women hear" 2009.
Bibliogr. s. 195-[202].
Dwoje kochających się ludzi powinno porozumiewać się z łatwością. Dlaczego zatem zdarza się tak, że komplement partnera: Świetnie wyglądasz", kobieta odbiera jako: "Miło, ze chociaż raz się postarałaś"? W książce "Co mówią mężczyźni, co słyszą kobiety" L. Papadopoulos opisuje typowe nieporozumienia, do jakich dochodzi, gdy interpretujemy wypowiedzi partnera przez pryzmat własnych pragnień i potrzeb bądź uprzedzeń czy lęków. Autorka wskazuje najczęstsze błędy rozumowania i pomaga przewartościować nasz sposób myślenia o sobie nawzajem i otaczającym nas świecie, tak abyśmy potrafili stworzyć szczęśliwy, oparty na szczerości związek. [Rebis, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W wyd. oryg. i na okł. odmienna kolejność aut.: Matthew McKay, Martha Davis, Patrick Fanning.
Bibliogr. s. [333]-336.
I. UMIEJĘTNOŚCI PODSTAWOWE: 1. Sztuka słuchania ; 2. Odsłanianie się ; 3. Ekspresja. II. UMIEJĘTNOŚCI NA POZIOMIE ZAAWANSOWANYM: 4. Język ciała ; 5. Parajęzyki metakomunikaty ; 6. Ukryte programy ; 7. Analiza transakcyjna ; 8. Precyzowanie wypowiedzi ; 9. Kultura i rodzaj. III. SZTUKA RADZENIA SOBIE W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH: 10. Trening asertywności ; 11. Uczciwa kłótnia ; 12. Negocjacje. IV. SZTUKA KOMUNIKOWANIA SIĘ W SYTUACJACH TOWARZYSKICH: 13. Przedwczesne osądy ; 14. Nawiązywanie kontaktu. V. SZTUKA POROZUMIEWANIA SIĘ W RODZINIE: 15. Sztuka rozmawiania o seksie ; 16. Sztuka komunikowania się z dziećmi ; 17. Komunikowanie się w rodzinie. VI. UMIEJĘTNOŚĆ WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI: 18. Wywieranie wpływu ; 19. Małe grupy ; 20. Przemawianie na forum publicznym ; 21. Rozmowa-wywiad.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91920 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Królowa czy niewolnica [Dokument dźwiękowy] : dlaczego sposób, w jaki dotąd budowałaś relacje nie działa? / Beata Kołodziej. - Nowy Sącz : RTCK, [2016]. - 2 płyty CD (2 godz. 38 min 56 s.) : digital, stereo ; 12 cm + Dod. druk.: 17, [6] s.
Czas trwania: 2 godz. 38 min 56 s.
Lektor zapowiedzi: Łukasz Knopek.
Konferencja zarejestrowana w dniu 05. 03. 2016 r. w Nowym Sączu.
Nagranie w formacie mp3.
Wyobraź sobie, że jesteś ekspertem w wybranej dziedzinie, a pomimo tego wciąż słyszysz, że się na tym nie znasz... Frustrujące? W takiej sytuacji jest dziś większość kobiet, które są naturalnymi ekspertami od relacji, jednak dopasowując się do męskiego świata, dają sobie narzucić błędny sposób funkcjonowania w tej sferze. Taki styl życia finalnie nie tylko nie służy kobietom, ale unieszczęśliwia także mężczyzn. Dlaczego tak jest? Jesteś stworzona do relacji, jednak kiedy wszystkimi siłami i za wszelką cenę chcesz zatrzymać miłość, konfrontujesz się z mężczyzną, który z taką samą siłą i determinacją broni swojej wolności. Na tym polu rodzi się cała paleta wyzwań i przeciwności. Czy to starcie jest nieuniknione? Czy jest sposób, aby pogodzić miłość z wolnością i budować szczęśliwą, satysfakcjonującą i cudownie rozwijającą obie strony relację? O tym właśnie jest ta publikacja. [RTCK, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz. KM/CD 1536 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To książka wyjątkowa pod każdym względem. Powinien ją przeczytać każdy Polak. Rodzic, szef, podwładny, polityk, dziennikarz, trener, mąż i żona, sprzedawca i księgowyů Każdy, kto chce się dobrze czuć dłużej niż parę chwil i każdy, kto chce mieć pozytywny wpływ na innych, dać im energetycznego kopa. Każdy, kto chce utrzymać pracę, awansować czy budować związek oparty na zaufaniu, zrozumieniu i nieustannej ciekawości drugiej osoby. "Głaskologia" powinna być obowiązkową lekturą szkolna. To nie tylko książka, ale swego rodzaju efektywna filozofia postępowania. Jest to lektura fascynująca, wciągająca i taka, która nie pozwala o sobie zapomnieć. Bogata merytorycznie, rzeczowa, dowcipna, konkretna i mądra. Momentami bezpardonowa. Na pewno nietuzinkowa. Autor sprawnie balansuje między przykładami, wynikami najnowszych badań a metaforami pomagającymi zapamiętać najważniejsze wnioski. [Instytut Kreowania Skuteczności, 2013]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [167]-169. Indeksy.
1. Wprowadzenie: znaczenie wywierania wpływu; 2. Zrozumienie środowiska wywierania wpływu: ogólny obraz; 3. Postawy i umiejętności związane z wywieraniem wpływu: co wnosisz do grupy?; 4. Styl wywierania wpływu: twardziel, najlepszy kumpel, słoń w składzie porcelany czy idealista?; 5. Świadomość innych: "Postawić się w ich sytuacji"; 6. Metody i techniki: jak korzystać z dostępnych narzędzi; 7. Wybór i wprowadzenie w życie własnej strategii wywierania wpływu: zastosowanie praktyczne; 8. Podsumowanie: wskazówki, techniki i przesądy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "What men say, what women hear" 2009.
Bibliografia na stronach 195-[202].
Dwoje kochających się ludzi powinno porozumiewać się z łatwością. Dlaczego zatem zdarza się tak, że komplement partnera: Świetnie wyglądasz", kobieta odbiera jako: "Miło, ze chociaż raz się postarałaś"? W książce "Co mówią mężczyźni, co słyszą kobiety" L. Papadopoulos opisuje typowe nieporozumienia, do jakich dochodzi, gdy interpretujemy wypowiedzi partnera przez pryzmat własnych pragnień i potrzeb bądź uprzedzeń czy lęków. Autorka wskazuje najczęstsze błędy rozumowania i pomaga przewartościować nasz sposób myślenia o sobie nawzajem i otaczającym nas świecie, tak abyśmy potrafili stworzyć szczęśliwy, oparty na szczerości związek. [Rebis, 2009]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "What men say, what women hear" 2009.
Bibliografia na stronach 195-[202].
Dwoje kochających się ludzi powinno porozumiewać się z łatwością. Dlaczego zatem zdarza się tak, że komplement partnera: Świetnie wyglądasz", kobieta odbiera jako: "Miło, ze chociaż raz się postarałaś"? W książce "Co mówią mężczyźni, co słyszą kobiety" L. Papadopoulos opisuje typowe nieporozumienia, do jakich dochodzi, gdy interpretujemy wypowiedzi partnera przez pryzmat własnych pragnień i potrzeb bądź uprzedzeń czy lęków. Autorka wskazuje najczęstsze błędy rozumowania i pomaga przewartościować nasz sposób myślenia o sobie nawzajem i otaczającym nas świecie, tak abyśmy potrafili stworzyć szczęśliwy, oparty na szczerości związek. [Rebis, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [460]-489. Indeksy.
I. ELEMENTY KONFLIKTU: 1. Natura konfliktu: Dlaczego warto zajmować się konfliktami? ; Przykład na początek ; Definicja konfliktu ; Destruktywny konflikt ; Słowa zachęty ; Streszczenie ; Najważniejsze terminy ; Pytania sprawdzające ; 2.Postrzeganie konfliktu ; Twoja historia ; Negatywne podejście do konfliktu ; Pozytywne podejście do konfliktu ; Metafory czynią różnicę ; Soczewkowy model konfliktu ; Wpływ płci kulturowej i filtry z nią związane ; Wpływ kultury i filtry kulturowe ; Streszczenie ; Najważniejsze terminy ; Pytania sprawdzające ; 3.Cele i interesy ; Rodzaje celów: TRIP ; Przenikanie się celów TRIP ; Cele zmieniają się podczas interakcji ; Jasność celów ; Wspólne cele ; Streszczenie ; Najważniejsze terminy ; 4.Władza. Struktura konfliktu ; Czym jest władza? ; Perspektywy władzy ; Relacyjna teoria władzy ; Indywidualne źródła władzy ; Ocena wielkości władzy - podejście relacyjne ; Brak równowagi władzy ; Konstruktywne równoważenie władzy ; Sposoby równoważenia władzy ; Streszczenie ; Najważniejsze terminy ; 5.Style i taktyki ; Istota stylów i taktyk ; Ocena własnego stylu ; Unikam czy angażuję się? ; Unikanie ; Rywalizacja ; Kompromis ; Przystosowanie ; Współpraca Ograniczenia związane z badaniami nad stylami zachowania w konflikcie ; Dynamika interakcji ; Elastyczność warunkiem konstruktywnego konfliktu ; II INTERWENCJA: 6.Ocena konfliktów ; Wprowadzenie do oceny ; Teoria systemów. Struktura organizująca ; Rozpoznawanie wzorców konfliktu ; Wzorce systemowe ; Analiza metaforyczna/dramatyczna ; Szkicowanie koalicji - kto w niej jest, a kto poza nią? ; Konfliktowe trójkąty ; Reguły systemowe ; Mikrozdarzenia ; Obserwacja i wywiady ; Przewodniki oceny ; Streszczenie ; Najważniejsze terminy ; Pytania sprawdzające ; 7.Moderowanie własnych konfliktów ; Trzy podejścia do zmiany ; Osobiste zmiany i wybory ; Umiarkowany poziom: sfera skuteczności Wybory związane z unikaniem ; Wybory związane z eskalacją konfliktu ; Konflikt i emocje ; Sposoby konstruktywnej komunikacji ; Przykłady formuł komunikacyjnych pomocnych w moderowaniu konfliktów ; Postscriptum - do dalszej edukacji ; 8.Negocjowanie wspólnych korzyści ; Negocjacje w życiu codziennym ; Negocjacje są częścią rozwiązywania konfliktu ; Negocjacje i kultura ; Równoważenie władzy ; Podejścia do negocjacji ; Język współpracy ; Fazy rywalizacji i współpracy ; Zasady współpracy ; 9.Interwencje osób trzecich ; Konieczność włączenia się w konflikt osób trzecich ; Pożytki płynące z wykorzystania kompetentnych osób trzecich ; Interwencje nieformalne ; Kontinuum formalnych interwencji ; Kiedy decyduje osoba z zewnątrz ; Kiedy strony podejmują decyzję ; Mediacja - porozumienie czy transformacja? ; Proces mediacji i wymagane umiejętności ; Zasady i system prowadzenia sporu ; 10.Uzdrawianie złamanej gałęzi: przebaczenie i pojednanie Gary W. Hawk, Uniwersytet Montana ; Przebaczenie i pojednanie w kontekście konfliktów międzyludzkich ; Definicje przebaczenia ; Co to znaczy przebaczać? ; Błędne koncepcje na temat przebaczenia ; Kiedy władzy brakuje równowagi ; Pamięć ; Decyzja czy proces? ; Przebaczenie jako proces ; Pułapki przebaczenia i pojednania ; Personalny i interpersonalny wymiar przebaczenia ; Gotowość do przebaczenia i pojednania ; Gesty ; Wartość oraz ograniczenia przeprosin ; Zmiana punktu widzenia - przyjmowanie przebaczenia i wybaczanie samemu sobie ; Pojednanie - ostatni etap podróży ; Konkluzja ; 11.Zapobieganie destruktywnemu konfliktowi ; Definicja zapobiegania ; Znaczenie zapobiegania ; Fundamentalne wartości prowadzą do najlepszych praktyk ; Wyciągaj naukę z własnych doświadczeń ; Rozpoznawanie cykli. Gdzie się znajdujesz w całościowym obrazie konfliktu? ; Zapobieganie destruktywnemu unikaniu ; Zapobieganie destruktywnej eskalacji ; Interwencje zapobiegawcze ; Zmiana osobista, aby zapobiegać konfliktom ; Ostatecznie kluczem jest komunikacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Training International : polski menedżer w anglojęzycznej korporacji)
Na okł.: W dwóch językach: po polsku i po angielsku.
Bibliogr. s. 192.
Równolegle tekst pol. i angielski.
Czy zdarzało się Wam, że musieliście prowadzić swobodną rozmowę z kolegami czy partnerami biznesowymi i chcieliście zrobić na nich dobre wrażenie? Ta książka pokazuje, jakich technik rozmowy należy użyć, by osiągnąć zamierzony cel i jak za pomocą mowy ciała udoskonalić swój wizerunek. Ponadto można w niej znaleźć informacje o konwencjach, jakich należy przestrzegać podczas prowadzenia rozmów towarzyskich. [BC Edukacja, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-68029 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inteligencja ++)
Poradnik dotyczący umiejętności zadawania pytań, dla wszystkich którzy chcą doskonalić się i rozwijać wewnętrznie. "Dobre pytanie jest kluczem douzyskania tego, czego się chce a jednocześnie sztuką, która wymaga od nas świadomej pielęgnacji". Znajdziemy tu porady dotyczące: zadawania pytań w trudnych sytuacjach, dostrajania sie do drugiej osoby, róznych sposobów reagowania na odpowiedzi. [Merlin, 2008]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka mówienia : poradnik praktyczny / [Michał Kuziak]. - Warszawa ; Bielsko-Biała : Wydaw. Szkolne PWN, cop. 2008. - 288 s. : il. ; 21 cm.
(ParkEdukacja)
Na okł. podtyt.: Jak mówić, aby zostać wysłuchanym? Jak przygotować mowę? Jak wywierać wpływ na innych?
Bibligr. przy rozdz.
Sprzeczka o budżet domowy, przemówienie na wiecu, rozmowa z przyszłym pracodawcą, egzamin ustny przed komisją czy też składanie życzeń urodzinowych - to tylko nieliczne sytuacje, w których każdy z nas, wcześniej czy później, z pewnością się znajdzie. Warto więc poćwiczyć sztukę mówienia, aby nasi słuchacze nie tylko wysłuchali nas do końca, ale takżeů dobrze zrozumieli. [Wydaw. Szkolne PWN, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-80 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-80 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-80 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja w zespole / Kirsten Lennecke ; [tł. Łukasz Laskowski]. - Wyd. 1 pol. / pod red. Artura Owczarka. - Wrocław : MedPharm Polska, cop. 2007. - VII, 140 s. : il. ; 17 cm.
(CheckAp)
Bibliogr. s. 137. Indeks.
Gdy ludzie zaczynają współpracować, to dostrzegają siebie, reagują na siebie, wymieniają między sobą informacje - komunikują się. Niniejsza książka zawiera wiele przykładów zaczerpniętych z codziennego życia apteki. Poruszono w niej istotne tematy, dotyczące m. in.: umiejętności porozumiewania się i współpracy, wyrażania i przyjmowania krytyki, mobbingu, dyspozycyjności pracowników, rozmów o podwyżkach. Komunikacja w zespole to gwarancja efektywnej pracy w aptece! [Merlin, 2007]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC psychologii komunikacji / Elżbieta Sujak. - Wydanie 2. - Kraków : Wydawnictwo WAM, copyright 2021. - 93, [2] strony : rysunki ; 20 cm.
Bibliografia na stronie [95].
Pragniemy, by nasze znajomości były wartościowe - zarówno w pracy, jak i prywatnie. Zależy nam na kontaktach pełnych przyjaźni i zaufania. A jednak bardzo często mierzymy się z sytuacjami takimi jak brak akceptacji, umiejętnego słuchania czy okazywania uczuć. Dajemy sobą manipulować i zderzamy się z rozmaitymi blokadami, które przeszkadzają nam w podejmowaniu naturalnej oraz satysfakcjonującej komunikacji. Jak umiejętnie nawiązywać relacje, dbać o nie i być szczęśliwym? Ta książka powstała dzięki wieloletniej praktyce prowadzenia warsztatu komunikacyjnego i stanowi przystępne kompendium wiedzy na temat podstaw oraz założeń psychologii komunikacji. Wprowadzenie zmian w sposobie komunikacji i objęcie jej pełniejszą świadomością bieżącą pozwala wpływać korygująco na relacje panujące między osobami, a także - co bodaj najważniejsze - zapobiegać kryzysom więzi międzyludzkich. [Wydawnictwo WAM, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Na książce także nazwa marki: Sensus.
Bibliografia na stronie 160.
Różnice zdań - w pracy, w domu, w życiu publicznym i prywatnym - są czymś najzupełniej normalnym. Mamy różne temperamenty, odmienne spojrzenia na świat, inne zdania na poszczególne tematy. A jednak żyjemy razem, w rodzinach, w firmach, w grupach towarzyskich i grupach interesów. Musimy być w stanie się ze sobą porozumieć, co nie znaczy, że mamy we wszystkim ustępować! Na pewno nie bez podjęcia starań, by przekonać rozmówców do swoich racji. Szczególnie jeśli są one... cóż, po prostu słuszne. Z umiejętnością prowadzenia skutecznych negocjacji można się oczywiście urodzić. Są pewnie na świecie ludzie, którzy posiadają taki dar. Można ich podziwiać, troszkę im zazdrościć i samemu się tego nauczyć. Jak? Na początek trzeba ustalić swoje słabe strony w dyskusji. Potem stopniowo, ćwiczenie po ćwiczeniu, wzmacniać mocne strony, a te słabsze wyciszać. Aż dojdzie się do takiego poziomu, w którym nikt nie będzie w stanie oprzeć się naszym - oczywiście słusznym! - racjom. [Helion, 2022]
1. Dlaczego się spieramy, czyli o co w tym wszystkim tak naprawdę chodzi ; 2. Słowne przepychanki, czyli jak dowodzić swoich racji ; 3. Siła słuchania, czyli most do porozumienia ; 4. Czarodziejskie racje, czyli moc słownej perswazji ; 5. Siła argumentów, czyli nabity pistolet ; 6. Szef ma zawsze rację, czyli sztuka wojny w biznesie ; 7. Obiecanki cacanki, czyli jak dogadać się z dzieckiem ; 8. Gra na swoim boisku, czyli spory w domowych pieleszach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Persuasion skills black book : practical NLP language patterns for getting the response you want" 2009.
Na okładce: Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy? Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim? Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych? Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji?
OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu lub zdrowiu! Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty. Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób, że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji na własnych warunkach - siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze. Mendżerowie - dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły! Rodzice - nauczcie się ośmielać i wspierać swoje dzieci! Nauczyciele - przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę. Handlowcy - poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do "tak". Pary - zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku. Single - przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre wrażenie. Podwładni - przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania. Klienci - sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane. [Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73891 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psyche/Soma)
PRZEGLĄD NARZĘDZI: Pierwszy krok ; Słuchanie ze zrozumieniem ; O tkliwości ; Zainteresowanie ; Korzystanie z pytań pomocniczych ; Towarzyszenie - „bycie z” drugą osobą w smutku ; Korzystanie z milczenia ; Doprowadzenie do bezpiecznego finału ; KU ZMIANIE: Słuchanie, dostrzeganie, refleksja ; Obecność ; Rezygnowanie z własnej decyzyjności ; Głos wewnętrzny ; PRZERZUCANIE MOSTÓW: Progi - odwaga postawienia pierwszego kroku ; Gniew ; Lekcje słuchania ; Pogranicze ; Niepożądane wiadomości ; Zaskoczenia ; Rozbieżne nastawienia ; Ostatnie rozmowy ; Słuchać ; KU WZAJEMNEJ ŁĄCZNOŚCI: Gdzie znaleźć przestrzenie słuchania? ; Słuchanie - przewodnik.
Znajdź odpowiednie słowa w trudnych momentach Każdy z nas w ciągu swojego życia staje wobec konieczności odbycia rozmowy, której wolałby uniknąć. Musimy wyjawić bolesną prawdę, przekazać złe wiadomości lub wesprzeć kogoś po stracie. W jaki sposób prowadzić dialog, by powiedzieć wszystko i nie zranić? Jak mądrze towarzyszyć osobie przeżywającej intensywne emocje? Kathryn Mannix, pracując na oddziale opieki paliatywnej, uczestniczyła w setkach niełatwych rozmów. Bazując na swoim doświadczeniu, podkreśla, że podejmowanie niewygodnych tematów daje więcej wolności niż ich unikanie. Na konkretnych przykładach tłumaczy, jak zapewnić odpowiednie warunki do komfortowej wymiany zdań, uważnie słuchać i tworzyć przestrzeń do swobodnej wypowiedzi. Pokazuje, że da się wykorzystać milczenie, dotyk czy na pozór błahy gest, by okazać zrozumienie i zachęcić do mówienia. Słucham cię to poradnik, dzięki któremu nauczysz się prowadzić wrażliwe rozmowy, budować bliskość i oferować wsparcie bez narzucania własnych rozwiązań. Zawarte w książce praktyczne wskazówki pomogą nie tylko pracownikom służby zdrowia, opieki społecznej i pedagogom, lecz także wszystkim osobom pragnącym lepiej komunikować się z innymi. Dzięki tej książce:: wyrobisz nawyki ułatwiające prowadzenie wrażliwej rozmowy; zdobędziesz umiejętność aktywnego słuchania; dowiesz się, jak okazać wsparcie w kryzysowych sytuacjach. [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113401 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: o języku pokoju w świecie konfliktów.
Bibliografia na stronach 203, [224].
Autor pokazuje jak rozwinąć wewnętrzną świadomość pokoju zakorzenionego w języku, którego używamy na co dzień. Książka przekazuje praktyczne umiejętności i potężne narzędzia, które głęboko zmienią Wasze związki i bieg Waszego życia. Znalazły się w niej inspirujące historie, lekcje i idee wypracowane przez ponad czterdzieści lat mediacji w konfliktach i związkach z najbardziej dotkniętych przemocą zakątków świata. Kolejne rozdziały poświęcone są rozwiązywaniu konfliktów, transformacji kultury biznesu i autorytarnych struktur, zmianie wyobrażeń wroga, problemowi terroryzmu, wyrażaniu i przyjmowaniu wdzięczności oraz skutecznej zmianie społecznej. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. F.5-1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej